لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل سخن سدید س
۱۱.۱ هزار عضو

سخن سدید

وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِين
undefined ادمین@sokhanesadid1undefined پیغامگیر@sokhanesadid_pgundefined کانال خبری@negahesadidundefined جمعیت و فرزندآوری@javanesho_irundefined فروشگاه ارگانیک@tzendegi_irundefined سایتsokhanesadid.ir
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۰ خرداد
‌undefined کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی: آتش‌بس به ما اجازه می‌دهد تا به تخریب زیرساخت‌ها و اقدام علیه تهدیدها ادامه دهیم.
undefined این حرامیان کودک‌کش بزدل، تنها زبان زور را می‌فهمند. ما هم مجبوریم با همین زبان با اینها گفتگو کنیم.
البته قبلاً هم عرض شد که برای کمک به حزب الله و مقابله با تجاوزات اسرائیل، باید در کنار تنبیه موشکی، گوش آمریکا را پیچاند و منافع آمریکا را به مخاطره انداخت.
فعلا ساده‌ترین و البته یکی از دردآورترین کارها، مسدود کردن تنگه هرمز است.
@sokhanesadid
undefined۱۹
undefined۲

۱.۱K

۸:۲۷

۳۱ خرداد
undefined بعید می‌دانم کسی در داخل کشور، معتقد باشد که حساب آمریکا از اسرائیل جداست و اسرائیل با کارشکنی می‌خواهد مانع توافق ایران و آمریکا شود؛ مگر اینکه دیگر خیلی پرت باشد...
@sokhanesadid
undefined۲۸
undefined۳
undefined۱

۸۱۸

۶:۱۹

undefined یک نقد جدی
مردک متوهم در توئیت جدیدش نوشته که بعد از ۶۰ روز هم تنگه هرمز باز خواهد بود و عوارضی دریافت نمی‌شود، مگر توسط آمریکا و برای آمریکا.
خب ما که عادت داریم به این اراجیف و تقریبا هیچ کسی در دنیا هم روی حرف‌های این مردک حساب نمی‌کند، ولی...
ولی یک نقد جدی که بنده بارها عرض کردم این است که چرا پاسخ اراجیف این مردک، روشن و صریح و تحقیرکننده داده نمی‌شود؟
اگر واقعا بناست مدیریت تنگه هرمز بعد از ۶۰ روز طبق حرف این مردک متوهم باشد، که خب بفرمایید تا ما هم بدانیم (می‌دانیم که این گونه نیست) و اگر نیست، چرا صریح و بدون لکنت پاسخ حرف‌های رایگان این مردک داده نمی‌شود؟!
دستور صریح اسلام این است، در مقابل متکبر، باید با تکبر سخن گفت.
@sokhanessdid
undefined۱۶
undefined۷
undefined۱
undefined۱
undefined۱

۷۸۹

۸:۰۰

undefined توقف تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز
علیرغم ادعای سنتکام مبنی بر بسته نبودن تنگه هرمز و حرکت کشتی‌های تجاری در این آبراه، گزارش‌های منابع خبری حاکی از توقف حرکت کشتی‌ها در تنگه هرمز، بعد از اعلام ممنوعیت تردد توسط نیروی دریایی سپاه است.
این ابزار قدت ایران، باید باقدرت و به‌جا، به کار گرفته شود.
@sokhanesadid
undefined۱۲
undefined۱

۶۷۶

۸:۱۸

thumbnail
#نقشه_راه#امامِ_شهید#تلاوت_روزانه_قرآن
undefined شهید امام خامنه‌ای: در همه حال، تلاوت قرآن بکن؛ یعنی در سفری، در حضری، در خانه‌ای، در بیرونی، هر وقتی به صرافت افتادی، قرآن را تلاوت کن.(۱۳۹۲/۰۱/۱۹ )
undefined ختمهای قرآن توی گروه ختم قران رضوان، به نیت ائمه معصومین ع و امام شهیدمون، انجام می‌شن.
undefined گروه ختم قرآن رضوان در ایتا: undefinedhttps://eitaa.com/joinchat/2367095779C49c80f2491
undefined گروه ختم قرآن رضوان در بله: undefinedble.ir/join/Ci3gC4uFCe
@sokhanesadid
undefined۳
undefined۱

۹۱۳

۹:۲۱

۱ تیر
undefined لطفا کمی افق نگاهتان را بلندتر کنید...
آن بخش از صحبت‌های دیروز آقای پزشکیان که ناظر به کمبودها و مشکلات کشور در اثر جنگ بود، هرچند قابل کتمان نیست، ولی بیانش در چنین شرایطی از زبان رئیس جمهور حتما به صلاح کشور نیست، ولی به نظر حقیر بدتر از آنها این بخش از صحبت‌های ایشان بود: (نقل به مضمون)
آمریکا با ما مشکلی ندارد، فقط می‌خواهد ما بمب اتم نداشته باشیم که ما هم نوشتیم و امضا کردیم که دنبال بمب اتم نیستیم...
واقعا تا وقتی سطح درگیری ما با آمریکا همین قدر سخیف و نازل درک بشود، اوضاع همین است که هست.
مرد مؤمن، شما رئیس جمهور مملکتی هستی که بیش از ۴ دهه است که پنجه در پنجه تمدن پوسیده غرب انداخته و دارد بینی این تمدن پوسیده را به زمین می‌مالد.
لطفا یک کم افق نگاهتان را بلندتر کنید...
@sokhanesadid
undefined۳۱
undefined۵
undefined۴
undefined۲
undefined۱
undefined۱

۱.۲K

۶:۱۶

سخن سدید
undefined یک نقد جدی مردک متوهم در توئیت جدیدش نوشته که بعد از ۶۰ روز هم تنگه هرمز باز خواهد بود و عوارضی دریافت نمی‌شود، مگر توسط آمریکا و برای آمریکا. خب ما که عادت داریم به این اراجیف و تقریبا هیچ کسی در دنیا هم روی حرف‌های این مردک حساب نمی‌کند، ولی... ولی یک نقد جدی که بنده بارها عرض کردم این است که چرا پاسخ اراجیف این مردک، روشن و صریح و تحقیرکننده داده نمی‌شود؟ اگر واقعا بناست مدیریت تنگه هرمز بعد از ۶۰ روز طبق حرف این مردک متوهم باشد، که خب بفرمایید تا ما هم بدانیم (می‌دانیم که این گونه نیست) و اگر نیست، چرا صریح و بدون لکنت پاسخ حرف‌های رایگان این مردک داده نمی‌شود؟! دستور صریح اسلام این است، در مقابل متکبر، باید با تکبر سخن گفت. @sokhanessdid
undefined مردک متوهم پدوفیل در گفتگو با فاکس‌نیوز:
"اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، کشورش نابود خواهد شداگر مجبور شویم، ممکن است بر تنگه هرمز مسلط شویم.
اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، مذاکره‌کنندگان ایرانی نمی‌توانند به کشورشان بازگردند."
undefined توی میدان که جواب این یارو رو به خوبی داده‌ایم، ولی چرا یک نفر در کشور ما در سطوح بالا، با زبان خودش(شفاف و بدون ملاحظه) جواب این اراجیف را نمی‌دهد؟
@sokhanesadid
undefined۳۶
undefined۴

۹۷۰

۷:۰۱

با مردکی که نماینده یک کشور وحشی و یک تمدن ضدانسانی است و با همه دنیا از موضع بالا و متکبرانه سخن می‌گوید، نباید طبق عرف دیپلماتیک سخن گفت، باید تحقیرش کرد...
@sokhanesadid
undefined۳۶
undefined۹
undefined۴
undefined۱

۱.۳K

۷:۲۶

۴ تیر
thumbnail
چه کنمدلم از سنگ که نیستگریه بر تنگی دلننگ که نیست...
undefined 9 روز تا بزرگ‌ترین تشییع جنازه تاریخ بشری
@sokhanesadid
undefined۸
undefined۱
undefined۱

۷۱۸

۱۷:۱۷

undefined چله زیارت عاشورا
نمی‌دونم امروز زیارت عاشورا با صد لعن و سلام رو خوندی، یا نخوندی؟!
ولی فرقی نمی‌کنه
امروز رو آغاز یک اتفاق مبارک قرار بده و نیت کن که از امروز تا 40 روز هر روز زیارت عاشورا بخونی (نیازی نیست حتما با صد لعن و سلام باشه)
ان شاءالله نورانیتش رو ایام اربعین می‌بینیundefined
@sokhanesadid
undefined۳۱
undefined۱

۶۹۳

۱۷:۲۶