کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: آتشبس به ما اجازه میدهد تا به تخریب زیرساختها و اقدام علیه تهدیدها ادامه دهیم.
این حرامیان کودککش بزدل، تنها زبان زور را میفهمند. ما هم مجبوریم با همین زبان با اینها گفتگو کنیم.
البته قبلاً هم عرض شد که برای کمک به حزب الله و مقابله با تجاوزات اسرائیل، باید در کنار تنبیه موشکی، گوش آمریکا را پیچاند و منافع آمریکا را به مخاطره انداخت.
فعلا سادهترین و البته یکی از دردآورترین کارها، مسدود کردن تنگه هرمز است.
@sokhanesadid
البته قبلاً هم عرض شد که برای کمک به حزب الله و مقابله با تجاوزات اسرائیل، باید در کنار تنبیه موشکی، گوش آمریکا را پیچاند و منافع آمریکا را به مخاطره انداخت.
فعلا سادهترین و البته یکی از دردآورترین کارها، مسدود کردن تنگه هرمز است.
@sokhanesadid
۱.۱K
۸:۲۷
@sokhanesadid
۸۱۸
۶:۱۹
مردک متوهم در توئیت جدیدش نوشته که بعد از ۶۰ روز هم تنگه هرمز باز خواهد بود و عوارضی دریافت نمیشود، مگر توسط آمریکا و برای آمریکا.
خب ما که عادت داریم به این اراجیف و تقریبا هیچ کسی در دنیا هم روی حرفهای این مردک حساب نمیکند، ولی...
ولی یک نقد جدی که بنده بارها عرض کردم این است که چرا پاسخ اراجیف این مردک، روشن و صریح و تحقیرکننده داده نمیشود؟
اگر واقعا بناست مدیریت تنگه هرمز بعد از ۶۰ روز طبق حرف این مردک متوهم باشد، که خب بفرمایید تا ما هم بدانیم (میدانیم که این گونه نیست) و اگر نیست، چرا صریح و بدون لکنت پاسخ حرفهای رایگان این مردک داده نمیشود؟!
دستور صریح اسلام این است، در مقابل متکبر، باید با تکبر سخن گفت.
@sokhanessdid
۷۸۹
۸:۰۰
علیرغم ادعای سنتکام مبنی بر بسته نبودن تنگه هرمز و حرکت کشتیهای تجاری در این آبراه، گزارشهای منابع خبری حاکی از توقف حرکت کشتیها در تنگه هرمز، بعد از اعلام ممنوعیت تردد توسط نیروی دریایی سپاه است.
این ابزار قدت ایران، باید باقدرت و بهجا، به کار گرفته شود.
@sokhanesadid
۶۷۶
۸:۱۸
#نقشه_راه#امامِ_شهید#تلاوت_روزانه_قرآن
شهید امام خامنهای: در همه حال، تلاوت قرآن بکن؛ یعنی در سفری، در حضری، در خانهای، در بیرونی، هر وقتی به صرافت افتادی، قرآن را تلاوت کن.(۱۳۹۲/۰۱/۱۹ )
ختمهای قرآن توی گروه ختم قران رضوان، به نیت ائمه معصومین ع و امام شهیدمون، انجام میشن.
گروه ختم قرآن رضوان در ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/2367095779C49c80f2491
گروه ختم قرآن رضوان در بله:
ble.ir/join/Ci3gC4uFCe
@sokhanesadid
@sokhanesadid
۹۱۳
۹:۲۱
آن بخش از صحبتهای دیروز آقای پزشکیان که ناظر به کمبودها و مشکلات کشور در اثر جنگ بود، هرچند قابل کتمان نیست، ولی بیانش در چنین شرایطی از زبان رئیس جمهور حتما به صلاح کشور نیست، ولی به نظر حقیر بدتر از آنها این بخش از صحبتهای ایشان بود: (نقل به مضمون)
آمریکا با ما مشکلی ندارد، فقط میخواهد ما بمب اتم نداشته باشیم که ما هم نوشتیم و امضا کردیم که دنبال بمب اتم نیستیم...
واقعا تا وقتی سطح درگیری ما با آمریکا همین قدر سخیف و نازل درک بشود، اوضاع همین است که هست.
مرد مؤمن، شما رئیس جمهور مملکتی هستی که بیش از ۴ دهه است که پنجه در پنجه تمدن پوسیده غرب انداخته و دارد بینی این تمدن پوسیده را به زمین میمالد.
لطفا یک کم افق نگاهتان را بلندتر کنید...
@sokhanesadid
۱.۲K
۶:۱۶
سخن سدید
یک نقد جدی مردک متوهم در توئیت جدیدش نوشته که بعد از ۶۰ روز هم تنگه هرمز باز خواهد بود و عوارضی دریافت نمیشود، مگر توسط آمریکا و برای آمریکا. خب ما که عادت داریم به این اراجیف و تقریبا هیچ کسی در دنیا هم روی حرفهای این مردک حساب نمیکند، ولی... ولی یک نقد جدی که بنده بارها عرض کردم این است که چرا پاسخ اراجیف این مردک، روشن و صریح و تحقیرکننده داده نمیشود؟ اگر واقعا بناست مدیریت تنگه هرمز بعد از ۶۰ روز طبق حرف این مردک متوهم باشد، که خب بفرمایید تا ما هم بدانیم (میدانیم که این گونه نیست) و اگر نیست، چرا صریح و بدون لکنت پاسخ حرفهای رایگان این مردک داده نمیشود؟! دستور صریح اسلام این است، در مقابل متکبر، باید با تکبر سخن گفت. @sokhanessdid
"اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، کشورش نابود خواهد شداگر مجبور شویم، ممکن است بر تنگه هرمز مسلط شویم.
اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند به کشورشان بازگردند."
@sokhanesadid
۹۷۰
۷:۰۱
با مردکی که نماینده یک کشور وحشی و یک تمدن ضدانسانی است و با همه دنیا از موضع بالا و متکبرانه سخن میگوید، نباید طبق عرف دیپلماتیک سخن گفت، باید تحقیرش کرد...
@sokhanesadid
@sokhanesadid
۱.۳K
۷:۲۶
چه کنمدلم از سنگ که نیستگریه بر تنگی دلننگ که نیست...
9 روز تا بزرگترین تشییع جنازه تاریخ بشری
@sokhanesadid
@sokhanesadid
۷۱۸
۱۷:۱۷
نمیدونم امروز زیارت عاشورا با صد لعن و سلام رو خوندی، یا نخوندی؟!
ولی فرقی نمیکنه
امروز رو آغاز یک اتفاق مبارک قرار بده و نیت کن که از امروز تا 40 روز هر روز زیارت عاشورا بخونی (نیازی نیست حتما با صد لعن و سلام باشه)
ان شاءالله نورانیتش رو ایام اربعین میبینی
@sokhanesadid
۶۹۳
۱۷:۲۶