لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل ☂️مادِربون|محبوبه مرادی☂
۶ هزار عضو

☂️مادِربون|محبوبه مرادی

undefinedبریده هایی از افکارِ یک مادرِ روانشناس
undefinedمحبوبه مرادیکارشناس ارشد روانشناسی بالینیش.ن :۳۹۸۰۷
undefinedهادِربون: در لهجه ی کرمان یعنی مراقب
کپی بدون لینک ممنوع undefined
گفت و گو:@MAHBOOBEMORADI
ناشناس:ble.ir/harafatobot?start=qPNVivkGhI6KfLOLCcZKctuPn
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲ تیر
☂️مادِربون|محبوبه مرادی
وقتی خواستگار رو رد میکنم یا اونا به هر دلیلی میرن خیلی حالم بد میشه و گریه میکنم درحالی که خودم از اولم راضی نبودم و حتی دلیلی هم براش ندرم مثلا یکی میپرسه چرا ناراحتی براش توکه دوست نداشتی ازدواج کنی بعد میگم نمیدونم یعنی واقعا نمیدونم ها
حالا اگه دو دقیقه بچه هام ساکت شدن تا بهت ویس بدمundefined
غصه ی الکی میخوری مادرکاش الان وضعیت منو می دیدی می فهمیدی خیلیم غصه نداره🥴
undefined۳۳
undefined۱

۵۵۰

۱۱:۱۴

☂️مادِربون|محبوبه مرادی
وقتی خواستگار رو رد میکنم یا اونا به هر دلیلی میرن خیلی حالم بد میشه و گریه میکنم درحالی که خودم از اولم راضی نبودم و حتی دلیلی هم براش ندرم مثلا یکی میپرسه چرا ناراحتی براش توکه دوست نداشتی ازدواج کنی بعد میگم نمیدونم یعنی واقعا نمیدونم ها

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

هنوز حدود ۲۰ سوال موندهبه مرور پاسخ میدم ان شاالله ولی به سوال مهمی که هم اکنون به دستم رسیدتوجه فرماییدundefined
undefined۹
undefined۱

۵۳۲

۱۱:۲۸

بازارسال شده از ناشناس حرفاتو
خانم مرادی تو حیطه مشاوره ما میتونیم پیش شما هم بیاییم؟ما شهرستانیم و اینجا واقعا خیلی ریسکی و غیرقابل اطمینانن ..
undefined۴

۱

۱۱:۲۸

☂️مادِربون|محبوبه مرادی
خانم مرادی تو حیطه مشاوره ما میتونیم پیش شما هم بیاییم؟ ما شهرستانیم و اینجا واقعا خیلی ریسکی و غیرقابل اطمینانن ..

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

☂️مادِربون|محبوبه مرادی
پیام صوتی
اینم بگم که بهترین مشاور حوزه ی کودک و نوجوانی که می شناسمخانم احمدی عزیزمه رفیقِ با معرفت ِ آدم حسابیِ با سواد و با وجدان که خودم در مورد مسائل خودم و بچه هاهمیشه ازش کمک گرفتم و نتیجه هم گرفتم.جدیدا هم اومده بله کانال زدهدریابیدشundefined
https://ble.ir/resanow
undefined۹

۵۴۴

۱۱:۴۵

thumbnail
شاید اگر ده سال پیش به مادرِ یک نوجوان دهه ی هشتادی می گفتی یک روزی -که خیلی هم دیر نیست- پسرت توی همین کشور، وسط شهر یا توی خانه تان شهید می شود،خنده اش می گرفت!
تصور همه ی ما از شهادت تا همین چند سال پیشجنگیدنِ داوطلبانه ی زمینی لب مرز با عراق بود!بعدش دیدیم که نه مثلا می شود مثل مصطفی صدرزاده زمین و زمان را بهم دوخت و رفت سوریه و جنگید و شهید شد!اما هر چه زمان جلوتر رفت.شهادت به ما نزدیک تر شد!شهیدِمدافع سلامتشهیدِ حادثه ی تروریستی حرم شاهچراغ شهید حادثه ی تروریستی گلزار شهدای کرمانشهیدِ مدافع مرزشهیدِمدافع امنیتشهیدِ وسط خیابان های تهران شهیدِ اربا اربا شده ی وسطِ پارکشهیدِ سوزانده شده ی توی مسجد محلهشهیدِ مفقود الاثرِ مدرسه ی مینابشهیدِ پستانک صورتیِ توی حیاط خانه اش در لامردبله!شهادت پشت درِ خانه ی تک تک ما نشسته!اصلا فرقی ندارد ساکن کدام شهریمیا چند سال داریمیا جنسیت و شغل و گرایش سیاسی مان چیست!مرزِ جنگ رسیده به دیوار خانه هایمان.این ها را نگفتم تا احساس امنیت تان را بهم بزنم و مضطربتان کنم.گفتم تا واقعیت را ببینیم!بدانیم حوادث سرعت گرفته و بلاها شدت!درست مثل ظهر عاشورا به بعد...ما داریم عصر عاشورا را زندگی‌ می کنیم.آن‌جا که خیلی از خیمه ها عزادارندآماده ایم از این ها بدترو سخت تر را ببینیم؟!بلدیم بلند شویم و رجز بخوانیم؟!بلدیم حقیقت را روایت کنیم؟!
دعا کنیم و توسل کنیم که توی این سرعت ها و شدت ها نبازیم!گم‌نشویم، جا نمانیم،دور نشویم!
استغاثه کنیم،استغاثه کنیم،استغاثه کنیم

undefinedعکس:توی گلزار شهدای جیرفت قدم می زدمقبرهای نو تر توجهم را جلب می‌کرد که ببینم این شهر کی شهید داده...
این آقای خوشتیپسربازِ اصفهان بوده و فروردین امسال شهید شده
بالای مزارش شعر قشنگی نوشته:
به خون جگر زادمت
به مام وطن دادمتundefined

#علی_اکبر_های_ایران #تکیه_مجازی #روز_هشتم
undefined | @motherboon |
undefined۶۰
undefined۹
undefined۲

۸۳۰

۱۴:۴۷

بازارسال شده از علویات
" مُرّ بن مُنقِذ عَبدی "از اصحاب و پرچمداران‌ امیرالمومنینﷺدر‌جنگ جمل بود؛که در منابع تاریخ،به عنوان قاتل علی‌اکبر‌علیه‌السلامدر سپاه عمرسعد،معرفی شده است...!!
@alaviaat | عاقبت‌ به شری

۱

۱۴:۵۸

☂️مادِربون|محبوبه مرادی
برای این دختر عزیزمون هنوز به مبلغی نیاز داریم تا دستمزد دکتر رو تسویه کنیم( خود خانم دکتر خیلی با محبت بودن و ده تومن تخفیف دادن ) و هنوز نیاز به کمک داریم. تا حدود ۴۸ تومن تامین کنیم ۲۰ تومنم بدهی بابت غذای بچه های یه گروه جهادی داریم که باید تسویه کنیم. محبت کنید نیت کنید و با سهم های ۲۰۰ هزار تومنی ما رو یاری کنید.undefined به نیابت از اموات تون... نذر شهدا برای گره گشایی از اموراتتون... بسم اللهundefined شماره حساب: 560470014375402001 شماره کارت: 6063731159301408 شماره شبا: IR910600560470014375402001 به نام محبوبه مرادي بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
ما برای تسویه ی یکی از این بدهی ها فقط ۳ تومن دیگه کم داریماگر توانش رو داریدبسم الله
undefined۱۳
undefined۴

۵۵۱

۱۶:۲۴

امشب وقتی توی هیئت خوندن ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...شما هم برای دو سه تا علمدار گریه کردید؟!
#جمهوری_اسلامی_ایران_حرم_است🇮🇷
undefined۷۰
undefined۴
undefined۲

۳۶۶

۲۱:۳۰