لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل نقش مان
۱۲.۲ هزار عضو

نقش ما

نقش ما
نقش ما در جنگ حق و باطل چیست؟دست به کار شویم و جامعه را در مسیر مبارزه برای نابودی باطل ثابت قدم کنیم.
ارتباط با ادمین: @hezarcheragh_adminبازوی (بات) پویش‌ها: @MasirAppBot
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۰ خرداد
نقش ما در این دوره انتظار تا تحقق شروط چیست ؟رهبر عزیزمان فرمودند که به همراه ملت تا زمان تحقق شروط منتظر می مانیم .طبیعتاً همه می دونیم که انتظار و منتظر موندن خودش به عمل هست و به معنای منفعل نشستن نیست .دقیقا در این دوره انتظار اعمالی که باید انجام بدیم چیه ؟ شما کمک کنید. پیشنهاد بدید چطور می تونیم نقش انتظار را در این دوره ایفا کنیم ؟ چه مصادیقی از ایفای نقش انتظار در این دوره سراغ دارید که برامون بفرستید ؟
@naghshe_ma
undefined۱۱

۱.۱K

۱۶:۰۱

۳۱ خرداد
پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟

ایجاد انواع کمپین مجازی برای ابطال تفاهم به دلیل نقض عهدبازکردن مجلس و ...

امضای طومار برای قوه قضائیه برای محاکمه قبلی ها و تعهد دادن فعلی ها
روشنگری عمومی و به میدان اوردن ساکتین
پررنگ تر کردن نهضت پلاکارد
#پیشنهاد-شما
undefined۵

۵۳۲

۱۶:۵۲

پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟

«مجلس در رأس امور است»یکی از سه قوه کشور دو ماه بعد آتش بس هنوز تعطیله میشه با همه ۲۹۰ نفر نمایندگان ارتباط (حضوری یا مجازی) گرفت و موضع شون رو در قبال این تعطیلی روشن کردیا ترس جونشون و دارند یا از جایی باهاشون مخالفت میشه باید مثل نبویان جیگر داشته باشند حرف بزنند
undefined۹

۴۶۸

۱۶:۵۴

پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟

یک کاری کنیم مردمی که در هیئات شرکت می‌کنند و تعداد خوبی از اونها در میادین شرکت نمی‌کنند رو همراه کنیمبا تطابق شرایط الان و شرایط عاشورا و نقش تصمیم گیری‌شون
undefined۴

۴۳۰

۱۶:۵۶

پیشنهادهای شما در پاسخ به سوال چگونه انتظار فعالانه در این ۶۰ روز داشته باشیم ؟

تحصن جلوی مجلس تماس با روابط عمومی مجلس و دولت و اعتراض
undefined۴

۴۶۴

۱۶:۵۷

سلام به همه نقش مایی ها ضمن تشکر از همه ی کسانی که پیشنهاد فرستادن علاوه بر پیشنهاداتی که می‌دین هر نوع فعالیت یا محتوایی که در زمینه ی این انتظار ۶۰ روزه سراغ دارین برامون بفرستید
@naghshe_ma
undefined۶
undefined۱

۵۹۶

۱۷:۰۲

۱ تیر
بازارسال شده از کانال حسین دارابی
thumbnail
برید تابناک رأی بدید فردا نیان بگن همه مردم ایران موافقنتو کانالای اصلاحطلبا فرستادن گفتن برید رأی موافق بدید فردا بگیم مردم همه موافقن، یه سری معدود تندرو هستن میگن توافق به ضرره. اینجا کلیک کنید رأی بدید undefinedhttps://www.tabnak.ir/fa/polls/archive

۶۰

۳:۵۶

۲ تیر
بازارسال شده از میراثْ‌خانه🇮🇷
thumbnail
دعوت حاج مهدی رسولی از هیات های عزاداری برای اهتزار پرچم خونخواهی رهبر شهید در هیات های عزاداری روز عاشورا
undefined برای تهیه پرچم سرخ در طرح های مختلف فقط به قیمت ۸۵ هزارتومان می توانید از میراث خانه تهیه بفرمایید.
undefined یا برای توزیع و گسترده شدن این پرچم در تشییع سیدقائد به پویش خونخواهی کمک کنید.
‌undefined شناسه‌ی (آی‌دی) سفارش:@admiin_mirass‌#یالثارات_الحسین#پرچم_سرخ#خونخواهی
‌undefined️@miras_khaneلینک گروه

۴۹

۱۴:۱۱

بازارسال شده از فریاد خیابان
thumbnail
undefined «#حی_علی_الاصول»؛ فراخوانی برای ایستادگی بر خطوط قرمز
undefined «#حی_علی_الاصول» فراخوانی است برای برخاستن بر سر اصول؛ اصولی که خط قرمزهای ما را تعیین می‌کنند و عزت ملی را تضمین می‌نمایند. این عبارت، هشداری است به کسانی که در مذاکرات، خواسته یا ناخواسته به دنبال نادیده گرفتن یا به حاشیه راندن خطوط قرمز هستند. پلاکارد مذکور، شروط کلیدی را برشمرده که هر کدام یک اصل اساسی به شمار می‌رود: خون‌خواهی رهبر شهید به عنوان نخستین و غیرقابل‌معامله‌ترین اصل، مدیریت ایران بر تنگه هرمز به عنوان سرمایه راهبردی و به مثابه تنگه احد انقلاب اسلامی، انرژی هسته‌ای به عنوان سرمایه ملی و به مثابه خاک وطن، و حزب الله در نوک پیکان خط قرمز یکپارچگی جبهه مقاومت در شرایط فعلی.
«#حی_علی_الاصول» تأکید دارد که واقع‌بینی یعنی تشخیص ظرفیت‌های خود، نه تسلیم در برابر فشار دشمن، و پایان جنگ باید عزتمندانه و در چارچوب خط قرمزها باشد.
فرمایش اخیر رهبری که می‌فرمایند «منتظر می‌مانیم تا شروط محقق شود»، راهبردی روشن را ترسیم می‌کند: نه شتاب در پذیرش توافق ناقص، و نه عقب‌نشینی از اصول.
«#حی_علی_الاصول» یعنی نه به مذاکره زیر سایه تهدید، نه به عقب‌نشینی از شروط رهبری، و نه به جدا کردن جبهه‌های مقاومت از یکدیگر. یعنی آری به خون‌خواهی، آری به حق هسته‌ای، آری به مدیریت تنگه هرمز، آری به وحدت ساحات. رهبری با تأکید بر «منتظر می‌شویم» به ما یادآوری می‌کنند که مسیر درست، مسیر اصول است؛ نه تسلیم، نه شتاب، و نه فراموشی.
با پلاکاردهای خود به فراخوان «#حی_علی_الاصول» بپیوندید
undefinedبه پویش فریاد خیابان بپیوندیدundefinedبله | ایتا

۳۴

۲۰:۱۰

۳ تیر
بازارسال شده از علمدارِ ایران
undefinedundefined نامه‌ی پویش علمدارِ ایران
خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی| ما بر اساس نظام فکری رهبران انقلاب، بر دوش خود نقشی احساس کردیم؛ از این رو عَلَمِ شروط شما را علیرغم وجود موانع برافراشتیم.| مردم از اقشار گوناگون علمدارِ شروط شدند.| ما هم نظر دیگری داشتیم و همچنان بر تحقق شروط شما نظارت خواهیم کرد.| از امروز و در تاسوعای حسینی، علاوه بر عَلَمِ شروط، عَلَمِ خونخواهی را نیز برافراشته می‌داریم.


متن نامهٔ پویش علمدارِ ایران به رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر می‌باشد:
محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌ امام سید مجتبی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)
سلامٌ علیکم؛
فرزندان شما در پویش مردمی علمدارِ ایران، با شناخت نقش بی‌بدیل و فعالانهٔ مردم در اندیشهٔ امام راحل (ره) و امام شهید و تبیین و تأکید این خط اصیل دینی در نوشتارهای حضرتعالی، بر دوش خود نقشی فعالانه احساس کردند. نوشتارهایی همچون: «این را بدانید: اگر قدرت شما در صحنه ظاهر نشود، نه رهبری و نه هیچ یک از دستگاه‌های مختلف که شأن واقعی آن‌ها خدمت به مردم است، کارایی لازم را نخواهند داشت.» و «جمهوری اسلامی بدون مردم از نظر ایشان بی‌معنا می‌نمود.» گویای این مسئولیت است.
ازاین‌رو به‌منظور صیانت از حقوق مردم پیروز ایران اسلامی، ده شرط منعکس‌شده در بیانیهٔ شورای عالی امنیت ملی را، با اقتباس از فرهنگ ایرانی‌اسلامی در جنگ‌ها، به عَلَمی برای ایستادگی تبدیل کردیم. اقشار مختلف مردم از زن و مرد و روستایی و شهری، از کارگر تا تاجر، شیعه و سنی، کرد و لر و ترک و فارس و بلوچ و عرب و ترکمن، پای این عَلَم حاضر و علمدار شدند و ایستادگی و مقاومت خود را به دشمن عنود بر سر حقوق خود گوشزد و پشتوانه‌ای برای مسئولان مذاکره‌کننده ایجاد کردند. در این راه با ممانعت‌هایی عجیبی نیز روبه‌رو بودیم که ریشهٔ این ممانعت‌ها را عدم درک جایگاه مردم در نظام امامت و امت می‌دانیم. گاهی گفته می‌شد: «رهبر انقلاب حاضر و ناظرند؛ چرا جلوتر از ایشان حرکت می‌کنیم!» محضر ارزشمند حضرت عالی را جایی برای گله‌گذاری نمی‌دانیم؛ اما این فکر را که پیشتر، رهبر شهید انقلاب نیز آن را "موجب قفل‌شدگی امور" می‌دانستند، یکی از مزاحم‌های کنش‌گری حزب‌الله و دور شدن از نظام فکری امامت و امت در این سال‌ها می‌دانیم.
ما مردم در پویش علمدارِ ایران، با گوش جان، پیام عزت‌بخش اخیر شما را شنیدیم و با اعلام اینکه ما هم همچون شما دربارهٔ روندهای دنبال‌شده توسط مسئولان محترم نظر دیگری داشتیم؛ اما اکنون در ادامهٔ مطالبهٔ گذشتهٔ خود و در پیوند با خواسته شما که فرمودید: "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود"، همچنان علمدارِ حقوق ملت ایران هستیم.
ما این لحظهٔ حساس تاریخی را در پیوندی عمیق میان امامت و امت درک کرده‌ایم و به پشتوانهٔ «ما»شدگیِ امامت و امّت، در کلام گران‌سنگ شما، "تحقّق شروط" را "لحظه‌به‌لحظه" فعالانه نظارت می‌کنیم.
ما مردم در پویش علمدارِ ایران، در تاسوعای حسینی با یاد علمدار کربلا، قمر بنی‌هاشم، حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، و اسوه‌جویی از بصیرت و وفای ایشان، تا پای جان برای نظارت بر تحقّق این شروط با شما بیعت می‌کنیم. و در این روز عزیز، با برافراشتن عَلَم خونخواهی امام شهیدمان برای ادامهٔ میراث فکری ایشان که عدالت‌طلبی، آزادی‌جویی و استقلال‌خواهی بود، تا تحقّق حقیقی خونخواهی ایشان، پیمانِ خون می‌بندیم. ما عَلَمِ مطالبهٔ شروط حضرتعالی را فوری‌ترین مصداق خونخواهیِ رهبر شهید خود می‌دانیم. از این رو ما از این پس علمدارِ عَلَم خونخواهی و عَلَم شروط شما خواهیم بود.
دوام توفیقات شما را از خدای متعال و مولایمان، حضرت صاحب‌الامر (عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، خواستاریم.
وَالسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَکَاتُهُ
undefined پویش علمدارِ ایران@alamdareiran

۱۴

۹:۴۴