بله | کانال پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف
عکس پروفایل پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریفپ

پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف

۷۶۸عضو
thumbnail
undefined گزارش رویداد
undefined اقتصاد نقره‌ای: فرصت‌های جدید در عصر سالمندی
undefinedدومین رویداد از سلسله رویدادهای بین‌المللی «سیاست‌گذاری سالمندی جمعیت» با موضوع «اقتصاد نقره‌ای: فرصت‌های جدید در عصر سالمندی» با حضور کارشناسان و متخصصانی از کشورهای مختلف، توسط پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

undefined مباحث این نشست بر موضوعاتی مانند تأثیر سالمندی بر نظام‌های بازنشستگی، بازار کار و برنامه‌ریزی مالی متمرکز بود. همچنین بر نقش سیاست‌گذاری عمومی بر تبدیل چالش‌های جمعیتی به فرصت‌های رشد پایدار و فراگیر تأکید شد.
undefined در این رویداد، مجموعه‌ای از موضوعات کلیدی مرتبط با پدیده سالمندی جمعیت و اقتصاد نقره‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مفهوم اقتصاد نقره‌ای به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های ناشی از سالمند شدن جوامع می‌پردازد. با افزایش نسبت جمعیتی سالمندان، نظام‌های بازنشستگی، خدمات درمانی و منابع عمومی تحت فشار قرار می‌گیرند. این روند باعث تغییر الگوهای مصرف و تقاضا برای خدمات در بازار می‌شود. برای کاهش پیامدهای منفی سالمندی، سیاست‌گذاران باید رویکردهای چندجانبه‌ای را در نظر بگیرند. این رویکردها شامل کاهش مالیات شرکت‌ها، جذب مهاجران متخصص و توسعه بازارهای اقتصاد نقره‌ای می‌شود.
undefined گزارش این رویداد را از وبسایت پژوهشکده دریافت کنید.

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۱:۱۷

thumbnail
undefined گزارش رویداد
undefined ارتقای تولید در ایران مسئولیت اجتماعی نخبگان: توسعه کسب و کارهای کوچک راهبردی برای توسعه ایران
undefined️رویداد سیاستی شریف (شماره ۱۳۸)

undefined رویداد «ارتقای تولید در ایران ، مسئولیت اجتماعی نخبگان» به عنوان یکی از رویدادهای تخصصی در حوزه کارآفرینی و توسعه اقتصادی، در روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۴ از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ به صورت حضوری در تهران برگزار شد. این نشست با تمرکز بر تجربیات موفق کشورهای پیشرو مانند ایالات متحده، اروپا و چین در مدیریت و برنامه‌ریزی کسب‌وکارها، به بررسی مزایای کسب‌وکارهای کوچک‌مقیاس نسبت به مدل‌های بزرگ‌مقیاس پرداخت.
undefined سخنران اصلی، مهندس سید امیرحسین کمالی تقوی، مدیرعامل شرکت توسعه زیست‌بوم بادوام بود که با سابقه گسترده در مشاوره به شرکت‌های بزرگ ایرانی و تجربیات بین‌المللی خود، به عنوان یک مشاور برجسته کارآفرینی شناخته می‌شود. وی از اعضای اصلی اندیشکده زیست‌شهر و فعال در حوزه‌های کسب و کار و اقتصاد دانش‌بنیان است.


undefined گزارش این رویداد را از وبسایت پژوهشکده دریافت کنید.

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۴:۴۵

thumbnail
undefined مقاله علمی- پژوهشی
undefined عنوان مقاله:Transforming energy landscape: A scenario-based robust planning strategy for addressing energy imbalance in Iran by 2035
undefined محل انتشار:Energy Strategy Reviews
undefined چکیده انگلیسی:Iran’s energy sector is characterized by its significant reserves, market dynamics, economic challenges, and political and global impacts. This paper employs an integrated, scenario-based robust planning approach to address Iran’s energy imbalance, which manifests as excess demand or insufficient supply of natural gas in winter, electricity in summer, and gasoline year-round. By examining key uncertainties, constructing four scenarios, and testing various strategies against these scenarios, the robust strategies were developed for both supply and demand in the oil, gas, and electricity sectors. Common strategies, such as price adjustments, were also discussed. The analysis underscores the urgent need for infrastructure investment, technology adoption, diversification of energy sources (including renewables), and pricing reforms.


undefined نویسندگان:سید رضا میرنظامی، سعید طهماسبی آشتیانی، محمدرضا کثیری، علی فریادرس


undefined دسترسی به پیوند مقاله در وب‌سایت پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۱:۴۴

thumbnail
undefined مقاله علمی- پژوهشی
undefined عنوان مقاله:Exploring Iranian sentiments on the Paris Agreement: Insights from Twitter
undefined محل انتشار:Heliyon
undefined چکیده انگلیسی:Iran remains one of the few nations not fully committed to the Paris Agreement and public opinion regarding implementation of policies serves a significant role. This study examines the general sentiment of Iranian Twitter users towards the Paris Agreement. A total of 25,386 tweets were collected and analyzed, revealing that discussions around the Paris Agreement predominantly centered on terms such as ‘electricity’, ‘shameful’, ‘government’, and ‘America’. The majority of these tweets coincided with the power outages in January, June, and July 2021, as well as the period following Trump's withdrawal from the Paris Agreement in June 2017. To gain deeper insights into the level of support for the Paris Agreement in Iran, a thematic analysis was conducted on a random sample of 500 tweets, selected based on the theoretical saturation of themes and sub-themes. The analysis revealed that 8 % of users expressed a positive orientation, 60 % a negative orientation, and 32 % a neutral orientation towards the Paris Agreement. The thematic analysis suggests that the negative sentiment is primarily due to frequent power outages, perceived inefficiency and lack of trust in government decisions, lack of transparency, and the perceived colonial nature of the agreement for developing countries. The findings underscore the importance of garnering public support in developing countries for international environmental agreements.


undefined نویسندگان:فائزه عاطفی‌نیا، سید رضا میرنظامی

undefined دسترسی به پیوند مقاله در وب‌سایت پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۳:۱۷

thumbnail
undefined انتشاراتundefined ترجمه کتاب
undefined برندسازی ملی در قاره آمریکا: سیاست‌ها و هویت‌های مورد مناقشه
undefined نویسندگان: ایف سون، سزار خیمنز-مارتینز، پابلو مینو undefined مترجمان: حجت الله نیکی ملکی، مسعود بهرامی زاده


undefined نوبت چاپ نخست، ۱۴۰۴

undefined ‌کتاب «برندسازی ملی در قاره آمریکا» یک بررسی جامع و ارزشمند از فعالیت‌های برندسازی استراتژیک در قاره آمریکا ارائه می‌دهد که می‌تواند الهام‌بخش مطالعات آتی در حوزهٔ برندسازی و تلاش‌های دیپلماسی عمومی باشد.
undefined اثر سون، خیمنز-مارتینز و مینو، حائز اهمیت فوق‌العاده‌ای است؛ نه تنها به این دلیل که مواردی را پوشش می‌دهد که نیازمند توجه گسترده‌تری هستند، بلکه به این خاطر که از پرداختن به پرسش‌های نظری و میان‌رشته‌ای پیرامون برندسازی و شیوه‌های دیپلماسی عمومی طفره نمی‌رود.
undefined این مطالعهٔ تطبیقی تأمل‌برانگیز، پرسش‌های انتقادی مهمی را دربارهٔ ذی‌نفعان تلاش‌های برندسازی و هدف نهایی از تأثیرگذاری مبتنی بر برندسازی مطرح می‌سازد.
undefined اندیشکده برند ملی ایران

undefined دسترسی به جزئیات بیشتر در وب‌سایت «پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف»

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۳:۲۵

thumbnail
undefined باشگاه کتابخوانی آتی‌بوک
undefined*کتاب «از توسعه تا مردم‌سالاری»*

undefined اندیشکده کسب و کار شریف با همکاری پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف شما را به باشگاه کتابخوانی آتی‌بوک دعوت می‌کند.
undefined در این باشگاه کتابخوانی هر ماه یک کتاب‌ جریان‌ساز و اثرگذار خوانده می‌شود. در کانال تلگرام آتی‌بوک، در کنار روایتگری کتاب، سایر محتواهای تکمیلی نیز ارائه می‌گردد.
undefined دوره اول این کتابخوانی با کتاب «از توسعه تا مردم‌سالاری» اثر جوزف ونگ و دن اسلیتر و ترجمه دکتر رحمن قهرمان‌پور تحلیلگر ارشد روابط بین‌الملل، با روایت مترجم برگزار می‌شود.
undefined پیوند جهت ثبت‌نام: https://atikavcenter.com/atibook
undefinedشناسه تلگرام: @Atikavcenter_admin


undefined و جهت راهنمایی بیشتر به شماره 09388214099 مراجعه نمایید.

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۱:۱۰

thumbnail
undefined یادداشت
undefined دیوار دفاعی «چابکی استراتژیک»
undefined دیزنی چگونه بحران کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشت؟

undefined نینا شاددلی/ پژوهشگرundefined عماد گل‌محمدی / پژوهشگر و مدرس دانشگاه

undefinedدر دنیای امروز، شرکت‌ها به دلیل رقابت فزاینده، تغییرات فناوری، تقاضاهای به‌شدت در نوسان و مواردی نظیر اینها، با تلاطم‌های محیطی بزرگی روبه‌رو هستند. سطوح بالای تلاطم محیطی می‌تواند فعالیت یک شرکت را فلج کند. به همین دلیل سازمان‌ها باید به طور مداوم تصمیم‌های استراتژیک خود را مورد بازنگری قرار دهند.
undefinedدر این یادداشت، به بررسی ابعاد کلیدی و کارکرد چابکی استراتژیک به عنوان سازوکاری دفاعی در برابر تلاطم‌های محیطی شرکت‌هت پرداخته شده است.
پیوند به مطالعه این یادداشت

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۵:۰۱

thumbnail
SPRI International Newsletter Vol. 1, No. 2 (September 2025)
undefined دومین خبرنامهٔ بین‌المللی پژوهشکدهٔ سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری خانه اندیشه‌ورزان، منتشر شد.
undefined هدف اصلی این خبرنامه، بازتاب فعالیت‌های پژوهشکده به زبان انگلیسی و برای مخاطبان بین‌المللی است. دامنهٔ پوشش هر شماره شامل رویدادها، انتشارات، و دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده در ماه مربوطه خواهد بود. این خبرنامه با تناوب انتشار ماهانه، سعی دارد با قالبی قابل دسترس برای جامعه علمی و بین‌المللی، بستری برای ارائهٔ پژوهش‌ها و یافته‌های کلیدی پژوهشکده به مخاطبان جهانی فراهم کند.

undefined محتوای خبرنامه شامل:‌
undefined گزارش رویدادها
undefinedاقتصاد نقره‌ای: فرصت‌های جدید در عصر سالمندی
undefinedارتقای تولید در ایران: مسئولیت اجتماعی نخبگان

undefined انتشارات
مقالات علمی و پژوهشی:
undefinedراهبردی مبتنی بر سناریو برای مواجهه با ناترازی انرژی در ایران تا سال ۲۰۳۵ undefinedبهره‌گیری از هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در محیط‌های اقتصادی پرنوسان undefinedبررسی نگرش ایرانیان به توافق پاریس: دیدگاه‌هایی از توییتر

کتاب:undefinedترجمه کتاب برندسازی ملی در قاره آمریکا
undefined دریافت خبرنامه undefined

۱۳:۵۹

thumbnail
undefined رویداد سیاستی شریف (شماره ۱۳۹)
undefined اهمیت کسب‌وکارهای خانوادگی برای توسعه پایدار ایران چیست؟
undefinedتاریخ صنعتی‌شدن ایران از دیرباز تا امروز، با نقش‌آفرینی خانواده‌های کارآفرین گره خورده است. این خانواده‌ها نه‌تنها خاستگاه اولیۀ بسیاری از صنایع مادر بوده‌اند، بلکه با تکیه بر ارزش‌های خانوادگی چون صداقت، تعهد، و نگاه بلندمدت، نقش مؤثری در تثبیت و ماندگاری صنایع کشور داشته‌اند. بسیاری از نشان‌های تجاری محبوب و خاطره‌ساز ملی ما ایرانیان، ریشه در چنین کسب‌وکارهایی دارد که خیلی‌هایشان بعد از گذشته دهه‌ها، پیشروان بخش‌های مختلف صنعتی نیز هستند.

undefinedمدرسه توسعه پایدار دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن ترویج کسب‌وکار‌های خانوادگی و با حضور جمعی از صاحب‌نظران و فعالین حوزۀ کسب‌وکار، از طریق ایجاد بستری برای گفت‌وگو و تبادل دیدگاه میان ذی‌نفعان مختلف، قصد دارد تا ضمن واکاوی اهمیت کسب‌وکارهای خانوادگی برای اقتصاد ملی و جامعه ایرانی (به ویژه در شرایط دشوار اقتصادی روزگار کنونی)، فرصت‌های همکاری و سیاست‌های حمایتی ممکن برای نقش‌آفرینی مؤثرتر این بخش حیاتی از اقتصاد کشور را در تحقق توسعه پایدار ایران عزیزمان بررسی نماید.
undefinedشنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ (حضوری و مجازی)undefinedتوضیحات بیشتر و ثبت نام: sdschool.ir/fbsdiran

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۷:۱۵

thumbnail
undefined رویداد سیاستی شریف (شماره ۱۴۰)
undefined پژوهشکده سیاست‌گذاری شریف با همکاری خانه اندیشه‌ورزان برگزار می‌کند:
undefined گذار از بحران آب به پایداری: حکمرانی فرامرزی منابع آبی
undefined اعضای پنل:
undefinedSean Furey, Rural Water Supply Network (RWSN) Secretariat Director, Skat Foundation, Switzerland undefinedMontaser Al Kilani, Regional Coordinator, Blue Peace Middle East, Jordan undefinedZahra Al Goybar, Water Resources Advisor, GIZ, Iraq undefinedFacundo Etchebehere, Co-founder Ambition Loop, France undefinedAseel Al Mkhaimer, Head of Coordination, Blue Peace Middle East, Jordan undefinedMeesha Tandon, University of Leeds, Indiaundefined Amir Shahraini, Innovation Policy Researcher, Sharif Policy Research Institute (SPRI), Iran (Moderator)

undefined چهارشنبه، ۱۴ آبان ۱۴۰۴undefined ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷
undefined لینک ثبت‌نام در رويداد
undefined افزودن به تقویم گوگل
undefined لینک پخش زنده رویداد(هنگام ورود، گزینه میهمان را انتخاب کنید.)
undefined پشتیبانی

undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۶:۱۰

thumbnail
undefined مقاله علمی- پژوهشی
undefined عنوان مقاله:Political economy, institutional work, and AI development trajectory in a developing country: the case of Iran

undefined محل انتشار:
Third World Quarterly

undefined نویسندگان:علی بابایی ابراهیم سوزنچی کاشانی


undefined دسترسی به پیوند مقاله در وب‌سایت پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف



undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۲۱:۳۹

thumbnail
undefined فراخوان «اولین کنفرانس علمی برند ملی ایران»
undefined آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۰ دی ۱۴۰۴
undefined اولین کنفرانس علمی برند ملی ایران، با همکاری اندیشکده برند ملی ایران دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشکده توسعه ابزارهای نوین حکمرانی دانشگاه تهران در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۴ در تهران برگزار می‌شود.undefined نخستین کنفرانس علمی برند ملی ایران با هدف تبیین ابعاد نظری و کاربردی مفهوم برند ملی، میزبان اساتید، پژوهشگران، مسئولان و فعالان حوزه حکمرانی و توسعه خواهد بود.
undefined محورهای کنفرانس:
- برندسازی ملی در ایران- برند ملی و نظام حکمرانی- برندسازی شهری و برند ملی- برندسازی ملی و مناطق آزاد تجاری- برند ملی و برند سازی محصولات و خدمات- برند ملی در پیوند با میراث فرهنگی و گردشگری- نقش برند ملی در تقویت کالای ایرانی و صادرات - برندملی و برندهای ایرانی- برند ملی و رسانه- برند ملی و سیاست خارجی- نقش دانشگاه و فناوری در برند ملی- ورزش و برند ملی- برند ملی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی- رویکردهای انتقادی به برند ملی- بررسی تجربه‌های جهانی برندسازی ملی

undefined جهت ارسال مقالات و همچنین ثبت‌نام جهت شرکت در کنفرانس:
undefined سامانه اولین کنفرانس برند ملی ایرانundefined اندیشکده برند ملی ایران



undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۴:۲۸

thumbnail
undefined مقاله علمی- پژوهشی
undefined عنوان مقاله:Implementing Artificial Intelligence for Strategic Decision-Making in Volatile Economic Environments
undefined چکیده:‌This study investigates the role of artificial intelligence (AI) in enhancing strategic decision-making within volatile economic environments, focusing on the knowledge economy. Employing a mixed-methods approach, the research integrates a systematic literature review (SLR) with secondary data analysis from 300 organizations across finance, manufacturing, retail, and healthcare sectors. Qualitative insights from the SLR identify three core themes: AI-enhanced organizational agility (75% of studies), ethical and implementation challenges (65% of studies), and knowledge economy integration (70% of studies). Quantitative findings confirm these themes, revealing that organizations with advanced AI adoption achieve an average 25% improvement in decision accuracy and a 30% increase in operational resilience. However, ethical concerns such as algorithmic bias and privacy issues lead to a 12-18% reduction in perceived trustworthiness, reported by 20% of analyzed organizations. The study extends dynamic capabilities and resource-based view theories by proposing a unified framework that integrates agility, ethical governance, and knowledge-driven alignment. Practically, it offers managerial guidance on AI deployment and ethical protocols, while advising policymakers on regulations to ensure equitable AI access, particularly for SMEs. The research positions AI as a critical strategic asset for navigating volatility while emphasizing risk mitigation.

undefined محل انتشار:
Journal of Knowledge Economy Studies
undefined نویسندگان:
ایمان قاسمی همدانی، نیناشاددلی

undefined دسترسی به پیوند مقاله


undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۳:۲۸

thumbnail
undefined سمینار «چرخش حکمت‌بنیان در توسعه نفع» (نوآوری، فناوری، علم/ نظر، فناوری، عمل) و «محاسبه توسسعه فناوری با فن‌کاوی»
undefined محورهای سمینار: فناوری در آیینه زماناز نفع‌کاوی به توسعه حکمتاخلاق در افق منطق حکمی توسعه فناوری و فن‌کاوی
undefined ارائه‌دهندگان:undefined دکتر مهدی فاتح‌رادعضو هیئت‌علمی پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف
undefinedدکتر ساسان عظیمی، مدیر مرکز تعالی هوش مصنوعی بانک ملت، مدرس دانشگاه تهران
undefined شنبه ۱ آذر
undefined ساعت ۹
undefined سالن کنفرانس ساختمان شماره ۱ پژوهشکده سیاست‌گذاری



undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله | تلگرام | اینستاگرام | یوتیوبundefined @spri_sharif

۱۲:۰۵

thumbnail
undefined مناسبت
undefined فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها تسلیت و تعزیت باد.
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف

۱۷:۲۵

thumbnail
undefined رویدادهای هفته پژوهش ۱۴۰۴
undefinedرویداد سیاستی شریف (شماره ۱۴۱)
undefined پژوهشکده سیاست‌گذاری شریف با همکاری خانه اندیشه‌ورزان برگزار می‌کند:
undefined نوآوری‌های سیاستی در مدیریت منابع آبی
undefined اعضای پنل:
undefinedM. Reza Alizadeh, Research Associate at MIT and UNU Institute for Water, Environment & Health, USAundefinedIsabela Espindola, Senior Officer at International Water Association, UK undefinedMaysoon Zoubi, Senior Project Manager at FAO, Jordan undefinedDavid Hebart-Coleman, Senior Program Manager at Stockholm International Water Institute (SIWI), Austria undefined Amir Shahraini, Innovation Policy Researcher, Iran (Moderator)

undefined چهارشنبه، ۱۲ آذر ۱۴۰۴undefined ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰
undefined لینک ثبت‌نام در رويداد
undefined افزودن به تقویم گوگل
undefined لینک پخش زنده رویداد(هنگام ورود، گزینه میهمان را انتخاب کنید.)
undefined پشتیبانی
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined
undefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف
undefined وبسایت | آپارات | لینکدین | بله
undefined @spri_sharif

۱۴:۰۸

thumbnail
undefined خبرنامه پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف ویژهٔ شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۴ شامل مجموعه‌ یادداشت‌ها، گزارش رویدادها، مقالات علمی و معرفی کتاب منتشر شد.
undefined در این شماره، در بخش گزارش رویدادها، نشست‌هایی درباره ارتقای تولید در ایران، گذار از بحران آب به پایداری، اقتصاد نقره‌ای و مسائل جامعه سالمندی، همچنین فرصت‌‌های کسب‌و‌کار خانوادگی برای توسعه پایدار ایران مرور شده و در بخش انتشارات نیز به مقالات علمی و کتاب‌های منتشر شده در سه ماه اخیر پرداخته شده است.
undefined دریافت خبرنامه undefined
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف

۷:۰۴