۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
چرا باید فروش مویرگی راه اندازی کرده و سازمان پخش مویرگی در سازمان خود مستقر کنیم. @moyragi mooyragi.ir
چرا باید فروش مویرگی راه اندازی کرده و در شرکت پخش مویرگی مستقر کنیم.؟ میزان سود خالص روش های مختلف فروش را مقایسه کنید. @moyragi mooyragi.irsalez.ir khooyeh.ir
چرا باید پخش و فروش مویرگی در سازمان مستقر کنیم؟ اهمیت و ضرورت راه اندازی و استقرار پخش مویرگی از دیدگاه سود به فروش. مقایسه سود روش های مختلف فروش.mooyragi.ir @moyragi drmall.ir khooyeh.ir
مراحل گام به گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی.http://t.me/moyragi mooyragi.ir
دلایل فراری شدن ویزیتورها از کار ویزیتوری. با آموزش صحیح و استقرار سیستم حرفه ای و علمی سازمان فروش مویرگی از دلسردی ویزیتورها و فروشندگان جلوگیری کنیم.@moyragi mooyragi.irsalez.ir khooyeh.ir
چرا باید کالای سفارش گرفته شده از مشتری به سرعت تحویل مشتری گردد؟ مزایای تحویل سریع کالا در سیستم های مختلف فروش مویرگی و کانال های توزیع و پخش. @moyragi mooyragi.ir khooyeh.ir khooyeh.com
((زود دیر می شود ))مدیران محترم خرید.سلام و احترام.لطفا از هم اکنون با تامین کننده ها جهت گرفتن هدایا و ملزومات شب عید و ... مذاکره کنید حتی اگر امکان داشت حضورا جهت گرفتن امتیازات و امکانات لازم برای شب عید مذاکره کنید.لطفا از هم اکنون به فکر تهیه هدایا، اقلام و کالا ها برای شب عید باشید.زود دیر می شود. کانال آموزشی پخش و توزیع و فروش مویرگی @moyragi mooyragi.ir marketingdoctor.ir
https://retail.persianblog.irبرندسازی را با فروش شروع کنید. فروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است. تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragi
www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com:(برخي اصطلاحات رايج در صنعت پخش وتوزيع )
• FMCGFast moving consumer goods• sku Stock keeping unit (خط فاكتور)• Hot saleفروش گرم• pre saleفروش سرد • سفارش گيري online ( تبلت )• توزيع online •Target هدف فروش • مارژين • Markup@moyragi • out source • Report تهيه گزارشات • RFRD انبارمكانيزه • CRM مديريت ارتباط با مشتري Customer Relationship management• KPIKey performance indicator• BI Business intelligence• promotion ترويج فروش • SCM مديريت زنجيره تامين Supply chain Managenment• Merchandizing ( چيدمان ونمايش كالا )
((اركان شركت پخش وتوزيع ))
• نرم افزار• لجستيك • سبد محصولات • نيروي انساني نبودن هركدام از اين اركان , شركت پخش را به نابودي وبرشكستگي منجر مي كند .www.telegram.me/moyragi Www.mooyragi.ir
kpi چیست
khooyeh.com
KPI مخفف (Key Performance Indicator) به معنای شاخص عملکرد کلیدی می باشد.KPI به درک ما نسبت به میزان خوب بودن سازمان، واحد سازمانی و افراد در مقایسه با اهداف کمی و کیفی تعریف شده است کمک خواهد کرد.مشکلی که بسیاری از سازمانها با آن مواجه هستند، در این است که آنها وقت بسیار زیادی برای ایجاد برنامههای راهبردی صرف میکنند، ولی فرصتی برای فورموله کردن این برنامههای نمیگذارند.به منظور تدوین یک استراتژی جهت فرموله نمودن شاخصهای کلیدی عملکرد، تیم مربوطه در سازمان باید با اصول اولیه را شروع کرده، اهداف سازمان را شناسایی نموده، برای دستیابی به آنها برنامهریزی نماید و تعیین کند که چه کسانی میتوانند بر روی این اطلاعات اقدام نماید.این فرآیند تکرار شونده، شامل دریافت بازخورد تحلیلگران، مدیران و سرپرستان بخشها میباشد و در حین انجام آن، نسبت به اینکه کدام فرایند تجاری نیاز به سنجش توسط شاخصهای کلیدی عملکرد داشته و اطلاعات مربوط به آن را با چه کسی باید در میان میگذارد، درک بهتری خواهند داشت.انتخاب اشتباه KPI این خطر را برای سازمان به ارمغان خواهد آورد که آنها را در مسیر اشتباهی قرار دهد و آنها را تشویق بهپیگیری چیزی کند که هیچ پیشرفتی برای آنها ندارد. همچنین شاخص کلیدی عملکرد پارامتری قابل اندازهگیری است، که می تواند منعکس کننده فاکتورهای حیاتی موفقیت یک سازمان باشد. این پارامترها از هر سازمانی به سازمان دیگر متغیر هستند. سه ویژگی مهم KPI :1- منعکس کننده اهداف سازمانی باشند2- قابل اندازهگیری باشند3- کلید موفقیت سازمان باشند@moyragi شاخص کلیدي عملکرد، یک متغیر قابل اندازهگیری است که نشان میدهد یک شرکت تا چه اندازه به اهداف کلیدی خود نزدیک شده است. این شاخص میزان عملکردهای مهم و اساسی شرکت را ارزیابی میکند. درواقع سازمانها از این
چرا باید فروش مویرگی راه اندازی کرده و در شرکت پخش مویرگی مستقر کنیم.؟ میزان سود خالص روش های مختلف فروش را مقایسه کنید. @moyragi mooyragi.irsalez.ir khooyeh.ir
چرا باید پخش و فروش مویرگی در سازمان مستقر کنیم؟ اهمیت و ضرورت راه اندازی و استقرار پخش مویرگی از دیدگاه سود به فروش. مقایسه سود روش های مختلف فروش.mooyragi.ir @moyragi drmall.ir khooyeh.ir
مراحل گام به گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی.http://t.me/moyragi mooyragi.ir
دلایل فراری شدن ویزیتورها از کار ویزیتوری. با آموزش صحیح و استقرار سیستم حرفه ای و علمی سازمان فروش مویرگی از دلسردی ویزیتورها و فروشندگان جلوگیری کنیم.@moyragi mooyragi.irsalez.ir khooyeh.ir
چرا باید کالای سفارش گرفته شده از مشتری به سرعت تحویل مشتری گردد؟ مزایای تحویل سریع کالا در سیستم های مختلف فروش مویرگی و کانال های توزیع و پخش. @moyragi mooyragi.ir khooyeh.ir khooyeh.com
((زود دیر می شود ))مدیران محترم خرید.سلام و احترام.لطفا از هم اکنون با تامین کننده ها جهت گرفتن هدایا و ملزومات شب عید و ... مذاکره کنید حتی اگر امکان داشت حضورا جهت گرفتن امتیازات و امکانات لازم برای شب عید مذاکره کنید.لطفا از هم اکنون به فکر تهیه هدایا، اقلام و کالا ها برای شب عید باشید.زود دیر می شود. کانال آموزشی پخش و توزیع و فروش مویرگی @moyragi mooyragi.ir marketingdoctor.ir
https://retail.persianblog.irبرندسازی را با فروش شروع کنید. فروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است. تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragi
www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com:(برخي اصطلاحات رايج در صنعت پخش وتوزيع )
• FMCGFast moving consumer goods• sku Stock keeping unit (خط فاكتور)• Hot saleفروش گرم• pre saleفروش سرد • سفارش گيري online ( تبلت )• توزيع online •Target هدف فروش • مارژين • Markup@moyragi • out source • Report تهيه گزارشات • RFRD انبارمكانيزه • CRM مديريت ارتباط با مشتري Customer Relationship management• KPIKey performance indicator• BI Business intelligence• promotion ترويج فروش • SCM مديريت زنجيره تامين Supply chain Managenment• Merchandizing ( چيدمان ونمايش كالا )
((اركان شركت پخش وتوزيع ))
• نرم افزار• لجستيك • سبد محصولات • نيروي انساني نبودن هركدام از اين اركان , شركت پخش را به نابودي وبرشكستگي منجر مي كند .www.telegram.me/moyragi Www.mooyragi.ir
kpi چیست
khooyeh.com
KPI مخفف (Key Performance Indicator) به معنای شاخص عملکرد کلیدی می باشد.KPI به درک ما نسبت به میزان خوب بودن سازمان، واحد سازمانی و افراد در مقایسه با اهداف کمی و کیفی تعریف شده است کمک خواهد کرد.مشکلی که بسیاری از سازمانها با آن مواجه هستند، در این است که آنها وقت بسیار زیادی برای ایجاد برنامههای راهبردی صرف میکنند، ولی فرصتی برای فورموله کردن این برنامههای نمیگذارند.به منظور تدوین یک استراتژی جهت فرموله نمودن شاخصهای کلیدی عملکرد، تیم مربوطه در سازمان باید با اصول اولیه را شروع کرده، اهداف سازمان را شناسایی نموده، برای دستیابی به آنها برنامهریزی نماید و تعیین کند که چه کسانی میتوانند بر روی این اطلاعات اقدام نماید.این فرآیند تکرار شونده، شامل دریافت بازخورد تحلیلگران، مدیران و سرپرستان بخشها میباشد و در حین انجام آن، نسبت به اینکه کدام فرایند تجاری نیاز به سنجش توسط شاخصهای کلیدی عملکرد داشته و اطلاعات مربوط به آن را با چه کسی باید در میان میگذارد، درک بهتری خواهند داشت.انتخاب اشتباه KPI این خطر را برای سازمان به ارمغان خواهد آورد که آنها را در مسیر اشتباهی قرار دهد و آنها را تشویق بهپیگیری چیزی کند که هیچ پیشرفتی برای آنها ندارد. همچنین شاخص کلیدی عملکرد پارامتری قابل اندازهگیری است، که می تواند منعکس کننده فاکتورهای حیاتی موفقیت یک سازمان باشد. این پارامترها از هر سازمانی به سازمان دیگر متغیر هستند. سه ویژگی مهم KPI :1- منعکس کننده اهداف سازمانی باشند2- قابل اندازهگیری باشند3- کلید موفقیت سازمان باشند@moyragi شاخص کلیدي عملکرد، یک متغیر قابل اندازهگیری است که نشان میدهد یک شرکت تا چه اندازه به اهداف کلیدی خود نزدیک شده است. این شاخص میزان عملکردهای مهم و اساسی شرکت را ارزیابی میکند. درواقع سازمانها از این
۶:۴۴
۸:۲۷
۲۷ آبان ۱۳۹۸
۲۰:۳۸
۲۹ آبان ۱۳۹۸
بازارسال شده از همکاران صنف تجهیزات پزشکی
Moyragi.blog.ir دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی در
۷:۰۲
۱۰ مهر ۱۴۰۱
۲:۳۳
۲۶ دی ۱۴۰۱
۲۱:۱۸
۲۱:۱۸
۲۱:۱۸
۳ بهمن ۱۴۰۱
دقت کردید در طلب، بدهی، وام، وصول مطالبات در واحد های فروش و مالی و اداری
ما چهار نوع آدم داریم.۱. خوش دریافت و خوش پرداخت
۱۳:۱۹
🟣چند پند و اندرز فروشی .Drkhooyeh.ir
((هر آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند))
همانطور که دوست ندارید کسی بدون اجازه و هماهنگی شما وارد منطقه فروش شما شود شما هم بدون اجازه و هماهنگی وارد منطقه فروش کسی نشوید.
همانطور که دوست ندارید کسی شما را تخریب کند هیچ وقت رقیب همکار و دوست خود را تخریب نکنید.
همانطور که دوست ندارید کسی .... شما هم برای کسی .... ..موفق باشید.Khooyeh.comبا سلام و درود تعدادی از کانال های آموزشی که توسط تیم آقای دکتر خوبه در ایتا مدیریت می شوند ارائه می گردد در صورت تمایل عضو این کانال ها شده و از مطالب آن بهره مند شوید.http://Eitaa.com/doctorsaleshttp://Eitaa.com/drmallhttp://Eitaa.com/negotiationacademyhttp://Eitaa.com/branddoctorhttp://Eitaa.com/mooyragi
۱۳:۱۹
۱۷ اردیبهشت
۱۱:۳۰
Mooyragi.ir
برندسازی را با فروش شروع کنید.
فروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است.تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.
فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragiدکتر بازاریابی Doctorsales.ir
فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragiدکتر بازاریابی Doctorsales.ir
۱۱:۳۱
۲۲ اردیبهشت
۷:۲۷
۷ خرداد
..
۱۱:۳۲
۹ مرداد
انواع برنامه های ترفیع برای افزایش فروش یا پروموشن پلن برای افزایش فروش.









ترجمه تهیه تدوین و مشاور: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Drkhooyeh.ir دکتر فروش Doctorsales.ir دکتر بازاریابی Marketingdotor.ir دکتر برند Branddoctor.ir انواع پروموشن پلن ها: 1. جایزه کارتی ۲. جایزه حجمی ۳. جایزه نقدی ۴. جایزه هم جنسی ۵.جایزه غیر هم جنسی ۶. جایزه سبدی ۷. جایزه تعداد روندی۸. تخفیف نقدی ۹. تخفیف حجمی ۱۰. تخفیف درصدی۱۱. تخفیف تعدادی ۱۲. تخفیف پلکانی۱۳. تخفیف رده ای ۱۴. تخفیف هزینه ای ۱۵.جشنواره حضوری ۱۶. جشنواره اقلام کالایی ۱۷. جشنواره کمک دریافتی ۱۸.جشنواره کششی پوششی۱۹.جشنواره گروهی تکی ۲۰.مرچندایزینگ کالایی ۲۱. مرچندایزینگ فردی ۲۲.مرچندایزینگ نمونه ای نرده ای ۲۳.سمپلینگ ها و سمپل سازی ۲۴. استند بازی و استند سازی ۲۵.کانسپتچوال سازی انسانی ۲۶.نمایش سازی گروه کالایی ۲۷. نمایش سازی گروه مصرف ۲۸.نمایش سازی گروه هدف ۲۹.انواع بازارپرازی کالایی تستی قیمتی سبدی ۳۰. بزرگ سازی و بیگینینگ فوروارد۳۱. رود شو و بیگ شو ۳۲. سمپوزیسیوم کالایی قیمتی تنوع رنگ و طعم و مزه و ... ۳۲. جو سازی انسانی ۳۳. جو سازی ماشینی رباتی سیستمی ۳۴. سفیر سازی انسانی و عروسکی ۳۵. جنگ های مختلف و متنوع
موفق و پیروز باشید.همراه ما باشید.افزایش کمی و کیفی فروش دکتر فروش Doctorsales.ir
موفق و پیروز باشید.همراه ما باشید.افزایش کمی و کیفی فروش دکتر فروش Doctorsales.ir
۱۸:۱۸
۲۵ مرداد
۱۵:۱۷
۱۵:۱۷