*خوش بگیر های بد حساب*
دقت کردید در طلب، بدهی، وام، وصول مطالبات در واحد های فروش و مالی و اداری
ما چهار نوع آدم داریم.۱. خوش دریافت و خوش پرداخت ۲. خوش دریافت و بد پرداخت ۳. بد دریافت و خوش پرداخت ۴. بد دریافت و بد پرداخت 🧲🧲یا به شکل دیگر ۱. خوش بگیر و خوش حساب ۲.خوش بگیر و بد حساب ۳. بد بگیر و خوش حساب ۴. بد بگیر و بد حساب 🥵شما با کدام دسته از این مشتریان همکاران رفقا دوستان کارکنان نمایندگان برخورد داشته و دارید؟ با هر یک از این گروه آدم ها چطور باید رفتار کرد؟ اگر در واحد فروش باشید با کدام گروه حاضرید کار کنید؟ اگر در واحد مالی باشید حاضرید به کدام گروه وام مساعده یا بار چکی بدهید؟ اگر در واحد اداری و مطالبات باشید کدام گروه را برای ادامه همکاری انتخاب می کنید؟
وصول مطالبات علمی و حرفه ای Vosol.blog.ir آکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir مدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/صفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy
دقت کردید در طلب، بدهی، وام، وصول مطالبات در واحد های فروش و مالی و اداری
ما چهار نوع آدم داریم.۱. خوش دریافت و خوش پرداخت ۲. خوش دریافت و بد پرداخت ۳. بد دریافت و خوش پرداخت ۴. بد دریافت و بد پرداخت 🧲🧲یا به شکل دیگر ۱. خوش بگیر و خوش حساب ۲.خوش بگیر و بد حساب ۳. بد بگیر و خوش حساب ۴. بد بگیر و بد حساب 🥵شما با کدام دسته از این مشتریان همکاران رفقا دوستان کارکنان نمایندگان برخورد داشته و دارید؟ با هر یک از این گروه آدم ها چطور باید رفتار کرد؟ اگر در واحد فروش باشید با کدام گروه حاضرید کار کنید؟ اگر در واحد مالی باشید حاضرید به کدام گروه وام مساعده یا بار چکی بدهید؟ اگر در واحد اداری و مطالبات باشید کدام گروه را برای ادامه همکاری انتخاب می کنید؟
وصول مطالبات علمی و حرفه ای Vosol.blog.ir آکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir مدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/صفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy
۱۳:۱۹
🟣چند پند و اندرز فروشی .Drkhooyeh.ir
((هر آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند))
همانطور که دوست ندارید کسی بدون اجازه و هماهنگی شما وارد منطقه فروش شما شود شما هم بدون اجازه و هماهنگی وارد منطقه فروش کسی نشوید. همانطور که دوست ندارید کسی شما را تخریب کند هیچ وقت رقیب همکار و دوست خود را تخریب نکنید.همانطور که دوست ندارید کسی .... شما هم برای کسی .... ..موفق باشید.Khooyeh.comبا سلام و درود تعدادی از کانال های آموزشی که توسط تیم آقای دکتر خوبه در ایتا مدیریت می شوند ارائه می گردد در صورت تمایل عضو این کانال ها شده و از مطالب آن بهره مند شوید.http://Eitaa.com/doctorsaleshttp://Eitaa.com/drmallhttp://Eitaa.com/negotiationacademyhttp://Eitaa.com/branddoctorhttp://Eitaa.com/mooyragi
((هر آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند))
همانطور که دوست ندارید کسی بدون اجازه و هماهنگی شما وارد منطقه فروش شما شود شما هم بدون اجازه و هماهنگی وارد منطقه فروش کسی نشوید. همانطور که دوست ندارید کسی شما را تخریب کند هیچ وقت رقیب همکار و دوست خود را تخریب نکنید.همانطور که دوست ندارید کسی .... شما هم برای کسی .... ..موفق باشید.Khooyeh.comبا سلام و درود تعدادی از کانال های آموزشی که توسط تیم آقای دکتر خوبه در ایتا مدیریت می شوند ارائه می گردد در صورت تمایل عضو این کانال ها شده و از مطالب آن بهره مند شوید.http://Eitaa.com/doctorsaleshttp://Eitaa.com/drmallhttp://Eitaa.com/negotiationacademyhttp://Eitaa.com/branddoctorhttp://Eitaa.com/mooyragi
۱۳:۱۹
۱۱:۳۰
Mooyragi.ir
برندسازی را با فروش شروع کنید.فروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است.تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.
فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragiدکتر بازاریابی Doctorsales.ir
برندسازی را با فروش شروع کنید.فروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است.تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.
فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragiدکتر بازاریابی Doctorsales.ir
۱۱:۳۱
۷:۲۷
آکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگیhttps://moyragi.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید .ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://mooyragi.irhttp://moyragi.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comآموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع 09122991608صفحه اینستاگرام آکادمی فروش خرده فروشی هایپرمارکتینگhttps://www.instagram.com/hypermarketing.ir/
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در تلگرامhttps://t.me/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در ایتاhttps://eitaa.com/mooyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در روبیکاhttps://rubika.ir/mooyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در بلهhttps://ble.ir/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در گپhttps://gap.im/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در سروشhttps://splus.ir/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در آیگپhttps://igap.net/moyragi
..
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در تلگرامhttps://t.me/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در ایتاhttps://eitaa.com/mooyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در روبیکاhttps://rubika.ir/mooyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در بلهhttps://ble.ir/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در گپhttps://gap.im/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در سروشhttps://splus.ir/moyragi
مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در آیگپhttps://igap.net/moyragi
..
۱۱:۳۲
انواع برنامه های ترفیع برای افزایش فروش یا پروموشن پلن برای افزایش فروش.ترجمه تهیه تدوین و مشاور: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Drkhooyeh.ir دکتر فروش Doctorsales.ir دکتر بازاریابی Marketingdotor.ir دکتر برند Branddoctor.ir انواع پروموشن پلن ها: 1. جایزه کارتی ۲. جایزه حجمی ۳. جایزه نقدی ۴. جایزه هم جنسی ۵.جایزه غیر هم جنسی ۶. جایزه سبدی ۷. جایزه تعداد روندی۸. تخفیف نقدی ۹. تخفیف حجمی ۱۰. تخفیف درصدی۱۱. تخفیف تعدادی ۱۲. تخفیف پلکانی۱۳. تخفیف رده ای ۱۴. تخفیف هزینه ای ۱۵.جشنواره حضوری ۱۶. جشنواره اقلام کالایی ۱۷. جشنواره کمک دریافتی ۱۸.جشنواره کششی پوششی۱۹.جشنواره گروهی تکی ۲۰.مرچندایزینگ کالایی ۲۱. مرچندایزینگ فردی ۲۲.مرچندایزینگ نمونه ای نرده ای ۲۳.سمپلینگ ها و سمپل سازی ۲۴. استند بازی و استند سازی ۲۵.کانسپتچوال سازی انسانی ۲۶.نمایش سازی گروه کالایی ۲۷. نمایش سازی گروه مصرف ۲۸.نمایش سازی گروه هدف ۲۹.انواع بازارپرازی کالایی تستی قیمتی سبدی ۳۰. بزرگ سازی و بیگینینگ فوروارد۳۱. رود شو و بیگ شو ۳۲. سمپوزیسیوم کالایی قیمتی تنوع رنگ و طعم و مزه و ... ۳۲. جو سازی انسانی ۳۳. جو سازی ماشینی رباتی سیستمی ۳۴. سفیر سازی انسانی و عروسکی ۳۵. جنگ های مختلف و متنوع
موفق و پیروز باشید.همراه ما باشید.افزایش کمی و کیفی فروش دکتر فروش Doctorsales.ir
موفق و پیروز باشید.همراه ما باشید.افزایش کمی و کیفی فروش دکتر فروش Doctorsales.ir
۱۸:۱۸
۱۵:۱۷
۱۵:۱۷
دوره آموزشی مشاوره ای
((افزایش فروش به شکل عملیاتی و اجرایی و علمی))🟢🟢ویژه کارکنان شعب زنجیره ای پرپروک. .....مدرس و مشاور: دکتر علی خویهkhooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی با 19 سال تجربه اجرایی از فروش و ویزیتوری تا مدیریت.
محتوا و سرفصل ها:-تکنیک های مهندسی فروش برای افزایش فروش شعب-آشنایی با سیستم اکسنتر AC بین المللی -اجرای اکسنتر AC برای افزایش فروش در شعب-راهکارهای علمی و مهندسی عملیات فروشSP-راهکارهای بهبود کمی و کیفی فروش شعب-آشنایی با تکنیک های فنی و معاینه فنی واحد فروش و چیدمان مناسب در راستای افزایش فروش شعب -طراحی سیستم چند وجهی و چند بعدی فروش-آشنایی با سیستم های هدفگذاری مدرن فروش و یکپارچه سازی فروش-افزایش مهارت های تحلیل فروش- آشنایی با KPI و شاخص های کلیدی بهبود و ارتقا فروش
زمان آموزش و مشاوره:8 ساعت و 16 ساعت بر اساس نیازسنجیDoctorsales.ir Drmall.ir۵۱۴ تکنیک بازاریابی فروش مذاکره دکتر علی خویه .pdfبخش دوم.khooyeh.ir
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در بله https://ble.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
آکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh
((افزایش فروش به شکل عملیاتی و اجرایی و علمی))🟢🟢ویژه کارکنان شعب زنجیره ای پرپروک. .....مدرس و مشاور: دکتر علی خویهkhooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی با 19 سال تجربه اجرایی از فروش و ویزیتوری تا مدیریت.
محتوا و سرفصل ها:-تکنیک های مهندسی فروش برای افزایش فروش شعب-آشنایی با سیستم اکسنتر AC بین المللی -اجرای اکسنتر AC برای افزایش فروش در شعب-راهکارهای علمی و مهندسی عملیات فروشSP-راهکارهای بهبود کمی و کیفی فروش شعب-آشنایی با تکنیک های فنی و معاینه فنی واحد فروش و چیدمان مناسب در راستای افزایش فروش شعب -طراحی سیستم چند وجهی و چند بعدی فروش-آشنایی با سیستم های هدفگذاری مدرن فروش و یکپارچه سازی فروش-افزایش مهارت های تحلیل فروش- آشنایی با KPI و شاخص های کلیدی بهبود و ارتقا فروش
زمان آموزش و مشاوره:8 ساعت و 16 ساعت بر اساس نیازسنجیDoctorsales.ir Drmall.ir۵۱۴ تکنیک بازاریابی فروش مذاکره دکتر علی خویه .pdfبخش دوم.khooyeh.ir
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در بله https://ble.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
آکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh
۱۱:۵۴
️مدیریت پورسانت یا کارانه️چه زمانی ما باید پورسانت بدیم؟چرا چگونه و چه موقعه باید پورسانت داد؟آیا همه شرکت ها پورسانت میدن؟آیین نامه پورسانت چیست؟و...
این ویدئو رو حتما تا آخر ببینید و نظرتونو کامنت کنید
گروه مشاوره و آموزش #دکتر_علی_خویه
Drkhooyeh.ir
#دکتر #دکتر_خویه #فروش #استراتژی #اینستاگرام #لایک #سیو #مارکتینگ #مدرس_دانشگاه #مدیریت #برنامه_ریزی #بازاریابی #فروش_بهتر #بازاریابی_حضوری #اکسپلور_اینستاگرام#مدرسه_فروش_ایران #آکادمی_فروش #مدرس_بازاریابی_فروش#عارضه_یابی
. به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم ..
#علی_خویه#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_سیستمهای_مدیریت@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱#پورسانت #مدیریت_پورسانت #پرداخت_پورسانتhttps://www.instagram.com/p/CgJ8WqNs_69/?igshid=MDJmNzVkMjY=
این ویدئو رو حتما تا آخر ببینید و نظرتونو کامنت کنید
گروه مشاوره و آموزش #دکتر_علی_خویه
Drkhooyeh.ir
#دکتر #دکتر_خویه #فروش #استراتژی #اینستاگرام #لایک #سیو #مارکتینگ #مدرس_دانشگاه #مدیریت #برنامه_ریزی #بازاریابی #فروش_بهتر #بازاریابی_حضوری #اکسپلور_اینستاگرام#مدرسه_فروش_ایران #آکادمی_فروش #مدرس_بازاریابی_فروش#عارضه_یابی
. به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم ..
#علی_خویه#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_سیستمهای_مدیریت@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱#پورسانت #مدیریت_پورسانت #پرداخت_پورسانتhttps://www.instagram.com/p/CgJ8WqNs_69/?igshid=MDJmNzVkMjY=
۹:۰۰
چرا در کشور ما کاسب ها دائما در حال ناله کردن هستند؟ چرا دخل و خرج فعالان اقتصادی همخوانی ندارد؟ چرا اینقدر شرکت ها عقب نشینی کرده و با ترس و لرز کار را پیش می برند؟ Khooyeh.ir چند نکته ساده و مهارت مهم برای کاسب ها و فعالان اقتصادی کشور Brand.blog.ir ۱. برون سپاری را یاد گرفته و علمی اصولی و حرفه ای انجام دهید جرات برون سپاری داشته باشید شرکت اپل به عنوان برند اول جهان طبق آخرین گزارش از نظر ارزش، کارخانه های هزار کیلومتری و چند صد هزار کارمند و کارگر ندارد نزدیک به نود درصد اپل برون سپاری است و کارخانه های کوچک و بزرگ در جهان در خدمت اپل هستند. برون سپاری و هنر واگذاری کارها باید سیستمی باشد که من در آخرین کتاب خود آن را تشریح کرده ام. اگر از برون سپاری بترسید هیچ وقت بزرگ نخواهید شد و فقط تورم داخلی در شرکت خود ایجاد خواهید کرد از تورم منابع انسانی گرفته تا تورم ملک و سرمایه. اگر از برون سپاری بترسید شرکت شما رو به زیان حرکت خواهد کرد و فقط دور خود می پیچید و دخل و خرجتان نمی خواند.
Doctorsales.ir ۲. از حقوق ثابت فرار کنید و کارکنان خود را و پرداختی آنها را به پورسانت، بهره وری کارانه و آکورد وابسته کنید. از دادن پورسانت و بهره وری نترسید جرات دادن آکورد و کارانه را داشته باشید به شرط استخدام کنید از دادن حقوق زیاد نترسید حتما می دانید که تقریبا تمام افراد منفعت طلب شده اند و تا جیب کسی صدا نکند کسی برای شما سر و دست نخواهد شکست و تا جیب کسی صدا نکند کسی برای شما کار نخواهد کرد اجازه دهید کارگران و کارمندان شما جیبشان صدا کند البته این کار نیز باید علمی اصولی و حرفه ای باشد که من در کتاب مدیریت پورسانت خودم توضیحاتی داده ام. حقوق دستمزد و جبران خدمت علمی را در شرکت خود پیاده سازی کنید. از دادن حقوق زیاد به شرط بهره وری نترسید. Marketingdotor.ir
۳. زیاد اخراج و استخدام نکنید کارکنان شما سرمایه های شما هستند سعی کنید درد آنها را گوش کنید با زیاد جابجا کردن کارکنان خود نتیجه نمی گیرید هر کارمند و مدیری برای اینکه جا بیافتد و کار را شروع کند حداقل ده الی بیست میلیون هزینه دارد این هزینه را صرف نگهداشت آنها کنید وقتی می توانید موفق شوید که آدم ها و سرمایه های انسانی خود را حفظ کنید در شرکت ها و برند های بزرگ دنیا مدیران و کارکنان کمترین اخراج و جابجایی را دارند میزان اخراج در شرکت های ژاپنی و اروپایی ۳ درصد است ولی در ایران ۴۳ درصد این جابجایی زیاد باعث زیان فعالان اقتصادی است.
مراقب سرمایه های خود باشید به جای اینکه فقط به سود فکر کنید به این فکر کنید که چگونه زیان را کاهش دهید و ضرر نکنید ضرر نکردن بهترین سود است. موفق باشید.دوستدارتان دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی.مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع با نوزده سال تجربه اجرایی و حرفه ای Drkhooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir..مطالب آموزشی در کانال تلگرام دکتر علی خویه https://t.me/Dr_khooyeh
Doctorsales.ir ۲. از حقوق ثابت فرار کنید و کارکنان خود را و پرداختی آنها را به پورسانت، بهره وری کارانه و آکورد وابسته کنید. از دادن پورسانت و بهره وری نترسید جرات دادن آکورد و کارانه را داشته باشید به شرط استخدام کنید از دادن حقوق زیاد نترسید حتما می دانید که تقریبا تمام افراد منفعت طلب شده اند و تا جیب کسی صدا نکند کسی برای شما سر و دست نخواهد شکست و تا جیب کسی صدا نکند کسی برای شما کار نخواهد کرد اجازه دهید کارگران و کارمندان شما جیبشان صدا کند البته این کار نیز باید علمی اصولی و حرفه ای باشد که من در کتاب مدیریت پورسانت خودم توضیحاتی داده ام. حقوق دستمزد و جبران خدمت علمی را در شرکت خود پیاده سازی کنید. از دادن حقوق زیاد به شرط بهره وری نترسید. Marketingdotor.ir
۳. زیاد اخراج و استخدام نکنید کارکنان شما سرمایه های شما هستند سعی کنید درد آنها را گوش کنید با زیاد جابجا کردن کارکنان خود نتیجه نمی گیرید هر کارمند و مدیری برای اینکه جا بیافتد و کار را شروع کند حداقل ده الی بیست میلیون هزینه دارد این هزینه را صرف نگهداشت آنها کنید وقتی می توانید موفق شوید که آدم ها و سرمایه های انسانی خود را حفظ کنید در شرکت ها و برند های بزرگ دنیا مدیران و کارکنان کمترین اخراج و جابجایی را دارند میزان اخراج در شرکت های ژاپنی و اروپایی ۳ درصد است ولی در ایران ۴۳ درصد این جابجایی زیاد باعث زیان فعالان اقتصادی است.
مراقب سرمایه های خود باشید به جای اینکه فقط به سود فکر کنید به این فکر کنید که چگونه زیان را کاهش دهید و ضرر نکنید ضرر نکردن بهترین سود است. موفق باشید.دوستدارتان دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی.مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع با نوزده سال تجربه اجرایی و حرفه ای Drkhooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir..مطالب آموزشی در کانال تلگرام دکتر علی خویه https://t.me/Dr_khooyeh
۱۵:۲۹
https://www.instagram.com/p/BzkVziFgRv_/?igshid=kgpuqvp8wo2iلطفا زود باور نباشید. 🟡🟢لطفا هیچ جا هیچ زمان هیچ وقت زود باور نباشید. چند خط را از من به عنوان یک متخصص ، یک مشاور و معلم به یادگار داشته باشید. بیشتر در فضای واقعی باشید نه فضای مجازی. مراقب باشید فضای مجازی فریبتان ندهد. کسی که فالور زیاد داره حتما متخصص نیست. کسی که فالور زیاد داره حتما محبوب نیست. فالور زیاد یا لایک زیاد داشتن حتما نشان دهنده محبوبیت فرد نیست. فالور و لایک زیاد داشتن نشان دهند قابل اعتماد بودن نیست. خیلی مراقب باشید فالور زیاد داشتن حتما نشان دهنده خوب بودن فرد نیست. خیلی دقت کنید طرفدار زیاد داشتن حتما نشان دهنده سالم بودن و با اخلاق بودن فرد نیست.باز هم تاکید می کنم چند تا عکس عشقولانه و با لبخند و لایو شاد حتما نشان دهنده خوشبخت بودن فرد نیست. بیشتر فکر کنید عکس های رنگی، لایک زیاد، پول زیادی حتما نشان دهنده شهرت و محبوبیت نیست. عمیق تر فکر کنیم چون فکر کردن سخت ترین کار بشر است. بیشتر فکر کنیم. با چند تا عکس، فیلم، لایو، لایک، رنگ و لعاب گول نخوریم. بیشتر و عمیق تر بیاندیشیم هر تبلیغی نشان دهنده کیفیت نیست. هر تصویری نشان دهنده واقعیت نیست. هر تیزر و خبری نشان دهنده اصل موضوع نیست. کسی که زیبا، شیک، خشکل و خوش هیکل است حتما خوش اخلاق و با مرام نیست. بیشتر کتاب بخوانید کسی با فضای مجازی با سواد نمی شود. دوستان من ساده نباشیم زود باور نباشیم چرا که بیماری زود باوری مثل یک سرطان در حال رشد است. با تعداد فالور و لایک و با ظاهر و قیافه سریع قضاوت نکنیم زود قضاوت نکنیم دوستان من دقیق و متفکر باشیم فریب ظاهر و لایک و پست و فالور را نخوریم.
موفق باشید. همراه ما باشید.
drkhooyeh.irkhooyeh.com doctorsales.ir marketingdoctor.ir branddoctor.irصفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir
موفق باشید. همراه ما باشید.
drkhooyeh.irkhooyeh.com doctorsales.ir marketingdoctor.ir branddoctor.irصفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir
۱۵:۳۰
چرا مدیر دارید ولی مشاور ندارید؟
مگر امکان دارد یک تیم فوتبال کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.
خیلی ها در شرکت ها فکر می کنند مشاور و مربی یک هزینه و پول اضافه است و حاضر به گرفتن مشاور نیستند و گاهی می گویند خودم بهترین مشاور هستم چرا مشاور بگیرم یا به جای مشاور یک مدیر می گیرم!!!
چرا فکر می کنند مشاور بی خود است و یک مدیر خوب بهتر از مشاور است؟ چرا خودتجویزی و خود درمانی ؟ چرا عدم پذیرش واقعیت ؟ جیم کالینز متفکر مشهور مدیریت بیش از سه هزار شرکت موفق دنیا را بررسی کرد و یک نتیجه مهم گرفت که تمام این شرکت ها مشاور دارند و مشاور داشتند شرکتی نبوده که مشاور نداشته باشد خیلی تحقیق و الگوی جالبی است.متاسفانه با دلایل مختلف در بسیاری از شرکت های ما مدیران و صاحبان کسب و کارها از ((مشاور گیری))و ((مشاور داری)) حذر می کنند البته شخصا این موضوع را خیلی آسیب شناسی کرده ام و حاضرم ساعت ها درباره این که چرا در کشور ما برخی شرکت ها مشاور گیری و مشاور داری نمی کنند بحث کنم و اینکه چرا مشاور ندارند یا مشاور نمی گیرند یا نمی توانند مشاور خوب را نگه دارند.یک بررسی و تحقیق خیلی ساده درباره شرکت های موفق دنیا اهمیت و ضرورت وجودی مشاور را ثابت می کند. ️مگر امکان دارد یک تیم کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.اما چرا whyچگونه what در چه زمان whenاز چه کسی whoو کجا whereباید از مشاور استفاده کرد؟
همراه ما باشید.Khooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir کانال تلگرام T.me/dr_khooyeh
مگر امکان دارد یک تیم فوتبال کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.
خیلی ها در شرکت ها فکر می کنند مشاور و مربی یک هزینه و پول اضافه است و حاضر به گرفتن مشاور نیستند و گاهی می گویند خودم بهترین مشاور هستم چرا مشاور بگیرم یا به جای مشاور یک مدیر می گیرم!!!
چرا فکر می کنند مشاور بی خود است و یک مدیر خوب بهتر از مشاور است؟ چرا خودتجویزی و خود درمانی ؟ چرا عدم پذیرش واقعیت ؟ جیم کالینز متفکر مشهور مدیریت بیش از سه هزار شرکت موفق دنیا را بررسی کرد و یک نتیجه مهم گرفت که تمام این شرکت ها مشاور دارند و مشاور داشتند شرکتی نبوده که مشاور نداشته باشد خیلی تحقیق و الگوی جالبی است.متاسفانه با دلایل مختلف در بسیاری از شرکت های ما مدیران و صاحبان کسب و کارها از ((مشاور گیری))و ((مشاور داری)) حذر می کنند البته شخصا این موضوع را خیلی آسیب شناسی کرده ام و حاضرم ساعت ها درباره این که چرا در کشور ما برخی شرکت ها مشاور گیری و مشاور داری نمی کنند بحث کنم و اینکه چرا مشاور ندارند یا مشاور نمی گیرند یا نمی توانند مشاور خوب را نگه دارند.یک بررسی و تحقیق خیلی ساده درباره شرکت های موفق دنیا اهمیت و ضرورت وجودی مشاور را ثابت می کند. ️مگر امکان دارد یک تیم کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.اما چرا whyچگونه what در چه زمان whenاز چه کسی whoو کجا whereباید از مشاور استفاده کرد؟
همراه ما باشید.Khooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir کانال تلگرام T.me/dr_khooyeh
۱۹:۴۲
بدون آمار و برنامه ریزی زندگی و کار خوبی نخواهید داشت. Khooyeh.ir بدون در دست داشتن آمار کافی، دقیق و بههنگام، سیاستگذاری، برنامهریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیتها و در نهایت ارزیابی، به نتایج خود نخواهید رسید. Instagram.com/khooyeh.ir آمار و اطلاعات یعنی برنامه ریزی، داده های آماری بنیادی ترین اصل برای برنامه ریزی است، و برنامه ریزی اساسی ترین شاخص برای ((مدیریت)) قلمداد میشود. سه حلقه آمار واطلاعات، برنامه ریزی و مدیریت از حلقه های توسعه به شمار میرود. عصر ارتباطات و اطلاعات وقتی معنا می یابد که جمع آوری اطلاعات و داده ها به روز باشد و یکی از نکاتی که در برنامه ریزی هر سازمانی میتوان بدان بعنوان شاخص ترین اصل از آن یادد نمود این است که
توسعه بدون برنامه ریزی و برنامه ریزی بدون آمار و اطلاعات قابل تحقق نیست. و این سه ملزوم و لازمه یکدیگرند. و این مهم وقتی قابل تحقق است که نگاه ما به آمار و اطلاعات نگاه علمی حرفه ای کاربردی و جامع باشددکتر برند branddoctor.ir دکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdotor.ir
روز آمار و برنامه ریزی را به تمام دست اندرکاران این شاخه و تمامی همکاران عزیز و دوستان گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنم.پیروز و سربلند باشید. علی خویه
توسعه بدون برنامه ریزی و برنامه ریزی بدون آمار و اطلاعات قابل تحقق نیست. و این سه ملزوم و لازمه یکدیگرند. و این مهم وقتی قابل تحقق است که نگاه ما به آمار و اطلاعات نگاه علمی حرفه ای کاربردی و جامع باشددکتر برند branddoctor.ir دکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdotor.ir
روز آمار و برنامه ریزی را به تمام دست اندرکاران این شاخه و تمامی همکاران عزیز و دوستان گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنم.پیروز و سربلند باشید. علی خویه
۱۹:۴۲
۱۰:۰۱
#روز_فروشنده مبارک#فروشندگی یعنی اول از همه #عشق بعد#پیگیری #صبوری #دقت#انعطافپذیری #خلاقیت #روانشناسی_مذاکره #ارتباطات ..https://www.instagram.com/p/C4ASSOou1jO/?igsh=bzFhc205cWQ2dTNr.بقیه اش را شما بفرمایید.....#آکادمی_فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttps://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش #مدرسه_فروش_ایران #دکتر_فروش بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://doctorsales.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comصفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttp://instagram.com/doctorsales.irآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در تلگرامhttps://t.me/mmsbcآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در ایتاeitaa.com/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در روبیکاhttps://rubika.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در بلهhttps://ble.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در گپhttps://gap.im/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در سروشhttps://splus.ir/salesdr.🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایرانیکی از اولین و قدیمی ترین کلینیک آکادمی و مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مشاوره و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی فروش در ایران می باشد.#دکتر_علی_خویه#دکتر_خویه ..
https://www.instagram.com/p/C4ASSOou1jO/?igsh=bzFhc205cWQ2dTNr
https://www.instagram.com/p/C4ASSOou1jO/?igsh=bzFhc205cWQ2dTNr
۱۰:۰۱
🟣مدرپ و فارمارپ حرفه ای
🟣🟡سرفصل های کارگاه آموزشی کاربردی (( دوره تربیت حرفه ای مدرپ و فارماپ و مدیریت فروش حرفه ای نمایندگان علمی و فنی فروش دارویی و بهداشتی))
🟡مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representative🟡 فارمارپ (Pharma Rep) نماینده فروش دارویی و بهداشتی........مدرس: دکتر علی خویهDrKhooyeh.ir Khooyeh.com 09122991608
سرفصل ها...مدرپ کیست و چیست؟ فارمارپ کیست و چیست؟ چرا چگونه چه کسیویژگی های و خصوصیات ظاهری درونی روحی و رفتاری یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای ارتقا دانش بینش مهارت و نگرش چرایی و چگونگی استخدام مدرپ و فارمارپ حرفه ای مهارت های رفتاری ارتباطی و دانشی یک مدرپ ها و فارمارپ های حرفه ای تکنیک های و مهارت های مذاکره یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای آشنایی با مدل های متقاعدسازی مدرن و حرفه ای ویژه مدرپ ها و فارمارپ هاتکنیک ها و مهارت های ویزیت و برخورد با انواع پزشکان و مشتریان دارویی و بهداشتی بیش از ۱۵۰ تکنیک مذاکره چانه زنی و متقاعد سازی ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها آشنایی با مهارتها و استراتژی های ویزیت فنی و علمی در شرایط سخت و رکود بازار چگونگی شکستن قفل جلسات ویزیت فنی و علمی مدرپ ها و فارمارپ هاMoyragi.ir Mooyragi.ir مهارت های نفوذ، مشتری سازی مشتری شناسی مشتری داری و مشتری سنجی تعاریف و مفاهیم ویزیت علمی و فنی فروش و خواندن ذهن مشتری موضوعات اخلاقی مدرپ ها و فارمارپ ها و دام های مذاکراتمدیریت منطقه فروش یک مدرپ و فارمارپ هفت 7 گام برنامه ریزی ویزیت موثر و اثربخش یک مدرپ و فارمارپ Med rep , pharma rep.ده گام بازاریابی ویزیت و فروش تلفنی برای یک مدرپ و فارمارپ مهارت های برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش یک مدرپ و فارمارپ مراحل فالواپ و فالوینگ حرفه ای یک مدرپ و فارمارپ و شبکه سازی تیپ شناسی مشتریان و روش های مذاکره و متقاعد سازی انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی 🟢مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی مدت دوره: ۳۲ ساعت .همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهیدکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir. همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادیWww.doctorsales.irآکادمی مذاکره ایران Negotiation.blog.ir با افتخار بیش از یک دهه همکاری دکتر علی خویه با ده ها شرکت و برند های دارویی بهداشتی آرایشی گروه کوبل، عبیدی، نخبگان دارو، پخش دارویی البرز و رازی و هجرت، kmt، ابوریحان، اهورادارو، سبحان دارو، البرز دارو، دانا، شفا، پاکنام، داروگر، داروپخش، هولدینگ گلرنگ، طبیعت زنده، دی دارو، درمان یاب، یونیلور، داروک، اکسیر، گروه مای و آوندفر و پاکسان، و ده ها شرکت ملی و بین المللی ...
🟣🟡سرفصل های کارگاه آموزشی کاربردی (( دوره تربیت حرفه ای مدرپ و فارماپ و مدیریت فروش حرفه ای نمایندگان علمی و فنی فروش دارویی و بهداشتی))
🟡مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representative🟡 فارمارپ (Pharma Rep) نماینده فروش دارویی و بهداشتی........مدرس: دکتر علی خویهDrKhooyeh.ir Khooyeh.com 09122991608
سرفصل ها...مدرپ کیست و چیست؟ فارمارپ کیست و چیست؟ چرا چگونه چه کسیویژگی های و خصوصیات ظاهری درونی روحی و رفتاری یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای ارتقا دانش بینش مهارت و نگرش چرایی و چگونگی استخدام مدرپ و فارمارپ حرفه ای مهارت های رفتاری ارتباطی و دانشی یک مدرپ ها و فارمارپ های حرفه ای تکنیک های و مهارت های مذاکره یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای آشنایی با مدل های متقاعدسازی مدرن و حرفه ای ویژه مدرپ ها و فارمارپ هاتکنیک ها و مهارت های ویزیت و برخورد با انواع پزشکان و مشتریان دارویی و بهداشتی بیش از ۱۵۰ تکنیک مذاکره چانه زنی و متقاعد سازی ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها آشنایی با مهارتها و استراتژی های ویزیت فنی و علمی در شرایط سخت و رکود بازار چگونگی شکستن قفل جلسات ویزیت فنی و علمی مدرپ ها و فارمارپ هاMoyragi.ir Mooyragi.ir مهارت های نفوذ، مشتری سازی مشتری شناسی مشتری داری و مشتری سنجی تعاریف و مفاهیم ویزیت علمی و فنی فروش و خواندن ذهن مشتری موضوعات اخلاقی مدرپ ها و فارمارپ ها و دام های مذاکراتمدیریت منطقه فروش یک مدرپ و فارمارپ هفت 7 گام برنامه ریزی ویزیت موثر و اثربخش یک مدرپ و فارمارپ Med rep , pharma rep.ده گام بازاریابی ویزیت و فروش تلفنی برای یک مدرپ و فارمارپ مهارت های برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش یک مدرپ و فارمارپ مراحل فالواپ و فالوینگ حرفه ای یک مدرپ و فارمارپ و شبکه سازی تیپ شناسی مشتریان و روش های مذاکره و متقاعد سازی انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی 🟢مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی مدت دوره: ۳۲ ساعت .همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهیدکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir. همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادیWww.doctorsales.irآکادمی مذاکره ایران Negotiation.blog.ir با افتخار بیش از یک دهه همکاری دکتر علی خویه با ده ها شرکت و برند های دارویی بهداشتی آرایشی گروه کوبل، عبیدی، نخبگان دارو، پخش دارویی البرز و رازی و هجرت، kmt، ابوریحان، اهورادارو، سبحان دارو، البرز دارو، دانا، شفا، پاکنام، داروگر، داروپخش، هولدینگ گلرنگ، طبیعت زنده، دی دارو، درمان یاب، یونیلور، داروک، اکسیر، گروه مای و آوندفر و پاکسان، و ده ها شرکت ملی و بین المللی ...
۱:۴۵
۱۷:۵۸
روش های افزایش فروش در مناسبت ها Khooyeh.ir Khooyeh.com 🟢 مناسبتها و رویدادهای خاص میتواند به کسبوکارها کمک کند تا از این فرصتها بهرهبرداری کنند و درآمد خود را افزایش دهند. در ادامه، چند روش موثر برای افزایش فروش در مناسبتها آورده شده است:Doctorsales.ir ▎1. تخفیفها و پیشنهادات ویژه
• تخفیفهای زماندار: ارائه تخفیفهای ویژه برای مدت محدود به مناسبتهای خاص مانند عید، روز مادر، یا روز ولنتاین.
• پیشنهادات خرید ترکیبی: فروش محصولات به صورت بستههای ترکیبی با قیمت پایینتر.
▎2. تبلیغات هدفمند
• تبلیغات آنلاین: استفاده از تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی و موتورهای جستجو برای جذب مشتریان جدید.
• ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی به مشتریان قبلی با پیشنهادات ویژه برای مناسبتها.
▎3. برگزاری رویدادها و فعالیتها
• رویدادهای ویژه: برگزاری رویدادها یا کارگاههای آموزشی مرتبط با محصول یا خدمات شما.Marketingdoctor.ir • مسابقات و قرعهکشیها: ایجاد مسابقات برای جذب مشتریان و افزایش تعامل.
▎4. توسعه محتوا
• محتوای مرتبط با مناسبت: تولید محتوای خاص مانند وبلاگها، ویدئوها یا پستهای شبکههای اجتماعی که به مناسبت مربوطه میپردازند.
• نکات و راهنماییها: ارائه نکات و راهنماییهایی برای استفاده بهتر از محصولات در مناسبتهای خاص.
▎5. همکاری با دیگر برندها
• شراکت با برندهای مکمل: همکاری با کسبوکارهای دیگر برای ارائه پیشنهادات مشترک یا تخفیفهای متقابل.
• برگزاری کمپینهای مشترک: ایجاد کمپینهای تبلیغاتی مشترک که به جذب مشتریان جدید کمک کند.
▎6. بهینهسازی تجربه مشتری
• خدمات ویژه: ارائه خدمات اضافی مانند بستهبندی هدیه رایگان یا تحویل سریع.
• پشتیبانی مشتری: افزایش دسترسی به خدمات مشتری در زمانهای شلوغ.Drkhooyeh.ir ▎7. استفاده از رسانههای اجتماعی
• پستهای ویژه: ایجاد پستهای جذاب و مرتبط با مناسبت در رسانههای اجتماعی.
• استفاده از هشتگها: استفاده از هشتگهای مرتبط با مناسبتها برای افزایش دیده شدن.
▎8. ایجاد حس فوریت
• کمپینهای محدودیت زمانی: ایجاد حس فوریت با اعلام اینکه تخفیف یا پیشنهاد خاص فقط برای مدت محدودی معتبر است.
• موجودی محدود: اعلام موجودی محدود برای برخی محصولات به منظور تحریک خرید فوری.
▎9. استفاده از نظرات مشتریان
• نقد و بررسی محصولات: تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت در مورد محصولات، به ویژه در زمانهای خاص.
• نظرسنجیها: برگزاری نظرسنجیها برای جمعآوری بازخورد و بهبود خدمات و محصولات.
▎10. تحلیل دادهها
• بررسی عملکرد گذشته: تحلیل دادههای فروش در مناسبتهای قبلی برای شناسایی الگوها و بهترین شیوهها.
• شناسایی مشتریان هدف: استفاده از دادهها برای شناسایی مشتریان هدف و سفارشیسازی پیشنهادات برای آنها.
با استفاده از این روشها، کسبوکارها میتوانند به طور مؤثری فروش خود را در مناسبتها افزایش دهند و از فرصتهای موجود بهرهبرداری کنند..آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttps://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://doctorsales.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comصفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttp://instagram.com/doctorsales.irآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در تلگرامhttps://t.me/mmsbcآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در ایتاeitaa.com/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در روبیکاhttps://rubika.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در بلهhttps://ble.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در گپhttps://gap.im/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در سروشhttps://splus.ir/salesdr.🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایرانیکی از اولین و قدیمی ترین کلینیک آکادمی و مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مشاوره و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی فروش در ایران می باشد.
• تخفیفهای زماندار: ارائه تخفیفهای ویژه برای مدت محدود به مناسبتهای خاص مانند عید، روز مادر، یا روز ولنتاین.
• پیشنهادات خرید ترکیبی: فروش محصولات به صورت بستههای ترکیبی با قیمت پایینتر.
▎2. تبلیغات هدفمند
• تبلیغات آنلاین: استفاده از تبلیغات دیجیتال در شبکههای اجتماعی و موتورهای جستجو برای جذب مشتریان جدید.
• ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی به مشتریان قبلی با پیشنهادات ویژه برای مناسبتها.
▎3. برگزاری رویدادها و فعالیتها
• رویدادهای ویژه: برگزاری رویدادها یا کارگاههای آموزشی مرتبط با محصول یا خدمات شما.Marketingdoctor.ir • مسابقات و قرعهکشیها: ایجاد مسابقات برای جذب مشتریان و افزایش تعامل.
▎4. توسعه محتوا
• محتوای مرتبط با مناسبت: تولید محتوای خاص مانند وبلاگها، ویدئوها یا پستهای شبکههای اجتماعی که به مناسبت مربوطه میپردازند.
• نکات و راهنماییها: ارائه نکات و راهنماییهایی برای استفاده بهتر از محصولات در مناسبتهای خاص.
▎5. همکاری با دیگر برندها
• شراکت با برندهای مکمل: همکاری با کسبوکارهای دیگر برای ارائه پیشنهادات مشترک یا تخفیفهای متقابل.
• برگزاری کمپینهای مشترک: ایجاد کمپینهای تبلیغاتی مشترک که به جذب مشتریان جدید کمک کند.
▎6. بهینهسازی تجربه مشتری
• خدمات ویژه: ارائه خدمات اضافی مانند بستهبندی هدیه رایگان یا تحویل سریع.
• پشتیبانی مشتری: افزایش دسترسی به خدمات مشتری در زمانهای شلوغ.Drkhooyeh.ir ▎7. استفاده از رسانههای اجتماعی
• پستهای ویژه: ایجاد پستهای جذاب و مرتبط با مناسبت در رسانههای اجتماعی.
• استفاده از هشتگها: استفاده از هشتگهای مرتبط با مناسبتها برای افزایش دیده شدن.
▎8. ایجاد حس فوریت
• کمپینهای محدودیت زمانی: ایجاد حس فوریت با اعلام اینکه تخفیف یا پیشنهاد خاص فقط برای مدت محدودی معتبر است.
• موجودی محدود: اعلام موجودی محدود برای برخی محصولات به منظور تحریک خرید فوری.
▎9. استفاده از نظرات مشتریان
• نقد و بررسی محصولات: تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت در مورد محصولات، به ویژه در زمانهای خاص.
• نظرسنجیها: برگزاری نظرسنجیها برای جمعآوری بازخورد و بهبود خدمات و محصولات.
▎10. تحلیل دادهها
• بررسی عملکرد گذشته: تحلیل دادههای فروش در مناسبتهای قبلی برای شناسایی الگوها و بهترین شیوهها.
• شناسایی مشتریان هدف: استفاده از دادهها برای شناسایی مشتریان هدف و سفارشیسازی پیشنهادات برای آنها.
با استفاده از این روشها، کسبوکارها میتوانند به طور مؤثری فروش خود را در مناسبتها افزایش دهند و از فرصتهای موجود بهرهبرداری کنند..آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttps://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://doctorsales.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comصفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttp://instagram.com/doctorsales.irآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در تلگرامhttps://t.me/mmsbcآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در ایتاeitaa.com/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در روبیکاhttps://rubika.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در بلهhttps://ble.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در گپhttps://gap.im/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در سروشhttps://splus.ir/salesdr.🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایرانیکی از اولین و قدیمی ترین کلینیک آکادمی و مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مشاوره و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی فروش در ایران می باشد.
۱۶:۱۱