بله | کانال اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران
عکس پروفایل اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایرانا

اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران

۶۰عضو
بازارسال شده از حمید عابدی
thumbnail
undefined از سوی انتشارات بین‌المللی الهدی منتشر شد:
undefined قدرت نرم و برندسازی ملی قطر(بررسی تأثیرات بر هویت ملی و جایگاه بین‌المللی)
undefined کتاب «قدرت نرم و برندسازی ملی قطر» با مشارکت «اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران» و «مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» با ترجمۀ حمید عابدی به بازار نشر معرفی شد.
undefined قطر به‌عنوان یکی از کوچک‌ترین کشورهای جهان از نظر وسعت جغرافیایی و جمعیت، نمونه‌ای کم‌نظیر از موفقیت در برندسازی ملی محسوب می‌شود. این کشور با اتخاذ سیاست‌های هوشمندانه و سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه‌های مختلف نظیر ورزش، فرهنگ، رسانه و دیپلماسی عمومی، توانسته است تصویری مثبت و ماندگار از خود در افکار عمومی جهانیان ایجاد کند. قطر، علی‌رغم چالش‌هایی نظیر موقعیت ژئوپلیتیکی حساس و محدودیت‌های طبیعی، با بهره‌گیری از اصول برندسازی ملی، نه‌تنها توانسته است قدرت نرم خود را افزایش دهد، بلکه الگویی الهام‌بخش برای دیگر کشورها نیز به شمار می‌رود.
undefined کتاب حاضر ـ که ترجمۀ کتاب «Qatar’s Nation Branding and Soft Power: Exploring the Effects on National Identity and International Stance» (2023) است ـ با ارائه چارچوب نظری دقیق و تحلیل جامع از سیاست‌های قطر در حوزۀ برندسازی ملی، به درک عمیق‌تری از این مفهوم مهم کمک می‌کند. در این کتاب، نویسندگان با بررسی جنبه‌های مختلف قدرت نرم و برندسازی ملی، نشان می‌دهند که چگونه قطر توانسته است از این ابزارها برای تقویت جایگاه بین‌المللی خود بهره‌برداری کند. از راهبردهای دیپلماسی عمومی گرفته تا تأثیرگذاری رسانه‌ای شبکه الجزیره، از میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی تا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بشردوستانه، تمامی این اقدامات در چارچوبی منسجم و هدفمند، توانسته است برند ملی قطر را به یکی از موفق‌ترین نمونه‌های جهانی تبدیل کند.
undefined غرفه انتشارات الهدی در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (راهروی 26، غرفه 5)
@IRnationbrand

۵:۱۴

thumbnail
undefined برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو
undefined عنوان قسمت هفدهم:undefined جایگاه روابط عمومی و ارتباطات راهبردی در برندسازی ملی
undefinedمهمانان:undefined جناب آقای دکتر ابوالفضل ولویundefined پژوهشگر حوزۀ مدیریت رسانه و روابط عمومی
undefined جناب آقای دکتر سها صالحundefined پژوهشگر حوزۀ ارتباطات و رسانه‌های نوین

undefined تاریخ پخش: 30 اردیبهشت 1404undefined ساعت پخش: 10 تا 11 صبحundefined «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران است.
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
undefined کانال‌های ارتباط با برنامه:undefinedسامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵undefined صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصداundefined کانال اختصاصی در پیام‌رسان «بله» با شناسۀ @IRnationbrandundefined وب سایت irbrand.ir
@IRnationbrand

۱۹:۰۷

thumbnail
undefined برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو
undefined عنوان قسمت هجدهم:undefined جایگاه استان خوزستان در برندسازی ملی
undefinedمهمانان:undefined جناب آقای دکتر احمد غلامپورundefined فرماندۀ قرارگاه قدس در عملیات آزادسازی خرمشهر و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع)
undefined جناب آقای مهندس علی رنودundefined دبیر مجمع مطالبه‌گران استان خوزستان

undefined تاریخ پخش: 6 خرداد 1404undefined ساعت پخش: 10 تا 11 صبحundefined «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران است.
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
undefined کانال‌های ارتباط با برنامه:undefinedسامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵undefined صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصداundefined کانال اختصاصی در پیام‌رسان «بله» با شناسۀ @IRnationbrandundefined وب سایت irbrand.ir
@IRnationbrand

۱۹:۰۶

thumbnail
undefined برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو
undefined عنوان قسمت نوزدهم:undefined جایگاه امام خمینی(ره) در برندسازی ملی ایران
undefinedمهمان:undefined جناب آقای دکتر محمدصالح حسین‌زادهundefined جامعه‌شناس سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع)
undefined تاریخ پخش: 13 خرداد 1404undefined ساعت پخش: 10 تا 11 صبحundefined «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران است.
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
undefined کانال‌های ارتباط با برنامه:undefinedسامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵undefined صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصداundefined کانال اختصاصی در پیام‌رسان «بله» با شناسۀ @IRnationbrandundefined وب سایت irbrand.ir
@IRnationbrand

۴:۲۰

بازارسال شده از حمید عابدی
thumbnail
undefined برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو
undefined عنوان قسمت بیستم:undefined جایگاه صنایع دستی در برندسازی ملی ایران
undefinedمهمان:undefined جناب آقای دکتر احسان دهقانیundefined معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران
undefined تاریخ پخش: 20 خرداد 1404undefined ساعت پخش: 10 تا 11 صبحundefined «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران است.
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
undefined کانال‌های ارتباط با برنامه:undefinedسامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵undefined صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصداundefined کانال اختصاصی در پیام‌رسان «بله» با شناسۀ @IRnationbrandundefined وب سایت irbrand.ir
@IRnationbrand

۱۸:۳۵

thumbnail
undefined برنامه تخصصی «برند ملی» در رادیو سراسری گفت‌وگو
undefined عنوان قسمت بیست و یکم:undefined جایگاه برندسازی ملی در سیاستگذاری امنیتی کشور
undefinedمهمانان:undefined جناب آقای دکتر غلامرضا کریمیundefined رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی
undefined جناب آقای دکتر محمدصادق غلاامیundefined کارشناس مسائل سیاسی و منطقه‌ای

undefined تاریخ پخش: 27 خرداد 1404undefined ساعت پخش: 10 تا 11 صبحundefined «برند ملی» اولین برنامه رادیویی در قالب گفتگوهای تخصصی با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه برندسازی است که هدف آن ارتقاء آگاهی عمومی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های ارتقاء تصویر ایران است.
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
undefined کانال‌های ارتباط با برنامه:undefinedسامانۀ پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵undefined صفحۀ رادیو گفتگو در بستر ایرانصداundefined کانال اختصاصی در پیام‌رسان «بله» با شناسۀ @IRnationbrandundefined وب سایت irbrand.ir
@IRnationbrand

۱۰:۳۵

thumbnail
undefined از سوی اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران منتشر شد:
undefined گزارش تخصصی «تحلیل افکار عمومی جهان عرب در مورد ایران (2022-2024)
undefined این پژوهش مبتنی بر داده‌های معتبر مرکز عربی مطالعات پژوهشی و سیاستگذاری کشور قطر*، به بررسی روندها و تحولات دیدگاه‌های عمومی در کشورهای عربی نسبت به جایگاه راهبردی ایران در خاورمیانه می‌پردازد.

undefined یافته‌های این مطالعه که با همکاری پژوهشگران بین‌المللی تدوین شده، چارچوبی تحلیلی برای درک پیچیدگی‌های روابط ایران و جهان عرب در سطوح ژئوپلیتیک، امنیتی و فرهنگی ارائه می‌دهد.

undefined*از جمله یافته‌های این پژوهش عبارت است از:

undefined تاثیر جنگ غزه بر بازتعریف روابط اعراب-ایران
undefined نقش محور مقاومت در تغییر معادلات امنیتی
undefined تناقض میان حمایت از سیاست فلسطینی ایران و نگرش به برنامه هسته‌ای.
فایل گزارش را می‌توانید از کانال اندیشکده به آدرس زیر دریافت نمایید undefined
@IRnationbrand

۷:۲۵

Arab PR.pdf

۲.۱ مگابایت

دانلود فایل گزارش تحلیل افکار عمومی جهان عرب در مورد ایران (سال‌های 2020 تا 2024)

۷:۲۸

thumbnail
undefined گروه افکارسنجی و ویژند ملی مرکز بررسی‌های راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌کند:
undefined مروری بر جایگاه روایت و روایت‌پردازی در برندسازی ملی ایران
undefined سخنران: جناب آقای محمد نوری
undefined زمان: سه‌شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۴undefined ساعت: ۱۰ الی ۱۲
undefined مکان: بزرگراه شهید سلیمانی، روبروی مصلی تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ساختمان ۱۴، سالن جلسات شهید انصاری.
undefinedundefinedundefined برای هماهنگی حضور، لطفاً «نام و نام خانوادگی» و «کد ملی» را به شماره ۰۹۳۰۰۷۵۲۰۶۵ ارسال نمایید.

۲۱:۰۷

بازارسال شده از جامعه اندیشکده‌ها
thumbnail
undefined الگوی راهبردی ارتقای برند ملی ایران در کشورهای عربی از طریق رسانه های اجتماعی
undefined فضای مجازی، شبکه های اینترنتی و سامانه های مرتبط با آن، ابزار ارتباطی قوی، دارای کارکردهای مثبت و منفی متنوعی هستند که موجب تغییرات در نظام بین الملل و پر رنگ شدن نقش بازیگران غیردولتی در افکار عمومی شده و شکل جدیدی از دیپلماسی را در کنار دیپلماسی دولتی به وجود آورده است. در این رابطه، رسانه های مجازی در بستر شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای موثر برای ارتقا یا تضعیف نفوذ اعتبار کشورها تبدیل شده است که در تامین منافع ملی آن ها نقش کلیدی ایفا می کند. از این رو شناخت چگونگی استفاده از این زیرساخت به نفع ارتقای برند ملی و به عنوان ابزار موثری در افزایش قابلیت نفوذ ایران در شاخص های تعاملات و ارتباطات، حائز اهمیت است.

کلیدواژگان: دیپلماسی فرهنگی، برندینگ، فضای مجازی، کشورهای منطقه

undefined این مطالعه در اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران توسط ابوالفضل ولوی در سال ۱۴۰۳ انجام شده است.
undefined متن کامل پژوهش:undefined https://iranthinktanks.com/Research1199
#فرهنگ_رسانه#بررسی_تحلیل
undefined  جامعه اندیشکده‌ها در وب I بله I تلگرام

۱۶:۱۶

thumbnail
undefined اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت مرکز بررسی‌های راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌کند:
undefined تبعیض علمی علیه ایرانیان تحصیلکرده در غرب و برند ملی ایران
undefined سخنران: دکتر هاتف خالدیدکترای مکانیک سیالات از دانشگاه NTNU نروژ و مشاور و کارشناس شرکت‌های بین‌المللی اروپایی در حوزه مهندسی سیالات و تضمین جریان
undefined زمان: یکشنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۴undefined ساعت: ۱۱ الی ۱۲
undefined مکان: بزرگراه شهید سلیمانی، روبروی مصلی تهران، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ساختمان ۱۴، سالن جلسات شهید انصاری.
undefinedundefinedundefined برای هماهنگی حضور، لطفاً «نام و نام خانوادگی» و «کد ملی» را به شماره ۰۹۳۰۰۷۵۲۰۶۵ ارسال نمایید.
#nationbranding#برندسازی_ملی #ایرانیان_خارج_از_کشور
@IRnationbrand

۱۶:۱۷

بازارسال شده از جامعه اندیشکده‌ها
thumbnail
undefined الگوی راهبردی تقویت برند ملی ایران در عراق
undefined آنچه در فرایند برندسازی، بیشترین اهمیت را دارد، ایده و نظریه ای است که در پشت نمادهای بصری و هویتی قرار می گیرد. پرسش کلیدی «چه چیزی ایران را متمایز می کند؟» نقطه شروعی برای تدوین یک الگوی راهبردی جهت ارتقای برند ملی جمهوری اسلامی ایران است. متاسفانه در ایران، به دلیل تمرکز سیاست گذاران فرهنگی بر مسائل داخلی و رویکرد تصدی گرایانه دولت، ابعاد بین المللی سیاست فرهنگی و موضوعاتی چون تصویرسازی و برندسازی ملی تا حد زیادی مغفول مانده است.
کلیدواژگان: برندینگ، دیپلماسی فرهنگی، عراق
undefined این مطالعه در اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران توسط نعیم شرافت در سال ۱۴۰۳ انجام شده است.
undefined متن کامل پژوهش:undefined https://iranthinktanks.com/Research1250
#فرهنگ_رسانه#طراحی_الگو_مدل
undefined جامعه اندیشکده‌ها در وب I بله I تلگرام

۹:۰۱

بازارسال شده از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات
thumbnail
undefinedنشست «تحلیل تصویر ایران در بین کاربران انگلیسی‌زبان شبکه ایکس در جنگ ۱۲روزه» برگزار می‌شود

undefined️از سلسله نشست‌های تخصصی انسجام اجتماعی، هویت و برندسازی ملی/ با همکاری اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران

undefined یکشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۴/ساعت ۱۰ تا ۱۲

با حضور:
undefinedراضیه مهدیه نجفی‌آبادی (مؤلف و پژوهشگر حوزه برندسازی ملی)
undefinedundefinedحمید عابدی (مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران)

undefinedپژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

undefinedپخش‌زنده در: https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication

۹:۵۴

thumbnail
undefined گروه افکارسنجی و ویژند ملی مرکز بررسی‌های راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر کرد:
undefined دومین شماره ماهنامۀ تخصصی ـ تحلیلی «ویژند ملی»

undefinedدر این شماره می‌خوانید:
undefined*هویت ملی، سرچشمۀ برندسازی ایران در گسترۀ جهانی*undefined دکتر علی‌اشرف نظری
undefined برندسازی ملی ایران در حوزۀ سلامت با محوریت خانوادهundefined دکتر موسی شیرالی
undefined بررسی جایگاه پارادیپلماسی در برندسازی ملی ایرانundefined دکتر مریم خالقی‌نژاد
undefined چالش تبعیض علمی علیه ایرانیان در کشورهای غربی و تأثیرات آن بر برندسازی ملی ایرانundefined دکتر هاتف خالدی
undefined*امکان‌سنجی استفاده ایران از ظرفیت‌های جایزه نوبل*undefined دکتر محمد بیات
undefined از میدان جنگ تا میدان ادراک: تأثیر آتش‌بس غزه بر تصویر ایرانundefined دکتر فرهاد وفایی
undefined بازنمایی تصویر ایران در اندیشکده‌های بین‌المللی (اکتبر 2025)undefined دکتر بردیا عطاران
undefined سوریه جدید، معادله جدید: چرا تصویر ایران نیازمند بازخوانی استundefined دکتر احسان کیانی
undefined جایگاه تصویر ایران در نگاه قزاق‌ها: کلیشه‌ها و چشم‌اندازهاundefined دکتر علی‌اکبر طالبی متین
undefined لینک دانلود:https://t.me/irnationbrand/26
@IRnationbrand

۱۴:۵۱

thumbnail
رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» همزمان با هفتۀ پژوهش، برگزار می‌شود
اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی، رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» را هم‌زمان با هفته پژوهش در دانشگاه‌های برتر کشور برگزار می‌کند.
رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» از شنبه ۲۲ آذر تا پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۴ در دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبائی، امام صادق(ع)، علوم پزشکی ایران، علم و فرهنگ، آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود. محورهایی همچون بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی، تصویر ایران در افکار عمومی بین‌المللی، ارتباطات راهبردی و رسانه، نقش صنایع خلاق، ظرفیت‌های گردشگری سلامت، علوم راهبردی و فناوری‌های نوآیند و جایگاه ادیان و مذاهب در ارتقای برند ملی ایران در این برنامه‌ها مورد بحث قرار خواهند گرفت.
حضور در نشست‌ها برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان گواهی معتبر حضور دریافت می‌کنند.
undefined علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و هماهنگی حضور می‌توانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1 زیر اقدام کنند.
@IRnationbrand

۲۱:۳۰

thumbnail
دانشگاه تهران میزبان نخستین نشست هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران
undefinedاندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت مرکز مطالعات عالی روابط بین‌الملل دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، نخستین نشست از سلسله نشست‌های «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» را با عنوان «بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی» برگزار می‌کند.
undefinedاین نشست روز شنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در محل مرکز مطالعات عالی روابط بین‌المللی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و جمعی از استادان برجسته و صاحب‌نظران حوزۀ روابط بین‌الملل و حکمرانی به طرح دیدگاه‌ها و تحلیل‌های خود می‌پردازند.
undefinedدر این نشست، دکتر محمدرضا مجیدی (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، دکتر غلامرضا کریمی (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی) و دکتر مصطفی زمانیان (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حکمرانی دانشگاه تهران) به ارائه دیدگاه‌ها و تحلیل‌های علمی خواهند پرداخت.
undefinedحضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان آزاد است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1 اقدام کنند.
@IRnationbrand

۱۰:۴۱

thumbnail
واکاوی نقش رسانه در ساخت تصویر جهانی در دومین گام از «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» به میزبانی دانشگاه امام صادق(ع)
undefinedدر ادامۀ سلسله نشست‌های تخصصی «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»، اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، دومین نشست از این رویداد علمی را با عنوان «ارتباطات، رسانه و ویژند ملی» برگزار می‌کند.
undefinedاین نشست تخصصی روز یکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۴ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به میزبانی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد. در این رویداد، اساتید و صاحب‌نظران حوزۀ فرهنگ، ارتباطات و دیپلماسی عمومی به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی رسانه‌های داخلی و بین‌المللی در فرآیند برندسازی ملی می‌پردازند.
undefinedدر این پنل تخصصی، آقایان دکتر محمدحسین شعاعی, دکتر عبدالکریم خیامی، دکتر سعید غفاری و دکتر عبدالله بیچرانلو*، ضمن نقد وضعیت موجود، راهکارهای علمی و عملیاتی برای هم‌افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور در جهت خلق «تصویر مطلوب» از ایران را ارائه خواهند کرد.

undefinedگفتنی است *«هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»
با هدف شبکه‌سازی میان نخبگان دانشگاهی و سیاست‌گذاران اجرایی و با نگاهی به آینده‌نگاری تصویر ایران در نظم نوین جهانی طراحی شده است.

undefinedحضور در این نشست برای عموم پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعالان حوزۀ رسانه و روابط بین‌الملل آزاد است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://B2n.ir/IRnationbrand1 مراجعه نمایند.
@IRnationbrand

۶:۵۲

thumbnail
واکاوی نقش علوم و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق در ارتقای برند ملی ایران
undefinedدر چارچوب سلسله نشست‌های تخصصی «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»*، اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، نشست تخصصی *«نقش علوم و فناوری‌های نرم و صنایع خلاق در ارتقای برند ملی ایران» را برگزار می‌کند.
undefinedاین نشست تخصصی روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی (مستقر در دانشگاه علم و فرهنگ) برگزار خواهد شد که در آن ابعاد راهبردی نقش صنایع خلاق، نوآوری‌های نرم و ظرفیت‌های فرهنگی در فرآیند تقویت و بازتعریف برند ملی ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
undefinedدر این نشست، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو (رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس پارک ملی علوم و فناوی‌های نرم و صنایع فرهنگی)، دکتر رضا مستمع (مدیرگروه فرهنگ عمومی، هنر و صنایع خلاق مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی)، دکتر بهنام زنگی (مدیرعامل مؤسسۀ فرهنگی پژوهشی صبا)، دکتر پرویز کرمی (مدیرعامل مرکز نوآوری همیار دانش‌بنیان) و دکتر فؤاد نجم‌الدین (عضو هیئت‌مدیره دانشگاه علم و فرهنگ) به سخنرانی خواهند پرداخت.
undefinedحضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فعالان صنایع خلاق و علاقه‌مندان حوزه برند ملی آزاد است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و هماهنگی حضور در رویداد می‌توانند به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایند:https://survey.porsline.ir/s/JDtf2kDZ/
@IRnationbrand

۱۱:۳۷

thumbnail
واکاوی الزامات ارتباطات راهبردی در فرآیند برندسازی ملی ایران در نشست تخصصی دانشگاه علامه طباطبایی
undefinedدر چارچوب برنامه‌های علمی «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»*، نشست تخصصی *«ارتباطات راهبردی و برندسازی ملی ایران» به همت اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران و به میزبانی دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
undefinedاین نشست علمی روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شورای دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و در آن ابعاد نظری و تجربی ارتباطات راهبردی و نقش آن در شکل‌دهی، تثبیت و بازتولید تصویر ملی ایران در عرصه بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
undefinedدر این نشست، دکتر حسین سلیمی (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی), جناب آقای حمید بعیدی‌نژاد (معاون اطلاع‌رسانی و همکاری‌های علمی و بین‌المللی بنیاد ایران‌شناسی) و دکتر رضا ملکی (جانشین رئیس سازمان و رئیس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) با دبیری دکتر حمید عابدی (مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران) به تبیین الزامات نهادی و راهبردی برندسازی ملی ایران خواهند پرداخت.
undefinedحضور در این نشست برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعالان حوزۀ ارتباطات، رسانه و روابط بین‌الملل آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی حضور و ثبت‌نام به نشانی اینترنتیhttps://survey.porsline.ir/s/JDtf2kDZ/مراجعه نمایند.
@IRnationbrand

۱۱:۳۸