بله | کانال تدریس نوین
عکس پروفایل تدریس نوینت

تدریس نوین

۸عضو
بازارسال شده از مشاوره شغلی و مهارتی کارآ
thumbnail
undefined اسباب‌بازی‌ها هیچ‌وقت تموم نمی‌شن؛ فقط همراه با سن و شخصیت بچه‌ها رشد می‌کنن. هر مرحله از زندگی‌شون، بازی جدیدتری می‌طلبه؛ جدی‌تر، پیچیده‌تر و هدفمندتر. از عروسک‌های ساده تا بازی‌های فکری و رباتیک، همه‌شون بخشی از مسیر رشد ذهنه.🧸 اسباب‌بازی آینه‌ایه از ذهن کودک؛ نه فقط سرگرمی، بلکه تمرین زندگی. با بزرگ‌تر شدن بچه‌ها، بازی‌هاشونم بزرگ‌تر می‌شن... هر اسباب‌بازی یعنی یه قدم به سوی فردای پخته‌ترشون.

undefined بله | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | سایت
پیام به پشتیبان: @sbkara_adminکارسوق‌های استعدادیابی کارآundefined @sbkara_ir

۱۳:۵۳

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۱
چطور انسانیت رشد میکنه؟undefined
#مربی_محوری

۹:۵۹

بازارسال شده از 🔹وَهَبْ
thumbnail
این کلیپ رو حتما به بچه ها نشون بدیم تا معنای خوراکی سالم و ناسالم را بهتر درک کنند undefinedundefinedundefined
undefined @vahab313

۹:۴۹

کنشگری در جنگ رسانه ای برای نوجوانان

۱۱:۴۸

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۹
ملزومات مربی محوریاز منظر مربیانundefined

۱۹:۳۳

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۸
ملزومات مربی محوریاز منظر اولیا و دانش‌آموزانundefined

۱۹:۳۷

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۷
ملزومات مربی محوریاز منظر ساختاری و چارت مدرسهundefined

۱۹:۳۹

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۶
تفاوت مربی با مدرس و معلم در چیست؟undefined
#مربی_محوری

۱۹:۴۱

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۵
مربی نباید جزئی‌نگر و مقطع‌بین باشدundefined
#مربی_محوری

۱۹:۴۵

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۴
مربی محوری چه چیزی نیست؟undefined
#مربی_محوری

۱۹:۴۵

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش

مربی گری حل مسئله در مدرسه.pdf

۶۲۰.۹۶ کیلوبایت

#مقاله_رویشی undefinedشماره ۹
مربی‌گری حل مسئله در مدرسه undefinedundefined
هدف این پژوهش، مربی‌گری حل مسئله در مدارس، توصیف و تبیین فرآیند حل مسئله، تعیین نقش مربی و متربی در فرآیند حل مسئله و ارائه شیوه مربی‌گری حل مسئله در مدارس استundefined

undefined جزئیات و نتایج پژوهش رو میتونید در این فایل مشاهده کنید
#واحد_پژوهش

۱۹:۴۵

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۳
مربی محوری چه چیزی هست؟undefined
#مربی_محوری

۱۹:۴۶

بازارسال شده از الگوی تعلیم و تربیت رویش
thumbnail
#رشدستان undefinedشماره ۶۲
منظور از مربی محوری چیست؟undefined
#مربی_محوری

۱۹:۴۶

سلامبنظرتون از این میشه چگونه استفاده کرد

۲۰:۴۷

بازارسال شده از رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق
thumbnail
undefined مروری بر ارائهٔ تجربهٔ ویژه در چهاردهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

undefined فریدخان، معلم میانماری

undefined استفاده از تکنولوژی آموزشی برای کمک به کودکان میانماری

مشاهدهٔ فیلم کامل این تجربه در:
undefined b2n.ir/j25873

undefined چهارسوق را دنبال کنید:
بله | ایتا | تلگرام | اینستاگرام | شاد | سایت

۲۰:۴۷

بازارسال شده از نکات و تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
thumbnail
undefinedآیت الله حائری شیرازیundefined
undefinedاین تکبر نیست؛ مدیریت استundefined
خودتان را وزین بگیرید. ما وقتی می‌رویم خدمت حضرت امام، ایشان در آن بالا روی تخت خودش نشسته. آقایان، علما، افراد مهم -هرکه باشند- می‌آیند و پایین می‌نشینند. اصلاً هم به آنها تعارف نمی‌کند که بیایید اینجا پهلوی من بنشینید. با اینکه ما می‌دانیم او متواضع‌ترینِ مردم است، اما کارش حساب دارد. چرا؟ چون می‌خواهد فردا که به این فرد یک تذکر می‌دهد، مؤثر باشد. اگر امروز با این، یک جور گرم گرفت که شل و ول شد یا آن دیگری، جسور و بی‌پروا شد، فردا مملکت اداره نمی‌شود. بله، مثلاً بعضی از امام جمعه‌ها که مسن‌تر از امام بودند یا امام می‌دانست که از این مسائل گذشته‌اند، گاهی مثلاً می‌گفت که چند دقیقه پهلویش می‌نشستند.
این وزن و وقار داشتن، اصلاً تکبر نیست. این #مدیریت است، اداره است. مدیر اسلامی، متواضع است؛ اما این منافاتی با وزین بودن او در مواقع لزوم ندارد. وزین بودن مدیر، مانع اِعمال نفوذ بر او می‌شود. مدیر، نسبت به زیردست خودش نباید چنان باشد که فرد زیردست، از او #مأیوس باشد، و نیز نباید چنان باشد که زیردست نسبت به او #مغرور باشد. جمع بین خوف و رجا داشته باشد.
@haerishirazi

۱۸:۴۴