دوستان عزیزسلام انشالله قراره اینجا باهملهجه عراقی رو صفر تا ۱۰۰ یاد بگیریم
اونم رایگانخوب نیست؟
خوب الان وقتشه دوستات رو معرفی کنیتا بیان اینجا پیش هم باشیم تا عراقی یاد بگیریم...
این لینک و بده به دوستاتhttps://ble.ir/freearaqi
این لینک و بده به دوستاتhttps://ble.ir/freearaqi
۴۸
۱۵:۵۴
هرچه زودتر وارد بشید شروع میکنیم...
۵۲
۱۶:۱۵
احوال پرسی ساده عراقی
مذکر: اشلونک
مونث: اشلونچ
به معنی چطوری هستیعنی مخاطب شما هر کدوم از اینا بود بهش یکی از اینارو میگید
ک و چ رو جریانشو میگم بهتون هول نشید
https://ble.ir/freearaqi
به معنی چطوری هستیعنی مخاطب شما هر کدوم از اینا بود بهش یکی از اینارو میگید
ک و چ رو جریانشو میگم بهتون هول نشید
https://ble.ir/freearaqi
۵۳
۱۶:۲۹
﷽
#آموزش_اصطلاحات
#اصطلاحات_كاربردى
اقسام كاربردهاى "زیِن" در #گویش_عراقی
به معنای "خوب" است
"زین" : برای مرد
"زینه" : برای مونث
"زینین" : برای جمع
علی اشلونه ؟ زینعلی چطوره : خوبه فاطمه اشلونهه : زینهفاطمه چطوره : خوبه انتو اشلونکم : زینینشما چطورید : خوبیم عائله اشلونهم: زینینخانواده چطورن : خوبن
به معنای "خُب ، باشه" میباشد
ساعه بلخمسه روح علیِهم: ساعت 5 برو پیششون
زین تدلل: خب، بروی چشم









انتشار مطالب با حذف لینک شرعا جایز نیست

تمرین روزانه = پیشرفت


با ما همراه باشید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
⇦کانال آموزش لهجه عراقی رایگان ڪلیــڪ ڪنید ⇩⇩⇩
https://ble.ir/freearaqi
علی اشلونه ؟ زینعلی چطوره : خوبه فاطمه اشلونهه : زینهفاطمه چطوره : خوبه انتو اشلونکم : زینینشما چطورید : خوبیم عائله اشلونهم: زینینخانواده چطورن : خوبن
۵۷
۱۲:۱۴
دوستانتون رو معرفی کنید دوستان عزیز تا اعضا تعدادشون بالا نره نمیشه شروع کنیم
۵۱
۲۱:۰۹
خسته شدم به عربی چی میشه 
آنی تَعبان = من خستمانته تعبان = تو خسته ای تَعِبت = خسته شدم
الله یِساعِدَک = خسته نباشی
https://ble.ir/freearaqi
آنی تَعبان = من خستمانته تعبان = تو خسته ای تَعِبت = خسته شدم
الله یِساعِدَک = خسته نباشی
https://ble.ir/freearaqi
۵۷
۸:۵۹
بازارسال شده از • لهجه عراقي •
امام صادق علیه السلام
لَیسَ مِنّا وَ لاکَرامَةَ مَن کانَ فی مِصر فِیهِ مِاَئةُ الفٍ أو یَزیدونَ وَ کانَ فی ذَلِکَ المِصر أحَدٌ أورَعَ مِنهُ
از ما نیست و کرامتی ندارد آنکه در شهری صد هزار نفری با بیشتر زندگی کند و در آن شهر کسی باتقواتر از او باشد.کافی ج2 ص78
| https://ble.ir/lahjeh_iraqi |

لَیسَ مِنّا وَ لاکَرامَةَ مَن کانَ فی مِصر فِیهِ مِاَئةُ الفٍ أو یَزیدونَ وَ کانَ فی ذَلِکَ المِصر أحَدٌ أورَعَ مِنهُ
از ما نیست و کرامتی ندارد آنکه در شهری صد هزار نفری با بیشتر زندگی کند و در آن شهر کسی باتقواتر از او باشد.کافی ج2 ص78
| https://ble.ir/lahjeh_iraqi |
۱
۶:۲۶
بازارسال شده از استودیو نویرا ✨☫✨
به نظرم فرصت خوبیه یکسال حدودا زمان داری برای یادگیری که بتونیگلیم خودتو از آب بکشی بیرون
وارد کانال لهجه عراقی بشو
۶
۱۲:۳۸