انتشار پیام رهبر معظم انقلاب در خبر 21
۱۹
۱۹:۵۸
#اولین_امتیاز_نقد
۲۰
۱۹:۵۸
۳۷
۱۹:۵۸
چند خط پیرامون فرمایش رهبری...
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان میدهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان میدهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم میگیرد و به آنها نقش نظارتی میدهد. هم با اسم بردن از جبههمقاومت تصریح میکند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بیاعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند میدهد.جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند. الحمدلله از این نعمت!
" />
«مهدی مولایی»
کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید
https://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان میدهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان میدهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم میگیرد و به آنها نقش نظارتی میدهد. هم با اسم بردن از جبههمقاومت تصریح میکند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بیاعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند میدهد.جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند. الحمدلله از این نعمت!
۱۹
۰:۲۹
کیان عبداللهی، سردبیر تسنیم، نوشت:
@Kayhan_Online
۱۶
۰:۲۹
نسبت به جملهی محل نزاع یعنی "علیالاصول [نسبت به تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم" احتمالاتی وجود دارد:
۱. اعلام بیانیهی آقا توسط دفتر ایشان با عنوان «بیانات رهبری پیرامون تفاهمنامه رئیسجمهور ایران و آمریکا».
۲. متن پیام ایشون اینطور شروع میشه: [همانگونه که مطلع شدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و آمریکا امضا شد.] بعدش میفرمایند: [...تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم.] مشارالیه ضمیر «آن» ظاهراً به تفاهمنامه برمیگرده.
۳. دفتر ایشان بعد از حدود ۲۰ دقیقه، وقتی میخواد قسمتی از پیام ایشون رو توییت کنه، کلمات [نسبت به تفاهمنامه] رو اضافه میکنه.
و همانطور که مستحضرید، لفظ تفاهمنامه غیر از اصل مذاکره و آتشبس و... هست.
پس به نظر میرسه شاید بتوان کلام ایشان را حمل بر گزینه دوم، یعنی مفاد تفاهمنامه، دانست.
همچنین وظیفهای که رهبری معظم بر عهدهی ما مردم گذاشتند، مطالبهی انجام همین مفاد تفاهمنامه است که باید با قدرت انجام وظیفه کنیم (اینطور نشه که بعضیا صراحت رهبری در اجازه به همین تفاهم به خاطر مصلحتی که تشخیص دادن رو به سمت زیر میز زدن ببرند!).
هرچند تمام پایبندی به تفاهمنامه باید منوط به تعهدات طرف مقابل باشد؛ وگرنه به هیچ وجه ماندن سر میز مذاکره معنا ندارد.
#علی_الاصول، وحدت اصل حاکمیست که قطعا حول محور فرمایشات ولی جامعه تحقق پیدا میکند...
#ادامه_دارد...
@KouLebar
۱۷
۰:۲۹
۱۵
۰:۳۴
14050330 پیام صریح رهبری.mp3
۲۱:۴۳-۸.۸۲ مگابایت
#محسن_عباسی_ولدی
به #صندوقچه سر بزنید
۲۳
۰:۳۶
بسمالله الرحمن الرحیم
پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهمنامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبههها از جمله لبنان» نقض شده است.
ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهمنامه هستیم.
محمدرضا عابدینی۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱۸
۱۵:۰۱
برادران دلسوزم که در این شرایط حساس افتخار خادمی در ردههای بالای جمهوری اسلامی نصیبتان شده!میدانیم که با حسننظر و با نیت پاک حواستان به حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هست...بدانید که ما برای اقدام متقابل شما آمادگی داریم و از آن حمایت میکنیم. پس کاری که لازم است را درباره دشمن انجام دهید.!
#لبنان#تفاهم_نامه
@moteallem_ir
کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید
https://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
#لبنان#تفاهم_نامه
@moteallem_ir
۱۷
۱۵:۰۲