مبدأ
undefined undefined یک معلم دغدغه‌مند، همه کارهای تربیتی‌اش رنگ و بوی مقاومت دارد: تدریسش، تکلیفش و امتحانش undefined پویش امتحان امت طرح تولید و جمع‌آوری سوالات امتحانی با زمینه و موضوعیت مقاومت و فلسطین (در همه مقاطع تحصیلی) undefined مهلت ارسال آثار: ۲۶ آذر تا ۸ دی undefined به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای معنوی اهدا خواهد شد. undefined تمامی معلمان و مربیان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند. سوالات ارسال شدهٔ منتخب در کانال مبدأ (قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش) منتشر خواهد شد. undefined ارسال آثار در لینک زیر: https://land.javane.org/ummah/ آیدی مسئول روابط عمومی پویش، جهت بیان ابهامات و سوالات: @sarbaze_gomnam729 undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
undefinedاطلاعيه
undefined پس از بررسي و طبقه‌بندي آثار ارسال شده، قرعه‌كشي در ميان تمامي شركت كنندگان پويش با حضور نماينده سازمان بسيج فرهنگيان انجام شد. بر اين اساس افراد منتخب به شرح ذيل مي‌باشند:1- خانم حميده ابدالي از استان تهران2- خانم سميه حيدري فارفار از استان آذربايجان شرقي3- خانم الهه حبيبي از استان خوزستان4- خانم محبوبه غلامپور از استان خراسان جنوبي5- خانم حوري زاد سپهري زاده از استان اصفهان6- خانم زهرا شكري از استان لرستان7- خانم محدثه راستگو از استان بوشهر8- خانم هانيه طاعتي از استان مركزي9- خانم مرضيه رضايي از استان اصفهان10- خانم گل‌افروز حامديان از استان بوشهر
undefined قابل توجه است كه جهت ارسال هدايا با منتخبين تماس حاصل خواهد شد و آثار برتر پويش به زودي در همين كانال منتشر مي‌شود.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۷:۰۱

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی undefined بصورت حضوری و مجازی undefined نشست دوم ادبیات فارسی و پیوند هویت اسلامی _ایرانی undefinedجناب آقای ناصر فیض (شاعر) undefinedجناب آقای میلاد عرفان پور (شاعر) undefinedسه شنبه ۱۴ اسفندماه undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید. @aydamolayee undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://shad.ir/iran_farda undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
undefinedمحل برگزاری نشست:تهران،ایرانشهر،خ. سپهبد قرنی،خ. آذر فر ،سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

۱۹:۰۴

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی undefined بصورت حضوری و مجازی undefined نشست اول وضعیت شناسی ادبیات فارسی و هویت اسلامی_ایرانی دانش آموزان:چالش ها و راهکار ها undefined جناب آقای میثم مهدیار (هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) undefined جناب آقای محمدحسین نجفی (کارشناس گروه زبان و ادبیات فارسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) undefined شنبه ۱۱ اسفند undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید. @aydamolayee undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://shad.ir/iran_farda undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail
undefined هویت‌سوزی در نظام آموزشی، دانش‌آموزان با ادبیات فارسی بیگانه می‌شوند
undefined #گزارش نشست: وضعیت‌شناسی ادبیات فارسی و هویت ایرانی-اسلامی دانش‌آموزان (چالش‌ها و راهکارها) undefinedundefinedundefined
undefined اولین نشست از سلسله نشست‌های "ادبیات و تربیت" روز شنبه 11 اسفند ماه در ساختمان شهید بهشتی وزارت آموزش و پرورش به میزبانی قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد. در این نشست، دکتر میثم مهدیار، هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، و آقای محمد حسین نجفی، کارشناس گروه ادبیات فارسی سازمان پژوهش، به بررسی وضعیت کنونی آموزش ادبیات فارسی و تأثیر آن بر هویت ایرانی-اسلامی دانش‌آموزان پرداختند.
undefinedدکتر مهدیار با انتقاد از ساختار کتاب‌های درسی ادبیات فارسی، گفتند که این کتاب‌ها نه تنها دانش‌آموزان را با ادبیات بیگانه می‌کند، بلکه ارتباط عاطفی و ذهنی آن‌ها با ادبیات را نیز از بین می‌برد. ایشان معتقدند که نظام آموزشی به جای پرورش مهارت‌های اجتماعی، بیشتر به آماده‌سازی برای آزمون‌ها توجه دارد. در این راستا، دکتر مهدیار ابراز نگرانی کردند که هیچ اراده جدی در درون و بیرون آموزش و پرورش برای اصلاح این وضعیت وجود ندارد.

undefinedآقای نجفی نیز در ادامه سخنان دکتر مهدیار، بر اهمیت هویت‌سازی از طریق ادبیات تأکید کردند و گفتند که باید سطوح هویتی مشخصی برای هر دوره آموزشی تعیین شود. ایشان همچنین به مشکلات موجود در کتاب‌های فعلی ادبیات اشاره کردند و افزودند که این کتاب‌ها حتی در انتقال مفاهیم هنری نیز ناکام هستند. در پایان، آقای نجفی از برنامه‌های آینده ادبیات سخن گفتند که سه هدف اصلی آن شامل سواد خواندن و نوشتن، آموزش آرایه‌ها و دستور زبان، و انتقال مفاهیم فرهنگی است.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۱:۳۱

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی undefined بصورت حضوری و مجازی undefined نشست اول وضعیت شناسی ادبیات فارسی و هویت اسلامی_ایرانی دانش آموزان:چالش ها و راهکار ها undefined جناب آقای میثم مهدیار (هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) undefined جناب آقای محمدحسین نجفی (کارشناس گروه زبان و ادبیات فارسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) undefined شنبه ۱۱ اسفند undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید. @aydamolayee undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://shad.ir/iran_farda undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail

۱۱:۳۱

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی undefined بصورت حضوری و مجازی undefined نشست اول وضعیت شناسی ادبیات فارسی و هویت اسلامی_ایرانی دانش آموزان:چالش ها و راهکار ها undefined جناب آقای میثم مهدیار (هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) undefined جناب آقای محمدحسین نجفی (کارشناس گروه زبان و ادبیات فارسی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی) undefined شنبه ۱۱ اسفند undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید. @aydamolayee undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://shad.ir/iran_farda undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail

۱۱:۳۱

thumbnail
undefined #زنگ_دادخواهی نشستیم پای دردودل کنکوری‌ها ‌و نظراتشونو دربارهٔ کنکور و تغییراتش شنیدیم؛ به نظرت چیا شنیدیم؟!
undefined به زودی از کانال مبدأ... با ما همراه باشید.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۴:۲۵

1_1633377444.pdf

۲۶۷.۷۳ کیلوبایت

خطابه سید جمال اسدآبادی پیرامون تعلیم و تربیت
بخشی از متن:هر امتی که رو به تزلزل نهاده است، اول نقصی که در آنها حاصل شده است، در روح فلسفی بوده است؛ پس از آن نقص در سایر علوم و ادب و معاشرت آنها سرایت کرده است. مسلمانان در این عهد در تعلیم و تعلم خود، هیچ فایده ملاحظه نمی‌کنند. مثلاً علم نحو را می‌خوانند و غرض از علم نحو آن است که فرد لغت عربی را استحصال کرده قادر بر گفتن و نوشتن شود؛ حال آنکه مسلمانان در این زمان علم نحو را مقصود بالاصاله قرار داده و سالهای دراز صرف افکار فیلسوفانه در علم نحو می‌کنند؛ حال آنکه بعد از فراغت، نه قادر بر تکلم عربی هستند و قادر بر نوشتن عربی و نه قادر بر فهمیدن آن.
به مناسبت ۱۸ اسفند گرامیداشت سید جمال اسدآبادی
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۴:۴۲

thumbnail
undefined #زنگ_دادخواهی نشستیم پای دردودل کنکوری‌ها ‌و نظراتشونو دربارهٔ کنکور و تغییراتش شنیدیم؛ به نظرت چیا شنیدیم؟!
undefined تهیه کنندگان:
- مدرسه دادخواهی
- قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش

undefined کارگردان:
- محمدسجاد رحیمی

undefined گروه تولید:
- محمدمهدی دولتی
- محمدرضا صادقی
- علی سلطانی
- علیرضا سنکوک
- مرتضی خادمی

undefined تماشای ویدیو در آپارات با کیفیت بالاتر
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۳:۵۴

مبدأ
undefined undefined #زنگ_دادخواهی نشستیم پای دردودل کنکوری‌ها ‌و نظراتشونو دربارهٔ کنکور و تغییراتش شنیدیم؛ به نظرت چیا شنیدیم؟! undefined تهیه کنندگان: - مدرسه دادخواهی - قرارگاه برنامه‌ریزی آموزشی مرکز بسیج وزارت آموزش‌و‌پرورش undefined کارگردان: - محمدسجاد رحیمی undefined گروه تولید: - محمدمهدی دولتی - محمدرضا صادقی - علی سلطانی - علیرضا سنکوک - مرتضی خادمی undefined تماشای ویدیو در آپارات با کیفیت بالاتر undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail
undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور عامل بازتولید اجتماعی یا تحرک اجتماعی

undefinedجناب آقای دکتر لطیف عیوضی(معاون متوسطه دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی)undefinedجناب حجت‌الاسلام محسن خاکی(معلم و پژوهشگر عرصه تربیت)
undefinedیکشنبه ۱۹ اسفندماهundefinedساعت ۲۱
undefined لینک برای حضور مجازی در نشستhttps://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۹:۲۳

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی undefined بصورت حضوری و مجازی undefined نشست دوم ادبیات فارسی و پیوند هویت اسلامی _ایرانی undefinedجناب آقای ناصر فیض (شاعر) undefinedجناب آقای میلاد عرفان پور (شاعر) undefinedسه شنبه ۱۴ اسفندماه undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید. @aydamolayee undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://shad.ir/iran_farda undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail
undefined #پیشنهادتماشا
undefined دومین نشست از سلسله نشست های ادبیات و تربیت روز سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه، در سالن سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی برگزار شد.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۹:۵۱

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور عامل بازتولید اجتماعی یا تحرک اجتماعی undefinedجناب آقای دکتر لطیف عیوضی (معاون متوسطه دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی) undefinedجناب حجت‌الاسلام محسن خاکی (معلم و پژوهشگر عرصه تربیت) undefinedیکشنبه ۱۹ اسفندماه undefinedساعت ۲۱ undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa

نشست کنکور.mp3

۰۱:۴۹:۲۴-۵۰.۴ مگابایت
undefined #صوتی | فایل صوتی جلسهٔ اول سلسله‌نشست‌های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور عامل بازتولید اجتماعی یا تحرک اجتماعی؟!
undefined دکتر لطیف عیوضیundefined حجت‌الاسلام محسن خاکی
undefined یکشنبه ۱۹اسفند ۱۴۰۳
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۷:۲۹

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور عامل بازتولید اجتماعی یا تحرک اجتماعی undefinedجناب آقای دکتر لطیف عیوضی (معاون متوسطه دفتر برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی) undefinedجناب حجت‌الاسلام محسن خاکی (معلم و پژوهشگر عرصه تربیت) undefinedیکشنبه ۱۹ اسفندماه undefinedساعت ۲۱ undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail
undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور و هویت
undefinedنشست دوم
undefinedجناب آقای دکتر مجتبی همتی‌فر(عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد)
undefinedچهارشنبه ۲۲ اسفندماهundefinedساعت ۲۱
undefined لینک برای حضور مجازی در نشستhttps://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۸:۲۵

thumbnail
undefined تطهیر اسرائیل در کتب درسی مدارس جمهوری آذربایجان!

undefined کتب درسی، ابزار اصلی هر حکومت برای شکل دادن به ذهنیت مردم خود، در نسل‌های آتی است.
undefinedجمهوری آذربایجان در اقدامی تازه در راستای تعمیق نفوذ رژیم صهیونی در ویراست جدید کتب درسی مدارس خود، تغییرات قابل توجهی به نفع اسرائیل ایجاد و این رژیم را تطهیر کرده و از سوی دیگر مبارزه فلسطینیان را تروریسم نامیده است.undefined جمهوری آذربایجان طی دو دهه اخیر، روابط خود را با رژیم صهیونیستی گسترش داده و این روند از چندی پیش از جنگ دوم قره‌باغ شدت و عمق بیشتری یافته است.این اقدام را می‌توان گامی تازه در راستای ریشه‌دار کردن روابط با اسرائیل در ذهنیت جامعه جمهوری آذربایجان و اکثریت شیعه‌ی این کشور دانست.
undefined برنامه درسی جدید تصویر مثبتی از یهودیان و اسرائیل را برجسته کرده و هولوکاست را به عنوان نسل‌کشی شش میلیون یهودی به رسمیت شناخته است؛ به انتقاد از فساد و شکست‌های نظامی در کشورهای عربی پرداخته است؛ اسرائیل را به عنوان مرکزی برای نوآوری‌های فناورانه و کشاورزی معرفی می‌کنند و سیستم‌های پیشرفته آبیاری آن را به عنوان الگویی برای توسعه پایدار ذکر می‌کنند؛ احترام به یهودیت و دیگر ادیان اقلیت را آموزش داده و آن‌ها را به عنوان بخشی از بافت ملی مردم آذربایجان گنجانده‌اند؛ باورها، نمادها و مکان‌های مذهبی یهودیان نیز ذکر شده و کلیشه‌های منفی تاریخی درباره یهودیان حذف شده‌اند.
undefinedمطالعه متن کامل

undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۹:۵۸

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور و هویت undefinedنشست دوم undefinedجناب آقای دکتر مجتبی همتی‌فر (عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد) undefinedچهارشنبه ۲۲ اسفندماه undefinedساعت ۲۱ undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa

کنکور و هویت دکتر همتی‌فر .mp3

۰۱:۰۸:۵۶-۳۱.۸۶ مگابایت
undefined #صوتی | فایل صوتی جلسهٔ دوم سلسله‌نشست‌های توضیح‌المسائل کنکور: کنکور و هویت
undefined دکتر مجتبی همتی‌فر
undefined چهارشنبه ۲۲اسفند ۱۴۰۳
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۱:۴۱

thumbnail
undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: ارزیابی عادلانه؟!

undefined دکتر عماد طیبی(دکتری فلسفه علم و فناوری )
دکتر محمدصادق تراب زاده(پژوهشگر عدالت اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع))
undefinedیکشنبه 26 اسفندماهundefinedساعت ۱۶
undefined لینک برای حضور مجازی در نشستhttps://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۹:۱۹

1_17454823536.pdf

۲۱.۳ مگابایت

#پیشنهادمطالعه
undefined کتاب« اخلاق هــــوش مصنوعــــــی درآمـــــوزش؛ کاربـــــــــست‌هــــــا، چالــــش ها ومناقشات پیرامون اخلاق هوش مصنوعـیدر آموزش و یادگیری»
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۷:۲۳

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های توضیح‌المسائل کنکور: ارزیابی عادلانه؟! undefined دکتر عماد طیبی (دکتری فلسفه علم و فناوری ) دکتر محمدصادق تراب زاده (پژوهشگر عدالت اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)) undefinedیکشنبه 26 اسفندماه undefinedساعت ۱۶ undefined لینک برای حضور مجازی در نشست https://www.skyroom.online/ch/nasra1401/idea-125329/l/fa undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa

My recording ۶.mp3

۰۱:۰۹:۱۵-۶۳.۷ مگابایت
undefined #صوتی | فایل صوتی جلسهٔ سوم سلسله‌نشست‌های توضیح‌المسائل کنکور: ارزیابی عادلانه؟!
undefined دکتر عماد طیبی
undefined یکشنبه ۲۶اسفند ۱۴۰۳
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۱:۳۸

مبدأ
undefined undefined سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی undefined بصورت حضوری و مجازی undefined نشست اول وضعیت شناسی ادبیات فارسی و هویت اسلامی_ایرانی دانش آموزان:چالش ها و راهکار ها undefined جناب آقای میثم مهدیار (هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) undefined جناب آقای محمدحسین نجفی (کارشناس گروه زبان و ادبیات فارسی سازمان پژوهش) undefined شنبه ۱۱ اسفند undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefined نشست دوم ادبیات فارسی و پیوند هویت اسلامی _ایرانی undefinedجناب آقای ناصر فیض (شاعر) undefinedجناب آقای میلاد عرفان پور (شاعر) undefinedسه شنبه ۱۴ اسفندماه undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefined نشست سوم سایه روشن های آموزش ادبیات:بررسی‌ ابعاد مختلف ادبیات فارسی در برنامه درسی undefined جناب آقای سیدحسین شهرستانی (معاونت پژوهشگاه فرهنگ و هنراسلامی) undefined سرکار خانم لیلا خزل (استاد ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان) undefinedچهارشنبه ۲۰فروردین ماه undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶ undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید. @aydamolayee undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی undefined @mabdaa
thumbnail
سلسله نشست های ادبیات و تربیت؛ با محوریت نقش ادبیات فارسی در شکل گیری هویت اسلامی_ایرانی و تحول برنامه درسی
undefined بصورت حضوری و مجازی
undefined نشست سومسایه روشن های آموزش ادبیات:بررسی‌ ابعاد مختلف ادبیات فارسی در برنامه درسی
undefinedجناب آقای دکتر سید حسین شهرستانی (شاعر و استاد دانشگاه)undefinedسرکار خانم دکتر لیلا خزل (استاد ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان)
undefinedچهارشنبه ۲۰ فروردین‌undefinedساعت ۱۴ تا ۱۶
undefinedجهت ثبت نام حضوری به آیدی زیر پیام دهید.@aydamolayeeundefined لینک برای حضور مجازی در نشستhttps://shad.ir/iran_farda
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۳:۱۲

thumbnail
بلاتکلیفی دانش‌آموزان پایۀ یازدهم برای امتحانات نهایی
undefinedشورای‌عالی آموزش‌وپرورش ۱.۵ ماه پیش دروس امتحان نهایی پایه یازدهم را به ۶ درس کاهش داد و اسامی درس‌ها را نیز اعلام کرد که اواخر اسفند به امضای رئیس‌جمهور رسید اما شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی ۳ روز پیش اعلام کرد که از سال آینده همه دروس پایه یازدهم نهایی است.
undefined۴۰ روز مانده به شروع امتحانات نهایی خانواده‌ها می‌گویند که فرزندانشان با استرس و سردرگمی ناشی از تصمیمات متناقض دست‌وپنجه نرم می‌کنند و تمام برنامه‌ریزی‌هایشان به‌هم‌خورده است.
undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۹:۰۱

thumbnail
undefined لطیفی: تحقق عدالت آموزشی مستلزم اجماع نظر دلسوزان کشور است
undefined «آموزش و پرورش در ایران دچار ضعف توجه اساسی است. در طول تاریخ تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ایران، هم دولتمردان و هم افکار عمومی آموزش و پرورش را آن‌قدر که باید جدی نگرفتند.»

undefined مبدا | قرارگاه برنامه ریزی آموزشی
undefined @mabdaa

۱۸:۱۰