بازارسال شده از مطالعات سیاستگذاری | سعید توانا راد
تا الان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای دختر بچه تومور مغزی جمع شده...
۱
۳:۵۰
بازارسال شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
۱
۱۸:۰۷
بازارسال شده از سید محمدرضا حسینی🇮🇷
یک پیام روشن ، اساسی و واضح امروز رهبر غیور و عزیز انقلاب اسلامی پیرامون تفاهم نامه برای جریان انقلابی ، جهاد تبیین است جهادی برای عمق بخشی به معرفت و بصیرت دینی در لایه های مختلف مسئولین ،که این مهم هم تکلیفی سنگین برای نخبگان انقلابی است که لحظه ای نباید از مداقه در فرمایش معظم له درنگ نمایند و هم راهبردی برای #ملت_مبعوث جهت مطالبه مستمر فرمایشات معظم له از مسئولین در کلیه سطوح قوای کشور.#لبیک_یا_خامنه_ای #انتقامhttps://virasty.com/hoseini_smr/1781811620952911871سایر صفحات فضای مجازی
ویراستی | ایتا | بله
۱
۱۹:۵۴
بازارسال شده از مطالعات سیاستگذاری | سعید توانا راد
وحدت ساحات چه شد؟!
چرا وقتی هنوز بند ۱ تفاهمنامه اجرا نشده، ایران عبور از #تنگه_هرمز را مجاز و رایگان اعلام کرده است؟!دبیرخانه شعام چرا از دستور امام تبعیت نمیکند و نقض عهد دشمن را با نقض متقابل پاسخ نمیدهد؟!مردم مبعوث شده مطالبه کنند، باید تنگه هرمز بسته شود و به سرزمینهای اشغالی #حمله_نظامی شود و تا لحظهی عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان و توقف کامل حملات رژیم به لبنان عزیز حملات ایران ادامه پیدا کند.
@SaeedTavanarad
چرا وقتی هنوز بند ۱ تفاهمنامه اجرا نشده، ایران عبور از #تنگه_هرمز را مجاز و رایگان اعلام کرده است؟!دبیرخانه شعام چرا از دستور امام تبعیت نمیکند و نقض عهد دشمن را با نقض متقابل پاسخ نمیدهد؟!مردم مبعوث شده مطالبه کنند، باید تنگه هرمز بسته شود و به سرزمینهای اشغالی #حمله_نظامی شود و تا لحظهی عقب نشینی کامل رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان و توقف کامل حملات رژیم به لبنان عزیز حملات ایران ادامه پیدا کند.
۱
۱۱:۰۱
بازارسال شده از جبهه پایداری انقلاب اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
با گذشت بیش از صد روز از بعثت این مردم غیور و ایستادگی قهرمانانه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران مقابل ابرقدرت پوشالی دنیا و سگ هارش در منطقه، کار به جایی رسید که دشمنان این مردم باشرف، از روی استیصال پیگیر پایان جنگ شدند و دستگاه سیاسی کشور تصمیم به مذاکره برای خاتمه جنگ گرفت. در حالی که از ابتدای آغاز فرآیند مذاکرات، جبهه پایداری انقلاب اسلامی نگرانیهای اساسی خود را نسبت به ماهیت این مذاکرات و نیات طرف مقابل ابراز داشت، امروز بر خود لازم میدانیم تا در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای صیانت از کیان انقلاب، نکات زیر را به استحضار ملت شریف و مسئولین امر برسانیم:
۱. دلسوزانه نقد کردیم و متأسفانه برچسب ضدوحدت خوردیم.جبهه پایداری و برخی دلسوزان انقلاب، در این دوران به دور از نگاههای سیاسی و جناحگرایانه اقدام به نقد برخی مسائل و ابهامات در حوزه مذاکرات نمود و متاسفانه برچسب ضدوحدت خورد. در تمامی مراحل پیش از امضای این تفاهمنامه، ما بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی خود، نسبت به ابعاد پنهان و تهدیدات این نوع توافق هشدار دادیم و بر مواضع اصولی خود پای فشردیم. متأسفانه در این مسیر، نقدهای دلسوزانهی ما با برچسبهای ناروای «ضد وحدت» مواجه شد و تلاش گردید تا صدای حقطلبانهی ما در فضای سیاسی کشور به حاشیه کشیده شود. از برچسب خوردن باکی نیست چرا که ما وحدت را به جای حول اشخاص خاص یا مذاکرات، تنها و تنها حول مقام معظم رهبری میدانستیم و میدانیم.
۲. پیام رهبری نشان داد درخواست رفع ابهام و داشتن سوال حتی در مورد ضرورت خود تفاهمنامه، خلاف وحدت نیست:پیام روشن و حکیمانهی رهبر معظم انقلاب، که با وجود نظر شخصیِ مخالف، بر اساس تعهدات رئیسجمهور مبنی بر پاسداشت حقوق ملت و جبهه مقاومت، اجازهی این مسیر را صادر فرمودند، ثابت کرد که وحدت واقعی حول محور ولایت و اصول انقلاب تعریف میشود، نه حول یک توافق خاص. این پیام، سره را از ناسره جدا ساخت و نشان داد که نقد دلسوزان و حتی مخالفت با تفاهمنامه، نهتنها خلاف وحدت نبود، بلکه خود از مصادیق التزام به اصول و هوشیاری در برابر دشمن بوده و است. از امروز تیم مذاکرهکننده باید بار مسئولیت خود را به دوش بکشند و برای تحقق تکتک بندهای تفاهم نامه شبانهروزی تلاش کنند.
۳. با دقت و حساسیتی بیش از پیش بر روند مذاکرات و تحقق وعدهها نظارت خواهیم کرد: ما از این لحظه، با دقت و هوشیاری کامل، کلیه تعهدات و بندهای این تفاهمنامه را رصد خواهیم کرد. بر اساس بندهای اعلامی، از جمله آتشبس دائمی، رفع محاصره دریایی و رفع موانع نفتی و بانکی، هیچگونه کوتاهی، تعلل یا بدعهدی از سوی طرف آمریکایی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت. ما منتظر تحقق عملی شروط و تعهداتی هستیم که مسئولین محترم در قبال آن مسئولیت پذیرفتهاند.
۴. در مقابل شکستن خطوط قرمز توسط دشمن، هیچگونه مماشاتی نباید داشت. بدیهی است که مذاکرات آتی، به هیچ وجه به معنای پذیرش اصل زیادهخواهیهای دشمن نخواهد بود. ما همانگونه که در گذشته نیز اعلام کردهایم، هرگونه انحراف از مسیر اصولی یا بدقولی طرف آمریکایی را خط قرمز میدانیم و در صورت مشاهدهی کوچکترین نقضی از سوی ایالات متحده یا رژیم صهیونیستی، مطالبهی خروج فوری از این تفاهمنامه را به عنوان اولین و قاطعترین گام، از مسئولین خواستار خواهیم شد.
۵. نقض عهدهای مکرر از رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نباید بیپاسخ بماند: اقدام جنایتکارانهی رژیم صهیونیستی در بمباران منطقهی نبطیه لبنان با بمبهای فسفری و تداوم جنایات این رژیم در لبنان که در سایهی امضای این تفاهمنامه رخ داد، بیش از پیش ماهیت کثیف این رژیم و عدم پایبندی طرف مقابل به اصول توافق، به ویژه بند اول آن در خصوص توقف کامل عملیات نظامی و تضمین تمامیت ارضی لبنان را آشکار ساخت. این حملات، نقض آشکار روح و متن توافق محسوب میشود. ما قبل از آنکه دیر شود، خواستار پاسخی قاطع، کوبنده و پشیمانکننده به این تجاوزات هستیم تا بار دیگر به دشمنان ثابت شود که ایران و جبهه مقاومت، هرگونه نقض امنیت را با قیمت سنگینی مواجه خواهند ساخت.اگر اولین و شاید مهمترین بند تفاهمنامه با خباثت دشمنان آمریکایی صهیونی نقض شود پیگیری بندهای دیگر بی معنی و اقدامی غیر منطقی و ناشایست است.
ما از آستان الهی و دعای خیر حضرت ولی عصر (عجّلاللهتعالیفرجهالشریف) برای ملت سرافراز ایران، نصرت و فتوحات و سربلندی در این مسیر پر فراز و نشیب را مسئلت داریم و ضمن قدردانی از زحمات مسئولین کشور، بر نظارت دقیق بر روند اجرای تفاهمنامه تأکید مینماییم.
والسلام علی من اتبع الهدیجبهه پایداری انقلاب اسلامی
@jebhepaydari_ir
۱
۱۱:۵۲
بازارسال شده از مطالعات سیاستگذاری | سعید توانا راد
#اختصاصی | خبری که تا امروز برای حفظ وحدت در دلمان نگه داشتیم: امام خامنهای حتی ۱۹ فروردین هم معتقد بودند که تبادل پیام با دشمن برای اتمام جنگ باید با حفظ آتش و در جریان درگیری انجام شود و تا زمان توافق نهایی و تسلیم دشمن در برابر ایران، لزومی به توقف آتش نیست.
[ویراستی]
کانال مطالعات سیاستگذاری:
@SaeedTavanarad
[ویراستی]
کانال مطالعات سیاستگذاری:
۲
۱۴:۲۱
بازارسال شده از روایتِ پاک
سلام علیکممیخواهم ببینم آیا امکان دارد پیام مرا به دست افراد مربوطه برسانی؟ «من دوستانم، خانوادهام، زندگیام و همه آرزوهایم را از دست دادهام.
ما در جنوب [لبنان] عزیزان بسیار زیادی را از دست دادهایم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.هیچگونه سازش، عقبنشینی یا کوتاه آمدنی را نمیپذیریم.
ما به دنبال خونخواهی هستیم.به دنبال خونخواهی دوستم، همسر شهید و فرزند او هستم که از صبح بر اثر حمله از میان ما رفتند.بسیار صبر کردهایم، همچنان صبر میکنیم و همچنان پیش میرویم.
اما تا پیش از نابودی آنان، راهحل دیگری برای ما باقی نمانده است.ما به وعدههای شما اعتماد کردیم.
ای کاش بتوانی این پیام را به مسئولان مربوطه برسانی تا صدای ما را بشنوند.
سپاسگزارم.»
برادران و خواهران دینی ما در لبنان به ولیّ خدا استغاثه میکنند.
ای کسانی که امروز در عزای سیدالشهدا علیهالسلام حضور مییابید، این روضههای زنده را ببینید و صدای این مردم مظلوم را به گوش دیگران برسانید.
من هر روز با این روضههای مصوّر زندگی میکنم؛ با داغها، اشکها و رنجهایی که بر این مردم گذشته است.برای صبر و طاقت ما نیز دعا کنید.
@hossein_pak69
ما در جنوب [لبنان] عزیزان بسیار زیادی را از دست دادهایم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم.هیچگونه سازش، عقبنشینی یا کوتاه آمدنی را نمیپذیریم.
ما به دنبال خونخواهی هستیم.به دنبال خونخواهی دوستم، همسر شهید و فرزند او هستم که از صبح بر اثر حمله از میان ما رفتند.بسیار صبر کردهایم، همچنان صبر میکنیم و همچنان پیش میرویم.
اما تا پیش از نابودی آنان، راهحل دیگری برای ما باقی نمانده است.ما به وعدههای شما اعتماد کردیم.
ای کاش بتوانی این پیام را به مسئولان مربوطه برسانی تا صدای ما را بشنوند.
سپاسگزارم.»
برادران و خواهران دینی ما در لبنان به ولیّ خدا استغاثه میکنند.
من هر روز با این روضههای مصوّر زندگی میکنم؛ با داغها، اشکها و رنجهایی که بر این مردم گذشته است.برای صبر و طاقت ما نیز دعا کنید.
۱
۱۴:۳۱
بازارسال شده از مطالعات سیاستگذاری | سعید توانا راد
خانعلیزاده؛ استاد دانشگاه:
۱
۲۰:۵۷
بازارسال شده از محمود کریمی بیرانوند
نمایندگان محترم!
دربهای مجلس بسته است؛ زبان و قلمتان که بسته نیست.بنویسید،تحلیل کنید،سخنرانی کنید،صوت پرکنید،فریاد بزنید.آقای پزشکیان بر سر هوافضای سپاه منت میگذارند که نفت دادهاند. شما میدانید یعنی چه؟!ایشان میگویند مخالفان مذاکره که طبعا شامل رهبر عزیز و جوان هم میشود یا در دسته نتانیاهو است یا سلطنت طلبان!زبانتان بریده باد اگر پس از تصریح امام جامعه مبنی بر مخالفت با این مذاکرات ساکت باشید.قلمتان بر سرتان بشکند اگر در دفاع از ولی زمان ننویسد.برای نمایندگان خود بفرستید و مطالبه کنید که موضعگیری کنند.
محمود کریمی بیرانوند@Mkarimibeyranvand
دربهای مجلس بسته است؛ زبان و قلمتان که بسته نیست.بنویسید،تحلیل کنید،سخنرانی کنید،صوت پرکنید،فریاد بزنید.آقای پزشکیان بر سر هوافضای سپاه منت میگذارند که نفت دادهاند. شما میدانید یعنی چه؟!ایشان میگویند مخالفان مذاکره که طبعا شامل رهبر عزیز و جوان هم میشود یا در دسته نتانیاهو است یا سلطنت طلبان!زبانتان بریده باد اگر پس از تصریح امام جامعه مبنی بر مخالفت با این مذاکرات ساکت باشید.قلمتان بر سرتان بشکند اگر در دفاع از ولی زمان ننویسد.برای نمایندگان خود بفرستید و مطالبه کنید که موضعگیری کنند.
۱
۱۲:۵۱
بازارسال شده از مطالعات سیاستگذاری | سعید توانا راد
لطف نیروهای مسلح را قدر بدانید آقای رئیسجمهور!
جناب آقای دکتر پزشکیان؛مطابق قانون، حمایت و پرداخت بودجه به نیروهای مسلح برای دفاع از کشور، #وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران است و نه #لطف! لذا به نظر میرسد بهتر است ادبیات خود را در این زمینه اصلاح کنید.
همچنین لازم به ذکر است که شما موظفید برای پیشبرد امور دفاعی کشور، پول به نیروهای مسلح پرداخت کنید و اگر ارتش و سپاه ما لطف میکنند و برای کمک به دولت شما در فروش نفت که وظیفه شماست، همکاری میکنند؛ شایسته است از این لطف نیروهای مسلح قدردانی شود و بخاطر زحمت پیگیری وظایف کشوری دولت در کنار امور دفاعی و لشکری، مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند و نه تضعیف و منتگذاری در تریبون رسمی.
همچنین این پرخاشگری و تندی در واکنش به منتقدان عملکرد ضعیف دولتتان، وحدت شکن و دشمن شاد کن است. مستدعی است اندکی بیشتر سعه صدر داشته باشید. شما ۲ سال است که رئیس جمهور هستید و به یاد بیاورید سعه صدر بینظیر شهید رئیسی در برابر توهینها و تخریبهای روزانه رسانهچیهای قلم به مزد دیروز و مسئولین دولت فعلی شما!
انشاءالله هر چه زودتر این دو سال باقی مانده هم سپری شود و مردم از دست شما و حواشی هر روزه دولت شل و لنگ چهاردهم، خلاص شوند.
@SaeedTavanarad
جناب آقای دکتر پزشکیان؛مطابق قانون، حمایت و پرداخت بودجه به نیروهای مسلح برای دفاع از کشور، #وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران است و نه #لطف! لذا به نظر میرسد بهتر است ادبیات خود را در این زمینه اصلاح کنید.
همچنین لازم به ذکر است که شما موظفید برای پیشبرد امور دفاعی کشور، پول به نیروهای مسلح پرداخت کنید و اگر ارتش و سپاه ما لطف میکنند و برای کمک به دولت شما در فروش نفت که وظیفه شماست، همکاری میکنند؛ شایسته است از این لطف نیروهای مسلح قدردانی شود و بخاطر زحمت پیگیری وظایف کشوری دولت در کنار امور دفاعی و لشکری، مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند و نه تضعیف و منتگذاری در تریبون رسمی.
همچنین این پرخاشگری و تندی در واکنش به منتقدان عملکرد ضعیف دولتتان، وحدت شکن و دشمن شاد کن است. مستدعی است اندکی بیشتر سعه صدر داشته باشید. شما ۲ سال است که رئیس جمهور هستید و به یاد بیاورید سعه صدر بینظیر شهید رئیسی در برابر توهینها و تخریبهای روزانه رسانهچیهای قلم به مزد دیروز و مسئولین دولت فعلی شما!
انشاءالله هر چه زودتر این دو سال باقی مانده هم سپری شود و مردم از دست شما و حواشی هر روزه دولت شل و لنگ چهاردهم، خلاص شوند.
۱
۲۱:۵۳