لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل سلیم نوشتس
۱۸۶ عضو

سلیم نوشت

سلیم یک حلقه میانی در رابطه با مسائل نظام سلامت است
گامی به سوی تمدن نوین اسلامی
استان گلستان
https://zil.ink/salim_foundation
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱۷ خرداد
thumbnail
ایول ایول، داش مجید رو ایولundefinedundefinedاز طرف ۹۰ میلیون ایرانیundefined@Sedkhareji@salim_foundation
undefined۲

۱۱۷

۲۱:۰۴

۱۸ خرداد
thumbnail
undefinedتحلیلگر حوزه ژئوپلیتیک و مفسر سیاسی پاکستانی-آمریکایی:
این چه ملتی‌ست رفیق؟! آنها می‌دانند که اسرائیل تلافی خواهد کرد و بمب خواهد انداخت، با این حال بدون ترس از خانه‌هایشان به خیابان‌ها می‌آیند تا اتحادشان را نشان دهند. هیچ‌کس نمی‌تواند چنین ملتی را شکست دهد.
#دنیا_نگاهش_به_ماست
امشب حضور و حمایتِ حداکثری ما مردم در خیابان تعیین‌کننده است؛از همین الانبرای حضور امشببرنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.#جنگ_نوشت
@salim_foundation
undefined۱

۱۳۰

۱۱:۱۴

۱۹ خرداد
سلیم نوشت
"مردم" یعنی چه؟ به کشورهای امارات و بحرین و قطر و... نگاه کنید. در وسط معرکه‌ی این جنگ بودند. هم نقطه‌ی آغاز حمله بودند و هم هدف حملات ما. صدها بار با انفجارها لرزیدند... اما گویی این کشورها در تمام مدت جنگ صحرا و بیابانی خالی از سکنه هستند؛ خالی از مردم، خالی از دولت، خالی از اراده، خالی از واکنش! نه تجمعی علیه آمریکا شکل گرفت و نه تجمعی علیه ایران. همه‌ی جهان درباره‌ی این چند کشور حرف زدند جز خودشان. این جنگ واقعیت تهی این کشورها را آشکار کرد. سالهاست که این کشورها از مردم، از ملت، از هر اراده‌ی سیاسی تهی شده‌اند. بیابان‌هایی که با پول به نمایشگاه‌های فصلی بدل شده بودند، معلوم شد که تهی از "انسان"اند و حالا فصل مهاجرت از آنجا فرا رسیده. انقلاب اسلامی جلوی تهی شدن ایران از "انسان" را گرفت. انسان و اراده‌ی او را دوباره احیا و او را مبعوث کرد. هیچ‌کجای جهان همچون ایران "مردم مبعوث" ندارد. مردمان همه‌جا هستند اما کار جهان را به غیر خود واگذاشته‌اند. واگذاشته به پول، به ماشین، به سازمان‌های بین‌المللی، به باندها و شرکت‌های چند ملیتی... حالا جمهوری اسلامی ایران زنده‌ترین مردم جهان را دارد پس آینده‌اش را خودش میسازد. این‌را جهان می‌فهمد. #مردم_سالاری_دینی #حلقه_های_میانی #نقش_مردم @yaminpour @salim_foundation
"حلقه میانی" یعنی چه؟
زمانی که مسئله جنگ را از زاویه مردم نگاه کنیم مردم ما و مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس از جهتی شبیه اند و از جهتی دیگر متفاوت.مردم آنجا هم صدای انفجار هایی را شنیدند، دود های سیاهی را دیدند و بوی سوختن هم به مشام احساس کردند. هم در حمله نقش داشتند و هم در دفاع. هم هدف قرار دادند و هم هدف قرار گرفتند. با این حال تفاوت اساسی و بنیادی، خالی بودن خیابان ها و میادین آن ها و خروش مردم در خیابان ها و میادین، اینجا است.به راستی چرا مردم ما برخلاف آن ها از خانه و خاک خود فرار نکردند؟ چرا دیوار دفاعی انسانی در کنار زیرساخت های کشور تشکیل دادند؟ چرا پویش های چند ده میلیونی جهت دفاع از کشور به راه انداختند؟؟از طرفی چرا در آن کشور ها تجمعی شکل نگرفت؟ چرا حتی علیه جمهوری اسلامی شعار ندادند؟ چرا همه جهان در باره این جنگ و طرفین درگیر صحبت کردند ولی خود مردم آن ها حرفی نزدند؟؟و هزاران سوالات دیگر...حقیقتا چندان پاسخ شفاف و واضح نیست.شاید عده ای پاسخ را در اراده ملی و عزم ایمانی ببینند و گروهی نقش مذهب و یا ملی گرایی را برجسته کنند.اما در این بین به نظر میرسد آن اثری که غیر قابل کتمان است، اثر حضور و بروز حلقه های میانی ست.این حلقه های میانی بودند که مردم را به عرصه خیابان کشاندند و با لبیک مردم، قدرت ملت را در میدان به کمک نیروهای مسلح به دشمن اثبات کردند.بی گمان در برنامه های این شب ها، حضور تشکل ها و نهاد های مردمی در قالب موکب ها و دسته ها و کاروان ها بدون هیچ قیل و قالی و فقط و فقط به نیت حفظ اسلام و ایران بر هیچ کسی پوشیده نیست.در نتیجه وقتی این حلقه های میانی فرهنگی اجتماعی در کلان مسئله ی مهم امنیت با نقش آفرینی درست و به‌هنگام دست ملت را در دست حاکمیت قرار دادند، هم ضامن بقای امنیت شدند، هم وحدت و همبستگی ملی ایجاد کردند و هم پشتوانه ای قوی برای نیرو های مسلح و دولت ایجاد کردند.اما سوالی که ذهن نگارنده را به خود مشغول می سازد این است حلقه های میانی سیاست، اقتصاد، صنعت، سلامت و . . . کجای این جبهه بندی هستند؟آیا متناسب با جنگ حق و باطل امروز میدان و خیابان خود را مشخص کرده اند تا در این کارزار نقش آفرینی خود را تعیین کنند و به تکلیف اعتقادی خود عمل کنند و مردم و حاکمیت را یاری کنند؟
#نقش_حلقه_های_میانی#حلقه_های_میانی#تمدن_نوین_اسلامی#گام_دوم
@salim_foundation

۱۱۶

۱۸:۰۶

۲۲ خرداد
thumbnail
.undefined«بی‌نهایت»، از «صفر» نمی‌ترسد!undefined
undefinedآیت الله حائری شیرازیundefined
undefined خدا با شماست. با توکل بر خدا محکم باشید.خدا، #بی‌نهایت است. هر عدد، به‌اضافۀ بی‌نهایت، مساوی با بی‌نهایت است. هر عدد، مِنهای بی‌نهایت، مساوی با صفر است. بی نهایت را از هر عددی که کم کنید، آن عدد، صفر می‌شود. #آمریکا هرچه باشد، خدا، در مقابل اوست؛ لذا مِنهای بی‌نهایت می‌شود و از او فقط #صفر باقی می‌ماند.
undefinedاسلحۀ شما هر اندازه کم باشد، وقتی خدا را اضافه کنید، بعلاوۀ بی‌نهایت می‌شود و حاصلش بی‌نهایت خواهد بود. «بی‌نهایت» نباید از «صفر» بترسد.

@haerishirazi
@salim_foundation

۱۰۷

۱۲:۵۱

۲۴ خرداد
thumbnail
با کفش رفته بود تو چادر زلزله‌زده‌هاآقا گفت بیا بیرون...باهرلحظه از مستند " روزی که با تو بودم" به شعف میاید، اشک میریزید، حس غرور پیدا می‌کنید، حسرت می‌خورید، قدرت می‌گیرید و...
مستند رو بطور کامل از تلویبیون ببینیدundefinedhttps://telewebion.ir/episode/0x16c4d6d5
#رهبر_شهیدم#مستند
@salim_foundation
undefined۳
undefined۱

۹۸

۹:۲۱

thumbnail
undefined۳
undefined۱

۹۸

۹:۲۱

۲۵ خرداد
thumbnail
#مهدی_رسولی با نام "باور ندارم" ویژه شهادت رهبر شهید انقلاب و #محرم ۱۴۰۵ منتشر
امسال محرم هوایه جور دیگه‌ست دلا غرق خونه
امسال تو نیستی و ماشبا کوچه‌ها حسینیمونه
undefined #شهید_سید_علی_خامنه_ای
@salim_foundation
undefined۲

۱۳۴

۱۸:۲۰

۲۸ خرداد
بازارسال شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
thumbnail
undefined متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا
undefinedبسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم
undefinedملّت پرشور و باوفای ایرانundefinedهمانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد.undefinedبنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
undefinedوالسّلام علیکم و رحمة الله و برکاتهundefined<img style=" />undefinedسید مجتبی حسینی خامنه‌ای undefined ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
undefined @rahbar_enghelab_ir

۱

۱۸:۰۳

۳۰ خرداد
thumbnail
این کارزار تمام نشدنی است...
#رهبر_شهید undefined
@salim_foundation

۴۵

۱۸:۲۵