#ارسالی_شما
« یه سوالم من بهش اضافه کنم
پریشب که هیئت بودم. دیدم اونایی که صف اولن و از همه سینه زن تر و امام حسینی ترن انگاری
و مدیریت کننده هیئت ان
اکثرا پشتا شون شلاق خورده و بازو ها خط خطی...
چرا؟!
این نکته مثبتیه الان؟ »
شما هم دیدگاه خود را ارسال کنید.
رصد | راوی صدای دانشجو
@rasad_iust | Telegram
پریشب که هیئت بودم. دیدم اونایی که صف اولن و از همه سینه زن تر و امام حسینی ترن انگاری
و مدیریت کننده هیئت ان
اکثرا پشتا شون شلاق خورده و بازو ها خط خطی...
چرا؟!
این نکته مثبتیه الان؟ »
۳۵۶
۲۱:۱۷