«هنوز مشخص نیست چرا سازمان مجاهدین خلق هزاران نفر از هواداران خود را به این مسابقه فرستاده بود.» این بخشی از گزارش میدل ایست درباره دیدار ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ است.
فیفا در طول مسابقات حمل هرگونه نماد و پلاکارد سیاسی به ورزشگاهها را ممنوع کرده بود و تماشاگران برای ورود باید از چندین ایست بازرسی عبور میکردند. با این حال، هواداران مجاهدین خلق موفق شدند برخی بنرها را مخفیانه وارد ورزشگاه کنند و پس از استقرار در جایگاه خود، با درآوردن کتهایشان، تیشرتهایی را که تصاویر رهبران این سازمان روی آنها چاپ شده بود، به نمایش بگذارند.
اکنون و در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ نیز همان رویکرد همچنان ادامه دارد؛ رویکردی که به جای حمایت از تیم ملی در یک رویداد جهانی، تلاش میکند عرصه ورزش را به میدان تسویهحسابهای سیاسی تبدیل کند.
تلاش جریانهای مخالف جمهوری اسلامی برای استفاده از فضای جام جهانی سابقهای چند دههای دارد، اما این تلاشها عمدتاً در قالب اقداماتی نمادین و محدود باقی مانده است.
@Z_PAHLAVI@Farsnaart
۳۷
۱۱:۵۲
۵۰
۱۶:۰۲
۳۹
۹:۲۶
لحظه عاشورا اسفندماه برای مردم ایران رقم خورد
وقتی حمله شد، دشمن یورش آورد، شهید دادیم، بچهها از ترس میلرزیدند و صدای جنگنده و انفجار شنیده میشد، یکسری خائن مشغول رقص و هلهله و پایکوبی بودند. به نظر میرسه از نسل یزید و شمر و حرمله هستند.
۴۰
۱۷:۲۷
بسم الله السلام سلام بر حسین
سلام بر سر؛بر سرهای روی نیزه که چون خم نشد، بر نیزه ایستاد.
سلام بر چشم؛بر چشمهایی که حقیقتجویانه در صفحه کربلا جز زیبایی ندیدند.
سلام بر زبان؛بر زبان حقی که روی نیزه نیز كلام خدا را تلاوت میکرد.
سلام بر دست؛بر دستهای کودکانهای که نازک و نرم، سپر مولا شد تا ضرب شمشیر شیطانصفتان را بگیرد.
سلام بر گوش؛بر گوشهایی که زخم ناجوانمردی خوردند از دستدرازی گوشبستهها بر گوشوارهها.
سلام بر سینه؛بر سینههایی که به پاسداری از نماز عاشورا، میزبان سنگ و تیر و نیزه شدند.
سلام بر گلو؛بر گلوی نورسی که عطش جانسوزش را با تیر سه شعبه پاسخ دادند... سیراب شد.
سلام بر اشک؛بر اشکهای ذوالجناح که عارفانه بر صورتش رقصان شدند به بدمستی بدعهدان.
سلام بر قدم؛بر گامهایی که لحظهای سست نشد و عقبگرد نکرد.
و سلام بر خون؛بر خون خدا، سیرابکننده چشمههای توحیدی و عطشافزای لبیکهای منتظر.
@Z_PAHLAVI @FarhikhteganOnline
۱۰۹
۹:۱۶
چرا هر ساله واقعه عاشورا را روایت میکنیم؟ 
حدود ۱۴۰۰ سال است که واقعه عاشورا تکرار و روایت میشود.برخی از دوستان گلایهمند هستند که چرا هر ساله باید به این روایت بپردازیم.
کافیست اتفاقات عاشورا را مرور کنیم...حسین(ع) حکومت اموی را فاسد و گمراه میدید و حاضر به بیعت با ظالمی چون یزید نبود. به دعوت کوفیان، ایشان روانه کوفه شدند. اما کوفیان عهد شکستند و امام در محلی به نام کربلا با سپاه یزید روبهرو شدند و سپس وقایع فجیع عاشورا رقم خورد.سپاهيان یزید مردمی بودند که خود را مسلمان و دیندار میدانستند، اما به صف ظالمین پیوستند؛ و طولی نکشید که همگی رسوا شدند.
حالا اتفاقات اخیر را مرور کنیم...دو جنگی که رخ داد در میانه مذاکرات بود و هر بار طرف مقابل عهدشکنی کرد.از طرفی افرادی خائن که خود را وطنپرست میدیدند، خواستار حمله اسرائیل و آمریکا به یک کشور شدند! آنهم چه کشوری؟ کشوری که وطن خودشان بود:/
آنها به چه کسانی برای یورش نظامی التماس کردند؟؟؟از اسرائیل که رژیمی منفور بخاطر جنایتهایش در فلسطین و لبنان است. رژیمی معروف به نسلکشی که حتی اروپا هم نتوانسته با آن سازش کند
و دومی آمریکا، که بوی پرونده اپستین رئیسجمهورش کل دنیا را گرفته
《بنابراین به نظر میرسد جدال بنیامیه با اهل حسین(ع) هنوز تمام نشده و فقط شکل آن تغییر کرده》
کربلا و عاشورا ادامه دارد. بنابراین هر ساله این واقعه را روایت میکنیم تا در خود ببینیم که کدام سمت تاریخ ایستادهایم و تاریخ از ما چه خواهد گفت
حدود ۱۴۰۰ سال است که واقعه عاشورا تکرار و روایت میشود.برخی از دوستان گلایهمند هستند که چرا هر ساله باید به این روایت بپردازیم.
کافیست اتفاقات عاشورا را مرور کنیم...حسین(ع) حکومت اموی را فاسد و گمراه میدید و حاضر به بیعت با ظالمی چون یزید نبود. به دعوت کوفیان، ایشان روانه کوفه شدند. اما کوفیان عهد شکستند و امام در محلی به نام کربلا با سپاه یزید روبهرو شدند و سپس وقایع فجیع عاشورا رقم خورد.سپاهيان یزید مردمی بودند که خود را مسلمان و دیندار میدانستند، اما به صف ظالمین پیوستند؛ و طولی نکشید که همگی رسوا شدند.
حالا اتفاقات اخیر را مرور کنیم...دو جنگی که رخ داد در میانه مذاکرات بود و هر بار طرف مقابل عهدشکنی کرد.از طرفی افرادی خائن که خود را وطنپرست میدیدند، خواستار حمله اسرائیل و آمریکا به یک کشور شدند! آنهم چه کشوری؟ کشوری که وطن خودشان بود:/
آنها به چه کسانی برای یورش نظامی التماس کردند؟؟؟از اسرائیل که رژیمی منفور بخاطر جنایتهایش در فلسطین و لبنان است. رژیمی معروف به نسلکشی که حتی اروپا هم نتوانسته با آن سازش کند
《بنابراین به نظر میرسد جدال بنیامیه با اهل حسین(ع) هنوز تمام نشده و فقط شکل آن تغییر کرده》
کربلا و عاشورا ادامه دارد. بنابراین هر ساله این واقعه را روایت میکنیم تا در خود ببینیم که کدام سمت تاریخ ایستادهایم و تاریخ از ما چه خواهد گفت
۳۳
۱۷:۴۰
رئیس کل دادگستری هرمزگان:متاسفانه موشک دشمن جنایتکار آمریکایی-صهیونیستی مستقیما به پیکر شهید ماکان نصیری برخورد کرده است.
موشک
جثه کوچک تو
شمر و حرمله زمانه آمریکا و اسرائیل است.
یا اباعبدالله....
موشک
جثه کوچک تو
شمر و حرمله زمانه آمریکا و اسرائیل است.
یا اباعبدالله....
۲۴
۱۰:۲۷
انقدر اینا وطنپرستن هیشکی تا حالا نبوده. البته وطنشون اسرائیله نه ایران
@Z_PAHLAVI
۱۹
۱۱:۵۷
۱۴
۱۹:۰۹