لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
ک
۶۳ عضو

کانال مادران پیش دبستان ۲ (سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱)

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۷ فروردین ۱۴۰۲
بازارسال شده از پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام

راهنمای نوبت گیری از سامانه جدید.pdf

۱.۱۶ مگابایت

فایل راهنمای نوبت گیری از سامانه جدید
#حتما_با_دقت_مطالعه_کنید.

۱

۹:۲۵

۱۹ فروردین ۱۴۰۲
#اطلاعیه undefinedundefinedundefined
توجه undefined توجه undefined
با سلام و آرزوی قبولی طاعات undefinedبه اطلاع اولیای گرامی می رساند، به دلیل برگزاری مراسم شب قدر، زمان شروع بکار مدرسه در تاریخ دوشنبه ۲۱ فروردین، ساعت undefined ۹ صبح می باشد.

۱.۱K

۷:۱۳

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
#اطلاعیه_۲undefinedundefinedundefinedundefinedبه اطلاع اولیای گرامی می رسانیم از نوآموزان عزیز روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، همراه با مربی، عکس undefined کلاسی گرفته خواهد شد، لذا خواهشمند است نوآموزان عزیز با پوشش رسمی‌تری در مدرسه حضور پیدا نمایند.

undefinedهمچنین با توجه به برگزاری برنامه روز معلم از سوی مجتمع، ساعت تعطیلی نوآموزان شیفت بعدازظهر، نیز ساعت ۱۲ خواهد بود.undefined

با تشکر undefined

۹۰۳

۱۵:۵۶

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

#اطلاعیهundefinedundefinedundefined#پیش۱و۲
با سلام و تقدیم احترام خدمت اولیای گرامی

undefinedبدینوسیله به اطلاع می رساند برنامه‌های undefined پیش‌ دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ به شرح زیر می‌باشد:
undefinedبرگزاری کلاس‌های آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه
undefined یکشنبه ۲/۳۱ روز آخر کلاس‌های آموزشی است.

undefinedبرگزاری اردوی تفریحی پارک مهرگان undefined در تاریخ دوشنبه ۲۵ اردیبهشت

undefinedبرپایی جشنواره اسباب بازی در تاریخ شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه
undefined نوآموزان عزیز می توانند در این روز اسباب‌بازی undefined 🛺 undefinedدلخواه خود را به مدرسه بیاورند و با دوستان خود به صورت مشارکتی بازی کنند.
undefinedاولیای گرامی توجه داشته باشند، برچسب undefined نام نوآموز بر روی اسباب‌بازی حتما نصب شود. همراه آوردن اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، نیازمند به باتری، تفنگ undefined و اسباب‌بازی در ابعاد بزرگ، به مدرسه ممنوع undefined می باشد. undefined

undefinedبرگزاری جشن پایان سال تحصیلی مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی زیر:undefined
undefined کلاس بنفشundefined، سبزundefined، فیروزه‌ای undefinedسه‌شنبه ۳/۲ ساعت ۱۰ undefined

undefined کلاس های رنگین کمان undefined
سه‌شنبه ۳/۲ ساعت ۱۴ undefined

undefined کلاس‌های نارنجیundefined، آبیundefined
چهارشنبه ۳/۳ ساعت ۱۰ undefined

undefined کلاس‌های زردundefined، قرمزundefined
چهارشنبه ۳/۳ ساعت ۱۴ undefined

undefinedحضور گرم پدران و مادران گرامی در جشن پایان سال تحصیلی مزید امتنان است.

undefinedخواهشمند است جهت شرکت در مراسم نوآموزان عزیزمان پیراهن سفید🥼و ترجیحا شلوار تیره رنگ undefined بپوشند، و اولیای گرامی پاپوش مناسب جهت استفاده در فضای مدرسه با خود به همراه داشته باشند.

undefinedهمچنین لازم به ذکر است نوآموزان عزیز نیم ساعت قبل از شروع مراسم جهت تمرین و مرور در مدرسه حاضر باشند.

با تشکر از همراهی شما undefined

۸۱۷

۱۵:۲۹

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
#اطلاعیهبا سلام و احترام به اطلاع اولیای گرامی می رساند جشنواره اسباب بازی فردا، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
undefined نوآموزان عزیز می توانند در این روز اسباب‌بازی undefined 🛺 undefinedدلخواه خود را به مدرسه بیاورند و با دوستان خود به صورت مشارکتی بازی کنند. undefinedاولیای گرامی توجه داشته باشند، برچسب undefined نام نوآموز بر روی اسباب‌بازی حتما نصب شود. همراه آوردن اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، نیازمند به باتری، تفنگ undefined و اسباب‌بازی در ابعاد بزرگ، به مدرسه ممنوع undefined می‌باشد. undefined
undefined۲

۶۴۹

۱۸:۱۱

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

#اطلاعیه undefinedundefinedundefinedبا سلام و احترام به اطلاع اولیای گرامی می‌رساند، پیش دبستان پسرانه امام صادق علیه السلام در نظر دارد روز شنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه، به صورت کلاسی از نوآموزان مجددا عکس یادگاری undefined تهیه نماید.
undefined لذا خواهشمند است نوآموزان عزیز با لباس رسمی تر در مدرسه حضور پیدا نمایند.

undefined همچنین یادآور می شود اردوی پارک طناب ویژه نوآموزان پیش دبستان ۲ روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت برگزار می گردد و نوآموزان عزیز رضایت نامه‌های undefined خود را فردا به همراه داشته باشند.

undefined چنانچه نوآموز روز چهارشنبه غیبت داشته و رضایت‌نامه دریافت ننموده است، اولیای گرامی می‌توانند به صورت کتبی رضایت خود را به مدرسه ارسال نمایند.

undefinedمتن رضایت‌نامه:undefinedاینجانب ............................... ولی نوآموز ................................ رضایت خود را مبنی بر شرکت فرزندم در اردوی پارک مهرگان (طناب) در تاریخ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ اعلام می دارم.
* قابل ذکر است ساعت ورود و خروج نوآموزان تغییری نخواهد کرد و نوآموزان عزیز جهت شرکت در اردو، قمقمه آب و خوراکی مجاز به اندازه نیاز به همراه داشته باشند. *
امضاء و تاریخ
undefined۱

۵۷۹

۱۶:۰۳

۲۶ فروردین ۱۴۰۴
بازارسال شده از مشاوره تربیتی دکتر عسلی
#چالش‌های‌تربیتی‌من‌و‌بچه‌هام_۱۱#حال‌خوب‌مادریچند روزیه پسر وسطیم آقامحمدطاها مریض شده و بدقلقی می کنه.. امشب سرشب خوابیده بود یهو بدخواب شد و با یه گریه ی انفجاری از خواب بیدار شد. چشم بسته و دهان تا بنا گوش باز فقط شیون می کرد.. من و همسرم نوبتی بغلش می کردیم راه می رفتیم..تو این فاصله آقا محمدپارسا مشغول سفت کردن پیچ و مهره های داداش کوچیکه بودundefined. خلاصه بعداز یه ربع الی ۲۰ دقیقه آقا طاها مجدد خوابید. محمدپارسا تقاضای شام کرد. گفتم چه خوووب.. می خواستم غذا گرم کنم.. گفت من سرد می خوام.. احساس کردم دنبال یه بهانه ای هست قشقرق به پا کنه..بدون هیچ مقاومتی براش غذای سرد ریختم.. در حین ریختن غذا گریه کنان گفت گرمش کن.. گفتم باشه اومدم گرمش کنم فریاد زد سرد می خوامundefinedگفتم باشه.. غذا رو بردم جلوش گذاشتم رفتم تا باقی غذا رو گرم کنم سفره بذارم.. یه تیکه گوشت تو غذا بود اونو برداشت گفت این چیه.. من گوشت نمی خورم و گذاشت تو سینی.. و بعد نق زنان و گریه کنان درخواست کرد پلو و خورشت رو برام هم بزن.. رفتم هم بزنم اون تیکه گوشت رو خوردمundefined.. قشقرق به پا کرد که من اونو می خواستم چرا خوردیundefinedاهمیت ندادم..غذا رو هم زدم گفت چرا هم زدی.. اصلا من ته دیگ نمی خوام چرا ته دیگ گذاشتی..گفتم باشه خودم می خورم و در کسری از ثانیه قورت دادمundefined فریاد زد چرا خوردیش من ته دیگ می خوامundefined... گفتم الان برات می یارم.. رفتم ته دیگ آوردم گریه کنان گفت این ته دیگ گرمه من نمی خورم و بعد از تو بشقاب برداشت انداخت تو سینی و شروع کرد بلند بلند گریه کردن.. وقتی رفتم شعله ی گاز رو کم کنم از خودم پرسیدم الان نیازش چیه؟ چرا اینقدر بهانه های الکی می گیرهundefined.. می دونستم که خییلی خسته ست و یادم افتاد که زبان عشقش لمسیه..ازش پرسیدم مامان جان الان چه نیازی داری؟ دوست داری بیام بغلت کنم اشکاتو پاک کنم نوازشت کنم؟ یهو چشماش برق زد و با اشتیاق گفت آااره.. منم قربون صدقه گویان رفتم در آغوشش گرفتم اشکاشو پاک کردم صورتشو بوسیدم. تو چشمام نگاه کرد، لبخند رضایت زد،آرام شد و بعد همونجا خوابیدundefined... حال خوب مادری می تونه این صحنه رو ختم به خیر کنه و گرنه احساس استیصال و خستگی یک بن بست ذهنی ایجاد می کنه که فقط نعره های حیدری جوابگوی این صحنه ست و شایدم دمپایی ابریundefinedundefined. چرا حالم خوب بود. چون غروب یک روز کاری سخت و پرفشار، یک ساعت برای خودم وقت گذاشته بودم و یه کار حال خوب کن انجام داده بودم... البته همسرم همراهی کرد و سه تا پسرا رو نگه داشت..برای حال خوب مادری مون چی کار می کنیم؟
ادامه دارد...
سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
کانال مشاوره تربیتی دکتر عسلی
https://ble.ir/drasali93https://eitaa.com/drasali93

۱

۱۹:۳۵

۳۱ فروردین ۱۴۰۴
بازارسال شده از مشاوره تربیتی دکتر عسلی
#چالش‌های‌تربیتی‌من‌و‌بچه‌هام_۱۵#دستور‌دادن‌های‌غلط_۱گوشیمو روی اوپن آشپزخونه زدم تو شارژ.محمدطاها جهت کنجکاوی رفت بالای صندلی ببینه روی اوپن چی برای سرگرم شدن پیدا می کنه.چشمش افتاد به گوشیم.در حال شستن ظرف بودم و به ۱۰۰ تا موضوع به صورت همزمان داشتم فکر می کردمundefined ولی حواسم بهش بود.دیدم شروع کرد به روشن خاموش کردن صفحه ی گوشی.بالای ۱۰ بار اینکارو کرد.منتظر بودم ببینم خودش رها می کنه یا نه..دیدم فایده ای نداره..یه لحظه از اینکه مزاحم افکار من شده بود کلافه شدمundefinedگفتم محمدطاها می شه دست از سر گوشی من برداری؟ او هم خیلی راحت گفت نه و ادامه دادundefined. وقتی آگاهی کاملم رو وارد صحنه کردم متوجه شدم اشتباه استراتژیک کردم. من باید می گفتم لطفا گوشیمو رها کن و سریع یه جایگزین دیگه برای سرگرمی پیشنهاد می دادم..در سنین پایین تر مثل محمدطاها حتی نیازی نیست اشاره ای به گوشی داشته باشیم و ارائه ی پیشنهاد جدید برای سرگرمی کفایت می کنه..پی نوشت: یکی از دلایلی که بچه ها به حرف آدم گوش نمی دن دستور دادن های غلطه..یکی از غلط ها هم اینه که سوالی دستور می دیم یا سوالی منفی دستور می دیم.. مثلا نمی خوای بخوابی؟ نمی خوای مسواک بزنی؟ نمی خوای دستشویی بری؟ نمی خوای تکالیفت رو بنویسی؟ یا می شه بری بخوابی؟ می شه دست از سر داداشت برداری؟ می شه بری مسواکتو بزنی؟ دستور دادن هفت تا شرط داره.. یکی از شروطش اینه که سوالی دستور ندیم. چون احتمال اینکه پاسخ نه بشنویم خییلی زیاده..باید واضح و شفاف دستور بدیم: لطفا برو مسواکتو بزن، لطفا بشین تکالیفت رو بنویس..فورا داداشتو رها کن یا با داداشت مهربون باش..یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۴
کانال مشاوره تربیتی دکتر عسلی
https://ble.ir/drasali93https://eitaa.com/drasali93

۱

۱۸:۴۷