#علی_الاصول، هیچ چیز به پیش از ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ برنمیگردد. مسئولین دلسوز و خودسر عضو شورای عالی امنیت ملی، شک نکنید که #مردم_مبعوث_شده، شما را خوب شناختند و عملکرد شما در مورد این تفاهم کذایی را هم فراموش نخواهند کرد...
@SaeedTavanarad
۱۹۱
۲۰:۳۴
مطالعات سیاستگذاری | سعید توانا راد
#اختصاصی | خبری که تا امروز برای حفظ وحدت در دلمان نگه داشتیم: امام خامنهای حتی ۱۹ فروردین هم معتقد بودند که تبادل پیام با دشمن برای اتمام جنگ باید با حفظ آتش و در جریان درگیری انجام شود و تا زمان توافق نهایی و تسلیم دشمن در برابر ایران، لزومی به توقف آتش نیست. [ویراستی] کانال مطالعات سیاستگذاری:
@SaeedTavanarad
خانعلیزاده؛ استاد دانشگاه:
۳.۲K
۲۰:۵۶
والله قسم دارید اشتباه پشت اشتباه میکنید، وقتی جنگ متوقف نشده و دشمن صهیونی از خاک لبنان عقب نشینی نکرده، رفتید زوریخ چکار؟ چرا این کارها را میکنید؟ مگر استفاده از عقل و منطق و شجاعت چه اشکالی دارد که...؟!
@SaeedTavanarad
۲۵۲
۲۱:۴۰
بازارسال شده از محمود کریمی بیرانوند
نمایندگان محترم!
دربهای مجلس بسته است؛ زبان و قلمتان که بسته نیست.بنویسید،تحلیل کنید،سخنرانی کنید،صوت پرکنید،فریاد بزنید.آقای پزشکیان بر سر هوافضای سپاه منت میگذارند که نفت دادهاند. شما میدانید یعنی چه؟!ایشان میگویند مخالفان مذاکره که طبعا شامل رهبر عزیز و جوان هم میشود یا در دسته نتانیاهو است یا سلطنت طلبان!زبانتان بریده باد اگر پس از تصریح امام جامعه مبنی بر مخالفت با این مذاکرات ساکت باشید.قلمتان بر سرتان بشکند اگر در دفاع از ولی زمان ننویسد.برای نمایندگان خود بفرستید و مطالبه کنید که موضعگیری کنند.
محمود کریمی بیرانوند@Mkarimibeyranvand
دربهای مجلس بسته است؛ زبان و قلمتان که بسته نیست.بنویسید،تحلیل کنید،سخنرانی کنید،صوت پرکنید،فریاد بزنید.آقای پزشکیان بر سر هوافضای سپاه منت میگذارند که نفت دادهاند. شما میدانید یعنی چه؟!ایشان میگویند مخالفان مذاکره که طبعا شامل رهبر عزیز و جوان هم میشود یا در دسته نتانیاهو است یا سلطنت طلبان!زبانتان بریده باد اگر پس از تصریح امام جامعه مبنی بر مخالفت با این مذاکرات ساکت باشید.قلمتان بر سرتان بشکند اگر در دفاع از ولی زمان ننویسد.برای نمایندگان خود بفرستید و مطالبه کنید که موضعگیری کنند.
۱۴
۱۲:۵۱
لطف نیروهای مسلح را قدر بدانید آقای رئیسجمهور!
جناب آقای دکتر پزشکیان؛مطابق قانون، حمایت و پرداخت بودجه به نیروهای مسلح برای دفاع از کشور، #وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران است و نه #لطف! لذا به نظر میرسد بهتر است ادبیات خود را در این زمینه اصلاح کنید.
همچنین لازم به ذکر است که شما موظفید برای پیشبرد امور دفاعی کشور، پول به نیروهای مسلح پرداخت کنید و اگر ارتش و سپاه ما لطف میکنند و برای کمک به دولت شما در فروش نفت که وظیفه شماست، همکاری میکنند؛ شایسته است از این لطف نیروهای مسلح قدردانی شود و بخاطر زحمت پیگیری وظایف کشوری دولت در کنار امور دفاعی و لشکری، مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند و نه تضعیف و منتگذاری در تریبون رسمی.
همچنین این پرخاشگری و تندی در واکنش به منتقدان عملکرد ضعیف دولتتان، وحدت شکن و دشمن شاد کن است. مستدعی است اندکی بیشتر سعه صدر داشته باشید. شما ۲ سال است که رئیس جمهور هستید و به یاد بیاورید سعه صدر بینظیر شهید رئیسی در برابر توهینها و تخریبهای روزانه رسانهچیهای قلم به مزد دیروز و مسئولین دولت فعلی شما!
انشاءالله هر چه زودتر این دو سال باقی مانده هم سپری شود و مردم از دست شما و حواشی هر روزه دولت شل و لنگ چهاردهم، خلاص شوند.
@SaeedTavanarad
جناب آقای دکتر پزشکیان؛مطابق قانون، حمایت و پرداخت بودجه به نیروهای مسلح برای دفاع از کشور، #وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران است و نه #لطف! لذا به نظر میرسد بهتر است ادبیات خود را در این زمینه اصلاح کنید.
همچنین لازم به ذکر است که شما موظفید برای پیشبرد امور دفاعی کشور، پول به نیروهای مسلح پرداخت کنید و اگر ارتش و سپاه ما لطف میکنند و برای کمک به دولت شما در فروش نفت که وظیفه شماست، همکاری میکنند؛ شایسته است از این لطف نیروهای مسلح قدردانی شود و بخاطر زحمت پیگیری وظایف کشوری دولت در کنار امور دفاعی و لشکری، مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند و نه تضعیف و منتگذاری در تریبون رسمی.
همچنین این پرخاشگری و تندی در واکنش به منتقدان عملکرد ضعیف دولتتان، وحدت شکن و دشمن شاد کن است. مستدعی است اندکی بیشتر سعه صدر داشته باشید. شما ۲ سال است که رئیس جمهور هستید و به یاد بیاورید سعه صدر بینظیر شهید رئیسی در برابر توهینها و تخریبهای روزانه رسانهچیهای قلم به مزد دیروز و مسئولین دولت فعلی شما!
انشاءالله هر چه زودتر این دو سال باقی مانده هم سپری شود و مردم از دست شما و حواشی هر روزه دولت شل و لنگ چهاردهم، خلاص شوند.
۲.۲K
۲۱:۴۸
برادر عزیز، جناب آقای مهدی فصیحی
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
ضایعه درگذشت والده بزرگوار و مؤمنتان را در این شبهای عزیز متعلق به سید الشهدا (علیه السلام) از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.
امام رضا (علیه السّلام) فرمود:«یا ابن شبیب! ان کنت باکیا لشی ء فابک للحسین بن علی بن ابی طالب (علیه السّلام) فانه ذبح کما یذبح الکبش.»
خداوند متعال روح پاک آن مرحومه را با سرورشان فاطمه زهراء (سلام الله علیها) محشور نماید و به جنابعالی و سایر بازماندگان آن خاندان معظم، صبر جزیل عنایت فرماید.
سعید توانا راد
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
۶۱۵
۷:۱۷
بازارسال شده از دکتر سعید جلیلی
۶
۱۶:۰۸
شهباز شریف در مجلس پاکستان، گفته بود در مذاکرات بعدی قرار است در خصوص موشکهای بالستیک و سلاحهای شیمیایی و میکروبی ایران هم گفتگو شود!
پیشنهاد میکنیم در صورت تکرار اینگونه مواضع خطرناک و خلاف شئون میانجیگری، پاکستان را از روند میانجیگری کنار بگذارید.
اینها دیگر صرفاً خطا یا لغزش کلامی نیست، به خصوص که چندمین بار است که این اشتباهات دارد علیه ایران اتفاق میافتد ولی در خصوص آمریکا نه!
۱۳۸
۱۷:۲۷
امروز ۴ تیر ۱۴۰۵ مصادف با روز عاشورای حسینی، کماکان لبنان عزیز زیر آتش مداوم رژیم صهیونیستی است! سردار قالیباف خداقوت

خبرگزاری رسمی عمان هم اعلام کرده که سلطنت عمان در راستای تضمین آزادی کشتیرانی و پیرو رایزنیهای ایران و آمریکا، یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز با هماهنگی سازمان بینالمللی دریانوردی تعیین کرد. عبور از این مسیر بدون دریافت عوارض بوده و کشتیهای متقاضی باید هماهنگیهای لازم را با این سازمان انجام دهند.
البته خیالتان راحت، تفاهمنامه دروغین و #احمقانه بین رئیس جمهور ایران و آمریکا، نقض نشدنی است...
@SaeedTavanarad
خبرگزاری رسمی عمان هم اعلام کرده که سلطنت عمان در راستای تضمین آزادی کشتیرانی و پیرو رایزنیهای ایران و آمریکا، یک مسیر دریایی موقت در تنگه هرمز با هماهنگی سازمان بینالمللی دریانوردی تعیین کرد. عبور از این مسیر بدون دریافت عوارض بوده و کشتیهای متقاضی باید هماهنگیهای لازم را با این سازمان انجام دهند.
البته خیالتان راحت، تفاهمنامه دروغین و #احمقانه بین رئیس جمهور ایران و آمریکا، نقض نشدنی است...
۴۹
۲۱:۰۷
در شب عاشورای سال ۶۱ هجری قمری، #اجازه حسین بن علی برای ترک سپاه امام صادر شد و حتی نور هم خاموش شد و صد ها نفر با کسب اجازه، سپاه امام را ترک کردند.
اما امام #علی_الاصول نظر دیگری داشتند و فقط از عملکرد آن ۷۲ نفر #رضایت داشتند!
کل یوم عاشورا و کل أرض کربلا
@SaeedTavanarad
اما امام #علی_الاصول نظر دیگری داشتند و فقط از عملکرد آن ۷۲ نفر #رضایت داشتند!
کل یوم عاشورا و کل أرض کربلا
۴۳
۲۱:۴۹