لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
ت
۱۲۳ عضو

تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲ تیر
بازارسال شده از FD
thumbnail
undefinedحجت‌الاسلام قاسمیان: وقتی دستگاه محاسباتی کسی اختلال یافته باشد، باوجود «بیّنه» ها و معجزات آشکار و دیدن صدق وعده های خداوند، باز هم به دنبال نسخه های «غرب» است!
undefined فیلم کامل برنامه را از لینک زیر ببینید:https://share.google/kaljVzYIh6lJZB7VL
undefined ویژه برنامه «سوره» را در ماه محرم، هرشب حوالی ساعت ۲۱ از شبکه ۴ ببینید.
undefinedکانال‌#شاخص undefinedundefined @Shakhes3 ایتاundefinedhttps://splus.ir/shakhes_3 سروشundefinedhttps://ble.ir/shakhes_3 بله

۱

۸:۴۹

undefinedمطالبات رهبری را همواره پاس می‌داریم
همچون گذشته در رکاب امام المسلمین پرچم اسلام ناب محمدی و ولایت و ولایت مداری را همواره برافراشته نگه می‌داریم
undefinedاز قانون اساسی که سند ملی ملتِ‌مبعوث و وفادار و فداکار است صیانت و پاسداری می‌کنیم
undefinedنمی‌گذاریم اصول مهم ۷۷ و ۱۲۵ و ۱۲۳ و اصل ۱۵۴ و قاعده نفی سبیل متروک شود.
undefinedنمی‌گذاریم ثمرات قرن‌ها فداکاری و رشادت و جان‌فشانی انبیا و اولیا و شهدا و صلحا و علما خدای ناکرده به طاق نسیان سپرده شود.
undefinedبه یاری خدا و همت ملت‌مبعوث، ایران اسلامی واتیکانیزه و عرفی گرا نخواهد شد و خط مشی #فرقه_منهائیون به جایی نخواهد رسید.
undefined️فرقه منهائیون چه جریانی است؟: این ها جریانی هستند که می خواهند ایران و اسلام و نظام و انقلاب را از هویت و اصالت آن منها کنند:
ایران منهای اسلام و روحانیت
انقلاب و نظام جمهوری اسلامی منهای ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی
اسلام منهای سیاست و جهاد و اجتهاد
اسلام منهای عرفان و فلسفه
جمهوری اسلامی منها مردم و ملت و جمهور
undefined۱

۱۲۸

۹:۰۳

undefinedحسین شریعتمداری در برنامه گفت‌وگوی ویژه سیما:بازگشایی تنگه‌ هرمز یعنی تن‌دادن به خلع سلاح ایرانتحریم دریایی آمریکا قانونی نیست. ولی حاکمیت ما بر تنگه هرمز قانونی است، تاخت زدن تنگه با تحریم دریایی آمریکا یک نامعادله است، پاسخ محاصره دریایی آمریکا، دست کشیدن از بستن تنگه هرمز نیست؛ تنگه هرمز یک هدیه الهی است، ما نبایستی تنگه را به این راحتی از دست بدهیم.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به خطوط قرمزی که رهبری تعیین کردند، اظهار داشت: ایشان در پیام ۲۱ اسفند ۱۴۰۴، دو محور را به عنوان خط قرمز مطرح کردند. اول، مدیریت ایران بر تنگه هرمز و دیگری پرداخت غرامت توسط دشمن. وی ادامه داد: اصلی‌ترین اهرمی که در جنگ، پوزه آمریکا و متحدان‌شان را به خاک مالیده و بیشترین ضربه را به آنها زده است، بستن تنگه هرمز است. وی در ادامه گفت: فاصله ما تا آمریکا حدود ۱۲ هزار کیلومتر است و موشک‌های ما فعلاً به آن‌جا نمی‌رسد، اما آمریکا با استفاده از این کشورک‌های اطراف موشک‌هایش را به ما می‌رساند، ولی ما اهرمی داریم که ضربه آن خیلی شدیدتر از موشک‌های دشمن است و آن اهرم خلیج‌فارس و تنگه هرمز است. تنگه هرمز گلوگاه تجارت جهانی است. شریعتمداری افزود: مطابق یکی از مواد کنوانسیون ۱۹۸۲ جامائیکا، کشور ساحلی که در کنار تنگه و آبراه است. آب‌های اطراف آن به اندازه ۱۲ مایل جزو آب‌های سرزمینی‌اش است. تنگه ۱۲ مایل در آب‌های ماست، ۱۲ مایل هم تقریباً از طرف عمان است تا به آب‌های بین‌المللی برسد ولی عرض تنگه 21 مایل است یعنی در تنگه هرمز آب‌های بین‌المللی وجود ندارد و تمامی آن آب‌های سرزمینی است. تنگه هرمز یک هدیه الهی استشریعتمداری یادآور شد: حضرت آقا در آن پیام اول‌شان فرمودند که تنگه هرمز یک هدیه الهی است، واقعاً هدیه الهی است. علاوه‌ بر این یک اهرم قدرتمند است.مدیرمسئول کیهان ادامه داد: تنگه هرمز سلاح قدرتمند ماست، چه کسی تسلیحات و مهمات خود را به مذاکره می‌گذارد؟ اصلاً این موضوع نباید در مذاکرات باشد. در یادداشت تفاهم اشاره به این شده، نمی‌گویم این اشاره غلط است، ولی کامل نیست و ما به هیچ وجه نباید تنگه را از دست بدهیم. نکته بسیار بااهمیت دیگر آن که تنگه هرمز اهرمی برای دریافت غرامت است. چون آمریکایی‌ها اهل هیچ تعهدی نبوده و به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیستند و به غرامت تن نمی‌دهند، بنابراین تنها راه غرامت گرفتن تسلط بر تنگه است.شریعتمداری در ادامه توضیح داد: ۳۰۰ میلیارد دلاری که در یادداشت تفاهم آمده است، غرامت نیست، سرمایه‌گذاری زیر نظر آمریکا؛ از طریق شرکای منطقه‌ای آمریکا است؛ یعنی اصلاً چیزی برای ما نیست. آن ۱۲ میلیاردی که قرار است بدهند، پول خودمان را به خودمان پس می‌دهند. شما با حاکمیتی که بر تنگه هرمز دارید، می‌توانید اموال مربوط به آمریکا و متحدانش را مصادره کنید. تنها راه غرامت گرفتن؛ همین است. پاسخ محاصره دریایی بستن باب‌المندب استوی در ادامه بیان داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا برخلاف آن چیزی که تظاهر می‌کنند، واقعاً ضربه خیلی سختی خورده‌اند، ما پیروزی بسیار بزرگی به دست آورده‌ایم، این پیروزی بزرگ را نباید با تفاهم‌نامه تاخت بزنیم. مفهوم تفاهم‌نامه این است که ما توافق کردیم روی این موضوعات صحبت کنیم، خودش توافق نیست شما اگر به دشمن مهلت دهید، به شما مهلت نمی‌دهد، در تفاهم‌نامه آمده است که گشایش تنگه هرمز برای سی روز یا شصت روز باید باز شود، این گشایش تنگه هرمز در قبال رفع تحریم دریایی آمریکاست. محاصره دریایی آمریکا قانونی نیست، به قول خود ترامپ دزدی دریایی است، این تعبیر خود ترامپ است، ولی حاکمیت ما بر تنگه هرمز قانونی است، این نامعادله است، پاسخ محاصره اقتصادی، گشودن تنگه هرمز نیست، یکی از پاسخ‌های اصلی‌اش باب‌المندب است، باب‌المندب تقریباً ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر با ایران فاصله دارد و ما موشک‌هایی داریم که ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر بردشان است. مدیرمسئول کیهان خاطرنشان کرد: مردم واقعاً از درک و شعور فراوانی برخوردارند. خواسته‌های‌شان خواسته‌های منطقی است، آن خواسته‌ها باید تحقق یابد؛ اول؛ تنگه هرمز قابل مذاکره نیست. دوم؛ غرامت باید گرفته شود. سوم؛ آمریکا باید منطقه را ترک کند. چهارم؛ وحدت ساحات، یعنی تمامی جبهه مقاومت، از جمله لبنان و عراق و یمن و فلسطین نیز سرنوشت مشابهی دارند. وی اظهار داشت، یکی از دستاوردهای دیگر تنگه هرمز کنترل اقتصاد جهانی است و توضیح داد دو کنوانسیون بین‌المللی در مورد آبراه‌هاست، یکی کنوانسیون ۱۹۸۵ ژنو است و دیگری کنوانسیون ۱۹۸۲ جامائیکا. ما به کنوانسیون جامائیکا نپیوستیم. یکی از مسئولان محترم گفته‌اند دریافت عوارض غیرقانونی است، نه، این مربوط به کنوانسیون ۱۹۸۲ جامائیکا است که ما به آن نپیوسته‌ایم.
undefined️متن کامل در زیرhttps://kayhan.ir/001OeR

۱

۹:۳۰

تأملی بر یک پیام مهم و سه نکته اساسی
سعدالله زارعیپیام روز پنجشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت برکاته در‌باره امضای «تفاهم‌نامه» میان رؤسای جمهور ایران و آمریکا حاوی نکات بسیار مهمی است. هشت نکته مهم در این پیام به اجمال آمده است و نیازمند تفصیل می‌باشد که البته پرداختن به همه آن‌ها از حوصله یک یادداشت خارج است. استفاده از واژه «تفاهم» در این‌جا به معنای نوعی تنزل در خواسته برای دست‌یافتن به توافق می‌باشد و خب معلوم است در این‌جا طرف متجاوز ظالم که باید پاسخگوی جنایات و خسارات باشد‌‌، حقی نداشته تا تنزل در‌باره او معنا و مفهومی داشته باشد. اما این لزوماً به معنای عدم اهتمام طرفی که باید برای استیفای حقوق خویش تلاش می‌کرده نیست. کما اینکه در ابتدای همین پیام به «تلاش‌های زیاد» و «دلسوزی و حُسن نظر» مقامات مسئول در کشور تصریح شده است. مضمون پیام رهبر معظم این است- البته به نظر این قلم- که مورد یا موارد بایسته‌ای وجود دارد که در متن نیست و مورد یا مواردی در متن است که بایسته نیست. ...

undefinedبحث مهم تنگه هرمز‌، سؤال اول این است که چرا بحث تنگه، که بدون هیچ شبهه‌ای جزء لاینفک حقوق مشترک ایران و عمان است و هیچ کشور دیگری از جمله آمریکا در آن جایگاهی ندارد را به یک محور در مذاکرات پذیرفته‌ایم. آمریکا رفع محاصره دریایی ایران که کاملاًً غیر قانونی و تجاوزکارانه است را به مدیریت ایران و عمان بر تنگه و حقوق و صلاحیت‌های ناشی از آن که مسالمت‌آمیز و حق طلبانه است؛ تاخت بزند؟ در این ماجرا گویا ما پذیرفته‌ایم یک امر تاکتیکی که به هر حال کوتاه‌مدت خواهد بود و محیط حصر در مالکیت آمریکا هم نیست‌، با یک امر فوق راهبردی و همیشگی که در مالکیت ایران است‌، معاوضه‌ای صورت گیرد؟ در بحث تنگه در عین اینکه قرار گرفتن آن به مثابه کالایی مذاکراتی بین آمریکا و ایران منطق ندارد‌، نامعلوم گذاشتن تردد شناورهای نظامی کشورهای متخاصم و نیز نامعلوم گذاشتن تردد تجاری کشورهای متخاصم اشکال دارد. کشور متخاصم می‌تواند بگوید چون در سند تفاهم ذکری از از این دو نرفته‌، بنابراین مشمول آن نیست. در بحث هسته‌ای هم مذاکره با آمریکا و ذکر آن در یادداشت تفاهم و در توافق نهائی منطق قابل دفاعی ندارد. کما اینکه اصولاً در بحثی که در سطح بین‌الملل ساز و کار آن مشخص می‌باشد و قانون روشنی برای وجود دارد‌، مذاکره با کشور دیگری که حق ویژه‌ای در این خصوص ندارد‌، بلاوجه است چه رسد به کشوری که در فضای خصومت با ما قرار دارد و علیه ما چندین جنگ راه انداخته است. مذاکره با آمریکا در این مورد ما را از همین حقوق کاغذی مندرج در NPT- که جز دردسر برای ما آورده‌ای نداشته- هم عقب‌تر می‌راند. چرا ما باید می‌پذیرفتیم که بحث هسته‌ای جزء مذاکرات جنگ باشد؟ یک موضوع بسیار اساسی و مهم این است که ادبیات و رفتار جمهوری اسلامی در بحث صلح‌آميز بودن فعالیت هسته‌ای ایران هیچ نفعی که برای آن نداشته‌، سبب حمله نظامی آمریکا و عوامل شرور منطقه‌ای آن هم شده است. ما اصرار می‌کردیم که فعالیت هسته‌ای‌مان به هیچ‌وجه جنبه نظامی ندارد‌، ضمن اینکه به‌طور واقعی هم نداشت‌، ولی کمترین کمکی به تسهیل فعالیت صلح‌آمیز ما نکرد.اتفاق نگران‌کننده‌ای در تفاهم اولیه صورت گرفته که می‌تواند در مرحله توافق نهائی بر دامنه آن افزوده شود‌، مگر آنکه در این دو ماه برای رفع آن فکر اساسی بشود. اتفاق نگران‌کننده این است که بند مندرج در تفاهم‌نامه در بحث هسته‌ای عملاً دست ایران را، در استفاده صلح‌آمیز از برنامه هسته‌ای می‌بندد. ایران دیگر حتی حق خروج از NPT که حق طبیعی هر کشور عضوی است و خود این نهاد راه خروج را باز گذاشته است‌، هم نخواهد داشت؛ چرا که در این توافق‌، ایران تعهدهایی فراتر از تعهدات NPT را می‌پذیرد. این البته مخالف مصوبه هسته‌ای مجلس هم می‌باشد. نکته دیگر تهدیدات نظامی نهفته در بند هسته‌ای علیه ایران است؛ وقتی این متن هیچ افق استفاده از اهرم هسته‌ای برای کشور خود باقی نمی‌گذارد، در واقع - بدون آنکه مقامات ایرانی نیت آن را داشته باشند- به دست خویش آن را در معرض تهدید قرار داده‌اند. تیم ایران ۶۰ روز فرصت اصلاح اساسی و نه شکلی در تفاهم امضا شده دارد. ان‌شاءالله با توجه به حساسیت بالای موضوع این تغییرات اساسی اتفاق بیفتد و گزارش آن به‌طور روشن و مستند به رهبر عظیم‌الشأن و تیزبین و ملت بیدار و مجاهد داده شود.undefined️متن کامل در زیرhttps://kayhan.ir/001OeY

۱

۹:۳۱

undefinedمسئولیت تبعات توافق با آمریکا را بپذیرید.undefinedسپهر خلجی
بسیاری از دلسوزان در این بیش از ۱۰۰ روز در رسانه و خیابان در عین حمایت از میدان و دیپلماسی در برابر دشمن جنایتکار، با مرور تجربه‌های تلخ گذشته نسبت به روند دیپلماسی دغدغه‌هایی داشته و دارند که تماماً مستند به نواهی، هشدارها و تذکرات امام شهید و رهبر معظم انقلاب در این زمینه است. نواهی و هشدارهایی که در مقاطع سرنوشت‌ساز یا از آن تخطی کردند و یا در التزام و پایبندی دقیق به آن کوتاهی و ترک فعل شد. نتیجه این ترک فعل‌ها، گوش‌نکردنها، خطاهای محاسباتی و یا شانه‌خالی‌ کردنها علاوه بر مجموعه‌ای از خسارات مادی از جمله تشدید تحریم‌ها در شرایط تداوم مذاکره، کشور را با خسارتهایی غیرقابل جبران از جمله تحمیل دو جنگ، شهادت مردم و فرماندهان و دانشمندان و از همه مهمتر شهادت امام عزیزمان مواجه کرد. اما آیا حامیان، پشتیبانان و مذاکره کنندگانی که در شرایط نقد دغدغه‌مندانه دلسوزان، از این مسیر منتهی به توافق حمایت می‌کردند در برابر خسارات احتمالی روند مذاکره و تبعات آن پاسخگو و مسئولیت‌پذیر خواهند بود؟ از یاد نمی‌بریم مهمل‌گویی‌ها، رویافروشی‌ها و وعده‌های پوچ سلاطین دیپلماسی و مذاکره‌کنندگان گذشته را. از لغو بالمرّه تحریم‌ها تا حل همه مشکلات کشور از طریق برجام! مذاکره کنندگانِ خسارت محض در همایشهای پرسروصدا تقدیر شدند، مدال لیاقت و سکه دریافت کردند اما هیچکس در قبال رویافروشی و خطای برآوردی آنان در تحمیل خسارت به کشور نه پاسخگو بود و نه محکمه‌ای برای پاسخگو کردن آنان برگزار شد. هیچ‌کس برای ورود فرانچسکو در روند مذاکرات، جا دادن اسنپ‌بک در لابلای متن توافق و باگهای توافق که به پاره شدن و عدم اجرای مفاد توافق از سوی طرف مقابل منجر شد و اتفاقا همه این موارد از قبل مورد تذکر و هشدار قرار گرفته بود،جوابگو نبود و مؤاخذه نشد. هیچکس به خاطر خطای برآورد از مذاکرات با آمریکا مورد بازخواست قرار نگرفت، هیچکس یقه رویافروشان که مدعی بودند با مذاکره با آمریکا هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژها می‌چرخد را نگرفت، هیچ مقامی به دلیل به خطر انداختن منافع و امنیت ملی به دلیل اصرار بر نظر اشتباه از مسئولیت برکنار نشد در حالیکه امام شهید با دقت و هوشمندی همه اتفاقات تلخ روند مذاکره با آمریکا را با ریزبینی و دقت پیش‌بینی کرده و به صورت مستمر هشدار و انذار داده بودند.الان باید مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی مذاکره‌کنندگان و حلقه‌های مشورتی آنان در قبال تصویری که از توافق می‌سازند، وعده‌هایی که می‌دهند، برآوردی که دارند و امضایی که می‌کنند و تبعات آنچه اتفاق خواهد افتاد یک اصل مهم و مورد مطالبه ملی باشد. بعد از آن همه تجربه‌های تلخ ملی و هزینه‌های سنگین و غیرقابل جبرانی که پرداختیم اشتباه فاحش ادوار قبلی مذاکرات نباید تکرار شود و اگر تکرار شد نباید بدون مجازات بماند. برخلاف همه نواهی و تحذیرهای امام شهید و برخلاف نظر اصولی رهبر انقلاب با اصرار و اعمال سکوت پادگانی و قرارگاهی حتی به قیمت تعطیل کردن تاریخی و بی‌سابقه یک قوه قانونی کشور، با آمریکای جنایتکار و بدعهد و قاتلان امام شهید مذاکره شد. چنانچه طبق نظر اصولی رهبر انقلاب و پیش‌بینی بسیاری از منتقدان دلسوز مذاکرات با عدم پایبندی آمریکا و ورود کشور به دور جدید جنگ و یا خسارت بیشتر در سایر ابعاد مواجه شود چه کسی پاسخگو است؟ به عبارتی امام شهید، رهبر معظم انقلاب، منتقدان و مردم مبعوث در خیابان در این چند ماه با فریاد، یادداشت، مصاحبه، نامه، بیانیه، پلاکارد، شعار، تجمع و ... آنچه شرط بلاغ بود را گفتند.
منطقی نیست افراد و یا جریانی با اصرار در مسیری گام بردارند که نتیجه مسیر طی شده تاکنون شکست در برابر خدعه آمریکا بوده اما مسئولیت نپذیرند! در این دور از توافق با آمریکا باید تیم مذاکره‌کننده مسئولیت صفر تا صد مذاکره و تبعات احتمالی آنرا بپذیرد تا فردای شکستِ همه برآوردها، جمهوری اسلامی و مردم مبعوث بدانند یقه چه کسانی را باید بگیرند و چه کسانی باید پاسخگوی خطای محاسباتی و بی‌توجهی به انذار دلسوزان و کارشناسان باشند.
روزنامه نوبنیاد، ۳۰ خرداد ۱۴۰۵https://farsnews.ir/SepehrKhalaji/1781905639777313199

۱

۹:۳۱

undefined بحران‌های غربی گریبانگیر غربگرایان
مسیرِ پیشرفت، مسیر غربی نیست، مسیر منسوخ و برافتاده‌ی اردوگاه شرقِ قدیم هم نیست. بحرانهائی که در غرب اتفاق افتاده است، همه پیش روی ماست، می‌دانیم که‌ این بحرانها گریبان‌گیر هر کشوری خواهد شد که از آن مسیر حرکت کند. پس ما بایستی مسیرِ مشخصِ ایرانی- اسلامی خودمان را در پیش بگیریم و این را با سرعت حرکت کنیم؛ با سرعت مناسب.
undefined️بیانات‌ شهید امام خامنه‌ای در دیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شیراز - 1387/02/14

۱

۹:۳۱

undefinedدر دام جزئی‌نگری‌ نیفتیم
اگر ما نگاه کلان به انقلاب و حادثه‌ی پدید آمدن جمهوری اسلامی بکنیم، جزئی‌نگری‌ها نمی‌تواند ما را گمراه کند. گاهی جزئی‌نگری و نگاه نکردن مسیر مستمرِ از ابتدا تا انتها انسان را گمراه میکند؛ حتّی گاهی آدم راه را گم میکند، هدف را گم میکند.
نمی‌خواهیم بگوئیم جزئی‌نگر نباشیم؛ چرا، نگرش به جزئیات، یعنی همان برنامه‌ریزی؛ این را ما منکر نیستیم. برنامه‌ریزی، نگاه به فصول مختلف و بخش‌های مختلف، یعنی جزئی‌نگری.
می‌خواهیم بگوئیم این نگاه به بخش‌ها و اجزاء و ابعاض موجب نشود که ما غافل بشویم از نگاه به کل. چون نگاه به کل برای ما درس‌آموز است.
راهی که می‌رویم.../ گزیده سخنان امام شهید خامنه‌ای در دیدار دانشگاهیان شیراز/ تحلیل کلان انقلاب اسلامیhttps://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=5575

۱

۹:۳۱

undefinedانقلاب مردم را از تماشاچی بودن خارج کرد
ما تعجب میکردیم از این‌که در صدر اسلام چطور یک خلیفه مست رفت برای مردم نماز صبح خواند! هم درباره‌ی خلیفه هست، هم درباره‌ی یکی از امرای منصوب از قِبل یک خلیفه. این در تاریخ اسلام هست و معروف و مسلّم هم هست. نماز صبح دو رکعت است؛ اما او چون سرِ کیف بود، شش رکعت خواند. گفتند آقا نماز صبح را زیادی خواندی؛ گفت بله، حالم خوش است؛ اگر بخواهی، بیشتر هم می‌خوانم! این در تاریخ بود. در آن زمان مردم می‌دیدند که خلیفه یک چنین فسقی را دارد انجام می‌دهد اما تحمل میکردند و #بی‌تفاوت از مقابل این قضیه می‌گذشتند. زمان ما هم همین‌جور بود. در دوره‌ی طاغوت- که ماها تا قبل از پیروزی انقلاب با طاغوت مواجه بودیم- قضیه همین‌جور بود. مردم تعجب نمیکردند از این‌که پادشاه کشور اسلامی فسق کند، فجور کند، باده‌گساری کند، کارهای هرزه انجام دهد.
undefined️راهی که می‌رویم.../ گزیده سخنان امام شهید خامنه‌ای در دیدار دانشگاهیان شیراز/ تحلیل کلان انقلاب اسلامیhttps://farsi.khamenei.ir/amp-content?id=5575
undefinedundefinedپ.ن.قبل از انقلاب اسلامی مردم در قبال حوادث و مسائل تماشاچی صرف بودند،الحمدلله انقلاب اسلامی مردم را از حالت تماشاچی و بی‌تفاوت بودن خارج کرد و به ملت‌ِ #مسئولیت‌پذیر، فعال و #مطالبه‌گر تبدیل ساخت.
انسان تراز انقلاب اسلامی انسان تماشاچی و بی‌تفاوت نیست و دربرابر پدیده‌ها و حوادث پیرامونی اش حساس، مسئول و دارای موضع فعال است.بی جهت نبود که امام شهید فرمود: ‌اگر حادثه ای برای انقلاب رخ دهد #ملت‌ِمبعوث کار را تمام خواهند کرد.
#مسئولیت‌پذیری #مسئولیت‌گریزی#ملت‌ِمبعوث

۱

۹:۳۲

undefinedهمه راه حل‌ها در داخل کشور است
امام شهید در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب فرمودند:
«همه راه حل‌ها در داخل کشور است اینکه کسی گمان کند مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و علت تحریم هم مقاومت ضد استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است پس راه حل زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه گرگ است خطایی نابخشودنی است.این #تحلیل_سراپا_غلط هرچند گاه از زبان و قلم برخی #غفلت_زدگان داخلی صادر می‌شود اما منشأ آن کانون‌های فکر و توطئه خارجی است که با صد زبان به تصمیم سازان و تصمیم گیران و افکار عمومی داخلی القا می‌شود.»
#القا#تحلیل_سراپا_غلط #راه_حل_مشکلات#غفلت_زدگان
undefined لطفاً آخرین حلقه نباشیدتلنگر بیداری دانشگاهیان بیدارhttps://ble.ir/jedbie/https://eitaa.com/jedbieundefinedundefinedundefinedundefinedundefined

۲

۹:۳۲

undefinedریشه‌یابی دستاوردها و مشکلات انقلاب توسط امام شهید ره
بدانید که اگر #بی‌توجّهی به شعارهای انقلاب و #غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ چهل‌ساله نمیبود -که متأسّفانه بود و خسارت‌بار هم بود- بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمانهای بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمیداشت.
undefinedundefinedپ.ن.امام شهید و حکیم انقلاب در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب که مانند #دیاگ به ساختار و منظومه انقلاب و نظام اسلامی بود دستاوردهای انقلاب را محصول جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی دانسته و در تحلیلی کلان ریشه بسیاری از مشکلات را اعلام کرده است.بنظر می‌رسد فراز بالا که متضمن توجه به شعارهای انقلاب و حاکمیت تفکر و عناصر انقلابی است، روح بیانیه گام دوم انقلاب را بیان می کند. توجه به این روح، ضامن حفظ و تداوم انقلاب و جلوگیری از استحاله و نفوذ نااهلان و دگردیسی انقلاب خواهد بود. انقلاب را ستارخان‌ها و باقرخان‌ها برپا می‌کنند و همان ها می‌توانند آن را ادامه دهند.تداوم انقلاب با خط میانه و مطلوب آمریکا و فراماسون‌های تربیت شده سازمانهای جاسوسی مانند یپرم‌خان و ملکم‌خان و شیخ ابراهیم زنجانی فراماسون که حکم اعدام شیخ شهید آیت الله شیخ فضل‌الله نوری ره را صادر و اجرا کردند به خطر می‌افتد. ناکامی نهضت مشروطیت و حاکمیت رضاخانی پیش چشم ماست، مگر در دیگ پلوی انگلیس، غذای لذیذِ مطلوبِ ملت و انقلابیون پخت و پز شد؟ با این ریش نمیشه رفت تجریش!!
ملتی که می‌خواهد تاریخ تکرار نشود، باید تاریخ را برای عبرت‌آموزی و عبرت‌گیری بخواند. وگرنه تاریخ استحاله و انحراف و نفوذ نااهلان خدای ناکرده رخ خواهد داد.
مردم! تاریخ بخوانید لطفاً.
undefined لطفاً آخرین حلقه نباشیدتلنگر بیداری دانشگاهیان بیدارhttps://ble.ir/jedbie/https://eitaa.com/jedbieundefinedundefinedundefinedundefinedundefined

۱

۹:۳۲