بازارسال شده از قال و مقال | میلاد نیکمرام 🚩
شاید بپرسید مگه شروط دهگانه نبود؟ خیر، اون مربوط به مذاکرات کالباسه.
۱
۱۵:۵۶
آدم
تصویر
این دروغ دیروز تسنیم هم اینجا باشه برای ثبت در تاریخ!
دیگه آمارش از دستم در رفته؛ نمیدونم چندمین دروغ این خبرگزاریه!@Ebnehava
دیگه آمارش از دستم در رفته؛ نمیدونم چندمین دروغ این خبرگزاریه!@Ebnehava
۴۷۶
۱۶:۰۶
یادآوری مجدد:موضعگیری خبرگزاریها و روزنامهها ، وقتی جالب توجه میشن که بدونید وابسته یا منتسب به کجا هستن!@Ebnehava
۴۰۳
۱۶:۰۸
بقایی: برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای ایران نداریم!
فاکس نیوز:«ایران متعهد شده است که به آژانس بینالمللی انرژی اتمی و بازرسانش اجازه دهد تا به ایران بازگردند تا بر روی مکانیابی و برچیدن تاسیسات هستهای کلیدی کار کنند!!!
شما تا حالا دروغ از مسئولین مذاکرهکننده ما و وزارتخارجه و خبرگزاریهاشون شنیدید؟! 🥰@Ebnehava
فاکس نیوز:«ایران متعهد شده است که به آژانس بینالمللی انرژی اتمی و بازرسانش اجازه دهد تا به ایران بازگردند تا بر روی مکانیابی و برچیدن تاسیسات هستهای کلیدی کار کنند!!!
شما تا حالا دروغ از مسئولین مذاکرهکننده ما و وزارتخارجه و خبرگزاریهاشون شنیدید؟! 🥰@Ebnehava
۳۵۴
۱۶:۲۶
مسئول عاقل از سوراخ بازرسی آژانس بینالمللی انرژی اتمی دو بار گزیده نمیشه@Ebnehava
۳۰۸
۱۶:۳۱
آدم
دو نمونه از منابع معتبر و آگاه خبرگزاری فارس @Ebnehava
۳۱۵
۱۶:۳۴
آدم
قراره ۶ میلیارد دلار از قطر بهمون بدن البته این امتیاز نیست ، پول خودمونه!
که در مقابل کل پولهای بلوکه شده ناچیزه
که همینم بعداً میتونن بدزدن و دوباره بلوکه کنن
که تازه اونم نمیتونیم به دلخواه خودمون خرج کنیم ، باید صرف امور بشردوستانه بشه
و همش هم یکجا بهمون نمیدن
و دادنش هم مشروط به اینه که اول ما تعهداتمون رو عمل کنیم

فکر کنم دیگه شرط خفتبار دیگهای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم میذاشتن
@Ebnehava
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارتآمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فکر کنم دیگه شرط خفتبار دیگهای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم میذاشتن»؟!
هیچی دیگه! شرط خفتبار جدید هم اضافه شد!
در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم! یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمیگرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!!












@Ebnehava
هیچی دیگه! شرط خفتبار جدید هم اضافه شد!
در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم! یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمیگرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!!
🥶۲
۱۲۳
۱۷:۰۵
آدم
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارتآمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فکر کنم دیگه شرط خفتبار دیگهای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم میذاشتن»؟! هیچی دیگه! شرط خفتبار جدید هم اضافه شد! در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم! یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمیگرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!! 












@Ebnehava
.این ماجرای واردات محصولات کشاورزی در ازای پولای بلوکه شده خودمون واقعاً ترسناک و خطرناکه
میخوان گندم و ذرت و سویای آمریکایی وارد کنن!
این میتونه منشأ ورود گسترده محصولات آلوده و شروع ترورهای بیولوژیکی و سرطانهای جدید باشه!
برای کسانی که فکر میکنن من زیادی بدبین هستم توصیه میکنم حتماً برید ماجرای اهدای خونهای آلوده فرانسوی به ایران رو بخونید!!
انشاءالله که مرتکب این حماقت بزرگ نشیم!!!@Ebnehava
میخوان گندم و ذرت و سویای آمریکایی وارد کنن!
این میتونه منشأ ورود گسترده محصولات آلوده و شروع ترورهای بیولوژیکی و سرطانهای جدید باشه!
برای کسانی که فکر میکنن من زیادی بدبین هستم توصیه میکنم حتماً برید ماجرای اهدای خونهای آلوده فرانسوی به ایران رو بخونید!!
انشاءالله که مرتکب این حماقت بزرگ نشیم!!!@Ebnehava
۸۶
۱۷:۱۰
آدم
#چند_قدمی_خیمه_معاویه ! سیانان گزارش داده که فقط بخاطر چند هفته موندن قیمت نفت تو حدود ۹۰ دلار، قیمت کود تو آمریکا بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و حالا شرایط به جایی رسیده که توی نظرسنجی جدیدی که گرفتن، ۷۰ درصد کشاورزای آمریکایی گفتن توان خرید کود ندارن! ۴۷ ساله ما کشور تحریمشده و تحت فشار بودیم و حالا یک فرصت طلایی تاریخی پیش اومده که میتونیم به کشور تحریمکننده تبدیل بشیم اینا وهمیات نیست حضرات مسئولین! وعدهی خداست که اگر مقاومت کنید پیروز و غالب هستید.. @Ebnehava
۴۶
۱۷:۱۳