آ

آکادمی مذاکره ایران

۳۱عضو
آ
۳۱ عضو

آکادمی مذاکره ایران

آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. اصول و فنون مذاکره.زبان بدن.مهارت های ارتباطی و تعاملیnegotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy

۱۱ بهمن ۱۴۰۲

در مدیریت مفهوم کنترل‌های داخلی و #مسوولیت‌پذیری مدیریت در قبال تصمیمات گرفته شده در سازمان همواره مورد پردازش قرار گرفته و نقش و #جایگاه_مدیریت سازمان به عنوان فرد مسوول و تصمیم‌گیر در قبال اعمال #کنترل‌_های_داخلی و کفایت آنها تبیین شده است؛ اما به نظر می‌رسد برای جامعه حرفه‌ای این نقش و وظیفه و رابطه مدیریت با مفاهیم کنترل‌های داخلی به عنوان یک مفهوم به هم پیوسته تا حدودی بسیار کم بررسی و مورد چالش قرار گرفته است؛ به طوری که سوالات متعددی در این رابطه برای مدیریت‌های سازمانی وجود دارد. برخی از این سؤالات عبارتند از: ۱. مسوولیت مدیریت سازمان در قبال اعمال و نظارت بر کنترل‌های داخلی تا چه میزان است؟۲. مسوولیت #شفاف‌_سازی در #عملکرد_سازمان به عهده کیست؟۳. مفاهیم کنترل‌های داخلی در تئوری‌های جدید دارای چه ابعادی است؟۴. در صورت اجرای بهینه، کنترل‌های داخلی تا چه میزان به مدیریت در قبال اطمینان‌بخشی نسبت به عملکرد بهینه فعالیت‌ها کمک خواهد کرد؟۵. چگونه می‌توان ابعاد کنترل‌های داخلی را به صورت مؤثرتری در سازمان پیاده‌سازی کرد؟امروزه، کنترل داخلی به عنوان فرآیندی پویا تعریف می‌شود که در آن مسوولیت مشخصی برای مدیریت در جهت محافظت از دارایی‌های سازمان، دارایی‌های مشهود و نامشهود و جلوگیری و تشخیص خطا و تقلب، ناشی از اتلاف منابع سازمان، سهل‌انگاری، سوء‌استفاده و #مدیریت_ضعیف در سطوح مختلف سازمان تبیین شده است و بمنظور اطمینان از عملکرد صحیح در سطوح مختلف سازمان، کنترل‌های داخلی باید بطور مستمر و متناسب با تغییرات در سطوح سازمان، کنترل، تعدیل و تغییر یافته تا مدیریت سازمان اطمینان لازم را نسبت به عملکردها تحصیل ‌کند به طوری که این اطمینان‌بخشی منعکس‌کننده وضعیت اقتصادی و مالی سازمان باشد.در عمل، کنترل‌ها در #ساختار_سازمانی تابعی از موجودی‌های سازمان، از جمله منابع، سیستم‌ها، فرآیند‌ها، ساختار، وظایف و #فرهنگ_سازمانی است که به قصد کمک به مجموعه‌ اهداف سازمان طراحی و تدوین می گردند. khooyeh.com khooyeh.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #مدیریت_عوامل_روانی_اجتماعی_محیط_کار #مدیریت_منابع_انسانی #مدیریت_مالی #مدیریت_فروش #مدیریت_برند #مشاور_رشد_و_توسعه_کسب_و_کار #مشاور_کسب_و_کار #دکتر_خویی #حسابرسی_داخلی #حسابداری_صنعتیhttps://www.instagram.com/tv/CBGyyREAb_8/?igshid=dreh6j54u6bv

۱۹:۴۱

این کلیپ فان را حتما دیده اید یکی از دوستان برای من فرستاد وقتی دیدم یادداشتی نوشتم و در یکی از کانال های خود قرار دادم. یادداشت من این بود. Khooyeh.ir و khooyeh.com:برخی از شرکت ها فقط نقش مشتری مداری را خوب بازی می کنند ولی در عمل ضعیف هستند. مشتری مداری را واقعی و عملی اجرا کنید. t.me/dr_khooyeh مشاور و مدرس CRM و مدیریتgmas.ir doctorsales.irمتاسفانه از این نقش بازی کردنها بارها و بارها در شرکت ها به وفور دیده ام. کارمندی که پیش مدیر خود چنین نقشی بازی می کند. کارکنانی که جلوی رئیسان پویا هستند وقتی مدیر نیست استراحت می کنند.‌ کسانی نقش احساس مسولیت و وظیفه شناسی را بازی می کنند ولی شانه خالی می کنند کسانی که چشم می گویند ولی انجام نمی دهند.شرکت خدماتی که جلوی مشتری خود چنین نقشی بازی می کند. شرکت هایی که در حضور مشتری قش و ضعف می کنند ولی بعدا هیچ کاری نمی کنند وزارت خانه و مسول دولتی که چنین نقشی را پیش مردم بازی می کند. شرکت نرم افزاری که پیش مشتریان خود چنین نقشی بازی می کند. شما چه تجربیاتی از این نمونه ها را در محیط کسب و کار و زندگی خود دیده اید؟ نظرتان را در خصوصی یا در زیر این پست با من به اشتراک بگذارید. Khooyeh.ir Khooyeh.com
فیلم در لینک زیر قابل مشاهده است.
https://www.instagram.com/p/BsqBbThg_Mi/?igshid=jc30md3b7fj9

۱۹:۴۱

۲۵ بهمن ۱۴۰۲

thumnail
شما #ولنتاین کادو و هدیه چی گرفتید و چی دادید؟ چرا آمار #طلاق در کشور اینقدر زیاد است؟ #سواد_رابطه چیست؟ #شعور_رابطه چیست؟ آیا #ولنتاین سواد و شعور می خواهد؟ نظر شما چیست؟

۲۰:۳۳

۲۹ بهمن ۱۴۰۲

thumnail
ادامه مطلب در Negotiation.blog.ir #دام_قدرت #آکادمی_مذاکره #دام_سیب_زمینی_داغ#دام‌_اطمينان‌_بيش‌_از_حد#دام_والد#دام_مذاکره_ناگهانی #دام_کوری #دام_مدرک_گزینشی #دام_های_مذاکره #دام_سرد #دام‌_لنگرشدن‌ #دام_شواهد_تایید_کننده #مدرس_فروش #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_مذاکره_تجاری #دام‌_وضعيت‌ #دام_باتنا #دام_سزارین #آکادمی_زبان_بدن #آکادمی_فروش #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #آکادمی_فروش

۲۲:۳۰

thumnail
.به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.Inegotiate.irNegotiation-school.ir #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #مدیریت_مذاکره #مدیریت_استراتژیک #دکتر_علی_خویه #دکترخویه #دکترخویی #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مشاور_فروش #مشاورفروش #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_فروش

۲۲:۳۰

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

thumnail

۱۱:۵۷

https://www.instagram.com/p/CJwXEWagMwZ/?igsh=NTh3eHExenUzcXB3undefinedمثل بنگاه های ماشین برخورد نکنید undefinedundefinedundefined(البته نه همه آنها تعدادی از آنها)@negotiation_academy
حتما شنیده اید میگن تو سر مال نزن مثل بنگاه های ماشین برخورد نکن. undefinedاین تکنیکی است که در برخی از نمایشگاه های ماشین و دلال های ماشین مرسوم است و برخی افرادی که وارد حوزه دلالی خودرو می شوند آن را به یکدیگر یاد می دهند و اجرا می کنند.Negotiation.blog.ir به این صورت است که وقتی می خواهند مالی بخرند تو سر مال می زنندundefined و وقتی که می خواهند بفروشند جوجه را جای قناری🦜 می فروشند و تعریف و تمجیدشان سر به فلک می زندundefined حال کافی است زبان بدن این کار را هم داشته باشند که نور علی نور می شود.undefinedالبته این تکنیک سنتی و کهنه مابانه تو سر مال زدن کم کم در تمامی حوزه ها و دلالی های مختلف تسری پیدا کرده.undefinedوقتی می خواهند کسی را استخدام یا اخراج کنند.‌ undefinedوقتی می خواهند دلالی ملک و مسکن انجام دهند.undefinedوقتی می خواهند پیمانکاری انجام دهند، وقتی می خواهند شرکت یا سرمایه گذاری داشته باشند که اینقدر دل طرف را خالی می کنند که طرف احساس بیچارگی می کند.undefinedدقت کردید حتی برخی از پزشکان هم از این تکنیک برای جذب جراحی و بیمار برای عمل و غیره استفاده می کنند. undefinedبدهکارها برای عدم پرداخت بدهی و غیره.‌undefinedدقت کردید برخی مکانیک ها، برقکار ها، حسابدارها، تعمیراتی ها و خیلی شغل ها رایج شده، البته در ادبیات علمی به این تکنیک می گویند فاجعه انگاری ولی به روش نمایشگاه ماشینی ها معروف شده چون بیشتر در این صنعت مشاهده شده و بیشتر استفاده شده است.به هر حال بیشتر مطالعه کنید و آگاهی داشته باشید تا گرفتار دام های مذاکره و‌تکنیک های فریب و خدعه نگردید.‌موفق باشید.‌undefinedآکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir undefinedمدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/undefinedصفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy
#مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آموزش_مذاکره #کلاس_مذاکره #استاد_مذاکره #مذاکره_وصول #مذاکره_موفق #مدرس_زبان_بدن #آکادمی_مذاکره #مدرس_مذاکره #زبان_بدن #تو_سر_مال_نزنیم #نمایشگاه_ماشین #نمایشگاه_خودرو

۱۱:۵۷

۲۴ اردیبهشت

#فنون مذاکرهundefinedمذاکره می‌تواند در انواع و ضعیت‌های مختلفی صورت بگیرد. برخی از این وضعیت‌ها عبارتند از:۱.*مذاکرات دوجانبه*: در این نوع مذاکرات، دو طرف درگیر (مثلاً دو شخص یا دو سازمان) به صورت مستقیم با یکدیگر مذاکره می‌کنند.۲.*مذاکرات چندجانبه*: در این نوع مذاکرات، بیش از دو طرف درگیر هستند و تعداد زیادی از افراد یا سازمان‌ها در فرایند مذاکره شرکت دارند.۳.*مذاکرات باز*: در این نوع مذاکرات، طرف‌ها به صورت آشکار و باز با یکدیگر مذاکره می‌کنند و هدفشان توافق و تعامل بیشتر است.۴.*مذاکرات مخفی*: در این نوع مذاکرات، طرف‌ها به صورت مخفی و پنهان با یکدیگر مذاکره می‌کنند و اطلاعات و جزئیات آن به دیگران فاش نمی‌شود.۵.*مذاکرات خودخواهانه*: در این نوع مذاکرات، یک طرف تمام قدرت را در دست دارد و سعی دارد که شرایط را به نفع خودش تغییر دهد.۶.*مذاکرات هم‌افزایی*: در این نوع مذاکرات، طرف‌ها سعی دارند که با همکاری و تعامل بین خود، به یک توافق مشترک برسند.
این فقط چند نمونه از وضعیت‌های مختلف مذاکره است که ممکن است در شرایط و موقعیت‌های مختلف تجربه شود.
آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان.  مذاکره.زبان بدن.ارتباطات http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy

۱۲:۴۲

#فنون مذاکرهundefinedعناصر مهم مذاکره عبارتند از:۱.*هدف و موضوع*: تعیین هدف و موضوع مذاکره که باید برای هر دو طرف قابل قبول باشد.۲.*منافع و نیازها*: شناخت منافع و نیازهای هر طرف به منظور پیدا کردن توافقی که به همه طرف مناسب باشد.۳.*ارتباطات*: برقراری ارتباطات مؤثر و بهبود آنها به منظور انتقال اطلاعات و دیدگاه‌های مختلف.۴.*استفاده از تکنیک‌های مذاکره*: استفاده از تکنیک‌های مذاکره مانند پرسش‌های باز، فشار محدود، تخصیص زمان و ... برای رسیدن به توافق.۵.*قدرت و تأثیر*: شناخت قدرت و تأثیر هر طرف در مذاکره و استفاده از آن به نفع خود.۶.*حساسیت به زمان*: در نظر گرفتن زمان و موعد‌های مذاکره به منظور افزایش کارایی و کارآمدی.
...۵۱۴ تکنیک ساده کاربردی تکنیک ها و مهارت های فروش مذاکره متقاعد سازی. بخش اول. آکادمی مذاکره ایران.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.
http://negotiationschool.irhttp://inegotiate.irصفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران  http://instagram.com/negotiation_academyآکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران  در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران  در بله ble.im/negotiationacademy.آکادمی مذاکره ایران.‌ اولین و قدیمی ترین آکادمی و‌مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن  تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران

۱۲:۴۲

#فنون مذاکره
undefinedمذاکره به فرایندی گفتگویی یا مذاکره‌ای اشاره دارد که در آن دو یا چند طرف با هم به منظور رسیدن به توافق و حل اختلاف یا مسئله‌ای خاص، به تبادل نظر و بحث پرداخته و به تصمیم‌گیری مشترک می‌پردازند. در این فرایند، طرفین سعی می‌کنند با توجه به منافع و نیازهای خود و همچنین شناخت دقیق از نقاط قوت و ضعف یکدیگر، به توافقی که برای هر دو طرف قابل قبول باشد، برسند. این فرایند می‌تواند در حل اختلافات شخصی، تجاری، سیاسی یا هر حوزه‌ای دیگری که نیاز به رسیدن به توافق دارد، استفاده شود....۵۱۴ تکنیک ساده کاربردی تکنیک ها و مهارت های فروش مذاکره متقاعد سازی. بخش اول. آکادمی مذاکره ایران.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.
http://negotiationschool.irhttp://inegotiate.irصفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران  http://instagram.com/negotiation_academyآکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران  در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران  در بله ble.im/negotiationacademy.آکادمی مذاکره ایران.‌ اولین و قدیمی ترین آکادمی و‌مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن  تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران

۱۲:۴۲

#فنون مذاکرهundefinedدر هر مذاکره، اهداف مختلفی ممکن است دنبال شوند که بستگی به موضوع، شرایط و اهداف طرفین مذاکره دارد. اما در کل، مذاکره‌ها به منظور رسیدن به توافق و حل اختلاف بین طرفین انجام می‌شوند. برخی از اهداف مذاکره عبارتند از:          ----------۱.*رسیدن به توافق*: هدف اصلی هر مذاکره، رسیدن به توافق بین طرفین است. این توافق ممکن است در مورد قرارداد‌های تجاری، حل اختلافات، تعیین شرایط همکاری یا هر موضوع دیگری باشد.۲.*ایجاد روابط مثبت*: مذاکره می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و پایدار بین طرفین کمک کند. این امر می‌تواند در طولانی مدت به تعاملات مثبت و موفق بین طرفین منجر شود.۳.*حل اختلافات*: یکی از اهداف مهم مذاکره، حل اختلافات و نقاط نظر مغایر بین طرفین است. این امر باعث خروج بهترین راه حل برای هر دو طرف می‌شود.۴.*دستیابی به توافق عادلانه*: هدف دیگر مذاکره، دستیابی به توافقی است که بوردها و منافع هر دو طرف را در نظر گرفته و عادلانه باشد.۵.*ایجاد پایبندی*: توافقات حاصل از یک مذاکره باید به صورت قانونی و قابل پایبندی باشند تا در آینده نیز پایبند به آن‌ها باشند.          ----------شاخص‌های مذاکره که ممکن است تاثیر بخش باشند عبارتند از:undefined قابلیت گسترش*: توانایی گسترش و تعمیق تعاملات و همکاری بین طرفین پس از مذاکرات.
undefined *قابلیت حل اختلاف*: توانایی حل اختلافات و پیشبرد بهترین راه حل برای هر دو طرف.
undefined *قابلیت پایبندی*: توانایی پایبندی به توافقات حاصل از مذاکرات و عمل به آن‌ها.
undefined *قابلیت خلاقیت
: توانایی طرح و پذیرش راه حل‌های خلاقانه و نوآورانه برای مسائل مورد بحث.
undefined قابلیت سازگاری*: توانایی سازگار شدن با نظرات و نگرش‌های مختلف و پذیرش تفاوت‌ها.
          *----------
بنابراین، شاخص‌های مذاکره که فوق الذکر شد، می‌توانند به خوبی در دستیابی به اهداف مذاکرات و حل مسائل  کمک کنند....آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان.  مذاکره.زبان بدن.ارتباطات http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy

۱۲:۴۲

۲۵ اردیبهشت

یک جرعه آموزش#فنون_مذاکرهمذاکره به عنوان یک فرآیند مهم در روابط انسانی و تجاری، انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیت‌های خاص خود را دارند. برخی از اساسی‌ترین انواع مذاکره عبارتند از:undefined #مذاکره_تجاری*: این نوع مذاکره در زمینه تجارت و تبادلات اقتصادی انجام می‌شود. طرفین در این نوع مذاکره به دنبال رسیدن به توافقی که منافع و نیازهای هر دو طرف را در نظر بگیرد هستند.
undefined *#مذاکره دولتی*: این نوع مذاکره بین دولت‌ها یا سازمان‌های بین‌المللی برای حل اختلافات، امضای قراردادهای بین‌المللی یا رسیدن به توافقات سیاسی صورت می‌گیرد.
undefined *#مذاکره خانوادگی*: این نوع مذاکره بین افراد یا اعضای یک خانواده برای حل اختلافات و مسائل خانوادگی انجام می‌شود.
undefined *#مذاکره شغلی*: در این نوع مذاکره، کارمندان یا کارفرمایان برای رسیدن به توافقات مربوط به شرایط کاری، حقوق و مزایا و غیره با یکدیگر مذاکره می‌کنند.
undefined *#مذاکره قضایی*: این نوع مذاکره بین طرفین در یک مورد قضایی صورت می‌گیرد و هدف آن حل اختلافات قضایی و رسیدن به توافق است.
undefined *#مذاکره داخلی*: در این نوع مذاکره، طرفین درون یک سازمان یا گروه خاص برای حل اختلافات داخلی، تقسیم وظایف یا تصمیم‌گیری‌های مشترک با یکدیگر مذاکره می‌کنند.
undefined *#مذاکره بین فرهنگی
: در این نوع مذاکره، طرفین از فرهنگ‌ها، زبان‌ها، و سنت‌های مختلف برای رسیدن به توافقات و حل اختلافات استفاده می‌کنند.
----------این تنوع در انواع مذاکرات نشان از اهمیت وسیع و گسترده‌ای که این فرآیند در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای دارد و نشان دهنده این است که مذاکرات به عنوان یک فن حل اختلاف و رسیدن به توافقات، در تمام جوانب زندگی انسانی حائز اهمیت است..undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبه داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.Inegotiate.irNegotiation-school.ir #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #مدیریت_مذاکره #مدیریت_استراتژیک #دکتر_علی_خویه #دکترخویه #دکترخویی #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مشاور_فروش #مشاورفروش #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_فروش

۶:۰۶

۶ خرداد

🟢مدیریت #رفتار_سازمانی مشاور و‌مربی: دکتر علی خویه Khooyeh.ir Khooyeh.com undefined سرفصل هاundefinedایجاد مزیت رقابتی با #رفتار_سازمانی undefinedبررسی ویژگی‌های شخصیتی کارکنان و شیوه مدیریت آنهاundefined مهارت های مدیریت بدرفتاری های سازمانی و شناخت انحراف های سازمانی undefinedتأثیر شرایط محیطی بر میزان رضایت و عملکرد کارکنانundefinedمحرکی به نام انگیزه- نقش و تأثیر آن در سازمانundefinedاشتباهات رایج مدیران در شناسایی میزان انگیزه کارکنان Doctorsales.ir undefinedبررسی مهم‌ترین تکنیک‌های انگیزشی غیرمالیundefinedمهارت های ایجاد وفاداری تعهد و دلسوزی کارکنان undefined استراتژی‌های ایجاد انگیزه در سازمانundefinedرفتار سازمانی در سطح کار تیمی undefinedمهارت های بهبود کار تیمی undefinedفرآیند ایجاد روحیه #کار_تیمی در سازمانundefined مهارت های مدیریت تعارض ها و اختلافات سازمانی undefinedریشه‌های شکل‌گیری #تعارض در سازمانundefinedچگونه با تیپ‌های گوناگون شخصیتی کارکنان تعامل کنیم تا تعارض به حداقل برسدundefinedسبک‌های نوین رهبری و مدیریت #نسل_زد undefined مهارت های مدیریت رفتار افراد با تیپ های رفتار متفاوت undefined مهارت های ایجاد یک سازمان نوآور یادگیرنده و خلاق ....T.me/dr_khooyeh ..Instagram.com/khooyeh.ir

۱۹:۴۸

۱۵ خرداد

#فنون_مذاکرهمذاکره به عنوان یک فرآیند مهم در روابط انسانی و تجاری، انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیت‌های خاص خود را دارند. برخی از اساسی‌ترین انواع مذاکره عبارتند از:undefined #مذاکره_تجاری*: این نوع مذاکره در زمینه تجارت و تبادلات اقتصادی انجام می‌شود. طرفین در این نوع مذاکره به دنبال رسیدن به توافقی که منافع و نیازهای هر دو طرف را در نظر بگیرد هستند.
undefined *#مذاکره دولتی*: این نوع مذاکره بین دولت‌ها یا سازمان‌های بین‌المللی برای حل اختلافات، امضای قراردادهای بین‌المللی یا رسیدن به توافقات سیاسی صورت می‌گیرد.
undefined *#مذاکره خانوادگی*: این نوع مذاکره بین افراد یا اعضای یک خانواده برای حل اختلافات و مسائل خانوادگی انجام می‌شود.
undefined *#مذاکره شغلی*: در این نوع مذاکره، کارمندان یا کارفرمایان برای رسیدن به توافقات مربوط به شرایط کاری، حقوق و مزایا و غیره با یکدیگر مذاکره می‌کنند.
undefined *#مذاکره قضایی*: این نوع مذاکره بین طرفین در یک مورد قضایی صورت می‌گیرد و هدف آن حل اختلافات قضایی و رسیدن به توافق است.
undefined *#مذاکره داخلی*: در این نوع مذاکره، طرفین درون یک سازمان یا گروه خاص برای حل اختلافات داخلی، تقسیم وظایف یا تصمیم‌گیری‌های مشترک با یکدیگر مذاکره می‌کنند.
undefined *#مذاکره بین فرهنگی
: در این نوع مذاکره، طرفین از فرهنگ‌ها، زبان‌ها، و سنت‌های مختلف برای رسیدن به توافقات و حل اختلافات استفاده می‌کنند.
          ----------این تنوع در انواع مذاکرات نشان از اهمیت وسیع و گسترده‌ای که این فرآیند در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای دارد و نشان دهنده این است که مذاکرات به عنوان یک فن حل اختلاف و رسیدن به توافقات، در تمام جوانب زندگی انسانی حائز اهمیت است..undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبه داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.Inegotiate.irNegotiation-school.ir #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #مدیریت_مذاکره #مدیریت_استراتژیک #دکتر_علی_خویه #دکترخویه #دکترخویی #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مشاور_فروش #مشاورفروش #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_فروش

۱:۴۸

#فنون_مذاکره
#مذاکره_کننده تمامیت‌خواه (integrative negotiator) به دنبال یافتن راه‌حلی است که به هر دو طرف مزایای قابل قبولی را فراهم کند و از این روی، از روش‌ها و فنون متنوعی برای رسیدن به یک توافق منصفانه و مطلوب استفاده می‌کند. برخی از فنون مورد استفاده مذاکره کننده تمامیت‌خواه شامل موارد زیر است:undefined تمرکز بر منافع*: این فن با تأکید بر تحلیل نیازها و مصالح واقعی طرفین، به جای تمرکز بر مواقع و خطوط قرمز، به رسیدن به یک توافق که هر دو طرف از آن بهره‌مند شوند، کمک می‌کند.
undefined *تولید گزینه‌های متعدد*: مذاکره کننده تمامیت‌خواه سعی می‌کند گزینه‌های مختلف و خلاقانه برای حل مسئله پیشنهاد کند تا به یک راه‌حل مناسب و قابل قبول برسد.
undefined *تغییر نگرش*: این فن به کاربرد نگرش‌های مثبت و سازنده در مذاکرات تأکید می‌کند تا ارتباطات مثبت بین طرفین تقویت شود و به رسیدن به توافق کمک کند.
undefined *همکاری*: با تأکید بر همکاری و تعامل بین طرفین، مذاکره کننده تمامیت‌خواه سعی می‌کند روابط مثبت و سودمندی را با طرف مقابل برقرار کند و به توافقات مثبت دست یابد.
undefined *ابراز احترام*: این فن با ابراز احترام به نظرات و نیازهای طرف مقابل، اعتماد و همکاری بین طرفین را تقویت می‌کند و به رسیدن به یک توافق قابل قبول کمک می‌کند.
          *----------
با استفاده از این فنون، مذاکره کننده تمامیت‌خواه می‌تواند به یک توافق منصفانه و قابل قبول در مذاکرات دست یابد و روابط سودمند و پایدار با طرفین را برقرار کند.

.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبه داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.Inegotiate.irNegotiation-school.ir #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #مدیریت_مذاکره #مدیریت_استراتژیک #دکتر_علی_خویه #دکترخویه #دکترخویی #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مشاور_فروش #مشاورفروش #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_فروش

۱:۴۸

#فنون_مذاکرهمذاکره توزیعی در شرایطی صورت می‌پذیرد که دو یا چند طرف به تقسیم منابع، دارایی‌ها، یا فوایدی که قابل تقسیم هستند، می‌پردازند. این نوع مذاکره معمولاً در مواردی از جمله تقسیم اموال و دارایی‌های مشترک، تعیین سهام در یک شرکت، توزیع منافع از یک معامله یا قرارداد، تقسیم حقوق و مزایای مشترک و غیره صورت می‌گیرد.تحلیل شرایط صورت گرفتن مذاکره توزیعی می‌تواند به عوامل زیر بستگی داشته باشد:
undefined وجود منابع یا دارایی‌های قابل تقسیم*: برای انجام مذاکره توزیعی، باید منابع یا دارایی‌های مشترک و قابل تقسیم بین طرفین وجود داشته باشد. این منابع ممکن است شامل پول، زمان، دانش، منابع طبیعی و غیره باشند.
undefined *نبود توافق قبلی*: در صورتی که طرفین قبلاً به یک توافق درباره تقسیم منابع نرسیده باشند و نظرات و انتظارات آن‌ها متفاوت باشد، نیاز به مذاکره توزیعی و حل اختلافات وجود دارد.
undefined *اختلافات منافع*: وجود اختلافات در نظرات و انتظارات طرفین درباره تقسیم منابع و دارایی‌ها ممکن است باعث بروز نیاز به مذاکره توزیعی شود.
undefined *نبود روشن‌بینی*: در صورت عدم وضوح و شفافیت درباره تقسیم منابع و دارایی‌ها، نیاز به مذاکره توزیعی برای رسیدن به یک توافق کامل و منصفانه وجود دارد.
undefined *نبود قانون یا قرارداد قطعی*: در صورت عدم وجود قانون یا قرارداد قطعی برای تقسیم منابع، مذاکره توزیعی ممکن است به عنوان راه حل برای رسیدن به یک توافق استفاده شود.
          *----------
بنابراین، مذاکره توزیعی در شرایطی که منابع قابل تقسیم و اختلافات منافع بین طرفین وجود دارد، به عنوان یک فرآیند حل اختلاف و رسیدن به توافق مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedبه داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.Inegotiate.irNegotiation-school.ir #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #آکادمی_فروش #مدیریت_مذاکره #مدیریت_استراتژیک #دکتر_علی_خویه #دکترخویه #دکترخویی #مشاور_سیستمهای_مدیریت #مشاور_با_تجربه #مشاور_فروش #مشاورفروش #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_فروش

۱:۴۸

آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. مذاکره.زبان بدن.ارتباطات http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy

۱:۴۸

۲۴ مرداد

undefinedundefinedتکنیک ها و راه های کلاهبرداری برخی از شرکت های نرم افزاری و دیجیتالی #آکادمی_مذاکره_ایران
اگر دقت کرده باشید نزدیک به نود درصد مشتریان، شرکت ها و مخاطبان از دست شرکت های نرم افزاری خسته شده اند و اکثر مردم و شرکت ها متاسفانه از بیشتر شرکت های نرم افزاری و دیجیتالی ناراضی هستند. چرا؟Inegotiate.ir چرا اینقدر جو منفی و تبلیغات منفی نسبت به شرکت های نرم افزاری درایران وجود دارد؟شاید تنها قشری که راه های متنوع و خلاقانه ای برای کلاهبرداری دارند برخی از همین قشر نرم افزاری ها، سوشیالی ها، مجازی ها و دیجیتالی ها هستند.http://negotiation.blog.irundefinedبه این روش ها و تکنیک های کلاهبرداری برخی از شرکت های نرم افزاری دقت کنید. 🟢1- روش کار زخمی کن : در این روش شرکت نرم افزای ابتدا یک میلی متر از کار را انجام می دهد و وقتی کار را زخمی کرد شما را وابسته به خود می کند و شما و شرکت شما را تیغ می زند.2- روش سینک : شرکت نرم افزاری به قول خودشان ای پی و سینک به نرم افزار های دیگر نمی دهند تا کار را خودشان انجام دهند و از شما پول بگیرند.http://inegotiate.ir3- روش دانش بینان بازی: متاسفانه اکثر شرکت های نرم افزاری با این واژه دانش بنیان فقط دنبال گرفتن وام و گاری کشیدن از دیگران هستند و اگر فردا مشکلی هم پیش آید به این بهانه از زیر کار در می روند.4- روش رو کم کنی رقیب: متاسفانه دعوای بین شرکت های نرم افزاری و عدم ارتباط آنها به خاطر روکم کردن همدیگر را مشتریان تحمل می کنند و هیچ کدامشان نمی گویند ماست من ترش است و همه ادعای خدایی دارند.5- روش پول پشتیبانی: اصولا نرم افزار و خدمات ای تی در کشور ما فقط یک بهانه است برای پول های کلان پشتیبانی و بیشتر در آمد شرکت ها نرم افزاری از مبالغ کلان و نامعلوم و ناشفاف پشتیبانی است.6- روش رایگان : بخشی از کار نرم افزار خود را رایگان ارایه می دهند ولی بعد حسابی کاسبی می کنند.7- روش جزیره سازی: اگر دقت کرده باشید در کشور ما صدها شرکت حسابداری و فروش سی آر ام است که همه با هم قهرند و همه حال همدیگر را می گیرند و به هم سینک نمی شوندو دعوای بین خودشان را بر سر مشریان بیچاره خالی می کنند برای همین هر شرکت بدبختی ده ها نرم افزار نصب می کند و جزیره ای از نرم افزارها در کامپیوترشرکت ها وجود دارد.#آکادمی_مذاکره_ایران 8- روش شما بلد نیستید: اگر دقت کرده باشید هیچ وقت شرکت های نرم افزار خودشان را مقصر نمی دانند و همیشه می گویند افراد شرکت شما بلد نیستند و یا مشکل ازتیم شماست.http://instagram.com/negotiation_academy9- دام لجبازی و روش عدم انتقاد: خدا نکند شرکت نرم افزاری با شما لچبازی بچگانه کند که دیگر روی خوش نمی بینید و درگیر ویروس و قطع وصلی و هزاران اتفاق می افتید و متاسفانه یکی از زودرنج ترین و قهر کننده ترین شرکت های کشور شرکت ها و افراد نرم افزاری کشور ما هستند که اصلا نمی شود انتقاد کرد انتقاد کنید بیچاره اید.10- دام و روش وابسته سازی و پول سازی با وابسته سازی.11- دام یا روش کش دادن کار.12- دام یا روش قطع ناگهانی و دست در حنا گذاشتن. در این روش کافی است مبلغ پشتیبانی شما یک ساعت با تاخیر واریز گردد که واویلا همان لحظه شیر فلکه را قطع می کنند و تاریال آخر هم واریز نکنید بیچاره اید.به نظر شما چه روش های دیگری برخی از شرکت ها نرم افزاری در ایران برای کلاهبرداری و تیغ زدن دارند که اینقدر باعث ناراحتی شرکت ها و افراد شده اند زیر این پست توضیح دهید.undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedسلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.
http://negotiationschool.irhttp://inegotiate.irصفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران http://instagram.com/negotiation_academyآکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران مدرسه مذاکره ایران در ای گپ
https://iGap.net/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران.‌ اولین و قدیمی ترین آکادمی و‌مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران

۲۱:۳۶

۸ مهر

undefinedآکادمی آموزش و مشاوره پخش توزیع فروش و بازاریابی مویرگیhttps://moyragi.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما بودید .ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://mooyragi.irhttp://moyragi.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comآموزش مشاوره و اجرا در حوزه صنعت توزیع پخش و فروش گرم و سرد،فروش مویرگی شبکه ای هیبریدی و توسعه کانالهای بازاریابی و فروش،راه اندازی، استقرار، سیستم سازی، استانداردسازی،عارضه یابی و بهبود پخش فروش و توزیع  09122991608undefinedصفحه اینستاگرام آکادمی فروش خرده فروشی هایپرمارکتینگhttps://www.instagram.com/hypermarketing.ir/
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در تلگرامhttps://t.me/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در ایتاhttps://eitaa.com/mooyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در روبیکاhttps://rubika.ir/mooyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در بلهhttps://ble.ir/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در گپhttps://gap.im/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در سروشhttps://splus.ir/moyragi
undefined مویرگی شاهرگی شبکه ای هیبریدی گرم وسرد در آیگپhttps://igap.net/moyragi
..

۱۹:۱۰

🟣سرفصل های دوره مدیریت شکایت مشتریان مدیریت اعتراضات مشتریان. .🟢ویژه کارکنان شعب مدیران خودرو و mvm فونیکس .مدرس دکتر علی خویهمشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی Doctorsales.ir Drkhooyeh.ir Khooyeh.com 🟣تعاریف و مفاهیم شکایت مشتریان 🟣مشتری شاکی کیست و چیست🟣کشف و فهم دلایل اصلی شکایت مشتریان🟣روانشناسی شکایت مشتریان 🟣شناسایی انواع مشتریان شکایت کنند 🟣مهارت اولویت بندی شکایت مشتریان 🟣مهارت های پاسخ به شکایت مشتریان 🟣نحوه برخورد با انواع مشتریان شاکی 🟣نحوه پاسخ به اعتراضات مشتریان 🟣دلایل اصلی اعتراض مشتریان 🟣ارتقا مهارت بینش و نگرش مدیریت شکایت و اعتراض مشتریان ...
۵۱۴ تکنیک بازاریابی فروش مذاکره دکتر علی خویه .pdfبخش دوم.khooyeh.ir
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت  در بله https://ble.ir/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
undefinedآموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
undefinedآکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh

۱۹:۱۰