لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل بینا l قائم شریعتیب
۸۰۲ عضو

بینا l قائم شریعتی

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید...
دریافت نظرات مخاطبین محترم از طریق آیدی @ghaem_shariati
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱۷ اردیبهشت
بینا l قائم شریعتی
undefined به لطف خدا یادداشت تعلیم و تربیت شهری بازخوردهای زیادی داشت و در برخی کانال‌های خبری دیگر مانند اینجا و اینجا نیز منتشر شد. پیام‌های متعددی هم در خصوص آن برای نگارنده ارسال شد. برخی از پیام‌ها ارسال تجربه های مشابه بود که ان‌شاءالله در همین کانال منتشر خواهد شد. برخی نیز سوالات و ابهامات و نقدهایی داشتند که در حد توان توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهم کرد. #بعثت_مردم #محله_محوری #آموزش‌پرورش #معلم #هویت‌ساز_نسل_آینده #ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد undefined @ghaemshariati
undefined تجربه یک معلم
پیرو انتشار مطلب تعلیم و تربیت شهری یکی از دوستان که معلم کلاس ششم #ابتدایی هستند پیام دادند که یک روز در هفته عصر را به دانش آموزان و خانواده ها اعلام کرده‌اند ساعتی قبل از اذان مغرب در #مسجد نزدیک #مدرسه حضور دارند، اندکی رفع اشکال درسی میکنند، اندکی گفتگو و خوش و بش و اندکی هم بازی، بعد از نماز هم به همراه آنها که دوست دارند دسته جمعی در #تجمع آن محل حاضر میشوند و #پرچم می‌چرخانند و با حال خوب و پر‌انرژی به خانه برمی‌گردند.
undefined خدا قوت به این معلم عزیز و همه معلمان دلسوز و دغدغه‌مند #ایرانِ_جان.
#بعثت_مردم#معلم_هویت‌ساز_نسل_آینده#تجربه_نگاری#جنگ_تحمیلی_سوم#فرید
undefined @ghaemshariati
undefined۳
undefined۱

۴۹۹

۱۲:۲۹

۲۴ خرداد
undefined باز هم #روایت_اول را به راحتی به دشمن واگذار کردند!
undefined این جنگ را آنها شروع کردند، پایانش را هم آنها ترسیم کردند؟!undefined واقعا چیزی امضا شده است؟! محتوای آن چیست؟undefined متجاوز و جنایتکار جنگی معین شد؟undefined خسارات جنگ چه شد؟undefined تنگه هرمز و عوارض آن چه طور؟undefined خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از منطقه و تعطیلی کامل پایگاه‌های نظامی آن چه شد؟ undefined پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونی به حزب الله لبنان و نقض مکرر آتش بس در لبنان چه می‌شود؟و ...
به همین راحتی با سرمایه اجتماعی و مردم مبعوث شده بازی می‌کنند.
undefined باز هم دوگانه #جهالت #خیانت
ان‌شاءالله گربه است؟!
#پاکستان#مرگ_بر_آمریکا
undefined @ghaemshariati
undefined۵
undefined۲
undefined۱

۲۹۱

۲۱:۵۸

بینا l قائم شریعتی
undefined باز هم #روایت_اول را به راحتی به دشمن واگذار کردند! undefined این جنگ را آنها شروع کردند، پایانش را هم آنها ترسیم کردند؟! undefined واقعا چیزی امضا شده است؟! محتوای آن چیست؟ undefined متجاوز و جنایتکار جنگی معین شد؟ undefined خسارات جنگ چه شد؟ undefined تنگه هرمز و عوارض آن چه طور؟ undefined خروج کامل نیروهای نظامی آمریکا از منطقه و تعطیلی کامل پایگاه‌های نظامی آن چه شد؟ undefined پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونی به حزب الله لبنان و نقض مکرر آتش بس در لبنان چه می‌شود؟ و ... به همین راحتی با سرمایه اجتماعی و مردم مبعوث شده بازی می‌کنند. undefined باز هم دوگانه #جهالت #خیانت ان‌شاءالله گربه است؟! #پاکستان #مرگ_بر_آمریکا undefined @ghaemshariati
undefined این چه نوع تفاهمی است که جزییات آن را مسئولان دیپلماسی ما نمی‌توانند اعلام کنند و میگویند پس از امضاء رسمی خواهند گفت اما #ترامپ_قمارباز_ملعون هر چه دلش میخواهد درباره جزییات آن می‌گوید.
#جنگ_تحمیلی_سوم#برجام
undefined @ghaemshariati
undefined۳
undefined۱

۲۷۹

۲۲:۰۸

thumbnail
undefined فرمودند: مسلما فریادهای مردم در میادین در نتیجه مذاکرات مؤثر است
اکنون که تفاهمی اعلام شده که هنوز جزییات آن را البته نمی‌دانیم و فرصت ۶۰ روزه #مذاکرات، باید بیش از گذشته در میادین «هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم» و شروط رهبری و بیانات ایشان در این‌باره را به صورت حداکثری مطالبه کنیم.
#تنگه_هرمز#غرامت#وحدت_ساحات#خروج_نظامیان_آمریکا#عدم_مذاکره_هسته‌ای#خلع_سلاح_اسرائیل#ای_رهیر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد#لبیک_سید_مجتبی
undefined @ghaemshariati
undefined۱۶

۱.۳K

۲۲:۴۱

۲۵ خرداد
undefined در #برجام گفتند #برد_برد، که که البته معلوم شد #خسارت_محض بود.
undefined این #تفاهم اما به نظر می‌رسد تا اینجا باخت باخت است:
چرا؟
#آمریکا و #اسرائیل قطعا به اهداف اصلی خود (#تجزیه ایران، تغییر حکومت ایران، نابودی کامل تأسیسات #هسته‌ای ای، نابودی قدرت #موشکی، تسلط بر منابع انرژی و #نفت ایران، بلعیدن ایران، نابودی جبهه مقاومت، عدم دخالت ایران در منطقه و فلسطین و ...) نرسیدند. باز شدن #تنگه_هرمز و عبور رایگان از آن (به ادعای خودشان البته) که قبل از جنگ وجود داشت را به عنوان دستاورد مطرح می‌کنند!
اما برای ما چطور؟
تکلیف جنگ مشخص شده و متجاوز تعیین شده است؟
سایه جنگ از سر ایران برداشته شده است؟ آیا هر لحظه ممکن نیست نقض عهد کنند و بزنند و ترور کنند؟ چه تضمینی وجود دارد به جز امضای آنها؟شرایط کشور عادی می‌شود؟ مقامات ارشد و عالی رتبه نظام امکان حضور عادی در مجامع و برگزاری دیدارهای مردمی را دارند؟ فعالیت دستگاه ها و نهادهایی مانند مجلس، دولت، قوه قضائیه، آموزش پرورش، آموزش عالی و ... چطور؟
کنترل تنگه هرمز و اخذ عوارض چطور؟ رهبر معظم انقلاب فرموده بودند دیگر به حالت قبل برنمی‌گردد.
دریافت خسارت یا برداشتن از اموال آنها یا خسارت زدن به آنها به همان میزان چطور می‌شود؟
انتقام خون #رهبر_شهید و #۱۶۸ کودک شهید #میناب و دانشمندان و فرماندهان و سایر شهدا چه می‌شود؟و ...
البته شاید بگویند این سوالات برای مذاکرات است! اگر مذاکرات به نتیجه نرسد چه می‌شود؟ به بعد از مذاکرات فکر شده است؟ یا مذاکره هدف است؟
#ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد#لبیک_سید_مجتبی#شروط۱۰گانه#مطالبه_حداکثری
undefined @ghaemshariati
undefined۵
undefined۴
undefined۳
undefined۱

۳۹۷

۷:۳۲

بینا l قائم شریعتی
undefined در #برجام گفتند #برد_برد، که که البته معلوم شد #خسارت_محض بود. undefined این #تفاهم اما به نظر می‌رسد تا اینجا باخت باخت است: چرا؟ #آمریکا و #اسرائیل قطعا به اهداف اصلی خود (#تجزیه ایران، تغییر حکومت ایران، نابودی کامل تأسیسات #هسته‌ای ای، نابودی قدرت #موشکی، تسلط بر منابع انرژی و #نفت ایران، بلعیدن ایران، نابودی جبهه مقاومت، عدم دخالت ایران در منطقه و فلسطین و ...) نرسیدند. باز شدن #تنگه_هرمز و عبور رایگان از آن (به ادعای خودشان البته) که قبل از جنگ وجود داشت را به عنوان دستاورد مطرح می‌کنند! اما برای ما چطور؟ تکلیف جنگ مشخص شده و متجاوز تعیین شده است؟ سایه جنگ از سر ایران برداشته شده است؟ آیا هر لحظه ممکن نیست نقض عهد کنند و بزنند و ترور کنند؟ چه تضمینی وجود دارد به جز امضای آنها؟ شرایط کشور عادی می‌شود؟ مقامات ارشد و عالی رتبه نظام امکان حضور عادی در مجامع و برگزاری دیدارهای مردمی را دارند؟ فعالیت دستگاه ها و نهادهایی مانند مجلس، دولت، قوه قضائیه، آموزش پرورش، آموزش عالی و ... چطور؟ کنترل تنگه هرمز و اخذ عوارض چطور؟ رهبر معظم انقلاب فرموده بودند دیگر به حالت قبل برنمی‌گردد. دریافت خسارت یا برداشتن از اموال آنها یا خسارت زدن به آنها به همان میزان چطور می‌شود؟ انتقام خون #رهبر_شهید و #۱۶۸ کودک شهید #میناب و دانشمندان و فرماندهان و سایر شهدا چه می‌شود؟ و ... البته شاید بگویند این سوالات برای مذاکرات است! اگر مذاکرات به نتیجه نرسد چه می‌شود؟ به بعد از مذاکرات فکر شده است؟ یا مذاکره هدف است؟ #ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد #لبیک_سید_مجتبی #شروط۱۰گانه #مطالبه_حداکثری undefined @ghaemshariati
thumbnail
undefined راه حل مشکل ایران آمریکا
undefined خب با #آمریکا چه جوری مشکل حل میشود؟ این سؤال واقعی است، جدّی است. نمیخواهیم با هم دعوا کنیم؛ سؤال میکنیم: مشکل با آمریکا چه جوری حل میشود؟ با نشستن و #مذاکره کردن و از آمریکا تعهّد گرفتن مشکل حل میشود؟ [اینکه] بنشینیم با آمریکا مذاکره کنیم، تعهّد بگیریم که شما باید فلان کارها را بکنید، فلان کارها را نکنید، مشکل حل میشود؟
undefined در قضیّه‌ی #بیانیّه‌ی_الجزایر، سر قضیّه‌ی آزادی گروگانها در سال ۶۰، شما نشستید با آمریکا صحبت کردید. بنده آن وقت نماینده‌ی مجلس بودم ــ البتّه در مجلس نبودم، در جبهه بودم، اهواز بودم ــ همان وقت اینجا در تهران همین حضرات نشستند به واسطه‌ی الجزایر و بدون رودررویی با آمریکایی‌ها صحبت کردند ــ البتّه مصوّبه‌ی مجلس بود، کار غیر قانونی‌ای نبود ــ  قرارداد گذاشتند، تعهّدهای متعدّدی گرفتند که ثروتهای ما را آزاد کنید، تحریمهای ما را بردارید، در امور داخلی کشور ما دخالت نکنید، و ما هم از این طرف گروگانها را آزاد میکنیم. گروگانها را آزاد کردیم، آیا آمریکا به آن تعهّدات عمل کرد؟ آیا آمریکا #تحریم را برداشت؟ آیا آمریکا ثروتهای مسدودشده‌ی ما را به ما پس داد؟ نه، آمریکا به تعهّد عمل نمیکند؛
undefined خیلی خب، این هم مذاکره و نشستن با آمریکا.
undefined یا در #برجام؛ گفتند که [اگر] شما فعّالیّت صنعتی هسته‌ای را کم کنید ــ حالا جرئت نکردند بگویند تعطیلِ تعطیل ‌ــ به این مقدار فروکاهی کنید، ما این کارها را انجام میدهیم؛ تحریمها را برمیداریم، این کار را میکنیم، آن کار را میکنیم؛ کردند این کارها را؟ نکردند دیگر. مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمیکند.
undefined بله، مشکل ما را با آمریکا یک چیز حل میکند؛ چه چیزی؟ به آمریکا #باج بدهیم؛
undefined نه یک بار؛ آمریکایی‌ها به یک بار باج هم قانع نیستند؛ امروز باج بدهیم، فردا می‌آیند یک باج دیگر میخواهند، [باز باید] باج بدهیم؛ پس‌فردا می‌آیند یک باج دیگر میخواهند، [باز باید] باج بدهیم. امروز میگویند #هسته‌ای را تعطیل کنید ــ اوّل میگویند بیست درصد را تعطیل کنید، بعد میگویند پنج درصد را تعطیل کنید، بعد میگویند بساط هسته‌ای را برچینید ــ بعد میگویند #قانون_اساسی را عوض کنید، بعد میگویند #شورای_نگهبان را بردارید؛ آمریکایی‌ها باج میگیرند. اگر بخواهید مشکلتان با آمریکا حل بشود، باید این کار را بکنید؛ مرتّب باج بدهید. آمریکا اینها را میخواهد: پشت مرزهای خودتان، خودتان را محبوس کنید، دستتان را خالی کنید، صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید.
undefined️ کدام ایرانی باغیرتی حاضر است که یک چنین باجی بدهد؟ من نمیگویم [طرف‌دار] جمهوری اسلامی؛ ممکن است یکی جمهوری اسلامی را هم قبول نداشته باشد امّا ایرانی باشد، غیرت ایرانی داشته باشد؛ [او هم] حاضر نیست این باجها را بدهد. آمریکا به کمتر از این قانع نیست؛
undefined چرا نمیفهمند؟ مذاکره‌ی با آمریکا مشکلی را حل نمیکند. اگر حاضرید باج بدهید، نه یک بار، نه دو بار، پشت سر هم، در همه‌ی مسائل اساسی، و از همه‌ی خطوط قرمزتان عبور کنید، بله، آن وقت آمریکا با شما دیگر کاری ندارد، مثل دوران #پهلوی. مردم #انقلاب کردند برای [رهایی از] این، این همه #شهید دادند برای این.
undefined این کشوری که این جور دارد #پیشرفت میکند، این جوانهایی که این جور دارند در همه‌ی میدانها کار میکنند، باید این جور با آنها حرف زد؟ این جور بهشان گفت؟
بیانات #رهبرشهیدانقلاب در دیدار با بسیجیان، ۵ آذر ۱۴۰۱
#ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد#لبیک_سید_مجتبی#مرگ_بر_آمریکا#جنگ_تحمیلی_سوم
undefined @ghaemshariati
undefined۵
undefined۱

۴۲۵

۱۵:۵۹

۲۶ خرداد
بینا l قائم شریعتی
undefined undefined راه حل مشکل ایران آمریکا undefined خب با #آمریکا چه جوری مشکل حل میشود؟ این سؤال واقعی است، جدّی است. نمیخواهیم با هم دعوا کنیم؛ سؤال میکنیم: مشکل با آمریکا چه جوری حل میشود؟ با نشستن و #مذاکره کردن و از آمریکا تعهّد گرفتن مشکل حل میشود؟ [اینکه] بنشینیم با آمریکا مذاکره کنیم، تعهّد بگیریم که شما باید فلان کارها را بکنید، فلان کارها را نکنید، مشکل حل میشود؟ undefined در قضیّه‌ی #بیانیّه‌ی_الجزایر، سر قضیّه‌ی آزادی گروگانها در سال ۶۰، شما نشستید با آمریکا صحبت کردید. بنده آن وقت نماینده‌ی مجلس بودم ــ البتّه در مجلس نبودم، در جبهه بودم، اهواز بودم ــ همان وقت اینجا در تهران همین حضرات نشستند به واسطه‌ی الجزایر و بدون رودررویی با آمریکایی‌ها صحبت کردند ــ البتّه مصوّبه‌ی مجلس بود، کار غیر قانونی‌ای نبود ــ  قرارداد گذاشتند، تعهّدهای متعدّدی گرفتند که ثروتهای ما را آزاد کنید، تحریمهای ما را بردارید، در امور داخلی کشور ما دخالت نکنید، و ما هم از این طرف گروگانها را آزاد میکنیم. گروگانها را آزاد کردیم، آیا آمریکا به آن تعهّدات عمل کرد؟ آیا آمریکا #تحریم را برداشت؟ آیا آمریکا ثروتهای مسدودشده‌ی ما را به ما پس داد؟ نه، آمریکا به تعهّد عمل نمیکند؛ undefined خیلی خب، این هم مذاکره و نشستن با آمریکا. undefined یا در #برجام؛ گفتند که [اگر] شما فعّالیّت صنعتی هسته‌ای را کم کنید ــ حالا جرئت نکردند بگویند تعطیلِ تعطیل ‌ــ به این مقدار فروکاهی کنید، ما این کارها را انجام میدهیم؛ تحریمها را برمیداریم، این کار را میکنیم، آن کار را میکنیم؛ کردند این کارها را؟ نکردند دیگر. مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمیکند. undefined بله، مشکل ما را با آمریکا یک چیز حل میکند؛ چه چیزی؟ به آمریکا #باج بدهیم؛ undefined نه یک بار؛ آمریکایی‌ها به یک بار باج هم قانع نیستند؛ امروز باج بدهیم، فردا می‌آیند یک باج دیگر میخواهند، [باز باید] باج بدهیم؛ پس‌فردا می‌آیند یک باج دیگر میخواهند، [باز باید] باج بدهیم. امروز میگویند #هسته‌ای را تعطیل کنید ــ اوّل میگویند بیست درصد را تعطیل کنید، بعد میگویند پنج درصد را تعطیل کنید، بعد میگویند بساط هسته‌ای را برچینید ــ بعد میگویند #قانون_اساسی را عوض کنید، بعد میگویند #شورای_نگهبان را بردارید؛ آمریکایی‌ها باج میگیرند. اگر بخواهید مشکلتان با آمریکا حل بشود، باید این کار را بکنید؛ مرتّب باج بدهید. آمریکا اینها را میخواهد: پشت مرزهای خودتان، خودتان را محبوس کنید، دستتان را خالی کنید، صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید. undefined️ کدام ایرانی باغیرتی حاضر است که یک چنین باجی بدهد؟ من نمیگویم [طرف‌دار] جمهوری اسلامی؛ ممکن است یکی جمهوری اسلامی را هم قبول نداشته باشد امّا ایرانی باشد، غیرت ایرانی داشته باشد؛ [او هم] حاضر نیست این باجها را بدهد. آمریکا به کمتر از این قانع نیست؛ undefined چرا نمیفهمند؟ مذاکره‌ی با آمریکا مشکلی را حل نمیکند. اگر حاضرید باج بدهید، نه یک بار، نه دو بار، پشت سر هم، در همه‌ی مسائل اساسی، و از همه‌ی خطوط قرمزتان عبور کنید، بله، آن وقت آمریکا با شما دیگر کاری ندارد، مثل دوران #پهلوی. مردم #انقلاب کردند برای [رهایی از] این، این همه #شهید دادند برای این. undefined این کشوری که این جور دارد #پیشرفت میکند، این جوانهایی که این جور دارند در همه‌ی میدانها کار میکنند، باید این جور با آنها حرف زد؟ این جور بهشان گفت؟ بیانات #رهبرشهیدانقلاب در دیدار با بسیجیان، ۵ آذر ۱۴۰۱ #ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد #لبیک_سید_مجتبی #مرگ_بر_آمریکا #جنگ_تحمیلی_سوم undefined @ghaemshariati
thumbnail
undefined با آمریکا چجوری مشکل حل می‌شود؟
undefined این سؤال واقعی است. جدی است.
undefined پاسخ را ببینیم
#علی‌الاصول
undefined @ghaemshariati
undefined۱

۲۹۶

۱۴:۲۶

۲۹ خرداد
بینا l قائم شریعتی
undefined در #برجام گفتند #برد_برد، که که البته معلوم شد #خسارت_محض بود. undefined این #تفاهم اما به نظر می‌رسد تا اینجا باخت باخت است: چرا؟ #آمریکا و #اسرائیل قطعا به اهداف اصلی خود (#تجزیه ایران، تغییر حکومت ایران، نابودی کامل تأسیسات #هسته‌ای ای، نابودی قدرت #موشکی، تسلط بر منابع انرژی و #نفت ایران، بلعیدن ایران، نابودی جبهه مقاومت، عدم دخالت ایران در منطقه و فلسطین و ...) نرسیدند. باز شدن #تنگه_هرمز و عبور رایگان از آن (به ادعای خودشان البته) که قبل از جنگ وجود داشت را به عنوان دستاورد مطرح می‌کنند! اما برای ما چطور؟ تکلیف جنگ مشخص شده و متجاوز تعیین شده است؟ سایه جنگ از سر ایران برداشته شده است؟ آیا هر لحظه ممکن نیست نقض عهد کنند و بزنند و ترور کنند؟ چه تضمینی وجود دارد به جز امضای آنها؟ شرایط کشور عادی می‌شود؟ مقامات ارشد و عالی رتبه نظام امکان حضور عادی در مجامع و برگزاری دیدارهای مردمی را دارند؟ فعالیت دستگاه ها و نهادهایی مانند مجلس، دولت، قوه قضائیه، آموزش پرورش، آموزش عالی و ... چطور؟ کنترل تنگه هرمز و اخذ عوارض چطور؟ رهبر معظم انقلاب فرموده بودند دیگر به حالت قبل برنمی‌گردد. دریافت خسارت یا برداشتن از اموال آنها یا خسارت زدن به آنها به همان میزان چطور می‌شود؟ انتقام خون #رهبر_شهید و #۱۶۸ کودک شهید #میناب و دانشمندان و فرماندهان و سایر شهدا چه می‌شود؟ و ... البته شاید بگویند این سوالات برای مذاکرات است! اگر مذاکرات به نتیجه نرسد چه می‌شود؟ به بعد از مذاکرات فکر شده است؟ یا مذاکره هدف است؟ #ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد #لبیک_سید_مجتبی #شروط۱۰گانه #مطالبه_حداکثری undefined @ghaemshariati
thumbnail
undefined جامعه اسلامی؛ علی الاصولِ امام
undefined پس از چند یادداشت اخیر درباره #تفاهم‌نامه، برخی از دوستان و آشنایان نقدهایی وارد کردند که چرا انقدر انتقاد، چرا کاسه داغ‌تر از آش؟ رهبری هم موافق هستند! و .‌‌.
undefined پیام #رهبر_معظم_انقلاب حجت را بر همه تمام کرد و البته وظیفه امثال ما را در #جهاد_تبیین سنگین‌تر کرد تا در #جامعه_اسلامی به جایی برسیم که نظر #علی‌الاصول #ولی_فقیه محقق شود نه دیگران.
undefined و البته #رهبرشهید فرموده بودند مقدمه جامعه اسلامی #دولت_اسلامی است.و در بیان دیگری فرمودند «البتّه خوشبختانه در #جمهوری‌اسلامی، به صورت فردی، افراد ابوذرگونه داشته‌ایم؛ [از قبیل] همین شهدای بزرگ، نامدار و بعضی حتّی گمنام؛ اینها هستند امّا جامعه باید تغییر پیدا کند، صلاح باید سراسر جامعه را فرابگیرد.» یعنی جامعه هنوز اسلامی نشده است.
#ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد#لبیک_سید_مجتبی#مذاکرات#مطالیه_حداکثری#تحقق_شروط
undefined @ghaemshariati
undefined۷
undefined۳
undefined۱

۱.۲K

۸:۰۷

۳۱ خرداد
بینا l قائم شریعتی
undefined undefined جامعه اسلامی؛ علی الاصولِ امام undefined پس از چند یادداشت اخیر درباره #تفاهم‌نامه، برخی از دوستان و آشنایان نقدهایی وارد کردند که چرا انقدر انتقاد، چرا کاسه داغ‌تر از آش؟ رهبری هم موافق هستند! و .‌‌. undefined پیام #رهبر_معظم_انقلاب حجت را بر همه تمام کرد و البته وظیفه امثال ما را در #جهاد_تبیین سنگین‌تر کرد تا در #جامعه_اسلامی به جایی برسیم که نظر #علی‌الاصول #ولی_فقیه محقق شود نه دیگران. undefined و البته #رهبرشهید فرموده بودند مقدمه جامعه اسلامی #دولت_اسلامی است. و در بیان دیگری فرمودند «البتّه خوشبختانه در #جمهوری‌اسلامی، به صورت فردی، افراد ابوذرگونه داشته‌ایم؛ [از قبیل] همین شهدای بزرگ، نامدار و بعضی حتّی گمنام؛ اینها هستند امّا جامعه باید تغییر پیدا کند، صلاح باید سراسر جامعه را فرابگیرد.» یعنی جامعه هنوز اسلامی نشده است. #ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد #لبیک_سید_مجتبی #مذاکرات #مطالیه_حداکثری #تحقق_شروط undefined @ghaemshariati
undefined حاج قاسم #علی‌الاصول
undefined خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت، #خمینی عزیز، مرا در مسیر #عبدصالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، #خامنه‌ای عزیز که جانم فدای جان او باد، قرار دادی.
undefined برادران و خواهران عزیز ایرانی من، مردم پرافتخار و سربلند که جان من و امثال من هزاران‌بار فدای شما باد، کما اینکه شما صد‌ها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید، از #اصول مراقبت کنید. اصول یعنی، #ولی_فقیه، خصوصا این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت. خامنه‌ای عزیز را عزیز جان خود بدانید. حرمت او را حرمت مقدسات بدانید.
undefined️ خطاب به سیاسیون undefined
undefined اصول عبارت از چند اصل مهم است: اول آن‌ها اعتقاد عملی به ولایت فقیه است، یعنی اینکه نصیحت او را بشنوید، با جان و دل به توصیه و تذکرات او به‌عنوان طبیب حقیقی شرعی و علمی عمل کنید.کسی که در #جمهوری_اسلامی میخواهد مسئولیتی را احراز کند، شرط اساسی آن [این است که] اعتقاد حقیقی و عمل به ولایت فقیه داشته باشد. من نه می‌گویم ولایت تنوری و نه می‌گویم ولایت قانونی؛ هیچ یک از این دو، مشکل وحدت را حل نمی‌کند؛ ولایت قانونی، خاصّ عامه مردم اعم از مسلم و غیر مسلمان است، اما ولایت عملی مخصوص مسئولین است که می‌خواهند بار مهم کشور را بر دوش بگیرند، آن هم کشور اسلامی با این همه شهید.(وصیت‌نامه #حاج‌قاسم‌سلیمانی)
#ای_رهبر_شهیدم_راهت_ادامه_دارد#مکتب_حاج_قاسم#جانفدا#صالح_بعد_صالح#لبیک_سید_مجتبی#تفاهم‌نامه
undefined @ghaemshariati
undefined۶

۱.۱K

۱۰:۰۱

۲ تیر
بازارسال شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
thumbnail
undefined مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد
undefined در انتظار تحقق شروط
undefined رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
undefined خاتمه عملیات نظامی
undefined رفع محاصره دریایی ایران
undefined تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز
undefined تأمین خسارت و بازسازی
undefined لغو جامع تمامی تحریم‌ها
undefined خاتمه موضوعات هسته‌ای
undefined در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود

undefined متن کامل پیام
undefined @rahbar_enghelab_ir

۱

۱۰:۴۹