#ویراستنگاره گاهی تاریکی شب بهترین زمان برای روشنکردن درون خود ماست!هر قدمی که در سکوت شهر برمیداریم، یادآور این است که هنوز امید زنده است؛ هنوز قلبهایی هستند که برای ساختن فردایی بهتر میتپند. وقتی کنار هم هستیم، حتی آرامترین لحظهها هم معنا پیدا میکنند. شب تنها زمانی برای استراحت نیست؛ فرصتی است برای فکر کردن، برای نزدیک شدن به هم، برای پیدا کردن قدرتی که در روزمرگی گم میشود. هر کسی که دلش برای جامعهاش میتپد، میداند که ساختن آینده از همین لحظهها شروع میشود! از همدلی، از نیتهای پاک، از تلاش کوچک اما پیوسته. تو تنها نیستی! تو بخشی از راه روشن فردایی هستی که با هم میسازیم. دکتر زهرا عباسی #ایران_قوی#خیابان#اتحاد زهرا عباسی┏━◇~◇◇~◇━┓@virast_negareh┗━◇~◇◇~◇━┛