م

مدیریت توزیع و پخش فروش مویرگی

۲۳عضو
undefined*خوش بگیر های بد حساب*undefined
دقت کردید در طلب، بدهی، وام، وصول مطالبات در واحد های فروش و مالی و اداری 
ما چهار نوع آدم داریم.۱. خوش دریافت و خوش پرداختundefined ۲. خوش دریافت و بد پرداخت undefined۳. بد دریافت و خوش پرداخت undefined۴. بد دریافت و بد پرداخت undefinedundefinedundefined🧲🧲undefinedیا به شکل دیگر ۱. خوش بگیر و خوش حسابundefined ۲.خوش بگیر و بد حساب undefined۳. بد بگیر و خوش حساب undefined۴. بد بگیر و بد حساب 🥵undefinedundefinedundefinedundefinedشما با کدام دسته از این مشتریان همکاران رفقا دوستان کارکنان نمایندگان برخورد داشته و دارید؟ با هر یک از این گروه آدم ها چطور باید رفتار کرد؟ اگر در واحد فروش باشید با کدام گروه حاضرید کار کنید؟ اگر در واحد مالی باشید حاضرید به کدام گروه وام مساعده یا بار چکی بدهید؟ اگر در واحد اداری و مطالبات باشید کدام گروه را برای ادامه همکاری انتخاب می کنید؟
undefinedوصول مطالبات علمی و حرفه ای Vosol.blog.ir undefinedآکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir undefinedمدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/undefinedصفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy

۱۳:۱۹

🟣چند پند و اندرز فروشی .Drkhooyeh.ir
undefined((هر آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند))
undefinedهمانطور که دوست ندارید کسی بدون اجازه و هماهنگی شما وارد منطقه فروش شما شود شما هم بدون اجازه و هماهنگی وارد منطقه فروش کسی نشوید.undefined همانطور که دوست ندارید کسی شما را تخریب کند هیچ وقت رقیب همکار و دوست خود را تخریب نکنید.undefinedهمانطور که دوست ندارید کسی .... شما هم برای کسی .... ..موفق باشید.Khooyeh.comبا سلام و درود تعدادی از کانال های آموزشی که توسط تیم آقای دکتر خوبه در ایتا مدیریت می شوند ارائه می گردد در صورت تمایل عضو این کانال ها شده و از مطالب آن بهره مند شوید.http://Eitaa.com/doctorsaleshttp://Eitaa.com/drmallhttp://Eitaa.com/negotiationacademyhttp://Eitaa.com/branddoctorhttp://Eitaa.com/mooyragi

۱۳:۱۹

thumnail

۱۱:۳۰

Mooyragi.ir
undefinedبرندسازی را با فروش شروع کنید.undefinedundefinedفروش مویرگی ابزار و تکنیک موثری برای برندسازی کالا و خدمات شما است.تا کالای شما دست مشتری نهایی نرسد شما برندی ایجاد نکرده اید کالا و خدمات شما مانند خونی است که توسط مویرگ ها باید به سلولها برسد تا ادامه حیات داده و بتواند موثر باشد.
فروش مویرگی راهی برای برندسازیhttps://t.me/moyragiدکتر بازاریابی Doctorsales.ir

۱۱:۳۱

thumnail

۷:۲۷

undefinedآکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگیhttps://moyragi.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید .ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://mooyragi.irhttp://moyragi.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comآموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع 09122991608undefinedصفحه اینستاگرام آکادمی فروش خرده فروشی هایپرمارکتینگhttps://www.instagram.com/hypermarketing.ir/
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در تلگرامhttps://t.me/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در ایتاhttps://eitaa.com/mooyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در روبیکاhttps://rubika.ir/mooyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در بلهhttps://ble.ir/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در گپhttps://gap.im/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در سروشhttps://splus.ir/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در آیگپhttps://igap.net/moyragi
..

۱۱:۳۲

انواع برنامه های ترفیع برای افزایش فروش یا پروموشن پلن برای افزایش فروش.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedترجمه تهیه تدوین و مشاور: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Drkhooyeh.ir دکتر فروش Doctorsales.ir دکتر بازاریابی Marketingdotor.ir دکتر برند Branddoctor.ir انواع پروموشن پلن ها: 1. جایزه کارتی ۲. جایزه حجمی ۳. جایزه نقدی ۴. جایزه هم جنسی ۵.‌جایزه غیر هم جنسی ۶. جایزه سبدی ۷. جایزه تعداد روندی۸.‌ تخفیف نقدی ۹. تخفیف حجمی ۱۰. تخفیف درصدی۱۱. تخفیف تعدادی ۱۲. تخفیف پلکانی۱۳. تخفیف رده ای ۱۴. تخفیف هزینه ای ۱۵.‌جشنواره حضوری ۱۶. جشنواره اقلام کالایی ۱۷. جشنواره کمک دریافتی ۱۸.‌جشنواره کششی پوششی۱۹.‌جشنواره گروهی تکی ۲۰.‌مرچندایزینگ کالایی ۲۱. مرچندایزینگ فردی ۲۲.‌مرچندایزینگ نمونه ای نرده ای ۲۳.سمپلینگ ها و سمپل سازی ۲۴. استند بازی و استند سازی ۲۵.‌کانسپتچوال سازی انسانی ۲۶.نمایش سازی گروه کالایی ۲۷. نمایش سازی گروه مصرف ۲۸.‌نمایش سازی گروه هدف ۲۹.‌انواع بازارپرازی کالایی تستی قیمتی سبدی ۳۰.‌ بزرگ سازی و بیگینینگ فوروارد۳۱.‌ رود شو و بیگ شو ۳۲. سمپوزیسیوم کالایی قیمتی تنوع رنگ و طعم و مزه و ... ۳۲.‌ جو سازی انسانی ۳۳. جو سازی ماشینی رباتی سیستمی ۳۴.‌ سفیر سازی انسانی و عروسکی ۳۵.‌ جنگ های مختلف و متنوع
موفق و پیروز باشید.‌همراه ما باشید.افزایش کمی و کیفی فروش دکتر فروش Doctorsales.ir

۱۸:۱۸

thumnail

۱۵:۱۷

thumnail

۱۵:۱۷

دوره آموزشی مشاوره ای
((افزایش فروش به شکل عملیاتی و اجرایی و علمی))🟢undefined🟢ویژه کارکنان شعب زنجیره ای پرپروک. .....مدرس و مشاور: دکتر علی خویهkhooyeh.com
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی با 19 سال تجربه اجرایی از فروش و ویزیتوری تا مدیریت.
محتوا و سرفصل ها:-تکنیک های مهندسی فروش برای افزایش فروش شعب-آشنایی با سیستم اکسنتر AC بین المللی -اجرای اکسنتر AC برای افزایش فروش در شعب-راهکارهای علمی و مهندسی عملیات فروشSP-راهکارهای بهبود کمی و کیفی فروش شعب-آشنایی با تکنیک های فنی و معاینه فنی واحد فروش و چیدمان مناسب در راستای افزایش فروش شعب -طراحی سیستم چند وجهی و چند بعدی فروش-آشنایی با سیستم های هدفگذاری مدرن فروش و یکپارچه سازی فروش-افزایش مهارت های تحلیل فروش- آشنایی با KPI و شاخص های کلیدی بهبود و ارتقا فروش
زمان آموزش و مشاوره:8 ساعت و 16 ساعت بر اساس نیازسنجیDoctorsales.ir Drmall.ir۵۱۴ تکنیک بازاریابی فروش مذاکره دکتر علی خویه .pdfبخش دوم.khooyeh.ir
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت  در بله https://ble.ir/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
undefinedآکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh

۱۱:۵۴

undefined️مدیریت پورسانت یا کارانهundefinedچه زمانی ما باید پورسانت بدیم؟چرا چگونه و چه موقعه باید پورسانت داد؟آیا همه شرکت ها پورسانت میدن؟آیین نامه پورسانت چیست؟و...
این ویدئو رو حتما تا آخر ببینید و نظرتونو کامنت کنیدundefinedundefined
گروه مشاوره و آموزش #دکتر_علی_خویه
Drkhooyeh.ir
#دکتر #دکتر_خویه #فروش #استراتژی #اینستاگرام #لایک #سیو #مارکتینگ #مدرس_دانشگاه #مدیریت #برنامه_ریزی #بازاریابی #فروش_بهتر #بازاریابی_حضوری #اکسپلور_اینستاگرام#مدرسه_فروش_ایران #آکادمی_فروش #مدرس_بازاریابی_فروش#عارضه_یابی
.undefinedundefinedundefinedundefined به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنیم ..
#علی_خویه#استادفروش #استاد_فروش #کوچ_فروش #مشاور_سیستمهای_مدیریت@drkhooyeh.ir
تماس با مدیر برنامه ها در واتساپ ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴تلفن ۲۶۷۱۱۲۷۱#پورسانت #مدیریت_پورسانت #پرداخت_پورسانتhttps://www.instagram.com/p/CgJ8WqNs_69/?igshid=MDJmNzVkMjY=

۹:۰۰

چرا در کشور ما کاسب ها دائما در حال ناله کردن هستند؟ چرا دخل و خرج فعالان اقتصادی همخوانی ندارد؟ چرا اینقدر شرکت ها عقب نشینی کرده و با ترس و لرز کار را پیش می برند؟ Khooyeh.ir چند نکته ساده و مهارت مهم برای کاسب ها و فعالان اقتصادی کشور Brand.blog.ir ۱. برون سپاری را یاد گرفته و علمی اصولی و حرفه ای انجام دهید جرات برون سپاری داشته باشید شرکت اپل به عنوان برند اول جهان طبق آخرین گزارش از نظر ارزش، کارخانه های هزار کیلومتری و چند صد هزار کارمند و کارگر ندارد نزدیک به نود درصد اپل برون سپاری است و کارخانه های کوچک و بزرگ در جهان در خدمت اپل هستند. برون سپاری  و هنر واگذاری کارها باید سیستمی باشد که من در آخرین کتاب خود آن را تشریح کرده ام. اگر از برون سپاری بترسید هیچ وقت بزرگ نخواهید شد و فقط تورم داخلی در شرکت خود ایجاد خواهید کرد از تورم منابع انسانی گرفته تا تورم ملک و سرمایه. اگر از برون سپاری بترسید شرکت شما رو به زیان حرکت خواهد کرد و فقط دور خود می پیچید و دخل و خرجتان نمی خواند. 
Doctorsales.ir ۲. از حقوق ثابت فرار کنید و کارکنان خود را  و پرداختی آنها  را به پورسانت، بهره وری کارانه و آکورد وابسته کنید. از دادن پورسانت و بهره وری نترسید جرات دادن آکورد و کارانه را داشته باشید به شرط استخدام کنید از دادن حقوق زیاد نترسید  حتما می دانید که تقریبا تمام افراد منفعت طلب شده اند و تا جیب کسی صدا نکند کسی برای شما سر و دست نخواهد شکست و تا جیب کسی صدا نکند کسی برای شما کار نخواهد کرد اجازه دهید کارگران و کارمندان شما جیبشان صدا کند البته این کار نیز باید علمی اصولی و حرفه ای باشد که من در کتاب مدیریت پورسانت خودم توضیحاتی داده ام. حقوق دستمزد و جبران خدمت علمی را در شرکت خود پیاده سازی کنید. از دادن حقوق زیاد به شرط بهره وری نترسید. Marketingdotor.ir
۳. زیاد اخراج و استخدام نکنید کارکنان شما سرمایه های شما هستند سعی کنید درد آنها را گوش کنید با زیاد جابجا کردن کارکنان خود نتیجه نمی گیرید هر کارمند و مدیری برای اینکه جا بیافتد و کار را شروع کند حداقل ده الی بیست میلیون هزینه دارد این هزینه را صرف نگهداشت آنها کنید وقتی می توانید موفق شوید که آدم ها و سرمایه های انسانی خود را حفظ کنید در شرکت ها و برند های بزرگ دنیا مدیران و کارکنان کمترین اخراج و جابجایی را دارند میزان اخراج در شرکت های ژاپنی و اروپایی ۳ درصد است ولی در ایران ۴۳ درصد این جابجایی زیاد باعث زیان فعالان اقتصادی است.
مراقب سرمایه های خود باشید به جای اینکه فقط به سود فکر کنید به این فکر کنید که چگونه زیان را کاهش دهید و ضرر نکنید ضرر نکردن بهترین سود است. موفق باشید.دوستدارتان دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی.مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع با نوزده سال تجربه اجرایی و حرفه ای Drkhooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir..مطالب آموزشی در کانال تلگرام دکتر علی خویه https://t.me/Dr_khooyeh

۱۵:۲۹

https://www.instagram.com/p/BzkVziFgRv_/?igshid=kgpuqvp8wo2iلطفا زود باور نباشید. 🟡🟢undefinedلطفا هیچ جا هیچ زمان هیچ وقت زود باور نباشید. undefinedundefinedچند خط را از من به عنوان یک متخصص ، یک مشاور و معلم به یادگار داشته باشید.‌ بیشتر در فضای واقعی باشید نه فضای مجازی. مراقب باشید فضای مجازی فریبتان ندهد.undefined کسی که فالور زیاد داره حتما متخصص نیست. undefinedکسی که فالور زیاد داره حتما محبوب نیست. فالور زیاد یا لایک زیاد داشتن حتما نشان دهنده محبوبیت فرد نیست. فالور و لایک زیاد داشتن نشان دهند قابل اعتماد بودن نیست. undefined خیلی مراقب باشید فالور زیاد داشتن حتما نشان دهنده خوب بودن فرد نیست. undefinedخیلی دقت کنید طرفدار زیاد داشتن حتما نشان دهنده سالم بودن و با اخلاق بودن فرد نیست.‌undefinedباز هم تاکید می کنم چند تا عکس عشقولانه و با لبخند و لایو شاد حتما نشان دهنده خوشبخت بودن فرد نیست. undefined بیشتر فکر کنید عکس های رنگی، لایک زیاد، پول زیادی حتما نشان دهنده شهرت و محبوبیت نیست.undefined عمیق تر فکر کنیم چون فکر کردن سخت ترین کار بشر است. بیشتر فکر کنیم. با چند تا عکس، فیلم، لایو، لایک، رنگ و لعاب گول نخوریم.undefined بیشتر و عمیق تر بیاندیشیم هر تبلیغی نشان دهنده کیفیت نیست. هر تصویری نشان دهنده واقعیت نیست. هر تیزر و خبری نشان دهنده اصل موضوع نیست.undefined کسی که زیبا، شیک، خشکل و خوش هیکل است حتما خوش اخلاق و با مرام نیست. undefinedبیشتر کتاب بخوانید کسی با فضای مجازی با سواد نمی شود. undefined دوستان من ساده نباشیم زود باور نباشیم چرا که بیماری زود باوری مثل یک سرطان در حال رشد است.undefined با تعداد‌ فالور و لایک و با ظاهر و قیافه سریع قضاوت نکنیم زود قضاوت نکنیم undefinedدوستان من دقیق و متفکر باشیم فریب ظاهر و لایک و پست و فالور را نخوریم.

undefined موفق باشید. همراه ما باشید.
drkhooyeh.irkhooyeh.com doctorsales.ir marketingdoctor.ir branddoctor.irصفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir

۱۵:۳۰

چرا مدیر دارید ولی مشاور ندارید؟
مگر امکان دارد یک تیم فوتبال کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.‌
خیلی ها در شرکت ها فکر می کنند مشاور و مربی یک هزینه و پول اضافه است و حاضر به گرفتن مشاور نیستند و گاهی می گویند خودم بهترین مشاور هستم چرا مشاور بگیرم یا به جای مشاور یک مدیر می گیرم!!!
چرا فکر می کنند مشاور بی خود است و یک مدیر خوب بهتر از مشاور است؟ چرا خودتجویزی و خود درمانی ؟ چرا عدم پذیرش واقعیت ؟ جیم کالینز متفکر مشهور مدیریت بیش از سه هزار شرکت موفق دنیا را بررسی کرد و یک نتیجه مهم گرفت که تمام این شرکت ها مشاور دارند و مشاور داشتند شرکتی نبوده که مشاور نداشته باشد خیلی تحقیق و الگوی جالبی است.‌undefinedمتاسفانه با دلایل مختلف در بسیاری از شرکت های ما مدیران و صاحبان کسب و کارها از ((مشاور گیری))و ((مشاور داری)) حذر می کنند البته شخصا این موضوع را خیلی آسیب شناسی کرده ام و حاضرم ساعت ها درباره این که چرا در کشور ما برخی شرکت ها undefinedمشاور گیری و undefinedمشاور داری نمی کنند بحث کنم و اینکه چرا مشاور ندارند یا مشاور نمی گیرند یا نمی توانند مشاور خوب را نگه دارند.یک بررسی و تحقیق خیلی ساده درباره شرکت های موفق دنیا اهمیت و ضرورت وجودی مشاور را ثابت می کند. undefined️مگر امکان دارد یک تیم کاپیتان داشته باشد ولی مربی نداشته باشد.‌undefinedاما چرا whyچگونه what در چه زمان whenاز چه کسی whoو کجا whereباید از مشاور استفاده کرد؟
همراه ما باشید.Khooyeh.ir Khooyeh.com صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir کانال تلگرام T.me/dr_khooyeh

۱۹:۴۲

بدون آمار و برنامه ریزی زندگی و کار خوبی نخواهید داشت. Khooyeh.ir بدون در دست داشتن آمار کافی، دقیق و به‌هنگام، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیت‌ها و در نهایت ارزیابی، به نتایج خود نخواهید رسید. Instagram.com/khooyeh.ir آمار و اطلاعات یعنی برنامه ریزی، داده های آماری بنیادی ترین اصل برای undefinedبرنامه ریزی است، و برنامه ریزی اساسی ترین شاخص برای ((مدیریت)) قلمداد میشود. سه حلقه undefinedآمار واطلاعات، undefinedبرنامه ریزی و undefinedمدیریت از حلقه های توسعه به شمار میرود. عصر ارتباطات و اطلاعات وقتی معنا می یابد که جمع آوری اطلاعات و داده ها به روز باشد و یکی از نکاتی که در برنامه ریزی هر سازمانی میتوان بدان بعنوان شاخص ترین اصل از آن یادد نمود این است که
undefinedتوسعه بدون برنامه ریزی وundefined برنامه ریزی بدون آمار و اطلاعات قابل تحقق نیست. و این سه ملزوم و لازمه یکدیگرند. و این مهم وقتی قابل تحقق است که نگاه ما به آمار و اطلاعات نگاه undefinedعلمی undefinedحرفه ای undefinedکاربردی undefinedو جامع باشددکتر برند branddoctor.ir دکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdotor.ir
روز آمار و برنامه ریزی را به تمام دست اندرکاران این شاخه و تمامی همکاران عزیز و دوستان گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنم.پیروز و سربلند باشید. علی خویه

۱۹:۴۲

thumnail

۱۰:۰۱

#روز_فروشنده مبارک#فروشندگی یعنی اول از همه #عشق بعد#پیگیری #صبوری #دقت#انعطاف‌پذیری #خلاقیت #روانشناسی_مذاکره #ارتباطات ..https://www.instagram.com/p/C4ASSOou1jO/?igsh=bzFhc205cWQ2dTNr.بقیه اش را شما بفرمایید.....undefined#آکادمی_فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttps://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش #مدرسه_فروش_ایران #دکتر_فروش بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://doctorsales.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comundefinedصفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttp://instagram.com/doctorsales.irundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در تلگرامhttps://t.me/mmsbcundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در ایتاeitaa.com/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در روبیکاhttps://rubika.ir/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در بلهhttps://ble.ir/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در گپhttps://gap.im/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در سروشhttps://splus.ir/salesdr.🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایرانیکی از اولین و قدیمی ترین کلینیک آکادمی و‌ مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مشاوره و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی فروش در ایران می باشد.#دکتر_علی_خویه#دکتر_خویه ..
https://www.instagram.com/p/C4ASSOou1jO/?igsh=bzFhc205cWQ2dTNr

۱۰:۰۱

🟣مدرپ و فارمارپ حرفه ای undefined
🟣undefined🟡سرفصل های کارگاه آموزشی کاربردی (( دوره تربیت حرفه ای مدرپ و فارماپ و مدیریت فروش حرفه ای نمایندگان علمی و فنی فروش دارویی و بهداشتی))
🟡مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representative🟡 فارمارپ (Pharma Rep) نماینده فروش دارویی و بهداشتی........مدرس: دکتر علی خویهDrKhooyeh.ir Khooyeh.com 09122991608
undefinedسرفصل ها...undefinedمدرپ کیست و چیست؟ فارمارپ کیست و چیست؟ چرا چگونه چه کسیundefinedویژگی های و خصوصیات ظاهری درونی روحی و رفتاری یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای undefinedارتقا دانش بینش مهارت و نگرش undefined چرایی و چگونگی استخدام مدرپ و فارمارپ حرفه ای undefinedمهارت های رفتاری ارتباطی و دانشی یک مدرپ ها و فارمارپ های حرفه ایundefined تکنیک های و مهارت های مذاکره یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای undefinedآشنایی با مدل های متقاعدسازی مدرن و حرفه ای ویژه مدرپ ها و فارمارپ هاundefinedتکنیک ها و مهارت های ویزیت و برخورد با انواع پزشکان و مشتریان دارویی و بهداشتی undefinedبیش از ۱۵۰ تکنیک مذاکره چانه زنی و متقاعد سازی ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها undefinedآشنایی با مهارتها و استراتژی های ویزیت فنی و علمی در شرایط سخت و رکود بازارundefined چگونگی شکستن قفل جلسات ویزیت فنی و علمی مدرپ ها و فارمارپ هاMoyragi.ir Mooyragi.ir undefinedمهارت های نفوذ، مشتری سازی مشتری شناسی مشتری داری و مشتری سنجی undefinedتعاریف و مفاهیم ویزیت علمی‌ و فنی فروش و خواندن ذهن مشتری undefinedموضوعات اخلاقی مدرپ ها و فارمارپ ها و دام های مذاکراتundefinedمدیریت منطقه فروش یک مدرپ و فارمارپundefined هفت 7 گام برنامه ریزی ویزیت موثر و اثربخش یک مدرپ و فارمارپ Med rep , pharma rep.undefinedده گام بازاریابی ویزیت و فروش تلفنی برای یک مدرپ و فارمارپ undefinedمهارت های برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش یک مدرپ و فارمارپ undefinedمراحل فالواپ و فالوینگ حرفه ای یک مدرپ و فارمارپ و شبکه سازی undefinedتیپ شناسی مشتریان و روش های مذاکره و متقاعد سازی انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتیundefined 🟢مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی undefinedمدت دوره: ۳۲ ساعت .همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهیدکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir.undefined همراه با اجرایی فیلم  کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادیWww.doctorsales.irآکادمی مذاکره ایران Negotiation.blog.ir undefinedundefinedundefinedundefined با افتخار بیش از یک دهه همکاری دکتر علی خویه با ده ها شرکت و برند های دارویی بهداشتی آرایشی گروه کوبل، عبیدی، نخبگان دارو، پخش دارویی البرز و رازی و هجرت، kmt، ابوریحان، اهورادارو، سبحان دارو، البرز دارو، دانا، شفا، پاکنام، داروگر، داروپخش، هولدینگ گلرنگ، طبیعت زنده، دی دارو، درمان یاب، یونیلور، داروک، اکسیر، گروه مای و آوندفر و پاکسان، و ده ها شرکت ملی و بین المللی ...

۱:۴۵

thumnail
کلیپ آموزش نکات کلیدی چیدمان فروش و فروشگاه (بخش اول )(قسمت سوم به همراه زیر نویس)_ادامه عامل ظاهر در چیدمان فروشگاهی
تاثیر افقی یا عمودی بودن چیدمان در فروش_موجودی و حجم کالاانسان ها علاقه عجیبی به موجودی و حجم کالا دارندکالای شما باید یک حجم معقول و منطقی داشته باشد تا مشتری حس برداشتن پیدا کند.پس سعی کنید حجم کالای خود را مناسب مشتری بچینید
دکتر علی خویهمؤلف و مترجم کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش
(واحد تحقیق و توسعه)موفق و پیروز باشید دوستدارتان #دکتر_علی_خویه #علی_خویه #برند_محبوب#برند_موفق_بسازيم#دکتربرندینگ #دکتر_علی_خویه #دکتر_برند #مشاور_برندینگ #مشاورcrm #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_برندهای_بزرگ #شرکت_مشاوره_مدیریت #مشاور_مدیریت #مشاورفروش #مشاوربازاریابی #مشاوربرند #برندبوک #برندسازی_تجاری #مشاور_با_تجربه #تبلیغات_اثربخش #استراتژی_تبلیغات #استراتری_برند #استراتژی_فروش #آکادمی_فروش #آکادمی_بازاریابی #آکادمی_مدیریت_بازار #برندسازی_شرکتی #شرکت_مشاوره_مدیریت #گروه_مشاوره_مديريت #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #آکادمی_بازاریابی

۱۷:۵۸

روش های افزایش فروش در مناسبت ها Khooyeh.ir Khooyeh.com 🟢undefinedundefined مناسبت‌ها و رویدادهای خاص می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا از این فرصت‌ها بهره‌برداری کنند و درآمد خود را افزایش دهند. در ادامه، چند روش موثر برای افزایش فروش در مناسبت‌ها آورده شده است:Doctorsales.ir ▎1. تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه
   • تخفیف‌های زمان‌دار: ارائه تخفیف‌های ویژه برای مدت محدود به مناسبت‌های خاص مانند عید، روز مادر، یا روز ولنتاین.
   • پیشنهادات خرید ترکیبی: فروش محصولات به صورت بسته‌های ترکیبی با قیمت پایین‌تر.
▎2. تبلیغات هدفمند
   • تبلیغات آنلاین: استفاده از تبلیغات دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو برای جذب مشتریان جدید.
   • ایمیل مارکتینگ: ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی به مشتریان قبلی با پیشنهادات ویژه برای مناسبت‌ها.
▎3. برگزاری رویدادها و فعالیت‌ها
   • رویدادهای ویژه: برگزاری رویدادها یا کارگاه‌های آموزشی مرتبط با محصول یا خدمات شما.Marketingdoctor.ir    • مسابقات و قرعه‌کشی‌ها: ایجاد مسابقات برای جذب مشتریان و افزایش تعامل.
▎4. توسعه محتوا
   • محتوای مرتبط با مناسبت: تولید محتوای خاص مانند وبلاگ‌ها، ویدئوها یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی که به مناسبت مربوطه می‌پردازند.
   • نکات و راهنمایی‌ها: ارائه نکات و راهنمایی‌هایی برای استفاده بهتر از محصولات در مناسبت‌های خاص.
▎5. همکاری با دیگر برندها
   • شراکت با برندهای مکمل: همکاری با کسب‌وکارهای دیگر برای ارائه پیشنهادات مشترک یا تخفیف‌های متقابل.
   • برگزاری کمپین‌های مشترک: ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی مشترک که به جذب مشتریان جدید کمک کند.
▎6. بهینه‌سازی تجربه مشتری
   • خدمات ویژه: ارائه خدمات اضافی مانند بسته‌بندی هدیه رایگان یا تحویل سریع.
   • پشتیبانی مشتری: افزایش دسترسی به خدمات مشتری در زمان‌های شلوغ.Drkhooyeh.ir ▎7. استفاده از رسانه‌های اجتماعی
   • پست‌های ویژه: ایجاد پست‌های جذاب و مرتبط با مناسبت در رسانه‌های اجتماعی.
   • استفاده از هشتگ‌ها: استفاده از هشتگ‌های مرتبط با مناسبت‌ها برای افزایش دیده شدن.
▎8. ایجاد حس فوریت
   • کمپین‌های محدودیت زمانی: ایجاد حس فوریت با اعلام اینکه تخفیف یا پیشنهاد خاص فقط برای مدت محدودی معتبر است.
   • موجودی محدود: اعلام موجودی محدود برای برخی محصولات به منظور تحریک خرید فوری.
▎9. استفاده از نظرات مشتریان
   • نقد و بررسی محصولات: تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت در مورد محصولات، به ویژه در زمان‌های خاص.
   • نظرسنجی‌ها: برگزاری نظرسنجی‌ها برای جمع‌آوری بازخورد و بهبود خدمات و محصولات.
▎10. تحلیل داده‌ها
   • بررسی عملکرد گذشته: تحلیل داده‌های فروش در مناسبت‌های قبلی برای شناسایی الگوها و بهترین شیوه‌ها.
   • شناسایی مشتریان هدف: استفاده از داده‌ها برای شناسایی مشتریان هدف و سفارشی‌سازی پیشنهادات برای آن‌ها.
با استفاده از این روش‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند به طور مؤثری فروش خود را در مناسبت‌ها افزایش دهند و از فرصت‌های موجود بهره‌برداری کنند..undefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttps://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://doctorsales.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comundefinedصفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttp://instagram.com/doctorsales.irundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در تلگرامhttps://t.me/mmsbcundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در ایتاeitaa.com/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در روبیکاhttps://rubika.ir/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در بلهhttps://ble.ir/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در گپhttps://gap.im/doctorsalesundefinedآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در سروشhttps://splus.ir/salesdr.🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایرانیکی از اولین و قدیمی ترین کلینیک آکادمی و‌ مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مشاوره و اجرای پروژه های مدیریت بازاریابی فروش در ایران می باشد.

۱۶:۱۱