م

مدیریت توزیع و پخش فروش مویرگی

۲۰عضو
م
۲۰ عضو

مدیریت توزیع و پخش فروش مویرگی

آموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع moyragi.blog.ir moyragi.ir09122991608

۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

چرا باید فروش مویرگی راه اندازی کرده و سازمان پخش مویرگی در سازمان خود مستقر کنیم. @moyragi mooyragi.ir
چرا باید فروش مویرگی راه اندازی کرده و در شرکت پخش مویرگی مستقر کنیم.؟ میزان سود خالص روش های مختلف فروش را مقایسه کنید. @moyragi mooyragi.irsalez.ir khooyeh.ir
چرا باید پخش و فروش مویرگی در سازمان مستقر کنیم؟ اهمیت و ضرورت راه اندازی و استقرار پخش مویرگی از دیدگاه سود به فروش. مقایسه سود روش های مختلف فروش.mooyragi.ir @moyragi drmall.ir khooyeh.ir
مراحل گام به گام راه اندازی و استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی.http://t.me/moyragi mooyragi.ir
دلایل فراری شدن ویزیتورها از کار ویزیتوری. با آموزش صحیح و استقرار سیستم حرفه ای و علمی سازمان فروش مویرگی از دلسردی ویزیتورها و فروشندگان جلوگیری کنیم.@moyragi mooyragi.irsalez.ir khooyeh.ir
چرا باید کالای سفارش گرفته شده از مشتری به سرعت تحویل مشتری گردد؟ مزایای تحویل سریع کالا در سیستم های مختلف فروش مویرگی و کانال های توزیع و پخش. @moyragi mooyragi.ir khooyeh.ir khooyeh.com
((زود دیر می شود ))مدیران محترم خرید.سلام و احترام.لطفا از هم اکنون با تامین کننده ها جهت گرفتن هدایا و ملزومات شب عید و ... مذاکره کنید حتی اگر امکان داشت حضورا جهت گرفتن امتیازات و امکانات لازم برای شب عید مذاکره کنید.لطفا از هم اکنون به فکر تهیه هدایا، اقلام و کالا ها برای شب عید باشید.زود دیر می شود. کانال آموزشی پخش و توزیع و فروش مویرگی @moyragi mooyragi.ir marketingdoctor.ir
https://retail.persianblog.irبرندسازی را با فروش شروع کنید. فروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است. تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragi
www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com:(برخي اصطلاحات رايج در صنعت پخش وتوزيع )
• FMCGFast moving consumer goods• sku Stock keeping unit (خط فاكتور)• Hot saleفروش گرم• pre saleفروش سرد • سفارش گيري online ( تبلت )• توزيع online •Target هدف فروش • مارژين • Markup@moyragi • out source • Report تهيه گزارشات • RFRD انبارمكانيزه • CRM مديريت ارتباط با مشتري Customer Relationship management• KPIKey performance indicator• BI Business intelligence• promotion ترويج فروش • SCM مديريت زنجيره تامين Supply chain Managenment• Merchandizing ( چيدمان ونمايش كالا )
((اركان شركت پخش وتوزيع ))
• نرم افزار• لجستيك • سبد محصولات • نيروي انساني نبودن هركدام از اين اركان , شركت پخش را به نابودي وبرشكستگي منجر مي كند .www.telegram.me/moyragi Www.mooyragi.ir
kpi چیست
khooyeh.com
KPI مخفف (Key Performance Indicator) به معنای شاخص عملکرد کلیدی می باشد.KPI به درک ما نسبت به میزان خوب بودن سازمان، واحد سازمانی و افراد در مقایسه با اهداف کمی و کیفی تعریف شده است کمک خواهد کرد.مشکلی که بسیاری از سازمان‌ها با آن مواجه هستند، در این است که آنها وقت بسیار زیادی برای ایجاد برنامه‌های راهبردی صرف می‌کنند، ولی فرصتی برای فورموله کردن این برنامه‌های نمی‌گذارند.به منظور تدوین یک استراتژی جهت فرموله نمودن شاخص‌های کلیدی عملکرد، تیم مربوطه در سازمان باید با اصول اولیه را شروع کرده، اهداف سازمان را شناسایی نموده، برای دستیابی به آن‌ها برنامه‌ریزی نماید و تعیین کند که چه کسانی می‌توانند بر روی این اطلاعات اقدام نماید.این فرآیند تکرار شونده، شامل دریافت بازخورد تحلیلگران، مدیران و سرپرستان بخش‌ها می‌باشد و در حین انجام آن، نسبت به اینکه کدام فرایند تجاری نیاز به سنجش توسط شاخص‌های کلیدی عملکرد داشته و اطلاعات مربوط به آن را با چه کسی باید در میان می‌گذارد، درک بهتری خواهند داشت.انتخاب اشتباه KPI این خطر را برای سازمان به ارمغان خواهد آورد که آنها را در مسیر اشتباهی قرار دهد و آنها را تشویق بهپیگیری چیزی کند که هیچ پیشرفتی برای آنها ندارد. همچنین شاخص کلیدی عملکرد پارامتری قابل اندازه‌گیری است، که می تواند منعکس کننده فاکتورهای حیاتی موفقیت یک سازمان باشد. این پارامترها از هر سازمانی به سازمان دیگر متغیر هستند. سه ویژگی مهم KPI :1- منعکس کننده اهداف سازمانی باشند2- قابل اندازه‌گیری باشند3- کلید موفقیت سازمان باشند@moyragi شاخص کلیدي عملکرد، یک متغیر قابل اندازه‌گیری است که نشان می‌دهد یک شرکت تا چه اندازه به اهداف کلیدی خود نزدیک شده است. این شاخص میزان عملکردهای مهم و اساسی شرکت را ارزیابی می‌کند. درواقع سازمان‌ها از این

۶:۴۴

۸:۲۷

۲۷ آبان ۱۳۹۸

۲۰:۳۸

۲۹ آبان ۱۳۹۸

بازارسال شده از همکاران صنف تجهیزات پزشکی
thumnail
Moyragi.blog.ir دانلود کتاب بازاریابی و فروش ویروسی در

۷:۰۲

۱۰ مهر ۱۴۰۱

۲:۳۳

۲۶ دی ۱۴۰۱

thumnail

۲۱:۱۸

thumnail

۲۱:۱۸

thumnail

۲۱:۱۸

۳ بهمن ۱۴۰۱

undefined*خوش بگیر های بد حساب*undefined
دقت کردید در طلب، بدهی، وام، وصول مطالبات در واحد های فروش و مالی و اداری 
ما چهار نوع آدم داریم.۱. خوش دریافت و خوش پرداختundefined ۲. خوش دریافت و بد پرداخت undefined۳. بد دریافت و خوش پرداخت undefined۴. بد دریافت و بد پرداخت undefinedundefinedundefined🧲🧲undefinedیا به شکل دیگر ۱. خوش بگیر و خوش حسابundefined ۲.خوش بگیر و بد حساب undefined۳. بد بگیر و خوش حساب undefined۴. بد بگیر و بد حساب 🥵undefinedundefinedundefinedundefinedشما با کدام دسته از این مشتریان همکاران رفقا دوستان کارکنان نمایندگان برخورد داشته و دارید؟ با هر یک از این گروه آدم ها چطور باید رفتار کرد؟ اگر در واحد فروش باشید با کدام گروه حاضرید کار کنید؟ اگر در واحد مالی باشید حاضرید به کدام گروه وام مساعده یا بار چکی بدهید؟ اگر در واحد اداری و مطالبات باشید کدام گروه را برای ادامه همکاری انتخاب می کنید؟
undefinedوصول مطالبات علمی و حرفه ای Vosol.blog.ir undefinedآکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir undefinedمدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/undefinedصفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy

۱۳:۱۹

🟣چند پند و اندرز فروشی .Drkhooyeh.ir
undefined((هر آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند))
undefinedهمانطور که دوست ندارید کسی بدون اجازه و هماهنگی شما وارد منطقه فروش شما شود شما هم بدون اجازه و هماهنگی وارد منطقه فروش کسی نشوید.undefined همانطور که دوست ندارید کسی شما را تخریب کند هیچ وقت رقیب همکار و دوست خود را تخریب نکنید.undefinedهمانطور که دوست ندارید کسی .... شما هم برای کسی .... ..موفق باشید.Khooyeh.comبا سلام و درود تعدادی از کانال های آموزشی که توسط تیم آقای دکتر خوبه در ایتا مدیریت می شوند ارائه می گردد در صورت تمایل عضو این کانال ها شده و از مطالب آن بهره مند شوید.http://Eitaa.com/doctorsaleshttp://Eitaa.com/drmallhttp://Eitaa.com/negotiationacademyhttp://Eitaa.com/branddoctorhttp://Eitaa.com/mooyragi

۱۳:۱۹

۱۷ اردیبهشت

thumnail

۱۱:۳۰

Mooyragi.ir
undefinedبرندسازی را با فروش شروع کنید.undefinedundefinedفروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است.تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.
فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragiدکتر بازاریابی Doctorsales.ir

۱۱:۳۱

۲۲ اردیبهشت

thumnail

۷:۲۷

۷ خرداد

undefinedآکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگیhttps://moyragi.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید .ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://mooyragi.irhttp://moyragi.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comآموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع 09122991608undefinedصفحه اینستاگرام آکادمی فروش خرده فروشی هایپرمارکتینگhttps://www.instagram.com/hypermarketing.ir/
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در تلگرامhttps://t.me/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در ایتاhttps://eitaa.com/mooyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در روبیکاhttps://rubika.ir/mooyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در بلهhttps://ble.ir/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در گپhttps://gap.im/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در سروشhttps://splus.ir/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در آیگپhttps://igap.net/moyragi
..

۱۱:۳۲

۹ مرداد

انواع برنامه های ترفیع برای افزایش فروش یا پروموشن پلن برای افزایش فروش.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedترجمه تهیه تدوین و مشاور: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Drkhooyeh.ir دکتر فروش Doctorsales.ir دکتر بازاریابی Marketingdotor.ir دکتر برند Branddoctor.ir انواع پروموشن پلن ها: 1. جایزه کارتی ۲. جایزه حجمی ۳. جایزه نقدی ۴. جایزه هم جنسی ۵.‌جایزه غیر هم جنسی ۶. جایزه سبدی ۷. جایزه تعداد روندی۸.‌ تخفیف نقدی ۹. تخفیف حجمی ۱۰. تخفیف درصدی۱۱. تخفیف تعدادی ۱۲. تخفیف پلکانی۱۳. تخفیف رده ای ۱۴. تخفیف هزینه ای ۱۵.‌جشنواره حضوری ۱۶. جشنواره اقلام کالایی ۱۷. جشنواره کمک دریافتی ۱۸.‌جشنواره کششی پوششی۱۹.‌جشنواره گروهی تکی ۲۰.‌مرچندایزینگ کالایی ۲۱. مرچندایزینگ فردی ۲۲.‌مرچندایزینگ نمونه ای نرده ای ۲۳.سمپلینگ ها و سمپل سازی ۲۴. استند بازی و استند سازی ۲۵.‌کانسپتچوال سازی انسانی ۲۶.نمایش سازی گروه کالایی ۲۷. نمایش سازی گروه مصرف ۲۸.‌نمایش سازی گروه هدف ۲۹.‌انواع بازارپرازی کالایی تستی قیمتی سبدی ۳۰.‌ بزرگ سازی و بیگینینگ فوروارد۳۱.‌ رود شو و بیگ شو ۳۲. سمپوزیسیوم کالایی قیمتی تنوع رنگ و طعم و مزه و ... ۳۲.‌ جو سازی انسانی ۳۳. جو سازی ماشینی رباتی سیستمی ۳۴.‌ سفیر سازی انسانی و عروسکی ۳۵.‌ جنگ های مختلف و متنوع
موفق و پیروز باشید.‌همراه ما باشید.افزایش کمی و کیفی فروش دکتر فروش Doctorsales.ir

۱۸:۱۸

۲۵ مرداد

thumnail

۱۵:۱۷

thumnail

۱۵:۱۷