تو مهم بود بمانی، که نماندی، رفتیجان که باید برود، سفت به من چسبیده
۴۳
۱۳:۴۴
آشوب جهان و جنگ دنیا به کناربحران ندیدن تو را من چه کنم؟
۳۸
۲۲:۰۶
بازارسال شده از تا انتهایِ افق
ببینید این همان «یک نفر» هست که اومده اعلام حرف درست رو کرده.بعد حالا میبینه چقدر مشابهش فکر میکنند اما جرأت بیان ندارند...
هرکس هرجا هست باید حرف بزنه. و خواهد دید به بقیه هم جرأت بیان حق رو میده. و یا در نظرات اشتباهشون شک ایجاد میکنه و دیوار باورهای غلطشون ترک میخوره...
بخشی از ادبیات ایشون رو دیگه نمیشد سانسور کرد. عذرخواهی میکنم.
@ninfrance
هرکس هرجا هست باید حرف بزنه. و خواهد دید به بقیه هم جرأت بیان حق رو میده. و یا در نظرات اشتباهشون شک ایجاد میکنه و دیوار باورهای غلطشون ترک میخوره...
بخشی از ادبیات ایشون رو دیگه نمیشد سانسور کرد. عذرخواهی میکنم.
@ninfrance
۱۰
۲۲:۱۹
#مینی_سریال_دیدم#در_جستجوی_پرسفونه
یه مینی سریال کلاسیک چهار قسمتی بود. حال خوب کن و قشنگ بود. ریتمش کند بود. من با دور تندتر می دیدمش ولی در کل آرامش بخش بود برام. بازیگر دختره خیلی ناز بود.ماجرای دختر فقیری هست که مجبور میشه بخاطر نجات خانواده اش از فقر با یه دوک بی احساس و بی عاطفه ازدواج کنه.
یه مینی سریال کلاسیک چهار قسمتی بود. حال خوب کن و قشنگ بود. ریتمش کند بود. من با دور تندتر می دیدمش ولی در کل آرامش بخش بود برام. بازیگر دختره خیلی ناز بود.ماجرای دختر فقیری هست که مجبور میشه بخاطر نجات خانواده اش از فقر با یه دوک بی احساس و بی عاطفه ازدواج کنه.
۳۰۰
۱۱:۲۲
#سریال_دیدم#گودال (چاله)
من فصل اولشو دیدم که ۱۵ قسمت بود. گویا فصل دومی هم داره که ندیدم.
ماجرای اتفاقاتیه که در یک شبانه روز در یک اورژانس میفته. یعنی هر قسمتش شرح یک ساعت از روز هست. قسمت اول ساعت ۷ تا ۸ صبح. قسمت دوم ۸ تا ۹ صبح و... قسمت آخر ساعت پایانی کار اعضای اورژانس شیفت روز هست که تحویل میدن به شیفت بعدی.
من جدا لذت بردم از دیدن این سریال.گاهی مودم اینه یه چیز جدی ببینم. توی سریالهای پزشکی دکتر هاوس رو هم دیده بودم ولی دکتر هاوس زیادی باهوش و فانتزی بود. دکترای سریال گودال خیلی عادی تر و انسانی تر بودن.
از نظر صحنه، صحنه ای نداشت بنظرم ولی نمیشه با بچه دید. بعضی مشکلات بیمارها و اینکه گاهی اندامشون موقع معالجه معلوم میشد و حال بهم زن ترین مورد که باااید توی تمام سریال ها و فیلماشون باشه و بحث همجنسگرا بودن دو نمونه از بیمارها.
یه چیزیش برام جالب بود. قبلا زیاد توی تجربیات خارج نشین ها خونده بودم که برای یه کار ساده ی پزشکی باید هفته ها و ماهها توی نوبت بمونن و اگر موردشون حاد باشه باید ساعتها توی نوبت اورژانس بیمارستان بمونن.
اینجا هم همین بود. بعد جالب بود یه تیکه یه بیماره گفت ما مثل کشورای جهان سومی باید هشت ساعت توی صف اورژانس بمونیم
احتمالا پس ماها جهان اولی تر از آمریکا هستیم
(یاد فریبرز سریال زیرخاکی افتادم
)
وضعیت پزشکها و رزیدنتها هم نشون داد رزیدنته با شیفتهای سنگین و وحشتناک که وقت نهار خوردن هم نداشت، انقدر پول نداشت که یه اتاق (خونه نه، اتاق) اجاره کنه و یواشکی توی یه اتاق بیمارستان زندگی میکرد.نمیدونم چرا ناراحت نشدم براشون
بهرحال سریال جالبی بود.اگر فیلمها و سریالهای پزشکی رو دوست دارین از دیدنش لذت میبرین.
من فصل اولشو دیدم که ۱۵ قسمت بود. گویا فصل دومی هم داره که ندیدم.
ماجرای اتفاقاتیه که در یک شبانه روز در یک اورژانس میفته. یعنی هر قسمتش شرح یک ساعت از روز هست. قسمت اول ساعت ۷ تا ۸ صبح. قسمت دوم ۸ تا ۹ صبح و... قسمت آخر ساعت پایانی کار اعضای اورژانس شیفت روز هست که تحویل میدن به شیفت بعدی.
من جدا لذت بردم از دیدن این سریال.گاهی مودم اینه یه چیز جدی ببینم. توی سریالهای پزشکی دکتر هاوس رو هم دیده بودم ولی دکتر هاوس زیادی باهوش و فانتزی بود. دکترای سریال گودال خیلی عادی تر و انسانی تر بودن.
از نظر صحنه، صحنه ای نداشت بنظرم ولی نمیشه با بچه دید. بعضی مشکلات بیمارها و اینکه گاهی اندامشون موقع معالجه معلوم میشد و حال بهم زن ترین مورد که باااید توی تمام سریال ها و فیلماشون باشه و بحث همجنسگرا بودن دو نمونه از بیمارها.
یه چیزیش برام جالب بود. قبلا زیاد توی تجربیات خارج نشین ها خونده بودم که برای یه کار ساده ی پزشکی باید هفته ها و ماهها توی نوبت بمونن و اگر موردشون حاد باشه باید ساعتها توی نوبت اورژانس بیمارستان بمونن.
اینجا هم همین بود. بعد جالب بود یه تیکه یه بیماره گفت ما مثل کشورای جهان سومی باید هشت ساعت توی صف اورژانس بمونیم
وضعیت پزشکها و رزیدنتها هم نشون داد رزیدنته با شیفتهای سنگین و وحشتناک که وقت نهار خوردن هم نداشت، انقدر پول نداشت که یه اتاق (خونه نه، اتاق) اجاره کنه و یواشکی توی یه اتاق بیمارستان زندگی میکرد.نمیدونم چرا ناراحت نشدم براشون
بهرحال سریال جالبی بود.اگر فیلمها و سریالهای پزشکی رو دوست دارین از دیدنش لذت میبرین.
۲۳۹
۲۰:۰۴
بازارسال شده از ننه ابراهیم
۴
۹:۴۸
۲۷
۱۳:۴۳
بازارسال شده از Zeinab_r
رهبری فرمودند نظر من این نیستحال باید بپرسیم رهبرم نظر شما چیست؟باید برگردیم به نظر رهبری
۲
۱۳:۴۴
۱۸
۲۳:۲۷
قلعه ای با حضور من و فکرهام
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند،
۲۱ خرداد ۱۴۰۴ که با عشق برات مینوشتم جونم به فدات، چه میدونستم فقط چند ماه دیگه دارمت و قراره داغت تا ابد به دلم بمونه؟فکر میکنم تنها ذخیره ی آخرتم غمی باشه که این روزا داره کمرمو خم میکنه.به لطف تو این شبا خیلی بیشتر از محرمهای سالهای پیش میسوزم و اشک می ریزم.دلم تنگ شده آقا
خیلیییاز حضرت زینب بخواه آرامشمودلم میخواد پر از امید و تلاشگر توی راهت باشم ولی تنها نمیتونمتو دخترتو دعا کن
۱۳
۱۰:۵۳