بازارسال شده از نمافر
آدرس سایت نمافر
https://namafar.ir
۶:۰۳
بازارسال شده از هیسطوری!
yun.ir/r2zu5c
#هیسطوری_نیوز#هیسطوری#هیس_طوری#هیسطوری_رو_پاک_کن
۱۱:۵۵
بازارسال شده از هیسطوری!
#هیسطوری_فیلم#هیس_طوری#هیسطوری#هیسطوری_رو_پاک_کن
۶:۳۰
بازارسال شده از 🔸️تا ابد زندگی🔸️
با سختیهای برزخ تطهیر میشود و
نظام پاکی و صلاح بر انسان غلبه میکند.
۱۷:۵۵
بازارسال شده از هیسطوری!
#هیسطوری#هیس_طوری#هیسطوری_رو_پاک_کن
۱:۴۰
بازارسال شده از هیسطوری!
موج #هیسطوری به لیگ برتر انگلیس رسید
فعالان اجتماعی درخواست کردن تیمهای منچستری لوگوشون رو تغییر بدن!
چرا مگه لوگوشون چی داره؟
این دوستان گفتن تو لوگوی #منچستریونایتد و #منچسترسیتی تصویر کِشتی داره!
حالا کشتی چه ربطی به استعمار داره؟
کافیه یه دوری تو هیسطوری بزنی تا متوجه ارتباط مستقیم #کشتی با تاریخ بردهداری و استعمار بشی.
گاردین هم با تیتر «آیا نمادهای بردهداری در لوگوی منچستریها آنها را شرمسار میکند؟» متنی رو منتشر کرده و گفته: کشتیهای استفاده شده در این لوگوها (با ۳ دکل) در اوایل قرن نوزدهم از بنادر منچستر عبور میکردند و در آن زمان بردگان عواملی مهم در اقتصاد به شمار میرفتند.
#هیسطوری#هیس_طوری#هیسطوری_رو_پاک_کن
️ @Hisstori_ir
️ Hisstori.ir
فعالان اجتماعی درخواست کردن تیمهای منچستری لوگوشون رو تغییر بدن!
این دوستان گفتن تو لوگوی #منچستریونایتد و #منچسترسیتی تصویر کِشتی داره!
کافیه یه دوری تو هیسطوری بزنی تا متوجه ارتباط مستقیم #کشتی با تاریخ بردهداری و استعمار بشی.
گاردین هم با تیتر «آیا نمادهای بردهداری در لوگوی منچستریها آنها را شرمسار میکند؟» متنی رو منتشر کرده و گفته: کشتیهای استفاده شده در این لوگوها (با ۳ دکل) در اوایل قرن نوزدهم از بنادر منچستر عبور میکردند و در آن زمان بردگان عواملی مهم در اقتصاد به شمار میرفتند.
#هیسطوری#هیس_طوری#هیسطوری_رو_پاک_کن
۱:۴۱
بازارسال شده از هیسطوری!
۱:۴۵
بازارسال شده از هیسطوری!
وقتی استعمار کشور مسلمان را میخواست بگیرد، با نیروی نظامی وارد میشد و میگرفت؛ این تاکتیک، این حرکت امروز از کار افتاده است و دشمنان اسلام فهمیدهاند که از نیروی نظامی کاری ساخته نیست.
در همین اواخر، آمریکا در افغانستان و در عراق این را تجربه کرد؛ دید که با نیروی نظامی کاری پیش نمیرود؛ لذا #راهبرد را عوض کردند، راه دیگری را برگزیدند.
یک کارهایی را ده سال قبل، بیست سال قبل ممکن بود بکنند، امروز نمیکنند، روشهای دیگری دارند؛ [باید] راه ابطال این روشها را به دست بیاوریم.
ملّت بحمدالله هوشیار است، هوشمند است؛ شما تا امروز دشمن را شکست دادهاید، بعد از این هم به حول و قوّهی الهی دشمن را شکست خواهید داد.
#هیسطوری#هیس_طوری#هیسطوری_رو_پاک_کن
۱۸:۴۲
بازارسال شده از علی عزیزی
سلام علیکموقتتون بخیر ما یه گروه مردمی هستیم که به همراه برخی از گروه های جهادی داریم روی این موضوع پویش غدیر که مخاطبش بچه ها هستند کار میکنیم.خیلی ممنون میشیم لطف کنید تو انتشارش کمکمون کنید.
۷:۴۸
بازارسال شده از ف.شکری
فلاح: رویداد ملی سلام
اولین رویداد ملی با هدف ایجاد جریان دانشگاهی برای برقراری ارتباط صمیمانه، همدلانه و مؤثر با آحاد جامعه
زمان برگزاری:۱۱ الی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲
مکان برگزاری: تهران، آبعلی، اردوگاه سید الشهدا
با حضور اساتید: حجت الاسلام و المسلمین فلاح شیروانی، حجت الاسلام و المسلمین امینی نژاد، حجت الاسلام و المسلمین حریزاوی، آقای دکتر ناظری، حجت الاسلام جوان آراسته، سرکار خانم تقوی
زمان ثبت نام: تا ۸ تیر ماه
راه ارتباطی، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: @roydad_salam
[آدرس کانال بله و اینستاگرام]
https://ble.ir/roydad_salam1
https://instagram.com/roydad_salam?igshid=MzNlNGNkZWQ4Mg==زهرا زمانی فر: #هم_اکنونرویداد_ملی_سلام
تجربیات انواع میدانسازی جهت برقراری ارتباط مؤثر با قشر عام
دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۲
[پیج اینستاگرام و کانال بله]
https://ble.ir/avinoo
https://instagram.com/avino_bashgah?igshid=ZGUzMzM3NWJiOQ==
راه ارتباطی، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: @roydad_salam
۸:۴۵
بازارسال شده از «تربیت توحیدی محامین»
«والدگری و روایت در عصر دیجیتال»
بهترین راه ارتباط داشتن با این نسل ورود به دنیای آنهاست.... در این کارگاه تلاش می کنیم دنیای فرزندمان را دوباره کشف کنیم
۱۳:۰۶
بازارسال شده از KHAMENEI.IR
۳:۲۱
محکمات
۳:۰۵
بازارسال شده از عصر پیشرفت
پنج سال پیش در مهرماه ۱۳۹۷، رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین فراخوانهای دوران رهبری خود را صادر کردند و از مجمع تشخیص مصلحت، قوای سهگانه، شوراهای عالی کشور و تمام نخبگان حوزه و دانشگاه دعوت کردند تا الگوی پایهی اسلامی ایرانی پیشرفت که سندی برای پنجاه سال آینده ایران است را تکمیل و اصلاح کنند.برای این مهم دو سال فرصت تعیین کردند و اکنون از آن روز، پنجسال گذشته است و هنوز نسخه نهایی سند منتشر نشده است.برنامه پنجساله ششم هم دو سال است که به پایان رسیده و کمتر از دو سال به پایان مدت زمان سند چشمانداز بیستساله باقی مانده است!از سویی دیگر و در همین وضعیت آشفتگی برنامهای، تصمیمات مهم، بلندمدت و درستی گرفته و یا اقدامات رو به پیشرفتی صورت میگیرد که از دل برنامهها بیرون نیامده است.رویداد «آینده نزدیک» بنا دارد به این وضعیت و آینده نزدیک ایران بین سالهای ۱۴۱۰ تا ۱۴۱۴ بپردازد و ایدههای برخی جوانان فعال در دانشگاه، حوزه یا حاکمیت را مرور کند تا شاید محیطی برای گفتگو درباره آینده ایران شکل بگیرد.
عصرپیشرفت را دنبال کنیدhttps://yek.link/asrpishraft
۳:۰۵
بازارسال شده از آقا روح الله
#امام_خمینی (ره) متن کامل سخنرانی ؛ ٢۶ اردیبهشت ۵٨
۱۳:۴۰
بازارسال شده از 🔸️تا ابد زندگی🔸️
۱۱:۱۹
بازارسال شده از هجرت | د. موحد
میشه پای این صحنه جون داد! 


قتل و کشتار نظامی به کنار،بحث گرسنگی هم چند هفتهست اضافه شدهو کودکان غزه دارن از گرسنگی میمیرند به معنای واقعی.... این دشمن هیچ از شرف و انسانیت نمیداند
جنگ هم قواعدی دارد
چند شماره کارت و حساب برای کمک میذارم. هرچقدر که میتونیم امداد برسونیم؛با خجالت و شرم از این که جز همین واریز خرده ای از مال، کار دیگری ازمون برنمیاد
شماره کارت ملت6104338676264019شماره شبا ملتIR300120010000005446873086مهدی صالح (صالح غزه ای)
——————————————
بانک پاسارگاد :شماره کارت 5022291329674046شماره شبا IR710570023081017917793101بانک ملت: شماره کارت6104338926896834شماره شباIR210120020000008899889953بنیاد ام الیتامی الخدیجة الکبری
اللهم اکشف هذه الغمة عن هذه الامة بحضوره
و عجّل لَنا ظُهورَه
انّهم یرونه بعیداً و نراه قریباً

#انسانیت_ما_جغرافیا_نمیشناسد#یاری_مظلوم
#نشردهید و در این خیر، #سهیم_شوید
قتل و کشتار نظامی به کنار،بحث گرسنگی هم چند هفتهست اضافه شدهو کودکان غزه دارن از گرسنگی میمیرند به معنای واقعی.... این دشمن هیچ از شرف و انسانیت نمیداند
چند شماره کارت و حساب برای کمک میذارم. هرچقدر که میتونیم امداد برسونیم؛با خجالت و شرم از این که جز همین واریز خرده ای از مال، کار دیگری ازمون برنمیاد
شماره کارت ملت6104338676264019شماره شبا ملتIR300120010000005446873086مهدی صالح (صالح غزه ای)
——————————————
بانک پاسارگاد :شماره کارت 5022291329674046شماره شبا IR710570023081017917793101بانک ملت: شماره کارت6104338926896834شماره شباIR210120020000008899889953بنیاد ام الیتامی الخدیجة الکبری
اللهم اکشف هذه الغمة عن هذه الامة بحضوره
و عجّل لَنا ظُهورَه
انّهم یرونه بعیداً و نراه قریباً
#انسانیت_ما_جغرافیا_نمیشناسد#یاری_مظلوم
#نشردهید و در این خیر، #سهیم_شوید
۱۴:۰۴
بازارسال شده از صیرورت
[یکم]. دکتر رضا داوریاردکانی در بیانیهای، به حمایت انتخاباتی از مسعود پزشکیان پرداخته و چنین نگاشته: این انتخابات، انتخاب میان «بودن و نبودن ایران» است؛ اکنون رأی میدهیم که آیا ایران بماند و بکوشد بعضی دردهای مهلکی را که دچارش شده است درمان کند یا به راه وخیمترشدن آن دردها و گرفتاریها و افتادن در ورطههای خطرناک «جنگ» و «ویرانی» برود. رأیدادن به او، رأیدادن به «بقای ایران» است. او گرفتار «سوداها و اوهام بیهوده»ای که ایران را به سوی ورطههای خطر و تباهی میبرد، نیست.
[دوّم]. عجبا که فیلسوفِ محتاط و محافظهکار که بهسختی، زبان به صراحت میگشاید و در تجربۀ دهههای گذشتهاش، به انتخاب راههای «میانه» و «مبهم» و «دوپهلو» مایل بوده، اینک بر مدار شفافیّت و وضوح، سخن میگوید و راههای گریز را بر خویش میبندد. پیش از این، او همواره در جایی مینشست که «لامکان» بود؛ چنانکه گویا ایشان از زمرۀ مجرّدات است که محتاجِ ظرف مکان نیست. البته وی به این سو و آن سو میچرخید و نعل و میخ را با هم مینواخت، اما میکوشید به کوچۀ بنبست پا نگذارد و شرایطِ امکانِ «جابجاییهای نابجا» را بر خویش نبندد. اما رفتهرفته دارد دست به انتخابِ واضح میزند و خویشتنِ فلسفی و تمنیّات زیرمیزی و امیال نهفتهاش را عیان میسازد و به مخاطبِ معطّل، میگوید که در کجا ایستاده و چه میخواهد. او یک «فیلسوفِ چندنسخهای» بوده که دهه به دهه، چرخشهای محسوس و نامحسوس را تجربه کرده، اما زیرکانه و منطقگریزانه، نوسانهایش را به شرایط و تاریخ و زیستجهان و افق و عینیّت و هرآنچه غیر از خودش ارجاع داده تا از نواختهشدن تیغ نقد بر پیکر اندیشههایش، جان سالم به درد ببرد. ازاینرو، باید اینک خشنود بود که او تا حدی، مکانمند و زمینی شده و هویّت و مرز وجودیِ خویش را آشکار کرده است.
[سوّم]. گرهزدن انتخابات به «بقای ایران»، ادعای فربه و فراخی است که نباید آن را به حالوهوای این فیلسوفِ محافظهکار نسبت داد، بلکه باید در زیر پوست این انتخاب سیاسی، ماهیّتِ فلسفی وی را طلب و مشاهده کرد. وی به تصریح خودش، به این سبب جانب پزشکیان گرفته که عاقبتِ برقدرتنشستنِ جلیلی را «جنگ» و «ویرانی» میداند و معتقد است که جلیلی، اسیر «سوداها و اوهام بیهوده» است. با خواندن این جملهها، بیاختیار به یاد «جامعۀ باز و دشمنان آن» افتادم و حیرت کردم که چگونه او در این قدمهای آخرِ تفلسف، به اینچنین اتّحادِ فلسفیای با کارل پوپر رسیده و با او همداستان شده است؟! بر وی چه گذشته که اینک، بر «آرمانخواهیِ انقلابی» میتازد و آن را «سودازدگی» و «اوهامزدگی» میخواند و اینچنین سادهاندیشانه و ظاهرسازانه، مردم را از وقوع جنگ و ویرانی میهراساند؟! چرا بهجای دعوت به تفکّر، «تبلیغ هراس» میکند و میخواهد با «علّت» - و نه با دلیلی که گویا در دست ندارد! - سخن خویش را اثبات کند؟! چرا وی در کنار اصلاحطلبیِ لیبرالیِ پوپر مینشیند و انقلابیگری را آمیختۀ با توهم و سودا میانگارد و درافکندنِ نظم قدسی در گسترۀ جهانی را با جنگ و ویرانی، پیوند میزند؟!
[چهارم]. بهنظرم باید در صورتمسألهای که در بند پیش بیان کردم، تجدیدنظر کنم و بگویم دچار خوانش وارونه از واقعیّت شدهام. آن پرسش، ما را به حقیقت نمیرساند، بلکه رهزن است و با واقعیّت، بر سر مِهر نیست. مسأله را باید از این پنجره دید که همافقی او با انقلاب اسلامی، برخاسته از «شرایط» بوده و در نتیجه، دگرگونشدن شرایط، همان و چرخشِ معرفتی او همان. او آغاز نیز در این پاره از تاریخ، ننشسته بود و اگر در دهۀ شصت، قدری در فضیلت انقلاب نگاشت و به هواداری از آن برخاست، به سبب استیلای شرایط بوده و یا حتی به جهت ظهورِ تقابلیاش در برابر عبدالکریم سروش. آن شرایط، مولّدِ چنین امکانی برای او بوده و شرایط دیگر نیز، راههای دیگری را پیشِ روی وی نهاد. این فیلسوفِ قفلشدۀ به شرایط و فاقدِ ارادۀ بیرون از تاریخ، شناوریها و سیّالیّتهای عجیبی داشته و برای اینکه دستاویزی در اختیار منتقدان خویش قرار ندهد، قلم و تفکّرش را با ابهام و تعلیق و سرگردانی پیوند داد و همواره در پرسش و طرحمسأله، متوقف ماند. و اینک که به حاصل حیات معرفتی او مینگریم، به تعدادی پرسشِ تعلیقی و متوقفکننده میرسیم و توصیۀ به انتخاب یک لیبرالتکنوکرات به عنوان رئیسجمهور. این است سرِ جمعِ دههها تفلسفِ لامکانیِ مبتلا به سرطانِ فقدانِ وضوح، و همچنین حضور شبهمعرفتی و همیشگی در عالیترین نهادهای فکری و فرهنگیِ حاکمیّت.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
۵:۰۸
بازارسال شده از مسیـــــحا رضـــــوان
امروز سالروز مرگ رضاشاه هست.در خصوص استعفای رضاشاه از حکومت و تبعید او دو دیدگاه وجود دارد.دیدگاه اول معتقد است که رضاشاه به آلمانیها نزدیک شد و هر چند بعدا از آنها جدا شد و آلمانی ها را اخراج کرد اما متفقین، به خاطر تنبیه او ایران را اشغال و رضاشاه را تبعید کردند.دیدگاه دوم معتقد است که نزدیک شدن رضاشاه به آلمانی ها با هماهنگی و اجازه انگلستان بوده است.به خاطر اینکه بعد از جنگ جهانی اول، تحقیر آلمانی ها سرباز نکند و لذا اجازه دادند در ایران ورود کنند.اما با شروع جنگ جهانی دوم، نگران تسلط آلمانی ها بر منابع نفتی ایران شدند و لازم بود ایران را اشغال کنند.اما اشغال ایران، راحت نبود و بردن رضاشاه، هدیه ای بود که به ملت تقدیم شد و در ازایش، مردم ایران در مقابل اشغال، ساکت نشستند.رضاشاه با کودتا آمد و با ذلت رفت و هیچگاه انتخاب و مورد علاقه مردم ایران نبوده است و نمی شود او را تطهیر کرد.@farzadjahanbin
۶:۰۷