بازارسال شده از پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام
راهنمای نوبت گیری از سامانه جدید.pdf
۱.۱۶ مگابایت
فایل راهنمای نوبت گیری از سامانه جدید
#حتما_با_دقت_مطالعه_کنید.
#حتما_با_دقت_مطالعه_کنید.
۱
۹:۲۵
#اطلاعیه 


توجه
توجه 
با سلام و آرزوی قبولی طاعات
به اطلاع اولیای گرامی می رساند، به دلیل برگزاری مراسم شب قدر، زمان شروع بکار مدرسه در تاریخ دوشنبه ۲۱ فروردین، ساعت
۹ صبح می باشد.
توجه
با سلام و آرزوی قبولی طاعات
۱.۱K
۷:۱۳
#اطلاعیه_۲


به اطلاع اولیای گرامی می رسانیم از نوآموزان عزیز روز سهشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، همراه با مربی، عکس
کلاسی گرفته خواهد شد، لذا خواهشمند است نوآموزان عزیز با پوشش رسمیتری در مدرسه حضور پیدا نمایند.
همچنین با توجه به برگزاری برنامه روز معلم از سوی مجتمع، ساعت تعطیلی نوآموزان شیفت بعدازظهر، نیز ساعت ۱۲ خواهد بود.
با تشکر
با تشکر
۹۰۳
۱۵:۵۶
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
#اطلاعیه

#پیش۱و۲
با سلام و تقدیم احترام خدمت اولیای گرامی
بدینوسیله به اطلاع می رساند برنامههای
پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ به شرح زیر میباشد:
برگزاری کلاسهای آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه
یکشنبه ۲/۳۱ روز آخر کلاسهای آموزشی است.
برگزاری اردوی تفریحی پارک مهرگان
در تاریخ دوشنبه ۲۵ اردیبهشت
برپایی جشنواره اسباب بازی در تاریخ شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه
نوآموزان عزیز می توانند در این روز اسباببازی
🛺
دلخواه خود را به مدرسه بیاورند و با دوستان خود به صورت مشارکتی بازی کنند.
اولیای گرامی توجه داشته باشند، برچسب
نام نوآموز بر روی اسباببازی حتما نصب شود. همراه آوردن اسباببازیهای الکترونیکی، نیازمند به باتری، تفنگ
و اسباببازی در ابعاد بزرگ، به مدرسه ممنوع
می باشد. 
برگزاری جشن پایان سال تحصیلی مطابق با برنامه زمانبندی زیر:
کلاس بنفش
، سبز
، فیروزهای
سهشنبه ۳/۲ ساعت ۱۰ 
کلاس های رنگین کمان 
سهشنبه ۳/۲ ساعت ۱۴
کلاسهای نارنجی
، آبی
چهارشنبه ۳/۳ ساعت ۱۰
کلاسهای زرد
، قرمز
چهارشنبه ۳/۳ ساعت ۱۴
حضور گرم پدران و مادران گرامی در جشن پایان سال تحصیلی مزید امتنان است.
خواهشمند است جهت شرکت در مراسم نوآموزان عزیزمان پیراهن سفید🥼و ترجیحا شلوار تیره رنگ
بپوشند، و اولیای گرامی پاپوش مناسب جهت استفاده در فضای مدرسه با خود به همراه داشته باشند.
همچنین لازم به ذکر است نوآموزان عزیز نیم ساعت قبل از شروع مراسم جهت تمرین و مرور در مدرسه حاضر باشند.
با تشکر از همراهی شما
با سلام و تقدیم احترام خدمت اولیای گرامی
سهشنبه ۳/۲ ساعت ۱۴
چهارشنبه ۳/۳ ساعت ۱۰
چهارشنبه ۳/۳ ساعت ۱۴
با تشکر از همراهی شما
۸۱۷
۱۵:۲۹
#اطلاعیهبا سلام و احترام به اطلاع اولیای گرامی می رساند جشنواره اسباب بازی فردا، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
نوآموزان عزیز می توانند در این روز اسباببازی
🛺
دلخواه خود را به مدرسه بیاورند و با دوستان خود به صورت مشارکتی بازی کنند.
اولیای گرامی توجه داشته باشند، برچسب
نام نوآموز بر روی اسباببازی حتما نصب شود. همراه آوردن اسباببازیهای الکترونیکی، نیازمند به باتری، تفنگ
و اسباببازی در ابعاد بزرگ، به مدرسه ممنوع
میباشد. 
۶۴۹
۱۸:۱۱
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
#اطلاعیه 

با سلام و احترام به اطلاع اولیای گرامی میرساند، پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام در نظر دارد روز شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه، به صورت کلاسی از نوآموزان مجددا عکس یادگاری
تهیه نماید.
لذا خواهشمند است نوآموزان عزیز با لباس رسمی تر در مدرسه حضور پیدا نمایند.
همچنین یادآور می شود اردوی پارک طناب ویژه نوآموزان پیش دبستان ۲ روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می گردد و نوآموزان عزیز رضایت نامههای
خود را فردا به همراه داشته باشند.
چنانچه نوآموز روز چهارشنبه غیبت داشته و رضایتنامه دریافت ننموده است، اولیای گرامی میتوانند به صورت کتبی رضایت خود را به مدرسه ارسال نمایند.
متن رضایتنامه:
اینجانب ............................... ولی نوآموز ................................ رضایت خود را مبنی بر شرکت فرزندم در اردوی پارک مهرگان (طناب) در تاریخ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ اعلام می دارم.
* قابل ذکر است ساعت ورود و خروج نوآموزان تغییری نخواهد کرد و نوآموزان عزیز جهت شرکت در اردو، قمقمه آب و خوراکی مجاز به اندازه نیاز به همراه داشته باشند. *
امضاء و تاریخ
* قابل ذکر است ساعت ورود و خروج نوآموزان تغییری نخواهد کرد و نوآموزان عزیز جهت شرکت در اردو، قمقمه آب و خوراکی مجاز به اندازه نیاز به همراه داشته باشند. *
امضاء و تاریخ
۵۷۹
۱۶:۰۳
بازارسال شده از مشاوره تربیتی دکتر عسلی
#چالشهایتربیتیمنوبچههام_۱۱#حالخوبمادریچند روزیه پسر وسطیم آقامحمدطاها مریض شده و بدقلقی می کنه.. امشب سرشب خوابیده بود یهو بدخواب شد و با یه گریه ی انفجاری از خواب بیدار شد. چشم بسته و دهان تا بنا گوش باز فقط شیون می کرد.. من و همسرم نوبتی بغلش می کردیم راه می رفتیم..تو این فاصله آقا محمدپارسا مشغول سفت کردن پیچ و مهره های داداش کوچیکه بود
. خلاصه بعداز یه ربع الی ۲۰ دقیقه آقا طاها مجدد خوابید. محمدپارسا تقاضای شام کرد. گفتم چه خوووب.. می خواستم غذا گرم کنم.. گفت من سرد می خوام.. احساس کردم دنبال یه بهانه ای هست قشقرق به پا کنه..بدون هیچ مقاومتی براش غذای سرد ریختم.. در حین ریختن غذا گریه کنان گفت گرمش کن.. گفتم باشه اومدم گرمش کنم فریاد زد سرد می خوام
گفتم باشه.. غذا رو بردم جلوش گذاشتم رفتم تا باقی غذا رو گرم کنم سفره بذارم.. یه تیکه گوشت تو غذا بود اونو برداشت گفت این چیه.. من گوشت نمی خورم و گذاشت تو سینی.. و بعد نق زنان و گریه کنان درخواست کرد پلو و خورشت رو برام هم بزن.. رفتم هم بزنم اون تیکه گوشت رو خوردم
.. قشقرق به پا کرد که من اونو می خواستم چرا خوردی
اهمیت ندادم..غذا رو هم زدم گفت چرا هم زدی.. اصلا من ته دیگ نمی خوام چرا ته دیگ گذاشتی..گفتم باشه خودم می خورم و در کسری از ثانیه قورت دادم
فریاد زد چرا خوردیش من ته دیگ می خوام
... گفتم الان برات می یارم.. رفتم ته دیگ آوردم گریه کنان گفت این ته دیگ گرمه من نمی خورم و بعد از تو بشقاب برداشت انداخت تو سینی و شروع کرد بلند بلند گریه کردن.. وقتی رفتم شعله ی گاز رو کم کنم از خودم پرسیدم الان نیازش چیه؟ چرا اینقدر بهانه های الکی می گیره
.. می دونستم که خییلی خسته ست و یادم افتاد که زبان عشقش لمسیه..ازش پرسیدم مامان جان الان چه نیازی داری؟ دوست داری بیام بغلت کنم اشکاتو پاک کنم نوازشت کنم؟ یهو چشماش برق زد و با اشتیاق گفت آااره.. منم قربون صدقه گویان رفتم در آغوشش گرفتم اشکاشو پاک کردم صورتشو بوسیدم. تو چشمام نگاه کرد، لبخند رضایت زد،آرام شد و بعد همونجا خوابید
... حال خوب مادری می تونه این صحنه رو ختم به خیر کنه و گرنه احساس استیصال و خستگی یک بن بست ذهنی ایجاد می کنه که فقط نعره های حیدری جوابگوی این صحنه ست و شایدم دمپایی ابری
. چرا حالم خوب بود. چون غروب یک روز کاری سخت و پرفشار، یک ساعت برای خودم وقت گذاشته بودم و یه کار حال خوب کن انجام داده بودم... البته همسرم همراهی کرد و سه تا پسرا رو نگه داشت..برای حال خوب مادری مون چی کار می کنیم؟
ادامه دارد...
سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
کانال مشاوره تربیتی دکتر عسلیhttps://ble.ir/drasali93https://eitaa.com/drasali93
ادامه دارد...
سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
کانال مشاوره تربیتی دکتر عسلیhttps://ble.ir/drasali93https://eitaa.com/drasali93
۱
۱۹:۳۵
بازارسال شده از مشاوره تربیتی دکتر عسلی
#چالشهایتربیتیمنوبچههام_۱۵#دستوردادنهایغلط_۱گوشیمو روی اوپن آشپزخونه زدم تو شارژ.محمدطاها جهت کنجکاوی رفت بالای صندلی ببینه روی اوپن چی برای سرگرم شدن پیدا می کنه.چشمش افتاد به گوشیم.در حال شستن ظرف بودم و به ۱۰۰ تا موضوع به صورت همزمان داشتم فکر می کردم
ولی حواسم بهش بود.دیدم شروع کرد به روشن خاموش کردن صفحه ی گوشی.بالای ۱۰ بار اینکارو کرد.منتظر بودم ببینم خودش رها می کنه یا نه..دیدم فایده ای نداره..یه لحظه از اینکه مزاحم افکار من شده بود کلافه شدم
گفتم محمدطاها می شه دست از سر گوشی من برداری؟ او هم خیلی راحت گفت نه و ادامه داد
. وقتی آگاهی کاملم رو وارد صحنه کردم متوجه شدم اشتباه استراتژیک کردم. من باید می گفتم لطفا گوشیمو رها کن و سریع یه جایگزین دیگه برای سرگرمی پیشنهاد می دادم..در سنین پایین تر مثل محمدطاها حتی نیازی نیست اشاره ای به گوشی داشته باشیم و ارائه ی پیشنهاد جدید برای سرگرمی کفایت می کنه..پی نوشت: یکی از دلایلی که بچه ها به حرف آدم گوش نمی دن دستور دادن های غلطه..یکی از غلط ها هم اینه که سوالی دستور می دیم یا سوالی منفی دستور می دیم.. مثلا نمی خوای بخوابی؟ نمی خوای مسواک بزنی؟ نمی خوای دستشویی بری؟ نمی خوای تکالیفت رو بنویسی؟ یا می شه بری بخوابی؟ می شه دست از سر داداشت برداری؟ می شه بری مسواکتو بزنی؟ دستور دادن هفت تا شرط داره.. یکی از شروطش اینه که سوالی دستور ندیم. چون احتمال اینکه پاسخ نه بشنویم خییلی زیاده..باید واضح و شفاف دستور بدیم: لطفا برو مسواکتو بزن، لطفا بشین تکالیفت رو بنویس..فورا داداشتو رها کن یا با داداشت مهربون باش..یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
کانال مشاوره تربیتی دکتر عسلیhttps://ble.ir/drasali93https://eitaa.com/drasali93
کانال مشاوره تربیتی دکتر عسلیhttps://ble.ir/drasali93https://eitaa.com/drasali93
۱
۱۸:۴۷