بسیجی خامنه ای بودن از سرباز خمینی بودن سخت تر است و صد البته شیرینی بیشتری هم دارد...ما نه امام را دیدیم نه شهدا را با این حال هم پای امام مانده ایم هم میخواهیم شهید شویم به این فکر میکنم این شانه هاتا به کی تحمل این بار مسئولیت را خواهند داشت ؟و این قلب تا به کی خون دل خواهد خورد ؟میدانی ؟غربت بسیجی های خامنه ای را تنها آغوش مهدی (عج) تسکین خواهد بود
@badr_313
@badr_313
۸
۷:۰۶
بازارسال شده از علیرضا پناهیان
@Panahian_ir
۱
۱۰:۰۷
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از عکسـنوشته
امام على عليه السلام:
دانش اندك با عمل، بهتر از دانش فراوان بى عمل استقَليلُ العِلمِ مَعَ العَمَلِ خَيرٌ مِن كَثيرِهِ بِلا عَمَلٍ
غررالحكم حدیث 6772
@ptext
دانش اندك با عمل، بهتر از دانش فراوان بى عمل استقَليلُ العِلمِ مَعَ العَمَلِ خَيرٌ مِن كَثيرِهِ بِلا عَمَلٍ
غررالحكم حدیث 6772
۱
۶:۱۷