SPRI newsletter International Edition Vol 1 No 1 August 2025.pdf
۳.۳۵ مگابایت
۱۳:۴۸
۱۱:۱۷
۱۴:۴۵
۱۱:۴۴
۱۳:۱۷
۱۳:۲۵
۱۱:۱۰
پیوند به مطالعه این یادداشت
۱۵:۰۱
SPRI International Newsletter Vol. 1, No. 2 (September 2025)
دومین خبرنامهٔ بینالمللی پژوهشکدهٔ سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری خانه اندیشهورزان، منتشر شد.
هدف اصلی این خبرنامه، بازتاب فعالیتهای پژوهشکده به زبان انگلیسی و برای مخاطبان بینالمللی است. دامنهٔ پوشش هر شماره شامل رویدادها، انتشارات، و دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده در ماه مربوطه خواهد بود. این خبرنامه با تناوب انتشار ماهانه، سعی دارد با قالبی قابل دسترس برای جامعه علمی و بینالمللی، بستری برای ارائهٔ پژوهشها و یافتههای کلیدی پژوهشکده به مخاطبان جهانی فراهم کند.
محتوای خبرنامه شامل:
گزارش رویدادها
اقتصاد نقرهای: فرصتهای جدید در عصر سالمندی
ارتقای تولید در ایران: مسئولیت اجتماعی نخبگان
انتشارات
مقالات علمی و پژوهشی:
راهبردی مبتنی بر سناریو برای مواجهه با ناترازی انرژی در ایران تا سال ۲۰۳۵
بهرهگیری از هوش مصنوعی برای تصمیمگیری استراتژیک در محیطهای اقتصادی پرنوسان
بررسی نگرش ایرانیان به توافق پاریس: دیدگاههایی از توییتر
کتاب:
ترجمه کتاب برندسازی ملی در قاره آمریکا
دریافت خبرنامه 
مقالات علمی و پژوهشی:
کتاب:
۱۳:۵۹
۱۷:۱۵
۶:۱۰
Third World Quarterly
۲۱:۳۹
- برندسازی ملی در ایران- برند ملی و نظام حکمرانی- برندسازی شهری و برند ملی- برندسازی ملی و مناطق آزاد تجاری- برند ملی و برند سازی محصولات و خدمات- برند ملی در پیوند با میراث فرهنگی و گردشگری- نقش برند ملی در تقویت کالای ایرانی و صادرات - برندملی و برندهای ایرانی- برند ملی و رسانه- برند ملی و سیاست خارجی- نقش دانشگاه و فناوری در برند ملی- ورزش و برند ملی- برند ملی و جذب سرمایهگذاری خارجی- رویکردهای انتقادی به برند ملی- بررسی تجربههای جهانی برندسازی ملی
۴:۲۸
Journal of Knowledge Economy Studies
ایمان قاسمی همدانی، نیناشاددلی
۳:۲۸
۱۲:۰۵
۱۷:۲۵
۱۴:۰۸
۷:۰۴