برپایی میز خدمت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مسجد مهدیه همدان
️همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان همدان، دکتر حسن بابایی، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با حضور در مسجد مهدیه همدان، میز خدمت این سازمان را برگزار کرد.
در این برنامه که با استقبال گسترده شهروندان همراه بود، دکتر بابایی بهمراه معاونین ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در جمع مردم، به صورت چهرهبهچهره به بررسی مشکلات و درخواستهای ثبتی مراجعان پرداخت و دستورات لازم را برای تسریع در روند رسیدگی به امور مردم صادر کرد.
این سفر، صد و شصت و ششمین سفر استانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور محسوب میشود که با هدف تحقق سیاستهای مردمیسازی خدمات قضایی، کاهش بروکراسی اداری و پاسخگویی بیواسطه به مردم صورت گرفته است.
برگزاری اینگونه میزهای خدمت، گامی مؤثر در راستای افزایش رضایتمندی عمومی و تقویت اعتماد اجتماعی نسبت به دستگاه قضایی کشور ارزیابی میشود.
️ @Sabtpress
۸:۳۳
ا❁﷽❁ا
۸:۳۴
افزایش تدریجی سهم مدیریتی زنان در سازمان ثبت اسناد/ هدفگذاری پنجساله برای توازن مدیریتی میان زنان و مردان
️حسن بابایی در نشست منطقهای بررسی عملکرد سه استان غرب کشور گفت: تا ۵ سال آینده سهم مدیریتی زنان و مردان در سطوح مختلف مدیریتی برابر خواهد بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان همدان، نشست منطقهای بررسی عملکرد ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای همدان، کردستان و کرمانشاه، شامگاه یکشنبه ۲۴ فروردینماه ۱۴۰۴ در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک همدان برگزار شد. این نشست با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونان وی و مدیران استانی، به بررسی عملکرد، چالشها و راهبردهای ارتقای خدمات در حوزه ثبت رسمی اسناد، املاک و کاداستر اختصاص داشت.
دکتر حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در این نشست با تأکید بر رویکرد عدالتمحور در ساختار مدیریتی سازمان گفت: بر اساس سیاست جدید سازمان، حداقل ۱۰ درصد از پستهای مدیریتی در هر استان باید به بانوان اختصاص یابد و این سهم بهتدریج افزایش خواهد یافت تا در چشمانداز پنجساله، توازن مدیریتی میان زنان و مردان محقق شود.
وی همچنین به اقدامات صورتگرفته برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با همکاری معاونت راهبردی، توسعه مدیریت و منابع، اقدامات موثری در زمینه ارتقای سطح رفاهی و انگیزشی کارکنان صورت گرفت و در سال جاری نیز برنامههای گستردهتری در این حوزه در حال پیگیری است.
️ @Sabtpressادامه خبر؛

۸:۳۵
تسریع در اجرای قانون ثبت رسمی معاملات
بابایی با اشاره به اجرای قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، خواستار اجرای سریعتر و جدیتر آن در سال جدید شد و گفت: اتصال تمامی دفاتر مشاور املاک به سامانه کاتب باید با فوریت صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود.
وی همچنین با بیان اینکه در هفته قوه قضاییه ۴۵ پروژه عمرانی در سطح کشور افتتاح خواهد شد، بر اهمیت شتابدهی به روند اجرای طرح کاداستر در اراضی روستایی و بافتهای فرسوده تأکید کرد و افزود: در حال حاضر، حدود چهار میلیون پلاک اصلی ثبتی در کشور وجود دارد که باید از طریق سامانه ماده ۱۰ ساماندهی شوند.
سهم بالای موقوفات در املاک استان همدان
در ادامه نشست، کشاورز، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت، به ارائه گزارشی آماری از وضعیت سه استان پرداخت و با اشاره به سهم بالای املاک وقفی در همدان گفت: حدود ۲۰ درصد از املاک و اراضی این استان وقفی هستند. این وضعیت در بسیاری از استانهای کشور نیز وجود دارد و برای ساماندهی آن نیاز به همکاری نهادهای مرتبط داریم.
گزارش عملکرد مالی و برنامهای سه استان
پروین، معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت، نیز در این نشست گزارشی جامع از وضعیت اعتبارات، پروژههای احداثی، برنامههای اجرایی، و اسناد مالی ادارات کل سه استان ارائه داد.
او با تأکید بر نقش برنامهریزی منسجم در ارتقای بهرهوری گفت: در سال گذشته با پیگیریهای مستمر، بخش قابل توجهی از اعتبارات مصوب جذب شد و با بهکارگیری مکانیزمهای نظارتی جدید، تلاش کردیم اجرای پروژهها با سرعت و دقت بیشتری پیش برود.
وی ادامه داد: در استانهای همدان، کردستان و کرمانشاه، چند پروژه عمرانی و تجهیزاتی با محوریت بهبود فضای کاری و خدماترسانی به مردم در حال اجراست. هدف ما، ایجاد محیطی با انگیزه، کارآمد و شفاف در سراسر کشور است.
تأکید بر آموزشهای تخصصی مستمر
در پایان این نشست، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تأکید بر لزوم تشکیل قطبهای آموزشی منطقهای برای بازآموزی مستمر نیروها، اظهار داشت: توسعه دانش تخصصی کارکنان، یکی از محورهای اصلی تحول در سازمان ثبت است. بدون بهروز شدن مداوم نیروها، دستیابی به اهداف کلان سازمان ممکن نخواهد بود.
️ @Sabtpress
سهم بالای موقوفات در املاک استان همدان
گزارش عملکرد مالی و برنامهای سه استان
تأکید بر آموزشهای تخصصی مستمر
۸:۳۵
همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان همدان؛
۱۳ زندانی با حمایت دستگاه قضایی و کمک خیرین از زندان نهاوند آزاد شدند
️به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان همدان و با حضور رئیس سازمان ثبت، ۱۳ نفر از زندانیان زندان نهاوند با بهرهمندی از مساعدتهای قضایی، گذشت شکات و حمایت مالی خیرین، آزاد شدند.
این اقدام در نتیجه پیگیریهای واحدهای مددکاری زندان و در چارچوب سیاستهای تحولی قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری و تسهیل بازگشت اجتماعی زندانیان صورت گرفت.
در جریان این رویداد، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه، ضمن حضور در شهرستان نهاوند، از زندان این شهر بازدید و با جمعی از زندانیان دیدار و گفتگو کرد.
وی در جریان مسائل و درخواستهای آنان قرار گرفت و بر ضرورت استمرار حمایتهای قضایی و اجتماعی از زندانیان تأکید کرد.
️ @Sabtpress
۱۳ زندانی با حمایت دستگاه قضایی و کمک خیرین از زندان نهاوند آزاد شدند
۸:۳۶
سفر رئیس سازمان ثبت اسناد به شهرستان نهاوند برای بررسی مسائل قضایی، ثبتی و عمرانی/ بررسی تعارضات اراضی در منطقه خشکه آخوره
️بازدید از نهادهای قضایی و ثبتی، گفتوگو با زندانیان و خانوادهها، و برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان شهرستان از مهمترین برنامههای رئیس سازمان ثبت اسناد در این سفر بود که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در این شهرستان حضور یافته بود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر بابایی، معاون رئیس قوه قضاییه در سفری یکروزه به شهرستان نهاوند، ضمن بازدید از ادارات و مراکز قضایی و ثبتی، با اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانوادههای زندانیان دیدار و گفتوگو کرد و از پروژههای عمرانی در حال اجرای این شهرستان بازدید بهعمل آورد.
برگزاری جلسات تخصصی با هدف رفع چالشهای موجود
در جریان این سفر، دکتر بابایی در جلسات جداگانهای با شورای اداری شهرستان و جمعی از فعالان اقتصادی حضور یافت و مسائل مرتبط با وضعیت ساختمان فعلی دادسرا، شرایط زندان نهاوند که در بافت شهری واقع شده، و معضل اراضی موسوم به "خشکهآخوره" در مجاورت نهاوند و نورآباد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
️ @Sabtpress
ادامه خبر؛

برگزاری جلسات تخصصی با هدف رفع چالشهای موجود
ادامه خبر؛
۹:۱۶
بازدید میدانی از نهادهای قضایی و ثبتی شهرستان
نماینده رئیس قوه قضاییه در ادامه با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نهاوند، ضمن گفتوگو با کارکنان این اداره، از پروژه ساختمان جدید ثبت اسناد که در حال احداث است بازدید کرد و بر تسریع در روند اجرای پروژه تأکید نمود. وی همچنین با حضور در دادسرا و زندان شهرستان، از نزدیک با کارکنان و مراجعین دیدار و گفتوگو کرد.
اقدامات فرهنگی و معیشتی همزمان با سفر
دکتر بابایی در این سفر، در آیینی نمادین، ۲۰۰ بسته کمک معیشتی را به خانوادههای نیازمند شهرستان اهدا کرد. همچنین با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان قیطاسی، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا، سلام و پیام حجتالاسلام والمسلمین اژهای، رئیس قوه قضاییه را به خانواده شهیدان ابلاغ کرد.
آغاز سفر با حضور در گلزار شهدا
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بدو ورود به شهرستان که با استقبال مقامات قضایی و اجرایی شهرستان همراه بود با حضور در گلزار شهدای شهرستان نهاوند به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
این سفر در راستای اجرای سیاستهای قوه قضاییه در زمینه نظارت میدانی، رسیدگی به مطالبات مردمی و شناسایی موانع اجرایی در حوزههای مختلف انجام شد و گزارشهای آن ضمن طرح در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، برای پیگیریهای بعدی در اختیار اداره کل ارتباطات مردمی قوه قرار خواهد گرفت.
️ @Sabtpress
اقدامات فرهنگی و معیشتی همزمان با سفر
آغاز سفر با حضور در گلزار شهدا
۹:۱۶
ا❁﷽❁ا
۱۳:۱۵
تاسیس ۸۱ هزار شرکت در سال ۱۴۰۳
مدیر کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از تاسیس ۸۱ هزار شرکت در اداره کل ثبت شرکتها در سال ۱۴۰۳ ( تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۳) خبر داد.
ابوالفضل نصیری در گفتوگو با ایسنا در این باره گفت: ۸۱ هزار شرکت در اداره کل ثبت شرکتها در یکسال گذشته تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ در کشور تاسیس شده است. در حال حاضر در سراسر کشور ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار شرکت و موسسه ثبت شده داریم.
وی درباره آخرین وضعیت تشکیل بانک اطلاعات سهامداران که قرار بود از فروردین ماه ایجاد شود، گفت: دستورالعمل تشکیل بانک اطلاعات سهامداران را در اداره ثبت شرکتها نوشتیم و آن را بزودی اجرایی میکنیم.
سازمان امور استخدامی با تشکیل این بانک موافقت کرده است. باید یک شرکت، مسئولیت آن را برعهده گیرد که گویا شرکت هم برای تشکیل این بانک پیدا شده است. کارهای نهایی آن انجام شده است. پیش بینی ما این است که با توجه به اینکه شیوه نامه اجرایی آن هم مشخص شده است، تا هفته بعد اجرایی شود.
متن کامل خبر در؛ssaa.ir
@Sabtpres
متن کامل خبر در؛ssaa.ir
۱۳:۱۵
مدیر کل بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد؛ همایش سراسری بازرسی با شعار "نظارت و بازرسی الکترونیک با رویکرد هوشمند" برگزار میشود
نادر کارگر گفت: در راستای اجرای دستورات ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همایش سراسری مدیران بازرسی ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانها فردا ۲۷ فروردینماه با شعار نظارت و بازرسی الکترونیک با رویکرد هوشمند در جهت ارتقاء سلامت اداری و رضایتمندی مردمی برگزار خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نادر کارگر مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان، با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با موضوع راهاندازی سامانه موضوع ماده ۱۰ قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برگزار میشود و محورهای کلیدی آن شامل نظارت بر اجرای کامل وظایف سازمانی تمامی واحدهای ثبتی، دفاتر اسناد رسمی، دفاتر ازدواج و طلاق و ادارات اجرا در سطح کشور خواهد بود.
وی با تأکید بر حساسیت وظایف بازرسان افزود: دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی به عنوان نهاد نظارتی سازمان، مأموریت دارد بر عملکرد تمامی ادارات ستادی و استانی نظارت کافی و دقیق داشته باشد. از همین رو، تصمیم بر آن شد که این همایش با حضور روسای واحدهای ذیربط و با رویکرد همفکری و همافزایی در جهت ارتقای عملکرد و تحقق سیاستهای کلان سازمان برگزار گردد.
متن کامل خبر در؛ssaa.ir
@Sabtpres
متن کامل خبر در؛ssaa.ir
۱۳:۱۶
ا❁﷽❁ا
۸:۰۷
۸:۰۷
تأکید معاون راهبردی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر نقش بازدارنده بازرسی در سلامت اداری
پژمان پروین، معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در همایش سراسری رؤسای بازرسی این سازمان با اشاره به اهمیت نقش بازرسی و نظارت در نظام مدیریتی، خواستار تقویت فرآیندهای نظارتی و همافزایی بیشتر بین بخشهای مختلف سازمان شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پژمان پروین معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه «نظارت و بازرسی دو ابزار کلیدی در نظام مدیریتی هستند»، افزود: این دو عنصر نقش بازدارنده و کنترلی مهمی در تضمین اجرای صحیح فعالیتها و انطباق آنها با قوانین دارند و مسیر دستیابی به اهداف و برنامههای سازمانی را هموار میکنند.
وی با تأکید بر ویژگیهای یک بازرس مطلوب، تصریح کرد: بازرس باید از عزت نفس برخوردار باشد، اهل گذشت در رفتار باشد و در مسیر مبارزه با فساد، اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهد. همچنین قانونگرایی، استقرا، توسعه سامانههای الکترونیکی، پاسخگویی، آموزش، مهارتافزایی، ترویج فرهنگ دینی و شفافیت از وظایف مهم بازرسی به شمار میآیند.
معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شاخصهایی همچون مشارکتجویی، عدالتمحوری و مسئولیتپذیری را از ارکان تضمین سلامت اداری برشمرد و افزود: بازرس خوب، کسی است که مسئولیتمحور و اثرگذار عمل کند؛ چنین عملکردی سبب تشویق مدیران و تقویت جایگاه نظارت خواهد شد. وی همچنین بر اهمیت محبوبیت بازرسان در کنار انجام وظایف نظارتی تأکید کرد.ادامه خبر در
۸:۰۸
۸:۰۸
رئیس سازمان ثبت عنوان کرد:بازرسی هوشمند و الکترونیک در تهران و البرز آغاز شد/ صیانت از نیروی انسانی، گامی در جهت ارتقای سلامت اداری
دکتر حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در همایش سراسری روسای بازرسی با تأکید بر ضرورت صیانت از نیروی انسانی، از اجرای بازرسی هوشمند و الکترونیک به صورت پایلوت در استانهای تهران و البرز خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی با اشاره به برگزاری همایش روسای بازرسی با هدف توسعه نظارت الکترونیک و ارتقای سلامت اداری گفت: برگزاری مستمر چنین جلساتی نه تنها به ایجاد تحول در حوزه بازرسی کمک میکند، بلکه بستری برای شنیدن نظرات و جمعبندی پیشنهادها فراهم میسازد که میتواند منجر به بهبود عملکرد در بخشهای مختلف ثبتی مانند املاک، اسناد و ثبت شرکتها شود.
تحول در ثبت اسناد با اجرای قانون ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول
بابایی با اشاره به پیشرفتهای سال گذشته در حوزه حدنگاری و برنامههای عمرانی سازمان ثبت، اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول را یکی از مهمترین اولویتهای سال ۱۴۰۴ عنوان کرد و افزود: این قانون با همکاری ۱۲ دستگاه و وزارتخانه در دست اجراست و اگر بهدرستی پیادهسازی شود، دستاوردی تاریخی در حوزه اسناد رسمی کشور رقم خواهد خورد.
ادامه خبر در
تحول در ثبت اسناد با اجرای قانون ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول
ادامه خبر در
۸:۴۸
بوشهر میزبان یکصد و شصت و هفتمین سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یکصد و شصت وهفتمین سفر استانی وارد استان بوشهر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت ظهر امروز ۲۷ فروردین ماه وارد استان بوشهر شد.
شرکت در نشست اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، دیدار با مقامات اجرایی و قضایی، برگزاری میز خدمت ثبتی و.. از مهمترین برنامه های رئیس سازمان ثبت در این سفر خواهد بود.
@Sabtpress
۱۰:۱۶
معاون توسعه فناوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: تحول در نظام بازرسی سازمان ثبت با اجرای طرح هوشمندسازی محقق میشود
محسن طاهریان در همایش سراسری رؤسای بازرسی با اشاره به تحولات جهانی در حوزه نظارت و بازرسی، از آغاز اجرای پروژه "بازرسی هوشمند" در دفاتر اسناد رسمی خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طاهریان معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک با تأکید بر اینکه شکل بازرسی در دنیا تغییر کرده است، گفت: «امروزه شرکتهای بزرگ جهانی، سیستمهای نظارتی خود را بهصورت الکترونیکی و هوشمند اداره میکنند و این روند، حوزه ثبت را نیز تحت تأثیر قرار داده است. در بازرسی سنتی، بررسیها بهصورت تصادفی و موردی انجام میشد، اما با ورود فناوری و دادههای دقیق، امکان بازرسی کامل و هدفمند فراهم شده است.»
طاهریان افزود: «بازرسی مبتنی بر فناوری، به بازرسان در تهیه گزارشها و تحلیلهای سریع و دقیق کمک قابل توجهی میکند. نکته مهم این است که بازرس باید فردی باشد که بیشترین دانش و تخصص را در حوزه مربوطه داشته باشد.»
متن کامل خبر در؛ssaa.ir
@Sabtpress
متن کامل خبر در؛ssaa.ir
۱۲:۲۰
اهدای ۵۲۸۰ سند مالکیت در بوشهر/ حدنگاری صددرصدی اراضی منابع طبیعی استان
️همزمان با سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به بوشهر و با حضور اعضای کمیسیون قضایی مجلس و مقامات ارشد استان، بیش از ۵ هزار سند مالکیت در بوشهر اهدا شد؛
به گزارش اداره کل روابط عمومی و رسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در مراسمی با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان بوشهر، ۵۲۸۰ فقره سند مالکیت به متقاضیان اهدا شد.
اسنادی که عمدتاً مربوط به اراضی مورد اختلاف میان مردم و یا میان مردم و نهادهای دولتی بود و حالا مسیر توسعه استان را هموارتر کرده است.
رفع اختلافات، افزایش اعتماد عمومی و تسهیل توسعه
اسناد اهداشده در این مرحله، شامل املاکی متعلق به نهادهایی همچون ادارهکل بنادر و دریانوردی، سازمان اوقاف و امور خیریه، منابع طبیعی، نیروی انتظامی، بنیاد مسکن، ادارهکل راه و شهرسازی، شهرکهای صنعتی، شهر آبپخش و شهرستان دیلم بود. این اقدام نه تنها موجب رفع اختلافات حقوقی شد، بلکه به گفته مسئولان، موجب تقویت سرمایه اجتماعی قوه قضاییه و تسهیل روند توسعه در استان خواهد شد.
گامی مؤثر در مسیر نهضت ملی مسکن و حمایت از تولید
بر اساس اعلام رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، صدور این اسناد نقشی کلیدی در تسریع اجرای طرح نهضت ملی مسکن، توسعه گردشگری، حمایت از تولید و کسبوکار و تثبیت حقوق مالکیت ایفا میکند.
️ @Sabtpressادامه خبر

رفع اختلافات، افزایش اعتماد عمومی و تسهیل توسعه
گامی مؤثر در مسیر نهضت ملی مسکن و حمایت از تولید
۱۶:۰۹
نقشهبرداری رایگان برای اسناد موقوفات با همت ثبت اسناد
مراسم اهدای اسناد با حضور مسئولان ملی و استانی
۱۶:۱۰
برپایی میز خدمت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بوشهر
️حسن بابایی، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در سفر به استان بوشهر به اتفاق رئیس کل دادگستری بوشهر با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، میز خدمت این سازمان را برگزار کرد.
در این برنامه که با استقبال گسترده شهروندان همراه بود، بابایی ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در جمع مردم، به صورت چهرهبهچهره به بررسی مشکلات و درخواستهای ثبتی مراجعان پرداخت و دستورات لازم را برای تسریع در روند رسیدگی به امور مردم صادر کرد.
این سفر، صد و شصت و هفتمین سفر استانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور محسوب میشود که با هدف تحقق سیاستهای مردمیسازی خدمات قضایی و پاسخگویی بیواسطه به مردم صورت گرفته است.
️ @Sabtpress
۱۶:۱۰