لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل کُـــــــــوله بَــــــــر 🇮🇷ک
۱۰۴ عضو

کُـــــــــوله بَــــــــر 🇮🇷

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۸ خرداد
thumbnail
انتشار پیام رهبر معظم انقلاب در خبر 21

۱۹

۱۹:۵۸

undefinedسنت‌کام رسما رفع محاصره علیه ایران را اعلام کرد‌undefinedسنت‌کام در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز، نیروهای آمریکایی طبق دستور رئیس‌جمهور، محاصره دریایی تمامی ترددهای دریاییِ ورودی و خروجی از بنادر و مناطق ساحلی ایران را لغو کردند.undefinedنیروهای آمریکایی مانع تردد کشتی‌ها به مقصد یا از مبدأ بنادر ایران در خلیج عربی [خلیج فارس] و دریای عمان نیستند.
#اولین_امتیاز_نقد
undefined کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنیدundefinedhttps://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
undefined۱

۲۰

۱۹:۵۸

thumbnail
undefined متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا
undefinedبسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم
undefinedملّت پرشور و باوفای ایرانundefinedهمانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد.undefinedبنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
undefinedوالسّلام علیکم و رحمة الله و برکاتهundefined<img style=" />undefinedسید مجتبی حسینی خامنه‌ای undefined ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
undefined @rahbar_enghelab_ir
undefined۱

۳۷

۱۹:۵۸

۳۰ خرداد
چند خط پیرامون فرمایش رهبری...
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد.جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت!

undefined<img style=" />undefined«مهدی مولایی»

undefined کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنیدundefinedhttps://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
undefined۱

۱۹

۰:۲۹

undefined واکنش سردبیر تسنیم به تفاسیر غیرواقعی از پیام رهبری: اگر کسی با اطلاع از نظر رهبری مسیر دیگری را پیش برده قطعاً خطا کرده است
کیان عبداللهی، سردبیر تسنیم، نوشت:undefinedپیام رهبر معظم انقلاب درباره تفاهمنامه اسلام‌آباد بسیار روشن است؛ ایشان درباره روندی که طی شده نظر دیگری داشته‌اند اما به واسطه‌ی تعهد رئیس جمهور و اعضای شعام اجازه آن را صادر کرده‌اند.
undefinedبنابراین مسئولیت آنچه طی شده، مشخصاً با رئیس‌جمهور و شعام و تیم مذاکره‌کننده است.
undefinedاگر کسی با علم بر اینکه این مسیر نظر رهبر معظم انقلاب نیست آن را پیش برده، قطعاً خطا کرده و مسئولیت مشخصی به سبب این خطا به دوشش است. با تفاسیر من‌درآوردی از پیام هم نمی‌توان مسئله را تغییر داد. جملات پیام کاملاً روشن است.
undefinedاما اگر کسی بدون اطلاع از نظر آقا، بر اساس فهمش از پیام‌های دیگر ایشان و یا بر اساس تصوری که خالصانه از مواضع ایشان داشته، فکر می‌کرده است که این مسیر سرجمع و البته مشروط مورد تأیید است و‌ حداقل نباید با کل روند مخالفت مبنایی شود، به تکلیف عمل کرده و قاعدتاً اکنون که مسأله را به طور واضحی شنیده است، مسیرش را باید بهتر تنظیم کند.
undefinedصریح باید گفت: ما در مسائل کشور غیر از ضرورت عمل بر اساس نظر و اشاره‌ی رهبر انقلاب، نسبت به هیچ چیز و هیچکس دیگر در این دنیا و آن دنیا تکلیف و مسئولیتی نداریم. مطلقاً هیچ‌چیز و هیچکس. البته باید همه‌ی مواضع و پیام‌ها را در کنار یکدیگر دید؛ پیام شب گذشته درباره تفاهمنامه را باید در کنار پیام پیشین دید که فرمودند حتی اختلاف موجه را به نزاع تبدیل نکنید.
undefinedاما دین و آخرت ما وابسته به این تبعیت و اطاعت است و هیچ محاسبه و ملاحظه‌ی دیگر در این زمینه، نه عقلانی است و نه شرعی.
undefined بله | ایتا | سروش+ | اینستاگرام | تلگرام
@Kayhan_Online
undefined۱

۱۶

۰:۲۹

undefined<img style=" />undefined علی‌الاصول وحدت حول محور ولی‌ست... #محسن_مرواریدی
نسبت به جمله‌ی محل نزاع یعنی "علی‌الاصول [نسبت به تفاهم‌نامه] نظر دیگری داشتم" احتمالاتی وجود دارد:
undefined آقا با اصل مذاکره مخالف بودن. توی این احتمال ۲ برداشت وجود داره:
undefinedمخالفت کبروی: مذاکره با آمریکا مطلقاً اشکال داره (که بسیار بعیده، چون طبق مبانی و اصول امام شهید، مذاکره به همراه قیودی مثل عزتمندانه بودن و... اشکالی نداره).
undefinedمخالفت صغروی: مذاکره با آمریکا با قیودی اشکال نداره، ولی آقا آتش‌بس و مذاکرات پاکستان رو به مصلحت نمی‌دونستن و مصلحت ادامه‌ی جنگ رو بالاتر می‌دیدن؛ ولو کار به زدن زیرساخت برسه. یعنی آقا توی این مصداق، مصلحت جنگ رو بالاتر از صلح می‌دونستن.
undefined آقا با اصل مذاکره موافق بودن، ولی توی مفاد تفاهم‌نامه نظر دیگه‌ای داشتن (مثلاً با هرگونه آوردن بحث هسته‌ای کاملاً مخالف بودن! یا با باز کردن تنگه به صورت رایگان حتی در ۶۰ روز هم موافق نبودن، یا حتی نظرشون این بوده باشه که مذاکره حین موشک باید انجام می‌شد).
undefinedممکنه افرادی پاسخ بدن که پیام اجمالی نداره و منظور اصل مذاکره هست؛ چون آقا خودشون توی پیامشون راهنمایی کردن و اشاره به «عدم تعهد طرف مقابل به امتیاز دادن» کردن! ولی از نظرم این راهنمایی مسئله رو حل نمی‌کنه و اجمال رو برطرف نمی‌کنه؛ چون:undefinedهم می‌تونه به اصل توافق برگرده (یعنی طرف مقابل چون بدعهد هست، پس اصل مذاکره فایده نداره و مخالفم). undefinedهم می‌تونه به متن و مفاد توافق برگرده (یعنی این متن برای طرف مقابل به اندازه‌ی کافی تعهدآور نبوده).
undefined شاید بتوان کلام ایشون رو به ۳ قرینه حمل بر احتمال دوم دونست:
۱. اعلام بیانیه‌ی آقا توسط دفتر ایشان با عنوان «بیانات رهبری پیرامون تفاهم‌نامه رئیس‌جمهور ایران و آمریکا».
۲. متن پیام ایشون اینطور شروع می‌شه: [همانگونه که مطلع شدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و آمریکا امضا شد.] بعدش می‌فرمایند: [...تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم.] مشارالیه ضمیر «آن» ظاهراً به تفاهم‌نامه برمی‌گرده.
۳. دفتر ایشان بعد از حدود ۲۰ دقیقه، وقتی می‌خواد قسمتی از پیام ایشون رو توییت کنه، کلمات [نسبت به تفاهم‌نامه] رو اضافه می‌کنه.
و همانطور که مستحضرید، لفظ تفاهم‌نامه غیر از اصل مذاکره و آتش‌بس و... هست.
پس به نظر می‌رسه شاید بتوان کلام ایشان را حمل بر گزینه دوم، یعنی مفاد تفاهم‌نامه، دانست.
undefined در هر صورت فصل الخطاب صادر شد و چیزی که واضح هست اینه که همه‌ی افرادی که از متن تفاهم‌نامه به خاطر اعتماد به عملکرد مسئولین دفاع می‌کردند (از جمله این حقیر سراپا تقصیر) حالا که نظر مبارک رهبری مشخص شد، باید نظر خود را اصلاح کنند!
همچنین وظیفه‌ای که رهبری معظم بر عهده‌ی ما مردم گذاشتند، مطالبه‌ی انجام همین مفاد تفاهم‌نامه است که باید با قدرت انجام وظیفه کنیم (اینطور نشه که بعضیا صراحت رهبری در اجازه به همین تفاهم به خاطر مصلحتی که تشخیص دادن رو به سمت زیر میز زدن ببرند!).
هرچند تمام پایبندی به تفاهم‌نامه باید منوط به تعهدات طرف مقابل باشد؛ وگرنه به هیچ وجه ماندن سر میز مذاکره معنا ندارد.
#علی_الاصول، وحدت اصل حاکمیست که قطعا حول محور فرمایشات ولی جامعه تحقق پیدا می‌کند...
#ادامه_دارد...
undefined کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنیدundefined
@KouLebar undefined @KouLebar undefined
undefined۱

۱۷

۰:۲۹

thumbnail
undefined
undefined۱

۱۵

۰:۳۴

14050330 پیام صریح رهبری.mp3

۲۱:۴۳-۸.۸۲ مگابایت
undefined پیام صریح رهبری
undefined نکاتی دربارهٔ پیام رهبری درمورد #تفاهم‌نامه
undefinedتوجه به محکمات و مجملات پیامundefined«علی الاصول...» یعنی چی؟!
undefinedمقایسهٔ قضاوت ما نسبت به مسئولین و تفاهم‌نامه و قضاوت مقام معظم رهبری
undefinedآیا به رهبری تحمیل نشد؟ undefinedجنبهٔ بین‌المللی این پیام
undefinedحجت‌الاسلام: عباسی ولدی
undefined حتما نظرتون رو بفرمایید.undefined حتما گوش کنید و منتشر کنید.
#محسن_عباسی_ولدی

به #صندوقچه سر بزنید undefinedundefined @sandoogh_che
undefined۱

۲۳

۰:۳۶

thumbnail
undefined️پیام مهم استاد عابدینی:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهم‌نامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان» نقض شده است.
ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهم‌نامه هستیم.
محمدرضا عابدینی۳۰ خرداد ۱۴۰۵
undefined کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنیدundefinedhttps://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
undefined۱

۱۸

۱۵:۰۱

برادران دلسوزم که در این شرایط حساس افتخار خادمی در رده‌های بالای جمهوری اسلامی نصیبتان شده!می‌دانیم که با حسن‌نظر و با نیت پاک حواستان به حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هست...بدانید که ما برای اقدام متقابل شما آمادگی داریم و از آن حمایت می‌کنیم. پس کاری که لازم است را درباره دشمن انجام دهید.!
#لبنان#تفاهم_نامه
@moteallem_ir

undefined کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنیدundefinedhttps://eitaa.com/joinchat/1723860410C830a14307a
undefined۲

۱۷

۱۵:۰۲