عکس پروفایل مبدأم

مبدأ

۱,۹۷۱عضو
مبدأ
undefined undefined یک معلم دغدغه‌مند، همه کارهای تربیتی‌اش رنگ و بوی مقاومت دارد: تدریسش، تکلیفش و امتحانش undefined پویش امتحان امت طرح تولید و جمع‌آوری سوالات امتحانی با زمینه و موضوعیت مقاومت و فلسطین (در همه مقاطع تحصیلی) undefined مهلت ارسال آثار: ۲۶ آذر تا ۸ دی undefined به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای معنوی اهدا خواهد شد. undefined تمامی معلمان و مربیان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. سوالات ارسال شدهٔ منتخب در کانال مبدأ (قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش) منتشر خواهد شد. undefined ارسال آثار در لینک زیر: https://land.javane.org/ummah/ آیدی مسئول روابط عمومی پویش، جهت بیان ابهامات و سوالات: @sarbaze_gomnam729 undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumnail
#نمونه_اثر#پویش_امتحان_امت#مطالعات_اجتماعی_هفتم
undefined سرکار خانم مهدیه کاظمی از همدان و فاطمه رفیعی از مشهد.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۵:۱۲

مبدأ
undefined undefined یک معلم دغدغه‌مند، همه کارهای تربیتی‌اش رنگ و بوی مقاومت دارد: تدریسش، تکلیفش و امتحانش undefined پویش امتحان امت طرح تولید و جمع‌آوری سوالات امتحانی با زمینه و موضوعیت مقاومت و فلسطین (در همه مقاطع تحصیلی) undefined مهلت ارسال آثار: ۲۶ آذر تا ۸ دی undefined به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای معنوی اهدا خواهد شد. undefined تمامی معلمان و مربیان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. سوالات ارسال شدهٔ منتخب در کانال مبدأ (قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش) منتشر خواهد شد. undefined ارسال آثار در لینک زیر: https://land.javane.org/ummah/ آیدی مسئول روابط عمومی پویش، جهت بیان ابهامات و سوالات: @sarbaze_gomnam729 undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumnail

۱۵:۱۲

thumnail
🦾#بر_عمق_هوش_مصنوعی
undefined استفاده از هوش‌مصنوعی در کلاس‌درس
undefinedدر این کلیپ، روش های استفاده از هوش مصنوعی گفته می‌شود تا معلم بتواند، تدریس بهتری داشته باشد.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۸:۴۲

thumnail
#نمونه_اثر#پویش_امتحان_امت#فناوری‌های_نوین (فنی و حرفه‌ای)
undefined جناب آقای جواد غفاری از دلیجان
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۲۰:۱۷

مبدأ
undefined undefined یک معلم دغدغه‌مند، همه کارهای تربیتی‌اش رنگ و بوی مقاومت دارد: تدریسش، تکلیفش و امتحانش undefined پویش امتحان امت طرح تولید و جمع‌آوری سوالات امتحانی با زمینه و موضوعیت مقاومت و فلسطین (در همه مقاطع تحصیلی) undefined مهلت ارسال آثار: ۲۶ آذر تا ۸ دی undefined به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای معنوی اهدا خواهد شد. undefined تمامی معلمان و مربیان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. سوالات ارسال شدهٔ منتخب در کانال مبدأ (قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش) منتشر خواهد شد. undefined ارسال آثار در لینک زیر: https://land.javane.org/ummah/ آیدی مسئول روابط عمومی پویش، جهت بیان ابهامات و سوالات: @sarbaze_gomnam729 undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumnail
#نمونه_اثر#پویش_امتحان_امت#عربی_یازدهم
سرکار خانم معصومه فرهادی از همدان
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۷:۲۷

thumnail
undefined تمام فرایند تعلیم و تربیت، سیاسی و ایدئولوژیک است؛ چون با تربیت نسل جدید و آینده هر کشور (و شاید جهان) سر و کار دارد و اگر کسی از این معنا، غفلت کرد و فقط به وجه فنی و روشی تربیت توجه کرد، وجوه دیگر (فرهنگی و سیاسی و فلسفی) بی‌اثر نخواهند ماند و آثار خود را بر این فرایند خواهند گذاشت. مثال ساده و دم‌دستی‌اش، آزمون و سنجش است. سوالات می‌تواند بی‌تفاوت نسبت به فرهنگ و هویت باشد (که اینگونه نسلی بی‌تفاوت و خنثی خواهیم داشت) و می‌تواند بستر انتقال مسائل اجتماعی و سیاسی باشد.
undefinedمورد1: تمارین درس ریاضی پنجم ابتدائی در کتاب سال 1353 که به وضوح حامل ارزش‌های شاهنشاهی است.undefinedمورد2: سوالات آزمون شبه‌کنکور گاج همزمان با اغتشاشات 1401undefinedمورد3: امتحان فیزیک1 دانشگاه صنعتی شریف که عمق خسارتی که رژیم صهیونیستی بر غزه وارد کرده است را نشان می‌دهد.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۲۰:۰۹

thumnail

۲۰:۰۹

thumnail

۲۰:۰۹

thumnail
#نمونه_اثر#پویش_امتحان_امت#طراحی_سربرگ
undefined سرکار خانم زهرا رستمی از همدان و جناب آقای علیرضا کیخایی از اصفهان
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۸:۲۹

thumnail
#نمونه_اثر#پویش_امتحان_امت#فارسی_ابتدایی
undefined سرکار خانم فاطمه عابدینی از اصفهان و سیده آسیه یحیی نژاد از گیلان
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۹:۴۱

thumnail

۱۹:۴۱

thumnail
undefined برنامه درسی و ساختار نظام آموزشی دو مسئله اساسی تعلیم و تربیت کشور
undefinedکاظمی، وزیرآموزش‌و‌پرورش چهارشنبه‌ شب در نشست با مدیران‌ خراسان‌شمالی آموزش و بهداشت را دو اولویت اصلی رئیس جمهور بیان کرد و افزود: با هدایت رئیس دولت چهاردهم همگرایی خوبی در این بخش‌ها شکل گرفته است.
undefinedوی دو موضوع ساختار برنامه درسی و ساختار نظام آموزشی را دو مسئله اساسی تعلیم و تربیت کشور دانست و گفت: اتکا به منابع درسی غیرخلاقانه و عدم برخورداری از برنامه درسی منسجم و یکپارچه ما را بر آن داشته است تا به دنبال بازبینی و بازنگری در این برنامه باشیم.
undefinedکاظمی ساختار نظام آموزشی را نیز برگرفته از شرایط و چارچوب‌های ۵۰ سال پیش عنوان کرد و افزود: ساختار و معماری نظام تعلیم و تربیت باید اصلاح شود و هر عملی به جز این، ناپایدار و غیرقطعی است.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۷:۰۶

thumnail
undefined #مسیر_آموزش
undefined مروری بر تاریخچه برنامه‌ریزی آموزشی در ایران
undefinedقسمت اول: آغاز مدارس نوین در ایران (دوران قاجار)
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۸:۱۸

thumnail

۱۸:۱۸

thumnail

۱۸:۱۸

thumnail

۱۸:۱۸

thumnail

۱۸:۱۸

thumnail

۱۸:۱۸

رهبری تحول آموزش و پرورش.mp3

۰۲:۵۳-۶.۶۴ مگابایت
undefined آموزش‌و‌پرورش مهم ترین کار کشور است.
undefinedپادکست تحول آموزش‌وپرورش (بخشی از بیانات رهبری در مورد تحول در آموزش‌وپرورش)
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۸:۱۵