لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل رسانه جنگ ـ اعلام الحربیر
۴۶۴ عضو

رسانه جنگ ـ اعلام الحربی

آیدی کانال های دیگه مون :@akhbar_asli@rasool_alikhani@raz_zaban_badan@khodro_asli@defae_ir@gharargaheammarha@Havaleirn@arzesh_kade
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱ تیر
thumbnail
#ایران undefinedسخنگوی قوه قضائیه: بر اساس آخرین آمار سازمان پزشکی قانونی ۳۵۱۹ نفر در در جنگ رمضان شهید شدند که شامل ۳۰۰۲ نفر مرد و ۵۱۷ نفر زن می‌باشد.
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۲۷

۱۲:۰۳

#ایران #آمریکا undefinedونس، معاون ترامپ: دارایی‌های بلوکه شده ایران عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد. اگر هر کدام از دارایی‌های مسدودشده‌ی ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطری‌ها هم حق تأیید دارند!
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۲۵

۱۲:۱۸

thumbnail
#ایران undefined انتشار نخستین‌بار؛ تصویری از سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدسعید ایزدی(حاج رمضان) از فرماندهان نیروی قدس سپاه در کنار فرمانده شهید کل قوا.
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۲۷

۱۳:۳۳

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

thumbnail
#ایران #آمریکا undefined خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما: آمریکا ۱۰۰ آب‌نبات جلوی تیم مذاکره کننده ایرانی انداخته است تا مروارید ایران که تنگه هرمز است را از آن‌ها بگیرد!
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۱۶

۱۶:۴۸

thumbnail
#ایران #آمریکا undefined خوش‌چشم، کارشناس صداوسیما: آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده است و حالا می‌گوید در بازسازی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا در سود این صنایع شریک شود/ به جای خسارت دادن می‌خواهند ایران را استعمار کنند و ۵۰ درصد سود صنایع ایران را کسب کنند.
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۱۷

۱۶:۴۸

thumbnail
#لبنان #اسرائیل 🟡 حزب‌الله لبنان، ویدیویی از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در اطراف قلعه شقیف را منتشر کرد. این عملیات، با استفاده از FPV ابابیل صورت گرفت.
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۱۲

۱۸:۱۸

thumbnail
#فلسطین #اسرائیل undefinedهاآرتص: رئیس شاباک دستور آمادگی برای سناریوی حمله به ایلات را صادر کرد
undefinedروزنامه عبری هاآرتص گزارش داد دیوید زینی، رئیس شاباک، به مسئولان این سازمان دستور داده سناریویی برای حمله‌ای احتمالی مشابه عملیات طوفان الاقصی در شهر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی آماده کنند.
undefinedبر اساس این گزارش، زینی در نشست‌های محرمانه بارها گفته احتمال تکرار حمله‌ای مشابه در ایلات وجود دارد و از مسئولان شاباک خواسته این سناریو را در اولویت کاری خود قرار دهند.
undefinedمنابع امنیتی به هاآرتص گفته‌اند زینی، ایلات را به دلیل موقعیت جغرافیایی دورافتاده در جنوبی‌ترین نقطه سرزمین‌های اشغالی، نقطه ضعف امنیتی می‌داند.
undefinedاین روزنامه نوشت زینی در نشست‌های داخلی و خارجی شاباک درباره احتمال نفوذ زمینی به ایلات، به ویژه از مرز اردن و احتمالا از مرز مصر، هشدار داده و واحدهای اطلاعاتی شاباک را به بررسی چنین سناریویی مأمور کرده است. با این حال، برخی مسئولان شاباک درباره میزان اهمیت دادن زینی به این سناریو و وجود اطلاعاتی درباره طرح حمله احتمالی تردید دارند.
undefinedهاآرتص به نقل از یک منبع امنیتی نوشت هیچ کس در دستگاه امنیتی…ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۱۳

۱۸:۳۳

thumbnail
#لبنان #اسرائیل undefinedنتانیاهو: نظامیان اسرائیلی در لبنان آزادی عمل کامل دارند
undefinedبنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید تاکید کرد: در منطقه امنیتی جنوب لبنان تا هر زمان که لازم باشد باقی خواهیم ماند تا امنیت شهروندان شمال و تمام ساکنان اسرائیل تضمین شود.
undefinedاو همچنین ادعا کرد نیروهای ارتش اسرائیل در جنوب لبنان از «آزادی کامل عمل و تحرک» برخوردار هستند و هیچ محدودیتی در اجرای عملیات‌های نظامی وجود ندارد.
undefinedوی در ادامه با تکرار مواضع تهاجمی خود افزود: دستورهای من روشن و بدون تغییر است؛ نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل دارند تا هر تهدید مستقیم یا احتمالی علیه اسرائیل یا ساکنان شمال را دفع کنند. هیچ محدودیتی برای ارتش وجود ندارد و ما تا زمانی که لازم باشد در این منطقه امنیتی باقی خواهیم ماند.
undefined @MilitaryMedia_FA | اعلام الحربی - فارسیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۱۲

۱۹:۰۳

undefined با مذاکره مجدد ایران و آمریکا موافق هستید ؟
undefinedundefinedundefined.
۱- بله ▓▓▓▓20%

۲- خیر ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓80%

لطفاً همه نظر بدید مهمه undefined
.ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــundefined میجنگیم، ذلت نمی‌پذیریم ...undefined @militarymedia_faundefined @rasool_alikhaniundefined @akhbar_asli

۱۰

۱۹:۱۸