۱)#ناباروری #ناباروری_چیست؟
« اول از همه بگیم اصن تعریفناباروری چیه و چه وقت گفته میشه شخصی نابارور هست
»
البته از نظر علمی میگیم نه از نظر کبریخانم و صغری خانم های فامیل که اگهخانمی تا یک ماه بعد از عروسیش باردارنشد ؛ ابلاغیه میدن که ناباروره
تو تعریف علمی ناباروری سن مهمه
و میگیم که :
خانمای زیر ۳۵ سال اگر بعد از ۱ سال اقدام منظم باردار نشدن و
خانمای بالای ۳۵ سال اگر بعد از ۶ ماه اقدام منظم باردار نشدن
« میگیم مشکل ناباروری دارن »
البته دخترا کلمه نابارور خیلی بارمنفی داره حواس مون باشه نگیم به کسی
@mama_mrym_sheikhi
.
« اول از همه بگیم اصن تعریفناباروری چیه و چه وقت گفته میشه شخصی نابارور هست
البته از نظر علمی میگیم نه از نظر کبریخانم و صغری خانم های فامیل که اگهخانمی تا یک ماه بعد از عروسیش باردارنشد ؛ ابلاغیه میدن که ناباروره
تو تعریف علمی ناباروری سن مهمه
و میگیم که :
« میگیم مشکل ناباروری دارن »
البته دخترا کلمه نابارور خیلی بارمنفی داره حواس مون باشه نگیم به کسی
@mama_mrym_sheikhi
۶.۹K
۷:۳۴