بله | کانال پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
عکس پروفایل پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸پ

پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸

۱۲,۷۲۹عضو
پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
undefinedسلام به همه ی شما نقش مایی ها undefinedسلام به شما که با دست های خالی می خواهید جهاد تبیین کنید undefinedهمون طور که قبلا هم گفتیم ما قراره توی نقش ما کمک کنیم که نقش جهاد تبیین را ما مردم به درستی ایفا کنیم undefinedپس از این به بعد محتوای مورد نیاز برای جهاد تبیین را با هشتک هرموضوع قرار میدیم undefinedهرکسی هرطور می تونه برای انتشار محتوای جهاد تبیین کمک کنه بسم الله ... undefinedضمنا هرکار مردمی که برای جهاد تبیین داره در هرجایی از کشور انجام میشه هم داخل کانال نقش ما معرفیش می کنیم undefinedاگر محتوای جهاد تبیینی دارید و یا فعالیت مردمی در این راستا انجام میدید برامون بفرستید undefinedنکته آخر هم اینکه ما یه پویشی را شروع کردیم به نام یک ده که هرکسی هرروز در ده گروه از گروه هایی که در شبکه اجتماعی داره فقط یک پیام با یکی از موضوعات جهاد تبیین بفرسته اگر خواستید شرکت کنید هم به ما پیام بدید. @naghshe_ma
اگه این سوال براتون پیش اومده که موضوعات جهاد تبیین چیه و بر چه اساسی انتخاب شده در پاسخ یک معیار مهم در معنای جهاد تبیین در یک جمله ی از امام خامنه ای آمده است که فرمودند :
کاری که در برابر دشمن انجام شود جهاد است.
این جمله دقیقا در یک سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و در توضیح جهاد تبیین از ایشان مطرح شده است .
پس موضوعاتی که برای جهاد تبیین نیاز داریم عبارتند از موضوعاتی که دشمن یا داره به اونها حمله می کنه و یا می خواد فراموش بشه و یا می خواد تحریف بشه و ما باید برای تبیین اونها جهاد کنیم .
اما اون موضوعات چیه ؟
حجاب
مذاکره ذلت بار با دشمن مخصوصا آمریکا
لزوم حمایت از محور مقاومت و افشای پشت پرده های صهیونیسم
مقابله با تطهیر پهلوی
آشکار سازی حقایق افول غرب و سبک زندگی غربی
تاریخ استعمار غرب
کارآمدی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران
جمعیت و‌فرزندآوری
لزوم حفظ استقلال کشور
تبیین دروغ های رسانه های معاند و همسو با معاند در داخل
روایت همدلی و انسجام اجتماعی مردم
روایت دین داری و معنویت گرایی نسل جدید
ولایت فقیه و حکومت اسلامی
روایت حل مسائل کشور در عرصه عدالت
قدرت جمهوری اسلامی در دنیا

انشالله در کانال نقش ما حول همین موضوعات پانزده گانه محتواهای خوبی که تولید شده و میشه را بارگذاری می کنیم و هر فعالیتی هم که به صورت مردمی با این موضوعات در هرجایی از کشور انجام بشه را ضریب می دهیم .
انشالله به مدد حضرت زهرا و نقش جهاد تبیینی که داشتند بتونیم این نقش مردمی جهاد تبیین را به درستی ایفا کنیم
هرکه پای کار هست بسم الله ...

@naghshe_ma

۴:۲۱

undefined*ما و جهاد تبیین شماره دوم*
undefined*ما در رسانه دسترسی به قشر خاکستری نداریم پس برای جهاد تببین این قشر چه کنیم؟*
undefinedسلام به شما نقش مایی ها اگه خطرتون باشه توی اون یادداشت قبلی با عنوان ماوجهادتبیین به مواردی از مشکلات ما در جهاد تبیین اشاره کردیم و در این یادداشت در ادامه می خواهیم مواردی را اضافه کنیم .
undefinedتوی این چند وقت بررسی های زیادی انجام شد که مشکل اصلی ما توی جهاد تبیین چیه ؟ چرا با وجود همه به کارهایی که داره انجام میشه با مشکل عدم همراهی بخش قابل توجهی از مردم رو داریم. ..مثلا ما مگه توی ماجرای حمایت از فلسطین کم استدلال و حرف داریم مگه کم تولید رسانه ای داریم؟ مگه کم شبکه یک پخش و انتشار داریم ؟پس چرا صدای ما به بخش زیادی از جامعه نمی‌رسه ؟پاسخی که ما بهش رسیدیم به طور خلاصه توی عدم دسترسی به مخاطب عمومی خلاصه میشهیعنی چی؟طراحی دشمن برای ضربه زدن به ما شامل سه لایه میشه :لایه اول :پلتفرم :زیرساختی مثل اینستاکرام در اختیار خود خود دشمن ماست و به راحتی اخباری که می خواد ضریب نگیره را ضریب نمیده
لایه دوم : مارپیچ سکوت: رفتارهای زامبی گونه یدشمنات داخلی و خارجی یعنی هرکسی هر حرفی زده که خلاف میل دشمن بوده به گونه ای بهش حمله شده که دیگه جرات نکنه کسی حتی ذره ای از جمهوری اسلامی و آرمان های اون حمایت کنه رفتارهایی که با یوسف تیموری سر ماجرای حجاب شد یا با مرضیه برومند سر ماجرای حمایت از فلسطین شد با با هدی رستمی بخاطر ا تعریف ز ایران شد را یادتون هست ؟
لایه سوم : دوقطبی ها :فعال کردن شکاف های اجتماعی و راه انداختن جنگ های داخلی رسانه ای دشمن به راحتی به ما حمله می کنه وچون پلتفرم داره و لشکر زامبی هم داره پاسخ های ما دیده نمیشه و از طرفی هم چون دشمن روی دوقطبی ها فعال شده ما زیاد امکان جنگیدن مستقیم نداریم البته در برخی از موضوعات
نتیجه ی این وضع در یک کلمه شده انسداد یعنی عملا در جهاد تبیین مخاطب عمومی را از دست دادیمحالا توی چنین شرایطی چه راهکارهایی برای جهاد تبیین هست ؟

🧨*سه راهکار اصلی در چنین شرایطی می تونه راهگشا باشه:*
راهکار اول:فعال شدن تک تک عناصر جبهه انقلاب برای حلقه ی اطرافیان با فعالیت های مختلف اعم از گفتگوی چهره به چهره یا بازارسال در شبکه های اجتماعی مخصوصا در گروه هائی که مخاطب خاکستری حضور داره
راهکار دوم :استفاده از ظرفیت های میدانی مهمی که در اختیار داریم مثل مدرسه و دانشگاه و مسجد و ....توی این جاها خیلی کارها میشه کرد حداقلش پخش مستندهای جهاد تببینی خوبیه که تولید شده
راهکار سوم :استفاده از کانال ها و رسانه های محلی و صنفی و استانی :رسانه هائی که مخاطب کم و دنبال کننده ی واقعی داره می تونه ظرفیت مهمی باشه برای ارتباط با قشر خاکستری

در یادداشت های بعدی هرکدام از سه مورد ذکر شده را بیشتر توضیح میدیم

شما چه راهکارهائی برای شکستن انسداد در جهاد تبیین پیشنهاد می دید؟


@naghshe_ma

۴:۰۴

thumbnail
ما هرجور دلمون بخواد میریم بیرون ،مردها نگاه نکنند!
#بسته-جهاد-تبیین-حجاب
@naghshe_ma

۱:۱۹

ما و جهاد تبیین، شماره سوم
وضعیت آرایش رسانه ای گفتمان مقابل جبهه انقلاب اسلامی چگونه است؟
این یادداشت در راستای چند یادداشت قبلی است که در این کانال منتشر شد و در جهت بیان راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی رسانه ای جبهه انقلاب است.
مسئله ی اصلی در این یادداشت و یادداشت های قبلی این است که چرا با وجود تمام زیرساخت ها و ظرفیت های موجودجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کماکان در تقابل های رسانه ای روایت دشمنان انقلاب و غرب زده های داخلی غلبه می کند؟*
در این یادداشت برای تبیین چرایی مسئله ی مذکور به سراغ وضعیت شناسی جبهه ی رقیب می رویم،کاری که برای فهم نقاط ضعف جبهه ی خودی بسیار لازم است .
قبل از ورود به بحث به طور شفاف می گوییم در این یادداشت هرجا کلمه ی گفتمان خودی ذکر شد منظور گفتمان انقلاب اسلامی است و هرجایی گفتمان مقابل ذکر شد منظور تمام جریان های مقابل انقلاب اسلامی اعم از معاندان و سلطنت طلبان تا غرب زده های داخلی مدنظر می باشد.
طراحی رسانه ای گفتمان مقابل در تقابل های شکل گرفته با گفتمان خودی به این صورت است که سه دسته مخاطب را هدف قرار می دهد .
undefined*دسته ی اول طرفداران* خود جریانات مقابل است که طبیعتاً همراه هستند و نوع طراحی به این صورت می باشد که این دسته را در بزنگاه ها با روش هابی که بعداً ذکر خواهد شد تثبیت و زمینه های بروز و ظهور آن را به شکل گسترده ای فراهم می کند به طوری که هرکسی خود را مقابل گفتمان انقلاب می بیند باید در این شرایط موضع گیری صریح داشته باشد که اگر موضعی نگیرد مجبور به عذرخواهی می شود .این طراحی به گونه است که برای وفاداران به خودش نیز دسته بندی قائل است .دسته ای که نقش سردمدار دارند و دسته ای که جنبه ی صرفا همراهی دارند . هر دو دسته در نوع طراحی طرف مقابل مجبور به تثبیت خود هستند .این دسته گاهی رسانه های بزرگی در اختیار دارند ،گاهی رسانه های کوچکی دارند،گاهی صرفا یک صفحه یک حداقلی شخصی دارند و گاه یک صفحه ی پرمخاطب.مهم نیست چه اندازه مخاطب دارند مهم این است که خود را در دسته ی اول تعریف می کنند .
undefined*دسته ی دوم : اهل تردید* که معمولا نمی خواهند در زمین کسی بازی کنند اما چون طراحی برای دسته ی اول به گونه ای شکل گرفته زمینه را برای فعال شدن این دسته فراهم کرده است. این گروه که ظرفیت بالقوه دارد فعال می شود و خودش عنصر جریان سازی بی مزد و مواجب در این گونه تقابل های رسانه ای به نفع دشمن می شود. این دسته نیز گاهی از جنس سردمدار و فرد مشهور هستند و گاهی صرفا فعالان رسانه ای معمولی اما در یک تقابل می توانند از ظرفیت های بالقوه به فعلیت برسند
undefined*دسته سوم :همراه کردن معمولی ها*این دسته کنش گری خاصی انجام نمی دهد .نه مانند دسته ی اول تثبیت می شوند و نه مانند دسته ی دوم بالفعل می شوند .این دسته صرفا باید همراه شوند و همراهی خود را نیز با در اقدامات خیلی کوچک نشان دهند و یا در افکارسنجی ها خود را بروز دهند .در حقیقت این دسته در دیکتاتوری دو دسته ی اول مجبور به همراهی می شوند تا برچسب اجتماعی نخورند .
کل آرایش رسانه ای طرف مقابل در یک جمله خلاصه می شود ،فعال شدن کل ظرفیت هسته ی سخت (از روی اجبار یا پول پاشی یا هر دلیل دیگر)بدون لکنت و با تمام قدرت
در یادداشت های بعدی به این نکته خواهیم پرداخت که چگونه این آرایش رسانه ای فعال می شود و چرا ما در جبهه ی خودی هنوز به این قوت نتوانستیم جبهه ای را فعال نمائیم ؟

@naghshe_ma

۴:۵۰

بسمه تعالی
undefinedundefinedundefined*ما و جهاد تبیین بخش چهارم*
اثرسنجی و مخاطب شناسی لازمه یک جهاد تبیین موثر
دسته بندی مخاطب و بسته های جهاد تبیینی برای هر مخاطب

undefinedیکی از چالش های اصلی ما در جهاد تبیین نبود نقشه ی دقیق مخاطب شناسی و ارسال پیام برای هردسته از مخاطب ناظر به تیپ شخصیتی هر مخاطب می باشد
undefinedدر شرایط کنونی مخاطب ما در رسانه بسیار متنوع و متکثر شده و پیام های فراوانی را روزانه دریافت می کند. از طرفی نوع و طیف پیام هائی که انتخاب می کند را هم از قبل تعیین کرده و عملا حصاری برای هویت خود ایجاد کرده تا صدایی را نشنود در این شرایط طراحی پیام متناسب با طیف هرمخاطب از هرکاری لازم تر است، تا بتوان به نوعی درگیر در جهان و حصار هرمخاطبی بشویم و با او به زبان خودش سخن بگوییم.
صرف مخاطب شناسی کافی نیست و علاوه بر مخاطب شناسی نیاز جدی تری داریم با عنوان اثرسنجی که بدانیم دقیقا اثر هر پیام برروی مخاطب هردسته چیست و بازخوردهای هر مخاطب بر هر پیام چیست؟این گام دوم بعد از مخاطب شناسی اولیه ونامش اثرسنجی پیام است تا بدانیم نوع طراحی پیام و محتوائی که به هرمخاطبی رساندیم چه بازخوردی داشته و مخاطب ما در هرطیف چگونه با محتوای ما ارتباط برقرار کرده است؟اثرسنجی جز با ایجاد شبکه ای پایدار و منظم در انتشار محتوا و دریافت دائمی واکنش ها و برداشت های هرمخاطب از نوع پیام رسانی ها امکان پذیر نیست .بنابراین لازم است شبکه ای مردمی برای جهاد تبیین داشته باشیم تا علاوه بر انتشار محتوا کار اثرسنجی را نیز برای جبهه انقلاب انجام دهد.
ما در کانال نقش ما از این پس محتواهای مربوط به جهاد تببین در هرموضوع را با تگ دسته بندی هرمخاطب قرار خواهیم داد انشالله و امیدواریم علاقمندانی به اثرسنجی و توزیع محتواتی جهاد تبیینی به ما در این زمینه یاری رسانند.
undefinedمبنای دسته بندی مخاطب ما در این زمینه در پست بعدی خواهد آمد انشالله و نمونه ای از بسته جهاد تببین با موضوعات مختلف ارائه خواهد شد.
بزرگورانی که مایل هستند در زمینه اثرسنجی این انواع پیام به ما کمک دهند لطفا به ادمین کانال نقش ما اطلاع دهند.



@naghshe_ma

۵:۱۶

پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
بسمه تعالی undefinedundefinedundefined*ما و جهاد تبیین بخش چهارم* اثرسنجی و مخاطب شناسی لازمه یک جهاد تبیین موثر دسته بندی مخاطب و بسته های جهاد تبیینی برای هر مخاطب undefinedیکی از چالش های اصلی ما در جهاد تبیین نبود نقشه ی دقیق مخاطب شناسی و ارسال پیام برای هردسته از مخاطب ناظر به تیپ شخصیتی هر مخاطب می باشد undefinedدر شرایط کنونی مخاطب ما در رسانه بسیار متنوع و متکثر شده و پیام های فراوانی را روزانه دریافت می کند. از طرفی نوع و طیف پیام هائی که انتخاب می کند را هم از قبل تعیین کرده و عملا حصاری برای هویت خود ایجاد کرده تا صدایی را نشنود در این شرایط طراحی پیام متناسب با طیف هرمخاطب از هرکاری لازم تر است، تا بتوان به نوعی درگیر در جهان و حصار هرمخاطبی بشویم و با او به زبان خودش سخن بگوییم. صرف مخاطب شناسی کافی نیست و علاوه بر مخاطب شناسی نیاز جدی تری داریم با عنوان اثرسنجی که بدانیم دقیقا اثر هر پیام برروی مخاطب هردسته چیست و بازخوردهای هر مخاطب بر هر پیام چیست؟ این گام دوم بعد از مخاطب شناسی اولیه ونامش اثرسنجی پیام است تا بدانیم نوع طراحی پیام و محتوائی که به هرمخاطبی رساندیم چه بازخوردی داشته و مخاطب ما در هرطیف چگونه با محتوای ما ارتباط برقرار کرده است؟ اثرسنجی جز با ایجاد شبکه ای پایدار و منظم در انتشار محتوا و دریافت دائمی واکنش ها و برداشت های هرمخاطب از نوع پیام رسانی ها امکان پذیر نیست . بنابراین لازم است شبکه ای مردمی برای جهاد تبیین داشته باشیم تا علاوه بر انتشار محتوا کار اثرسنجی را نیز برای جبهه انقلاب انجام دهد. ما در کانال نقش ما از این پس محتواهای مربوط به جهاد تببین در هرموضوع را با تگ دسته بندی هرمخاطب قرار خواهیم داد انشالله و امیدواریم علاقمندانی به اثرسنجی و توزیع محتواتی جهاد تبیینی به ما در این زمینه یاری رسانند. undefinedمبنای دسته بندی مخاطب ما در این زمینه در پست بعدی خواهد آمد انشالله و نمونه ای از بسته جهاد تببین با موضوعات مختلف ارائه خواهد شد. بزرگورانی که مایل هستند در زمینه اثرسنجی این انواع پیام به ما کمک دهند لطفا به ادمین کانال نقش ما اطلاع دهند. @naghshe_ma
برای دسته بندی مخاطب در زمینه حجاب به سه لایه باید به طور اساسی توجه کرد
۱. ویژگی فرهنگی و ارزشی مخاطب
۲. انگیزه و رابطه‌اش با موضوع حجاب
۳. رسانه و قالب مؤثر برای هر دسته از مخاطب
undefined*بر اساس این سه لایه ،جامعه ی ایرانی را به پنج گروه تقسیم می کنیم*
undefined*۱_گروه اول: مؤمن با پایبندی دینی بالا همراه با نگاه تکلیف‌محورکه به روحانیت و رسانه های رسمی اعتماد دارد*
بهترین قالب ها برای گروه اول:تلویزیون،رسانه های رسمی،پیام رسان های داخلی و استفاده از ظرفیت چهره های دینی،منابر،هیئات و ...
محور اصلی انتخاب پیام برای این گروه باید با محوریت وقار زن الگوی انقلاب اسلامی و تاریخ برجسته ی حیای زن مسلمان ایرانی باشد.مثلا روایت حماسه ی مسجد گوهرشاد و ۷ سال مقاومت مردم در برابر کشف حجاب رضاخانی بسیار موثر است
undefined*۲_گروه دوم:دین دار مدرن مهم ترین ویژگی این گروه؛ حساس بودن به آزادی شخصی در عین دین داری است* این گروه از روایت های شخصی انتخاب آزادانه ی حجاب افراد هم سن اثر پذیری بیشتری دارد .مثلا به روایت های شخصی ایمان آوردن و با حجاب شدن بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامبهترین قالب برای این گروه نیز اینستاگرام و رو بیکا است هرچند که این گروه هم مصرف کننده ی رسانه های رسمی مانند گروه اول هست و می توان با مستندهای کوتاه روایت شخصی از انتخاب حجاب با علاقه و عشق شخصی سخن گفت (شبیه روایت های برنامه از لاک جیغ تا خدا)undefined*گروه سوم: طبقه متوسط تحصیل کرده ی خسته از دوگانه‌ها و اهل مصرف رسانه ، نه موافق و نه مخالف شدید؛ گاهی دل‌زده و در پی آرامش*این‌گروه گارد خاصی ندارد و به هیچ وجه نباید پیام شعاری برای این گروه طراحی کردبهترین نوع ادبیات برای گروه سوم تولید پیام های واقع گرایانه و همراه با فکت علمی از تبعات اجتماعی از بین رفتن حدود پوشش و اهمیت حفظ پوشش برای اثرگذاری بیشتر و امنیت روانی زنان در جامعه استقالب های گفتگویی ،پادکست ،مستند کوتاه و...می تواند برای این گروه جذاب و اثر گذار باشدموثر ترین پلفترم ها برای این گروه ،پلتفرم های متن محور مانند تلگرام و بله استundefined*۴_گروه چهارم: مدگرایان که حساسیت به زیبایی شناسی و قصاوت دیگران مهم ترین ویژگی این گروه است*این گروه هویت های فکری مختلفی ممکن است داشته باشد ولی انچه برایش از همه چیز مهم تر است این است که دیگران بگویند او سلیقه ی خوبی داردمحتوای اصلی پیام برای این گروه ارائه الگوهای متنوع و فاخر و همزمان زیبا استمخاطب اصلی جشنواره های مد و لباس و کمپین های با حجاب زیباتر نیشوی این گروه هستندundefined*۵_گروه پنجم: منتقد فرهنگی،مخالف حاکمیت دینی،مخالف با اصل یا برخی از فروع دینی،بی‌اعتماد به رسانه رسمی و ....* این دسته شامل طیف وسیعی از مخاطبان می شود اعم از تحصیل کرده یا نه،مدگرا یا ضدمدگرا ،به دنبال پیام های احساسی یا عقلی و ...

@naghshe_ma

۵:۳۲

thumbnail
اونی که دوستت داره در مورد پوشش تو دخالت می کنه؟
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های سوم و پنجم(منتقدان و افرادی که به دنبال حرف های غیر ایدئولوژیک از زبان هم نوع خود هستند)
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma

۵:۴۷

thumbnail
فریاد اعتراض همه ی مردم با هر تیپ و سلیقه ای از وضعیت پوشش برخی از افراد درآمده ...
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
این ویدئو مناسب همه ی تیپ های شخصیتی پنج گانه است که در کانال نقش ما آمده
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma

۷:۰۹

thumbnail
داستان خانم بی حجاب که تجربه ی نزدیک به مرگ داشته است
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های اول و دوم (معتقدان به حجاب با تفاوت در نوع دین داری )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma

۴:۰۷

thumbnail
لباس شما در جلب نظر جنس مخالف تاثير دارد؟
undefinedرو در رو با دختران در خيابانهاى تهرانundefined پاسخ هاشون شنيدنيه

#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های سوم تا پنجم (مخالفان حجاب،مدگرایان و.. با تفاوت در نوع رویکرد )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma

۴:۵۶

thumbnail
undefinedکار جالب نماینده پارلمان اتریش  درباره حجاب زنان در آن کشور
undefined مارتا بیسمان در حالی که روسری به سر می کند، می‌گوید:   
«حجاب از پیشرفت بانوان جلوگیری نمی‌کند. من در این چند ماه اخیر افتخار ملاقات با چند زن بزرگوار مسلمان را داشته ام که همه یا دکترند یا فیزیک دان یا استاد یا مادر و...»

#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های دوم  و چهارم (مذهبی های امروزی  و مدگرایان و..  )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma

۱۰:۱۷

undefined رهبر انقلاب: در میدان تبلیغات، آرایش جنگی بگیرید
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا در جمع مداحان اهل بیت علیهم‌السلام:undefined جبهه‌ی انقلاب و کار گزاران مقاومت باید این وضع دشمن را بشناسند، آرایش خودشان را بر طبق این نظم دشمن و مقصود دشمن قرار بدهند.
undefined ما در مسائل نظامی آرایش صفوفمان بستگی دارد به هدف دشمن؛ وقتی می‌بینیم دشمن به یک نقطه‌ای میخواهد حمله کند نوعی آرایش نظامی میگیریم که دشمن را ناکام کنیم.
undefined این کار در باب تبلیغات باید انجام بگیرد. آرایش تبلیغاتی بایستی به سمتی برود که دشمن درست همان سمت را هدف قرار داده و او عبارت است از معارف اسلامی، معارف شیعی و معارف انقلابی؛ دشمن این را هدف قرار داده، باید در مقابل اینها ایستاد. ۱۴۰۴/۹/۲۰
@naghshe_ma

۱۲:۱۰

پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
اگه این سوال براتون پیش اومده که موضوعات جهاد تبیین چیه و بر چه اساسی انتخاب شده در پاسخ یک معیار مهم در معنای جهاد تبیین در یک جمله ی از امام خامنه ای آمده است که فرمودند : کاری که در برابر دشمن انجام شود جهاد است. این جمله دقیقا در یک سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و در توضیح جهاد تبیین از ایشان مطرح شده است . پس موضوعاتی که برای جهاد تبیین نیاز داریم عبارتند از موضوعاتی که دشمن یا داره به اونها حمله می کنه و یا می خواد فراموش بشه و یا می خواد تحریف بشه و ما باید برای تبیین اونها جهاد کنیم . اما اون موضوعات چیه ؟ حجاب مذاکره ذلت بار با دشمن مخصوصا آمریکا لزوم حمایت از محور مقاومت و افشای پشت پرده های صهیونیسم مقابله با تطهیر پهلوی آشکار سازی حقایق افول غرب و سبک زندگی غربی تاریخ استعمار غرب کارآمدی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران جمعیت و‌فرزندآوری لزوم حفظ استقلال کشور تبیین دروغ های رسانه های معاند و همسو با معاند در داخل روایت همدلی و انسجام اجتماعی مردم روایت دین داری و معنویت گرایی نسل جدید ولایت فقیه و حکومت اسلامی روایت حل مسائل کشور در عرصه عدالت قدرت جمهوری اسلامی در دنیا انشالله در کانال نقش ما حول همین موضوعات پانزده گانه محتواهای خوبی که تولید شده و میشه را بارگذاری می کنیم و هر فعالیتی هم که به صورت مردمی با این موضوعات در هرجایی از کشور انجام بشه را ضریب می دهیم . انشالله به مدد حضرت زهرا و نقش جهاد تبیینی که داشتند بتونیم این نقش مردمی جهاد تبیین را به درستی ایفا کنیم هرکه پای کار هست بسم الله ... @naghshe_ma
نقاطی که دشمن به آنها در رسانه حمله کرده است و ما باید در برابر آنها آرایش جنگی بگیریم

۱۲:۲۸

باتوجه به تاکید امروز امام خامنه ای مبنی بر لزوم آرایش جنگی در برابر نقاط مورد حمله ی دشمن در رسانه و درخواست برخی از همراهان مبنی بر اینکه محتواهای جهاد تبیینی غیر از موضوع حجاب هم در کانال نقش ما قرار بگیره انشالله از امردز بسته های موضوعات دیگر هم ارائه خواهد شد ..

۱۲:۳۹

thumbnail
#بسته_جهاد_تبیین_پیشرفت

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی ۴۸ ساعت گذشته ۸ عملیات موفق بارورسازی ابرها را بر فراز چندین شهر غربی کشور انجام داد
این نخستین باری است که سپاه چنین عملیاتی را انجام می‌دهد.@naghshe_ma

۱۲:۵۴

thumbnail
#بسته_جهاد_تبیین_امید
بازگشت یک ورزشکار پناهنده به ایران
undefinedوطنم امن‌ترین جای دنیا برای من است
undefined«عاطفه احمدی» اسکی‌باز ایرانی و تنها زن حاضر در کاروان ایران در المپیک زمستانی پکن، که در بهمن ۱۴۰۱ به آلمان رفته بود و زیر پرچم این کشور رقابت می‌کرد با انتشار یک پست اینستاگرامی از بازگشتش به ایران خبر داد.
undefinedاو در صفحه رسمی خود نوشت: «سلام به هموطنان عزیز و محترم، باید به شما عزیزان عرض کنم من در کشورم ایران حضور دارم، قطعا کشورم، خاکم، وطنم امن ترین جای دنیا برای من هست من به عنوان یک ایرانی، ایران همیشه خانه امن من هست، با حمایت و کمک های مقام معظم رهبری به کانون گرم خانواده برگردم.»

@naghshe_ma

۱۵:۴۲

thumbnail
#بسته_جهاد_تبیین_افول_غرب

undefined وقتی آزادی بیان و حریم خصوصی یعنی کشک: آمریکا همه پست‌های ۵ سال اخیر شبکه‌های اجتماعی شما را می‌خواهد!
undefined️ طبق طرح جدید ترامپ، مسافران بدون ویزا از ۴۲ کشور، از جمله کشورهایی چون؛ فرانسه، انگلیس، ژاپن، آلمان و.. ،ملزم به ارائه موارد زیر هستند:
تمام پست‌ها و فعالیت‌های عمومی شبکه‌های اجتماعی در ۵ سال گذشته
شماره تلفن‌های ۵ سال اخیر و ایمیل‌های ۱۰ سال گذشته
جزئیات خانوادگی و سلفی زنده برای تأیید هویت

undefinedدولت آمریکا این اقدام را با هدف امنیت ملی و مقابله با تهدیدات تروریستی توجیه می‌کند، اما منتقدان آن را وحشتناک‌ترین حمله به حریم خصوصی مسافران و گردشگران می‌دانند.
#آرایش_جنگی_بگیریم
#به_نقاط_ضعف_دشمن_حمله_کنید

@naghshe_ma

۹:۳۳

thumbnail
#بسته_جهاد_تبیین_مقابله_با_تطهیر_پهلوی

وضعیت آلودگی هوا در دوران پهلویج


@naghshe_ma

۱۲:۴۸

thumbnail
#بسته_جهاد_تبیین_امید_آفرینی

می دونستی زبان فارسی چندمین زبان علمی دنیاست ؟؟!!


@naghshe_ma

۱۵:۳۷

پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
undefined #بسته_جهاد_تبیین_امید_آفرینی می دونستی زبان فارسی چندمین زبان علمی دنیاست ؟؟!! @naghshe_ma
با توجه به اینکه کانال نقش ما درصدد تولید محتوا برای کلیه ی تیپ های اجتماعی است ..این سوال مطرح است که این نوع محصول آیا می تواند برای تیپ های غیرمذهبی در زمینه امید آفرینی مفید باشد یا خیر ؟ ممنون میشویم اگر بزرگواران نظراتشان را و یا اگر محتوای پژوهشی در این زمینه دارید برای ما بفرستید

۶:۵۷