پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
سلام به همه ی شما نقش مایی ها
سلام به شما که با دست های خالی می خواهید جهاد تبیین کنید
همون طور که قبلا هم گفتیم ما قراره توی نقش ما کمک کنیم که نقش جهاد تبیین را ما مردم به درستی ایفا کنیم
پس از این به بعد محتوای مورد نیاز برای جهاد تبیین را با هشتک هرموضوع قرار میدیم
هرکسی هرطور می تونه برای انتشار محتوای جهاد تبیین کمک کنه بسم الله ...
ضمنا هرکار مردمی که برای جهاد تبیین داره در هرجایی از کشور انجام میشه هم داخل کانال نقش ما معرفیش می کنیم
اگر محتوای جهاد تبیینی دارید و یا فعالیت مردمی در این راستا انجام میدید برامون بفرستید
نکته آخر هم اینکه ما یه پویشی را شروع کردیم به نام یک ده که هرکسی هرروز در ده گروه از گروه هایی که در شبکه اجتماعی داره فقط یک پیام با یکی از موضوعات جهاد تبیین بفرسته اگر خواستید شرکت کنید هم به ما پیام بدید. @naghshe_ma
اگه این سوال براتون پیش اومده که موضوعات جهاد تبیین چیه و بر چه اساسی انتخاب شده در پاسخ یک معیار مهم در معنای جهاد تبیین در یک جمله ی از امام خامنه ای آمده است که فرمودند :
کاری که در برابر دشمن انجام شود جهاد است.
این جمله دقیقا در یک سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و در توضیح جهاد تبیین از ایشان مطرح شده است .
پس موضوعاتی که برای جهاد تبیین نیاز داریم عبارتند از موضوعاتی که دشمن یا داره به اونها حمله می کنه و یا می خواد فراموش بشه و یا می خواد تحریف بشه و ما باید برای تبیین اونها جهاد کنیم .
اما اون موضوعات چیه ؟
حجاب
مذاکره ذلت بار با دشمن مخصوصا آمریکا
لزوم حمایت از محور مقاومت و افشای پشت پرده های صهیونیسم
مقابله با تطهیر پهلوی
آشکار سازی حقایق افول غرب و سبک زندگی غربی
تاریخ استعمار غرب
کارآمدی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران
جمعیت وفرزندآوری
لزوم حفظ استقلال کشور
تبیین دروغ های رسانه های معاند و همسو با معاند در داخل
روایت همدلی و انسجام اجتماعی مردم
روایت دین داری و معنویت گرایی نسل جدید
ولایت فقیه و حکومت اسلامی
روایت حل مسائل کشور در عرصه عدالت
قدرت جمهوری اسلامی در دنیا
انشالله در کانال نقش ما حول همین موضوعات پانزده گانه محتواهای خوبی که تولید شده و میشه را بارگذاری می کنیم و هر فعالیتی هم که به صورت مردمی با این موضوعات در هرجایی از کشور انجام بشه را ضریب می دهیم .
انشالله به مدد حضرت زهرا و نقش جهاد تبیینی که داشتند بتونیم این نقش مردمی جهاد تبیین را به درستی ایفا کنیم
هرکه پای کار هست بسم الله ...
@naghshe_ma
کاری که در برابر دشمن انجام شود جهاد است.
این جمله دقیقا در یک سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و در توضیح جهاد تبیین از ایشان مطرح شده است .
پس موضوعاتی که برای جهاد تبیین نیاز داریم عبارتند از موضوعاتی که دشمن یا داره به اونها حمله می کنه و یا می خواد فراموش بشه و یا می خواد تحریف بشه و ما باید برای تبیین اونها جهاد کنیم .
اما اون موضوعات چیه ؟
حجاب
مذاکره ذلت بار با دشمن مخصوصا آمریکا
لزوم حمایت از محور مقاومت و افشای پشت پرده های صهیونیسم
مقابله با تطهیر پهلوی
آشکار سازی حقایق افول غرب و سبک زندگی غربی
تاریخ استعمار غرب
کارآمدی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران
جمعیت وفرزندآوری
لزوم حفظ استقلال کشور
تبیین دروغ های رسانه های معاند و همسو با معاند در داخل
روایت همدلی و انسجام اجتماعی مردم
روایت دین داری و معنویت گرایی نسل جدید
ولایت فقیه و حکومت اسلامی
روایت حل مسائل کشور در عرصه عدالت
قدرت جمهوری اسلامی در دنیا
انشالله در کانال نقش ما حول همین موضوعات پانزده گانه محتواهای خوبی که تولید شده و میشه را بارگذاری می کنیم و هر فعالیتی هم که به صورت مردمی با این موضوعات در هرجایی از کشور انجام بشه را ضریب می دهیم .
انشالله به مدد حضرت زهرا و نقش جهاد تبیینی که داشتند بتونیم این نقش مردمی جهاد تبیین را به درستی ایفا کنیم
هرکه پای کار هست بسم الله ...
@naghshe_ma
۴:۲۱
لایه دوم : مارپیچ سکوت: رفتارهای زامبی گونه یدشمنات داخلی و خارجی یعنی هرکسی هر حرفی زده که خلاف میل دشمن بوده به گونه ای بهش حمله شده که دیگه جرات نکنه کسی حتی ذره ای از جمهوری اسلامی و آرمان های اون حمایت کنه رفتارهایی که با یوسف تیموری سر ماجرای حجاب شد یا با مرضیه برومند سر ماجرای حمایت از فلسطین شد با با هدی رستمی بخاطر ا تعریف ز ایران شد را یادتون هست ؟
لایه سوم : دوقطبی ها :فعال کردن شکاف های اجتماعی و راه انداختن جنگ های داخلی رسانه ای دشمن به راحتی به ما حمله می کنه وچون پلتفرم داره و لشکر زامبی هم داره پاسخ های ما دیده نمیشه و از طرفی هم چون دشمن روی دوقطبی ها فعال شده ما زیاد امکان جنگیدن مستقیم نداریم البته در برخی از موضوعات
نتیجه ی این وضع در یک کلمه شده انسداد یعنی عملا در جهاد تبیین مخاطب عمومی را از دست دادیمحالا توی چنین شرایطی چه راهکارهایی برای جهاد تبیین هست ؟
🧨*سه راهکار اصلی در چنین شرایطی می تونه راهگشا باشه:*
راهکار اول:فعال شدن تک تک عناصر جبهه انقلاب برای حلقه ی اطرافیان با فعالیت های مختلف اعم از گفتگوی چهره به چهره یا بازارسال در شبکه های اجتماعی مخصوصا در گروه هائی که مخاطب خاکستری حضور داره
راهکار دوم :استفاده از ظرفیت های میدانی مهمی که در اختیار داریم مثل مدرسه و دانشگاه و مسجد و ....توی این جاها خیلی کارها میشه کرد حداقلش پخش مستندهای جهاد تببینی خوبیه که تولید شده
راهکار سوم :استفاده از کانال ها و رسانه های محلی و صنفی و استانی :رسانه هائی که مخاطب کم و دنبال کننده ی واقعی داره می تونه ظرفیت مهمی باشه برای ارتباط با قشر خاکستری
در یادداشت های بعدی هرکدام از سه مورد ذکر شده را بیشتر توضیح میدیم
شما چه راهکارهائی برای شکستن انسداد در جهاد تبیین پیشنهاد می دید؟
@naghshe_ma
۴:۰۴
ما و جهاد تبیین، شماره سوم
وضعیت آرایش رسانه ای گفتمان مقابل جبهه انقلاب اسلامی چگونه است؟
این یادداشت در راستای چند یادداشت قبلی است که در این کانال منتشر شد و در جهت بیان راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی رسانه ای جبهه انقلاب است.
مسئله ی اصلی در این یادداشت و یادداشت های قبلی این است که چرا با وجود تمام زیرساخت ها و ظرفیت های موجودجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کماکان در تقابل های رسانه ای روایت دشمنان انقلاب و غرب زده های داخلی غلبه می کند؟*
در این یادداشت برای تبیین چرایی مسئله ی مذکور به سراغ وضعیت شناسی جبهه ی رقیب می رویم،کاری که برای فهم نقاط ضعف جبهه ی خودی بسیار لازم است .
قبل از ورود به بحث به طور شفاف می گوییم در این یادداشت هرجا کلمه ی گفتمان خودی ذکر شد منظور گفتمان انقلاب اسلامی است و هرجایی گفتمان مقابل ذکر شد منظور تمام جریان های مقابل انقلاب اسلامی اعم از معاندان و سلطنت طلبان تا غرب زده های داخلی مدنظر می باشد.
طراحی رسانه ای گفتمان مقابل در تقابل های شکل گرفته با گفتمان خودی به این صورت است که سه دسته مخاطب را هدف قرار می دهد .
*دسته ی اول طرفداران* خود جریانات مقابل است که طبیعتاً همراه هستند و نوع طراحی به این صورت می باشد که این دسته را در بزنگاه ها با روش هابی که بعداً ذکر خواهد شد تثبیت و زمینه های بروز و ظهور آن را به شکل گسترده ای فراهم می کند به طوری که هرکسی خود را مقابل گفتمان انقلاب می بیند باید در این شرایط موضع گیری صریح داشته باشد که اگر موضعی نگیرد مجبور به عذرخواهی می شود .این طراحی به گونه است که برای وفاداران به خودش نیز دسته بندی قائل است .دسته ای که نقش سردمدار دارند و دسته ای که جنبه ی صرفا همراهی دارند . هر دو دسته در نوع طراحی طرف مقابل مجبور به تثبیت خود هستند .این دسته گاهی رسانه های بزرگی در اختیار دارند ،گاهی رسانه های کوچکی دارند،گاهی صرفا یک صفحه یک حداقلی شخصی دارند و گاه یک صفحه ی پرمخاطب.مهم نیست چه اندازه مخاطب دارند مهم این است که خود را در دسته ی اول تعریف می کنند .
*دسته ی دوم : اهل تردید* که معمولا نمی خواهند در زمین کسی بازی کنند اما چون طراحی برای دسته ی اول به گونه ای شکل گرفته زمینه را برای فعال شدن این دسته فراهم کرده است. این گروه که ظرفیت بالقوه دارد فعال می شود و خودش عنصر جریان سازی بی مزد و مواجب در این گونه تقابل های رسانه ای به نفع دشمن می شود. این دسته نیز گاهی از جنس سردمدار و فرد مشهور هستند و گاهی صرفا فعالان رسانه ای معمولی اما در یک تقابل می توانند از ظرفیت های بالقوه به فعلیت برسند
*دسته سوم :همراه کردن معمولی ها*این دسته کنش گری خاصی انجام نمی دهد .نه مانند دسته ی اول تثبیت می شوند و نه مانند دسته ی دوم بالفعل می شوند .این دسته صرفا باید همراه شوند و همراهی خود را نیز با در اقدامات خیلی کوچک نشان دهند و یا در افکارسنجی ها خود را بروز دهند .در حقیقت این دسته در دیکتاتوری دو دسته ی اول مجبور به همراهی می شوند تا برچسب اجتماعی نخورند .
کل آرایش رسانه ای طرف مقابل در یک جمله خلاصه می شود ،فعال شدن کل ظرفیت هسته ی سخت (از روی اجبار یا پول پاشی یا هر دلیل دیگر)بدون لکنت و با تمام قدرت
در یادداشت های بعدی به این نکته خواهیم پرداخت که چگونه این آرایش رسانه ای فعال می شود و چرا ما در جبهه ی خودی هنوز به این قوت نتوانستیم جبهه ای را فعال نمائیم ؟
@naghshe_ma
وضعیت آرایش رسانه ای گفتمان مقابل جبهه انقلاب اسلامی چگونه است؟
این یادداشت در راستای چند یادداشت قبلی است که در این کانال منتشر شد و در جهت بیان راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی رسانه ای جبهه انقلاب است.
مسئله ی اصلی در این یادداشت و یادداشت های قبلی این است که چرا با وجود تمام زیرساخت ها و ظرفیت های موجودجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کماکان در تقابل های رسانه ای روایت دشمنان انقلاب و غرب زده های داخلی غلبه می کند؟*
در این یادداشت برای تبیین چرایی مسئله ی مذکور به سراغ وضعیت شناسی جبهه ی رقیب می رویم،کاری که برای فهم نقاط ضعف جبهه ی خودی بسیار لازم است .
قبل از ورود به بحث به طور شفاف می گوییم در این یادداشت هرجا کلمه ی گفتمان خودی ذکر شد منظور گفتمان انقلاب اسلامی است و هرجایی گفتمان مقابل ذکر شد منظور تمام جریان های مقابل انقلاب اسلامی اعم از معاندان و سلطنت طلبان تا غرب زده های داخلی مدنظر می باشد.
طراحی رسانه ای گفتمان مقابل در تقابل های شکل گرفته با گفتمان خودی به این صورت است که سه دسته مخاطب را هدف قرار می دهد .
کل آرایش رسانه ای طرف مقابل در یک جمله خلاصه می شود ،فعال شدن کل ظرفیت هسته ی سخت (از روی اجبار یا پول پاشی یا هر دلیل دیگر)بدون لکنت و با تمام قدرت
در یادداشت های بعدی به این نکته خواهیم پرداخت که چگونه این آرایش رسانه ای فعال می شود و چرا ما در جبهه ی خودی هنوز به این قوت نتوانستیم جبهه ای را فعال نمائیم ؟
@naghshe_ma
۴:۵۰
بسمه تعالی


*ما و جهاد تبیین بخش چهارم*
اثرسنجی و مخاطب شناسی لازمه یک جهاد تبیین موثر
دسته بندی مخاطب و بسته های جهاد تبیینی برای هر مخاطب
یکی از چالش های اصلی ما در جهاد تبیین نبود نقشه ی دقیق مخاطب شناسی و ارسال پیام برای هردسته از مخاطب ناظر به تیپ شخصیتی هر مخاطب می باشد
در شرایط کنونی مخاطب ما در رسانه بسیار متنوع و متکثر شده و پیام های فراوانی را روزانه دریافت می کند. از طرفی نوع و طیف پیام هائی که انتخاب می کند را هم از قبل تعیین کرده و عملا حصاری برای هویت خود ایجاد کرده تا صدایی را نشنود در این شرایط طراحی پیام متناسب با طیف هرمخاطب از هرکاری لازم تر است، تا بتوان به نوعی درگیر در جهان و حصار هرمخاطبی بشویم و با او به زبان خودش سخن بگوییم.
صرف مخاطب شناسی کافی نیست و علاوه بر مخاطب شناسی نیاز جدی تری داریم با عنوان اثرسنجی که بدانیم دقیقا اثر هر پیام برروی مخاطب هردسته چیست و بازخوردهای هر مخاطب بر هر پیام چیست؟این گام دوم بعد از مخاطب شناسی اولیه ونامش اثرسنجی پیام است تا بدانیم نوع طراحی پیام و محتوائی که به هرمخاطبی رساندیم چه بازخوردی داشته و مخاطب ما در هرطیف چگونه با محتوای ما ارتباط برقرار کرده است؟اثرسنجی جز با ایجاد شبکه ای پایدار و منظم در انتشار محتوا و دریافت دائمی واکنش ها و برداشت های هرمخاطب از نوع پیام رسانی ها امکان پذیر نیست .بنابراین لازم است شبکه ای مردمی برای جهاد تبیین داشته باشیم تا علاوه بر انتشار محتوا کار اثرسنجی را نیز برای جبهه انقلاب انجام دهد.
ما در کانال نقش ما از این پس محتواهای مربوط به جهاد تببین در هرموضوع را با تگ دسته بندی هرمخاطب قرار خواهیم داد انشالله و امیدواریم علاقمندانی به اثرسنجی و توزیع محتواتی جهاد تبیینی به ما در این زمینه یاری رسانند.
مبنای دسته بندی مخاطب ما در این زمینه در پست بعدی خواهد آمد انشالله و نمونه ای از بسته جهاد تببین با موضوعات مختلف ارائه خواهد شد.
بزرگورانی که مایل هستند در زمینه اثرسنجی این انواع پیام به ما کمک دهند لطفا به ادمین کانال نقش ما اطلاع دهند.
@naghshe_ma
اثرسنجی و مخاطب شناسی لازمه یک جهاد تبیین موثر
دسته بندی مخاطب و بسته های جهاد تبیینی برای هر مخاطب
صرف مخاطب شناسی کافی نیست و علاوه بر مخاطب شناسی نیاز جدی تری داریم با عنوان اثرسنجی که بدانیم دقیقا اثر هر پیام برروی مخاطب هردسته چیست و بازخوردهای هر مخاطب بر هر پیام چیست؟این گام دوم بعد از مخاطب شناسی اولیه ونامش اثرسنجی پیام است تا بدانیم نوع طراحی پیام و محتوائی که به هرمخاطبی رساندیم چه بازخوردی داشته و مخاطب ما در هرطیف چگونه با محتوای ما ارتباط برقرار کرده است؟اثرسنجی جز با ایجاد شبکه ای پایدار و منظم در انتشار محتوا و دریافت دائمی واکنش ها و برداشت های هرمخاطب از نوع پیام رسانی ها امکان پذیر نیست .بنابراین لازم است شبکه ای مردمی برای جهاد تبیین داشته باشیم تا علاوه بر انتشار محتوا کار اثرسنجی را نیز برای جبهه انقلاب انجام دهد.
ما در کانال نقش ما از این پس محتواهای مربوط به جهاد تببین در هرموضوع را با تگ دسته بندی هرمخاطب قرار خواهیم داد انشالله و امیدواریم علاقمندانی به اثرسنجی و توزیع محتواتی جهاد تبیینی به ما در این زمینه یاری رسانند.
بزرگورانی که مایل هستند در زمینه اثرسنجی این انواع پیام به ما کمک دهند لطفا به ادمین کانال نقش ما اطلاع دهند.
@naghshe_ma
۵:۱۶
پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
بسمه تعالی 

*ما و جهاد تبیین بخش چهارم* اثرسنجی و مخاطب شناسی لازمه یک جهاد تبیین موثر دسته بندی مخاطب و بسته های جهاد تبیینی برای هر مخاطب
یکی از چالش های اصلی ما در جهاد تبیین نبود نقشه ی دقیق مخاطب شناسی و ارسال پیام برای هردسته از مخاطب ناظر به تیپ شخصیتی هر مخاطب می باشد
در شرایط کنونی مخاطب ما در رسانه بسیار متنوع و متکثر شده و پیام های فراوانی را روزانه دریافت می کند. از طرفی نوع و طیف پیام هائی که انتخاب می کند را هم از قبل تعیین کرده و عملا حصاری برای هویت خود ایجاد کرده تا صدایی را نشنود در این شرایط طراحی پیام متناسب با طیف هرمخاطب از هرکاری لازم تر است، تا بتوان به نوعی درگیر در جهان و حصار هرمخاطبی بشویم و با او به زبان خودش سخن بگوییم. صرف مخاطب شناسی کافی نیست و علاوه بر مخاطب شناسی نیاز جدی تری داریم با عنوان اثرسنجی که بدانیم دقیقا اثر هر پیام برروی مخاطب هردسته چیست و بازخوردهای هر مخاطب بر هر پیام چیست؟ این گام دوم بعد از مخاطب شناسی اولیه ونامش اثرسنجی پیام است تا بدانیم نوع طراحی پیام و محتوائی که به هرمخاطبی رساندیم چه بازخوردی داشته و مخاطب ما در هرطیف چگونه با محتوای ما ارتباط برقرار کرده است؟ اثرسنجی جز با ایجاد شبکه ای پایدار و منظم در انتشار محتوا و دریافت دائمی واکنش ها و برداشت های هرمخاطب از نوع پیام رسانی ها امکان پذیر نیست . بنابراین لازم است شبکه ای مردمی برای جهاد تبیین داشته باشیم تا علاوه بر انتشار محتوا کار اثرسنجی را نیز برای جبهه انقلاب انجام دهد. ما در کانال نقش ما از این پس محتواهای مربوط به جهاد تببین در هرموضوع را با تگ دسته بندی هرمخاطب قرار خواهیم داد انشالله و امیدواریم علاقمندانی به اثرسنجی و توزیع محتواتی جهاد تبیینی به ما در این زمینه یاری رسانند.
مبنای دسته بندی مخاطب ما در این زمینه در پست بعدی خواهد آمد انشالله و نمونه ای از بسته جهاد تببین با موضوعات مختلف ارائه خواهد شد. بزرگورانی که مایل هستند در زمینه اثرسنجی این انواع پیام به ما کمک دهند لطفا به ادمین کانال نقش ما اطلاع دهند. @naghshe_ma
برای دسته بندی مخاطب در زمینه حجاب به سه لایه باید به طور اساسی توجه کرد
۱. ویژگی فرهنگی و ارزشی مخاطب
۲. انگیزه و رابطهاش با موضوع حجاب
۳. رسانه و قالب مؤثر برای هر دسته از مخاطب
*بر اساس این سه لایه ،جامعه ی ایرانی را به پنج گروه تقسیم می کنیم*
*۱_گروه اول: مؤمن با پایبندی دینی بالا همراه با نگاه تکلیفمحورکه به روحانیت و رسانه های رسمی اعتماد دارد*
بهترین قالب ها برای گروه اول:تلویزیون،رسانه های رسمی،پیام رسان های داخلی و استفاده از ظرفیت چهره های دینی،منابر،هیئات و ...
محور اصلی انتخاب پیام برای این گروه باید با محوریت وقار زن الگوی انقلاب اسلامی و تاریخ برجسته ی حیای زن مسلمان ایرانی باشد.مثلا روایت حماسه ی مسجد گوهرشاد و ۷ سال مقاومت مردم در برابر کشف حجاب رضاخانی بسیار موثر است
*۲_گروه دوم:دین دار مدرن مهم ترین ویژگی این گروه؛ حساس بودن به آزادی شخصی در عین دین داری است* این گروه از روایت های شخصی انتخاب آزادانه ی حجاب افراد هم سن اثر پذیری بیشتری دارد .مثلا به روایت های شخصی ایمان آوردن و با حجاب شدن بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامبهترین قالب برای این گروه نیز اینستاگرام و رو بیکا است هرچند که این گروه هم مصرف کننده ی رسانه های رسمی مانند گروه اول هست و می توان با مستندهای کوتاه روایت شخصی از انتخاب حجاب با علاقه و عشق شخصی سخن گفت (شبیه روایت های برنامه از لاک جیغ تا خدا)
*گروه سوم: طبقه متوسط تحصیل کرده ی خسته از دوگانهها و اهل مصرف رسانه ، نه موافق و نه مخالف شدید؛ گاهی دلزده و در پی آرامش*اینگروه گارد خاصی ندارد و به هیچ وجه نباید پیام شعاری برای این گروه طراحی کردبهترین نوع ادبیات برای گروه سوم تولید پیام های واقع گرایانه و همراه با فکت علمی از تبعات اجتماعی از بین رفتن حدود پوشش و اهمیت حفظ پوشش برای اثرگذاری بیشتر و امنیت روانی زنان در جامعه استقالب های گفتگویی ،پادکست ،مستند کوتاه و...می تواند برای این گروه جذاب و اثر گذار باشدموثر ترین پلفترم ها برای این گروه ،پلتفرم های متن محور مانند تلگرام و بله است
*۴_گروه چهارم: مدگرایان که حساسیت به زیبایی شناسی و قصاوت دیگران مهم ترین ویژگی این گروه است*این گروه هویت های فکری مختلفی ممکن است داشته باشد ولی انچه برایش از همه چیز مهم تر است این است که دیگران بگویند او سلیقه ی خوبی داردمحتوای اصلی پیام برای این گروه ارائه الگوهای متنوع و فاخر و همزمان زیبا استمخاطب اصلی جشنواره های مد و لباس و کمپین های با حجاب زیباتر نیشوی این گروه هستند
*۵_گروه پنجم: منتقد فرهنگی،مخالف حاکمیت دینی،مخالف با اصل یا برخی از فروع دینی،بیاعتماد به رسانه رسمی و ....* این دسته شامل طیف وسیعی از مخاطبان می شود اعم از تحصیل کرده یا نه،مدگرا یا ضدمدگرا ،به دنبال پیام های احساسی یا عقلی و ...
@naghshe_ma
۱. ویژگی فرهنگی و ارزشی مخاطب
۲. انگیزه و رابطهاش با موضوع حجاب
۳. رسانه و قالب مؤثر برای هر دسته از مخاطب
بهترین قالب ها برای گروه اول:تلویزیون،رسانه های رسمی،پیام رسان های داخلی و استفاده از ظرفیت چهره های دینی،منابر،هیئات و ...
محور اصلی انتخاب پیام برای این گروه باید با محوریت وقار زن الگوی انقلاب اسلامی و تاریخ برجسته ی حیای زن مسلمان ایرانی باشد.مثلا روایت حماسه ی مسجد گوهرشاد و ۷ سال مقاومت مردم در برابر کشف حجاب رضاخانی بسیار موثر است
@naghshe_ma
۵:۳۲
اونی که دوستت داره در مورد پوشش تو دخالت می کنه؟
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های سوم و پنجم(منتقدان و افرادی که به دنبال حرف های غیر ایدئولوژیک از زبان هم نوع خود هستند)
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های سوم و پنجم(منتقدان و افرادی که به دنبال حرف های غیر ایدئولوژیک از زبان هم نوع خود هستند)
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
۵:۴۷
فریاد اعتراض همه ی مردم با هر تیپ و سلیقه ای از وضعیت پوشش برخی از افراد درآمده ...
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
این ویدئو مناسب همه ی تیپ های شخصیتی پنج گانه است که در کانال نقش ما آمده
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
این ویدئو مناسب همه ی تیپ های شخصیتی پنج گانه است که در کانال نقش ما آمده
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
۷:۰۹
داستان خانم بی حجاب که تجربه ی نزدیک به مرگ داشته است
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های اول و دوم (معتقدان به حجاب با تفاوت در نوع دین داری )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های اول و دوم (معتقدان به حجاب با تفاوت در نوع دین داری )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
۴:۰۷
لباس شما در جلب نظر جنس مخالف تاثير دارد؟
رو در رو با دختران در خيابانهاى تهران
پاسخ هاشون شنيدنيه
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های سوم تا پنجم (مخالفان حجاب،مدگرایان و.. با تفاوت در نوع رویکرد )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های سوم تا پنجم (مخالفان حجاب،مدگرایان و.. با تفاوت در نوع رویکرد )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
۴:۵۶
«حجاب از پیشرفت بانوان جلوگیری نمیکند. من در این چند ماه اخیر افتخار ملاقات با چند زن بزرگوار مسلمان را داشته ام که همه یا دکترند یا فیزیک دان یا استاد یا مادر و...»
#بسته_جهاد_تبیین_حجاب
مناسب تیپ های شخصیتی گروه های دوم و چهارم (مذهبی های امروزی و مدگرایان و.. )
برای آشنائی با تیپ شناسی هرقشر و پیام های مناسب با هرتیپ شخصیتی در زمینه حجاب به کانال نقش ما بپیوندید
@naghshe_ma
۱۰:۱۷
حضرت آیتالله خامنهای در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا در جمع مداحان اهل بیت علیهمالسلام:
@naghshe_ma
۱۲:۱۰
پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
اگه این سوال براتون پیش اومده که موضوعات جهاد تبیین چیه و بر چه اساسی انتخاب شده در پاسخ یک معیار مهم در معنای جهاد تبیین در یک جمله ی از امام خامنه ای آمده است که فرمودند : کاری که در برابر دشمن انجام شود جهاد است. این جمله دقیقا در یک سخنرانی با موضوع جهاد تبیین و در توضیح جهاد تبیین از ایشان مطرح شده است . پس موضوعاتی که برای جهاد تبیین نیاز داریم عبارتند از موضوعاتی که دشمن یا داره به اونها حمله می کنه و یا می خواد فراموش بشه و یا می خواد تحریف بشه و ما باید برای تبیین اونها جهاد کنیم . اما اون موضوعات چیه ؟ حجاب مذاکره ذلت بار با دشمن مخصوصا آمریکا لزوم حمایت از محور مقاومت و افشای پشت پرده های صهیونیسم مقابله با تطهیر پهلوی آشکار سازی حقایق افول غرب و سبک زندگی غربی تاریخ استعمار غرب کارآمدی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران جمعیت وفرزندآوری لزوم حفظ استقلال کشور تبیین دروغ های رسانه های معاند و همسو با معاند در داخل روایت همدلی و انسجام اجتماعی مردم روایت دین داری و معنویت گرایی نسل جدید ولایت فقیه و حکومت اسلامی روایت حل مسائل کشور در عرصه عدالت قدرت جمهوری اسلامی در دنیا انشالله در کانال نقش ما حول همین موضوعات پانزده گانه محتواهای خوبی که تولید شده و میشه را بارگذاری می کنیم و هر فعالیتی هم که به صورت مردمی با این موضوعات در هرجایی از کشور انجام بشه را ضریب می دهیم . انشالله به مدد حضرت زهرا و نقش جهاد تبیینی که داشتند بتونیم این نقش مردمی جهاد تبیین را به درستی ایفا کنیم هرکه پای کار هست بسم الله ... @naghshe_ma
نقاطی که دشمن به آنها در رسانه حمله کرده است و ما باید در برابر آنها آرایش جنگی بگیریم
۱۲:۲۸
باتوجه به تاکید امروز امام خامنه ای مبنی بر لزوم آرایش جنگی در برابر نقاط مورد حمله ی دشمن در رسانه و درخواست برخی از همراهان مبنی بر اینکه محتواهای جهاد تبیینی غیر از موضوع حجاب هم در کانال نقش ما قرار بگیره انشالله از امردز بسته های موضوعات دیگر هم ارائه خواهد شد ..
۱۲:۳۹
#بسته_جهاد_تبیین_پیشرفت
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی ۴۸ ساعت گذشته ۸ عملیات موفق بارورسازی ابرها را بر فراز چندین شهر غربی کشور انجام داد
این نخستین باری است که سپاه چنین عملیاتی را انجام میدهد.@naghshe_ma
نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی ۴۸ ساعت گذشته ۸ عملیات موفق بارورسازی ابرها را بر فراز چندین شهر غربی کشور انجام داد
این نخستین باری است که سپاه چنین عملیاتی را انجام میدهد.@naghshe_ma
۱۲:۵۴
#بسته_جهاد_تبیین_امید
بازگشت یک ورزشکار پناهنده به ایران
وطنم امنترین جای دنیا برای من است
«عاطفه احمدی» اسکیباز ایرانی و تنها زن حاضر در کاروان ایران در المپیک زمستانی پکن، که در بهمن ۱۴۰۱ به آلمان رفته بود و زیر پرچم این کشور رقابت میکرد با انتشار یک پست اینستاگرامی از بازگشتش به ایران خبر داد.
او در صفحه رسمی خود نوشت: «سلام به هموطنان عزیز و محترم، باید به شما عزیزان عرض کنم من در کشورم ایران حضور دارم، قطعا کشورم، خاکم، وطنم امن ترین جای دنیا برای من هست من به عنوان یک ایرانی، ایران همیشه خانه امن من هست، با حمایت و کمک های مقام معظم رهبری به کانون گرم خانواده برگردم.»
@naghshe_ma
بازگشت یک ورزشکار پناهنده به ایران
@naghshe_ma
۱۵:۴۲
#بسته_جهاد_تبیین_افول_غرب
وقتی آزادی بیان و حریم خصوصی یعنی کشک: آمریکا همه پستهای ۵ سال اخیر شبکههای اجتماعی شما را میخواهد!
️ طبق طرح جدید ترامپ، مسافران بدون ویزا از ۴۲ کشور، از جمله کشورهایی چون؛ فرانسه، انگلیس، ژاپن، آلمان و.. ،ملزم به ارائه موارد زیر هستند:
تمام پستها و فعالیتهای عمومی شبکههای اجتماعی در ۵ سال گذشته
شماره تلفنهای ۵ سال اخیر و ایمیلهای ۱۰ سال گذشته
جزئیات خانوادگی و سلفی زنده برای تأیید هویت
دولت آمریکا این اقدام را با هدف امنیت ملی و مقابله با تهدیدات تروریستی توجیه میکند، اما منتقدان آن را وحشتناکترین حمله به حریم خصوصی مسافران و گردشگران میدانند.
#آرایش_جنگی_بگیریم
#به_نقاط_ضعف_دشمن_حمله_کنید
@naghshe_ma
تمام پستها و فعالیتهای عمومی شبکههای اجتماعی در ۵ سال گذشته
شماره تلفنهای ۵ سال اخیر و ایمیلهای ۱۰ سال گذشته
جزئیات خانوادگی و سلفی زنده برای تأیید هویت
#آرایش_جنگی_بگیریم
#به_نقاط_ضعف_دشمن_حمله_کنید
@naghshe_ma
۹:۳۳
پویش نقش ما 🇮🇷 🇵🇸
#بسته_جهاد_تبیین_امید_آفرینی می دونستی زبان فارسی چندمین زبان علمی دنیاست ؟؟!! @naghshe_ma
با توجه به اینکه کانال نقش ما درصدد تولید محتوا برای کلیه ی تیپ های اجتماعی است ..این سوال مطرح است که این نوع محصول آیا می تواند برای تیپ های غیرمذهبی در زمینه امید آفرینی مفید باشد یا خیر ؟ ممنون میشویم اگر بزرگواران نظراتشان را و یا اگر محتوای پژوهشی در این زمینه دارید برای ما بفرستید
۶:۵۷