بازارسال شده از حمید عابدی
@IRnationbrand
۵:۱۴
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
@IRnationbrand
۱۹:۰۷
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
@IRnationbrand
۱۹:۰۶
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
@IRnationbrand
۴:۲۰
بازارسال شده از حمید عابدی
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
@IRnationbrand
۱۸:۳۵
تهیه کننده: فریدون ماهر
سردبیران: دکتر ابوالفضل ولوی و دکتر حمید عابدی (کارشناس مجری)
@IRnationbrand
۱۰:۳۵
فایل گزارش را میتوانید از کانال اندیشکده به آدرس زیر دریافت نمایید
@IRnationbrand
۷:۲۵
Arab PR.pdf
۲.۱ مگابایت
دانلود فایل گزارش تحلیل افکار عمومی جهان عرب در مورد ایران (سالهای 2020 تا 2024)
۷:۲۸
۲۱:۰۷
بازارسال شده از جامعه اندیشکدهها
کلیدواژگان: دیپلماسی فرهنگی، برندینگ، فضای مجازی، کشورهای منطقه
#فرهنگ_رسانه#بررسی_تحلیل
۱۶:۱۶
#nationbranding#برندسازی_ملی #ایرانیان_خارج_از_کشور
@IRnationbrand
۱۶:۱۷
بازارسال شده از جامعه اندیشکدهها
کلیدواژگان: برندینگ، دیپلماسی فرهنگی، عراق
#فرهنگ_رسانه#طراحی_الگو_مدل
۹:۰۱
بازارسال شده از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات
با حضور:
۹:۵۴
@IRnationbrand
۱۴:۵۱
رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» همزمان با هفتۀ پژوهش، برگزار میشود
اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی، رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» را همزمان با هفته پژوهش در دانشگاههای برتر کشور برگزار میکند.
رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» از شنبه ۲۲ آذر تا پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۴ در دانشگاههای تهران، علامه طباطبائی، امام صادق(ع)، علوم پزشکی ایران، علم و فرهنگ، آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار میشود. محورهایی همچون بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی، تصویر ایران در افکار عمومی بینالمللی، ارتباطات راهبردی و رسانه، نقش صنایع خلاق، ظرفیتهای گردشگری سلامت، علوم راهبردی و فناوریهای نوآیند و جایگاه ادیان و مذاهب در ارتقای برند ملی ایران در این برنامهها مورد بحث قرار خواهند گرفت.
حضور در نشستها برای عموم آزاد است و شرکتکنندگان گواهی معتبر حضور دریافت میکنند.
علاقهمندان برای ثبتنام و هماهنگی حضور میتوانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1 زیر اقدام کنند.
@IRnationbrand
اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و بنیاد ایرانشناسی، رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» را همزمان با هفته پژوهش در دانشگاههای برتر کشور برگزار میکند.
رویداد «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» از شنبه ۲۲ آذر تا پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۴ در دانشگاههای تهران، علامه طباطبائی، امام صادق(ع)، علوم پزشکی ایران، علم و فرهنگ، آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار میشود. محورهایی همچون بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی، تصویر ایران در افکار عمومی بینالمللی، ارتباطات راهبردی و رسانه، نقش صنایع خلاق، ظرفیتهای گردشگری سلامت، علوم راهبردی و فناوریهای نوآیند و جایگاه ادیان و مذاهب در ارتقای برند ملی ایران در این برنامهها مورد بحث قرار خواهند گرفت.
حضور در نشستها برای عموم آزاد است و شرکتکنندگان گواهی معتبر حضور دریافت میکنند.
@IRnationbrand
۲۱:۳۰
دانشگاه تهران میزبان نخستین نشست هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران
اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت مرکز مطالعات عالی روابط بینالملل دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، نخستین نشست از سلسله نشستهای «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» را با عنوان «بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی» برگزار میکند.
این نشست روز شنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در محل مرکز مطالعات عالی روابط بینالمللی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و جمعی از استادان برجسته و صاحبنظران حوزۀ روابط بینالملل و حکمرانی به طرح دیدگاهها و تحلیلهای خود میپردازند.
در این نشست، دکتر محمدرضا مجیدی (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، دکتر غلامرضا کریمی (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی) و دکتر مصطفی زمانیان (عضو هیئت علمی دانشکدۀ حکمرانی دانشگاه تهران) به ارائه دیدگاهها و تحلیلهای علمی خواهند پرداخت.
حضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقهمندان آزاد است و علاقهمندان برای ثبتنام میتوانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1 اقدام کنند.
@IRnationbrand
@IRnationbrand
۱۰:۴۱
واکاوی نقش رسانه در ساخت تصویر جهانی در دومین گام از «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» به میزبانی دانشگاه امام صادق(ع)
در ادامۀ سلسله نشستهای تخصصی «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»، اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با همکاری دانشگاه امام صادق (ع)، دومین نشست از این رویداد علمی را با عنوان «ارتباطات، رسانه و ویژند ملی» برگزار میکند.
این نشست تخصصی روز یکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۴ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به میزبانی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد. در این رویداد، اساتید و صاحبنظران حوزۀ فرهنگ، ارتباطات و دیپلماسی عمومی به بررسی چالشها و فرصتهای پیشروی رسانههای داخلی و بینالمللی در فرآیند برندسازی ملی میپردازند.
در این پنل تخصصی، آقایان دکتر محمدحسین شعاعی, دکتر عبدالکریم خیامی، دکتر سعید غفاری و دکتر عبدالله بیچرانلو*، ضمن نقد وضعیت موجود، راهکارهای علمی و عملیاتی برای همافزایی ظرفیتهای رسانهای کشور در جهت خلق «تصویر مطلوب» از ایران را ارائه خواهند کرد.
گفتنی است *«هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران» با هدف شبکهسازی میان نخبگان دانشگاهی و سیاستگذاران اجرایی و با نگاهی به آیندهنگاری تصویر ایران در نظم نوین جهانی طراحی شده است.
حضور در این نشست برای عموم پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعالان حوزۀ رسانه و روابط بینالملل آزاد است. علاقهمندان جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نشانی اینترنتی https://B2n.ir/IRnationbrand1 مراجعه نمایند.
@IRnationbrand
@IRnationbrand
۶:۵۲
واکاوی نقش علوم و فناوریهای نرم و صنایع خلاق در ارتقای برند ملی ایران
در چارچوب سلسله نشستهای تخصصی «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»*، اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با همکاری پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، نشست تخصصی *«نقش علوم و فناوریهای نرم و صنایع خلاق در ارتقای برند ملی ایران» را برگزار میکند.
این نشست تخصصی روز دوشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پارک ملی علوم و فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی (مستقر در دانشگاه علم و فرهنگ) برگزار خواهد شد که در آن ابعاد راهبردی نقش صنایع خلاق، نوآوریهای نرم و ظرفیتهای فرهنگی در فرآیند تقویت و بازتعریف برند ملی ایران مورد بررسی قرار میگیرد.
در این نشست، دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو (رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس پارک ملی علوم و فناویهای نرم و صنایع فرهنگی)، دکتر رضا مستمع (مدیرگروه فرهنگ عمومی، هنر و صنایع خلاق مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی)، دکتر بهنام زنگی (مدیرعامل مؤسسۀ فرهنگی پژوهشی صبا)، دکتر پرویز کرمی (مدیرعامل مرکز نوآوری همیار دانشبنیان) و دکتر فؤاد نجمالدین (عضو هیئتمدیره دانشگاه علم و فرهنگ) به سخنرانی خواهند پرداخت.
حضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، فعالان صنایع خلاق و علاقهمندان حوزه برند ملی آزاد است. علاقهمندان جهت ثبتنام و هماهنگی حضور در رویداد میتوانند به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایند:https://survey.porsline.ir/s/JDtf2kDZ/
@IRnationbrand
@IRnationbrand
۱۱:۳۷
واکاوی الزامات ارتباطات راهبردی در فرآیند برندسازی ملی ایران در نشست تخصصی دانشگاه علامه طباطبایی
در چارچوب برنامههای علمی «هفتۀ پژوهشی برند ملی ایران»*، نشست تخصصی *«ارتباطات راهبردی و برندسازی ملی ایران» به همت اندیشکدۀ مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران و به میزبانی دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار میشود.
این نشست علمی روز سهشنبه ۲۵ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن شورای دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و در آن ابعاد نظری و تجربی ارتباطات راهبردی و نقش آن در شکلدهی، تثبیت و بازتولید تصویر ملی ایران در عرصه بینالمللی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
در این نشست، دکتر حسین سلیمی (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی), جناب آقای حمید بعیدینژاد (معاون اطلاعرسانی و همکاریهای علمی و بینالمللی بنیاد ایرانشناسی) و دکتر رضا ملکی (جانشین رئیس سازمان و رئیس مرکز مطالعات راهبردی روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) با دبیری دکتر حمید عابدی (مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران) به تبیین الزامات نهادی و راهبردی برندسازی ملی ایران خواهند پرداخت.
حضور در این نشست برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعالان حوزۀ ارتباطات، رسانه و روابط بینالملل آزاد است. علاقهمندان میتوانند جهت هماهنگی حضور و ثبتنام به نشانی اینترنتیhttps://survey.porsline.ir/s/JDtf2kDZ/مراجعه نمایند.
@IRnationbrand
@IRnationbrand
۱۱:۳۸