قبول دارین علاوه بر صف عابر بانک و پمپ بنزین ،
توی مطب دکتر هم همیشه نفر جلویی سه ساعت کارش طول میکشه؟؟؟
پس چرا نوبت ما ک میشه دکتر یه خط مینویسه و تمام؟
توی مطب دکتر هم همیشه نفر جلویی سه ساعت کارش طول میکشه؟؟؟
پس چرا نوبت ما ک میشه دکتر یه خط مینویسه و تمام؟
۲۲
۷:۱۷
یه کار هست که دیگه تو ایرانی ها عادت شده تا یه چیزی می شنوند میگن همین رو تو مترو دیدم ۵ هزار تومن
همیشه هم ۵ هزار تومن دیدن
خو اگه طرف ۴ تومن میداد ضایع می شدی
همیشه هم ۵ هزار تومن دیدن
خو اگه طرف ۴ تومن میداد ضایع می شدی
۲۲
۷:۱۷
یه نوع آلودگی هم هست که بهش میگن خواب آلودگی.
میشه گفت شیرین ترین آلودگیه


میشه گفت شیرین ترین آلودگیه
۳۶
۷:۱۷
مامانه به بچه هه می گه : می دونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی!
بچه هه می گه : آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود



بچه هه می گه : آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود
۲۴
۷:۱۷
یه بار رفتم پارک سوارتاب شدمیکی اومد گفت چیکارمیکنی؟
گفتم به تو ربطی نداره پارک واسه همه است سن و سالم نداره.گفت باشه فقط از رو بچه من پاشو



#جوک_کده
لایـک نکنی خونت گردن خودت
https://ble.ir/jok_kadeh 
گفتم به تو ربطی نداره پارک واسه همه است سن و سالم نداره.گفت باشه فقط از رو بچه من پاشو
#جوک_کده
۲۵
۷:۱۷
یکی از افتخارات دوران ابتدایی من اینه که مبصر کلاس بودم..
.وقتی کسی درس نمره کم میگرفتمعلم به من میگفت :ببرش دفتر بگو که درس نخونده…..اون لحظه حس پلیس بین المللو داشتم
منم میبردمش بیرون پول میگرفتم ولش میکردماز اولش توکارخیر بودم



#جوک_کده
لایـک نکنی خونت گردن خودت
https://ble.ir/jok_kadeh 
.وقتی کسی درس نمره کم میگرفتمعلم به من میگفت :ببرش دفتر بگو که درس نخونده…..اون لحظه حس پلیس بین المللو داشتم
#جوک_کده
۲۷
۷:۱۷
بچه همسایمون آب ریخت رو کنترای برق که کولرشون بیشتر خنک کنه،کل برق ساختمونو به فنا داد.ننش نازش کرد گفت پسرم به عنوان یه تجربه بهش نگاه کنو تصمیم بگیر دیگه این کارو نکنی..!
یادمه من تو بچگی بجا کُند کولر تُند کولرو زدم،مامانم انقد با دمپایی زد منو که تصمیم گرفتم دیگه گرمم نشه
@jokism
یادمه من تو بچگی بجا کُند کولر تُند کولرو زدم،مامانم انقد با دمپایی زد منو که تصمیم گرفتم دیگه گرمم نشه
@jokism
۲۴
۷:۱۷
حیف نون توی هواپیما نشسته بوده میبینه دور و بری هاش یکی لپ تاپداره ، یکی آی پد داره و یکی هم با آیفونش مشغوله...
میخواسته جلوی اونها کم نیاره ، یه تیکه کاغذ رو طوری توی جیبش میذاره که فقط قسمت کمی از کاغذ توی جیبش بوده و بقیۀ کاغذ بیرون بوده.مهماندار داشت رد می شد بهش گفت : آقا کاغذتون از جیبتون نیفته
حیف نون خیلی خونسرد به کاغذ نگاه کرد و گفت : اِه برام فکس اومده
@jokism
میخواسته جلوی اونها کم نیاره ، یه تیکه کاغذ رو طوری توی جیبش میذاره که فقط قسمت کمی از کاغذ توی جیبش بوده و بقیۀ کاغذ بیرون بوده.مهماندار داشت رد می شد بهش گفت : آقا کاغذتون از جیبتون نیفته
حیف نون خیلی خونسرد به کاغذ نگاه کرد و گفت : اِه برام فکس اومده
@jokism
۲۵
۷:۱۷
.
۲۵
۱۶:۱۶
دوستان یه ذره فعالیت کنین ادمین های عزیز
خود منم به عنوان مدیر حوصلم سر رفت تو این کانال چه برسه به اعضا

خود منم به عنوان مدیر حوصلم سر رفت تو این کانال چه برسه به اعضا
۲۵
۱۷:۴۵