بازارسال شده از برق ایران
برای اینکه چراغی خاموش نشود،برای اینکه نبض نور در رگهای این سرزمین جاری بماند،برای اینکه تابستان را کنار هم پشت سر بگذاریم.
برای قلب ایران...
#همدلی_برای_ایران#قرار_همدلی#برق_خدمتی_مستمر
۱
۱۳:۲۴
بازارسال شده از پژواک برق
🟢 طراحی و اجرای طرحهای گرافیکی «پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی» در استان های مازندران و گلستان
همزمان با آغاز فصل گرما و در راستای اجرای «پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی» که از سوی شرکت توانیر ابلاغ شده است، دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان اقدام به طراحی و تولید مجموعهای از طرحهای گرافیکی خلاقانه با محوریت مدیریت مصرف برق کرد.
سیدعلی مهدویفر، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، با اعلام این خبر گفت: «پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی با هدف فرهنگسازی و جلب مشارکت عمومی در مدیریت مصرف برق از سوی شرکت توانیر ابلاغ شده و ما نیز در روابط عمومی شرکت، با بهرهگیری از ظرفیت طراحی و تولید محتوای گرافیکی، تلاش کردهایم این پیام مهم را با زبانی ساده، جذاب و اثرگذار به جامعه منتقل کنیم.»
وی با بیان اینکه* این طرحها برای استفاده در فضای مجازی، رسانهها و محیطهای شهری آماده شدهاند، افزود: «انتشار گسترده این آثار گرافیکی در شبکههای اجتماعی و نصب آنها در میادین و معابر شهری میتواند نقش مهمی در آگاهیبخشی عمومی و همراهسازی همه اقشار جامعه با این پویش ملی داشته باشد.»*
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مصرف در روزهای گرم سال تصریح کرد: «با توجه به افزایش دما و رشد مصرف برق در فصل گرما، همراهی مردم در تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه و رعایت الگوهای صحیح مصرف، تأثیر بسزایی در پایداری شبکه برق و عبور موفق از اوج بار تابستان خواهد داشت.»
مهدویفر همچنین تأکید کرد: «روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، این اقدام را در راستای مسئولیت اجتماعی و ایفای نقش فرهنگی خود در حوزه انرژی انجام داده و امیدوار است این تولیدات بتواند به شکلگیری یک حرکت جمعی، آگاهانه و مؤثر در سطح استانهای مازندران و گلستان کمک کند.»
گفتنی است، «پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی» از جمله برنامههای فرهنگی و رسانهای صنعت برق کشور برای ترغیب مشترکان به مصرف بهینه انرژی در فصل تابستان است که با هدف کاهش پیک بار و حفظ پایداری شبکه اجرا میشود.
#فرهنگسازی_مدیریت_مصرف#قرار_همدلی
۲۵ درجه ، قرار همدلیصرفه جویی امروز، آینده ای روشن تر
اخبار شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
کانال بله
کانال ایتا
کانال آپارات
کانال اینستاگرام
وبسایت
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان
سیدعلی مهدویفر، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، با اعلام این خبر گفت: «پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی با هدف فرهنگسازی و جلب مشارکت عمومی در مدیریت مصرف برق از سوی شرکت توانیر ابلاغ شده و ما نیز در روابط عمومی شرکت، با بهرهگیری از ظرفیت طراحی و تولید محتوای گرافیکی، تلاش کردهایم این پیام مهم را با زبانی ساده، جذاب و اثرگذار به جامعه منتقل کنیم.»
وی با بیان اینکه* این طرحها برای استفاده در فضای مجازی، رسانهها و محیطهای شهری آماده شدهاند، افزود: «انتشار گسترده این آثار گرافیکی در شبکههای اجتماعی و نصب آنها در میادین و معابر شهری میتواند نقش مهمی در آگاهیبخشی عمومی و همراهسازی همه اقشار جامعه با این پویش ملی داشته باشد.»*
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت مصرف در روزهای گرم سال تصریح کرد: «با توجه به افزایش دما و رشد مصرف برق در فصل گرما، همراهی مردم در تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی ۲۵ درجه و رعایت الگوهای صحیح مصرف، تأثیر بسزایی در پایداری شبکه برق و عبور موفق از اوج بار تابستان خواهد داشت.»
مهدویفر همچنین تأکید کرد: «روابط عمومی شرکت برق منطقهای مازندران و گلستان، این اقدام را در راستای مسئولیت اجتماعی و ایفای نقش فرهنگی خود در حوزه انرژی انجام داده و امیدوار است این تولیدات بتواند به شکلگیری یک حرکت جمعی، آگاهانه و مؤثر در سطح استانهای مازندران و گلستان کمک کند.»
گفتنی است، «پویش ۲۵ درجه، قرار همدلی» از جمله برنامههای فرهنگی و رسانهای صنعت برق کشور برای ترغیب مشترکان به مصرف بهینه انرژی در فصل تابستان است که با هدف کاهش پیک بار و حفظ پایداری شبکه اجرا میشود.
#فرهنگسازی_مدیریت_مصرف#قرار_همدلی
۲۵ درجه ، قرار همدلیصرفه جویی امروز، آینده ای روشن تر
کانال ایتا
۱
۱۳:۲۷
بازارسال شده از پژواک برق
#فرهنگسازی_مدیریت_مصرف#قرار_همدلی
۲۵ درجه ، قرار همدلیصرفه جویی امروز، آینده ای روشن تر
اخبار شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
کانال بله
کانال ایتا
کانال آپارات
کانال اینستاگرام
وبسایت
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران وگلستان
۲۵ درجه ، قرار همدلیصرفه جویی امروز، آینده ای روشن تر
کانال ایتا
۱
۵:۲۳
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
news.moe.gov.ir/uuazgIHN
@niroonline
۱
۸:۳۷
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
#دولت_پای_کار_مردم#صنعت_آبرق@niroonline
۱
۸:۴۰
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
مدیر مرکز پایش مدیریت شبکه برق ایران عنوان کرد:
تحویل برق به صنایع انرژیبر ۱۵ درصد افزایش یافت/ رشد مصرف برق واحدهای فعال صنایع فولادی به ۲۵ درصد رسید
مدیر مرکز پایش سیستمهای گسترده بار و انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران از بهبود وضعیت تأمین برق صنایع در سال جاری خبر داد و گفت: تحویل برق به صنایع انرژیبر در خردادماه امسال ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و رشد مصرف برق صنایع فولادی نیز با احتساب واحدهای فعال به ۲۵ درصد رسیده است.
امین حلمزاده مدیر مرکز پایش سیستم های گسترده بار و انرژی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در گفتوگو با برنامه «میز اقتصاد» با اشاره به وضعیت تأمین برق صنایع کشور اظهار داشت: از نیمه اردیبهشتماه به جز صنایعی که در جریان جنگ تحمیلی رمضان آسیب دیدهاند، سایر صنایع با رشد مصرف برق مواجه بودهاند.
مشروح خبر
#دولت_پای_کار_مردم#صنعت_برق@niroonline
#دولت_پای_کار_مردم#صنعت_برق@niroonline
۱
۱۹:۰۹
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ#صنعت_برق#دولت_پای_کار_مردم@niroonline
۱
۱۹:۱۳
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
وزیر نیرو در نشست مشترک با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
️تأمین برق صنایع در اولویت است/ صنایع نیز باید به مسئولیتهای قانونی خود عمل کنند/ افزایش ۲۴ درصدی تامین برق صنایع از ابتدای سال
وزیر نیرو با تأکید بر اینکه تأمین حداکثری برق صنایع در تابستان ۱۴۰۵ از اولویتهای اصلی دولت و وزارت نیرو است، گفت: با وجود شرایط دشوار و محدودیتهای موجود، وضعیت صنعت برق کشور نسبت به ابتدای فعالیت دولت چهاردهم به شکل محسوسی بهبود یافته و بخش قابل توجهی از ناترازی برق جبران شده است.
عباس علیآبادی در نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت که در محل حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مسائل مرتبط با تأمین انرژی صنایع، جلسات متعددی با مدیران ارشد وزارت صمت، وزارت نفت و سایر اعضای کابینه برگزار میشود و وزارت نیرو با تمام ظرفیت در حال پیگیری راهکارهای مختلف برای کاهش مشکلات این بخش است.
مشروح خبر
#دولت_پای_کار_مردم#صنعت_برق@niroonline
#دولت_پای_کار_مردم#صنعت_برق@niroonline
۱
۱۹:۱۵
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
عباس علیآبادی، وزیر نیرو در حاشیه نشست مشترک با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:
@niroonline
۱
۱۹:۱۷
بازارسال شده از کانال خبری وزارت نیرو (پاون)
#صنعت_برق#دولت_پای_کار_مردم@niroonline
۱
۱۹:۲۰