ولی به نظر منخوشبختترین زن عالمامالبنین است.
فرزندش، یکتنهلشکر امام زمانش بود!
فرزندش علمدار امام، ذُخرُ الحسین بود،یعنی ذخیره خاص خدا برای سختترین لحظات تنهایی امام...یک پسر هم نه، در خاصترین معرکه عالم چهار پسر تقدیم راه حق کرد!و روز محشر، با این ثمره دربرابر حضرت مادر و خاتمالانبیا و امیرالمؤمنین سر بلند است...
خوشبختی اگر این نیست،چیست؟
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯#مادرانه #ام_البنین #غبطه #آرزو #یا_لیتنی ...
فرزندش، یکتنهلشکر امام زمانش بود!
فرزندش علمدار امام، ذُخرُ الحسین بود،یعنی ذخیره خاص خدا برای سختترین لحظات تنهایی امام...یک پسر هم نه، در خاصترین معرکه عالم چهار پسر تقدیم راه حق کرد!و روز محشر، با این ثمره دربرابر حضرت مادر و خاتمالانبیا و امیرالمؤمنین سر بلند است...
خوشبختی اگر این نیست،چیست؟
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯#مادرانه #ام_البنین #غبطه #آرزو #یا_لیتنی ...
۱.۷K
۱۴:۴۵
العطش! العطش!یا عباسجيب المای!...
یا ساقی العطاشا!امام زمان ما را به ما برسان!عطش این دوری ومحرومیت ما را کشت!جيب المای!
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯
پینوشت: کلمه "ماء" (آب) در قرآن را به "امام" تأویل میکنند...#اللهم_عجل_الفرج
یا ساقی العطاشا!امام زمان ما را به ما برسان!عطش این دوری ومحرومیت ما را کشت!جيب المای!
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯
پینوشت: کلمه "ماء" (آب) در قرآن را به "امام" تأویل میکنند...#اللهم_عجل_الفرج
۱.۵K
۱۶:۳۴
هجرت | د. موحد
خدایا دیدی که همین چند روز که از دیدار روی رهبرمون محروم بودیم، چطور سینههامون تنگ شد؟ چطور بیتاب شدیم؟ خدایا به خودت قسم ما رو از دوری و فراق امام زمان مون نجات بده
به خون حسین و شیرخواره حسین علیهالسلام، باقیمانده غیبت حجتت رو بر ما ببخش
خدایا روزگار فرج و سرور محمد و آل محمد رو به ما نشان بده
اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة @hejrat_kon یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة
هزار هزار آه...
۱.۴K
۱۷:۰۶
هجرت | د. موحد
شب دهم، وسط روضه... دیدمت آقا میان گــریه، چــه بیاختیار خندیدم... #فاطمه_معینزاده
۱.۳K
۱۷:۴۵
هجرت | د. موحد
شب دهم، وسط روضه... دیدمت آقا میان گــریه، چــه بیاختیار خندیدم... #فاطمه_معینزاده
سال گذشتهمیان روضه ناگهان شکفتیم، خندیدیم
امسال هی روضه در روضه میشود!هی یادمان میآید چه خاکی به سرمان شد
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯
امسال هی روضه در روضه میشود!هی یادمان میآید چه خاکی به سرمان شد
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯
۱.۳K
۱۸:۱۰
امشب، شب عاشورا، اباعبدالله به همه همراهان خودبرای ترک کربلا و دور شدن از معرکهٔ سختِ رویاییِ همه کفر و همه باطل،#اجازه را صادر فرمود.حتی گفت هرکدام از شما دست یکی از اهل حرم، زن و بچهها، را هم بگیرد و ببرد تا حداقل نفوس این مسلمین در امان بماند.
اما یاران عاشق و بصیر و جانفدای حضرت،به "اجازه" کاری نداشتند،دنبال "رضایت" امام و رضایت خداوندگار بودند؛کنار امام خود ماندند...زن و بچهها نیز.یاران امام استقامت ورزیدند،جنگیدند،وجریان حق،پیروز کربلا شد!
خداوند هم این "احساس پیروزی" را تا ابد، در دل مردم "رواج داد"...
هـجرتــــــ╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯#محرم #عاشورا #تاریخ #ولایت #ولی #امام #بیانات
اما یاران عاشق و بصیر و جانفدای حضرت،به "اجازه" کاری نداشتند،دنبال "رضایت" امام و رضایت خداوندگار بودند؛کنار امام خود ماندند...زن و بچهها نیز.یاران امام استقامت ورزیدند،جنگیدند،وجریان حق،پیروز کربلا شد!
خداوند هم این "احساس پیروزی" را تا ابد، در دل مردم "رواج داد"...
۱.۵K
۱۸:۱۷
به بچهها گفتم:"میگن شب عاشورا قلب امام زمان خیلی تحت فشاره. امام زمان که نمیشینن روضه گوش بدن، وقایع کربلا رو میبینند! خیلی خیلی مصیبت براشون سنگین تره... به خاطر همین گفتن که برای دل امام صدقه بدید شب و روز عاشورا. برای اینکه ذرهای دل امام آروم بگیره، صدقه بدید. من میخوام بدم اگر شماها هم دوست دارین، از پول توجیبی هاتون میتونید هرچقدر میخواید بدید"
بچه ها گفتن آره ما هم میخوایم صدقه بدیم.و هرکس مبلغ مدنظرشو گفت (که من فعلا از طرفشون بدم و بعد بدن به من)
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯#عاشورا #صدقه #تربیت_دینی #فرزندپروری #بچهها_و_امام
بچه ها گفتن آره ما هم میخوایم صدقه بدیم.و هرکس مبلغ مدنظرشو گفت (که من فعلا از طرفشون بدم و بعد بدن به من)
╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯#عاشورا #صدقه #تربیت_دینی #فرزندپروری #بچهها_و_امام
۱.۲K
۱۹:۴۱
بازارسال شده از استاد عابدینی
۵۰
۲۰:۴۳
درست که بی خداحافظی رفتیدو یک وداع به ما بدهکارید آقا،اما فکر میکنم اگر ما هم مثل زینب کبری، مثل دخترکان حرم حسین،میدانستیم که چون فردایی، شما را اشقی الاشقیاء عالم از ما میگیرند،همگی یک شبه پیر میشدیم و صبح نشده،جان میدادیم 

لا یوم کیومک یا اباعبدالله سلام علی قلب زینب الصبور...

هـجرتــــــ╭─❥❥┅─❁╮@hejrat_kon ╰❀─❥─┅┄╯#شب_وداع #عاشورا #محرم #رهبرشهیدم
لا یوم کیومک یا اباعبدالله سلام علی قلب زینب الصبور...
🥺۲
۱K
۲۰:۴۹