۱۷۷
۱۰:۴۱
۱۷۶
۱۰:۴۱
۱۷۸
۱۰:۴۱
۲۸۳
۱۴:۵۸
بسمه تعالی
آنگونه که برخی مسئولان اظهار میدارند تیم مذاکرهکننده در آستانۀ نهایی کردن تفاهمنامۀ آتشبس هستند؛ از اینرو نکاتی را به مسئولان محترم یادآور میشوم:
محمود رجبی۱۴۰۵/۰۳/۲۳
۸۷۱
۱۸:۲۱
بیانیۀ جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و اساتید حوزۀ علمیه دربارۀ مذاکرات جاری بین ایران و آمریکا.
برخی سرفصلهای این بیانیه:
مطابق بیان امام شهید (رضوان الله علیه) در موضوع مذاکرات با دشمن امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم اطلاع رسانی شفاف مسئولان در این زمینه است.
فصل الخطاب در این موضوع، تدابیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و خطوط قرمز و چارچوب مشخص شده از جانب ایشان است.
هرگونه عدول از این خطوط قرمز اقدامی نامشروع و غیر قابل پذیرش است و با عکس العمل ملت مواجه خواهد شد.
باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار به ویژه اقدام جنگی در محاصره دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان،وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعت جنگی است و مفهومی به نام آتش بس عملاً معنا ندارد.
مطابق چارچوب تعریف شده توسط رهبری معظم تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت تنگه هرمز به عنوان حق غیر قابل اغماض ملت ایران و عدم گفتگو در باب حق مسلم هستهای کشور نباید به هیچ بهانهای نادیده گرفته شود.
ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم، انتظار می رود که در این قیام للّه پشت سر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت لحظه ای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقب نشینی در مقابل دشمن پرهیز کنند.
ملت مبعوث و ولایتمدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظلهالعالی) هستند.۱۴۰۵/۰۳/۲۴
@mahmoodrajabi_ir
برخی سرفصلهای این بیانیه:
۱۱۲
۱۸:۳۶
۱۱۱
۱۸:۳۶
۱۱۳
۱۸:۳۶
۸۸
۱۷:۰۲
«در شرائط کنونی دشمن در سراشیبی سقوط و به دلایل مختلف نیاز شدید به تفاهمنامه و پایان یافتن جنگ دارد و در مقابل، ایران اسلامی در آستانۀ پیروزی نهایی است، از این رو باید به مذاکره فقط برای گرفتن مطالبات بهحق ملت ایران نگاه کرد.»۱۴۰۵/۰۳/۲۳
۶۰
۱۶:۵۲