عکس پروفایل کانال رسمی فروشگاه‌داران بلهک

کانال رسمی فروشگاه‌داران بله

۵۰,۳۶۳عضو
عکس پروفایل کانال رسمی فروشگاه‌داران بلهک
۵۰.۴هزار عضو

کانال رسمی فروشگاه‌داران بله

اخبار و محتواهای مرتبط با کانال‌های فروشگاهی@balecommerce
undefined کانال رسمی بله | @infoundefined کانال راهنمای بله | @baleguideundefined کانال روایت‌های بله | @balestoriesundefined کانال استیکرهای بله | @stickerundefined کانال‌های سرشناس بله | @sarshenasundefined کانال‌ راهنمای تبلیغات | @mohtavadaran

۲۳ مرداد

thumnail
undefined نزدیک‌تر از همیشه؛ با تماس تصویری بله!هر ساله، زائران حسینی در بیستم ماه صفر از کشورهای مختلف راهی کربلا می‌شن تا در پیاده‌روی بزرگ اربعین شرکت کنن. بیشتر زائران در سفر اربعین، دغدغۀ برقراری ارتباط با دوستان و عزیزان خودشون رو دارن. تماس تصویری بله، این دغدغه رو برطرف کرده و زائران کربلا می‌تونن در طول سفر با عزیزانشون در کشورهای مختلف، یک ارتباط راحت رو تجربه کنن.undefined
undefined چرا تماس تصویری بله؟undefined تماس تصویری بله کیفیت بالایی داره؛undefined قابلیت دعوت به تماس در تماس‌های بله، بهت اجازه می‌ده هم‌زمان با ۳۲ نفر در یک تماس شرکت کنی.
undefined قبل از سفر اربعین بله رو به آخرین نسخه به‌روزرسانی کن undefined
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۸:۵۵

۲۴ مرداد

thumnail
undefined با یک «ماجرا» کربلایی شو!undefined چطوری؟تا ۴ شهریورماه هر روز با انتشار یک ماجرای اربعینی و فعال کردن برچسب و پرچم #یا_حسین در قرعه‌کشی کمک‌هزینهٔ سفر به کربلا شرکت می‌کنی و علاوه‌براین اگه ماجرات به ماجراهای منتخب روزانه راه پیدا کنه (بر اساس تعداد پسند و بازدید) هر روز در قرعه‌کشی پاکت‌های هدیهٔ روزانه هم شرکت داده می‌شی.undefined کمک هزینه ۱۰ میلیون تومنی سفر به عتبات‌عالیات undefined ۳ پاکت هدیهٔ ۱۰۰ هزار تومنی روزانه
undefined نحوهٔ انتشار «ماجرا» و بردن جوایز: برای شرکت در قرعه‌کشی سفر عتبات و بردن پاکت هدیهٔ روزانه این مراحل رو دنبال کن:undefined بله‌ات رو به‌روز کن؛undefined به زبانهٔ «جریان» برو؛undefined روی «افزودن ماجرا» بزن؛undefined یک تصویر انتخاب کن و از پایین سمت چپ، روی پرچم بزن؛undefined گزینه‌های «فعال کردن برچسب» و «نمایش ماجرا در بخش #یاحسین » رو فعال کن و دکمهٔ ذخیره رو بزن.
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۰:۰۹

۱۰ شهریور

thumnail
undefined فروشگاهت رو برای کمپین «بوی ماه مدرسه» آماده کن!تخفیف‌های ویژه «فروشگاه‌های بله» به مناسبت بازگشایی مدارس
undefined  باز آمد؛ بویِ ماهِ مدرسه؛ بوی تخفیف‌های راهِ مدرسهبا شرکت در این پویش وارد یکی از دسته‌بندی‌‌های «بوی ماه مدرسه» و «با تخفیف بخر!» در «فروشگاه بله» می‌شی و می‌تونی از این فرصت برای دیده شدن بیشتر کسب‌وکارت استفاده کنی!
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «بوی ماه مدرسه» فروشگاه بله:به مناسبت نزدیک شدن به زمان «بازگشایی مدارس» دسته‌بندی جدید «بوی ماه مدرسه» به صفحهٔ جریان بله اضافه شده و همهٔ فروشگاه‌‌های مرتبط تخفیف‌دار بله، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن. اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از امروز تا ۲۸ شهریور روی محصولات یا خدمات مرتبط با نیاز دانش‌آموزان و ماه مدرسه‌، «تخفیف» بذاری و از هشتگ‌های #تخفیف_مناسبتی و #ماه_مدرسه استفاده کنی تا وارد این دسته‌بندی بشی. undefined فقط کانال‌هایی که بر روی محصولات یا خدمات مرتبط با دانش‌آموزان و ماه مدرسه، تخفیف داشته باشن، در این دسته نمایش داده می‌شن. ملاک بررسی مرتبط بودن، فقط سه پست آخر کانال هنگام بررسی هست. undefined
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «با تخفیف بخر!» فروشگاه بله:به مناسبت نزدیک شدن به زمان «بازگشایی مدارس» دسته‌بندی جدید «با تخفیف بخر!» به صفحهٔ جریان بله اضافه شده و همهٔ فروشگاه‌‌هایی که برای محصولات یا خدمات خود «تخفیف‌های ویژه و متنوع» داشته باشن، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن. اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از امروز تا ۲۸ شهریور روی محصولات یا خدماتت، «تخفیف ویژه» بذاری و از هشتگ‌های #تخفیف_مناسبتی و #ماه_مدرسه استفاده کنی تا وارد این دسته‌بندی بشی. undefined همهٔ کانال‌ها امکان مشارکت در این دسته‌بندی رو با هر میزان تخفیف و موضوعی دارن.
undefined نحوهٔ صحیح هشتگ‌گذاری برای نمایش در دسته‌های کمپین
undefined حواست باشه که همراه هشتگ، قیمت قبل و بعد از تخفیف رو بنویسی و حتماً از عبارت قیمت قبل از تخفیف و قیمت بعد از تخفیف استفاده کنی و حواست به فاصله‌های بعد و قبل از عبارت‌ها باشه! فرمت هر دو خط هم باید کاملاً یکی باشه و یک‌دست بودن فرمت در نوشتن صفرها و حروف انگلیسی رعایت بشه.مثال درست استفاده از هشتگ به این شکله:#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف: ۲۰۰ هزار تومان
قیمت بعد از تخفیف: ۱۷۰ هزار تومان

undefined در این حالت «درصد تخفیف» محصولات کانال به صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می‌شه؛ یعنی برای مثال بالا، درصد تخفیفی که نمایش داده می‌شه ۱۵ درصده!

👈🏼 توضیحات بیشتر در مورد استفاده از هشتگ‌ها رو اینجا حتماً بخون 👉🏼


undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۸:۰۵

۱۸ شهریور

thumnail
undefined راهنمای تنظیم انتشار تبلیغ در کانال!با این تنظیمات می‌تونی برای تبلیغات داخل کانالت، موضوع و زمان تعیین کنی.
undefined چطور این تبلیغات رو مدیریت کنم؟برای فعال کردن این قابلیت: ۱. وارد بخش اطلاعات کانالت شو؛۲. روی «کسب درآمد» بزن؛۳. بالا سمت راست، روی علامت تنظیمات کلیک کن؛۴. می‌تونی از بخش فیلتر موضوعی انتخاب کنی چه تبلیغاتی نمایش داده بشه.۵. در بخش زمانبندی نمایش می‌تونی زمان تبلیغات رو به زمان‌های خاص تنظیم کنی.
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۹:۰۷

۲۵ شهریور

thumnail
undefined قدرت و تاثیر تصویر در فروش محصول چقدر در دنیای ماجرا مهمه؟
undefined یادت هست در پست‌های آموزشی قبلی در مورد شاخص‌های مختلف کمی و کیفی ورود به دنیای ماجرا به طور مختصر صحبت کرده بودیم و توضیحاتی در مورد نحوه‌ی ورود به دنیای ماجرا داده بودیم؛با توجه به بازخوردهای مختلفی که از فروشگاه‌داران بله شنیدیم، حس کردیم بهتره کمی شفاف‌تر و عمیق‌تر به این موضوع بپردازیم.
undefined همونطور که می‌دونید، یکی از شاخص‌های کیفی مهم برای ورود به دنیای ماجرا، وضوح، کیفیت و ترکیب‌بندی مناسب تصویر هست و کیفیت بالاتر عکس محصولت، شانست رو برای فروش بیشتر، افزایش می‌ده؛ چرا که یکی از بسترهای انتشار تصویر که باعث فروش بیشتر محصولت می‌شه، دنیای ماجراست.
undefined به همین خاطر قراره طی یک‌سری پست‌های سریالی همراه با نمونه‌های مختلف واقعی با جزئیات بیشتری بهش بپردازیم...
undefined در پست‌های آیندهٔ کانال رسمی فروشگاه‌داران، شاخص‌های کیفی ورود به «دنیای ماجرا» رو با جزئیات بیشتر بررسی می‌کنیم؛
undefined پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی ما باش...
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۸:۱۸

۲۷ شهریور

thumnail
undefined با یه ترکیب‌بندی مناسب و ایده‌آل، به دنیای ماجرا واردشو!
ماجراهایی که وارد «دنیای ماجرا» می‌شن، از نظر شاخص‌های مختلف کمی و کیفی، بررسی می‌شن و در صورت دارا بودن این شاخص‌ها، به «دنیای ماجرا» راه پیدا می‌کنن. در ادامهٔ این پست به مقایسه یک نمونهٔ اشتباه و یک نمونهٔ درست می پردازیم.
undefined دلایل مناسب بودن تصویر صحیح
undefined کادربندی عالی: همهٔ عناصر به درستی و به صورت متقارن در تصویر جاگذاری شده‌، به طوری که چشم مخاطب به راحتی به اونها توجه می‌کنه و همچنین فضا سازی خوبی صورت گرفته؛undefined مرکز توجه: محصول در وسط تصویر و جلوی کادر قرار داره، که باعث می‌شه بیننده بیشتر به اون توجه کنه؛undefined تناسب اجزا: چیدمان اجزا و نوع عناصر به خوبی با موضوع محصول هماهنگ شده؛undefined بک‌گراند ساده: استفاده از بک‌گراند ساده و تک رنگ باعث جلب توجه بیشتر به محصول می‌شه؛undefined نورپردازی دقیق: نور و رنگ‌ها به درستی تنظیم شده‌اند و محصول را به وضوح و به خوبی نمایش می‌دهند.
undefined دلایل نامناسب بودن تصویر نادرست
undefined تصاویر شلوغ: استفاده از تصاویر زیاد و کوچک باعث حواس‌پرتی و عدم تمرکز مخاطب می‌شه، تصویر شلوغ ممکنه باعث گم شدن محصول و ایجاد احساس آشفتگی در مخاطب بشه؛undefined متن طولانی: نوشتن متن طولانی روی تصویر می‌تونه جذابیت رو کاهش بده؛undefined نادیده گرفتن جزئیات: نادیده گرفتن جزئیات محصول باعث می‌شه که مخاطب نتونه به خوبی محصول رو بشناسه و واکنش مناسبی نشون نده.
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۹:۱۹

۳ مهر

thumnail
undefined مشتری ایده‌آل خودتو پیدا کن!
undefined پرسونا یعنی چی؟برای ورود به بازار و تولید محتوا و انجام تبلیغات نیاز داری تا مخاطب خودت رو بشناسی و بازار هدف خودت رو مشخص کنی.
undefined راضی نگه داشتن همه، نشدنیه!واقعا نمی‌شه به کل کرهٔ زمین خدمات یا محصول خودت رو ارائه بدی، اینجاست که پرسونا وارد می‌شه و بهت کمک می‌کنه تا ویژگی‌های افرادی که قراره بهشون خدمات بدی‌ رو بهت معرفی کنه.
undefined شناخت پرسونا به شما کمک می‌کنه که:undefined نیازهای اصلی مشتری رو متوجه بشی؛undefined راه‌ حل‌های برطرف کردن مشکلاتش رو پیدا کنی؛undefined به افراد درستی دسترسی پیدا کنی؛undefined رفتار و سلیقه و شیوهٔ تصمیم‌گیریش رو پیدا کنی.
undefined چطور پیداش کنیم؟undefined به مشتری‌هایی که تا الان داشتی توجه کن؛undefined توجه به افرادی که بیشترین واکنش مثبت رو به کسب‌و‌کارت دارن؛undefined انجام مصاحبه و نظرسنجی؛undefined بررسی رقبا.
undefined چه سوالی بپرسیم؟undefined سن؛undefined وضعیت درآمدی؛undefined مشکلات و چالش‌های مرتبط؛undefined راه‌های ارتباطی؛undefined شخصیت، سلیقه و علایق فردیش.
undefined هرچی تصویر شفاف‌تری از طرف مقابل در ذهنت داشته باشی، بیشتر می‌تونی محتوا، محصول، فرایندها و مدل کسب‌‌وکار خودت‌ رو با نیازها و خواسته‌هاش تطبیق بدی و رضایت اون مشتری رو بهتر تامین کنی.

undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۳:۱۶

۹ مهر

thumnail
undefined ارتباط با مشتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب‌و‌کار است. بنابراین، برای حفظ مشتری باید برخورد ویژه‌ای با اون‌ها داشته باشی و به وعده‌هایی که می‌دی عمل کنی؛ در این صورت هست که می‌تونی تصویر خوبی از محصولت ایجاد کنی و روابط تاثیرگذاری با مشتریت داشته باشی.
به دلیل اهمیت این موضوع در ادامۀ این مطلب در مورد اینکه در ارتباط با مشتری چه کارهایی نباید بکنی صحبت می‌کنیم.undefined
undefined کارهایی که در ارتباط با مشتری هرگز نباید انجام بدی:
undefined اطلاعات گمراه‌کننده نده!یادت باشه همیشه اطلاعات واضح و مشخصی از کالا به مشتری منتقل کنی. با انجام این کار، مشتری‌ها دید خوبی نسبت به برند و محصولت پیدا می‌کنن. نحوۀ بیانت باید در همه شبکه‌های ارتباطی به یک صورت باشه تا تصویری حرفه‌ای از خودت بسازی.undefined انتظاراتی ایجاد نکن که نتونی برآورده‌شون کنی!هرگز و هرگز فراتر از ویژگی‌های محصولت با مشتری صحبت نکن. اگه هنگام توضیح ویژگی‌های کالا به مشتری، ویژگی دیگه‌ای رو اضافه کنی که محصولت اون ویژگی رو نداره، باعث نارضایتی مشتری می‌شه.undefined در تحویل کالا تاخیر نکن!هیچ‌وقت موعد تحویل کالا یا ارائۀ خدمات رو به تاخیر ننداز. تنها هدفت از فروش یک محصول نباید در کیفیت خلاصه بشه، باید به زمان تحویل نیز توجه کنی.undefined در «قسمت دوم» این پست، به بقیه این موارد می‌پردازیم.
undefined پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی ما باش...
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۳:۲۹

۱۱ مهر

thumnail
undefinedنظر مدیر فروشگاه‌ «لوازم‌التحریر فانتزی»undefined @flamin_galleryundefined دربارهٔ اثربخشی کمپین‌ بوی ماه مدرسه:
«کمپین لوازم التحریر حمایت خیلی خوبی بود برای صنف لوازم التحریرو واقعا برای من خیلی خوب بود و جذب خیلی عالی داشتم و همچنین از عوامل بله تشکر می‌کنم. امیدوارم این کمپین‌ها و حمایت‌ها ادامه‌دار باشه undefinedواقعا ممنونم به‌خاطر حمایت‌هاتوناز اول تا الان همش با حمایت‌های شما رشد کردم.»
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۱:۰۲

۱۶ مهر

thumnail
undefined نحوۀ برخورد صحیح با مشتری
undefined در «قسمت دوم» این پست، به بقیۀ موارد ارتباط با مشتری می‌پردازیم:
undefined کارهایی که در ارتباط با مشتری هرگز نباید انجام بدی:
undefined خودتو با رقبا مقایسه نکن!همیشه با تکیه بر نقاط قوت خودت پیشرفت کن.محصولت و خدمتت باید با ویژگی‌های خاص خودشون فروخته بشن. پس روی کیفیت محصول و مزیت رقابتی تمرکز کن. رقبات رو بررسی کن اما خودت رو باهاشون مقایسه نکن!undefined بیش از اندازه در مورد محصولت توضیح نده!به این همیشه دقت کن که فرآیند ارتباط با مشتری همیشه باید تاثیرگذار باشه. هرگز نباید با اطلاعات بیش ازحد باعث سردرگمی مشتری بشی؛ چون در نهایت صحبت‌هات رو نمی‌فهمه و این باعث دور شدن اون‌ها از برندت می‌شه!undefined به حرف‌های مشتری خوب گوش کن!گوش دادن فعال هنر فروشندگان موفق هست که اون‌ها رو از فروشندگان عادی متمایز می‌کنه. فراموش نکن، ویژگی‌های محصولت برای مشتری مهم نیست. چیزی که براش مهمه اینه که مشکلش رو درک کنی. پس با خوب گوش دادن به مشتری، به نیاز و مشکلش پی ببر و اون رو برطرف کن.
undefined برای حفظ مشتری نه تنها باید محصول باکیفیتی بفروشی، بلکه تصویری که از برندت ارائه می‌دی، باید کامل و بیانگر همه‌چیز باشه.
پس به این تکنیک‌هایی که اشاره کردیم، دقت کافی رو داشته باش.

undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۴:۰۴

۱۹ مهر

thumnail
undefined فروشگاهت رو برای کمپین «روز جهانی دختر» آماده کن!تخفیف‌های ویژه «فروشگاه‌های بله» به مناسبت روز جهانی دختر
undefined  مبارک باد روز دختران آینده‌ساز 🥳با شرکت در این پویش وارد یکی از دسته‌بندی‌‌های «روز جهانی دختر» و «کسب‌و‌کارهای فعال بله» در «ویترین بله» می‌شی و می‌تونی از این فرصت برای دیده شدن بیشتر کسب‌وکارت استفاده کنی!
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «روز جهانی دختر» فروشگاه بله:به مناسبت نزدیک شدن به زمان «روز جهانی دختر» به تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۱ اکتبر)، دسته‌بندی جدید «روز جهانی دختر» به صفحهٔ جریان بله اضافه شده و همهٔ فروشگاه‌‌های مرتبط تخفیف‌دار بله، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن. اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از امروز تا ۲۵ مهر روی محصولات یا خدمات مرتبط با دختران، «تخفیف» و «ارسال رایگان» بذاری و از هشتگ‌های #تخفیف_مناسبتی و #روز_دختر و #ارسال_رایگان استفاده کنی تا وارد این دسته‌بندی بشی. undefined فقط کانال‌هایی که بر روی محصولات یا خدمات مرتبط با دختران، تخفیف و ارسال رایگان داشته باشن، در این دسته نمایش داده می‌شن. ملاک بررسی مرتبط بودن، فقط سه پست آخر کانال هنگام بررسی هست. undefined
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «کسب‌وکارهای فعال بله» فروشگاه بله:به مناسبت نزدیک شدن به زمان «روز کسب‌و‌کارهای شخصی» به تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۱ اکتبر)، دسته‌بندی جدید «کسب‌وکارهای فعال بله» به صفحهٔ جریان بله اضافه شده و همهٔ فروشگاه‌‌هایی که برای محصولات یا خدمات متنوع خود «تخفیف» یا «ارسال رایگان» داشته باشن، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن. اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از امروز تا ۲۵ مهر روی محصولات یا خدماتت، «تخفیف» یا «ارسال رایگان» بذاری و از هشتگ‌های #تخفیف_مناسبتی و #روز_دختر و در صورت دلخواه #ارسال_رایگان استفاده کنی تا وارد این دسته‌بندی بشی. undefined همهٔ کانال‌ها امکان مشارکت در این دسته‌بندی رو با هر میزان تخفیف و موضوعی دارن.
undefined نحوهٔ صحیح هشتگ‌گذاری برای نمایش در دسته‌های کمپین
undefined حواست باشه که همراه هشتگ، قیمت قبل و بعد از تخفیف رو بنویسی و حتماً از عبارت قیمت قبل از تخفیف و قیمت بعد از تخفیف استفاده کنی و حواست به فاصله‌های بعد و قبل از عبارت‌ها باشه! فرمت هر دو خط هم باید کاملاً یکی باشه و یک‌دست بودن فرمت در نوشتن صفرها و حروف انگلیسی رعایت بشه.مثال درست استفاده از هشتگ به این شکله:#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف: ۲۰۰ هزار تومان
قیمت بعد از تخفیف: ۱۷۰ هزار تومان

undefined در این حالت «درصد تخفیف» محصولات کانال به صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می‌شه؛ یعنی برای مثال بالا، درصد تخفیفی که نمایش داده می‌شه ۱۵ درصده!

👈🏼 توضیحات بیشتر در مورد استفاده از هشتگ‌ها رو اینجا حتماً بخون 👉🏼


undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۳:۳۵

۱ آبان

thumnail
undefined چطوری منفعت محصولم رو بشناسم؟!
undefined برای اینکه بتونی منفعت محصولت رو بشناسی تمام مشکلات فعلی و بالقوه مشتریت رو لیست کن.undefined مشخص کن محصولت راه‌حل رفع کدوم مشکل مشتریت هست و با رفع شدن اون، مشتری چه منفعتی رو به‌دست میاره؟!undefined بعد روی همون منفعت بمون و اون رو در راه‌های ارتباطی خودت استفاده کن.undefined حالا برای اینکه بتونی مشکل مشتری رو خوب بشناسی باید به حرف‌های مشتری خوب گوش بدی و با پرسیدن سوال مناسب در جای مناسب نیاز و مشکل رو تشخیص بدی.
undefined اما چند نکتۀ مهم:undefined نکتهٔ ۱: تمامی منفعت‌های محصول رو یکجا به مشتری ارائه نده و فقط با توجه به نیاز مشتری همون منفعتی رو ارائه کن که نیازش رو حل کنه.undefined نکتۀ ۲: می‌تونی در کنار محصولی که نیاز مشتری رو برطرف می‌کنه، محصولات مکملی معرفی کنی که منفعت بیشتری در راستای نیاز مشتری می‌رسونه.undefined نکتۀ ۳: با توجه به این‌که آدم‌ها از هدیه گرفتن خوششون میاد وقتی خرید تموم شد سایر منفعت‌های محصولت رو به مشتری ارائه بده، اینجوری مشتری حس خوبی داره که با یه مبلغ ثابت منفعت‌های اضافی دریافت می‌کنه و تبدیل به مشتری وفادارت می‌شه.
undefined دقت کن که ویژگی، مزیت و منفعت رو با هم اشتباه نگیری! مزیت، واسطۀ بین ویژگی و منفعت هست. مزیت یعنی کاری که ویژگی انجام می‌ده تا به منفعت منجر بشه.
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۹:۵۹

۸ آبان

thumnail
undefined فروشگاهت رو برای کمپین «روز دانش‌آموز» و «جشن نیمهٔ پاییز» آماده کن!
undefined جشن نیمهٔ پاییز: فرصت‌هایی نو برای دانش‌آموزان! undefinedundefinedبا شرکت در این پویش وارد یکی از دسته‌بندی‌‌های «روز دانش‌آموز» و «جشن نیمهٔ پاییز» در «ویترین بله» می‌شی و می‌تونی از این فرصت برای دیده شدن بیشتر کسب‌وکارت استفاده کنی!
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «روز دانش‌آموز» فروشگاه بله:به مناسبت نزدیک شدن به زمان «روز دانش‌آموز» به تاریخ ۱۳ آبان، دسته‌بندی جدید «روز دانش‌آموز» به صفحهٔ جریان بله اضافه شده و همهٔ فروشگاه‌‌های مرتبط تخفیف‌دار بله، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن. اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از ۷ آبان تا ۱۸ آبان روی محصولات یا خدمات مرتبط با دانش‌آموزان، «تخفیف» و «اشانتیون» بذاری و از هشتگ‌های #تخفیف_مناسبتی و #روز_دانش_آموز و #اشانتیون استفاده کنی تا وارد این دسته‌بندی بشی. undefined فقط کانال‌هایی که بر روی محصولات یا خدمات مرتبط با دانش‌آموزان، تخفیف و اشانتیون داشته باشن، در این دسته نمایش داده می‌شن. ملاک بررسی مرتبط بودن، فقط سه پست آخر کانال هنگام بررسی هست. undefined
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «جشن نیمهٔ پاییز» فروشگاه بله:به مناسبت «جشن میانهٔ پاییز» به تاریخ ۱۵ آبان، دسته‌بندی جدید «جشن نیمهٔ پاییز» به صفحهٔ جریان بله اضافه شده و همهٔ فروشگاه‌‌هایی که برای محصولات یا خدمات متنوع خود «تخفیف» یا «اشانتیون» داشته باشن، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن. اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از ۷ آبان تا ۱۸ آبان روی محصولات یا خدماتت، «تخفیف» یا «اشانتیون» بذاری و از هشتگ‌های #تخفیف_مناسبتی و #روز_دانش_آموز و یا در صورت دلخواه از هشتگ #اشانتیون استفاده کنی تا وارد این دسته‌بندی بشی. undefined همهٔ کانال‌ها امکان مشارکت در این دسته‌بندی رو با هر میزان تخفیف و موضوعی دارن.

نحوهٔ صحیح شرایط هشتگ‌گذاری کمپین رو اینجا کامل بخون!


undefined راستی این کمپین جایزه ویژه هم داره!
🥳 جوایز شرکت در کمپین چیه؟! undefinedundefined ارائه پکیج رشد ویژهٔ کانال‌ها برای ۲ کانال برتر؛ از منظر دریافت بیشترین کلیک ورود به کمپین از هر دو دسته؛ از بین کلیه شرکت‌کنندگان؛ به ارزش ۳.۵ میلیون تومن برای هر برندهundefinedپکیج رشد شامل؛ ۱ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۱ پست محتوایی مجله و ۵۰۰ هزار تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۱.۵ میلیون تومن) برای هر برنده
undefined قرعه‌کشی ارائهٔ یک جایزهٔ ورود به مجله؛ برای ۲ کانال از بین کلیه شرکت‌کنندگان در کمپین از هر دو دسته
undefined پس اصلاً تعلل نکن و هر چه زودتر کانالت رو برای این کمپین آماده کن! undefined
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۹:۰۶

۱۳ آبان

thumnail
undefinedنظر مدیر فروشگاه «گالری حجاب ماهرو»undefined @mahrohejabundefined دربارهٔ اثربخشی کمپین‌ روز دختر:
«سلام و خداقوتخواستم تشکر کنم بخاطر کمپین روز جهانی دختر برای من خیلی خوب بود..undefinedلطفا بازم از این کمپین‌ها بذارید، خیلی کمک می‌کنه به ارتقاء فروشگاه‌داران جدید..‌.تشکرundefinedundefined»
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۶:۴۶

۱۴ آبان

thumnail
undefined گلریزان ۴ میلیاردی کاربران بله! undefinedundefined نسل‌کشی و کشتار مردم غزه و لبنان، قلب هر انسان آزاده‌ای رو در دنیا به درد آورد. این جنایت‌ها، باعث قحطی و گرسنگی و مشکلاتی در تامین مواد غذایی برای مردم شد.undefined در پویش ایران همدل، کاربران بله دست به دست هم دادند تا مبلغ ۴ میلیارد تومان برای کمک به مردم فلسطین و لبنان جمع‌سپاری کنند.
🪴 با هر مبلغی می‌توانی در این پویش مشارکت کنی و نقشی در این کار خیر داشته باشی!
undefined من هم حمایت می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۸:۲۳

۱۵ آبان

thumnail
undefined جمع‌سپاری مالی بله رو در کانالت پست کن و وارد ویترین شو! undefined
undefined کانال‌دارانی که بیشتر از ۱۰۰۰ عضو دارند، اگر پست گلریزان ۴ میلیاردی بله رو در کانالشون منتشر کنند، وارد ویترین بله می‌شن! دستۀ جدیدی با عنوانِ «مشارکت‌کنندگان ایران همدل» به ویترین اضافه کردیم. کانال‌دارانی که در این پویش شرکت می‌کنن در این دسته از ویترین قرار می‌گیرن.
undefined نکته: برای وارد شدن به این دسته باید آخرین پست کانالت جمع‌سپاری ایران همدل باشه و در پست‌های ترغیب به مشارکت در کانالت هم حتماً از #ایران_همدل و #گلریزان_بله استفاده کنی!
undefined چه امتیازی برای کانال‌های تولیدکنندۀ محتوای ترغیبی در نظر گرفتیم؟کانال‌دارهایی که محتوای تشویقی با هدف شرکت در پویش ایران همدل پست می‌کنن، پست‌هایشان در اولویت انتشار در مجله قرار می‌گیره. هر روز یک تا سه پست ترغیبی با کیفیت، وارد مجلۀ بله می‌شن!
undefined پویش ایران همدل رو در کانالم پست می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۸:۰۳

۲۲ آبان

thumnail
undefined حفظ و نگهداشت مشتری یعنی چه؟حفظ مشتری، یعنی تلاش برای رضایت مشتری‌ها و برگردوندن اون‌ها به کسب و کار. هدف اینه که تجربه‌ای عالی برای مشتری‌هات بسازی و رابطه‌ای دوستانه و نزدیک داشته باشی.
undefined حفظ مشتری چه مزایایی برامون داره؟undefined کاهش هزینه‌ها: می‌دونی جذب مشتری جدید چقدر ممکنه هزینه‌بر باشه؟ وقتی مشتری‌های قبلیت رو نگه می‌داری، نه تنها این هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کنه، بلکه اعتماد رو هم با خودش به همراه میاره.undefined افزایش درآمد: مشتریان وفادار معمولاً بیشتر خرید می‌کنن و برای شما ارزش بیشتری قائلن. علاوه بر این، این مشتریان به احتمال بیشتری دست به آزمودن محصولات و خدمات جدیدت می‌زنن.undefined تأثیر مثبت بر شهرت برند: وقتی مشتری‌هات راضی و خوشحال باشن، معمولاً تجربیات خوب خودشون رو با دیگران به اشتراک می‌ذارن. این می‌تونه بهت کمک کنه تا مشتریان جدیدی رو هم جذب کنی.undefined ایجاد ارتباط قوی‌تر: حفظ مشتریان بهت این فرصت رو می‌ده که روابط نزدیک‌تری با اون‌ها ایجاد کنی و این ارتباط نزدیک بهت این امکان رو می‌ده که خدمات بهتری ارائه بدی و نیازهای اون‌ها رو بهتر درک کنی.
undefined حفظ و نگهداشت مشتری به نوعی سرمایه‌گذاری در آینده‌ هست، زیرا هر مشتری راضی می‌تونه به سفیر برندت تبدیل بشه و به رشد و موفقیتت کمک کنه.
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۴:۳۲

۲۶ آبان

thumnail
undefined رضایت مدیر کانال «رصد اخبار» از تبلیغات در بله
undefined مدیر کانال «رصد اخبار» @rasadeakhbar :
«سلام و عرض ادب undefinedاز تیم حرفه‌ای بله و پشتیبانی عالی آنها کمال تشکر را دارم. تبلیغات بله بسیار مفید و اثرگذار بوده و کمک شایانی به رشد کانال ما کرده است. با استفاده از این پلتفرم، توانستیم مخاطبان بیشتری جذب کنیم و تجربه‌ای موفق از تبلیغات به دست آوریم.
قیمت مناسب و پشتیبانی خوب این سرویس باعث شد که با اطمینان بیشتری تبلیغات خود را ادامه دهیم و نتایج قابل توجهی کسب کنیم.
همچنین پیشنهاد می‌کنم که برای افزایش استقبال کاربران، با ثبت تعداد مشخصی تبلیغ از سوی کاربران، تخفیف‌های ویژه‌ای لحاظ شود تا انگیزه بیشتری برای استفاده از این پلتفرم ایجاد گردد.
با آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم بله و دیگر تبلیغ‌دهندگان.undefined»
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۱:۲۳

۲۷ آبان

thumnail
undefined ۵۷٪ گلریزان ۴ میلیاردی بله به لطف کاربران تامین شد! undefinedundefined از زمان راه‌اندازی جمع‌سپاری ۴ میلیاردی کاربران بله، تا امروز نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده و کمک‌های مردمی همچنان ادامه داره!undefined تو هم می‌تونی در این پویش سراسری سهیم باشی و به دلخواه خودت، مبلغی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنی.
undefined در گلریزان ۴ میلیاردی کاربران بله شرکت می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۵:۳۰

۲۹ آبان

thumnail
فروشگاهت رو برای کمپین «پویش ایران همدل» آماده کن!تخفیف‌ «فروشگاه‌های بله» برای کمک به پویش ایران همدل
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «گلریزان فروشگاه‌های بله»:اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از امروز تا ۹ آذر «تخفیف» بذاری و از هشتگ‌های #ایران_همدل #تخفیف_مناسبتی و #مشارکت_N_درصدی استفاده کنی! به‌عنوان مثال اگه به صورت روزانه می‌تونی توی پویش مشارکت کنی و سهمی واریز کنی، باید میزان مشارکتت رو مشخص کنی و از هشتگ مربوطه متناسب با میزان مشارکتت به این شکل undefined #تخفیف_۱۰_درصدی استفاده کنی تا وارد دسته‌بندی بشی.undefined توجه: فقط کانال‌هایی که از این ۳ هشتگ استفاده می‌کنن و پست جمع‌سپاری ایران همدل رو در پست‌های آخر کانالشون می‌ذارن، در این دسته نمایش داده می‌شن. ملاک بررسی استفادۀ درست از این ۳ هشتگ و گذاشتن پست جمع‌سپاری در ۳ پست آخر کانال هنگام بررسی هست. undefined
undefined نحوهٔ ورود به دستهٔ «ایران همدل در فروشگاه‌های بله»:اگه دوست داری فروشگاهت به این دسته‌بندی اضافه بشه باید از امروز تا ۹ آذر پست جمع‌سپاری ایران همدل رو در کانالت ارسال کنی و بعد از ارسال پست، مخاطبانت رو به مشارکت در اون ترغیب کنی. در صورت دلخواه هم می‌تونی روی محصولات یا خدماتت، «تخفیف» هم بذاری! برای حضور در این دسته، استفاده از هشتگ‌های #ایران_همدل و #تخفیف_مناسبتی کافیه.undefined توجه: همه کانال‌ها امکان مشارکت در این دسته رو دارن، اما نکتهٔ خیلی مهم در این پویش این هست کانال‌ها قانون کمپین رو به درستی رعایت کنند. درصورتی که کانالی فقط از هشتگ ایران همدل بدون ارسال جمع‌سپاری در کانالش استفاده کنه، این قانون رو رعایت نکرده، و فروشگاه خاطی از ویترین بله حذف می‌شه و برای ورود باید مجدداً مراحل درخواست رو طی کنه.

نحوهٔ صحیح شرایط هشتگ‌گذاری کمپین رو اینجا کامل بخون!


undefined توجه: هر روز کانال‌ها برای ورود به دسته‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرن!
undefined جمع‌سپاری پویش ایران همدل رو در کانالم پست می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce

۱۷:۰۹