عکس پروفایل کانال رسمی محتواداران بلهک

کانال رسمی محتواداران بله

۳۰,۹۱۶عضو
thumnail
undefined با یک «ماجرا» کربلایی شو!undefined چطوری؟تا ۴ شهریورماه هر روز با انتشار یک ماجرای اربعینی و فعال کردن برچسب و پرچم #یا_حسین در قرعه‌کشی کمک‌هزینهٔ سفر به کربلا شرکت می‌کنی و علاوه‌براین اگه ماجرات به ماجراهای منتخب روزانه راه پیدا کنه (بر اساس تعداد پسند و بازدید) هر روز در قرعه‌کشی پاکت‌های هدیهٔ روزانه هم شرکت داده می‌شی.undefined کمک هزینه ۱۰ میلیون تومنی سفر به عتبات‌عالیات undefined ۳ پاکت هدیهٔ ۱۰۰ هزار تومنی روزانه
undefined نحوهٔ انتشار «ماجرا» و بردن جوایز: برای شرکت در قرعه‌کشی سفر عتبات و بردن پاکت هدیهٔ روزانه این مراحل رو دنبال کن:undefined بله‌ات رو به‌روز کن؛undefined به زبانهٔ «جریان» برو؛undefined روی «افزودن ماجرا» بزن؛undefined یک تصویر انتخاب کن و از پایین سمت چپ، روی پرچم بزن؛undefined گزینه‌های «فعال کردن برچسب» و «نمایش ماجرا در بخش #یاحسین » رو فعال کن و دکمهٔ ذخیره رو بزن.
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۰:۱۰

thumnail
undefined راهنمای تنظیم انتشار تبلیغ در کانال!با این تنظیمات می‌تونی برای تبلیغات داخل کانالت، موضوع و زمان تعیین کنی.
undefined چطور این تبلیغات رو مدیریت کنم؟برای فعال کردن این قابلیت: ۱. وارد بخش اطلاعات کانالت شو؛۲. روی «کسب درآمد» بزن؛۳. بالا سمت راست، روی علامت تنظیمات کلیک کن؛۴. می‌تونی از بخش فیلتر موضوعی انتخاب کنی چه موضوعاتی از تبلیغات در کانالت نمایش داده بشه.۵. در بخش زمانبندی نمایش می‌تونی زمان تبلیغات رو به زمان‌های خاص تنظیم کنی.
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۴:۱۸

thumnail
undefined آموزش نحوهٔ نوشتن بایوی مناسب کانال
undefined قسمت اول | شناسه و نام کانال
undefined بایو*، نخستین مواجهه کاربر با کانال شماست؛ بنابراین، خیلی مهمه که در همون *۳ تا ۵ ثانیه اول، چطور دیده بشی. اگه این قسمت برای کاربر جذابیت داشته باشه، کانالت رو دنبال می‌کنه.
undefined پس یادت باشه که تلاش کنی تا تاثیر ذهنی خوبی از خودت برجای بذاری.
undefinedرعایت هریک از موارد زیر در قسمت‌های مختلف بایو، می‌تونه به جلوهٔ بهتر کانالت کمک کنه:
undefined شناسه کانال:- تا جای ممکن از به‌کاربردن آندرلاین (_) و نقطه (.) در آیدی کانال بپرهیز. - آیدی کانال، بهتره کوتاه و خوانا باشه تا به‌راحتی در ذهن مخاطب بنشینه.
undefined نام کانال:- از نام کانال برای برندسازی بهره ببر و اون رو دائماً تغییر نده.- در قسمت نام از کلیدواژهٔ کاری استفاده کن تا علاوه‌بر اشاره به حوزهٔ فعالیتت، کانالت هم قابل جست‌وجو باشه.
undefined در «قسمت دوم» این پست، با سایر بخش‌های بایوی کانال آشنا خواهیم شد.
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۱:۳۰

thumnail
undefined در کمپین «ولادت پاکت نداره؟!» شرکت کن و بیشتر دیده شو! undefinedکمپین کانال‌داران ویترین بله با جوایز ویژهٔ پکیج‌های رشد برای کانال‌دارهای برنده
undefined یه فرصت عالی برای رشد کانال‌ها!اگه کانال محتواییت رو در ویترین بله ثبت کردی، می‌تونی با شرکت در کمپین «ولادت پاکت نداره؟!» هم کانالت رو رشد بدی و هم جایزه ببری!برای شرکت در این کمپین فقط کافیه از ۳۰ شهریور تا ۶ مهر، در کانالت پاکت هدیه بذاری و از هشتگ #عیدی_بگیر در متن پاکت استفاده کنی!
undefined جوایز شرکت در کمپین: undefinedundefined یک پکیج رشد ۱۰ میلیون تومنی برای برترین کانالِ پاکت‌گذار: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۱۰ میلیون تومن برای یک نفر برنده. 🥳undefined این پکیج شامل: ۳ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۳ پست مجله و ۱ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۳ میلیون تومن) برای برندهٔ برتر کمپین با بیشترین میزان پاکت ارسالی هست.undefined دسترسی به پنل تبلیغات VIP.
undefined قرعه‌کشی پکیج رشد ۱۵ میلیون تومنی برای ۳ کانال: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۵ میلیون تومن برای هر برنده. 🥳undefined این پکیج شامل: ۱ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۱ پست مجله و ۱ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۳ میلیون تومن) برای هر برنده هست.
undefined شرط ورود به قرعه‌کشی: از بین کلیه شرکت‌کنندگان با حداقل ارسال پاکت به مجموع مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در طول کمپین

👈🏼 جزئیات مهم نحوهٔ مشارکت در کمپین رو حتماً اینجا بخون 👉🏼


undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۱:۳۰

thumnail
undefined آموزش نحوهٔ نوشتن بایوی مناسب کانال
undefined قسمت دوم | توضیحات و عکس کانال
undefined همون‌طور که گفته شد، بایو، نخستین مواجهه کاربر با کانال شماست؛ به‌عبارت‌دیگه، اولین چیزیه که روی مخاطب کانالت تاثیر می‌ذاره و معرف اصلی حضورت در بله خواهد بود.
undefined یادت باشه که فرصت زیادی برای متقاعدسازی کاربر نداری! پس، خوب حواست رو جمع کن!
undefinedرعایت هریک از موارد زیر در قسمت‌های مختلف بایو، می‌تونه به جلوهٔ بهتر کانالت کمک کنه:
undefined توضیحات کانال:- در خط اول توضیحات به توصیف خودت یا کسب‌وکارت بپرداز و اعتمادسازی کن.- در دو خط بعدی، به دستاوردهایی اشاره کن که با دنبال کردن کانالت عاید کاربر می‌شه. - در این قسمت می‌تونی از ایموجی، هشتگ، لینک و آیدی ارتباطی استفاده کاربردی و خلاقانه کنی. - فراموش نکن که توضیحات کانالت نمی‌تونه بیشتر از ۲۵۰ کاراکتر باشه؛ بنابراین، کوتاه و موجز بنویس.
undefined عکس کانال- بهتره سوژه در مرکز قاب باشه تا حس نامتقارن به مخاطب نده.- عکس مات یا عکسی که چهره در اون معلوم نباشه، حس اعتماد رو از کاربر سلب می‌کنه. - عکس‌ سلفی، حس حرفه‌ای بودن به مخاطب نمی‌ده. - در بک گراند عکس، بهتره از رنگ‌های سازمانی استفاده کنی. - برای کانال‌های فروشگاهی هم می‌شه از عکس محصولات یا لوگوی سازمانی به‌عنوان عکس کانال استفاده کرد.- از کارت ویزیت برای عکس کانال استفاده نکن.
undefined در «قسمت سوم» این پست، یک نمونه بایوی مناسب و اصولی کانال رو به‌عنوان نمونه بررسی می‌کنیم.
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۳:۱۳

thumnail
undefined آموزش نحوهٔ نوشتن بایوی مناسب کانال
undefined قسمت سوم | بررسی نمونه‌های درست و غلط
undefined در آخرین قسمت از آموزش نحوۀ نوشتن بایوی مناسب کانال به یک نمونۀ بایوی درست و یک نمونۀ بایوی غلط می‌پردازیم.
undefined چرا خوب نیست؟- همون‌طور که گفته شد، آیدی کانال نباید تعداد زیادی نقطه و آندرلاین داشته باشه؛ بلکه، بهتره کوتاه و خوانا باشه؛- در قسمت نام کانال، از هیچ کلمۀ کلیدی برای حوزۀ کاری استفاده نشده؛- در قسمت توضیحات بایو، لینک کانال در سایر شبکه‌های اجتماعی قرار داده شده. این کار ممنوع نیست؛ اما، باعث می‌شه مخاطب از کانال شما به جای دیگه‌ای ارجاع داده بشه که مناسب نیست؛- استفاده از نمایۀ شهری در پس‌زمینه تصویر، جلوۀ غیرحرفه‌ای به کانال داده.
🟢 چرا خوبه؟- آیدی کوتاه و خوانا شده و به‌راحتی در ذهن مخاطب می‌مونه؛- در قسمت نام کانال، از کلمۀ کلیدی (Keyword) استفاده شده تا قابل سرچ باشه؛- در خط اول، به توصیف و معرفی درجهت اعتمادسازی پرداخته شده؛- در دو خط بعدی هم نشون داده شده که کاربر با دنبال کردن کانال به چه دستاوردهایی می‌رسه؛- استفاده از رنگ سازمانی در پس‌زمینه تصویر، وجهۀ خوب و حرفه‌ای به کانال بخشیده؛- بهتره که آیدی ادمین ارتباطی هم داشته باشی.
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۸:۴۶

thumnail
تعیین برندگان خوش‌شانس کمپین «نقل و نبات و پاکت!» 🥳
undefined این کمپین پاکت‌هدیه و عیدی بگیر ماهم تموم شد. اگه یادتون باشه، قرار بود برای یک نفر که در طول کمپین بیشترین مبلغ پاکت هدیه رو گذاشته باشه، یه جایزهٔ ویژهٔ پکیج رشد مخصوص داشته باشیم، و برای سه کانال دیگه هم که بیشتر از ۲۰۰ هزار تومن در طول کمپین پاکت گذاشته باشن جایزهٔ پکیج رشد دیگه و متفاوت‌تر در نظر بگیریم.
undefined جایزه‌ها چی بود؟
جایزهٔ برندهٔ برتر: یک پکیج رشد ۱۰ میلیون تومنی برای برترین کانالِ پاکت‌گذار: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۱۰ میلیون تومن برای یک نفر برنده. 🥳undefined این پکیج شامل: ۳ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۳ پست مجله و ۱ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۳ میلیون تومن) برای برندهٔ برتر کمپین با بیشترین میزان پاکت ارسالی هست.undefined دسترسی به پنل تبلیغات VIP.
undefined قرعه‌کشی پکیج رشد ۱۵ میلیون تومنی برای ۳ کانال: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۵ میلیون تومن برای هر برنده. 🥳undefined این پکیج شامل: ۱ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۱ پست مجله و ۱ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۳ میلیون تومن) برای هر برنده هست.
undefined تعیین برندهٔ برتر:@dehkadeye_matn_tanz
undefined نتایج قرعه‌کشی پکیج رشد کانال:@aspzmhrazri@ashpazyvaide@tarbiyati_panda
🥳 به هر چهار برندهٔ خوش‌شانس این کمپین تبریک می‌گیم و امیدواریم که همیشه رو به رشد باشن! undefined
undefined نکتهٔ ۱: مالکان کانال‌داران برنده، حتماً به آیدی پشتیبانی فروشگاه‌داران بله پیام ارسال کنند.undefined نکتهٔ ۲: همهٔ کانال‌هایی که در ویترین بله حضور داشتند و در بازهٔ زمانی کمپین، در کانال‌هاشون پاکت هدیه گذاشتند، مشمول شرکت در قرعه‌کشی شدند. 
undefined قرعه‌کشی کمپین نقل و نبات و پاکت را در اینجا ببینید
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۷:۰۴

thumnail
سوالات متداول | روش‌های رشد کانال
undefined چطور می‌تونم محتوای جذاب و ارزشمند برای کانال تولید کنم؟undefined محتوایی تولید کن که اطلاعات مفید و آموزش‌های کارآمد ارائه بده یا بتونه کاربر رو سرگرم کنه. حواست باشه که استفاده از تصویر و ویدیو هم به افزایش جذابیت محتوا کمک می‌کنه.
undefined چه روش‌‌هایی برای جذب عضو جدید به کانال وجود داره؟undefined برای جذب عضو جدید می‌تونی از ظرفیت‌های تبلیغاتی پیامرسان مانند تبلیغ تب گفتگو و تبلیغات گسترده بهره ببری؛ همچنین، لینک کانالت رو در سایر شبکه‌های اجتماعی هم قرار بده.
undefined چطور می‌تونم تعامل با اعضای کانالم رو افزایش بدم؟undefined می‌تونی از قابلیت افزودن دیدگاه در کانال برای برگزاری نظرسنجی‌ها، پرسش و پاسخ‌ها و ارائۀ محتوای تعاملی مانند آزمون‌ها و مسابقات استفاده کنی؛ علاوه‌بر این‌ها، پاسخگویی سریع به سوالات و نظرات اعضا نیز مهمه.
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۷:۵۰

thumnail
undefined برای کی محتوا بنویسیم؟!
undefined قسمت اول | مخاطب هدف محتوا
undefinedیکی از اولین چیزهایی که باید برای تولید محتوا چه متنی، چه هر نوع دیگه‌ای بری سراغش اینه که:مخاطب هدف محتوات رو بشناسی و دقیقاً بفهمی برای چه کسایی این محتوا رو خلق می‌کنی و به چه هدفی؟
undefined آیا بدون شناخت مخاطب می‌تونی یه محتوایی تولید و منتشر کنی و توقع داشته باشی روی مخاطب تاثیر بذاره و جذبش کنه؟
undefined مهمترین جمله‌ای که همیشه باید به عنوان یه تولید‌کننده محتوا با خودت تکرار کنی اینه که: undefined «من» مخاطب محتوایی که تولید می‌کنم نیستم!
undefined بزرگترین اشتباهی که تولید‌کنندگان محتوا انجام می‌دن اینه که بر اساس سلیقه و علاقه و شیوۀ تفکر خودشون تولید محتوا می‌کنن نه مخاطب!undefined پس باید حواست باشه که تو این دام نیفتی!
undefined این جملۀ طلایی رو چند بار با خودت تکرار کن:بهترین محتواها با ایده شروع نمی‌شن، بلکه با این شروع می‌شن که تولید‌کننده محتوا دقیقاً می‌دونه برای «کی» و به «چه» هدفی داره این محتوا رو تولید می‌کنه!
undefined در «قسمت دوم» این پست، به ادامۀ این مطلب می‌پردازیم.
undefined پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی ما باش...
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۷:۰۹

thumnail
undefined آموزش کپشن‌نویسیundefined قسمت اول | کپشن چیه و چطور نوشته می‌شه؟
این روزها با فراگیر شدن تولید محتوا، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی، نوشتن یک کپشن حرفه‌ای و جذابه؛ به‌همین خاطر، در این پست بررسی می‌کنیم که کپشن چیه و چطور نوشته می‌شه.
undefined منظور از کپشن چیه؟!عکس‌ها و ویدیوها گاهی نمی‌تونن به‌تنهایی دیدگاه یا موضوع مورد نظر ما رو بیان کنن؛ کپشن، در واقع، به متنی گفته می‌شه که زیر اون‌ها منتشر می‌کنیم تا بتونیم توضیحات و جزئیات بیشتری رو در اختیار مخاطبان بذاریم.
undefined کپشن چه قسمت‌هایی داره؟قسمت‌های اصلی کپشن عبارتند از:undefined مقدمهundefined بدنهundefined فراخوان عمل (CTA)undefined سطر هشتگ‌ها
undefined در قسمت‌های بعدی این پست، به توضیح هر یک از این بخش‌ها می‌پردازیم.
undefined پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی ما باش...
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۳:۱۷

thumnail
undefined آموزش کپشن‌نویسیundefined قسمت دوم | کپشن از چه بخش‌هایی تشکیل شده؟
undefined در قسمت اول این پست، توضیح دادیم که کپشن چیه و چرا باید خوب و درست نوشته بشه. در این قسمت به معرفی دو بخش‌ ابتدایی کپشن، یعنی مقدمه و بدنه می‌پردازیم.

undefined مقدمه:مقدمۀ کپشن شامل تیتر و قلابه؛ پس، مهمه که موجز و جذاب نوشته بشه. یادت باشه موضوعات مهم رو همون ابتدا بگی و در دو خط اول کپشن با بکارگیری قلاب، توجه مخاطبت رو جلب کنی.undefined بدنه:بدنۀ کپشن در برگیرندۀ اصلی‌ترین و هسته‌ای‌ترین پیام‌های محتواست. مهم‌ترین اطلاعاتی که قراره با انتشار محتوا به مخاطب منتقل کنی، در بدنۀ اصلی محتوا قرار می‌گیره؛ از همین رو، لازمه بدنه رو به بهترین شکل بنویسی تا اثرگذاری محتوا رو بالاتر ببری.

undefined در قسمت‌های بعدی این پست، به توضیح دو بخش‌ دیگه می‌پردازیم.
undefined پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی ما باش...
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۲:۳۶

thumnail
قسمت دوم | مخاطب هدف محتوادر قسمت اول این پست، توضیح دادیم که باید مخاطب هدف محتوات رو بشناسی و دقیقاً بفهمی برای چه کسایی و با چه هدفی این محتوا رو خلق می‌کنی. در ادامه با روش‌ها و ابزارهایی آشنا می‌شی که در شناخت مخاطب هدف موثر هست.
undefined شیوه‌های شناخت مخاطب هدف محتواundefined تهیۀ پرسوناپرسونای مخاطب اولین گام برای تصویرسازی مخاطبانت هست. پس با استفاده از اون باید محتواهایی تولید کنی که مناسب و مفید باشن. در کل یک پرسونای خوب باید این موارد رو پوشش بده:undefined چه کسی؟ چه؟ چه زمانی؟ کجا؟ چرا؟همچنین این موارد نیز باید در هر پرسونا وجود داشته باشه:undefined جنسیت، مشخصات شخصی، زندگی خانوادگی، مکان، شغل، نیازها، چالش‌ها، مشکلاتundefined نظرسنجینظرسنجی یکی از بهترین روش‌ها برای شناخت مخاطب هدف محتوا و گرفتن بازخورد هست. با یه نظرسنجی درست دیدگاه خوبی در مورد مخاطبات کسب کن. فقط باید بدونی که از سوالاتی که مطرح می‌کنی چه هدفی داری.undefined یادت باشه سوالاتت رو تا حد امکان کوتاه و ساده بپرسی.
undefined در «قسمت سوم» این پست، به ادامۀ این مطلب می‌پردازیم.
undefined پس منتظر پست‌های آموزشی بعدی ما باش...
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۸:۱۲

thumnail
undefined گلریزان ۴ میلیاردی کاربران بله! undefinedundefined نسل‌کشی و کشتار مردم غزه و لبنان، قلب هر انسان آزاده‌ای رو در دنیا به درد آورد. این جنایت‌ها، باعث قحطی و گرسنگی و مشکلاتی در تامین مواد غذایی برای مردم شد.undefined در پویش ایران همدل، کاربران بله دست به دست هم دادند تا مبلغ ۴ میلیارد تومان برای کمک به مردم فلسطین و لبنان جمع‌سپاری کنند. با هر مبلغی می‌توانی در این پویش مشارکت کنی و نقشی در این کار خیر داشته باشی!
undefined من هم حمایت می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۳:۵۱

thumnail
undefined با انتشار پست جمع‌سپاری مالی وارد ویترین بله شو! undefined
undefined اگه کانال بالای ۱۰۰۰ عضو داری، با ارسال پست جمع‌سپاری ایران همدل یا تولید پست‌هایی با هدف ترغیب کاربران کانالت به مشارکت در این طرح، وارد ویترین بله شو! یک دستۀ جدید در ویترین با عنوانِ «مشارکت‌کنندگان ایران همدل» برای کانال‌دارانی که در این طرح شرکت می‌کنند در نظر گرفتیم.
undefined نکته: برای وارد شدن به این دسته باید آخرین پست کانالت جمع‌سپاری ایران همدل باشه و در پست‌های ترغیب به مشارکت در کانالت هم حتماً از #ایران_همدل و #گلریزان_بله استفاده کنی!
undefined چه امتیازی برای کانال‌های تولیدکنندۀ محتوای ترغیبی در نظر گرفتیم؟پست‌های ترغیب‌کنندۀ این کانال‌ها در اولویت انتشار در مجلۀ بله قرار می‌گیرن! با انتشار پستت در مجلۀ بله، چند هزار نفر با کانالت آشنا می‌شن و از طریق مجله، می‌تونی اعضای کانالت رو بیشتر کنی!
undefined پویش ایران همدل رو در کانالم پست می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۸:۰۵

thumnail
undefined آموزش کپشن‌نویسیundefined قسمت سوم | فراخوان عمل و هشتگ‌گذاری
undefined در قسمت اول و دوم، توضیح دادیم که کپشن چیه و به معرفی دو بخش ابتدایی اون، یعنی مقدمه و بدنه پرداختیم. در این قسمت به معرفی دو بخش‌ دیگه، یعنی فراخوان عمل و هشتگ‌گذاری می‌پردازیم.
undefined فراخوان عمل (CTA):سعی کن کپشن رو هدفمند به پایان برسونی. از حرف‌هایی که زدی نتیجه بگیر و در نهایت با یک فراخوان مناسب و جذاب کاری کن که مخاطب، بازخورد مورد نظرت رو ارائه کنه و اقدامی که مدنظرته رو انجام بده.
undefined هشتگ‌گذاری: استفاده از هشتگ‌ها می‌تونه به بهتر دیده شدن پست‌هات کمک کنه؛ اما نکتۀ مهم اینه که استفاده از هشتگ‌ها رو باید با تدبیر بهتری انجام بدی. بهتره که از ۱۰ هشتگ بیشتر استفاده نکنی؛ چرا که تعداد زیاد هشتگ‌ها ممکنه توجه مخاطب رو جلب نکنه و پستت رو شلوغ کنه. علاوه بر این، همیشه نیازی نیست که از هشتگ استفاده کنی تا پستت جذاب باشه. پس به جای تمرکز بر تعداد هشتگ‌ها، به محتوای کپشن و ارتباطش با مخاطب هم فکر کن. ساده و صمیمی بنویس، این‌طوری می‌تونی ارتباط بهتری با اون‌ها برقرار کنی.
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۰:۰۲

thumnail
undefined رضایت مدیر کانال «رصد اخبار» از تبلیغات در بله
undefined مدیر کانال «رصد اخبار» @rasadeakhbar :
«سلام و عرض ادب undefinedاز تیم حرفه‌ای بله و پشتیبانی عالی آنها کمال تشکر را دارم. تبلیغات بله بسیار مفید و اثرگذار بوده و کمک شایانی به رشد کانال ما کرده است. با استفاده از این پلتفرم، توانستیم مخاطبان بیشتری جذب کنیم و تجربه‌ای موفق از تبلیغات به دست آوریم.
قیمت مناسب و پشتیبانی خوب این سرویس باعث شد که با اطمینان بیشتری تبلیغات خود را ادامه دهیم و نتایج قابل توجهی کسب کنیم.
همچنین پیشنهاد می‌کنم که برای افزایش استقبال کاربران، با ثبت تعداد مشخصی تبلیغ از سوی کاربران، تخفیف‌های ویژه‌ای لحاظ شود تا انگیزه بیشتری برای استفاده از این پلتفرم ایجاد گردد.
با آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم بله و دیگر تبلیغ‌دهندگان.undefined»
undefined کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۱:۲۲

thumnail
undefined ۵۷٪ گلریزان ۴ میلیاردی بله به لطف کاربران تامین شد! undefinedundefined از زمان راه‌اندازی جمع‌سپاری ۴ میلیاردی کاربران بله، تا امروز نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده و کمک‌های مردمی همچنان ادامه داره!undefined تو هم می‌تونی در این پویش سراسری سهیم باشی و به دلخواه خودت، مبلغی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنی.
undefined در گلریزان ۴ میلیاردی کاربران بله شرکت می‌کنم! undefined
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۵:۳۰

thumnail
undefined رضایت مدیر کانال «خبرنامه» از تبلیغات پست کانال در بله
undefined مدیر کانال «خبرنامه» @khabarnamehir:
«با سلام و احترام undefined ما با بیش از یک میلیون عضو، تبلیغات پست در کانال را به‌دلیل دسترسی به دایره وسیع مخاطبان و امکان انتخاب هدفمند آن‌ها تجربه کرده‌ایم که این ویژگی در جذب بیشتر مخاطب تأثیر بسزایی داشته است.
استفاده از متن، تیتر و طراحی حرفه‌ای در تبلیغات ما نقش کلیدی ایفا کرده و به بازدهی بهتر کمک کرده است. همچنین، نمایش تبلیغات پست کانال در زمان‌های پربازدید پلتفرم بله یکی از مزایای مهم این روش است که بهره‌های بسیاری از آن برده‌ایم.
هر چند هزینه‌های این نوع تبلیغات نسبتاً بالا است و جذب مخاطب برای کانالی با تعداد بالای عضو مانند ما چالش‌های خاص خود را دارد، اما نتیجه‌گیری ما از این تبلیغات مثبت بوده و همچنان به تلاش در این زمینه ادامه می‌دهیم.
تشکر ویژه از تیم بله برای راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های مؤثر. undefined
امیدوارم تجربیات ما بتواند راهنمایی برای دیگران باشد. undefined»
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۹:۰۵

thumnail
قسمت سوم | مخاطب هدف محتوا
با پیام‌های جذاب مشتری‌های هدفت رو جذب کن!undefinedپیام شفاف و واضح با مشتری‌ها یکی از کلیدهای موفقیت در هر کسب‌وکاری هست. بسیاری از کسب‌وکارها در ارائه پیامشون دچار اشتباه می‌شن و این عدم وضوح به از دست رفتن فرصت‌های فروش منجر می‌شه.
undefined اما چطوری می‌تونی به شکل مؤثر و جذاب پیام خودت رو منتقل کنی؟ undefined برای جلب توجه مشتری‌ها، باید بتونی در یک جمله بگی چه چیزی می‌فروشی و چرا مشتری‌هات باید به محصولت اهمیت بدن؟!
پیام شما باید نشون‌دهنده ارزش افزوده‌ای باشه که محصول یا خدمتت به زندگی مشتری‌ها میاره. پس به جای تمرکز به ویژگی‌های محصول، روی منافع محصولت تاکید کن.همچنین، با شناخت دقیق مشتری‌های هدف خودت، می‌تونی پیام‌های مؤثرتری طراحی کنی.

undefined به یاد داشته باش که بازار همیشه در حال تغییر کردن هست، پس پیام خودت رو به‌روز کن تا ارتباط عمیق‌تری با مشتری‌هات برقرار کنی.

undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۷:۵۳

thumnail
undefined چرا کانالت رو ترک می‌کنن؟!undefined حواست به این چندتا نکته باشه!
undefined در این پست به بررسی مواردی می‌پردازیم که می‌تونه باعث بشه تا کاربر کانالت رو ترک کنه.
undefined مشکل از کجاست؟!
undefined کیفیت محتواهات پایینه!محتوایی می‌ذاری که حوصله‌‌سر بره یا هیچی به مخاطب اضافه نمی‌کنه!undefined متمرکز و تخصصی کار نمی‌کنی!محتواهات خیلی پراکندس و برای گروه خاصی نیست؛ به‌عبارت‌دیگه، از هر دری سخنی میذاری!undefined صادق نیستی!مخاطب احساس کرده باهاش صادق نیستی و احساس خوبی بهش ندادی.undefined همش می‌خوای بفروشی!مخاطب احساس می‌کنه همش می‌خوای یه‌چیزی بهش بفروشی و بیش‌از حد داری خودت رو تبلیغ می‌کنی.
undefined تو چرا کانال‌ها رو ترک می‌کنی؟!
undefined کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۳:۳۱