عکس پروفایل کانال رسمی محتواداران بلهک

کانال رسمی محتواداران بله

۲۹,۷۶۲عضو
عکس پروفایل کانال رسمی محتواداران بلهک
۲۹.۸هزار عضو

کانال رسمی محتواداران بله

🆔 کانال رسمی بله | @info🆔 کانال راهنمای بله | @baleguide🆔 کانال استیکرهای بله | @sticker🆔 کانال گیف‌های بله | @balegif🆔 کانال روایت‌های بله | @balestories🆔 کانال رسمی فروشگاه‌داران بله | @balecommerce🆔 کانال‌های سرشناس بله | @sarshenas🆔 کانال‌ راهنمای تبلیغات | @mohtavadaran

۲۸ اسفند ۱۴۰۲

thumnail
🏷️ استراتژی تخفیف‌گذاری برای فروش بیشتر! (قسمت دوم)در پست قبلی دربارهٔ اهداف تخفیف‌گذاری و کارهایی که قبل از اجرای یک استراتژی تخفیف، باید انجام بدیم، صحبت کردیم. حالا در این پست چند ایدهٔ تخفیف‌گذاری برای فروش بیشتر رو معرفی می‌کنیم.
1️⃣ با یک پیشنهاد، بازدیدکنندگان جدید رو هدف قرار بده!بعضی از بازدید کنندگان جدیدی که وارد وب‌سایت یا کانال فروشگاهی می‌شن، آمادگی لازم برای خرید و پرداخت هزینه رو ندارن. در این حالت ارائهٔ یک کدتخفیف بی‌دلیل و حتی با محدودیت زمانی، می‌تونه بازخورد خوبی برات داشته باشه. پیشنهاد می‌کنیم، در ازای این کدتخفیف، چیزی از اون‌ها درخواست کنی: بهترین نمونه، دریافت ایمیل اون‌ها از طریق پاپ آپ (Pop up) یا روش‌های دیگه و ارائهٔ کدتخفیف در قِبال این کاره. این درخواست کوچیک که به اون اصطلاحاً دریافت لید یا lead generation می‌گیم، ذهن مخاطبان رو برای خرید آماده‌تر می‌کنه و راهی برای ارتباط با مشتری در اختیارت می‌‌ذاره.
2️⃣ به مشتریان وفادار پاداش بده!یکی از بهترین روش‌ها برای رضایت و حفظ مشتری فعلی، ارائهٔ پاداش به اون‌هاست. مثلاً می‌تونی به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومن خرید، یک کدتخفیف ۱۰ هزار تومنی برای خریدهای بعدی بدی. نمونهٔ این تخفیف‌ها رو می‌تونی در سایت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی مثل: دیجی کالا، نت‌برگ، مدیسه و... ببینی.📌 یک پیشنهاد: اگه قصدت از تخفیف، صرفاً قدردانی از مشتریان وفاداره، می‌تونی به عنوان یک راه جایگزین، هزینهٔ ارسال محصولات خریداری شده رو رایگان کنی.
3️⃣ تخفیف‌گذاری مناسبتی، خوب جواب می‌ده!« ۱۰ درصد تخفیف تابستانه رو از دست نده»، «به مناسبت آخر فصل، همۀ اجناس ۵۰% تخفیف دارند»، «بزرگترین حراج سال فقط در جمعۀ آخر سال!» این نوع تخفیف‌ها رو قطعاً بارها دیدی. می‌تونی به بهانه‌های مختلف مثل تعطیلات عید نوروز، اعیاد و یا آخر فصل، به مشتریان خودت تخفیف بدی. این پست ادامه داره...
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۳:۲۱

۲۹ اسفند ۱۴۰۲

thumnail
🎁 کانالت رو برای کمپین «مجله بساز، جایزه ببر!» آماده کن!
🤩 از امروز تا ۲۳ فروردین فرصت داری برای ورود به مجله تلاش کنی و از این فرصت برای دیده شدن بیشتر کانالت استفاده کنی!
🎯 تازه، یه جایزه هم برای کلیهٔ کانال‌داران داریم! هر روز، دو اعتبار تبلیغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومانی به کانال‌دار‌هایی تعلق می‌گیره که بیشترین پیشنهاددهندهٔ جدید رو داشته باشن!
😍 فقط باید مخاطبان کانالت رو تشویق کنی تا پست‌هات رو برای انتشار در مجله بله پیشنهاد بدن و هر روز از بله پاکت هدیه ببرن!
🎁 جوایز پیشنهاد دهندگان پست‌های مجله:💌 هر روز ۳۰ پاکت هدیهٔ ۲۰.۰۰۰ تومانی به قید قرعه به کسانی تقدیم می‌شه که پست پیشنهادی‌شون وارد مجله شده باشه! 📱 بعد از عید فطر، به قید قرعه به یک نفر از پیشنهاددهنده‌های برتر، که پست‌های پیشنهادی بیشتری وارد مجله کرده باشه، یک گوشی سامسونگ Galaxy A54 هدیه داده می‌شه!
⚠️  فقط یادت باشه، در این بازهٔ زمانی، کانال‌های تکراری وارد مجله نمی‌شن!
♥️‌ همین الان دست‌به‌کار شو و مخاطبانت رو تشویق کن!
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۴:۴۸

۱ فروردین

thumnail
😎 رضایت مدیر کانال «بک گراند» از تبلیغات در بله 🖼️ کانال «بک گراند» 👈 @backgruond از تبلیغات بله استفاده کرده و نظرش رو برای ما نوشته.
«سلام، وقت بخیر🌹به نظرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغ، می‌تونه تب گفتگو باشه؛ البته اگه اصولی و با یک متن و عکس جذاب و خوب همراه باشه.خداروشکر و با کمک‌های کارشناسان تبلیغات بله، چندباری که تبلیغ تب گفتگو داشتم، جذب‌های خوبی رو تجربه کردم که دفعهٔ آخر برای تبلیغ کانال بک گراند، واقعاً یه جذب خیلی خیلی عالی، حدود ۱۶۰۰ نفر با حداقل بازدید رو داشتم. از تیم محترم بله، کمال تشکر رو دارم و از حمایت‌هاشون بسیار ممنونم🙏.»
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۵:۴۱

۵ فروردین

thumnail
🏷️ استراتژی تخفیف‌گذاری برای فروش بیشتر! (قسمت سوم)در پست قبلی سه تکنیک تخفیف‌گذاری روی محصول رو معرفی کردیم و حالا در این پست تکنیک‌های بعدی رو معرفی می‌کنیم.
4️⃣ حس اضطرار و عجله ایجاد کن!جک بیرهم در کتاب «تئوری واکنش روانشناختی» می‌گه: «زمانی که فرصت‌های ما محدود شوند، آزادی عمل خود را از دست می‌دهیم. همین‌طور وقتی انتخاب‌های ما محدود شوند، سعی در حفظ این آزادی می‌کنیم.» با توجه به این نکتهٔ روانشناسی، می‌تونی یک استراتژی تخفیف مناسب و پرفروش تدوین کنی. مثلاً این پیام‌های تخفیف: «با توجه به نزدیکی فصل مدارس، فقط ۲۰ عدد از کوله‌پشتی مدل عروسکی ما باقی مونده. اگر از طریق لینک زیر اقدام به خرید این محصول کنی، می‌تونی ۲۰ درصد تخفیف آنی بگیری. یا اینکه، «فقط ۳ روز تا تخفیف ۵۰% باقی مونده!»
5️⃣ روی محصولات جدید تخفیف بذاراگه می‌خوای محصولاتت به محض معرفی و ارسال پست، به تعداد بالا فروش بره، از استراتژی تخفیف زودرس محصولات استفاده کن. مثلاً قبل از ارائهٔ محصول، با استفاده از روش‌های مختلف مثل ارسال ایمیل، پیامک و... با مخاطبانت ارتباط برقرار کن و به اون‌ها در مورد پیش‌فروش محصول جدید، با ۱۰% تخفیف خبر بده.⚠️ یک نکتهٔ مهم: برای محصولات جدید، یک تخفیف منطقی در نظر بگیر و زیاده‌روی نکن؛ چون درصد تخفیف ناگهانی و بالا روی یک محصول، این پیام رو به مشتری می‌ده که احتمالاً محصولت بی‌کیفیته.
6️⃣ در ازای خرید بیشتر، تخفیف بیشتر بدهشاید موقع خرید از فروشگاه‌های اینترنتی دیده باشی که وقتی به سبد خرید مراجعه می‌کنی، پیشنهاد یک محصول مرتبط هم به بهت داده می‌شه. این تکنیک بیش فروشی یا up selling نام داره. این استراتژی احتمال خرید مشتری‌ها رو افزایش می‌ده. می‌تونی با اجرای این ایده و ایجاد تخفیف روی قیمت محصول دوم، محصولات بیشتری به مشتری بفروشی. همین‌طور با یک روش دیگه می‌تونی محدوده‌های خرید تعیین کنی و به‌ازای اون، به مشتری تخفیف‌ بدیمثلاً:✅ تخفیف ۲۰ هزار تومنی برای خریدهای بیشتر از ۲۵۰ هزار تومنیاین پست ادامه داره...
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۹:۰۲

۸ فروردین

thumnail
اخبار مهم تبلیغات بله رو از دست ندی!جدیدترین اخبار و اطلاع‌رسانی‌ تبلیغات بله، در کانال «اطلاع‌رسانی تبلیغات بله»
🎯 اگه می‌خوای در جریان کمپین‌های تبلیغاتی بله، تخفیف‌ها و آخرین اخبار از تبلیغات بله باشی، حتماً کانال «اطلاع‌رسانی تبلیغات بله» رو دنبال کن!
📣 عضویت در کانال اطلاع‌رسانی تبلیغات بله: @Bale_advertisement
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۸:۵۴

۱۱ فروردین

thumnail
❌  بنرهای تبلیغی رو شلوغ نکن!یکی از اصولی که در زمان طراحی بنر تبلیغاتی باید به اون توجه کنی، این هست که بنر تبلیغاتی‌ات رو نباید شلوغ کنی. در ادامهٔ این پست، این موضوع رو بیشتر توضیح خواهیم داد.
برای جلوگیری از شلوغ نشدن بنرهای تبلیغاتی، این موارد رو رعایت کن:
1️⃣ فقط روی یک موضوع تمرکز کن!در بنر تبلیغاتی، فقط یک محصول، خدمت یا موضوع رو معرفی کن و با تعدد موضوعات، مخاطب رو گیج نکن. مثلاً اگه موضوع کمپین تبلیغاتی‌ات تخفیف روی یک محصول مشخصه، فقط از تصویر همون محصول استفاده کن و با تصویر محصولات دیگه، بنر تبلیغاتی رو شلوغ نکن!2️⃣ از نوشته‌های زیاد و فونت‌های عجیب و درهم پرهیز کن!بنری تبلیغاتی رو با نوشته‌های زیاد، شلوغ نکن. سعی کن در تصاویرت از فونت‌های عجیب و درهم استفاده نکنی.
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۹:۳۶

۱۴ فروردین

thumnail
این کار رو انجام بده!در متن‌های تبلیغی، از ایموجی و تیترهای طنز استفاده کن!
🎯 استفاده از ایموجی‌های مرتبطبرای جذابیت بیشتر محتوای تبلیغاتی، می‌تونی از ایموجی‌های مرتبط با محتوات استفاده کنی. ایموجی‌ها، هم محتوات رو جذاب‌تر می‌کنن و هم به انتقال بهتر پیام، کمک می‌کنن.
😄 استفاده از طنز در محتوابرای همراه کردن هرچه بیشتر مخاطب، می‌تونی در تیترهای تبلیغاتی‌، از طنز استفاده کنی. بیشتر افراد با طنز و شوخی میانهٔ خوبی دارن. ولی باید حواست باشه که در انتخاب شوخی‌ها، شأن برند و مخاطبت رو در نظر بگیری!
📝 مثال برای استفاده از ایموجی و طنز در کلام:
🧼 آموزش ساخت صابون‌های فانتزی!😳 اینجا حتی شکلات و شیرینی هم کف می‌کنه! 🫧
🧥 لباس عیدت رو خریدی؟😍 از جشنوارهٔ تخفیف و ارسال رایگان جا نمونی! 
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۶:۵۴

۱۹ فروردین

thumnail
🎖️ پیشنهاد به مجله!با استفاده از قابلیت «پیشنهاد به مجله» در نسخهٔ جدید، می‌تونی پست‌های باکیفیت کانال خودت یا کانال‌های دیگه رو به مجله پیشنهاد بدی؛ در صورتی‌که اون محتوا شاخص‌های کیفی مناسب رو داشته باشه، در «مجله» منتشر می‌شه.
🎬  نحوهٔ پیشنهاد محتوا (پست) به «مجله»برای پیشنهاد یه محتوا به مجله، روی پست موردنظرت بزن و گزینهٔ «پیشنهاد برای مجله» رو انتخاب کن. البته یادت باشه که فقط پست‌های همون روز رو می‌تونی به مجله پیشنهاد بدی و این قابلیت برای محتواهای روزهای قبل وجود نداره.
✨ این ویدئو👆نحوهٔ پیشنهاد به مجله رو به‌صورت تصویری آموزش می‌ده؛ برای آشنایی بیشتر با این قابلیت، این ویدئو رو ببین.
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۱:۰۰

۲۰ فروردین

thumnail
🌙 تا عید فطر، تخفیف و عیدی بگیر!تخفیف ۳۰ درصدی تبلیغات تب گفتگو و ورود به دنیای ماجرا، به مناسبت عیدفطر! 🥳
📣 به مناسبت عید فطر، می‌تونی با ۳۰ درصد تخفیف در پُربازدیدترین جایگاه بله؛ یعنی «تب گفتگو»، تبلیغ کنی! پس اگه به فکر رشد کسب‌وکارت هستی، این روزها؛ یعنی از امروز تا ۲۶ فروردین بهترین فرصته که محصول، خدمات یا برندت رو در بله معرفی کنی.
➕ 🎁 علاوه بر تخفیف یه عیدی هم داریم؛به قید قرعه به ۳۰ کانال از کانال‌هایی که در این مدت از کد تخفیف استفاده کردند و بالای ۱۲۰۰ عضو دارند، یک بار نمایش در دنیای ماجرا هدیه داده می‌شه.
برای ثبت تبلیغات تب گفتگو با ۳۰ درصد تخفیف، بعد از تأیید تبلیغ و قبل از پرداخت هزینه، کد تخفیف: EYDFITR رو در پنل تبلیغات وارد کن!
 🆔 کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۴:۳۴

۲۶ فروردین

thumnail
📝 با این تکنیک‌ها کپشن‌هات رو جذاب‌تر کن!همونطور که قبلاً هم گفتیم، کپشن‌ پست‌های فروشگاهی اهمیت زیادی داره و می‌تونه باعث افزایش فروش بشه! در این پست ۴ ابزار نوشتاری رو معرفی می‌کنیم که پست‌هات رو حرفه‌ای‌ و منظم می‌کنه.
1️⃣ برجسته (بولد): برای تأکید بیشتر یا برجسته کردن قسمتی از متنت، اون قسمت از متن رو بین دو تا ستاره بذار.🤔 چطوری؟اینطوری 👈🏼*متن*❗حتماً قبل از ستارهٔ اول و بعد از ستارهٔ دوم فاصله بذار!
2️⃣ کج (ایتالیک): برای نوشتن عبارتی خاص یا تأکید روی قسمتی از متن، اون عبارت رو بین دو زیرخط (آندرلاین_) بذار.🤔 چطوری؟ایتالیک : 👈🏼_متن_❗قبل از زیرخط اول و بعد از زیرخط دوم فاصله بذار!
3️⃣ لینک (پیوند): برای ساخت لینک در کپشن، باید متن رو بین دوتا کروشه بنویسی و آدرس لینک رو بدون فاصله (اِسپِیس) داخل پرانتز بذاری.🤔 چطوری؟🔗 لینک: 👈🏼[متن](آدرس لینک)
4️⃣ نمایش آنی متن (instant view): اگه توضیحات اضافه یا خارج از متن داری که کپشنت رو شلوغ و بی‌نظم می‌کنه، می‌تونی از نمایش آنی متن استفاده کنی.🤔 چطوری؟اینطوری: 👈🏼```[متن]توضیحات```
🆔 کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۰:۰۹

۲۸ فروردین

thumnail
🎬 #ویدئوهای_آموزشی_جریاندر مجموعه ویدئوهای آموزشی جریان، قراره که بخش جریان و امکانات اون رو به کانال‌داران معرفی کنیم.
🎦 این ویدئو قسمت اول از این مجموعه ویدئوهای آموزشیه، با سپیده زادمهر همراه بشید تا بخش جریان رو بهتر و بیشتر بشناسید.
🆔 کانال رسمی محتواداران | @mohtavadaran

۱۷:۵۸

۲ اردیبهشت

thumnail
😍 واریز جوایز کمپین‌ «عیدی بگیر» به برندگان خوش‌شانسکمپین نوروزی «عیدی بگیر» تمام شد. همون‌طور که می‌دونی، از ابتدای کمپین قرار بود که جایزه‌های اعتبار تبلیغات کانال‌دارها رو شارژ کنیم تا بتونند برای رشد کانال‌هاشون از این اعتبار استفاده کنند. مهلت استفاده از این جایزه تمام شده و کسانی که از جایزه استفاده کردند، مشخص شدند و حالا نوبت بقیهٔ کانال‌هاست که جایزهٔ نقدی قطعی پاکت‌هدیه‌شون رو دریافت کنند!پاکت‌های هدیه و پکیج‌های ویژهٔ رشد کانال از جوایز این کمپین بود که در ادامه گزارش ارسال جوایز و نتایج قرعه‌کشی رو اعلام می‌کنیم.
💌 ارسال پاکت‌های هدیه:به زودی مبالغ پاکت‌های هدیه کمپین «عیدی بگیر» از طریق آیدی @sellers_bale برای کانال‌داران ارسال می‌شه!کانال‌داران، فقط یک روز فرصت دارند که مبالغ پاکت ارسالی رو باز کنند و هدایای خودشون رو دریافت کنند. بعد از ۲۴ ساعت مبالغ پاکت سوخت می‌شه!
🎁 نتایج قرعه‌کشی پکیج رشد کانال:جایزهٔ نفر اول، دوم و سوم: پکیج رشد کانال برای هر کانال‌دار به ارزش ۱۰ میلیون تومن. مجموعاً ۳۰ میلیون تومن!برنده‌های قرعه‌کشی:1️⃣ کانال: @fotball_news2️⃣ کانال: @market30033️⃣ کانال: @khorma_boushehr
ارزش پکیج رشد کانال:۳ نوبت نمایش در دنیای ماجرایک هفته نمایش در بهترین بخش ویترینحضور در ۳ پست مجله۲ میلیون تبلیغ بازدیدی (به ارزش ۴ میلیون تومن)دسترسی به پنل تبلیغات VIP
📌 نکتهٔ ۱: کانال‌داران برندهٔ قرعه‌کشی، به‌زودی از آیدی پشتیبانی فروشگاه‌داران بله پیام دریافت خواهند کرد.نکتهٔ ۲: همهٔ کانال‌هایی که در ویترین یا فروشگاه بله حضور داشتند و در بازهٔ زمانی کمپین، در کانال‌هاشون پاکت هدیه گذاشتند، مشمول دریافت جایزهٔ پاکت هدیه شدند. 
🆔 کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۵:۲۲

۴ اردیبهشت

thumnail
🏷️ معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس موبایل! (قسمت اول)برای اصلاح جزئی تصاویر، نیازی نیست که حتماً از فتوشاپ استفاده کنی. با همین گوشی موبایلی که دستت گرفتی، خیلی از کارهای اصلاح تصویر مثل برش عکس، نورپردازی، روتوش، اضافه کردن متن و... رو خیلی ساده می‌تونی انجام بدی. در این پست ۵ تا از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در «اندروید» و «iOS» رو معرفی می‌کنیم.
1️⃣ اپلیکیشن PicsArtPicsArt یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش عکسه که می‌تونی باهاش تصاویر جذابی خلق کنی. این اپلیکیشن تعداد نصب بسیار زیادی از مارکت‌های مختلف ایرانی و خارجی داشته و امتیاز بالایی هم از کاربران گرفته. با PicsArt می‌تونی پس‌زمینهٔ تصویرت رو به سادگی عوض کنی. یا کلاژهای شگفت‌انگیز و جذابی خلق کنی. این برنامه در دو نسخۀ رایگان و پولی عرضه شده که نسخۀ رایگان، بیشتر نیازهات رو برطرف می‌کنه.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
2️⃣ اپلیکیشن Adobe Lightroomلایت‌روم از سال ۲۰۱۶ توسط شرکت قدرتمند Adobe معرفی شد تا این بار فتوشاپ رو در گوشی‌های هوشمند خود داشته باشی. این اپلیکیشن فیلترهای متنوعی داره که به تصاویرتون حس و حال جذابی می‌ده. همچنین کنتراست نور و رنگ، به سادگی در این برنامه قابل تغییره.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
3️⃣ اپلیکیشن SnapseedSnapseed یکی از برنامه‌های قدیمی ویرایش عکسه که روح تازه‌ای به عکسات می‌بخشه! Snapseed به حدی قدرتمند بود که در سال ۲۰۱۱ توسط گوگل خریداری شد. Snapseed کاملاً رایگانه و امکانات متنوعی داره. مثلاً ابزار Auto Correct که به طور خودکار نور و رنگ تصویرت رو اصلاح می‌کنه. می‌تونی تصویرت رو ۹۰ درجه و به هر جهت بچرخونی. افکت‌های این برنامه واقعاً بی‌نظیره. همچنین محیط اپلیکیشن بسیار کاربرپسند و ساده طراحی شده و می‌تونی همهٔ امکانات برنامه رو دمِ دستت داشته باشی!⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
4️⃣ اپلیکیشن Prisma Photo Editorاگه می‌خوای عکست رو با چند تا افکت جذاب تبدیل به یک اثر هنری کنی، Prisma این کار رو به بهترین شکل برات انجام می‌ده. کار با این اپلیکیشن خیلی ساده‌ست. کافیه عکست رو برای برنامه بفرستی و Prisma افکت‌های جادویی خودش رو که از آثار بزرگانی مثل پیکاسو و ون‌گوگ الهام گرفته، روی تصویرت اِعمال کنه. تبدیل عکس به اثر هنری در این برنامه با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شه و برای پردازش تصویر در سرور Prisma به اینترنت نیاز داری. اگه خروجی برنامه، نظرت رو جلب نکرد، می‌تونی شدت رنگ و نور رو به دلخواه خودت تغییر بدی.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
5️⃣ اپلیکیشن Fotorبه Fotor لقب فتوشاپ کم‌حجم رو دادند. می‌دونی چرا؟ چون خیلی از امکانات فتوشاپ رو با حجم خیلی کمتر روی گوشی‌های هوشمند داره. این اپلیکیشن ۶ حالت تصویربرداری جدید به دوربین گوشی‌ات اضافه می‌کنه تا دستت توی عکاسی بیشتر از قبل باز باشه. Fotor بیشتر از ۱۰۰ فیلتر و افکت داره که فرایند ویرایش تصویر رو برات خیلی هیجان‌انگیز می‌کنه. امکانات این اپلیکیشن بیشتر از اون چیزیه که فکرش رو می‌کنی و مثل یه جادوگر، تصاویر رو اصلاح می‌کنه!⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
این پست ادامه داره...
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۴:۵۶

۹ اردیبهشت

thumnail
🎬 ویدئوی آموزشی استفاده از پنل تبلیغات VIP

در این ویدئو👆 یکتا کارگر، توسعه‌دهندهٔ کسب‌وکار بله، استفاده از پنل VIP و نحوهٔ ثبت تبلیغ در پنل رو به صورت کامل توضیح می‌ده. حتماً این ویدئو رو تا انتها ببین.
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۴:۵۳

۱۱ اردیبهشت

thumnail
🏷️ آشنایی با ابزار Move Tools (حرکت) در فتوشاپ!
Move Tool اولین گزینه در نوار ابزار فتوشاپه که در سمت چپ این نرم‌افزار قرار گرفته. به کمک این ابزار، می‌تونی تصویر داخل نرم‌افزار رو جا‌به‌جا کنی یا بچرخونی. با زدن کلید «v» از روی کیبورد، ابزار «Move Tools» فعال می‌شه.اگه می‌خوای تصویرت در جهت طول یا عرض صفحه حرکت کنه، کافیه کلید shift رو از روی کیبورد نگه‌داری و ماوس رو حرکت بدی.با انتخاب Move Tools در فتوشاپ، در قسمت بالای نرم‌افزار بخش تنظیمات مربوط به این ابزار ظاهر می‌شه. به کمک این تنظیمات می‌تونی از قابلیت‌های مختلف ابزار Move Tools استفاده کنی!
۱. Auto Select ==> با فعال کردن این گزینه، وقتی روی هر عنصر از تصویرت کلیک کنی، لایۀ مربوط به اون تصویر انتخاب (Select) می‌شه.۲. Group/Layer ==> در این بخش ۲ گزینه وجود داره. اگه «Group» رو انتخاب کنی، می‌تونی با ساخت یک پوشه، تموم لایه‌هات رو یک‌جا داشته باشی و همهٔ عناصر رو با هم حرکت بدی.۳. transform ==> با انتخاب گزینۀ «Show transform control»، می‌تونی تغییر اندازه و چرخش رو در لایهٔ موردنظرت به اندازهٔ دلخواه تغییر بدی.۴. Align and distribute layers ==> به کمک این ۱۲ ابزار می‌تونی فاصله‌ها و تراز لایه‌ها رو با هم تنظیم کنی. این قابلیت فقط وقتی فعال می‌شه که حداقل ۲ لایه فعال داشته باشی.
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۷:۵۵

۱۷ اردیبهشت

thumnail
🎁 نوبت به جایزهٔ تبلیغ قطعی کمپین عیدی‌بگیر رسید!
🔸 در پست کمپین گفته بودیم که همهٔ مشارکت‌کنندگان کمپین، درصورتی که حداقل ۲۰۰ هزار تومن پاکت هدیه ارسال کنن، کدتخفیف ۲۵ درصدی ، و در صورتی که حداقل ۴۰۰ هزار تومن پاکت هدیه ارسال کنن، کدتخفیف ۳۵ درصدی دریافت می‌کنن.
🥳 مشمولین دریافت این جایزه کد هدیهٔ مورد نظر خودشون رو در بازوی اطلاع‌رسانی بله دریافت کردن. 🎊
🎉 فراموش نکنین که اعتبار این کد هدیه تا پایان اردیبهشت ماه هست و هر تعداد بازدید یا کلیکی رو که سفارش بدین، ۲۵ یا ۳۵ درصد بیشتر می‌کنه! 📍یادتون باشه از این کد در فرایند ثبت تبلیغ، قسمت ساخت تبلیغ در پنل تبلیغات باید استفاده بشه!
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۴:۳۰

۱۹ اردیبهشت

thumnail
🏷️ معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس موبایل! (قسمت دوم)در قسمت قبلی، ۵ تا از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس موبایل در «اندروید» و «iOS» رو معرفی کردیم. حالا در قسمت دوم و پایانی از این مجموعه، ۵ اپلیکیشن دیگه رو معرفی می‌کنیم.
6️⃣ اپلیکیشن Canvaلازم نیست یک گرافیست کارکشته و باسابقه باشی تا تصاویر شگفت‌انگیزی خلق کنی! Canva بهت کمک می‌کنه با کمترین دانش فنی بهترین خروجی‌های گرافیکی رو بگیری. با این ابزار ایده‌هایی که تو ذهنت هستن رو خیلی ساده به یک تصویر جذاب تبدیل می‌کنی. با Canva می‌تونی پوستر، استوری و پست اینستاگرام، اینفوگرافیک و حتی لوگو طراحی کنی!⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
 7️⃣ اپلیکیشن AirBrushAirBrush بهت کمک می‌کنه مشکلات عکس‌هات رو پیدا کنی و اون‌ها رو به سادگی رفع کنی! مثلاً با این ابزار می‌تونی جوش‌ها و لکه‌های سوژهٔ داخل عکس رو با یک اشاره از بین ببری و پوست صورت سوژه رو صاف و شفاف کنی و دندان‌هاش رو سفید کنی. AirBrush قابلیت‌های متنوع دیگه‌ای مثل روشن کردن نور چشم‌ها، برنزه کردن پوست، تغییر شکل اندام بدن و... رو داره.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
8️⃣ اپلیکیشن YouCam PerfectYouCam Perfect یک دوربین حرفه‌ای با افکت‌های جذابه و امکانات مختلفی برای ویرایش تصویر داره. این اپلیکیشن می‌تونه شما رو از سایر برنامه‌های ویرایش عکس بی‌نیاز کنه. «YouCam Perfect» یک دوربین حرفه‌ای داره که از افکت‌های مختلف به صورت لحظه‌ای پشتیبانی می‌کنه. با این برنامه می‌تونی پس‌زمینه و اجسام اضافی تصویر رو حذف کنی. امکانات این اپلیکیشن بسیار زیاده و بعد از نصب و کار با برنامه از قابلیت‌های اون شگفت‌زده می‌شی.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: دارد
9️⃣ اپلیکیشن photo Editor – Lumiiبا ظهور شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های ویرایش عکس هم رونق گرفتند و روز به روز امکانات بیشتری به اون‌ها اضافه شد. ویرایش عکس می‌تونه شامل یک سری تغییرات جزئی مثل اصلاح رنگ و نور باشه و در حالت پیشرفته می‌تونی با افکت‌های جذاب، عکس خودت رو به یک اثر هنری تبدیل کنی. سازندۀ این برنامه، شرکت اینشاته که در تدوین ویدیو، کاربران زیادی رو جذب خودش کرده! این اپلیکیشن فقط نسخۀ اندروید داره و در سایت‌های ایرانی نسخۀ کامل برنامه رو (بدون محدودیت) می‌تونی دانلود کنی.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: ندارد
🔟 اپلیکیشن Photo Editor ProPhoto Editor Pro یک اپلیکیشن ویرایش عکسه که امکانات پایۀ اون مثل اصلاح نور و روشنایی، کنتراست، هایلایت، سایه و...رایگانه. این برنامه بر خلاف رقبای خود HSL (رنگ، شدت و درخشندگی) رو در نسخۀ پولی عرضه کرده. Photo Editor Pro قابلیت‌های جذابی مثل افکت‌های glitch، استیکر، فیلترهای جذاب، طرح‌های خال‌کوبی و... داره. همچنین رابط کاربری برنامه به حدی ساده‌‌ست که هر کسی می‌تونه باهاش به راحتی ارتباط برقرار کنه.⚠️ نسخه اندروید: دارد⚠️ نسخه iOS: ندارد
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۶:۱۳

۲۳ اردیبهشت

thumnail
🏷️ آموزش جستجوی حرفه‌ای در گوگل با ابزار Tools! شاید اگه گوگل نبود، زندگی و دنیای تکنولوژی به این سرعت رشد نمی‌کرد. موتور جستجوی گوگل سال ۱۹۹۸ در یک گاراژ کوچک، کارش رو شروع کرد و در طی ۲۵ سال، تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت‎‌های تکنولوژی دنیا شد. جالبه بدونید هر روز در جهان به طور میانگین ۶ میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شه!گوگل همیشه به فکر کاربرای خودشه و با این طرز فکر هر روز ابزارها و امکانات مختلفی رو توسعه می‌ده تا رضایت خاطر کاربرانش رو جلب کنه. ابزار Tools یکی از ابزارهای جذاب موتور جستجوی گوگله که افراد کمی از وجود اون اطلاع دارند!
⁉️ ابزار Tools گوگل چیه و چه کاربردی داره؟
بعد از هر جستجو در گوگل، فیلترهای مختلفی مثل All، Images، Videos، Shopping ،News و More که فیلترهای بیشتری در خودشون دارن، بالای صفحه ظاهر می‌شن. در سمت راست این فیلترها، گزینه‌ای به نام Tools قرار گرفته که امکانات جالبی داره. وقتی روی حالت All بزنی، موارد زیر رو بهت نشون می‌ده:۱. Any Time ==> با انتخاب این گزینه، می‌تونی بازۀ زمانی نتایج رو به دلخواه خودت تغییر بدی که به طور پیش‌فرض روی «Any time» قرار داره.Any time: در این حالت تمام محتواهایی که گوگل تا اون لحظه ایندکس کرده نمایش داده می‌شن.Past Hour: در این حالت فقط نتایجی که یک ساعت قبل در وب منتشر شدن نمایش داده می‌شن.Past Hour: در این حالت فقط نتایجی که یک ساعت قبل در وب منتشر شدن نمایش داده می‌شن.Past 24 Hour: در این حالت فقط نتایجی که ۲۴ ساعت قبل در وب منتشر شدن نمایش داده می‌شن.Past week: در این حالت فقط نتایجی که یک هفته قبل در وب منتشر شدن نمایش داده می‌شن.Past month: در این حالت فقط نتایجی که یک ماه قبل در وب منتشر شدن نمایش داده می‌شن.Past year: در این حالت فقط نتایجی که یک سال قبل در وب منتشر شدن نمایش داده می‌شن.Custom range: در این حالت می‌تونی تاریخ نمایش نتایج رو شخصی‌سازی کنی. مثلاً نتایج ۶ سال قبل یا ۱۵ سال قبل بهت نشون داده می‌شن. 
۲. All results ==> این بخش به صورت پیش‌فرض روی گزینۀ «All results» قرار داره. یعنی همهٔ نتایج با توجه به الگوریتم‌های گوگل به شما نشون داده می‌شه. اما وقتی گزینۀ Verbatim رو انتخاب کنی، اتفاق جالبی می‌فته! در نتایج گوگل دقیقاً کلمه‌هایی که جستجو کردی رو مشاهده می‌کنی. مثلاً اگه جستجو کنی «زبان جاوااسکریپت»، یا در عنوان صفحه (Seo Title) یا در توضیحات صفحه (meta description) هر دو کلمه رو می‌بینی.
۳. *Advanced Search <== *Advanced Search یک فیلتر فوق‌العاده حرفه‌ای حساب می‌شه که به کمک اون می‌تونی دقیق‌ترین جستجوی ممکن رو انجام بدی. مواردی مثل انتخاب زبان سایت، موقعیت‌مکانی، آخرین آپدیت صفحه، جستجو در یک دامنه خاص و... برخی از این امکانات هستند. 
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۳:۰۷

۲۵ اردیبهشت

thumnail
♨️ نحوه استفاده از تکنیک USP در کپی رایتینگ!برای مسلط شدن به «کپی رایتینگ» باید تکنیک‌های مختلفی رو یاد بگیری. مرتب آزمون و خطا کنی تا در آخر مثل یک جادوگر، کلمات رو به بازی بگیری و متنی بنویسی که مشتریان زیادی رو به خرید محصول موردنظرت ترغیب کنه. یکی از تکنیک‌های جذاب کپی رایتینگ USP نام داره که مخفف Unique Selling Proposition است. به جرئت می‌تونیم بگیم اگه این تکنیک رو عمیق درک کنی و به درستی ازش استفاده کنی، می‌تونی قله‌های کپی رایتینگ رو فتح کنی! 🔆
⁉️ USP چیه و چرا انقدر اهمیت داره؟معادل فارسی USP، پیشنهاد فروش ویژه می‌شه. هر روز کسب‌وکارهای جدیدی شروع به کار می‌کنند و بعضی از اون‌ها ایده‌های درخشانی هم دارند. در این دریای پرتلاطم چطور می‌تونی کَشتی کسب‌وکارت رو به ساحلِ پر از گنج برسونی؟ USP روی همین موضوع مانور می‌ده. فرق تو با رقیب‌هات چیه؟ چه چیزی در کسب‌وکارت داری که مشتری رو راضی یا گاهی وادار به خرید می‌کنه؟باید در کسب‌وکارت حداقل یک مزیت رقابتی داشته باشی. USP به این اصل ساده ولی بسیار مهم اشاره می‌کنه. کسب‌وکارت باید نقطه قوتی داشته باشه که توجه خریدار رو جلب کنه.مثلاً می‌تونی با قیمت پایین و اقتصادی مزیت رقابتی ایجاد کنی. یا پشتیبانی و خدمات پس از فروش قدرتمندی ارائه بدی. یا مثلاً سریع‌تر از تمام رقبا محصول رو به دست مشتری برسونی. این‌ها فقط بخشی از مزیت‌های رقابتی بودند. با کمی خلاقیت می‌تونی از هر رقیبی جلو بیفتی!
⚠️ نداشتن مزیت رقابتی چه مشکلاتی داره؟برای یک لحظه، خودت رو جای کپی‌رایتر بذار. فرض کن با محصولی طرفی که هم قیمت بالایی داره، هم نسبت به رقبا پشتیبانی ضعیفی داره و  از هر نظر هیچ نقطه‌قوتی برای نوشتن یک متن جذاب و گیرا نداره! در این حالت دست کپی‌رایتر خالیه و نمی‌تونه کلمات رو جوری به بازی بگیره که مخاطب تبدیل به خریدار بشه.🛎️ پس USP اهمیت مزیت رقابتی رو به ما یادآوری می‌کنه. اگه هیچ مزیت رقابتی‌ در بازار نداری، بهتره زودتر تغییراتی در کسب‌وکارت ایجاد کنی!
🆔 کانال رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۰:۰۳

۱ خرداد

thumnail
📝 نقطه (.) و کاربرد آن در نگارش فارسی! (قسمت اول)از اولین روزهای تحصیل در مدرسه با یک علامت نگارشی مهم به اسم نقطه آشنا شدیم. نقطه، کاربرد زیادی در نوشتن متون مختلف داره و زیاد ازش استفاده می‌شه. در این پست با نقطه (.) و کاربرد اون در نگارش فارسی آشنا می‌شیم. بعد از مطالعۀ این پست یک بار برای همیشه، به‌صورت اصولی کاربرد نقطه در زبان فارسی رو یاد می‌گیری. این پست در دو قسمت تهیه شده و در حال حاضر اولین قسمت اون رو مطالعه می‌کنی!
⁉️ کاربرد نقطه چیه؟مهم‌ترین استفادۀ نقطه، تموم کردن جمله‌ست. در پایان جمله باید نقطه بذاری، مگر اینکه جمله به علامت سوال، علامت تعجب یا نقطه‌ویرگول ختم شه. نقطه باعث ایجاد مکث می‌شه و به خواننده فرصتی می‌ده تا نفس بگیره یا مطلب رو در ذهنش مرور کنه.
⁉️ چه زمانی از نقطه استفاده می‌شه؟زمانی در پایان جمله نقطه بذار که مفهوم اون به درستی به مخاطب منتقل شده باشه. جمله‌هایی که با نقطه تموم می‌شن، باید بار معنایی مستقلی داشته باشند.🤔 با یک مثال موافقی؟❌ اگه کسی رو دوست داری. باید با رفتارت این موضوع رو بهش ثابت کنی.✅ اگه کسی رو دوست داری، باید با رفتارت این موضوع رو بهش ثابت کنی.❗در جملهٔ اول بعد از فعل «دوست داری» باید از ویرگول استفاده کنی نه نقطه!حالا که این نکتۀ مهم رو یاد گرفتی، در قسمت دوم این پست، به ترتیب کاربردهای نقطه و نحوهٔ استفاده از اون رو بهت آموزش می‌دیم.
🆔 کانال‌ رسمی محتواداران بله | @mohtavadaran

۱۱:۲۲