#۲۱.۳شب_قدر_بیعت_بارهبری_تعیین_عملیات_راهبردی#جمع_ربانی
۱.۲K
۱۸:۵۰
#۱.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۱K
۲۱:۳۸
#۲.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۱K
۱۸:۲۱
#۳.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۱K
۷:۰۸
#۴.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۱K
۱۳:۵۸
#۵.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۱K
۳:۲۷
#۶.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۳K
۰:۴۲
#۷.نمودار_جمع_ربانی#حاج_آقا_اخوت
۱.۷K
۲۰:۲۲
http://quranetratschool.ir/?p=1701آدرس شمارگان ابتدایی نشریه کاشف وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن وعترت
۹۳۸
۲:۵۳
بازارسال شده از قلم مسطور مستور
سلام
دوستان امشب عجب شبیه برای این ختم.مقارن شدن شب ۱۴ام ماه و وفات حضرت ام البنین
این توسل ۴ تا شب جمعه باید انجام بشه. از غروب شب جمعه شروع میشه تا قبل از اذان صبح فرصت دارید بخونید. در ماه قمری، نزدیک ترین شب جمعه ای که قبل از نیمه ماه قمری باشه. بهتره که نزدیک به شب چهاردهم باشه که جلوه نور قمر بنی هاشم در عالمه.۴ تا شب جمعه پشت هم.
شب جمعه اول یک مرتبه سوره یس هدیه به حضرت ابالفضل العباس علیه السلام
شب جمعه دوم دوتا یس هدیه به آقا.
شب جمعه سوم، ۳ یس هدیه به روح قمر بنی هاشم.
شب جمعه چهارم، ۴ یس رو به نیابت از حضرت عباس می خونید، هدیه می کنید به حضرت ام البنین سلام الله علیها.حضرت عباس رو واسطه قرار میدید که حاجت شما رو به مادرش حضرت ام البنین عرضه کنه. شک و تردید نکنید، اعتماد کنید
یه سوره رو کامل و فی المجلس بخونید ولی بین یس ها فاصله باشه اشکال نداره.
#ختمیس_حضرتامالبنین@ghalamemastoor
دوستان امشب عجب شبیه برای این ختم.مقارن شدن شب ۱۴ام ماه و وفات حضرت ام البنین
این توسل ۴ تا شب جمعه باید انجام بشه. از غروب شب جمعه شروع میشه تا قبل از اذان صبح فرصت دارید بخونید. در ماه قمری، نزدیک ترین شب جمعه ای که قبل از نیمه ماه قمری باشه. بهتره که نزدیک به شب چهاردهم باشه که جلوه نور قمر بنی هاشم در عالمه.۴ تا شب جمعه پشت هم.
شب جمعه اول یک مرتبه سوره یس هدیه به حضرت ابالفضل العباس علیه السلام
شب جمعه دوم دوتا یس هدیه به آقا.
شب جمعه سوم، ۳ یس هدیه به روح قمر بنی هاشم.
شب جمعه چهارم، ۴ یس رو به نیابت از حضرت عباس می خونید، هدیه می کنید به حضرت ام البنین سلام الله علیها.حضرت عباس رو واسطه قرار میدید که حاجت شما رو به مادرش حضرت ام البنین عرضه کنه. شک و تردید نکنید، اعتماد کنید
یه سوره رو کامل و فی المجلس بخونید ولی بین یس ها فاصله باشه اشکال نداره.
#ختمیس_حضرتامالبنین@ghalamemastoor
۱
۷:۳۴