۱۰
۱۱:۴۹
شاه سلطان حسین چه بلایی بر سر حکومت مقتدر صفویه آورد؟ آیا شاه سلطانها از تیغ دشمن در امانند؟
رهبر شهید (رضوان الله تعالی علیه) پاسخ می دهد
┄┄┅┅┅❅
❅┅┅┅┄┄
منتخب اخبار
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
رهبر شهید (رضوان الله تعالی علیه) پاسخ می دهد
┄┄┅┅┅❅
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
۱۰
۱۱:۴۹
معلومه که فرق میکنه کی رئیس جمهور باشه! فقط یک تفکر واداده و ناامید و مأیوس و بی اعتماد به وعدههای الهی است که میتواند در یک سال دو جنگ به کشور تحمیل کند!
┄┄┅┅┅❅
❅┅┅┅┄┄
منتخب اخبار
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
┄┄┅┅┅❅
۱۰
۱۱:۵۰
┄┄┅┅┅❅
۱۰
۱۱:۵۱
با وجود تصریح قانون اساسی بر لزوم تصویب عهدنامهها، مقاولهنامهها، موافقتنامهها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولتها در مجلس (اصل ۷۷) و تأیید آن توسط شورای نگهبان (اصول ۹۴ و ۹۶)، چطور برنامه خود را پیش ببریم؟مجلس را تعطیل میکنیم و نام توافق را نیز میگذاریم «تفاهمنامه».احمد قدیری┄┄┅┅┅❅
۱۰
۱۱:۵۲
دکتر یزدیزاده، اقتصاددان منتقد دولت پاسخ میدهد
┄┄┅┅┅❅
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
۱۱
۱۱:۵۳
┄┄┅┅┅❅
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
۱۰
۱۱:۵۴
پروژه توجیه گرانسازی بنزین در صدا و سیما آغاز شده است: یک لیوان آب ۱۵ هزار تومان است، یک لیتر بنزین ۳ هزار تومان!این استاد را دعوت به یک معامله میکنیم: هزار لیوان آب (که طبق محاسبات ایشان میشود ۱۵ میلیون تومان)، تقدیم میکنیم، لطف کنند هزار لیتر بنزین (که طبق محاسبات ایشان میشود ۳ میلیون تومان) به ما بدهند و ۱۲ میلیون تومان سود کنند!@syjebraily
┄┄┅┅┅❅
❅┅┅┅┄┄
منتخب اخبار
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
┄┄┅┅┅❅
۹
۱۱:۵۶
تصوّرش نیز شرم دارد!
که در تاریخ نوشته باشند: «پس از قتل اباعبدالله الحسین ع و واقعۀ عاشورا، مختار بر منبر مسجد مدائن اعلام کرد: به یاد شهدای کربلا، مخصوصاً حنجر پاره شدۀ علی اصغر و دستهای قلمشدۀ عباسبنعلی، میرویم با یزید مذاکره کنیم تا بلکه بتوانیم ارادۀ خود را بر دشمن دیکته کنیم و اموال مسروقۀ خیمهگاه را برگردانیم و چند دیناری برای گذران زندگی شیعیان بگیریم. نام تیم مذاکره را هم میگذاریم #کربلا۷۲ تا دشمن بداند که ما مظلومیتها و خونهای کربلا را از یاد نمیبریم»
شرمآورتر از این کار و صحبتهای مختار، این بود که در ادامه نوشته باشند: «مردمی که یزید امامشان را ارباً اربا به قتل رسانده بود، با تکیه بر سابقۀ موفقِ مختار، دور او را گرفتند و حلوا حلوایش کردند تا برود و دینارها را بیاورد...»
اما مختار، آنقدر شرافت و شجاعت و عقل داشت که چنین سخنانی نگوید و عَلَمِ خونخواهی بلند کند و شعارش یالثاراتالحسین باشد نه #کربلا۷۲!
و مردم، آنقدر از قتل امامشان سوخته بودند که به دینار و درهم حتی فکر هم نمیکردند... و مختار کاری با قتلۀ کربلا کرد که دیگر پس از آن، کسی جرأت نکرد تا امامی را به شمشیر بکشد و تکهتکه کند و
ویدیوی بالا:قالیباف (رئیس هیئت مذاکرهکننده) این ویدیو را منتشر کرد و نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم»
در حالی که ۳ بند از تفاهمنامۀ با امریکا، رسماً و آشکارا نقض شده بود و امام و رهبرمان هم فرموده بود که علیالاصول نظر دیگری داشتم، برای ادامۀ #مذاکره_با_آمریکا به ژنو رفت!
علی_سلمانزاده
┄┅┅┅❅
❅┅┅┅┄
منتخب اخبار
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
که در تاریخ نوشته باشند: «پس از قتل اباعبدالله الحسین ع و واقعۀ عاشورا، مختار بر منبر مسجد مدائن اعلام کرد: به یاد شهدای کربلا، مخصوصاً حنجر پاره شدۀ علی اصغر و دستهای قلمشدۀ عباسبنعلی، میرویم با یزید مذاکره کنیم تا بلکه بتوانیم ارادۀ خود را بر دشمن دیکته کنیم و اموال مسروقۀ خیمهگاه را برگردانیم و چند دیناری برای گذران زندگی شیعیان بگیریم. نام تیم مذاکره را هم میگذاریم #کربلا۷۲ تا دشمن بداند که ما مظلومیتها و خونهای کربلا را از یاد نمیبریم»
شرمآورتر از این کار و صحبتهای مختار، این بود که در ادامه نوشته باشند: «مردمی که یزید امامشان را ارباً اربا به قتل رسانده بود، با تکیه بر سابقۀ موفقِ مختار، دور او را گرفتند و حلوا حلوایش کردند تا برود و دینارها را بیاورد...»
اما مختار، آنقدر شرافت و شجاعت و عقل داشت که چنین سخنانی نگوید و عَلَمِ خونخواهی بلند کند و شعارش یالثاراتالحسین باشد نه #کربلا۷۲!
و مردم، آنقدر از قتل امامشان سوخته بودند که به دینار و درهم حتی فکر هم نمیکردند... و مختار کاری با قتلۀ کربلا کرد که دیگر پس از آن، کسی جرأت نکرد تا امامی را به شمشیر بکشد و تکهتکه کند و
در حالی که ۳ بند از تفاهمنامۀ با امریکا، رسماً و آشکارا نقض شده بود و امام و رهبرمان هم فرموده بود که علیالاصول نظر دیگری داشتم، برای ادامۀ #مذاکره_با_آمریکا به ژنو رفت!
┄┅┅┅❅
۱۳
۱۱:۵۷
1_28002068505.mp3
۰۵:۴۲-۵.۲۳ مگابایت
02:02
ظاهرا خانعلی زادهام یه صوت داده و میگه رهبری گفتن این مذاکرات خلاف شرعه!
این حرف خیلی سنگینه...
┄┄┅┅┅❅
❅┅┅┅┄┄
منتخب اخبار
همه اخبار نه، فقط مُهِمّاش@montakhab_akhbaar
این حرف خیلی سنگینه...
┄┄┅┅┅❅
۱۳
۱۱:۵۸