۷۲
۴:۲۶
۵۲
۱۲:۵۹
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
سلام و درود بر عزیزان گروه 
یکی از سوالاتی که بیماران زیاد می پرسند این است که آیا بعد بهتر شدن، درمان را ادامه بدهند یا خیر

مطمئنا بیماری ای که چند ساله بدلایل مختلف شما عزیزان را عاصی کرده
ویا علت و ریشه اصلی آن به چند سال قبل برمیگرده و مزمن شده با یه دوره ۲۰تا۳۰روزه رعایت غذایی و دارو درمانی ،کامل رفع نمیشه.و تا دو سه ماه باید ادامه پیدا کند..صبور باشید
آرزومند سلامتی و نشاط همیشگی شما هستیم
@drmaryamfatemi
۴۷
۵:۳۹
در صورت تمایل برای هماهنگی و رزرو نوبت، پیام دهید.
۵۶
۵:۴۱
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۳۰
۷:۳۰
۲۸
۱۳:۴۷
۱۷
۶:۳۱