۳۰ اردیبهشت
گزینهٔ درست رو پسند (لایک)
۱۲:۵۲
۱۲:۵۲
۱۲:۵۳
۱۲:۵۳
۳۱ اردیبهشت
الف) تکنیک مانکن نامرئی: این روش برای فروش آنلاین مناسب و بهصرفهست. استفاده از مانکن با رنگ سفید مات، ایدهآلترین نوع برای استفاده از تکنیک مانکن نامرئیه؛ چون این رنگ هیچ نوری رو بازتاب نمیده و به خوبی با پسزمینهٔ سفید ترکیب میشه. در این روش باید سایز لباسها کاملاً اندازهٔ مانکن انتخابی باشه. برای عکاسی از لباسهای آستیندار، باید آستینهای لباس رو به پائین باشه و اجزای داخلی اون دیده نشه. باید از تمام زوایای مانکن عکاسی بشه. برای نشان دادن لباسها بهتره که از پوزهای ثابت استفاده بشه.
ب) استفاده از مدل: اگه بودجهٔ کافی برای عکاسی تبلیغاتی داری، میتونی برای عکاسی از محصولاتت یک مدل استخدام کنی. عکاسی با مدل مزایای زیادی داره و مدلها و ژستهای مختلف رو میتونی از طریق عکاسی با مدل اجرا کنی.
ادامه دارد...
۱۴:۱۳
۱ خرداد
این پست ادامه داره...
در ادامهٔ پستها با ما همراه باش
۱۴:۴۹
۲ خرداد
۱۳:۴۱
۳ خرداد
۱۵:۴۳
۶ خرداد
۱۳:۵۶
۷ خرداد
۱۶:۱۱
۸ خرداد
بازارسال شده از رویداد «ما هم بله»
۱۳:۴۹
۹ خرداد
۱۴:۴۱
۱۰ خرداد
گزینهٔ درست رو پسند (لایک)
۱۴:۴۸
#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف : ۲۰۰ هزار تومانقیمت بعد از تخفیف : ۱۷۰ هزار تومان
۱۴:۴۸
#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف: 200 هزار تومنقیمت بعد از تخفیف: 170 هزار تومن
۱۴:۴۸
#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف: ۲۰۰ هزار تومانقیمت بعد از تخیف: ۱۷۰ هزار تومان
۱۴:۴۸
#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف: ۲۰۰ هزار تومانقیمت بعد از تخفیف: ۱۷۰ هزار تومان
۱۴:۴۸
۱۱ خرداد
🥳 جایگاه ویژهٔ فروشگاه بله برای فروشگاههای صنایعدستی و تخفیفهای آخر فصلاضافه شدن دو دستهبندی جدید «هنر دست ایرانی» و «تخفیف آخر فصل» به فروشگاه بله، به مناسبت آخرین ماه بهار و حمایت از صنایعدستی ایرانی.
اگه فروشگاه صنایعدستی داری، بهصورت پیشفرض به دستهٔ «هنر دست ایرانی» اضافه میشی؛ ولی میتونی روی محصولات خودت تخفیف یا ارسال رایگان بذاری تا کاربران رو به خرید بیشتر ترغیب کنی.از الان تا ۲۰ خرداد میتونی روی محصولاتت تخفیف بذاری و از هشتگ #تخفیف_مناسبتی استفاده کنی و اگه محصولت ارسال رایگان داره میتونی از هشتگ #ارسال_رایگان استفاده کنی.
به غیر از تخفیف و ارسال رایگان، اگه پیشنهادی برای فروش بیشتر و ترغیب کاربران به خرید داری، میتونی پیشنهادت رو در کانال خودت اضافه کنی.
سایر فروشگاهها هم برای ورود به دستهٔ تخفیفهای آخر فصل، میتونن از الان تا ۳۱ خرداد از هشتگ #تخفیف_مناسبتی یا #ارسال_رایگان استفاده کنن.
بسیار مهم و خوندنی: در پست قبلی دربارهٔ نحوهٔ هشتگگذاری سؤال پرسیدیم و بالای ۷۰ درصد از مشارکتکنندهها جواب اشتباه دادن! جواب صحیح گزینهٔ ۴ بود. پس حتماً و حتماً ادامهٔ پست رو بادقت بیشتری بخون
حواست باشه که همراه هشتگ، قیمت قبل و بعد از تخفیف رو حتماً بنویسی و حتماً از عبارت قیمت قبل از تخفیف و قیمت بعد از تخفیف استفاده کنی و حواست به فاصلههای بعد و قبل از عبارتها باشه! مثال درست استفاده از هشتگ اینطوریه :#تخفیف_مناسبتیقیمت قبل از تخفیف: ۲۰۰ هزار تومان
قیمت بعد از تخفیف: ۱۷۰ هزار تومان
در این حالت «درصد تخفیف» محصولات کانال به صورت خودکار محاسبه و نمایش داده میشه؛ یعنی برای مثال بالا درصد تخفیفی که نمایش داده میشه ۱۵ درصده!
«عدد قیمت محصول شما» هر عددی میتونه باشه و مهم نیست که فارسی یا انگلیسی نوشته بشه؛ یعنی میتونی بنویسی: ۳۰ یا 30 ، ۴۰ یا 40 و... اما برای یکپارچگی و زیبایی بیشتر، بهتره از اعداد فارسی استفاده کنی و حتماً هر دو عدد یکسان باشه؛ یعنی یا هر دوعدد رو انگلیسی بنویسی یا فارسی! این نمونهها برای پستهای اعلام تخفیف قابل قبوله:قیمت قبل از تخفیف: 200 هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان، ۲۰۰۰۰۰ تومان، 200000 تومان
کانال رسمی فروشگاهداران بله | @balecommerce
قیمت بعد از تخفیف: ۱۷۰ هزار تومان
۱۷:۳۵
۱۳ خرداد
اول این شرایط رو بخون
۱۴:۲۱
۱۶ خرداد
کانال رسمی فروشگاهداران بله | @balecommerce
۱۴:۱۶