نقش ما در این دوره انتظار تا تحقق شروط چیست ؟رهبر عزیزمان فرمودند که به همراه ملت تا زمان تحقق شروط منتظر می مانیم .طبیعتاً همه می دونیم که انتظار و منتظر موندن خودش به عمل هست و به معنای منفعل نشستن نیست .دقیقا در این دوره انتظار اعمالی که باید انجام بدیم چیه ؟ شما کمک کنید. پیشنهاد بدید چطور می تونیم نقش انتظار را در این دوره ایفا کنیم ؟ چه مصادیقی از ایفای نقش انتظار در این دوره سراغ دارید که برامون بفرستید ؟
@naghshe_ma
@naghshe_ma
۱.۱K
۱۶:۰۱
پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟
ایجاد انواع کمپین مجازی برای ابطال تفاهم به دلیل نقض عهدبازکردن مجلس و ...
امضای طومار برای قوه قضائیه برای محاکمه قبلی ها و تعهد دادن فعلی ها
روشنگری عمومی و به میدان اوردن ساکتین
پررنگ تر کردن نهضت پلاکارد
#پیشنهاد-شما
ایجاد انواع کمپین مجازی برای ابطال تفاهم به دلیل نقض عهدبازکردن مجلس و ...
امضای طومار برای قوه قضائیه برای محاکمه قبلی ها و تعهد دادن فعلی ها
روشنگری عمومی و به میدان اوردن ساکتین
پررنگ تر کردن نهضت پلاکارد
#پیشنهاد-شما
۵۳۲
۱۶:۵۲
پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟
«مجلس در رأس امور است»یکی از سه قوه کشور دو ماه بعد آتش بس هنوز تعطیله میشه با همه ۲۹۰ نفر نمایندگان ارتباط (حضوری یا مجازی) گرفت و موضع شون رو در قبال این تعطیلی روشن کردیا ترس جونشون و دارند یا از جایی باهاشون مخالفت میشه باید مثل نبویان جیگر داشته باشند حرف بزنند
«مجلس در رأس امور است»یکی از سه قوه کشور دو ماه بعد آتش بس هنوز تعطیله میشه با همه ۲۹۰ نفر نمایندگان ارتباط (حضوری یا مجازی) گرفت و موضع شون رو در قبال این تعطیلی روشن کردیا ترس جونشون و دارند یا از جایی باهاشون مخالفت میشه باید مثل نبویان جیگر داشته باشند حرف بزنند
۴۶۸
۱۶:۵۴
پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟
یک کاری کنیم مردمی که در هیئات شرکت میکنند و تعداد خوبی از اونها در میادین شرکت نمیکنند رو همراه کنیمبا تطابق شرایط الان و شرایط عاشورا و نقش تصمیم گیریشون
یک کاری کنیم مردمی که در هیئات شرکت میکنند و تعداد خوبی از اونها در میادین شرکت نمیکنند رو همراه کنیمبا تطابق شرایط الان و شرایط عاشورا و نقش تصمیم گیریشون
۴۳۰
۱۶:۵۶
پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟
تحصن جلوی مجلس تماس با روابط عمومی مجلس و دولت و اعتراض
تحصن جلوی مجلس تماس با روابط عمومی مجلس و دولت و اعتراض
۴۶۴
۱۶:۵۷
سلام به همه نقش مایی ها ضمن تشکر از همه ی کسانی که پیشنهاد فرستادن علاوه بر پیشنهاداتی که میدین هر نوع فعالیت یا محتوایی که در زمینه ی این انتظار ۶۰ روزه سراغ دارین برامون بفرستید
@naghshe_ma
@naghshe_ma
۵۹۶
۱۷:۰۲
بازارسال شده از کانال حسین دارابی
برید تابناک رأی بدید فردا نیان بگن همه مردم ایران موافقنتو کانالای اصلاحطلبا فرستادن گفتن برید رأی موافق بدید فردا بگیم مردم همه موافقن، یه سری معدود تندرو هستن میگن توافق به ضرره. اینجا کلیک کنید رأی بدید
https://www.tabnak.ir/fa/polls/archive
۶۰
۳:۵۶
بازارسال شده از میراثْخانه🇮🇷
دعوت حاج مهدی رسولی از هیات های عزاداری برای اهتزار پرچم خونخواهی رهبر شهید در هیات های عزاداری روز عاشورا
برای تهیه پرچم سرخ در طرح های مختلف فقط به قیمت ۸۵ هزارتومان می توانید از میراث خانه تهیه بفرمایید.
یا برای توزیع و گسترده شدن این پرچم در تشییع سیدقائد به پویش خونخواهی کمک کنید.
شناسهی (آیدی) سفارش:@admiin_mirass#یالثارات_الحسین#پرچم_سرخ#خونخواهی
️@miras_khaneلینک گروه
۴۹
۱۴:۱۱
بازارسال شده از فریاد خیابان
«#حی_علی_الاصول» تأکید دارد که واقعبینی یعنی تشخیص ظرفیتهای خود، نه تسلیم در برابر فشار دشمن، و پایان جنگ باید عزتمندانه و در چارچوب خط قرمزها باشد.
فرمایش اخیر رهبری که میفرمایند «منتظر میمانیم تا شروط محقق شود»، راهبردی روشن را ترسیم میکند: نه شتاب در پذیرش توافق ناقص، و نه عقبنشینی از اصول.
«#حی_علی_الاصول» یعنی نه به مذاکره زیر سایه تهدید، نه به عقبنشینی از شروط رهبری، و نه به جدا کردن جبهههای مقاومت از یکدیگر. یعنی آری به خونخواهی، آری به حق هستهای، آری به مدیریت تنگه هرمز، آری به وحدت ساحات. رهبری با تأکید بر «منتظر میشویم» به ما یادآوری میکنند که مسیر درست، مسیر اصول است؛ نه تسلیم، نه شتاب، و نه فراموشی.
با پلاکاردهای خود به فراخوان «#حی_علی_الاصول» بپیوندید
۳۴
۲۰:۱۰
بازارسال شده از علمدارِ ایران
خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی| ما بر اساس نظام فکری رهبران انقلاب، بر دوش خود نقشی احساس کردیم؛ از این رو عَلَمِ شروط شما را علیرغم وجود موانع برافراشتیم.| مردم از اقشار گوناگون علمدارِ شروط شدند.| ما هم نظر دیگری داشتیم و همچنان بر تحقق شروط شما نظارت خواهیم کرد.| از امروز و در تاسوعای حسینی، علاوه بر عَلَمِ شروط، عَلَمِ خونخواهی را نیز برافراشته میداریم.
متن نامهٔ پویش علمدارِ ایران به رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر میباشد:
محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله امام سید مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی)
سلامٌ علیکم؛
فرزندان شما در پویش مردمی علمدارِ ایران، با شناخت نقش بیبدیل و فعالانهٔ مردم در اندیشهٔ امام راحل (ره) و امام شهید و تبیین و تأکید این خط اصیل دینی در نوشتارهای حضرتعالی، بر دوش خود نقشی فعالانه احساس کردند. نوشتارهایی همچون: «این را بدانید: اگر قدرت شما در صحنه ظاهر نشود، نه رهبری و نه هیچ یک از دستگاههای مختلف که شأن واقعی آنها خدمت به مردم است، کارایی لازم را نخواهند داشت.» و «جمهوری اسلامی بدون مردم از نظر ایشان بیمعنا مینمود.» گویای این مسئولیت است.
ازاینرو بهمنظور صیانت از حقوق مردم پیروز ایران اسلامی، ده شرط منعکسشده در بیانیهٔ شورای عالی امنیت ملی را، با اقتباس از فرهنگ ایرانیاسلامی در جنگها، به عَلَمی برای ایستادگی تبدیل کردیم. اقشار مختلف مردم از زن و مرد و روستایی و شهری، از کارگر تا تاجر، شیعه و سنی، کرد و لر و ترک و فارس و بلوچ و عرب و ترکمن، پای این عَلَم حاضر و علمدار شدند و ایستادگی و مقاومت خود را به دشمن عنود بر سر حقوق خود گوشزد و پشتوانهای برای مسئولان مذاکرهکننده ایجاد کردند. در این راه با ممانعتهایی عجیبی نیز روبهرو بودیم که ریشهٔ این ممانعتها را عدم درک جایگاه مردم در نظام امامت و امت میدانیم. گاهی گفته میشد: «رهبر انقلاب حاضر و ناظرند؛ چرا جلوتر از ایشان حرکت میکنیم!» محضر ارزشمند حضرت عالی را جایی برای گلهگذاری نمیدانیم؛ اما این فکر را که پیشتر، رهبر شهید انقلاب نیز آن را "موجب قفلشدگی امور" میدانستند، یکی از مزاحمهای کنشگری حزبالله و دور شدن از نظام فکری امامت و امت در این سالها میدانیم.
ما مردم در پویش علمدارِ ایران، با گوش جان، پیام عزتبخش اخیر شما را شنیدیم و با اعلام اینکه ما هم همچون شما دربارهٔ روندهای دنبالشده توسط مسئولان محترم نظر دیگری داشتیم؛ اما اکنون در ادامهٔ مطالبهٔ گذشتهٔ خود و در پیوند با خواسته شما که فرمودید: "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود"، همچنان علمدارِ حقوق ملت ایران هستیم.
ما این لحظهٔ حساس تاریخی را در پیوندی عمیق میان امامت و امت درک کردهایم و به پشتوانهٔ «ما»شدگیِ امامت و امّت، در کلام گرانسنگ شما، "تحقّق شروط" را "لحظهبهلحظه" فعالانه نظارت میکنیم.
ما مردم در پویش علمدارِ ایران، در تاسوعای حسینی با یاد علمدار کربلا، قمر بنیهاشم، حضرت ابوالفضل العباس علیهالسلام، و اسوهجویی از بصیرت و وفای ایشان، تا پای جان برای نظارت بر تحقّق این شروط با شما بیعت میکنیم. و در این روز عزیز، با برافراشتن عَلَم خونخواهی امام شهیدمان برای ادامهٔ میراث فکری ایشان که عدالتطلبی، آزادیجویی و استقلالخواهی بود، تا تحقّق حقیقی خونخواهی ایشان، پیمانِ خون میبندیم. ما عَلَمِ مطالبهٔ شروط حضرتعالی را فوریترین مصداق خونخواهیِ رهبر شهید خود میدانیم. از این رو ما از این پس علمدارِ عَلَم خونخواهی و عَلَم شروط شما خواهیم بود.
دوام توفیقات شما را از خدای متعال و مولایمان، حضرت صاحبالامر (عجاللهتعالیفرجهالشریف)، خواستاریم.
وَالسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکَاتُهُ
۱۴
۹:۴۴