بله | کانال مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
عکس پروفایل مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقهم

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه

۴۹۱عضو
مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای اشاره undefined ویژه ۴۰ استعداد کشوری تهران | آذر و دی ۱۴۰۴ undefinedبـه‌زودی...undefined اشاره‌ها را دنبال کنید undefined ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |
thumbnail
undefined آغاز ثبت‌نام رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای اشاره undefined(تجربه یادگیری و رقابت حرفه‌ای در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی)
undefined️ ویژهٔ ۴۰ استعداد رسانه‌ای کشور آذر و دی ماه ۱۴۰۴تهران | به‌صورت بوت‌کمپ حضوری

سه آخر هفته


undefined شش عنوان آموزشی کارگاهی و عملیاتی:خلق روایت اقناعیتفکر طراحیعلوم شناختی کاربردیاقناع کاربردیمقابله در رسانهطراحی کمپین
undefined بهره‌مندی از تجربه‌های واقعی طراحی رسانه‌ای در میدان undefined چالش‌های عملی در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومیundefined تجربهٔ حضور در جمع نخبگان طراح رسانه‌ای کشور
undefined ثبت‌نام تا تاریخ ۲۳ آذر:https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk
برای حضور در لیست چهل‌نفرهٔ پذیرفته‌شدگان رویداد، لازم است چالش ورودی دوره را از اینجا دریافت کنید، به مسئله چالش خوب فکر کرده و آن را پاسخ بدهید.
جهت اطلاع از اعلان‌های ضروری و کسب اطلاعات بیشتر از رویداد، کانال مدرسه دقیقه را دنبال کنید
undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۴:۳۶

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
undefined undefined آغاز ثبت‌نام رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای اشاره undefined (تجربه یادگیری و رقابت حرفه‌ای در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی) undefined️ ویژهٔ ۴۰ استعداد رسانه‌ای کشور آذر و دی ماه ۱۴۰۴ تهران | به‌صورت بوت‌کمپ حضوری undefined شش عنوان آموزشی کارگاهی و عملیاتی: خلق روایت اقناعی تفکر طراحی علوم شناختی کاربردی اقناع کاربردی مقابله در رسانه طراحی کمپین undefined بهره‌مندی از تجربه‌های واقعی طراحی رسانه‌ای در میدان undefined چالش‌های عملی در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی undefined تجربهٔ حضور در جمع نخبگان طراح رسانه‌ای کشور undefined ثبت‌نام تا تاریخ ۲۳ آذر: https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk برای حضور در لیست چهل‌نفرهٔ پذیرفته‌شدگان رویداد، لازم است چالش ورودی دوره را از اینجا دریافت کنید، به مسئله چالش خوب فکر کرده و آن را پاسخ بدهید. جهت اطلاع از اعلان‌های ضروری و کسب اطلاعات بیشتر از رویداد، کانال مدرسه دقیقه را دنبال کنید undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره» ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |سه آخر هفته

چالش ورودی اشاره.pdf

۲۷۷.۱۵ کیلوبایت

چالش‌برگ ورودی دوره رسانه‌ای اشاره
undefined در فایل چالش‌برگ، سه چالش با سناریوهای برگرفته از حوادث واقعی طراحی شده است. هر کدام از این سه چالش کوتاه، بخشی از توانایی طراحی را می‌سنجد.
undefined️لازم است شرکت‌کنندگان دو مورد از سه چالش را، پاسخ کامل داده و تا ۱۹ آذر ماه، برای ادمین کانال مدرسه دقیقه به شناسهٔ ‎@moshir_eshareh ارسال کنند.
undefinedundefinedundefinedundefined لینک ثبت‌نام در رویداد اشاره:undefined https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHkundefinedundefinedundefined
undefined️ ثبت‌نام‌کنندگان رویداد پس از انجام چالش اولیه، ارزیابی خواهند شد.

undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۱:۰۰

چالش ورودی اشاره.docx

۲۹۴.۷۱ کیلوبایت

undefinedفایل ورد چالش ورودی
شرکت‌کنندگان با دانلود فایل می‌توانند آن را کامل کرده و به شناسهٔ @moshir_eshareh ارسال کنند.
undefined به امید موفقیت و خلاقیت شما در طراحی چالش‌ها
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۷:۲۰

thumbnail
undefined سناریو انفجار در میدان تجریش*، یکی از سناریوهای چالش ورودی رویداد اشاره

*پاسخ شما به چالش ورودی، نشانه استعداد طراحی رسانه‌ای در شماست.
فایل چالش ورودی را دریافت کنید، دو چالش از سه چالش فایل را انتخاب کنید، تا ۱۹ آذر، به کامل‌ترین شکل پاسخ دهید و ارسال نمایید.
شاید پاسخ شما گوی سبقت را از همه ربود، و شما برندۀ بورسیۀ صددرصد استعداد برتر مدرسه دقیقه بشوید.
undefined اگر هنوز ثبت‌نام اولیه را انجام نداده‌اید، همین حالا رایگان ثبت‌نام کنید: undefined https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk
همه چیز درباره اشاره
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۲۱:۰۲

thumbnail
undefined سناریو مشاور مسئول روزنامه اینترنتی khamenei.ir و شهیده نیلوفر قلعه‌وند
کیفیت پاسخ شما، استعداد پنهان شما در طراحی را نشان خواهد داد. پس فایل چالش ورودی را دریافت کرده، دو چالش از سه چالش فایل را انتخاب کنید. سپس تا ۱۹ آذر، به کامل‌ترین شکل پاسخ دهید و ارسال نمایید.
undefinedممکن است پاسخ کامل شما باعث شود برندۀ بورسیۀ استعداد برتر مدرسه دقیقه بشوید.
منتظر ارسال پاسخ‌هایتان هستیم...
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۴:۰۰

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
undefined undefined آغاز ثبت‌نام رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای اشاره undefined (تجربه یادگیری و رقابت حرفه‌ای در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی) undefined️ ویژهٔ ۴۰ استعداد رسانه‌ای کشور آذر و دی ماه ۱۴۰۴ تهران | به‌صورت بوت‌کمپ حضوری undefined شش عنوان آموزشی کارگاهی و عملیاتی: خلق روایت اقناعی تفکر طراحی علوم شناختی کاربردی اقناع کاربردی مقابله در رسانه طراحی کمپین undefined بهره‌مندی از تجربه‌های واقعی طراحی رسانه‌ای در میدان undefined چالش‌های عملی در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی undefined تجربهٔ حضور در جمع نخبگان طراح رسانه‌ای کشور undefined ثبت‌نام تا تاریخ ۲۳ آذر: https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk برای حضور در لیست چهل‌نفرهٔ پذیرفته‌شدگان رویداد، لازم است چالش ورودی دوره را از اینجا دریافت کنید، به مسئله چالش خوب فکر کرده و آن را پاسخ بدهید. جهت اطلاع از اعلان‌های ضروری و کسب اطلاعات بیشتر از رویداد، کانال مدرسه دقیقه را دنبال کنید undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره» ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |سه آخر هفته
.undefined در رویداد چه چیزی را تجربه می‌کنیم؟
رویداد «اشاره» بر چهار رکن اصلی استوار است؛ ترکیبی که شرکت‌کننده را هم‌زمان در معرض دانش عمیق، تمرین طراحی، تجربه‌ میدانی و یادگیری خودمختار قرار می‌دهد.
کلاس‌ها | چالش‌ها | شب طراحی | یادگیری ویژه

undefined در ادامه به توضیح هر بخش خواهیم پرداخت...
#اجزا_رویداد
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۷:۰۴

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
. undefined در رویداد چه چیزی را تجربه می‌کنیم؟ رویداد «اشاره» بر چهار رکن اصلی استوار است؛ ترکیبی که شرکت‌کننده را هم‌زمان در معرض دانش عمیق، تمرین طراحی، تجربه‌ میدانی و یادگیری خودمختار قرار می‌دهد. کلاس‌ها | چالش‌ها | شب طراحی | یادگیری ویژه undefined در ادامه به توضیح هر بخش خواهیم پرداخت... #اجزا_رویداد ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |
.undefined ۱ . کلاس‌های آموزشی
در هر روز از رویداد، یکی از شش سرفصل اصلی توسط اساتیدی که در لبۀ دانش و عمل حوزه‌های مربوط ایستاده‌اند، تدریس می‌شود. هر جلسه بر ادبیات نظری به‌روز، نمونه‌کاوی دقیق و تمرین‌های طراحی استوار است. این کلاس‌ها جعبه‌ابزار نظری و تحلیلی شرکت‌کنندگان را پر می‌کند و مبنای کار بر روی چالش‌های هفتگی و تمرین‌های میانِ هفته قرار می‌گیرد؛ جایی که مفاهیم از صفحه‌ اسلاید به میدان افکار عمومی منتقل می‌شوند.
undefined (ادامه دارد...)
#اجزا_رویداد
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۹:۲۱

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
. undefined ۱ . کلاس‌های آموزشی در هر روز از رویداد، یکی از شش سرفصل اصلی توسط اساتیدی که در لبۀ دانش و عمل حوزه‌های مربوط ایستاده‌اند، تدریس می‌شود. هر جلسه بر ادبیات نظری به‌روز، نمونه‌کاوی دقیق و تمرین‌های طراحی استوار است. این کلاس‌ها جعبه‌ابزار نظری و تحلیلی شرکت‌کنندگان را پر می‌کند و مبنای کار بر روی چالش‌های هفتگی و تمرین‌های میانِ هفته قرار می‌گیرد؛ جایی که مفاهیم از صفحه‌ اسلاید به میدان افکار عمومی منتقل می‌شوند. undefined (ادامه دارد...) #اجزا_رویداد ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |
۲. چالش‌ در اشاره چیست؟
چالش‌های هفتگی «اشاره»، *شبیه‌سازی‌هایی از مسائل واقعی افکار عمومی ایران‌اند*؛ مسائلی که شرکت‌کنندگان باید با تکیه بر محتوای کلاس‌ها، شهود شخصی و کار گروهی روی آن‌ها طراحی کنند. که یک مدل آن را در فایل ورودی رویداد آمده شده.این چالش‌ها اغلب به‌صورت تیمی انجام می‌شود و در آن، مهارت‌هایی مانند بارش فکری، روش‌های خلاق ایده‌پردازی، تفکر در گروه، طراحی سناریو، مهارت ارائه، و همراهی با تیم تا رسیدن به خروجی نهایی تقویت می‌شود.در طراحی شبیه‌سازی‌ها، *روح مسئله‌ واقعی حفظ می‌شود، اما پیچیدگی‌ها در حدی تنظیم شده که فشرده و آموزنده بماند، نه طاقت‌فرسا*.

(ادامه دارد...)
#اجزا_رویداد
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۲:۳۵

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
۲. چالش‌ در اشاره چیست؟ چالش‌های هفتگی «اشاره»، *شبیه‌سازی‌هایی از مسائل واقعی افکار عمومی ایران‌اند*؛ مسائلی که شرکت‌کنندگان باید با تکیه بر محتوای کلاس‌ها، شهود شخصی و کار گروهی روی آن‌ها طراحی کنند. که یک مدل آن را در فایل ورودی رویداد آمده شده. این چالش‌ها اغلب به‌صورت تیمی انجام می‌شود و در آن، مهارت‌هایی مانند بارش فکری، روش‌های خلاق ایده‌پردازی، تفکر در گروه، طراحی سناریو، مهارت ارائه، و همراهی با تیم تا رسیدن به خروجی نهایی تقویت می‌شود. در طراحی شبیه‌سازی‌ها، *روح مسئله‌ واقعی حفظ می‌شود، اما پیچیدگی‌ها در حدی تنظیم شده که فشرده و آموزنده بماند، نه طاقت‌فرسا*. (ادامه دارد...) #اجزا_رویداد ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |
undefined ۳. در شب‌های طراحی چه می‌گذرد؟
«شب طراحی» ضمیمۀ شبانه‌ رویداد است؛ تجربه شنیدن، از افرادی که در مشاغل مختلف حوزۀ رسانه اعم از فعالیت‌های خبری، مشاوره‌ای، تولیدی و پژوهشی به فرآیند طراحی رسانه‌ای سال‌ها کار کردند و نزدیک بوده‌اند.هر شب، متخصص یک حوزۀ عملیاتی و نزدیک به یکی از سرفصل‌ها، ظرایف ارتباط با مسائل واقعی میدان را روایت کرده و نشان می‌دهد در جاری‌سازی واقعی طراحی، چه بر سر ایده‌ها، سناریوها و طرح‌ها می‌آید و پاسخ‌گوی پرسش‌های شرکت‌کنندگان است. شب طراحی حلقه‌ اتصال نظریه و میدان عملیات است؛ جایی که آن‌چه در کلاس شنیده شده، با پیچیدگی‌های واقعی میدان آزموده می‌شود و آموزش را به نقطه نهایی استقرار در ذهن شرکت‌کنندگان نزدیک می‌کند.پس از گذراندن شب‌های طراحی در اشاره، قطعا مفهوم رسانه و عملیات رسانه‌ای در ذهن‌ها، متفاوت خواهد شد.
(ادامه دارد...)
#اجزا_رویداد
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۵:۳۰

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
undefined ۳. در شب‌های طراحی چه می‌گذرد؟ «شب طراحی» ضمیمۀ شبانه‌ رویداد است؛ تجربه شنیدن، از افرادی که در مشاغل مختلف حوزۀ رسانه اعم از فعالیت‌های خبری، مشاوره‌ای، تولیدی و پژوهشی به فرآیند طراحی رسانه‌ای سال‌ها کار کردند و نزدیک بوده‌اند. هر شب، متخصص یک حوزۀ عملیاتی و نزدیک به یکی از سرفصل‌ها، ظرایف ارتباط با مسائل واقعی میدان را روایت کرده و نشان می‌دهد در جاری‌سازی واقعی طراحی، چه بر سر ایده‌ها، سناریوها و طرح‌ها می‌آید و پاسخ‌گوی پرسش‌های شرکت‌کنندگان است. شب طراحی حلقه‌ اتصال نظریه و میدان عملیات است؛ جایی که آن‌چه در کلاس شنیده شده، با پیچیدگی‌های واقعی میدان آزموده می‌شود و آموزش را به نقطه نهایی استقرار در ذهن شرکت‌کنندگان نزدیک می‌کند. پس از گذراندن شب‌های طراحی در اشاره، قطعا مفهوم رسانه و عملیات رسانه‌ای در ذهن‌ها، متفاوت خواهد شد. (ادامه دارد...) #اجزا_رویداد ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |
.undefined ۴. یادگیری ویژه اشاره چیست؟
«یادگیری ویژه» جعبۀ‌ تمرین تکمیلی رویداد است؛ مخزنی از متن، صوت و ویدئو که شرکت‌کنندگان می‌توانند در طول هفته به اختیار خود سراغ آن بروند.در زمان‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ برای «یادگیری ویژه»، کسانی که از این منابع استفاده کرده‌اند و آمادگی توضیحشان برای دیگران را دارند، در محیطی آمیخته به تفریح و گفت‌وگوهای نیمه‌رسمی، آموخته‌های خود را با منتورها و سایر شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند.در این فضا، یادگیری عمیق، از دل گفت‌وگو، نقد و توضیح برای دیگری شکل می‌گیرد. چون آخرین مرحلهٔ یادگرفتن یک چیز، ارائهٔ آن به دیگران است. و اشاره تا آخرین مرحلهٔ آموزش پیش می‌رود.
#اجزا_رویداد
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۷:۲۹

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
undefined undefined آغاز ثبت‌نام رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای اشاره undefined (تجربه یادگیری و رقابت حرفه‌ای در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی) undefined️ ویژهٔ ۴۰ استعداد رسانه‌ای کشور آذر و دی ماه ۱۴۰۴ تهران | به‌صورت بوت‌کمپ حضوری undefined شش عنوان آموزشی کارگاهی و عملیاتی: خلق روایت اقناعی تفکر طراحی علوم شناختی کاربردی اقناع کاربردی مقابله در رسانه طراحی کمپین undefined بهره‌مندی از تجربه‌های واقعی طراحی رسانه‌ای در میدان undefined چالش‌های عملی در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومی undefined تجربهٔ حضور در جمع نخبگان طراح رسانه‌ای کشور undefined ثبت‌نام تا تاریخ ۲۳ آذر: https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk برای حضور در لیست چهل‌نفرهٔ پذیرفته‌شدگان رویداد، لازم است چالش ورودی دوره را از اینجا دریافت کنید، به مسئله چالش خوب فکر کرده و آن را پاسخ بدهید. جهت اطلاع از اعلان‌های ضروری و کسب اطلاعات بیشتر از رویداد، کانال مدرسه دقیقه را دنبال کنید undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره» ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |سه آخر هفته
thumbnail
undefined تمدید ثبت‌نام رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای اشاره undefined

undefined️ ویژهٔ ۴۰ استعداد رسانه‌ای کشور آذر و دی ماه ۱۴۰۴تهران | به‌صورت بوت‌کمپ حضوری

سه آخر هفته


undefined شش عنوان آموزشی کارگاهی و عملیاتی:خلق روایت اقناعیتفکر طراحیعلوم شناختی کاربردیاقناع کاربردیمقابله در رسانهطراحی کمپین
undefined بهره‌مندی از تجربه‌های واقعی طراحی رسانه‌ای در میدان undefined چالش‌های عملی در شبیه‌سازی مسائل افکار عمومیundefined تجربهٔ حضور در جمع نخبگان طراح رسانه‌ای کشور
undefined ثبت‌نام (تا یکشنبه ۲۳ آذر) در:https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk
undefinedمهلت انجام چالش ورودی دوره تا ۲۳ آذر ماه.دریافت چـــالـــش
جهت اطلاع از اعلان‌های ضروری و کسب اطلاعات بیشتر از رویداد، کانال مدرسه دقیقه را دنبال کنید و تمدید را به اطلاع دوستان خود برسانید.
undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۹:۲۵

cataloge (3).pdf

۱۴.۶۵ مگابایت

undefined توضیح مشروح رویداد اشاره
اشاره چیست و چه نیست؟مدل برگزاری آن به چه شکل است؟سرفصل‌های محتوایی آن چیست و هر کدام چه توضیحی دارند؟مخاطبش کیست؟در پایان رویداد چه نتایجی برایشان حاصل می‌شود.زمان و مکانش چطور است؟هزینه و مسیر پذیرش در آن چگونه است؟
undefined و همهٔ آنچه می‌شود از اشاره دانست، در یک فایل.
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۵:۰۰

undefined رویداد طراحی رسانه‌ای اشاره برای چه کسانی مناسب نیست؟ undefined

undefinedاگر می‌خواهید یک مهارت رسانه‌ای یا هنری فرابگیرید*، اگر می‌خواهید در گرافیک، تدوین، اجرا و... مهارت‌آموزی کنید، بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب نیست.

undefined اگر می‌خواهید یک توییترباز مشهور شوید، اگر می‌خواهید یک چهره اینستاگرامی شوید، اگر به دنبال روش‌های بالابردن فالوور هستید و اگر می‌خواهید *از شبکه‌های اجتماعی درآمد بی‌حساب داشته باشید،
بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب نیست.

undefined اگر می‌خواهید در یک قالب خاص شروع به ساخت محصولات رسانه‌ای کنید، *اگر سرتان درد می‌کند برای تولید و خروجی رسانه‌ای دادن*، اگر همه اهمیت رسانه را در محصولاتِ بیشتر و بیشتر می‌دانید، به احتمال زیاد بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب نیست.
undefined اگر می‌خواهید مدیر و سیاستگذار فرهنگی بشوید، اگر می‌خواهید تنها یک خبرنگار یا نویسنده خوب باشید، اگر می‌خواهید یک مجموعه یا استارتاپ رسانه‌ای بالا بیاورید، *اگر می‌خواهید یکی باشید مانند همه آن‌هایی که بوده‌اند و هستند*، به احتمال زیاد بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب نیست.
بنابراین بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره مناسب چه کسانی است؟undefined در پیام بعدی بخوانید

undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۴:۳۸

.undefined بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای چه کسانی مناسب است؟ undefined

اگر کار رسانه‌ای را صرفاً چند تکنیک و فرمول نمی‌دانید، اگر می‌خواهید قواعد کلی رسانه را بشناسید و مخاطب را درک کنید، اگر اجزای یک سیستم را منسجم می‌بینید و نگاه کل‌نگری به میدان رسانه دارید، بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب است.undefined
اگر نمی‌خواهید در پیچ‌وخم تولید محصول بمانید و از تحلیل‌های رسانه‌ای کم‌اعتبار و سلیقه‌ای گریزانید*، بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب است.undefined

اگر *از آسیب‌شناسی صرف خسته‌اید
و آمادۀ پیدا کردن راه حل‌های واقعی و خلاقانه و تاثیرگذاری در میدان رسانه هستید، بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب است.undefined

اگر میدان رسانه را شخصی و هنری نمی‌دانید و آماده‌ هستید که مسئولیت مقابله با تلاش‌های اقناعی، کمپین‌ها و روایت‌های افراد و گروه‌های دیگر را برعهده بگیرید، بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره برای شما مناسب است.undefined
اگر هوش اجتماعی بالایی دارید برای درک دیگران و موقعیت‌های اجتماعی، اگر در تعریف‌کردن داستان و روایت کردن ماجرا ذوق و استعداد دارید و اگر به یادگیری ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های طراحی تن می‌دهید، بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای اشاره دقیقاً برای شما مناسب است.undefined

undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۸:۰۵

thumbnail
undefined پس از گذراندن بوت‌کمپ اشاره، نگاه شما به مخاطب، محتوا، و تأثیرگذاری، مانند قبل نخواهد شد.
اگر شما نیز از دوره‌های تکراری رسانه‌ای خسته شده‌اید، در اشاره، *دانش‌های رسانه‌‌ای را یک بار، عمیق و عملی یاد بگیرید*. تفاوت دانش اصولی و دقیق با حرف‌های تکراری را در ویدیو ببینید...
برای ثبت‌نام در رویداد اشاره، تنها دو روز فرصت باقی است:https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk

برای اطلاعات بیشتر کانال مدرسه دقیقه را دنبال کنید.همه چیز درباره اشاره
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۰:۳۹

thumbnail
undefined️ چرا نامزدهای انتخابات وعده‌هایی می‌دهند که خودشان هم می‌دانند نشدنی است؟

مناظره میدانِ داده‌ها نیست؛ میدانِ تصاحب روایت است. برنده کسی نیست که آمار دقیق‌تر می‌گوید، کسی است که بتواند به‌خوبی بر ادراکات و احساسات مخاطب مخاطب اثر بگذارد و ضربه‌اش را به روایت رقیب بزند. در چنین شرایطی وقتی طرف مقابل نتواند ضربه را «برگرداند»، صحنه از دستش می‌رود.
در طراحی رسانه‌ای، مناظره را باید «نبرد کنترل قاب» دید؛ جایی که توان جابه‌جایی معنا، بسیار تعیین‌کننده‌تر از صحت آمار است. پس وعده‌ای داده می‌شود که به روایت غالب بنشیند و معنا را جا‌به‌جا کند، نه اینکه با آمار موجود قابل اثبات یا رد باشد.
یکی از سرفصل‌های دوره اشاره، طراحی کمپین است
undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۳:۱۳

undefined مسیر پذیرش در رویداد اشاره
هر متقاضی پس از ثبت‌نام، در سه مرحله ارزیابی می‌شود:
undefined بررسی سوابق و زمینه‌هارشته و مقطع تحصیلی، دانشگاه، تجربهٔ کار رسانه‌ای و دوره‌های پایهٔ گذرانده‌شده بررسی می‌شود.
undefined ارزیابی چالش ورودیکیفیت پاسخ به چالش ورودی طراحی‌شده، تصویر اولیه‌ای از نگاه تحلیلی و استعداد طراحی متقاضی به دست می‌دهد.
undefined مصاحبه تخصصیدر صورت کسب امتیاز لازم در دو مرحله‌ قبل، متقاضی به مصاحبه‌ تخصصی دعوت می‌شود تا درباره‌ انگیزه‌ها، تجربه‌ها و مسیر یادگیری‌اش صحبت شود.
در نهایت، فهرست پذیرش بر اساس امتیاز نهایی تدوین می‌شود و ۴۰ نفر اول برای حضور در بوت‌کمپ حضوری انتخاب خواهند شد.undefined
undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۱۴:۵۱

thumbnail
.undefined️ برند «ساعدی‌نیا» چگونه به ساعدی‌نیای معروف و موردعلاقهٔ کسانی که به لمیز و امثالش می‌رفتند، تبدیل شد؟
او می‌خواست بازار جدیدی در دل مخاطبان جدیدی پیدا کند؛ مخاطبانی که با طیف خریداران سوهان و سوغاتی‌های سنتی، تفاوت داشتند.این برند برای حضور و پیدا کردن مشتریان خود از بین جوانان تهرانی، دست به تغییرات و خلاقیت‌های تازه‌ای زد.
undefined️اول اینکه از یک فروشگاه صرفاً فروش محصولات تبدیل به مکانی برای نشستن، استقرار و اصطلاحاً پاتوق شدن شد. آن هم با عناصر و جزئیاتی که مورد پسند هم «مال‌روندگان» و هم مینی‌مال‌پسندان باشد.
undefined️مورد بعدی، تلاش برای جدید و متفاوت بودن محصولات با سایر فراورده‌های بازار بود. در کافه‌های ساعدی‌نیا، چیزی که همه جا پیدا شود، پیدا نمی‌شود و افراد برای تست کردن هم که شده یک بار به آن‌جا سری می‌زدند.
همچنین، تشابه برخی از آن‌ها با محصولات خارجی که شاید به راحتی در ایران قابل دسترس نباشد نیز از عوامل جذابیت این برند شد؛ آن هم با بسته‌بندی‌هایی که حس‌ باکلاس و خاص بودن در این قشرها را کاملاً تأمین می‌کرد.
بنابراین، ساعدی‌نیا از فروشنده‌ی موفق ولی سنتیِ سوهان‌های خوب در قم، تبدیل به برند و مکان‌ پر ماجرایی در پایتخت و از رقبای اصلی شعبات لمیز و این دست کافه‌های ونک به بالای تهران شد.
undefinedساعدى‌نيا و امثالش، نمونه يك برند تجارى هستندكه برند يا ريبرند می‌شوند. در رویداد اشاره، به اين نمونه‌ها گذرا اشاره می‌شود؛ اما تمركز اصلى بر كمپين‌های اجتماعى‌ و سياسی‌ است.


undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۶:۲۵

thumbnail
.undefined سهمیه صددرصدی بهترین چالش undefined
برای دبیرخانه رویداد اشاره، هیچ‌چیز به‌اندازهٔ کشف استعدادهای واقعی طراحی و تسهیل ورود آن‌ها به رویداد ارزشمند نیست.به همین جهت، همان‌طور که در گذشته بیان شده بود، صاحب بهترین چالش ورودی به انتخاب مدرسه دقیقه بورسیه صددرصدی برای شرکت در رویداد خواهد شد*.

undefined️ *آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال چالش ورودی، امروز ۲۳ آذر ماه است
undefined

undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۸:۰۶

مدرسه علوم رسانه‌ای دقیقه
undefined . undefined سهمیه صددرصدی بهترین چالش undefined برای دبیرخانه رویداد اشاره، هیچ‌چیز به‌اندازهٔ کشف استعدادهای واقعی طراحی و تسهیل ورود آن‌ها به رویداد ارزشمند نیست. به همین جهت، همان‌طور که در گذشته بیان شده بود، صاحب بهترین چالش ورودی به انتخاب مدرسه دقیقه بورسیه صددرصدی برای شرکت در رویداد خواهد شد*. undefined️ *آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال چالش ورودی، امروز ۲۳ آذر ماه است undefinedundefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره» ♾ مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه» ‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |
thumbnail
undefinedاعلام بورسیه جدید بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای «اشاره»
undefined بورسیه «جایزه ملی اثر» ویژه یک شرکت‌کننده اندیشکده‌ای
در مسیر طراحی و تربیت نیروی حرفه‌ای برای میدان رسانه، مهم‌ترین سرمایه هر دوره، «استعدادهای پرتلاش» هستند؛ کسانی که مسئله را می‌فهمند، می‌توانند آن را صورت‌بندی کنند و برای افکار عمومی، راه‌حل طراحی کنند.به همین دلیل، با افتخار اعلام می‌کنیم که یک سهمیه بورسیه جدید به بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای «اشاره» اضافه شده است:بورسیه صددرصدی «جایزه ملی اثر» برای یک شرکت‌کننده اندیشکده‌ای.این بورسیه با هدف حمایت از نخبگان اندیشگاهی مستعد و دغدغه‌مند طراحی شده است؛ دانشجویانی که فراتر از علاقه‌مندی عمومی به رسانه، توانایی تحلیل دقیق، نگاه طراحی‌محور و ظرفیت اثرگذاری حرفه‌ای در میدان افکار عمومی را دارند.

چه کسانی می‌توانند برای این بورسیه اقدام کنند؟دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر (در یکی از رشته‌های مرتبط علوم انسانی، ارتباطات، علوم رفتاری و حوزه‌های مرتبط با رسانه)افرادی که در اندیشکده‌ها سابقه فعالیت رسانه‌ای یا پژوهشی قابل ارائه دارند.و مهم‌تر از همه: کسانی که در چالش ورودی، توان طراحی و عمق نگاه خود را نشان می‌دهند.

نحوه انتخابپذیرش منتخب این بورسیه بر اساس معرفی دبیرخانه جایزه ملی اثر است. همچنین کیفیت پاسخ به چالش ورودی و نتیجه مصاحبه تخصصی در این پذیرش موثر است. معیار ما، «استعداد واقعی برای طراحی رسانه‌ای» است؛ نه صرفاً رزومه‌ پژوهشی یا مهارت‌های فنی.
undefined اگر در دانشگاه یا اندیشکده‌ای هستید و فکر می‌کنید می‌توانید در سطحی فراتر از تولید یا نقد، مسئولیت ذهنی «حل مسئله» تخصصی در افکار عمومی را به عهده بگیرید، این بورسیه برای شماست.
ثبت‌نام و ارسال چالش ورودیبرای دریافت فایل چالش ورودی و تکمیل فرم ثبت‌نام، از طریق لینک ثبت‌نام اقدام کنید.https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHk
در فرم ثبت‌نام در بخش کد معرف ثبت‌نام، عبارت «متقاضی بورسیه جایزه ملی اثر» را، به همراه نام اندیشکده‌ای که در آن مشغول هستید، بنویسید.
undefined بوت‌کمپ طراحی رسانه‌ای «اشاره»سه هفته یادگیری فشرده، شبیه‌سازی مسائل واقعی افکار عمومی، و رقابت حرفه‌ای، برای تبدیل شدن به طراح رسانه‌ای.
undefined لینک ثبت‌نام: https://survey.porsline.ir/s/ld8ushHkundefined مهلت ثبت‌نام 23 آذر
undefined رویداد تخصصی طراحی رسانه‌ای «اشاره»
مدرسۀ علوم رسانه‌ای «دقیقه»‌ | بله | اینستاگرام | تلگرام |

۹:۰۰