۱۶ مهر ۱۴۰۲
۵:۴۳
۵:۴۳
۶ آبان ۱۴۰۲
🟢سرفصل های تکنیک ها و مهارت های اصول و فنون مذاکره و چانه زنی حرفه ای🟢مدرس: دکتر علی خویهآکادمی مذاکره ایران
سيلابس دوره:
1- تعريف مذاکره و چانه زنی2- تعريف انواع مذاکره و چانه زنی3- اصول و فنون مذاكرات حرفه اي4- تشريح مراحل مذاکره و چانه زنی5- آداب مذاكرات تجاری سیاسی و عمومی6- انواع نقشهاي مذاکره 7- روانشناسی مذاکره 8- انواع شخصيت مذاکره و چانه زنی كنندگان9- نحوه مدیریت مذاكرات10- زبان بدن در مذاكرات11- بايدها و نبايدهاي مذاكره حرفه ای12- فاكتورهاي يك مذاکره و چانه زنی كننده حرفه اي13- آشنايي با ترفندهاي مذاكراتي و نحوه برخورد با آنها14- تست تعيين سبك مذاكرات.15. دام های مذاکره ..آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. مذاکره.زبان بدن.ارتباطات http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academyسلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
http://negotiation-school.irhttp://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران. اولین و قدیمی ترین آکادمی ومدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران
سيلابس دوره:
1- تعريف مذاکره و چانه زنی2- تعريف انواع مذاکره و چانه زنی3- اصول و فنون مذاكرات حرفه اي4- تشريح مراحل مذاکره و چانه زنی5- آداب مذاكرات تجاری سیاسی و عمومی6- انواع نقشهاي مذاکره 7- روانشناسی مذاکره 8- انواع شخصيت مذاکره و چانه زنی كنندگان9- نحوه مدیریت مذاكرات10- زبان بدن در مذاكرات11- بايدها و نبايدهاي مذاكره حرفه ای12- فاكتورهاي يك مذاکره و چانه زنی كننده حرفه اي13- آشنايي با ترفندهاي مذاكراتي و نحوه برخورد با آنها14- تست تعيين سبك مذاكرات.15. دام های مذاکره ..آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. مذاکره.زبان بدن.ارتباطات http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academyسلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
http://negotiation-school.irhttp://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران. اولین و قدیمی ترین آکادمی ومدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران
۱۷:۲۴
۱۰ آبان ۱۴۰۲
کارگاه آموزشی کاربردی بازاریابی و مذاکره نمایشگاهی.هدف : آمادگی و ارتقا پرسنل حضوریافته در غرفه های نمایشگاهی جهت مذاکره و مشتری سازی و بازاریابی .سرفصل ها: اصول مذاکره نمایشگاهی مهارت های مذاکره و مشتری سازی در نمایشگاه روش های نیاز سنجی و نیاز شناسی در نمایشگاه روش های مخاطب شناسی و مشتری سازی در نمایشگاه روش های جذب مشتریان در نمایشگاه اصول و مهارت های مشتری مداری قبل از نمایشگاه حین نمایشگاه و بعد از نمایشگاه تکنیک های افزایش بهره وری در نمایشگاه مهارت های حرفه ای غرفه داری و مدیریت غرفه در نمایشگاه روش های بازارشناسی بازارسازی و بازارسنجی در نمایشگاه
مدرس : دکتر علی خویه Khooyeh.ir Khooyeh.com Instagram.com/Drkhooyeh.irآکادمی مذاکره ایران Inegotiate.irسرفصل "مهارت هاي برقراري ارتباطات اثر بخش و فنون مذاكره " :آکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir
Instagram.com/negotiation_academy
• فرآيند مذاکره نمایشگاهی و ارتباط و اجزاي آن در نمایشگاه • چرا ارتباط برقرار مي كنيم؟• از چه طرقي ارتباط برقرار مي كنيم؟آشنایی با شبکه های لینکد این و کاربرد آن در مذاکره و نمایشگاه های بین المللی • اهميت مذاکرات بين المللي • موانع مذاکرات در نمایشگاه های بین المللی • شنود موثر و موانع آن• نكاتي در مورد زبان حركات بدن در نمایشگاه های بین المللی • مذاكره نمایشگاهی چيست؟• چرا از مذاكره اجتناب مي كنيد؟ • قبل ازهر مذاكره بايد چه چيزهايي را مشخص كرد؟• مراحل سه گانه مذاكره كدام است؟ • رابطه سبكهاي شخصيتي و مذاكره چيست؟ • مضامين پنهان چيست؟ • چند تاكتيك و ضد تاكتيك برای مذاكره در نمایشگاه های بین المللی • چگونه از بن بست خارج مي شويد؟
مدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. اصول و فنون مذاکره.زبان بدن.مهارت های ارتباطی و تعاملیnegotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy
مدرس : دکتر علی خویه Khooyeh.ir Khooyeh.com Instagram.com/Drkhooyeh.irآکادمی مذاکره ایران Inegotiate.irسرفصل "مهارت هاي برقراري ارتباطات اثر بخش و فنون مذاكره " :آکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir
Instagram.com/negotiation_academy
• فرآيند مذاکره نمایشگاهی و ارتباط و اجزاي آن در نمایشگاه • چرا ارتباط برقرار مي كنيم؟• از چه طرقي ارتباط برقرار مي كنيم؟آشنایی با شبکه های لینکد این و کاربرد آن در مذاکره و نمایشگاه های بین المللی • اهميت مذاکرات بين المللي • موانع مذاکرات در نمایشگاه های بین المللی • شنود موثر و موانع آن• نكاتي در مورد زبان حركات بدن در نمایشگاه های بین المللی • مذاكره نمایشگاهی چيست؟• چرا از مذاكره اجتناب مي كنيد؟ • قبل ازهر مذاكره بايد چه چيزهايي را مشخص كرد؟• مراحل سه گانه مذاكره كدام است؟ • رابطه سبكهاي شخصيتي و مذاكره چيست؟ • مضامين پنهان چيست؟ • چند تاكتيك و ضد تاكتيك برای مذاكره در نمایشگاه های بین المللی • چگونه از بن بست خارج مي شويد؟
مدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. اصول و فنون مذاکره.زبان بدن.مهارت های ارتباطی و تعاملیnegotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy
۲۰:۲۳
۱۳ آبان ۱۴۰۲
🟣 سر فصل های دوره آموزشی مهارت های حرفه ای ارتباطات اثربخش 🟢ویژه کارکنان شعب زنجیره ای پرپروکNegotiation-school.ir مدرس: دکتر علی خویهمدرس دانشگاه مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی کاربردی با 19 سال تجربه اجرایی
Instagram.com/dr_khooyeh
🟡اهمیت مشتری مداری و ارتباط با مشتری
🟡تعریف ویترین های سازمان
🟡ایجاد محیط مشتری مدار و محیط کار تیمی 🟡مهارت های برخورد با همکار درون سازمانی 🟡مهارت های متقاعد سازی همکاران 🟡مهارت های ارتباط اثربخش با دیگران
🟡 برخی آداب رفتاری در حضور مشتری
🟡گذری بر زبان بدن درون سازمانی
🟡 مدیریت مشتریان شاکی
🟡اصول رفتار با مشتریان شاکی و همکاران شاکی
🟡گذری بر مهارت های ارتباط تلفنی
🟡نمونه هایی از مشتری مداری و مشتری نداری
🟡مراحل جذب و ارتباط با مشتریان
🟡چندین داستان در خصوص مشتری مداری
🟡جملات ممنوعه در ارتباطات
🟡باید ها و نبایدهای ارتباطات اثربخش
🟡نحوه مدیریت افراد سمی در محیط کار
🟡نحوه رفتار با مدیران بالادست و افراد زیر دست
🟣دوره یک روز قابل برگزاری در محل شرکت شما Khooyeh.ir Khooyeh.com۵۱۴ تکنیک بازاریابی فروش مذاکره دکتر علی خویه .pdfبخش دوم.khooyeh.ir
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در بله https://ble.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
آکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh
Instagram.com/dr_khooyeh
🟡اهمیت مشتری مداری و ارتباط با مشتری
🟡تعریف ویترین های سازمان
🟡ایجاد محیط مشتری مدار و محیط کار تیمی 🟡مهارت های برخورد با همکار درون سازمانی 🟡مهارت های متقاعد سازی همکاران 🟡مهارت های ارتباط اثربخش با دیگران
🟡 برخی آداب رفتاری در حضور مشتری
🟡گذری بر زبان بدن درون سازمانی
🟡 مدیریت مشتریان شاکی
🟡اصول رفتار با مشتریان شاکی و همکاران شاکی
🟡گذری بر مهارت های ارتباط تلفنی
🟡نمونه هایی از مشتری مداری و مشتری نداری
🟡مراحل جذب و ارتباط با مشتریان
🟡چندین داستان در خصوص مشتری مداری
🟡جملات ممنوعه در ارتباطات
🟡باید ها و نبایدهای ارتباطات اثربخش
🟡نحوه مدیریت افراد سمی در محیط کار
🟡نحوه رفتار با مدیران بالادست و افراد زیر دست
🟣دوره یک روز قابل برگزاری در محل شرکت شما Khooyeh.ir Khooyeh.com۵۱۴ تکنیک بازاریابی فروش مذاکره دکتر علی خویه .pdfبخش دوم.khooyeh.ir
سلام دوستان و همراهان گرامی کانال آموزش و مشاوره مدیریت.
بیش از دو دهه از کنار هم بودن ما می گذرد و ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت، ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام و شبکه های مجازی داخلی زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
khooyeh.irkhooyeh.com marketingdoctor.ir doctorsales.ir
صفحه اینستاگرام instagram.com/khooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در ایتا http://eitaa.com/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در بله https://ble.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت در گپ https://gap.im/Drkhooyeh.ir
آموزش و مشاوره مدیریت در روبیکا https://rubika.ir/drkhooyeh
آموزش و مشاوره مدیریت آکادمی مدیریت در سروش https://splus.ir/alikhoobeh
آکادمی مدیریت کلینیک مدیریت در آی گپ https://iGap.net/Khooyeh
۱۱:۵۴
۲۰ آبان ۱۴۰۲
سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
http://negotiation-school.irhttp://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران. اولین و قدیمی ترین آکادمی ومدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.
http://negotiation-school.irhttp://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران. اولین و قدیمی ترین آکادمی ومدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران
۱۲:۱۳
۱۸:۵۳
۲۸ آبان ۱۴۰۲
وکیل کلاهبردار
🟢آیا وکیل سر آدم کلاه می گذارد؟روش هایی که برخی از وکلا سر شما کلاه می گذارند1- دام کلمه بازی: چون وکلا به شدت در کلمه نقطه و ویرگول حرفه ای هستند از یک کلمه پرونده شما چیزی پیدا می کنند و ادعا می کنند که دفاع من فقط به خاطر این کلمه بوده و کلمه های دیگر منظورم نبوده و پول های دنباله دار به خاطر این کلمه بازی ها از شما دریافت می کنند.2- دام کار راحت: جای راحت پرونده شما را انجام می دهند و جای سخت را یا انجام نمی دهند یا طلب مبالغ بیشتر می کنند3- دام فاجعه سازی:در این روش برخی از وکلا از کاه کوه می سازند و با فاجعه انگاری و فاجعه سازی پرونده شما شروع به اخاذی کرده و در این کار به شدت حرفه ای هستند مانند خیلی از پزشکان که دنبال جراحی و بستری هستند از پرونده شما یک غول درست می کنند تا پول بیشتری طلب کنند4- دام پوست پیازی: در این کار برخی وکلا اول پول کمتری می گیرند ولی کم کم پوست شما را می کنند و چون نقطه ضعف و نقاط کور پرونده شما را می دانند طوری شما را فریب می دهند که بتوانند از یک پرونده ده میلیونی برای خودشان صد میلیون درآمد داشته باشند5- دام دقیقه نود: در این دام وکیل پرونده شما را تا دقیقا آخر طول می دهند و در همان لحظه از شما پول کلانی می گیرد تا به پایان برساند6- دام بازی با روان: برخی وکلا به شدت در بازی روانی حرفه ای هستند و با تکنیک های روانی شما را بازی داده و از شما اخاذی می کنند.برخی وکلا روانشناسان حرفه ای هستند7- دام فرار: برخی وکلا با فرار از پرونده شما بعد ازگرفتن پول های زیاد مجبور می کنند که دوباره پول پرداخت کنید تا کار شما راانجام دهند8- دام تبانی با همکار:در این روش که خیلی از وکلا انجام می دهند با وکیل طرف مقابل تبانی می کنند چون یک وکیل قرار نیست همکار خودش را خراب کند بلکه موکل خود را فدای همکار خود می کند و اینجاست که تا می توانند هر دو وکیل حسابی موکلان خود را تیغ می زنند و می تیغند.9- دام فیلتر کردن:برخی از وکلا خدای فیلتر کردن هستند می دانند که کجای مشکل و مساله شمارا فیلتر کنندکه بتوانند آرام آرام شما را تیغ بزنند10- دام حق الوکاله بعد از کار:هیچ وقت فریب این دام را نخورید این روش یکی از بهترین روش های کلاهبرداری برخی از وکلاست در این روش مانند یک روباه مکار و قصاب حرفه ای می دانند که آخر کار چگونه گوشت خوب را از بد بردارند و می دانندکه از کجای پرونده می شود پول درآورد.11- دام گریه کن سر مزار:در این روش برخی وکلا بعد از گرفتن مبالغ زیاد و شکست در پرونده با شما شروع به گریه می کنند و سمبل و ماست مالی می کنندو خدا حافظ 12- دام مخ زنی قول و وعده زبانی:وکلا زبان باز های خوبی هستند. دراین روش فریب که برخی وکلا استفاده می کنند با قول و وعده ها فریب دهنده و زبان بازی با شما قول هایی می دهند که پرونده شما را بگیرند ولی بعد که انجام نمی شود ادعا می کنند که مکتوب نبوده و من گفته بودم ولی به زبان بوده به کاغذ نبوده13- دام وقت کشی زجر کشی:در این روش برخی از وکلا بعد از پول گرفتن و علم بر اینکه در این پرونده شکست خواهند خورد شروع به وقت کشی می کنند تا شما را خسته کرده و خودتان راضی شوید به مرگ می گیرند تا شما به تب راضی شوید.14- دام قرارداد ترکمنچای: اگر دقت کنید وکلا خودشان یک قرارداد ترکمنچای دارندکه در دفترشان است و آن را تا امضا نکنی پرونده شما را قبول نمی کنند در آن قرارداد ترکمنچای آنقدر حرفه ای کلمات تنظیم شده که هیچ تعهدی از طرف وکیل نیست اینجاست که نه کانون وکلا به داد شما می رسد نه هیچ مرجع قانونی به داد شما خواهد رسید و شما همیشه بازنده ماجرا هستید.و شما بازنده همیشگی کار با وکلا هستید و درکشور ایران هیچ مرجع قانونی نیست که طرف شما باشد.موفق باشید.🟢🟢سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.https://negotiation.blog.ir/http://negotiationteacher.blogfa.com/http://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
🟢آیا وکیل سر آدم کلاه می گذارد؟روش هایی که برخی از وکلا سر شما کلاه می گذارند1- دام کلمه بازی: چون وکلا به شدت در کلمه نقطه و ویرگول حرفه ای هستند از یک کلمه پرونده شما چیزی پیدا می کنند و ادعا می کنند که دفاع من فقط به خاطر این کلمه بوده و کلمه های دیگر منظورم نبوده و پول های دنباله دار به خاطر این کلمه بازی ها از شما دریافت می کنند.2- دام کار راحت: جای راحت پرونده شما را انجام می دهند و جای سخت را یا انجام نمی دهند یا طلب مبالغ بیشتر می کنند3- دام فاجعه سازی:در این روش برخی از وکلا از کاه کوه می سازند و با فاجعه انگاری و فاجعه سازی پرونده شما شروع به اخاذی کرده و در این کار به شدت حرفه ای هستند مانند خیلی از پزشکان که دنبال جراحی و بستری هستند از پرونده شما یک غول درست می کنند تا پول بیشتری طلب کنند4- دام پوست پیازی: در این کار برخی وکلا اول پول کمتری می گیرند ولی کم کم پوست شما را می کنند و چون نقطه ضعف و نقاط کور پرونده شما را می دانند طوری شما را فریب می دهند که بتوانند از یک پرونده ده میلیونی برای خودشان صد میلیون درآمد داشته باشند5- دام دقیقه نود: در این دام وکیل پرونده شما را تا دقیقا آخر طول می دهند و در همان لحظه از شما پول کلانی می گیرد تا به پایان برساند6- دام بازی با روان: برخی وکلا به شدت در بازی روانی حرفه ای هستند و با تکنیک های روانی شما را بازی داده و از شما اخاذی می کنند.برخی وکلا روانشناسان حرفه ای هستند7- دام فرار: برخی وکلا با فرار از پرونده شما بعد ازگرفتن پول های زیاد مجبور می کنند که دوباره پول پرداخت کنید تا کار شما راانجام دهند8- دام تبانی با همکار:در این روش که خیلی از وکلا انجام می دهند با وکیل طرف مقابل تبانی می کنند چون یک وکیل قرار نیست همکار خودش را خراب کند بلکه موکل خود را فدای همکار خود می کند و اینجاست که تا می توانند هر دو وکیل حسابی موکلان خود را تیغ می زنند و می تیغند.9- دام فیلتر کردن:برخی از وکلا خدای فیلتر کردن هستند می دانند که کجای مشکل و مساله شمارا فیلتر کنندکه بتوانند آرام آرام شما را تیغ بزنند10- دام حق الوکاله بعد از کار:هیچ وقت فریب این دام را نخورید این روش یکی از بهترین روش های کلاهبرداری برخی از وکلاست در این روش مانند یک روباه مکار و قصاب حرفه ای می دانند که آخر کار چگونه گوشت خوب را از بد بردارند و می دانندکه از کجای پرونده می شود پول درآورد.11- دام گریه کن سر مزار:در این روش برخی وکلا بعد از گرفتن مبالغ زیاد و شکست در پرونده با شما شروع به گریه می کنند و سمبل و ماست مالی می کنندو خدا حافظ 12- دام مخ زنی قول و وعده زبانی:وکلا زبان باز های خوبی هستند. دراین روش فریب که برخی وکلا استفاده می کنند با قول و وعده ها فریب دهنده و زبان بازی با شما قول هایی می دهند که پرونده شما را بگیرند ولی بعد که انجام نمی شود ادعا می کنند که مکتوب نبوده و من گفته بودم ولی به زبان بوده به کاغذ نبوده13- دام وقت کشی زجر کشی:در این روش برخی از وکلا بعد از پول گرفتن و علم بر اینکه در این پرونده شکست خواهند خورد شروع به وقت کشی می کنند تا شما را خسته کرده و خودتان راضی شوید به مرگ می گیرند تا شما به تب راضی شوید.14- دام قرارداد ترکمنچای: اگر دقت کنید وکلا خودشان یک قرارداد ترکمنچای دارندکه در دفترشان است و آن را تا امضا نکنی پرونده شما را قبول نمی کنند در آن قرارداد ترکمنچای آنقدر حرفه ای کلمات تنظیم شده که هیچ تعهدی از طرف وکیل نیست اینجاست که نه کانون وکلا به داد شما می رسد نه هیچ مرجع قانونی به داد شما خواهد رسید و شما همیشه بازنده ماجرا هستید.و شما بازنده همیشگی کار با وکلا هستید و درکشور ایران هیچ مرجع قانونی نیست که طرف شما باشد.موفق باشید.🟢🟢سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. در صورت ایجاد مشکل در نت ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم.https://negotiation.blog.ir/http://negotiationteacher.blogfa.com/http://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademy
۸:۰۸
۸ آذر ۱۴۰۲
پزشک کلاهبردار
🟢در نوشته قبلی درباره وکیل کلاهبردار و روشهایی که برخی از وکلای غیرحرفه ای و بی انصاف در فریب مراجعان خود دارند توضیح دادیم.در این نوشته قصد داریم تا درباره حیله ها فریب ها و دام هایی که برخی از پزشکان ناحرفه ای پول پرست یا بیمارستان های خصوصی دارند توضیح دهیم.
1- دام بستری کن پول بگیر:یکی از روش های پول دار شدن و پول درآوردن برخی از پزشکان این است که با هماهنگی با بیمارستان ها، بستری تجویز می کنند و پورسانت می گیرند و این اصطلاح بین خودشان است که (بستری کن پول دربیار).
2- دام کره از ماست:همانطور که می دانید برخی از پزشکان بیشتر در کار بساز بفروش هستند تا پزشکی، و چون ساخت و ساز هزینه زیادی برایشان دارند باید بتوانند از مریضان خود این پول ها را بگیرند یکی از دام های پزشکان و بیمارستان های خصوصی این است که بدانند آدرس منزل شما وضعیت درآمدی و شغلی شما چطور است و آن وقت است که با ایجاد شبکه می دانند که از کجا کره از ماست دربیاورند.
3- دام تبانی با آزمایشگاه و داروخانه:این دام که خیلی سال است بین بیشتر پزشکان آزمایشگاه ها داروخانه ها آمبولانس ها رواج دارد که هر ماه پایان ماه حساب کتاب پورسانت معرفی و مراجعه به این مراکز را حساب می کنند و به یکدگر اهدا می کنند. به همین دلیل خیلی مواقع پزشک می تواند بدون آزمایش شما را درمان کند ولی به خاطر جیبش شما را اسیر و گرفتار آزمایشگاه و سی تی اسکن و غیره می کند.
4- دام کارخانه چاپ پول:باورتان می شود یک دستگاه چاپ پول در مطب بعضی از پزشکان وجود دارد مثلا دستگاه ام ار آی تست نوار عصب و انواع دستگاه هایی که در مطب خیلی از پزشکان دیده می شود مثلا متخصص مغز و اعصاب هر مریضی که وارد مطبش می شود باید نوار عصب و مغز بگیرد بی برو برگرد. این همان دستگاه چاپ پول است. Negotiation.blog.ir 5- دام مطب خصوصی:این دام و فریب هم که خیلی رواج دارد چون بیمارستان برای پزشک درآمدی ایجاد نمی کنند با شیوه های مخ زنی حرفه ای بیمار را به سمت مطب شخصی خودش هدایت می کند.
6- دام خونریزی پس از عمل:در این روش پزشک با ایجاد مریضی های زنجیروار یا خونریزی ساختگی برای شما، آرام آرام شما را تیغ می زند.
7- دام بی عرضه های نامتخصص:شاید فکر کنید بیمارستان خصوصی بهتر از دولتی است اما آیا می دانید برخی از بیمارستان های خصوصی محل گردآوری کادر درمان بی عرضه است در این بیمارستان ها بیشتر قتل و کشتن بیمار صورت می گیرد تا بیمارستان دولتی چون هر کادر درمانی که از بیمارستان های دولتی و معتبر قهر می کند از بیمارستان خصوصی سر در می آورد و مکانی می شود برای بی عرضه های نامتخصص ناحرفه ای. مراقب باشید گیر این بیمارستان ها نیافتید.
8- دام منشی مطب: آیا می دانید منشی های برخی از پزشکان جاسوسان حرفه ای برای جذب مشتری یا کمک به تجویز پزشک هستند.
9- دام فاجعه انگاری:این دام که خیلی مشهود است پزشک متخصص با فاجعه انگاری فقط به دنبال طولانی کردن مدت درمان و چاپیدن پول شما است و فقط با ترساندن شما دنبال جراحی و بستری گرفتن است شماست. یکی از روش های مهم پول درآوردن آنهاست.
10- دام فضای مجازی ربات پول:این دام و روش که خیلی از پزشکان در فضای مجازی راه انداخته اند و در پیج و صفحه اینترنتی یا مجازی خود یک ربات یا تیم را اجیر می کنند که شروع به ساخت نظر و کامنت رضایت سازی کنند و وقتی به صفحه آنها مراجعه کنید طوماری از عمه درمانی خوهید دید که با ربات خود را بالا می کشند و مشتری جذب می کنند.
11- دام زیرمیزی جراحی:در این دام و حیله هم که بسیار مرسوم است و پزشک با اینکه بیکار است و تخت خالی وجود دارد ولی بیخودی از شما مبلغی بابت اینکه شما را سریع درمان یا جراحی کند دریافت می کند. این مبالغ گاهی حتی میلیاردی است.
🟢مطلب طولانی شد با ما همراه باشید در بخش های بعدی از دام ها و حیله های دیگری رونمایی خواهیم کرد.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در #آکادمی_مذاکره_ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.
http://negotiationschool.irhttp://inegotiate.irصفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران http://instagram.com/negotiation_academyآکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران مدرسه مذاکره ایران در ای گپhttps://iGap.net/negotiationacademy
🟢در نوشته قبلی درباره وکیل کلاهبردار و روشهایی که برخی از وکلای غیرحرفه ای و بی انصاف در فریب مراجعان خود دارند توضیح دادیم.در این نوشته قصد داریم تا درباره حیله ها فریب ها و دام هایی که برخی از پزشکان ناحرفه ای پول پرست یا بیمارستان های خصوصی دارند توضیح دهیم.
1- دام بستری کن پول بگیر:یکی از روش های پول دار شدن و پول درآوردن برخی از پزشکان این است که با هماهنگی با بیمارستان ها، بستری تجویز می کنند و پورسانت می گیرند و این اصطلاح بین خودشان است که (بستری کن پول دربیار).
2- دام کره از ماست:همانطور که می دانید برخی از پزشکان بیشتر در کار بساز بفروش هستند تا پزشکی، و چون ساخت و ساز هزینه زیادی برایشان دارند باید بتوانند از مریضان خود این پول ها را بگیرند یکی از دام های پزشکان و بیمارستان های خصوصی این است که بدانند آدرس منزل شما وضعیت درآمدی و شغلی شما چطور است و آن وقت است که با ایجاد شبکه می دانند که از کجا کره از ماست دربیاورند.
3- دام تبانی با آزمایشگاه و داروخانه:این دام که خیلی سال است بین بیشتر پزشکان آزمایشگاه ها داروخانه ها آمبولانس ها رواج دارد که هر ماه پایان ماه حساب کتاب پورسانت معرفی و مراجعه به این مراکز را حساب می کنند و به یکدگر اهدا می کنند. به همین دلیل خیلی مواقع پزشک می تواند بدون آزمایش شما را درمان کند ولی به خاطر جیبش شما را اسیر و گرفتار آزمایشگاه و سی تی اسکن و غیره می کند.
4- دام کارخانه چاپ پول:باورتان می شود یک دستگاه چاپ پول در مطب بعضی از پزشکان وجود دارد مثلا دستگاه ام ار آی تست نوار عصب و انواع دستگاه هایی که در مطب خیلی از پزشکان دیده می شود مثلا متخصص مغز و اعصاب هر مریضی که وارد مطبش می شود باید نوار عصب و مغز بگیرد بی برو برگرد. این همان دستگاه چاپ پول است. Negotiation.blog.ir 5- دام مطب خصوصی:این دام و فریب هم که خیلی رواج دارد چون بیمارستان برای پزشک درآمدی ایجاد نمی کنند با شیوه های مخ زنی حرفه ای بیمار را به سمت مطب شخصی خودش هدایت می کند.
6- دام خونریزی پس از عمل:در این روش پزشک با ایجاد مریضی های زنجیروار یا خونریزی ساختگی برای شما، آرام آرام شما را تیغ می زند.
7- دام بی عرضه های نامتخصص:شاید فکر کنید بیمارستان خصوصی بهتر از دولتی است اما آیا می دانید برخی از بیمارستان های خصوصی محل گردآوری کادر درمان بی عرضه است در این بیمارستان ها بیشتر قتل و کشتن بیمار صورت می گیرد تا بیمارستان دولتی چون هر کادر درمانی که از بیمارستان های دولتی و معتبر قهر می کند از بیمارستان خصوصی سر در می آورد و مکانی می شود برای بی عرضه های نامتخصص ناحرفه ای. مراقب باشید گیر این بیمارستان ها نیافتید.
8- دام منشی مطب: آیا می دانید منشی های برخی از پزشکان جاسوسان حرفه ای برای جذب مشتری یا کمک به تجویز پزشک هستند.
9- دام فاجعه انگاری:این دام که خیلی مشهود است پزشک متخصص با فاجعه انگاری فقط به دنبال طولانی کردن مدت درمان و چاپیدن پول شما است و فقط با ترساندن شما دنبال جراحی و بستری گرفتن است شماست. یکی از روش های مهم پول درآوردن آنهاست.
10- دام فضای مجازی ربات پول:این دام و روش که خیلی از پزشکان در فضای مجازی راه انداخته اند و در پیج و صفحه اینترنتی یا مجازی خود یک ربات یا تیم را اجیر می کنند که شروع به ساخت نظر و کامنت رضایت سازی کنند و وقتی به صفحه آنها مراجعه کنید طوماری از عمه درمانی خوهید دید که با ربات خود را بالا می کشند و مشتری جذب می کنند.
11- دام زیرمیزی جراحی:در این دام و حیله هم که بسیار مرسوم است و پزشک با اینکه بیکار است و تخت خالی وجود دارد ولی بیخودی از شما مبلغی بابت اینکه شما را سریع درمان یا جراحی کند دریافت می کند. این مبالغ گاهی حتی میلیاردی است.
🟢مطلب طولانی شد با ما همراه باشید در بخش های بعدی از دام ها و حیله های دیگری رونمایی خواهیم کرد.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در #آکادمی_مذاکره_ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.
ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.
http://negotiationschool.irhttp://inegotiate.irصفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران http://instagram.com/negotiation_academyآکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در ایتاeitaa.com/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در بله ble.im/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران در سروش https://splus.ir/negotiationacademyآکادمی مذاکره ایران مدرسه مذاکره ایران در ای گپhttps://iGap.net/negotiationacademy
۱۰:۵۷
۲۳ دی ۱۴۰۲
هیچ وقت کم نیارید.Negotiation-school.ir Inegotiate.ir
این فیلم ارزش چند بار دیدن را دارد در کلاس اصول و فنون مذاکره ای که در یک شرکت معتبر برگزار شد فراگیران از من خواستند که ده بار این فیلم را نشان دهم فقط نیم ساعت داشتم از این فیلم مطلب درباره تکنیک های مذاکره یاد می دادم و فراگیران باز هم از من می خواستند که تکرار کنم در پایان چند تن از مدیران فروش این شرکت گفتند که دکتر یکی از بهترین کاربردی ترین و کاملترین و پر محتواترین کلاس هایی بود که طی این چند سال داشتیم.خوشحال بودم که راضی بودند.لطفا این فیلم را با دقت چند بار نگاه کنید. و فقط نکته آموزشی که زیر فیلم نوشته شده را با دقت بررسی کنید.کم نیار مرد هیچ وقت کم نیار حتی تا آخرین لحظه مذاکره کن تا آخرین نفس مقاومت کنتا آخرین لحظه مذاکره کن.آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. مذاکره.زبان بدن.ارتباطات در شرکت شما http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy#آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #دکتر_علی_خویه #دکترخویی #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_مذاكره #مدرسه_مذاکره_فروش #مذاکره_اصولی #آموزش_مذاکره #آکادمی_فروش #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_زبان_بدنhttps://www.instagram.com/tv/CXrmf4dopIn/?utm_medium=share_sheet
این فیلم ارزش چند بار دیدن را دارد در کلاس اصول و فنون مذاکره ای که در یک شرکت معتبر برگزار شد فراگیران از من خواستند که ده بار این فیلم را نشان دهم فقط نیم ساعت داشتم از این فیلم مطلب درباره تکنیک های مذاکره یاد می دادم و فراگیران باز هم از من می خواستند که تکرار کنم در پایان چند تن از مدیران فروش این شرکت گفتند که دکتر یکی از بهترین کاربردی ترین و کاملترین و پر محتواترین کلاس هایی بود که طی این چند سال داشتیم.خوشحال بودم که راضی بودند.لطفا این فیلم را با دقت چند بار نگاه کنید. و فقط نکته آموزشی که زیر فیلم نوشته شده را با دقت بررسی کنید.کم نیار مرد هیچ وقت کم نیار حتی تا آخرین لحظه مذاکره کن تا آخرین نفس مقاومت کنتا آخرین لحظه مذاکره کن.آکادمی مذاکره ایران. کلینیک اصول فنون و مهارت های مذاکره.inegotiate.irبرگزاری کارگاه هاودوره های آموزشی در حوزه فن بیان. مذاکره.زبان بدن.ارتباطات در شرکت شما http://negotiation-school.ir/negotiation.blog.irمدرسه مذاکره ایرانinstagram.com/negotiation_academy#آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #آکادمی_مدیریت_بازار #دکتر_علی_خویه #دکترخویی #مدرس_مذاکره_تجاری #مدرس_مذاكره #مدرسه_مذاکره_فروش #مذاکره_اصولی #آموزش_مذاکره #آکادمی_فروش #آکادمی_مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #مدرسه_فروش #مدرسه_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره_فروش #مدرس_زبان_بدنhttps://www.instagram.com/tv/CXrmf4dopIn/?utm_medium=share_sheet
۷:۴۶
۲۴ دی ۱۴۰۲
🟣مدرپ و فارمارپ حرفه ای
🟣🟡سرفصل های کارگاه آموزشی کاربردی (( دوره تربیت حرفه ای مدرپ و فارماپ و مدیریت فروش حرفه ای نمایندگان علمی و فنی فروش دارویی و بهداشتی))
🟡مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representative🟡 فارمارپ (Pharma Rep) نماینده فروش دارویی و بهداشتی........مدرس: دکتر علی خویهDrKhooyeh.ir Khooyeh.com 09122991608
سرفصل ها...مدرپ کیست و چیست؟ فارمارپ کیست و چیست؟ چرا چگونه چه کسیویژگی های و خصوصیات ظاهری درونی روحی و رفتاری یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای ارتقا دانش بینش مهارت و نگرش چرایی و چگونگی استخدام مدرپ و فارمارپ حرفه ای مهارت های رفتاری ارتباطی و دانشی یک مدرپ ها و فارمارپ های حرفه ای تکنیک های و مهارت های مذاکره یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای آشنایی با مدل های متقاعدسازی مدرن و حرفه ای ویژه مدرپ ها و فارمارپ هاتکنیک ها و مهارت های ویزیت و برخورد با انواع پزشکان و مشتریان دارویی و بهداشتی بیش از ۱۵۰ تکنیک مذاکره چانه زنی و متقاعد سازی ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها آشنایی با مهارتها و استراتژی های ویزیت فنی و علمی در شرایط سخت و رکود بازار چگونگی شکستن قفل جلسات ویزیت فنی و علمی مدرپ ها و فارمارپ هاMoyragi.ir Mooyragi.ir مهارت های نفوذ، مشتری سازی مشتری شناسی مشتری داری و مشتری سنجی تعاریف و مفاهیم ویزیت علمی و فنی فروش و خواندن ذهن مشتری موضوعات اخلاقی مدرپ ها و فارمارپ ها و دام های مذاکراتمدیریت منطقه فروش یک مدرپ و فارمارپ هفت 7 گام برنامه ریزی ویزیت موثر و اثربخش یک مدرپ و فارمارپ Med rep , pharma rep.ده گام بازاریابی ویزیت و فروش تلفنی برای یک مدرپ و فارمارپ مهارت های برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش یک مدرپ و فارمارپ مراحل فالواپ و فالوینگ حرفه ای یک مدرپ و فارمارپ و شبکه سازی تیپ شناسی مشتریان و روش های مذاکره و متقاعد سازی انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی 🟢مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی مدت دوره: ۳۲ ساعت .همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهیدکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir. همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادیWww.doctorsales.irآکادمی مذاکره ایران Negotiation.blog.ir با افتخار بیش از یک دهه همکاری دکتر علی خویه با ده ها شرکت و برند های دارویی بهداشتی آرایشی گروه کوبل، عبیدی، نخبگان دارو، پخش دارویی البرز و رازی و هجرت، kmt، ابوریحان، اهورادارو، سبحان دارو، البرز دارو، دانا، شفا، پاکنام، داروگر، داروپخش، هولدینگ گلرنگ، طبیعت زنده، دی دارو، درمان یاب، یونیلور، داروک، اکسیر، گروه مای و آوندفر و پاکسان، و ده ها شرکت ملی و بین المللی ...
🟣🟡سرفصل های کارگاه آموزشی کاربردی (( دوره تربیت حرفه ای مدرپ و فارماپ و مدیریت فروش حرفه ای نمایندگان علمی و فنی فروش دارویی و بهداشتی))
🟡مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representative🟡 فارمارپ (Pharma Rep) نماینده فروش دارویی و بهداشتی........مدرس: دکتر علی خویهDrKhooyeh.ir Khooyeh.com 09122991608
سرفصل ها...مدرپ کیست و چیست؟ فارمارپ کیست و چیست؟ چرا چگونه چه کسیویژگی های و خصوصیات ظاهری درونی روحی و رفتاری یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای ارتقا دانش بینش مهارت و نگرش چرایی و چگونگی استخدام مدرپ و فارمارپ حرفه ای مهارت های رفتاری ارتباطی و دانشی یک مدرپ ها و فارمارپ های حرفه ای تکنیک های و مهارت های مذاکره یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای آشنایی با مدل های متقاعدسازی مدرن و حرفه ای ویژه مدرپ ها و فارمارپ هاتکنیک ها و مهارت های ویزیت و برخورد با انواع پزشکان و مشتریان دارویی و بهداشتی بیش از ۱۵۰ تکنیک مذاکره چانه زنی و متقاعد سازی ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها آشنایی با مهارتها و استراتژی های ویزیت فنی و علمی در شرایط سخت و رکود بازار چگونگی شکستن قفل جلسات ویزیت فنی و علمی مدرپ ها و فارمارپ هاMoyragi.ir Mooyragi.ir مهارت های نفوذ، مشتری سازی مشتری شناسی مشتری داری و مشتری سنجی تعاریف و مفاهیم ویزیت علمی و فنی فروش و خواندن ذهن مشتری موضوعات اخلاقی مدرپ ها و فارمارپ ها و دام های مذاکراتمدیریت منطقه فروش یک مدرپ و فارمارپ هفت 7 گام برنامه ریزی ویزیت موثر و اثربخش یک مدرپ و فارمارپ Med rep , pharma rep.ده گام بازاریابی ویزیت و فروش تلفنی برای یک مدرپ و فارمارپ مهارت های برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش یک مدرپ و فارمارپ مراحل فالواپ و فالوینگ حرفه ای یک مدرپ و فارمارپ و شبکه سازی تیپ شناسی مشتریان و روش های مذاکره و متقاعد سازی انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی 🟢مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی مدت دوره: ۳۲ ساعت .همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهیدکتر فروش doctorsales.ir دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir صفحه اینستاگرام Instagram.com/khooyeh.ir. همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادیWww.doctorsales.irآکادمی مذاکره ایران Negotiation.blog.ir با افتخار بیش از یک دهه همکاری دکتر علی خویه با ده ها شرکت و برند های دارویی بهداشتی آرایشی گروه کوبل، عبیدی، نخبگان دارو، پخش دارویی البرز و رازی و هجرت، kmt، ابوریحان، اهورادارو، سبحان دارو، البرز دارو، دانا، شفا، پاکنام، داروگر، داروپخش، هولدینگ گلرنگ، طبیعت زنده، دی دارو، درمان یاب، یونیلور، داروک، اکسیر، گروه مای و آوندفر و پاکسان، و ده ها شرکت ملی و بین المللی ...
۲:۵۶
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام همکاران و همراهان خوبم https://aparat.com/v/owQAj
پیشنهاد می کنم لینک زیر که یک فیلم کوتاهی درباره مدیریت فروش و راه های موفقیت و پیروزی مدیران و کارکنان واحد های فروش است را تماشا کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهید.
امیدوارم خدمت کوچکی باشد برای پیشرفت و پیشبرد کسب و کارها و شما علاقمندان عزیز.به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.https://aparat.com/v/owQAj
پیشنهاد می کنم لینک زیر که یک فیلم کوتاهی درباره مدیریت فروش و راه های موفقیت و پیروزی مدیران و کارکنان واحد های فروش است را تماشا کرده و در اختیار علاقمندان قرار دهید.
امیدوارم خدمت کوچکی باشد برای پیشرفت و پیشبرد کسب و کارها و شما علاقمندان عزیز.به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.https://aparat.com/v/owQAj
۱۵:۲۹
آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttps://saleschool.blog.ir/سلام و درود بر شما همراهان گرامی.با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید.ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم.ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید.http://doctorsales.irhttp://alikhooyeh.blogfa.comصفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروشhttp://instagram.com/doctorsales.irآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در تلگرامhttps://t.me/mmsbcآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در ایتاeitaa.com/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در روبیکاhttps://rubika.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در بلهhttps://ble.ir/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در گپhttps://gap.im/doctorsalesآکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش در سروشhttps://splus.ir/salesdr.🟢آکادمی فروش مدرسه ف
۱۵:۲۹
در مدیریت مفهوم کنترلهای داخلی و #مسوولیتپذیری مدیریت در قبال تصمیمات گرفته شده در سازمان همواره مورد پردازش قرار گرفته و نقش و #جایگاه_مدیریت سازمان به عنوان فرد مسوول و تصمیمگیر در قبال اعمال #کنترل_های_داخلی و کفایت آنها تبیین شده است؛ اما به نظر میرسد برای جامعه حرفهای این نقش و وظیفه و رابطه مدیریت با مفاهیم کنترلهای داخلی به عنوان یک مفهوم به هم پیوسته تا حدودی بسیار کم بررسی و مورد چالش قرار گرفته است؛ به طوری که سوالات متعددی در این رابطه برای مدیریتهای سازمانی وجود دارد. برخی از این سؤالات عبارتند از: ۱. مسوولیت مدیریت سازمان در قبال اعمال و نظارت بر کنترلهای داخلی تا چه میزان است؟۲. مسوولیت #شفاف_سازی در #عملکرد_سازمان به عهده کیست؟۳. مفاهیم کنترلهای داخلی در تئوریهای جدید دارای چه ابعادی است؟۴. در صورت اجرای بهینه، کنترلهای داخلی تا چه میزان به مدیریت در قبال اطمینانبخشی نسبت به عملکرد بهینه فعالیتها کمک خواهد کرد؟۵. چگونه میتوان ابعاد کنترلهای داخلی را به صورت مؤثرتری در سازمان پیادهسازی کرد؟امروزه، کنترل داخلی به عنوان فرآیندی پویا تعریف میشود که در آن مسوولیت مشخصی برای مدیریت در جهت محافظت از داراییهای سازمان، داراییهای مشهود و نامشهود و جلوگیری و تشخیص خطا و تقلب، ناشی از اتلاف منابع سازمان، سهلانگاری، سوءاستفاده و #مدیریت_ضعیف در سطوح مختلف سازمان تبیین شده است و بمنظور اطمینان از عملکرد صحیح در سطوح مختلف سازمان، کنترلهای داخلی باید بطور مستمر و متناسب با تغییرات در سطوح سازمان، کنترل، تعدیل و تغییر یافته تا مدیریت سازمان اطمینان لازم را نسبت به عملکردها تحصیل کند به طوری که این اطمینانبخشی منعکسکننده وضعیت اقتصادی و مالی سازمان باشد.در عمل، کنترلها در #ساختار_سازمانی تابعی از موجودیهای سازمان، از جمله منابع، سیستمها، فرآیندها، ساختار، وظایف و #فرهنگ_سازمانی است که به قصد کمک به مجموعه اهداف سازمان طراحی و تدوین می گردند. khooyeh.com khooyeh.ir #دکتر_علی_خویه #مشاور_با_تجربه #مشاور_هیات_مدیره #مدرس_دانشگاه #عضو_هیات_مدیره #مدرس_با_تجربه #مدیریت_عوامل_روانی_اجتماعی_محیط_کار #مدیریت_منابع_انسانی #مدیریت_مالی #مدیریت_فروش #مدیریت_برند #مشاور_رشد_و_توسعه_کسب_و_کار #مشاور_کسب_و_کار #دکتر_خویی #حسابرسی_داخلی #حسابداری_صنعتیhttps://www.instagram.com/tv/CBGyyREAb_8/?igshid=dreh6j54u6bv
۱۹:۴۱
این کلیپ فان را حتما دیده اید یکی از دوستان برای من فرستاد وقتی دیدم یادداشتی نوشتم و در یکی از کانال های خود قرار دادم. یادداشت من این بود. Khooyeh.ir و khooyeh.com:برخی از شرکت ها فقط نقش مشتری مداری را خوب بازی می کنند ولی در عمل ضعیف هستند. مشتری مداری را واقعی و عملی اجرا کنید. t.me/dr_khooyeh مشاور و مدرس CRM و مدیریتgmas.ir doctorsales.irمتاسفانه از این نقش بازی کردنها بارها و بارها در شرکت ها به وفور دیده ام. کارمندی که پیش مدیر خود چنین نقشی بازی می کند. کارکنانی که جلوی رئیسان پویا هستند وقتی مدیر نیست استراحت می کنند. کسانی نقش احساس مسولیت و وظیفه شناسی را بازی می کنند ولی شانه خالی می کنند کسانی که چشم می گویند ولی انجام نمی دهند.شرکت خدماتی که جلوی مشتری خود چنین نقشی بازی می کند. شرکت هایی که در حضور مشتری قش و ضعف می کنند ولی بعدا هیچ کاری نمی کنند وزارت خانه و مسول دولتی که چنین نقشی را پیش مردم بازی می کند. شرکت نرم افزاری که پیش مشتریان خود چنین نقشی بازی می کند. شما چه تجربیاتی از این نمونه ها را در محیط کسب و کار و زندگی خود دیده اید؟ نظرتان را در خصوصی یا در زیر این پست با من به اشتراک بگذارید. Khooyeh.ir Khooyeh.com
فیلم در لینک زیر قابل مشاهده است.
https://www.instagram.com/p/BsqBbThg_Mi/?igshid=jc30md3b7fj9
فیلم در لینک زیر قابل مشاهده است.
https://www.instagram.com/p/BsqBbThg_Mi/?igshid=jc30md3b7fj9
۱۹:۴۱
۲۵ بهمن ۱۴۰۲
۲۰:۳۳
۲۹ بهمن ۱۴۰۲
۲۲:۳۰
۲۲:۳۰
۲۷ اسفند ۱۴۰۲
۱۱:۵۷
https://www.instagram.com/p/CJwXEWagMwZ/?igsh=NTh3eHExenUzcXB3مثل بنگاه های ماشین برخورد نکنید (البته نه همه آنها تعدادی از آنها)@negotiation_academy
حتما شنیده اید میگن تو سر مال نزن مثل بنگاه های ماشین برخورد نکن. این تکنیکی است که در برخی از نمایشگاه های ماشین و دلال های ماشین مرسوم است و برخی افرادی که وارد حوزه دلالی خودرو می شوند آن را به یکدیگر یاد می دهند و اجرا می کنند.Negotiation.blog.ir به این صورت است که وقتی می خواهند مالی بخرند تو سر مال می زنند و وقتی که می خواهند بفروشند جوجه را جای قناری🦜 می فروشند و تعریف و تمجیدشان سر به فلک می زند حال کافی است زبان بدن این کار را هم داشته باشند که نور علی نور می شود.البته این تکنیک سنتی و کهنه مابانه تو سر مال زدن کم کم در تمامی حوزه ها و دلالی های مختلف تسری پیدا کرده.وقتی می خواهند کسی را استخدام یا اخراج کنند. وقتی می خواهند دلالی ملک و مسکن انجام دهند.وقتی می خواهند پیمانکاری انجام دهند، وقتی می خواهند شرکت یا سرمایه گذاری داشته باشند که اینقدر دل طرف را خالی می کنند که طرف احساس بیچارگی می کند.دقت کردید حتی برخی از پزشکان هم از این تکنیک برای جذب جراحی و بیمار برای عمل و غیره استفاده می کنند. بدهکارها برای عدم پرداخت بدهی و غیره.دقت کردید برخی مکانیک ها، برقکار ها، حسابدارها، تعمیراتی ها و خیلی شغل ها رایج شده، البته در ادبیات علمی به این تکنیک می گویند فاجعه انگاری ولی به روش نمایشگاه ماشینی ها معروف شده چون بیشتر در این صنعت مشاهده شده و بیشتر استفاده شده است.به هر حال بیشتر مطالعه کنید و آگاهی داشته باشید تا گرفتار دام های مذاکره وتکنیک های فریب و خدعه نگردید.موفق باشید.آکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir مدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/صفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy
#مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آموزش_مذاکره #کلاس_مذاکره #استاد_مذاکره #مذاکره_وصول #مذاکره_موفق #مدرس_زبان_بدن #آکادمی_مذاکره #مدرس_مذاکره #زبان_بدن #تو_سر_مال_نزنیم #نمایشگاه_ماشین #نمایشگاه_خودرو
حتما شنیده اید میگن تو سر مال نزن مثل بنگاه های ماشین برخورد نکن. این تکنیکی است که در برخی از نمایشگاه های ماشین و دلال های ماشین مرسوم است و برخی افرادی که وارد حوزه دلالی خودرو می شوند آن را به یکدیگر یاد می دهند و اجرا می کنند.Negotiation.blog.ir به این صورت است که وقتی می خواهند مالی بخرند تو سر مال می زنند و وقتی که می خواهند بفروشند جوجه را جای قناری🦜 می فروشند و تعریف و تمجیدشان سر به فلک می زند حال کافی است زبان بدن این کار را هم داشته باشند که نور علی نور می شود.البته این تکنیک سنتی و کهنه مابانه تو سر مال زدن کم کم در تمامی حوزه ها و دلالی های مختلف تسری پیدا کرده.وقتی می خواهند کسی را استخدام یا اخراج کنند. وقتی می خواهند دلالی ملک و مسکن انجام دهند.وقتی می خواهند پیمانکاری انجام دهند، وقتی می خواهند شرکت یا سرمایه گذاری داشته باشند که اینقدر دل طرف را خالی می کنند که طرف احساس بیچارگی می کند.دقت کردید حتی برخی از پزشکان هم از این تکنیک برای جذب جراحی و بیمار برای عمل و غیره استفاده می کنند. بدهکارها برای عدم پرداخت بدهی و غیره.دقت کردید برخی مکانیک ها، برقکار ها، حسابدارها، تعمیراتی ها و خیلی شغل ها رایج شده، البته در ادبیات علمی به این تکنیک می گویند فاجعه انگاری ولی به روش نمایشگاه ماشینی ها معروف شده چون بیشتر در این صنعت مشاهده شده و بیشتر استفاده شده است.به هر حال بیشتر مطالعه کنید و آگاهی داشته باشید تا گرفتار دام های مذاکره وتکنیک های فریب و خدعه نگردید.موفق باشید.آکادمی مذاکره ایران Inegotiate.ir مدرسه مذاکره ایران http://negotiation-school.ir/صفحه اینستاگرام مذاکره Instagram.com/negotiation_academy
#مذاکره #آکادمی_مذاکره_ایران #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آکادمی_مذاکره_و_زبان_بدن #مدرسه_مذاکره #مذاکره #آموزش_مذاکره #کلاس_مذاکره #استاد_مذاکره #مذاکره_وصول #مذاکره_موفق #مدرس_زبان_بدن #آکادمی_مذاکره #مدرس_مذاکره #زبان_بدن #تو_سر_مال_نزنیم #نمایشگاه_ماشین #نمایشگاه_خودرو
۱۱:۵۷