درخواست کن،باورکن،دریافت کن.
#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۱۹
۵:۳۲
🟢اينکه چطور با خودتان حرف میزنيد، حداقل ۹۵ درصد از فکر و احساس شما را مشخص میکند. ذهن ناخودآگاه گفتههای درونی شما را به عنوان دستور میپذيرد.
🟢بهترين فرمول برای بد كردن حال خود، پرسيدن سوالات تخريبكننده از خود است! سوالاتی كه با بیرحمی و لحنی منفی از خود میپرسيم و با آنها خود را تهديد و تخريب میكنيم.
سوال خوب، جواب خوب، حال خوب
سوال بد، جواب بد، حال بد
🟢سوال كردن از خود مثل سرچ كردن در گوگل است، هر چه بپرسی به همان ميرسی! مغز شما بر مبنای هرنوع سوالی به دنبال جواب آن سوال است پس شما با سوال کنترل میکنید که تمرکزتان بر کدام بخش از واقعیت باشد و چه حسوحالی را تجربه کنید. سوالی را بپرسید که قویتر و شادترتان کند.
#خود_شناسی#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۲۳
۵:۳۴
باور قوی برای دستیابی به اهداف در شما شکل میگیرد
اعتماد به نفس و عزت به نفس شما را افزایش میدهد
دیگران این انرژی را از شما دریافت میکنند و با شما بر اساس این حس رفتار میکنند
تصویر سازی وتجسم شما را قوی میکند
حس داشتن و اطمینان دستیابی به اهداف را در شما قویتر میکند
قبل از رسیدن شما خواسته وهدفتان را برای خود میدانید
بر روی کلام و راه رفتن وحتی صدای شما تاثیر میگذارد و شما را برای رسیدن به هدف نزدیک و نزدیکتر میکند
ارزش گزاری های شما را افزونتر میکند و مثل این است که شما یک کد به جهان هستی میدهید و جهان هستی به شما چیزهای بیشتری میدهد زیرا شما با نوع نگرش وحس لیاقت این را اعلام میکنید
هر کس و هر چیزی اجازه ندارد هر گونه رفتار و برخورداری با شما انجام دهد زیرا شما این حس ارزشمند را در خود تقویت کرده اید
ارزشگزاری که برای خود تعیین میکنید استاندارهای زندگی شما را افزایش میدهد و قطعا شما از هر چیزی بهترینها را دریافت خواهید کرد.حس ارزشمندی کیفیت زندگی شما را بالا میبرد.
#خود_شناسی#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۸۳
۵:۴۹
«یا رَبِّ لا تُعَلِّق قَلْبِی بِما لَیْسَ لِی»
پروردگارا! قلب مرا به آنچه برای من نیست، وابسته مگردان.
تک تک لحظه هاتون لبریز عطر خدا
#نیایش#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
در فضای مجازی با ما همراه باشید..
بله: @moshavereh_buqaen
اینستاگرام: @moshavereh_buqaen
پروردگارا! قلب مرا به آنچه برای من نیست، وابسته مگردان.
#نیایش#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۱۲
۴:۰۶
پادکست نیایش و شکرگزاری_شمارهی ۳(2).mp3
۰۸:۰۶-۴.۶۴ مگابایت
■ کانون همیاران سلامت دانشگاه بزرگمهر قائنات تقدیم میکند
:
☊ پادکست « شکرگزاری _ شمارهی ۳» ☋
شکرگزاری به همراه مدیتیشن
️بارالها...
️
☆سپاسگزارم برای هرآنچه که دادی
و هر آنچه که خواهی داد...!
◇گوینده : فاطمه صیادی
#پادکست#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
در فضای مجازی با ما همراه باشید..
اینستاگرام: @moshavereh_buqaen
بله: @moshavereh_buqaen
☊ پادکست « شکرگزاری _ شمارهی ۳» ☋
☆سپاسگزارم برای هرآنچه که دادی
و هر آنچه که خواهی داد...!
◇گوینده : فاطمه صیادی
#پادکست#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۰۹
۴:۰۷
طاقت این یکی رو دیگه ندارم!
#آموزشی#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۹۷
۴:۰۹
فکر می کنید، بدون شواهد کافی می دانید که دیگران به چه چیزی فکر می کنند. مثل : جواب سلامم را نداد، پس حتما از دست من ناراحت است.
پیش بینی می کنید که حوادث آینده، بد از آب در می آیند یا این که خطرات زیادی شما را تهدید می کند. مثل : در امتحان شکست می خورم یا کاری گیر من نخواهد آمد.
معتقدید هر چه اتفاق افتاده یا خواهد افتاد به شدت افتضاح، ناخوشایند و غیر قابل تحمل است. مثل : افتضاح می شود اگر در دانشگاه قبول نشوم.
به خودتان یا دیگران، صفات کلی و منفی نسبت می دهید. مثل : من آدم بدبختی هستم یا من آدم بی ارزشی هستم.
مدعی هستید که کار های مثبت خودتان یا دیگران پیش پا افتاده و ناچیز هستند. مثل: این کار از عهده همه بر می آید یا قبول شدن در کنکور که کار مهمی نیست.
تقریبا همیشه جنبه های منفی را می بینید و به جنبه های مثبت توجه نمی کنید. مثل: هیچ کس مرا دوست ندارد.
بر پایه یک حادثه، الگو های کلی منفی را استنباط می کنید. مثل: این اتفاق همیشه برای من اتفاق می افتد یا در همه کار ها شکست می خورم.
به وقایع پیرامون و انسان های اطراف با دید همه یا هیچ نگاه می کنید. مثل : همه مرا طرد می کنند یا همه وقتم تلف شد.
به جای این که حوادث را بر پایه چیزی که هستند ارزیابی کنید. بیشتر آن ها بر اساس چیزی که باید باشند، تفسیر می کنید. مثل : باید کارم را خوب انجام بدهم. یا باید در کنکور قبول شوم.
علت بروز حوادث منفی را به خودتان نسبت می دهید و سهم دیگران را در بروز مشکل نادیده می گیرید. مثل : ازدواجم بهم خورد، چون من مقصر بودم.
دیگران را علت مشکلات و احساسات منفی خود می دانید و از طرفی مسئولیت تغییر رفتارتان را نیز فراموش می کنید. مثل : دیگران باعث عصبانیت من می شوند یا والدینم باعث و بانی همه مشکلات من هستند.
حوادث را طبق معیار های ناعادلانه تفسیر می کنید. خودتان را با کسانی مقایسه می کنید که از شما برترند و به این نتیجه می رسید که آدم حقیری هستید. مثل : او خیلی موفق تر از من است یا شاگرد اول کلاس در امتحان خیلی بهتر از من عمل کرد.
به جای این که در حال حاضر به کاری فکر کنید که از دستتان بر می آید، بیشتر به این مسئله می اندیشید که ای کاش در گذشته بهتر عمل می کردید. مثل : اگر تلاش کرده بودم ، شغل بهتری پیدا می کردم یا ای کاش این حرف را نمی زدم.
دائم از خودتان سوال می کنید چی می شود اگر چنین اتفاقی بیفتد و با هیچ جوابی راضی نمی شوید . مثل : حرف شما درست است، اما چی می شود اگر مضطرب شوم؟ یا چی می شود اگر نفسم در سینه حبس شود؟
از احساسات خود برای تفسیر واقعیت استفاده می کنید. مثل : چون دلم شور میزند، پس اتفاق ناگواری می افتد.
#آموزشی#کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۷۲
۴:۱۱
۱۴۳
۱۹:۳۶
اینکه هنر و تخصصت چیست خیلی
مهم نیست، اینکه اولویت تو چه باشد و
ببینی چه از تو میخواهند؟
بگو چه باید بیاورم؟ نه اینکه چه دارم!
اولویت سلحشوری، جنگاوری و پهلوانی
کنار میرود با یکگوشه چشم امام و عباسِ جنگجو، ناگاه سقّا میشود با یک نگاه!
اولویت هایمان را دراین روزها وشب ها مرور کنیم ....
گاهی اولویت هایمان مارا ازرسیدن باز میدارد
#تاسوعا #محرم #کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
در فضای مجازی با ما همراه باشید..
بله: @moshavereh_buqaen
اینستاگرام: @moshavereh_buqaen
مهم نیست، اینکه اولویت تو چه باشد و
ببینی چه از تو میخواهند؟
بگو چه باید بیاورم؟ نه اینکه چه دارم!
اولویت سلحشوری، جنگاوری و پهلوانی
کنار میرود با یکگوشه چشم امام و عباسِ جنگجو، ناگاه سقّا میشود با یک نگاه!
اولویت هایمان را دراین روزها وشب ها مرور کنیم ....
گاهی اولویت هایمان مارا ازرسیدن باز میدارد
#تاسوعا #محرم #کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۱۲۹
۱۰:۳۰
عباس(علیه السلام)، پدر همه فضیلتها و ساقی حسین(علیهالسلام) است؛اما نه ساقی آب،بلکه او ساقی میِ پاک(طهور) حسینی است... و او دری است به سوی بُراق عشق حسینی و سفینه نجات او... عباس بابالحسین است...
#تاسوعا#محرم #کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
در فضای مجازی با ما همراه باشید..
بله: @moshavereh_buqaen
اینستاگرام: @moshavereh_buqaen
#تاسوعا#محرم #کانونـهمیارانـسلامت#مرکزمشاوره_سلامت_دانشگاه_بزرگمهر_قائنات
۹۴
۱۰:۳۶