لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل آدم آ
۳.۲ هزار عضو

آدم

ضعیفِ قاصرِ فانی
ارتباط؛ انتقاد؛ فحش: ‎@Alim313_313
همه اکانت‌های من:ایتا:eitaa.com/Ebnehavaتوییتر:x.com/Ebnehavaویراستی:virasty.com/Ebnehavaتلگرام:t.me/AliEbnehavaروبیکا:rubika.ir/Ebnehavaسروش پلاس:splus.ir/Ebnehavaبااجازه بزرگترا بله:
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱ تیر
بازارسال شده از قال و مقال | میلاد نیک‌مرام 🚩
شاید بپرسید مگه شروط ده‌گانه نبود؟ خیر، اون مربوط به مذاکرات کالباسه.

۱

۱۵:۵۶

آدم
undefined تصویر
thumbnail
این دروغ دیروز تسنیم هم اینجا باشه برای ثبت در تاریخ!
دیگه آمارش از دستم در رفته؛ نمی‌دونم چندمین دروغ این خبرگزاریه!@Ebnehava
undefined۷۲
undefined۴

۴۷۶

۱۶:۰۶

یادآوری مجدد:موضعگیری خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها ، وقتی جالب توجه میشن که بدونید وابسته یا منتسب به کجا هستن!@Ebnehava
undefined۵۴

۴۰۳

۱۶:۰۸

thumbnail
بقایی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران نداریم!
فاکس نیوز:«ایران متعهد شده است که به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و بازرسانش اجازه دهد تا به ایران بازگردند تا بر روی مکان‌یابی و برچیدن تاسیسات هسته‌ای کلیدی کار کنند!!!


شما تا حالا دروغ از مسئولین مذاکره‌کننده ما و وزارت‌خارجه و خبرگزاری‌هاشون شنیدید؟! 🥰@Ebnehava
undefined۳۱
undefined۱۹
undefined۳

۳۵۴

۱۶:۲۶

مسئول عاقل از سوراخ بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دو بار گزیده نمیشه@Ebnehava
undefined۴۱
undefined۵
undefined۱

۳۰۸

۱۶:۳۱

آدم
undefined دو نمونه از منابع معتبر و آگاه خبرگزاری فارس @Ebnehava
thumbnail
خب بسلامتی خبرگزاری معتبر فارس هم تکذیب کرددیگه خیالم راحت شد undefined@Ebnehava
undefined۳۲
undefined۱۴
undefined۱

۳۱۵

۱۶:۳۴

بازارسال شده از آدم
thumbnail
دو نمونه از منابع معتبر و آگاه خبرگزاری فارس@Ebnehava

۱۰۸

۱۶:۴۲

آدم
undefined قراره ۶ میلیارد دلار از قطر بهمون بدن البته این امتیاز نیست ، پول خودمونه!undefined که در مقابل کل پول‌های بلوکه شده ناچیزهundefined که همینم بعداً می‌تونن بدزدن و دوباره بلوکه کنن undefined که تازه اونم نمی‌تونیم به دلخواه خودمون خرج کنیم ، باید صرف امور بشردوستانه بشهundefined و همش هم یک‌جا بهمون نمیدن undefined و دادنش هم مشروط به اینه که اول ما تعهداتمون رو عمل کنیمundefinedundefinedundefined فکر کنم دیگه شرط خفت‌بار دیگه‌ای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم میذاشتن undefined @Ebnehava
thumbnail
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارت‌آمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فکر کنم دیگه شرط خفت‌بار دیگه‌ای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم می‌ذاشتن»؟!
هیچی دیگه! شرط خفت‌بار جدید هم اضافه شد!
در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم! یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمی‌گرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!! undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined@Ebnehava
undefined۸
undefined۳
🥶۲
undefined۱
undefined۱

۱۲۳

۱۷:۰۵

آدم
undefined یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارت‌آمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فکر کنم دیگه شرط خفت‌بار دیگه‌ای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم می‌ذاشتن»؟! هیچی دیگه! شرط خفت‌بار جدید هم اضافه شد! در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم! یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمی‌گرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!! undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined @Ebnehava
thumbnail
.این ماجرای واردات محصولات کشاورزی در ازای پولای بلوکه شده خودمون واقعاً ترسناک و خطرناکه
می‌خوان گندم و ذرت و سویای آمریکایی وارد کنن!
این می‌تونه منشأ ورود گسترده محصولات آلوده و شروع ترورهای بیولوژیکی و سرطان‌های جدید باشه!



برای کسانی که فکر می‌کنن من زیادی بدبین هستم توصیه می‌کنم حتماً برید ماجرای اهدای خون‌های آلوده فرانسوی به ایران رو بخونید!!
ان‌شاءالله که مرتکب این حماقت بزرگ نشیم!!!@Ebnehava
undefined۱۰
undefined۲
undefined۱

۸۶

۱۷:۱۰

آدم
undefined #چند_قدمی_خیمه_معاویه ! سی‌ان‌ان گزارش داده که فقط بخاطر چند هفته موندن قیمت نفت تو حدود ۹۰ دلار، قیمت کود تو آمریکا بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و حالا شرایط به جایی رسیده که توی نظرسنجی جدیدی که گرفتن، ۷۰ درصد کشاورزای آمریکایی گفتن توان خرید کود ندارن! ۴۷ ساله ما کشور تحریم‌شده و تحت فشار بودیم و حالا یک فرصت طلایی تاریخی پیش اومده که می‌تونیم به کشور تحریم‌کننده تبدیل بشیم اینا وهمیات نیست حضرات مسئولین! وعده‌ی خداست که اگر مقاومت کنید پیروز و غالب هستید.. @Ebnehava
undefinedیاد این خبر هم افتادم!! undefinedundefined
انتقام اون فشاری که روی کشاورزای آمریکا بود هم می‌خوان بگیرن!!!!@Ebnehava

۴۶

۱۷:۱۳