بازارسال شده از مجله تصویری منادیان
همواره سمتِ درست تاریخ ایستادهاید؛ از مجاهدتهای شما در اغتشاشات دی و اسفند ۴۰۴ دانشگاهها و فعالیتهای موثر در جنگ رمضان تا مواضع درست شما درباره توافق ایران و آمریکا
پیامی به همسنگرانم در بسیجدانشجویی دانشگاههای تهران
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله که دانشجو همچنان موذن جامعه است.خداقوت به همه برادران و خواهران بزرگوار در بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران،
مجاهدانی که از روز ۹ دی ۱۴۰۴ و از همان لحظات ابتداییِ طراحی دشمن خارجی برای کودتای نافرجام دی ماه در دانشگاه سنگر را حفظ نمودند و نقشه دشمن را باطل کردند.
شما عزیزانی که از روزها قبل از ۹ اسفند درگیر جهاد شبانهروزی بودید، در جریان اغتشاشات هفته اول اسفند که وزارت علوم و خاصتاََ شخص وزیر علوم بیتوجه به طراحی دشمن برای ایرانِعزیز در سودای آیندهسیاسی خود انگشت اتهام را به سوی شما دانشجویان بسیجی گرفتند، ایستادید و هم بر بیمهریهای مسئولین دانشگاه صبر کردید و هم بر دشنامهای وطن فروشهای دانشگاهی، که انصافا بارها خود اظهار نمودید که اولی تلختر بود.
از روز اول جنگ در عرصههای مختلف جهاد نمودید از حضور در نقاط اصابت، کمک به مجروحین، بازسازی منازل آسیبدیده، پشتیبانی از نیروهای نظامی و امنیتی، جهاد تبلیغ با دیوارنویسیها، کلیشهها، پارچهنوشتها، دستنویسیها و بالا نگه داشتند عَلَم در میادین شهر تهران.
اما آنچه بیش از همهی این مجاهدتها، ارزش کار دانشجوی بسیجی را متمایز میکند، نگاه نافذ و تحلیل درست آن است.
از روزی که دست نوشته (اینبار خطا نمی رود) تا اتاقهای کاخ سفید واکنش دشمن را برانگیخت، تا بیانیهها و توئیتهای روزهای اخیرتان در عدم اعتماد به دشمن نشان داد که همواره سمت درست تاریخ ایستادهاید و همچنان موذن بیدار جامعه اسلامی هستید.
این مسیر جهاد ادامه دارد، روزهای پیش رو سختتر، فتنهاش سهمگینتر و افقش روشنتر است.
ما تا پایان بر عهد خود هستیم یا به رفقای شهیدمان چون محمدرضا حشمتی می پیوندیم یا کمر باطل را میشکنیم و این هر دو برای ما سعادت است.
برادر شماسیدمهدی سیدی؛ مسئول بسیجدانشجویی دانشگاههای تهران بزرگ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۵


ـــــــــــــــــــــــ

مجله تصویری منادیان
اینستاگرام | ایتا | بله | تلگرام | اپارات | روبیکا
@monadian_com
پیامی به همسنگرانم در بسیجدانشجویی دانشگاههای تهران
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله که دانشجو همچنان موذن جامعه است.خداقوت به همه برادران و خواهران بزرگوار در بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران،
مجاهدانی که از روز ۹ دی ۱۴۰۴ و از همان لحظات ابتداییِ طراحی دشمن خارجی برای کودتای نافرجام دی ماه در دانشگاه سنگر را حفظ نمودند و نقشه دشمن را باطل کردند.
شما عزیزانی که از روزها قبل از ۹ اسفند درگیر جهاد شبانهروزی بودید، در جریان اغتشاشات هفته اول اسفند که وزارت علوم و خاصتاََ شخص وزیر علوم بیتوجه به طراحی دشمن برای ایرانِعزیز در سودای آیندهسیاسی خود انگشت اتهام را به سوی شما دانشجویان بسیجی گرفتند، ایستادید و هم بر بیمهریهای مسئولین دانشگاه صبر کردید و هم بر دشنامهای وطن فروشهای دانشگاهی، که انصافا بارها خود اظهار نمودید که اولی تلختر بود.
از روز اول جنگ در عرصههای مختلف جهاد نمودید از حضور در نقاط اصابت، کمک به مجروحین، بازسازی منازل آسیبدیده، پشتیبانی از نیروهای نظامی و امنیتی، جهاد تبلیغ با دیوارنویسیها، کلیشهها، پارچهنوشتها، دستنویسیها و بالا نگه داشتند عَلَم در میادین شهر تهران.
اما آنچه بیش از همهی این مجاهدتها، ارزش کار دانشجوی بسیجی را متمایز میکند، نگاه نافذ و تحلیل درست آن است.
از روزی که دست نوشته (اینبار خطا نمی رود) تا اتاقهای کاخ سفید واکنش دشمن را برانگیخت، تا بیانیهها و توئیتهای روزهای اخیرتان در عدم اعتماد به دشمن نشان داد که همواره سمت درست تاریخ ایستادهاید و همچنان موذن بیدار جامعه اسلامی هستید.
این مسیر جهاد ادامه دارد، روزهای پیش رو سختتر، فتنهاش سهمگینتر و افقش روشنتر است.
ما تا پایان بر عهد خود هستیم یا به رفقای شهیدمان چون محمدرضا حشمتی می پیوندیم یا کمر باطل را میشکنیم و این هر دو برای ما سعادت است.
برادر شماسیدمهدی سیدی؛ مسئول بسیجدانشجویی دانشگاههای تهران بزرگ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۵
اینستاگرام | ایتا | بله | تلگرام | اپارات | روبیکا
۲۳
۲۱:۱۳
درود بر ملت باشرف ایران که پای حق ایستاد
صحبتهای همراه با بغض محسن مقصودی:
۴۲۹
۳:۰۷
بازارسال شده از مجموعه گرا
۲۲
۹:۰۴
واکنش سخنگوی دولت به تخریب و تهدید رئیسجمهور؛ اداره کشور با شعار ممکن نیست
فاطمه مهاجرانی گفت: کسانی که با هر مسیر دیپلماتیک مخالفت میکنند روشن بگویند جایگزین عملی آنان چیست؟ اداره کشور با شعار ممکن نیست؛ اگر راه مذاکره را نفی میکنند باید توضیح دهند برای حفظ منافع ملی و تثبیت دستاوردهای کشور چه برنامهای دارند.
- گفتگوی کامل سخنگوی دولت با خبرگزاری ایرنا
فاطمه مهاجرانی گفت: کسانی که با هر مسیر دیپلماتیک مخالفت میکنند روشن بگویند جایگزین عملی آنان چیست؟ اداره کشور با شعار ممکن نیست؛ اگر راه مذاکره را نفی میکنند باید توضیح دهند برای حفظ منافع ملی و تثبیت دستاوردهای کشور چه برنامهای دارند.
- گفتگوی کامل سخنگوی دولت با خبرگزاری ایرنا
۴۴۲
۲۱:۳۹
فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد
امضای تفاهمنامه ایران و آمریکا توسط رؤسای جمهور دو کشور که به تأیید رهبری نیز رسیده است، ایران را وارد فصل جدیدی از حیات خود میکند. “سازندگی” به این موضوع پرداخته است
محمد قوچانی؛ عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران
شکست پروژه براندازی، این بار حتی با وجود چتر حمایتی ارتشهای بیگانه، بیش از هر زمان بازگشت به اصلاحات را ثابت میکند. اصلاحطلبان البته چون صلحطلبند، بیش از جنگ در صلح بهکار میآیند و اساساً در هنگامه جنگ، مرز جناحهای سیاسی در دفاع از میهن در برابر دشمن برداشته میشود. اما در صلح است که تمایزها و رقابتها شکل میگیرد. ازجمله در همین دوران است که روشن میشود که فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد و چرا میان اصلاحطلب و اصولگرا تفاوت وجود دارد؟ از سال ۱۳۷۶ که رقابت اصلاحطلبی و اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد، بارها این سخن را از انحلالطلبان و براندازان شنیدهایم که هیچ فرقی نمیکند که چه کسی رئیسجمهور باشد و در هر صورت، هسته سخت قدرت جای دیگر است.
اما اینک ما اصلاحطلبانی که دو سال قبل در همین روزها از رأی به مسعود پزشکیان در برابر رقیبانش دفاع میکردیم، میتوانیم با وجود نقدها به رئیسجمهور با سربلندی از انتخاب خود دفاع کنیم:
۱. رئیسجمهوری که مسئله اصلی اعتراضات ۱۴۰۱ را دریافت و از تعمیق شکاف بر سر مسئله حجاب جلوگیری کرد و اشتباه دولت قبل در دامن زدن به این مسئله را تکرار نکرد و توانست، حاکمیت را از شعلههای آتش در این زمینه دور سازد و با توافقسازی با نظام بهخصوص رهبری، مسئله را حل کند.
۳. در جریان هر دو جنگ، رئیسجمهور تا دل خطر رفت و پس از تهاجم دشمن به شورای امنیت ملی در جنگ ۱۲ روزه که رئیسجمهور به شکل معجزهآسایی از ترور نجات یافت در جنگ ۴۰ روزه بارها در خیابان حضور یافت و بنا به شنیدهها همواره بهصورت بیواسطه در میان مردم کوچه و خیابان حضور دارد و سخن مردم را میشنود.
۴. در جنگ، دولت وفاق ملی به خوبی توانست با حمایت از نیروهای مسلح هم بودجه دفاع از کشور را فراهم کند و هم معیشت مردم را اداره کند بهگونهای که کشور دچار وضعیت جنگزدگی نشد و این در برابر جنگهای روانی مرسوم ازجمله اتهام بیدولتی، بهترین دفاع بود که بروکراسی ایران یعنی قوه مجریهاش در تأمین زندگی مردم کارآمد است.
۵. اما پس از جنگ، رئیسجمهور پزشکیان با شهامتی که از شهادتطلبی هم شجاعانهتر است از صلح دفاع میکند و بدون آنکه بخواهد بهدنبال حسنشهرت خویش باشد، خلاف جریان تبلیغات بدون خوشبینی و بدبینی با واقعبینی وارد مذاکرات شد و در اوج استغنا، ریاست مذاکرات را به رقیب انتخاباتی خود سپرد.پیام راهبردی رهبری در تنفیذ و تفویض رأی شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیسجمهور و شورای ۶ نفره معین در آن، که در تعامل با شورای دفاع کشور به پایان جنگ انجامید، یک نقطهعطف در اعمال مسئولیت و اختیارات مقام/ نهاد ریاست جمهوری است که بهترین تعبیر آن «رئیس جمهوری شدن رئیسجمهور» است.
۶. نهتنها فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد بلکه فرق میکند چه کسی وزیر امور خارجه باشد، وقتی محمود احمدینژاد، وزیر امور خارجهاش را در سفر کاری خارجی عزل میکند، روشن است که چه بر سر دیپلماسی کشور میآید اما وقتی دیپلماتهایی مانند عباس عراقچی، وزیر امور خارجهاند که به پشتوانه رئیسجمهور ساختمان این توافق ۱۴گانه را یک ماه است در میانه همه ناسزاها و ناجوانمردیها تدوین کردهاند و بر سر قبض و بسط آن خون دل خوردهاند.
۷. اداره کشور در همین جنگ ۴۰ روزه و مقاومت ۱۰۰ روزه ملت ایران میتواند، الگویی برای نوسازی نظام سیاسی ایران باشد. جمهوری سوم برخلاف نظر برخی دوستان اصلاحطلب نه یک حکومت نظامی که میتواند، حکومتی ملی در جمهوری اسلامی باشد که بر موازنه سه نهاد مدنی (دولت)، نظامی (سپاه) و دینی (روحانیت) استوار باشد.
در جمهوری سوم اما از اتفاق باب تازهای برای اصلاحات گشوده میشود؛ بهخصوص وقتی انحلالطلبی بهصورت سلطنتطلبی به بنبست رسیده است و بنیادگرایی به شیوه جبهه پایداری در آستانه شورش علیه نظام سیاسی قرار گرفته است قطعاً اصولگرایان جوان، رقیبی چون اصلاحطلبان جوان میخواهند که جمهوریت نظام را تقویت کنند. اما آیا اصلاحطلبان قدر این موقعیت تازه را میدانند و بر سنت خویش از دوم خرداد ۱۳۷۶ استوارند که «فرق میکند چه کسی رئیسجمهور باشد؟!»
برای خواندن مطلب کامل به سایت سازندگی مراجعه کنید
۳۹۳
۲۱:۵۸
۱۶۷
۸:۲۰
۱۶۸
۸:۲۰
۱۶۸
۸:۲۰
۱۶۷
۸:۲۰
۱۶۸
۸:۲۰