تعیین برندگان خوششانس کمپین «نقل و نبات و پاکت!» 🥳
این کمپین پاکتهدیه و عیدی بگیر ماهم تموم شد. اگه یادتون باشه، قرار بود برای یک نفر که در طول کمپین بیشترین مبلغ پاکت هدیه رو گذاشته باشه، یه جایزهٔ ویژهٔ پکیج رشد مخصوص داشته باشیم، و برای سه کانال دیگه هم که بیشتر از ۲۰۰ هزار تومن در طول کمپین پاکت گذاشته باشن جایزهٔ پکیج رشد دیگه و متفاوتتر در نظر بگیریم.
جایزهها چی بود؟
جایزهٔ برندهٔ برتر: یک پکیج رشد ۱۰ میلیون تومنی برای برترین کانالِ پاکتگذار: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۱۰ میلیون تومن برای یک نفر برنده. 🥳
این پکیج شامل: ۳ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۳ پست مجله و ۱ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۳ میلیون تومن) برای برندهٔ برتر کمپین با بیشترین میزان پاکت ارسالی هست.
دسترسی به پنل تبلیغات VIP.
قرعهکشی پکیج رشد ۱۵ میلیون تومنی برای ۳ کانال: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۵ میلیون تومن برای هر برنده. 🥳
این پکیج شامل: ۱ نوبت نمایش در دنیای ماجرا، حضور در ۱ پست مجله و ۱ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۳ میلیون تومن) برای هر برنده هست.
تعیین برندهٔ برتر:@dehkadeye_matn_tanz
نتایج قرعهکشی پکیج رشد کانال:@aspzmhrazri@ashpazyvaide@tarbiyati_panda
🥳 به هر چهار برندهٔ خوششانس این کمپین تبریک میگیم و امیدواریم که همیشه رو به رشد باشن!
نکتهٔ ۱: مالکان کانالداران برنده، حتماً به آیدی پشتیبانی فروشگاهداران بله پیام ارسال کنند.
نکتهٔ ۲: همهٔ کانالهایی که در ویترین بله حضور داشتند و در بازهٔ زمانی کمپین، در کانالهاشون پاکت هدیه گذاشتند، مشمول شرکت در قرعهکشی شدند.
قرعهکشی کمپین نقل و نبات و پاکت را در اینجا ببینید
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
جایزهٔ برندهٔ برتر: یک پکیج رشد ۱۰ میلیون تومنی برای برترین کانالِ پاکتگذار: استفاده از تبلیغات، مجله و ماجرا، به ارزش ۱۰ میلیون تومن برای یک نفر برنده. 🥳
🥳 به هر چهار برندهٔ خوششانس این کمپین تبریک میگیم و امیدواریم که همیشه رو به رشد باشن!
۱۷:۰۴
سوالات متداول | روشهای رشد کانال
چطور میتونم محتوای جذاب و ارزشمند برای کانال تولید کنم؟
محتوایی تولید کن که اطلاعات مفید و آموزشهای کارآمد ارائه بده یا بتونه کاربر رو سرگرم کنه. حواست باشه که استفاده از تصویر و ویدیو هم به افزایش جذابیت محتوا کمک میکنه.
چه روشهایی برای جذب عضو جدید به کانال وجود داره؟
برای جذب عضو جدید میتونی از ظرفیتهای تبلیغاتی پیامرسان مانند تبلیغ تب گفتگو و تبلیغات گسترده بهره ببری؛ همچنین، لینک کانالت رو در سایر شبکههای اجتماعی هم قرار بده.
چطور میتونم تعامل با اعضای کانالم رو افزایش بدم؟
میتونی از قابلیت افزودن دیدگاه در کانال برای برگزاری نظرسنجیها، پرسش و پاسخها و ارائۀ محتوای تعاملی مانند آزمونها و مسابقات استفاده کنی؛ علاوهبر اینها، پاسخگویی سریع به سوالات و نظرات اعضا نیز مهمه.
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
۷:۵۰
۷:۰۹
این روزها با فراگیر شدن تولید محتوا، یکی از بزرگترین دغدغههای تولیدکنندگان محتوا در شبکههای اجتماعی، نوشتن یک کپشن حرفهای و جذابه؛ بههمین خاطر، در این پست بررسی میکنیم که کپشن چیه و چطور نوشته میشه.
۱۳:۱۷
۱۲:۳۶
قسمت دوم | مخاطب هدف محتوادر قسمت اول این پست، توضیح دادیم که باید مخاطب هدف محتوات رو بشناسی و دقیقاً بفهمی برای چه کسایی و با چه هدفی این محتوا رو خلق میکنی. در ادامه با روشها و ابزارهایی آشنا میشی که در شناخت مخاطب هدف موثر هست.
شیوههای شناخت مخاطب هدف محتوا
تهیۀ پرسوناپرسونای مخاطب اولین گام برای تصویرسازی مخاطبانت هست. پس با استفاده از اون باید محتواهایی تولید کنی که مناسب و مفید باشن. در کل یک پرسونای خوب باید این موارد رو پوشش بده:
چه کسی؟ چه؟ چه زمانی؟ کجا؟ چرا؟همچنین این موارد نیز باید در هر پرسونا وجود داشته باشه:
جنسیت، مشخصات شخصی، زندگی خانوادگی، مکان، شغل، نیازها، چالشها، مشکلات
نظرسنجینظرسنجی یکی از بهترین روشها برای شناخت مخاطب هدف محتوا و گرفتن بازخورد هست. با یه نظرسنجی درست دیدگاه خوبی در مورد مخاطبات کسب کن. فقط باید بدونی که از سوالاتی که مطرح میکنی چه هدفی داری.
یادت باشه سوالاتت رو تا حد امکان کوتاه و ساده بپرسی.
در «قسمت سوم» این پست، به ادامۀ این مطلب میپردازیم.
پس منتظر پستهای آموزشی بعدی ما باش...
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
۸:۱۲
۱۳:۵۱
۱۸:۰۵
۱۰:۰۲
«سلام و عرض ادب
قیمت مناسب و پشتیبانی خوب این سرویس باعث شد که با اطمینان بیشتری تبلیغات خود را ادامه دهیم و نتایج قابل توجهی کسب کنیم.
همچنین پیشنهاد میکنم که برای افزایش استقبال کاربران، با ثبت تعداد مشخصی تبلیغ از سوی کاربران، تخفیفهای ویژهای لحاظ شود تا انگیزه بیشتری برای استفاده از این پلتفرم ایجاد گردد.
با آرزوی موفقیت روزافزون برای تیم بله و دیگر تبلیغدهندگان.
۱۱:۲۲
۱۵:۳۰
«با سلام و احترام
استفاده از متن، تیتر و طراحی حرفهای در تبلیغات ما نقش کلیدی ایفا کرده و به بازدهی بهتر کمک کرده است. همچنین، نمایش تبلیغات پست کانال در زمانهای پربازدید پلتفرم بله یکی از مزایای مهم این روش است که بهرههای بسیاری از آن بردهایم.
هر چند هزینههای این نوع تبلیغات نسبتاً بالا است و جذب مخاطب برای کانالی با تعداد بالای عضو مانند ما چالشهای خاص خود را دارد، اما نتیجهگیری ما از این تبلیغات مثبت بوده و همچنان به تلاش در این زمینه ادامه میدهیم.
تشکر ویژه از تیم بله برای راهنماییها و پشتیبانیهای مؤثر.
امیدوارم تجربیات ما بتواند راهنمایی برای دیگران باشد.
۹:۰۵
قسمت سوم | مخاطب هدف محتوا
با پیامهای جذاب مشتریهای هدفت رو جذب کن!
پیام شفاف و واضح با مشتریها یکی از کلیدهای موفقیت در هر کسبوکاری هست. بسیاری از کسبوکارها در ارائه پیامشون دچار اشتباه میشن و این عدم وضوح به از دست رفتن فرصتهای فروش منجر میشه.
اما چطوری میتونی به شکل مؤثر و جذاب پیام خودت رو منتقل کنی؟
برای جلب توجه مشتریها، باید بتونی در یک جمله بگی چه چیزی میفروشی و چرا مشتریهات باید به محصولت اهمیت بدن؟!
پیام شما باید نشوندهنده ارزش افزودهای باشه که محصول یا خدمتت به زندگی مشتریها میاره. پس به جای تمرکز به ویژگیهای محصول، روی منافع محصولت تاکید کن.همچنین، با شناخت دقیق مشتریهای هدف خودت، میتونی پیامهای مؤثرتری طراحی کنی.
به یاد داشته باش که بازار همیشه در حال تغییر کردن هست، پس پیام خودت رو بهروز کن تا ارتباط عمیقتری با مشتریهات برقرار کنی.
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
با پیامهای جذاب مشتریهای هدفت رو جذب کن!
پیام شما باید نشوندهنده ارزش افزودهای باشه که محصول یا خدمتت به زندگی مشتریها میاره. پس به جای تمرکز به ویژگیهای محصول، روی منافع محصولت تاکید کن.همچنین، با شناخت دقیق مشتریهای هدف خودت، میتونی پیامهای مؤثرتری طراحی کنی.
۷:۵۳
۱۳:۳۱
قسمت اول | منظور از لحن محتوا چیه؟
در این پست به بررسی انواع لحن در تولید محتوا و کارکرد هریک از اونها میپردازیم.
استفاده از کدوم لحن بهتره؟!
لحن رسمی
حس حرفهای بودن و اعتبار رو منتقل میکنه.
معمولاً کلیشهای و اسیر قید و بندهاست.
لحن خودمونی
حس شخصی و دوستانه به مخاطبت میده.
ممکنه حس کمتجربگی و تخصص کم رو منتقل کنه.
لحن سرگرمکننده
واکنش مخاطبان رو برمیانگیزه و بیشتر هم به اشتراک گذاشته میشه.
ممکنه نتیجهٔ عکس داشته باشه یا حس غیرحرفهای بودن بده.
لحن جدی
حس اعتبار و اعتماد رو منتقل میکنه.
ممکنه باعث ایجاد تنش بشه.
در «قسمت سوم» این پست، به ادامۀ این مطلب میپردازیم.
پس منتظر پستهای آموزشی بعدی ما باش...
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
لحن رسمی
لحن خودمونی
لحن سرگرمکننده
لحن جدی
۱۴:۵۳
🥳 تخفیف تبلیغات بله ویژهٔ روز پدر 🥳کدتخفیف برای ۱۱۰ کانالدار بله به مناسبت روز پدر
این فرصت رو از دست نده!اگه به فکر رشد کانالت هستی، بهترین وقت برای تبلیغ الانه؛ چون از امروز تا آخر دیماه میتونی با کدتخفیف روز پدر، تبلیغت رو ثبت کنی و ۲۵درصد تخفیف بگیری!برای حمایت از کانالهای کوچک، علاوهبر این تخفیف،
برای استفاده از کدتخفیف تبلیغات، باید وارد پنل تبلیغات بله بشی و در زمان ثبت تبلیغ، کدتخفیف رو وارد کنی!
کد تخفیف روز پدر تا سقف دو میلیون تومان: ROZE_PEDAR_110
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
📌 تخفیفهای ویژه هم داریم!
۸:۲۷
قسمت دوم | منظور از لحن محتوا چیه؟
استفاده از لحن مناسب در تولید محتوا
در قسمت پیشین، چند مورد از رایجترین لحنها در تولید محتوا رو نام بردیم و موارد استفاده هریک از اونها رو بررسی کردیم. در این قسمت، به انواع دیگر لحن در تولید محتوا میپردازیم.
لحن محترمانه
حس ارزشمندی به مخاطب میده.
لحن بیشازحد محترمانه میتونه باعث کاهش تاثیر عاطفی محتوا بشه.
لحن مشتاقانه
حس دوستی و اشتیاق برای کمک کردن رو منتقل میکنه.
ممکنه مخاطبت فکر کنه در حال اغراق و بزرگنمایی هستی.
لحن واقعگرایانه
حس صداقت و سادگی رو منتقل میکنه.
ممکنه تکراری و فاقد شخصیت خاصی باشه.
لحن محتوای کانالت باید همهٔ اون چیزی که نام تجاری و مخاطبینت برای اون ارزش قائل میشن رو در خودش جای بده؛ همچنین، باید بیانگر نحوۀ گفتاری باشه که برای مخاطب مورد نظرت آشناتر و مناسبتره.
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
۱۵:۰۵
👈🏼 جزئیات مهم نحوهٔ مشارکت در کمپین رو حتماً اینجا بخون 👉🏼
۱۴:۴۳
تعیین برندگان خوششانس کمپین «پاکت به شادباش ولادت» 🥳
کمپین پاکت بگیر ما هم تموم شد. اگه یادتون باشه، قرار بود برای سه کانال برتر با بیشترین میزان پاکت ارسالی در طول کمپین، سه جایزهٔ ویژهٔ پکیج رشد و برای یک کانال هم به قید قرعه یک جایزۀ ورود به مجله از بین شرکتکنندگان با حداقل ارسال پاکت به مجموع مبلغ ۱۵۰ هزار تومان داشته باشیم.
🥳 خبر خوب اینکه برای افزایش تعداد کانالهای مشمول شرکت در قرعهکشی این کمپین، مبلغ حداقل ارسال پاکت رو ۵۰ هزار تومان درنظر گرفتیم.
جایزهها چی بود؟
سه پکیج رشد برای برترین کانالهای پاکتگذار: شامل حضور در مجله و ۵۰۰ هزار بازدید تبلیغ تب گفتگو به ارزش مجموعاً ۶ میلیون تومان برای سه نفر از برندگان کمپین با بیشترین میزان پاکت ارسالی. 🥳
جایزهٔ حضور در مجله به قید قرعه به یک کانال
برندههای پکیج رشد:
کانال دهکده متن و طنز با شناسهٔ @dehkadeye_matn_tanz رتبهٔ اول با مجموع مبلغ ۳ میلیون تومان
کانال منتخب طنز با شناسهٔ @bleirjoingwqdkvvnii رتبهٔ دوم با مجموع مبلغ ۸۸۳ هزار تومان
کانال مشتاق دیدار با شناسهٔ @moshtaghe_didaar رتبهٔ سوم با مجموع مبلغ ۷۲۶ هزار تومان
برندهٔ جایزهٔ حضور در مجله:کانال بانک pdf با شناسهٔ @pdfbank برندهٔ جایزهٔ قرعهکشی
🥳 به هر چهار برندهٔ خوششانس این کمپین تبریک میگیم و امیدواریم که همیشه رو به رشد باشن!
نکته: مالکان کانالداران برنده، حتماً به آیدی پشتیبانی فروشگاهداران بله پیام ارسال کنند.
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
🥳 خبر خوب اینکه برای افزایش تعداد کانالهای مشمول شرکت در قرعهکشی این کمپین، مبلغ حداقل ارسال پاکت رو ۵۰ هزار تومان درنظر گرفتیم.
🥳 به هر چهار برندهٔ خوششانس این کمپین تبریک میگیم و امیدواریم که همیشه رو به رشد باشن!
۱۲:۵۱
جشنواره عیدانه بله*

کد تخفیف ۲۵ درصدی برای ثبت تبلیغ در تب گفتگو؛ فقط برای ۱۰۰ نفر.
۴ میلیون خرید کن و وارد گردونهٔ شانس شو.
*
جوایز گردونه:
تبلیغ رایگان
اعتبار تبلیغ
کد تخفیف ۲۰ درصدی تب گفتگو
و کلی جایزهٔ دیگه که تو جشنواره وجود داره، دست خالی از پیش ما نمیری!
این جشنواره از ۵ فروردین تا ۱۸ فروردین ادامه داره
برای استفاده از کد تخفیف باید حداقل یک تبلیغ ۴ میلیون تومانی ثبت کنی
سقف کد تخفیف ۲ میلیون تومان هست
کد تخفیف: BALE_EYEDFETR100
کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran
*
تبلیغ رایگان
اعتبار تبلیغ
کد تخفیف ۲۰ درصدی تب گفتگو
و کلی جایزهٔ دیگه که تو جشنواره وجود داره، دست خالی از پیش ما نمیری!
۶:۰۴