لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل فانوس | علی بالاشهری ☫ف
۳.۱ هزار عضو

فانوس | علی بالاشهری ☫

لینک ناشناس
ble.ir/payamresanimbot?start=YfhFrj6uAJjWo3XjLya98i5RI
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۰ خرداد
تنگه هرمز بسته شد
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا:
وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه)
نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
undefined@AliBalashahri
undefined۳

۶۰

۱۳:۱۳

۳۱ خرداد
بازارسال شده از KHAMENEI.IR
thumbnail
undefined مِثْلِي لا يُبَايِعُ مِثْلَهُ
undefined پوستر جدید KHAMENEI.IR تقدیم به شهدای مدرسه میناب رهروان حقیقی حضرت عبدالله‌ابن‌حسن(ع)
undefined رهبر شهید انقلاب: ملّت ما و امّت ما هیچ وقت مثل امروز نمیتوانسته ادّعا کند شیعه‌ی امام حسین علیه السّلام است. امروز روح عاشورا در سراپای ملّت ما وجود دارد. ۱۳۶۴/۷/۴
undefined نسخه استوری | دریافت نسخه چاپ در ایتا
undefined مطلب مرتبط
undefined Farsi.Khamenei.ir

۳

۳:۴۲

صحنه صحنه‌ی خطرناکیست...!اختلافات موجه و غیر موجه دارد به تنازعات سیاسی و تفرقه تبدیل میشود.برخی برایشان سخت است که بپذیرند روال طی شده خلاف نظر رهبری هر چند با اجازه ایشان بوده و حتی ممکن است به خاطر تعصبشان به یک شخص یا یک جریان کلام رهبری را ذبح کنند.برخی دیگر اما از واژه علی‌الاصول پتکی ساخته اند و دائما با ذوق فراوان آن را به سر مخالفان خود میکوبند و حالا خوشحالند که رهبری نظرش با آن یک نفرِ مخالف، یکی بوده(و نه حتی بالعکس)؛ و این اواخر هم که برای یک افشاگری آنچنان یقه میدرند که انگار یادشان رفته که همان افشاگر محترم بعد از مذاکرات اسلام آباد به رییس تیم مذاکره کننده لقب مالک اشتر علی را داده بود.خلاصه که هر گروه که خود را ولایت مدار تر از آن یکی میداند از پا گذاشتن بر بیانات ولیّ جامعه ابایی ندارد.مراقب نباشیم از دشمن کشی به برادر کشی میرسیم.چه شد که به این نتیجه رسیدیم که پیام اخیر امام خامنه‌ای توصیه های ایشان در پیام های قبلی مبنی بر لزوم حفظ وحدت را نقض میکند؟پیام رهبری اجازه قضاوت و هر توهینی را به یکدیگر و به مسئولان برای ما صادر کرده است؟قبل تر از این، توهین به شهید لاریجانی و برخی فرماندهان نظامی انجام شد؛ آن تجربه برای ما درس نشد؟!هر چند که قضاوت دنیا بر این است که این تفاهم اولیه سند شکست دشمن است ولی پر واضح است که خیر کثیری قرار نیست از این مذاکرات عائدمان شود؛ به خصوص بعد از پیام رهبری (البته این موضوع پیروزی ما را هم نفی نمیکند).راه امروز به برکت صراحت رهبر جدید برای ما مشخص است:مطالبه تحقق شروط همراه با بدبینی به دشمن، بی توهین، همراه با حفظ انسجام. هزینه توافقی که شروط رهبری در آن رعایت نشود باید بالا برود.فراموش نکنیم جنگ همچنان در یک قدمی ماست، نزاع فقط دردش را برایمان بیشتر میکند.
#علی_بالاشهری
undefined@AliBalashahri
undefined۴
undefined۲

۱۳۹

۱۱:۴۶

thumbnail
هر چه بالا رفت پایین آمد الا پرچمت...حسین جانundefined
undefined@AliBalashahri
undefined۵

۴۴

۲۱:۰۷

thumbnail
اینجا دست چپ بیرو نماد غیرت و شجاعت ایرانیه و خط دروازه مرزهای ایرانهما اینطور از مرزهامون دفاع میکنیمundefined
undefined@AliBalashahri
undefined۹
undefined۱

۴۵

۲۱:۲۳

۱ تیر
thumbnail
خجالت کشیدن حاج مهدی رسولی از صحبت های یک مادر و همسر شهیundefinedد…
undefined@AliBalashahri
undefined۴

۳۶

۵:۳۶

thumbnail
مرندی از بازگشایی تدریجی تنگه هرمز پس از آتش بس مجدد در لبنان خبر داد.بهتر آن بود که بازگشایی تنگه به بعد از عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان(یا حتی مدت زمانی بعد از این اقدام) موکول شود.اما به جز این موضوع دلیل دیگری هم برای بسته ماندن تنگه هرمز وجود دارد:تهدید ترامپ در حین مذاکره علیه تیم مذاکره کننده و توهین به رئیس جمهور خود نقض بند اول تفاهم نامه است و به همین بهانه تنگه هرمز میتوانست همچنان بسته باشد. صرف ترک مقطعی میز مذاکره کارساز نیست.
undefined@AliBalashahri
undefined۵

۱۶۴

۶:۰۶

thumbnail
نمایش بستن تنگه هرمز در دنیای فوتبال در خاک لس انجلس:)
undefined@AliBalashahri
undefined۵
undefined۳

۳۹

۶:۴۹

thumbnail
آنها که پس از برد دو یک عربستان برابر آرژانتین و نتایج ضعیف ایران در جام جهانی قبلی برای ما الگوی توسعه‌ی عربی تعریف میکردند درباره نتایج دیشب عربستان و ایران و باسن بوسی بن سلمان و‌ به حقارت افتادن اعرابِ هم پیمان اسرائیل توسط ایران در این جنگ نظری ندارند؟!
undefined@AliBalashahri
undefined۸

۳۷

۷:۴۳

بازارسال شده از علیرضا پناهیان
thumbnail
آقای پزشکیان برای همه‌ی ما نهج‌البلاغه خواندید، با ادبیات نهج‌البلاغه در برابر قاتل رهبر شهید ما سخن بگویید
#در_آغوش_نیل#پناهیان
@Panahian_ir

۴

۱۰:۱۶