عکس پروفایل کانال رسمی فروشگاه‌داران بلهک

کانال رسمی فروشگاه‌داران بله

۵۱,۰۴۵عضو
عکس پروفایل کانال رسمی فروشگاه‌داران بلهک
۵۱هزار عضو

کانال رسمی فروشگاه‌داران بله

اخبار و محتواهای مرتبط با کانال‌های فروشگاهی@balecommerce
undefined کانال رسمی بله | @infoundefined کانال راهنمای بله | @baleguideundefined کانال روایت‌های بله | @balestoriesundefined کانال استیکرهای بله | @stickerundefined کانال‌های سرشناس بله | @sarshenasundefined کانال‌ راهنمای تبلیغات | @mohtavadaran

thumnail
undefined چطور به «دنیای ماجرا» راه پیدا کنم؟ماجراهایی که وارد «دنیای ماجرا» می‌شن، از نظر شاخص‌های مختلف کمی و کیفی، بررسی می‌شن و در صورت دارا بودن این شاخص‌ها، به «دنیای ماجرا» راه پیدا می‌کنن. در ادامهٔ این پست به تعدادی از این شاخص‌ها اشاره می‌‌کنیم.
undefined بررسی میزان بازدید و واکنش (ری‌اکشن) به ماجرا: اولین شاخص، کسب بیشترین میزان بازدید و پسند، نسبت به سایر ماجراهاست؛ یعنی همهٔ ماجراهای کانال‌های مختلف، از نظر میزان بازدید و پسند، با همدیگه مقایسه می‌شن.undefined نکتهٔ ۱: بررسی ماجراها، کاملاً هوشمند و توسط الگوریتم‌های اپلیکیشن بله انجام می‌شه.undefined نکته‌ٔ ۲: برای اینکه همهٔ کانال‌ها، شانس ورود به «دنیای ماجرا» رو داشته باشن، هر کانال خوب، در هر هفته، حداکثر دو بار شانس ورود به دنیای ماجرا رو داره.
undefined بررسی شاخص‌های کیفی ماجراها: از بین کانال‌ها و ماجراهای موجود، با بیشترین میزان درگیری کاربران، کانال‌هایی که شاخص‌های کیفی رو در ماجراهاشون رعایت کرده و محتواهای باکیفیت تولید می‌کنن، شانس بیشتری برای ورود به دنیای ماجرا دارن.

❗تعدادی از شاخص‌های کیفی برای ورود به «دنیای ماجرا»❗


undefined برای آشنایی بیشتر با محتواهای باکیفیت و درک بهتر شاخص‌های کلیدی، ماجراهای «دنیای ماجرا» رو دنبال کن. یادت باشه که اگه محتوای باکیفیت تولید کنی، درگیری کاربران با محتوات بیشتر می‌شه و بهتر می‌تونی، شاخص‌های کمی برای ورود به «دنیای ماجرا» رو کسب کنی.
undefined در پست‌های آیندهٔ کانال رسمی فروشگاه‌داران، شاخص‌های کیفی ورود به «دنیای ماجرا» رو با جزئیات بیشتر بررسی می‌کنیم؛ پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی باش...
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۳:۲۵