اگه کارشناس برنامه سعید جلیلی رو به چالش بکشه، صدا و سیما خیلی خوب و گوگولیه، اما اگه کارشناس برنامه پزشکیان رو به چالش بکشه و مشاورش این افتضاح رو به بار بیاره، صداوسیما میشه کودکستان!
۱۸۴
۱۵:۴۰
۱۸۶
۱۵:۴۱
#مهم
احمدینژاد در حد فاصل ثبتنام خود و رد صلاحیتش در یک دیدار مردمی: به زودی اتفاقاتی پشت سر هم در ایران رخ خواهد داد.
ظریف چند روز پیش، به سبک میرحسین موسوی: شنبهی نهم تیر، از رئیس جمهور پزشکیان استقبال خواهیم کرد.
عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدینژاد، امروز: از برخی منابع به گوش میرسد که احمدینژاد در حصر است و ارتباطات وی محدود شده است.
همه چیز در مناظرههای آتی مشخص میشود. که آیا پزشکیان تزلزل در پر شدن سبد رأیش را با نطق غیرمعمول جبران میکند یا خير. آیا اصلاحات به این نتيجه رسیده که امیدی در کسب رأی توسط رقابتی سالم مانده است یا خير. و آیا خواص در چندین جبهه آمادهی اظهار نظر در هفتهی آینده میشوند یا خیر. البته که فرافکنی دیگر بر این مردم نتیجه نمیدهد
۱۸۳
۱۳:۱۳
تا حالا طرح وان را که اقای جلیلی در برنامه هاشون بیان کردند را شنیدید ؟؟؟
(طرح وان یعنی =طرح واحد انرژی !)
بریم ببینیم به زبان ساده این طرح چی هست
!!!؟؟
ببینید در کشور برق، گاز ،بنزین و ... داریم که به همه این منابع توسط دولت یارانه تعلق میگیره ! این خوبه اما یه عیب بزرگی داره و اون اینکه این یارانه توزیعش عادلانه نیست !چرا ؟ چون یکی خونه چند صدمتری داره یکی چندتا ماشین داره و ...لذا با اینکه اونی که چند تا خونه یا ماشین داره و پولدارتره، از یارانه ی بیشتری بهره میبره وحق اون کسی که خونش کوچیکه یا اصلا خودرویی نداره ضایع میشه و یارانه بیشتری تو جیب این پولدار تره میره .در حالی که فرد پولدار تر باید مالیات بیشتری بابت استفاده بیشتر پرداخت کنه ،اما افسوس که پرداخت نمیکنه و فقط مصرف میکنه !!!خلاصه اینکه این طرح باعث میشه به طرز عادلانه ای یارانه ی منابع و انرژی به افراد تعلق بگیره
(طرح وان یعنی =طرح واحد انرژی !)
بریم ببینیم به زبان ساده این طرح چی هست
ببینید در کشور برق، گاز ،بنزین و ... داریم که به همه این منابع توسط دولت یارانه تعلق میگیره ! این خوبه اما یه عیب بزرگی داره و اون اینکه این یارانه توزیعش عادلانه نیست !چرا ؟ چون یکی خونه چند صدمتری داره یکی چندتا ماشین داره و ...لذا با اینکه اونی که چند تا خونه یا ماشین داره و پولدارتره، از یارانه ی بیشتری بهره میبره وحق اون کسی که خونش کوچیکه یا اصلا خودرویی نداره ضایع میشه و یارانه بیشتری تو جیب این پولدار تره میره .در حالی که فرد پولدار تر باید مالیات بیشتری بابت استفاده بیشتر پرداخت کنه ،اما افسوس که پرداخت نمیکنه و فقط مصرف میکنه !!!خلاصه اینکه این طرح باعث میشه به طرز عادلانه ای یارانه ی منابع و انرژی به افراد تعلق بگیره
۱۹۳
۱۳:۱۳
از نوبخت به روحانیهمه موجودی خزانه تخلیه شده است...
#دولت_سوم_روحانی
#دولت_سوم_روحانی
۱۹۲
۱۹:۳۳
شهروندان عزیزی که با رأی خود به ایدههای خطرناک و تخیلی نه گفتند، حتی اگر به شخص من رای نداده باشند، کاری بزرگ و در خور ستایش کردند.آنها سپر بلای ایران شدند در مقابل گروهی کوچک که خود را صاحب کشور میدانند؛ حالا بقیه فرصت میکنند تا خطر احتمالی را دریابند.کار شهروندان هنوز تمام نشده است. در هفته پیش رو تا انتخابات دور دوم، به ما بپیوندید تا سایهی بلا را از این کشور دور کنیم.خاک پای مردم ایران؛مسعود پزشکیان

آخرین پیام تبلیغاتی آقای پزشکیان
نکته:لطفا به حافظه تاریخی خودتان رجوع کنید و عملکرد و اقدامات پدرخوانده های جبهه اصلاحات رو با سرنوشت ایران رو با جملات پزشکیان مقایسه کنید
نه دولت سوم حسن روحانی
۱۸۸
۱۹:۳۳
برای مردمبرای کشور برای سُفره های خالی وبرای حال بهتر
برای اون شبی که بنزین...برای نیامدنِ کسی که شنبه فهمیدبرای خنده های روی اعصابِبرای نیامدن یکی بدتر ...
برای ندیدنِ صفهای مرغ و ...برای ندیدنِ صف برنج و شکر ...برای ندیدن روزایی که روغن ...نداشتیم و برای نخریدن به قیمتِ فزون تر...
برای اونایی که سرمایههاشونبا گرونیِ بورس و دلار و ارز سوخت...فیالمثل با دلار سه تومن اومدن و دادن با دلار سی تومن گرونتر...
برای ۸۰۰ تا کشته کرونا در هر روزبرای تعطیلی مدارس و جادههایادته که نفت ما رو اینقدر نخریدنکه رسید فروش ما به روزی ۲۰۰ هزار تا بشکه
برای دختر بیکار وزیر روحانی!!!یادته نساختن مسکنِ آخوندیبرای بیکاری هفت تپه و ارج و هپکویادته مدیریت سیل از اتاقِ روحانی؟!!
یادته ظریفی که گفته بودزبان دنیا رو بلدهیادته که فرداش تو مونیخ...مونده بود بدون سوختِ برگشت؟!!!
برای اونایی که هشت سال از جوانیشونحتی آب و نونشون گره خورد به برجامبرای حقوقهای نجومی!!!
یادته که ۶۰ تُن طلا تو دو سالحیف و میل و خورده شد و یه آبم روشیادته قطعی مکرر آب اهواز و ...یادته این چیزا ؟!یا میگی یادم تو را فرامووووووش؟!
برای مردم وبرای کشوربرای خودروبرای صنعتبرای موشکبرای عزت خاک و جان و مال و زندگیمونبا رأی ندادن به #پزشکیان و به خونه فرستادن ظریف و آخوندیمیگم یه #نه بزرررررگ به ادامه راه #روحانی
#انتخابات #نه_به_ادامه_راه_روحانی#نه_به_پزشکیان#حماسه_حضور #مشارکت_حداکثری #حضور_حداکثری
رأی ما #جلیلی 
#لطفا_نشر_حداکثری
برای اون شبی که بنزین...برای نیامدنِ کسی که شنبه فهمیدبرای خنده های روی اعصابِبرای نیامدن یکی بدتر ...
برای ندیدنِ صفهای مرغ و ...برای ندیدنِ صف برنج و شکر ...برای ندیدن روزایی که روغن ...نداشتیم و برای نخریدن به قیمتِ فزون تر...
برای اونایی که سرمایههاشونبا گرونیِ بورس و دلار و ارز سوخت...فیالمثل با دلار سه تومن اومدن و دادن با دلار سی تومن گرونتر...
برای ۸۰۰ تا کشته کرونا در هر روزبرای تعطیلی مدارس و جادههایادته که نفت ما رو اینقدر نخریدنکه رسید فروش ما به روزی ۲۰۰ هزار تا بشکه
برای دختر بیکار وزیر روحانی!!!یادته نساختن مسکنِ آخوندیبرای بیکاری هفت تپه و ارج و هپکویادته مدیریت سیل از اتاقِ روحانی؟!!
یادته ظریفی که گفته بودزبان دنیا رو بلدهیادته که فرداش تو مونیخ...مونده بود بدون سوختِ برگشت؟!!!
برای اونایی که هشت سال از جوانیشونحتی آب و نونشون گره خورد به برجامبرای حقوقهای نجومی!!!
یادته که ۶۰ تُن طلا تو دو سالحیف و میل و خورده شد و یه آبم روشیادته قطعی مکرر آب اهواز و ...یادته این چیزا ؟!یا میگی یادم تو را فرامووووووش؟!
برای مردم وبرای کشوربرای خودروبرای صنعتبرای موشکبرای عزت خاک و جان و مال و زندگیمونبا رأی ندادن به #پزشکیان و به خونه فرستادن ظریف و آخوندیمیگم یه #نه بزرررررگ به ادامه راه #روحانی
#انتخابات #نه_به_ادامه_راه_روحانی#نه_به_پزشکیان#حماسه_حضور #مشارکت_حداکثری #حضور_حداکثری
#لطفا_نشر_حداکثری
۲۳۵
۱۹:۳۳
۲۱۳
۱۹:۳۳
۲۱۳
۱۹:۳۴
پیشنهاد میکنم حتما به نمایشگاه بینالمللی الکامپ یه سر بزنید
۲۱۶
۲۲:۰۵