بازارسال شده از ‹ وَهـمِآبۍ ›
میدونی مبدا رشد کردن کجاست؟
همون نقطه که سرتو میاری بالا میبینی همونایی که از همه چیزت تو هر لحظه براشون گذشتی، پی خودشونن و یادشون رفته تویی هم وجود داره!
یا کنارتنا، ولی همون موقع که کسی کنارشون نیست.
دقیقا همون جایی که میبینی هیچکسو نداری که از حرفای دلت بهش بگی و بشه یکی مث خودت برا خودت!
همون جایی که حتی تو خانوادتم غریب میفتی!
همون جایی ک میبینی فقط خودتی که نگهدار خودتی!
فقط خودتی ک اگر خودتو نگیری از دست میری!
برا همین، نقطه شروع رشدت همون جایی که خودت موندی و خودت!
حالا شروع که میگم شروع چیه؟
شروع اینکه یاد بگیری تو زندگیت هیچکس جز خودت نیست که تکیه گاهت باشه!
حتی بابات
حتی مامانت
حتی همونی که الان داری میگی نه این با بقیه فرق داره!
حالا چجوری شروع میشه؟
وقتی برسی به این نقطه شروع و بفهمی که تنهای تنهایی حتی میون سیل آدما و باید خودت دستگیر خودت بشی و به خودت تکیه کنی...
که از همین رشد، به توسعه فردی میرسی و میبینی خیلی با اونجایی که آدما رهات کردن فاصله داری و خیلی حالت بهتره!
حتی اگر هیچکسم کنارت نباشه خودت از اینکه کنار خودت بودی خوشحال میشی...
پ.ن: عاره لالایی های قشنگ قشنگ بلدم بخونم ولی خودم خوابم نمیبره=)
اما، شاید فعلا زمین گیر باشم و وابسته..
ولی بلند میشم، من اهل نشستن نیستم..!
خُزَعْبّلآتِیکعآشق|بهوقتدوازدهمردآد
•نیمهروز
#دستنویس_شماره_یک
#آبی
همون نقطه که سرتو میاری بالا میبینی همونایی که از همه چیزت تو هر لحظه براشون گذشتی، پی خودشونن و یادشون رفته تویی هم وجود داره!
یا کنارتنا، ولی همون موقع که کسی کنارشون نیست.
دقیقا همون جایی که میبینی هیچکسو نداری که از حرفای دلت بهش بگی و بشه یکی مث خودت برا خودت!
همون جایی که حتی تو خانوادتم غریب میفتی!
همون جایی ک میبینی فقط خودتی که نگهدار خودتی!
فقط خودتی ک اگر خودتو نگیری از دست میری!
برا همین، نقطه شروع رشدت همون جایی که خودت موندی و خودت!
حالا شروع که میگم شروع چیه؟
شروع اینکه یاد بگیری تو زندگیت هیچکس جز خودت نیست که تکیه گاهت باشه!
حتی بابات
حتی مامانت
حتی همونی که الان داری میگی نه این با بقیه فرق داره!
حالا چجوری شروع میشه؟
وقتی برسی به این نقطه شروع و بفهمی که تنهای تنهایی حتی میون سیل آدما و باید خودت دستگیر خودت بشی و به خودت تکیه کنی...
که از همین رشد، به توسعه فردی میرسی و میبینی خیلی با اونجایی که آدما رهات کردن فاصله داری و خیلی حالت بهتره!
حتی اگر هیچکسم کنارت نباشه خودت از اینکه کنار خودت بودی خوشحال میشی...
پ.ن: عاره لالایی های قشنگ قشنگ بلدم بخونم ولی خودم خوابم نمیبره=)
اما، شاید فعلا زمین گیر باشم و وابسته..
ولی بلند میشم، من اهل نشستن نیستم..!
خُزَعْبّلآتِیکعآشق|بهوقتدوازدهمردآد
•نیمهروز
#دستنویس_شماره_یک
#آبی
۲
۱۲:۰۵
سلام بچه های آبی حالتون چطوره؟ 🥹
عام، بدون مقدمه باید براتون بگم که آبیتون با چندتا از دوستاش، یه کمپین زده ک حتی ممکنه تهش همدیگر رو ببینیم.
پس لطفا اگر میخوای از ماجرا خبر داری شی، اینجا منتظرتم
🫂
ble.ir/join/MzAzM2ZmND
ble.ir/join/MzAzM2ZmND
عام، بدون مقدمه باید براتون بگم که آبیتون با چندتا از دوستاش، یه کمپین زده ک حتی ممکنه تهش همدیگر رو ببینیم.
پس لطفا اگر میخوای از ماجرا خبر داری شی، اینجا منتظرتم
ble.ir/join/MzAzM2ZmND
ble.ir/join/MzAzM2ZmND
۱۶.۴K
۱۶:۵۷
بازارسال شده از
سلام سلام
🪵
دوستای خوب و مشتیم!🫵
عاقا حالتون چطوره؟
کوتاه، مختصرو مفید بحثمو بگم و زودی برم تا مزاحم وقتتون نشدم.
میگم، دیدین یا شنیدین که بستگانتون یا دوست، آشنا هرکی، از اینکه توی جمع بخواد نظرشو بگه یا حتی سوالی بپرسه نتونه و شمارو بفرسته جلو تا نظرشو منتقل کنید؟
نگید نه که باور نمیکنم، چون تو مدرسه آدما به دو دسته تقسیم میشن:
یا اونی هستن که سوال میپرسه از طرف بقیه، یا بقیه رو میفرسته جلو برا پرسیدن و بیان مسائلش و..!
حالا شما کدومی؟
ble.ir/join/MzAzM2ZmND
دوستای خوب و مشتیم!🫵
عاقا حالتون چطوره؟
کوتاه، مختصرو مفید بحثمو بگم و زودی برم تا مزاحم وقتتون نشدم.
میگم، دیدین یا شنیدین که بستگانتون یا دوست، آشنا هرکی، از اینکه توی جمع بخواد نظرشو بگه یا حتی سوالی بپرسه نتونه و شمارو بفرسته جلو تا نظرشو منتقل کنید؟
نگید نه که باور نمیکنم، چون تو مدرسه آدما به دو دسته تقسیم میشن:
یا اونی هستن که سوال میپرسه از طرف بقیه، یا بقیه رو میفرسته جلو برا پرسیدن و بیان مسائلش و..!
حالا شما کدومی؟
ble.ir/join/MzAzM2ZmND
۱
۸:۰۰
۷۲۲
۱۴:۳۶
برای خرید کانال های زیر، به آیدی @rh8514 مراجعه کنید. 
@vahm_abi
https://ble.ir/shakhe_nabat
https://ble.ir/raaz_parvaaz
https://ble.ir/heimweh_abi
به خریدار واقعی تخفیف هم داده میشود

@vahm_abi
https://ble.ir/shakhe_nabat
https://ble.ir/raaz_parvaaz
https://ble.ir/heimweh_abi
به خریدار واقعی تخفیف هم داده میشود
۶۶۱
۱۴:۵۸
بازارسال شده از ‹ وَهـمِآبۍ ›
اگر دوست دارین تو چنل دیلی آبی باشین،بیاین پیویم لینکشو براتون بفرستم

@rh8514
#آبی
@rh8514
#آبی
۱
۱۰:۵۹
برای تبادل به آیدی @rh8514 مراجعه کنید.

۶۲۱
۱۱:۱۵
• کــــــاژه |🫀| 𝑨𝒌𝒊𝒑 𝑲𝒂𝒛𝒉𝒆𝒉 •
تبلیغاتاکیپکاژه² ▲در هر چهار کانال: ←ویو پست آزاد کایی: 25000 ←ویو پست آخر کایی: 35000 ←پست ثابت: 250000 ▲فقط کانال دنیای اسلایم: ←ویو پست آزاد کایی: 15000 ←ویو پست آخر: 25000 ←دائمی: 120000 ●ریپ ساعتی: 5000 ●سنجاق: 10000
قیمتهابهتومان
پرداخت به صورت کارت به کارت یا پاکت هدیه
جذب بالا=بنرقوی
حداقل از دو روز قبل برای تبلیغ خود پیام دهید: آیدی برای رزرو تبلیغات: @rh8514 𝑰𝒏𝒇𝒐 𝑨𝒌𝒊𝒑 𝑲𝒂𝒛𝒉𝒆𝒉
۶۳۹
۱۱:۱۵
برای خرید کانال های زیر، به آیدی @rh8514 مراجعه کنید. 
@vahm_abi
https://ble.ir/shakhe_nabat
https://ble.ir/raaz_parvaaz
https://ble.ir/heimweh_abi
به خریدار واقعی تخفیف «ویژه» هم داده میشود

@vahm_abi
https://ble.ir/shakhe_nabat
https://ble.ir/raaz_parvaaz
https://ble.ir/heimweh_abi
به خریدار واقعی تخفیف «ویژه» هم داده میشود
۵۶۴
۱۴:۱۸
برای خرید کانال های زیر، به آیدی @rh8514 مراجعه کنید. 
https://ble.ir/shakhe_nabat
https://ble.ir/raaz_parvaaz
به خریدار واقعی تخفیف «ویژه» هم داده میشود

https://ble.ir/shakhe_nabat
https://ble.ir/raaz_parvaaz
به خریدار واقعی تخفیف «ویژه» هم داده میشود
۲.۲K
۱۶:۱۳