لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل دلتنگ قرن پانزدهمد
۲۵۵ عضو

دلتنگ قرن پانزدهم

شاعرانه‌ها و روزنوشت های یک دانشجو معلم که دبیری ادبيات فارسی می‌خواند، اما قبل از این، عاشق شده بود، عاشق سوره‌هایی که همیشه هوایش را داشتند، عاشقِ «.. ما نُزِّلَ عَلی مُحمد...» حکیمه سلمانی، مدرسه دانشجویی حمد@hakimesalmani82
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۰ خرداد
علی‌الأصولِ ولی، محکمات قرآن استعلی‌الأصولِ شما چه؟ خلاف ایشان است؟
نه بر اساس سیاست نه مبتنی بر دینچه صحبتی‌ست که مابين دیو و انسان است؟
کنار دست‌خطی حیله‌کار و سابقه‌دارچگونه امضاهاتان به نفع ایران است؟
کدام قصه‌ی فردوسی اینچنین بوده؟کدام قسمت آن «صلح ما و توران» است؟
شروطمان چه شد ای قوم دیپلماسیون؟کلاغ شوم که در آسمان لبنان است...
علی‌الأصول بیایید و فهم پیشه کنیدکه او سفید‌نمایی سیاه‌پیمان است..!
بدیهی است درست و غلط، نپیچانیدیقین کنید...که شک از جنود شیطان است
undefined #حکیمه_سلمانی29 خرداد1405#علی‌الأصول
https://ble.ir/deltanginevesht9
undefined۲۲
undefined۱۱
undefined۳

۴۲۷

۶:۵۹

دیشب تا صبح از ترس این که کلاغ بیاد جوجه‌هامو از توی بالکن ببره خواب کلاغ دیدم
undefined۶
undefined۶
undefined۱

۱۱۴

۱۰:۱۸

بازارسال شده از حنانه 🎒
thumbnail
گیف
۱۸:۳۵
undefined۶

۱۲

۱۱:۲۳

افتاده به فرش میهنم این ایامصدها گره ظریف قالی‌بافی🫠#محمدحسین_مهدویان@deltanginevesht9
undefined۱۲

۱۳۲

۱۲:۲۲

بابا مسلمون، وقتی داره لبنان رو می‌زنه مغز خر خوردی مگه تنگه رو باز کردی؟آخه فهمیدن این موضوع چه پیچیدگی‌ای داره خداوکیلی@deltanginevesht9
undefined۵
undefined۵

۱۱۲

۱۲:۲۷

یه جوری وسواس خناس* به جون مسئولین افتاده که فقط قُل أعوذ برب الناس...


[*ایجاد شک پس از یقین و به تأخیر انداختن کاری که تأخیر در آن جایز نیست.]
https://ble.ir/deltanginevesht9
undefined۹

۱۰۶

۱۴:۲۶

thumbnail
شاید باورتون نشهاما.. undefined
undefined۱۴

۱۴۱

۱۴:۴۸

هر کی سر ترامپو برام بیاره حاضرم جوجه‌هامو بدم بهش
undefined۷
undefined۵

۱۴۷

۱۶:۰۸

دلتنگ قرن پانزدهم
هر کی سر ترامپو برام بیاره حاضرم جوجه‌هامو بدم بهش
البته الان تازه خوابوندمشوناگه می‌خواید بیارید فردا بیارید
undefined۹

۱۴۴

۱۶:۱۴

۲ تیر
به دلش حسرت بوسیدن لب‌های تو‌ مانددست رد خورده ترین سائل دنیاست فرات...
#ناصر_دودانگه#السلام_علیک_یا_ابالفضل_العباس@deltanginevesht9

۲۴

۲۰:۵۳