قرارگاه شهید حاجی زاده
#پویش_نذر_تسبیح #قرارگاه_شهید_حاجیزاده قصد دارد بهمناسبت چهلم رهبر شهید و شهدای جنگ تحمیلی سوم، نذر تسبیح در تجمعات شبانه، انجام دهد. به دو روش میتوانید در این پویش شرکت کنید: ۱. میتوانید هر مبلغی که مدنظر دارید را بهشمارهکارتهای قرارگاه واریز کنید، ما بهنیت شما تسبیحها را خریداری و آنها را از طریق گروههای فعال در تجمعات بهدست عزاداران خواهیم رساند. ۲. میتوانید خودتان تسبیحها را تهیه و عکسهای خود را برای ما بفرستید و در #پویش_نذر_تسبیح مشارکت کنید. برای ارسال تصاویر خود میتوانید با آیدی زیر درارتباط باشید:
️ @Mahdiyeh_ahmadi #قرارگاه_شهید_حاجیزاده #پویش_نذر_تسبیح
️ @gharargah_sh_hajizadeh
#گزارش_تصویری
همراهان گرامی قرارگاه شهید حاجیزاده، بالطف شما مبلغ هشت میلیون و ۴۰۰ هزارتومان، در #پویش_نذر_تسبیح جمعآوری شد.
بهنیت شما عزیزان، ۱۲۰۰ عدد تسبیح خریداری شد و در میان عزاداران رهبر شهید انقلاب، توزیع شد.
باشد که سیل صلواتهای مردم عزیز ایران، زمینهساز ظهور صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شود.
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #پویش_نذر_تسبیح #گزارش_تصویری
️ @gharargah_sh_hajizadeh
بهنیت شما عزیزان، ۱۲۰۰ عدد تسبیح خریداری شد و در میان عزاداران رهبر شهید انقلاب، توزیع شد.
باشد که سیل صلواتهای مردم عزیز ایران، زمینهساز ظهور صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شود.
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #پویش_نذر_تسبیح #گزارش_تصویری
۲.۶K
۹:۴۴
قرارگاه شهید حاجی زاده
۴۰ روز گذشت...
درخیابان، درمیدان، پشت لانچرها، در لابهلای کلمات، پشت چرخهای خیاطی برای دوختن پرچم ایرانمان، در آشپزخانهها برای پخت غذای رزمندگانمان...
این ۴۰ روز برای هرکسی بهنحوی گذشت، همه در تکاپو بودند، خیال هیچکس راحت نبود، هر شب، قبل از خواب به کارهای آن روز فکر میکردیم و به اینکه آیا فردا حیات ادامه دارد؟ یا نه؟
در این ۴۰ روز عزیزها از دست دادهایم، آشیانههای زیادی ویران شد، مدرسهها، دانشگاهها، بیمارستانها، مراکز علمی، پلها، محل کسب درآمد هموطنانمان، ویران شد. اما، امید همچنان زنده است، باید زنده بماند تا ایران از گزند از دشمنان حفظ بماند.
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده در این چهل روز بازتابدهنده روایتهای شما مخاطبان گرامی بود. حال منتظر تجربیات شما در این ۴۰ روز است. تجربیات این ۴۰ روز خود را به رشته تقریر، درآورید و آنها را برای ما ارسال کنید. راهارتباطی ما با شما، برای ارسال تجربیات ۴۰ روزه:
️ @Mahdiyeh_Ahmadi چهل روز روایت، چهل روز در کنار مردم #قرارگاه_شهید_حاجیزاده #پویش_چهل_روز_روایت
️ @gharargah_sh_hajizadeh
ا﷽
#پویش_چهل_روز_روایت
چهل روزچهل روز است که در شهر کوچکما هیچچیز شبیهبه قبل نیست، ساعت ۷ بعد از ظهر که میشود خیابانها کمکم خلوت میشود ومغازهها زودتر از معمول شهرهای بزرگ میبستند وطبق عادت چندین ساله شهر در سکوتی عمیق فرو میرفت.اما از چهل روز پیش تا بهحال حادثهای عظیم رخ داده، انگار آسمان به زمین آمده و ماه زمینیاش را بهآسمان برده ومردمی که دل توی دلشان نیست و از دوری ماه تابنده زندگیشان بیقراری میکنندچهل روز است خیابانهای شهر من پر شده از مردمی که نام خدا را فریاد میزنند و اللهاکبر گویان دربهدر دنبال پرچم ایران میگردند، هرچقدر بزرگتر بهتر.چهل روز است شب که میشود خیابان ها تاریک وآرام نیستند، روشنِ روشن، شبیه روز و پرصداتر از شلوغی روز.انگار ماه زمینیمان که رفته، شب و روز را بهخون خواهی او به چالش کشیدهاند. دیگر سرمای سوزناک شب یا برف ابتدای سال نو وبارش باران بهاری هیچ کدام کسی را خانهنشین نکرده. همان مادری که تا چهل روز پیش کودک خردسالش را از ترس سرما وبرف از خانه بیرون نمیآورد چهل شب است دست کودکش را گرفته و شال وکلاه کرده و به میعادگاه شبانه آورده است. میدان شهر دیگر همان عطر وبوی همیشگی را نمیدهد شبیه معرکه جنگ است.درست در خط مقدم، خط مقدمی که فقط سربازهای لباس سبز ندارد، خط مقدمی که از نوزاد یک ماه با کلاه کوچک سایزه صفر دارد تا مادری که ماه آخر بارداریش است و به جای استراحت وسط میدان پرچم به دست ایستاده. خط مقدمی که پیرمرد ۹۰ ساله با عصا دارد و لیدر تکبیر و شعار شدهاست.پسران بازیگوشی را دارد که به عمرشان نشده بود چهارشنبه سوری از ترقههایشان بگذرند وآمدند وپرچم دشمنان وطن را با ذوق به آتش کشیدند و فریاد پیروزی از دهان یخزدهشان تا آن سوی کوهها بلند شد.سربازان رهبر شهید چهل روز است نام او را فریاد میزنند ومیدانند از آن سوی هفت آسمان فرمانده حواسش به همه چیز هست.ما هم دلمان قرص است بهخدای قرص کامل ماه که پیروزی نزدیک است. نصر من الله وفتح قریب
" />
الهام امیری
گوشهای از خاک وطن، خوانسار
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #پویش_چهل_روز_روایت
️ @gharargah_sh_hajizadeh
#پویش_چهل_روز_روایت
چهل روزچهل روز است که در شهر کوچکما هیچچیز شبیهبه قبل نیست، ساعت ۷ بعد از ظهر که میشود خیابانها کمکم خلوت میشود ومغازهها زودتر از معمول شهرهای بزرگ میبستند وطبق عادت چندین ساله شهر در سکوتی عمیق فرو میرفت.اما از چهل روز پیش تا بهحال حادثهای عظیم رخ داده، انگار آسمان به زمین آمده و ماه زمینیاش را بهآسمان برده ومردمی که دل توی دلشان نیست و از دوری ماه تابنده زندگیشان بیقراری میکنندچهل روز است خیابانهای شهر من پر شده از مردمی که نام خدا را فریاد میزنند و اللهاکبر گویان دربهدر دنبال پرچم ایران میگردند، هرچقدر بزرگتر بهتر.چهل روز است شب که میشود خیابان ها تاریک وآرام نیستند، روشنِ روشن، شبیه روز و پرصداتر از شلوغی روز.انگار ماه زمینیمان که رفته، شب و روز را بهخون خواهی او به چالش کشیدهاند. دیگر سرمای سوزناک شب یا برف ابتدای سال نو وبارش باران بهاری هیچ کدام کسی را خانهنشین نکرده. همان مادری که تا چهل روز پیش کودک خردسالش را از ترس سرما وبرف از خانه بیرون نمیآورد چهل شب است دست کودکش را گرفته و شال وکلاه کرده و به میعادگاه شبانه آورده است. میدان شهر دیگر همان عطر وبوی همیشگی را نمیدهد شبیه معرکه جنگ است.درست در خط مقدم، خط مقدمی که فقط سربازهای لباس سبز ندارد، خط مقدمی که از نوزاد یک ماه با کلاه کوچک سایزه صفر دارد تا مادری که ماه آخر بارداریش است و به جای استراحت وسط میدان پرچم به دست ایستاده. خط مقدمی که پیرمرد ۹۰ ساله با عصا دارد و لیدر تکبیر و شعار شدهاست.پسران بازیگوشی را دارد که به عمرشان نشده بود چهارشنبه سوری از ترقههایشان بگذرند وآمدند وپرچم دشمنان وطن را با ذوق به آتش کشیدند و فریاد پیروزی از دهان یخزدهشان تا آن سوی کوهها بلند شد.سربازان رهبر شهید چهل روز است نام او را فریاد میزنند ومیدانند از آن سوی هفت آسمان فرمانده حواسش به همه چیز هست.ما هم دلمان قرص است بهخدای قرص کامل ماه که پیروزی نزدیک است. نصر من الله وفتح قریب
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #پویش_چهل_روز_روایت
۲.۸K
۱۰:۴۶
#اطلاعیه
قرارگاه شهید حاجیزاده، برای راهاندازی مهدکودک و غرفه کودک در محدوده میدان حضرت ولیعصر (عج)، نیاز به مربی خانم بهصورت جهادی دارد.
غرفه کودک، هرشب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ برقرار است.
امکان انتخاب روزهای حضور وجود دارد. 
برای هماهنگی حضور با آیدی زیر درارتباط باشید:@mirataei
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #اطلاعیه
️ @gharargah_sh_hajizadeh
قرارگاه شهید حاجیزاده، برای راهاندازی مهدکودک و غرفه کودک در محدوده میدان حضرت ولیعصر (عج)، نیاز به مربی خانم بهصورت جهادی دارد.
برای هماهنگی حضور با آیدی زیر درارتباط باشید:@mirataei
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #اطلاعیه
۷.۶K
۱۱:۴۸
ا﷽
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده در روزهای جنگ رمضان، به منظور پاسخ دادن به نیازهای مخاطبین محترم در مواجهه با جنگ رسانهای، هجمه اخبار ضد و نقیض و همچنین حوادث جنگ کانالهای زیر را تأسیس کرده است:
فکت چکدر این روزها، تشخیص صحت اخبار سخت شده است؛ حجم زیاد اخبار و همچنین دسترسیهای محدود موجب شده تا فرصت صحتسنجی و بررسی دقیق محتواها سلب شود و اینجاست که فکت چک به شما کمک میکند: جایی برای راستی آزمایی اخبار جنگ
️ https://ble.ir/war_factcheck
نجاتنجات، محلی برای آموزشهای اولیه در شرایط جنگ است. مواجهه با حوادث جنگ، تنظیم زیست متناسب با جنگ، مدیریت نگرانی و فرسایش جنگ در محیط خانواده نیازمند مهارت است. نجات در این بخش به شما کمک میکند: تمرین تابآوری در روزهای سخت
️ https://ble.ir/nejaaat
ضدپهلوی| Zapahlaviضدپهلوی، بستری برای بررسی ریشهها، واقعیتها و پشت صحنههای خاندان پهلوی است. این روزها بیش از پیش لازم است تاریخ خود را بشناسیم و حقایق را تبیین کنیم. مخصوصا درباره خاندان پهلوی، رضاخان تا شاهزاده فراری، که این روزها مشغول جعل تاریخ هستند و اینجا ضدپهلوی به شما کمک میکند: نمایش زاویهای روشن از تاریخ
️ https://ble.ir/Z_PAHLAVI
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #فکت_چک#نجات#ضد_پهلوی
️ @gharargah_sh_hajizadeh
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده در روزهای جنگ رمضان، به منظور پاسخ دادن به نیازهای مخاطبین محترم در مواجهه با جنگ رسانهای، هجمه اخبار ضد و نقیض و همچنین حوادث جنگ کانالهای زیر را تأسیس کرده است:
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #فکت_چک#نجات#ضد_پهلوی
۲.۵K
۱۵:۵۸
ا﷽
یک جایی گفته بودی من را برای داوری بین زن و مرد حکَم نکنید.من در این زمینه عدالت ندارم. حق را به زن میدهم.گفته بودی درباره بچه ها هم حساسم.خیلی زود متأثر میشوم.
کسی درباره شما میگفت در مجلس عقد پسرتان وقتی دیدی توی قسمت زنانه فرش زیر پای بچهای جمع شده بود و باعث زمین خوردن و زخمی شدنش شد؛ خودت دست به کار شدی تا درستش نکردی نرفتی.یا یک جایی گفته بودی در سیل فردوسِ سیستان و بلوچستان وقتی از دور زن و مردی را دیدی که آواره شده بودند و دختری هم در بغل پدر بود، گمان کرده بودی که حتماً بچه خواب است اما وقتی نزدیکشان رفتی برای کمک دیدی پیکر بیجان دخترک را روی دست گرفته اند و حالت خیلی خراب شده.
داشتم فکر میکردم ترکیب این دو حساسیت و نگاه ویژه به زنان و بچهها، حتما باید شما را اصطلاحا خیلی دختری کرده باشد.مثلا حتماً تاب و تحمل دیدن ترس دختربچهها را نداشتهای.جیغ زدنشانیا فرار کردنشانیا زمین خوردن و خاکی شدن لباس هایشان.قابل تصور است که اگر این صحنهها میدیدی چقدر بههم میریختی.مثلاً فکر کن میشنیدی یا میدیدی یک جایی، یک روزی در مدرسهای،دختر بچههای کوچک و ظریف که مقنعههای سفید نوار دوزی شده تا کمرشان آمده و صورت کوچک و گندمی و سبزهشان در بین آن گم شده، با چشمهای خندانی که خدا در آن ها سرمه کشیده، در حیاط این طرف و آن طرف میدوند.چندتایی هم نشستهاند و لقمههایشان را میخورند و ماجرای مهمانی دیشب را برای هم تعریف میکنند.یا آن یکی که زیر تکدرخت مدرسه دستش به گیسِ بافتهاش است و دارد گل سر پاپیونی تازهاش را به دوستش نشان میدهد.فکر کن دیده یا شنیده باشی که یکباره صدای ناآشنایی چشم بچهها را دنبال هواپیمایی در آسمان میچرخاند که به هم نشانش بدهند و با آن زبانِ گرمِ بندری بگویند:" نیگا کُن! سی چی اینقدر پایین پریده؟"
اما چند لحظه بعد صدای ممتد سوت و غرش در آسمان تبدیل شود به صدای فروریختن ساختمان و یک غبار سنگین خاکستری رنگ در هوا و لرزیدن زمین زیر پایشان و گم کردن "دوستِ جون جونی" و صدای جیغ آمیخته به گریه و دویدن سمت نمازخانه و...بگذریم!از صدای انفجار دوم و نا امیدی از نجات پیدا کردن در لحظه های آخر و و فکر کردن به آخرین بوسه گرم مادر و براای آخرین بار از قلمدوش پدر شهر را دیدن و پشیمانی از دعوا سر اسباببازی و خوارکی با برادر کوچک توی خانه و ...از اینها هم بگذریم!ببخشید عزیزدلم.ببخشید "آقاجون"نمیخواستم روز ولادتی برایت روضه بخوانم.میخواستم بگویم خوب شد که رفتی!چون من مطمئنم شما نمیتوانستی با داغ دختران مدرسه شجره طیبه و آن چشمهای زیبای مینابی کنار بیایی...من مطمئنم شما خیلی خیلی دختری بودی.روز دخترانتان مبارک...

" />
هــ دوچشم | @hedocheshm
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده
️ @gharargah_sh_hajizadeh
یک جایی گفته بودی من را برای داوری بین زن و مرد حکَم نکنید.من در این زمینه عدالت ندارم. حق را به زن میدهم.گفته بودی درباره بچه ها هم حساسم.خیلی زود متأثر میشوم.
کسی درباره شما میگفت در مجلس عقد پسرتان وقتی دیدی توی قسمت زنانه فرش زیر پای بچهای جمع شده بود و باعث زمین خوردن و زخمی شدنش شد؛ خودت دست به کار شدی تا درستش نکردی نرفتی.یا یک جایی گفته بودی در سیل فردوسِ سیستان و بلوچستان وقتی از دور زن و مردی را دیدی که آواره شده بودند و دختری هم در بغل پدر بود، گمان کرده بودی که حتماً بچه خواب است اما وقتی نزدیکشان رفتی برای کمک دیدی پیکر بیجان دخترک را روی دست گرفته اند و حالت خیلی خراب شده.
داشتم فکر میکردم ترکیب این دو حساسیت و نگاه ویژه به زنان و بچهها، حتما باید شما را اصطلاحا خیلی دختری کرده باشد.مثلا حتماً تاب و تحمل دیدن ترس دختربچهها را نداشتهای.جیغ زدنشانیا فرار کردنشانیا زمین خوردن و خاکی شدن لباس هایشان.قابل تصور است که اگر این صحنهها میدیدی چقدر بههم میریختی.مثلاً فکر کن میشنیدی یا میدیدی یک جایی، یک روزی در مدرسهای،دختر بچههای کوچک و ظریف که مقنعههای سفید نوار دوزی شده تا کمرشان آمده و صورت کوچک و گندمی و سبزهشان در بین آن گم شده، با چشمهای خندانی که خدا در آن ها سرمه کشیده، در حیاط این طرف و آن طرف میدوند.چندتایی هم نشستهاند و لقمههایشان را میخورند و ماجرای مهمانی دیشب را برای هم تعریف میکنند.یا آن یکی که زیر تکدرخت مدرسه دستش به گیسِ بافتهاش است و دارد گل سر پاپیونی تازهاش را به دوستش نشان میدهد.فکر کن دیده یا شنیده باشی که یکباره صدای ناآشنایی چشم بچهها را دنبال هواپیمایی در آسمان میچرخاند که به هم نشانش بدهند و با آن زبانِ گرمِ بندری بگویند:" نیگا کُن! سی چی اینقدر پایین پریده؟"
اما چند لحظه بعد صدای ممتد سوت و غرش در آسمان تبدیل شود به صدای فروریختن ساختمان و یک غبار سنگین خاکستری رنگ در هوا و لرزیدن زمین زیر پایشان و گم کردن "دوستِ جون جونی" و صدای جیغ آمیخته به گریه و دویدن سمت نمازخانه و...بگذریم!از صدای انفجار دوم و نا امیدی از نجات پیدا کردن در لحظه های آخر و و فکر کردن به آخرین بوسه گرم مادر و براای آخرین بار از قلمدوش پدر شهر را دیدن و پشیمانی از دعوا سر اسباببازی و خوارکی با برادر کوچک توی خانه و ...از اینها هم بگذریم!ببخشید عزیزدلم.ببخشید "آقاجون"نمیخواستم روز ولادتی برایت روضه بخوانم.میخواستم بگویم خوب شد که رفتی!چون من مطمئنم شما نمیتوانستی با داغ دختران مدرسه شجره طیبه و آن چشمهای زیبای مینابی کنار بیایی...من مطمئنم شما خیلی خیلی دختری بودی.روز دخترانتان مبارک...
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده
۲.۵K
۱۶:۲۳
بازارسال شده از ضدپهلوی | zpahlavi
#هفته_نامه
@Z_PAHLAVI
۱۲
۱۶:۵۷
#اطلاعیه
معمولاً تو خونه همه خانوادههایی که بچه دارن، یک کشویی هست که توش کلی مدادرنگی نصفه و نیمه هست. #قرارگاه_شهید_حاجیزاده مدتی هست که در یکی از میادین شهر تهران، غرفه کودک داره و اونجا بچهها میان و حس و حالشون رو نقاشی میکنن.
ما میخوایم برای صرفهجویی در هزینهها، تو این روزهایی که باید حواسمون به صرفهجویی در همه ابعاد زندگی باشه، مدادرنگیهای شما رو جمع کنیم و تو غرفه دوباره استفاده کنیم.
اگر شما هم قصد دارید در این کار خیر با ما همراه باشید و بهزندگی بچهها رنگ بدید، با آیدی زیر جهت تحویل مدادرنگیها درارتباط باشید:
@mirataei
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #اطلاعیه #گزارش_تصویری
️ @gharargah_sh_hajizadeh
@mirataei
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #اطلاعیه #گزارش_تصویری
۵.۱K
۱۷:۱۱
#اطلاعیه
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده به منظور دایر کردن مهدکودک برای کودکان خانوادههای آسیبدیده جنگ، از متخصصان حوزه کودک، و مربیان مهدکودک در تهران برای حضور در مهدکودک دعوت بههمکاری میکند.مکان هتل انقلاب تهران. ساعت فعالیت 14 الی 17
اگر تمایل بهفعالیت با مجموعه ما را دارید، به آیدی زیر پیام دهید:@rahiangraphy
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #اطلاعیه
️ @gharargah_sh_hajizadeh
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده به منظور دایر کردن مهدکودک برای کودکان خانوادههای آسیبدیده جنگ، از متخصصان حوزه کودک، و مربیان مهدکودک در تهران برای حضور در مهدکودک دعوت بههمکاری میکند.مکان هتل انقلاب تهران. ساعت فعالیت 14 الی 17
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده #اطلاعیه
۹۹۰
۱۴:۵۲
بسماللهالرحمنالرحیم
صد روز گذشته، اما شاید بهتر باشد بگویم یک سال بر ما گذشت؛ یک سال از روزی که صدای هولناک برخورد موشک و انفجار در خیابانهای ایران پیچید. پیش از این، چنین تجربهای برای ما غریبه بود و صحنههای ویرانی و پیکرهای درهمشکسته را تنها در فیلمها و اخبار غزه میدیدیم. اما اینبار، حواس پنجگانهمان تمامقد آن را لمس کرد؛ شدت انفجار، خانههای ویرانشده، کودکان زخمی و زنان و مردان شهید.
در این صد روز، داغِ پدر بیش از هر اتفاق دیگری بر شانههایمان سنگینی میکند؛ داغی که ملت ایران را مبعوث کرد و خیابان را به خانه ما تبدیل کرده است. ما بیمی از خرابیها نداریم؛ چرا که سقف ما آسمان است و فرش ما آسفالت خیابان.
«قرارگاه شهید حاجیزاده» در این مدت کجا بود؟شاید بپرسید چرا فعالیتهای قرارگاه در این مدت کمتر دیده شد؟ در پاسخ باید گفت که اگرچه حضور رسانهای ما کمرنگتر بود، اما کارگروههای تخصصی ما در بخشهای مختلف به صورت میدانی فعال بودهاند:
مهدکودکهای موقت: نیروهای قرارگاه در سطح شهر تهران اقدام به برپایی مهدکودک کردند تا بستری برای آرامش خانوادهها و سرگرمی کودکان فراهم شود.خدماترسانی میدانی: جمعی از دوستان ما با حضور در محل اسکان خانوادههای آسیبدیده (هتلها)، شبانهروز در کنار عزیزانی بودهاند که خانه و کاشانه یا عزیزان خود را در این مسیر از دست دادهاند.
دعوت به یاریطبق رصد کارگروه ما، بسیاری از این خانوادهها اکنون که خانههایشان در مرحله بازسازی است، فاقد ابتداییترین لوازم زندگی (مانند گاز، یخچال، فرش، تلویزیون و...) هستند.
ما قصد داریم با یاری شما همراهان گرامی، بخشی از این نیازها را تأمین کنیم. کمکهای شما میتواند امید را به زندگی این آسیبدیدگان بازگرداند.
شماره کارت برای واریز هدایا:۶۲۱۹۸۶۱۹۶۲۷۸۰۷۱۳بهنام: مهدیه احمدی کتج
ارسال وسایل:اگر قصد اهدای وسایل منزل را دارید، لطفاً با آیدی زیر در ارتباط باشید:@zzbija
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده#اطلاعیه
@gharargah_sh_hajizadeh
صد روز گذشته، اما شاید بهتر باشد بگویم یک سال بر ما گذشت؛ یک سال از روزی که صدای هولناک برخورد موشک و انفجار در خیابانهای ایران پیچید. پیش از این، چنین تجربهای برای ما غریبه بود و صحنههای ویرانی و پیکرهای درهمشکسته را تنها در فیلمها و اخبار غزه میدیدیم. اما اینبار، حواس پنجگانهمان تمامقد آن را لمس کرد؛ شدت انفجار، خانههای ویرانشده، کودکان زخمی و زنان و مردان شهید.
در این صد روز، داغِ پدر بیش از هر اتفاق دیگری بر شانههایمان سنگینی میکند؛ داغی که ملت ایران را مبعوث کرد و خیابان را به خانه ما تبدیل کرده است. ما بیمی از خرابیها نداریم؛ چرا که سقف ما آسمان است و فرش ما آسفالت خیابان.
«قرارگاه شهید حاجیزاده» در این مدت کجا بود؟شاید بپرسید چرا فعالیتهای قرارگاه در این مدت کمتر دیده شد؟ در پاسخ باید گفت که اگرچه حضور رسانهای ما کمرنگتر بود، اما کارگروههای تخصصی ما در بخشهای مختلف به صورت میدانی فعال بودهاند:
مهدکودکهای موقت: نیروهای قرارگاه در سطح شهر تهران اقدام به برپایی مهدکودک کردند تا بستری برای آرامش خانوادهها و سرگرمی کودکان فراهم شود.خدماترسانی میدانی: جمعی از دوستان ما با حضور در محل اسکان خانوادههای آسیبدیده (هتلها)، شبانهروز در کنار عزیزانی بودهاند که خانه و کاشانه یا عزیزان خود را در این مسیر از دست دادهاند.
دعوت به یاریطبق رصد کارگروه ما، بسیاری از این خانوادهها اکنون که خانههایشان در مرحله بازسازی است، فاقد ابتداییترین لوازم زندگی (مانند گاز، یخچال، فرش، تلویزیون و...) هستند.
ما قصد داریم با یاری شما همراهان گرامی، بخشی از این نیازها را تأمین کنیم. کمکهای شما میتواند امید را به زندگی این آسیبدیدگان بازگرداند.
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده#اطلاعیه
۲.۷K
۱۹:۳۵
#دعوت_به_یاری
طبق رصد کارگروه ما، بسیاری از این خانوادهها اکنون که خانههایشان در مرحله بازسازی است، فاقد ابتداییترین لوازم زندگی (مانند گاز، یخچال، فرش، تلویزیون و...) هستند. ما قصد داریم با یاری شما همراهان گرامی، بخشی از این نیازها را تأمین کنیم.
کمکهای شما میتواند امید را به زندگی این آسیبدیدگان بازگرداند.
شماره کارت برای واریز هدایا: ۶۲۱۹۸۶۱۹۶۲۷۸۰۷۱۳ بهنام: مهدیه احمدی کتج
ارسال وسایل: اگر قصد اهدای وسایل منزل را دارید، لطفاً با آیدی زیر در ارتباط باشید: @zzbija
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده#اطلاعیه
️ @gharargah_sh_hajizadeh
طبق رصد کارگروه ما، بسیاری از این خانوادهها اکنون که خانههایشان در مرحله بازسازی است، فاقد ابتداییترین لوازم زندگی (مانند گاز، یخچال، فرش، تلویزیون و...) هستند. ما قصد داریم با یاری شما همراهان گرامی، بخشی از این نیازها را تأمین کنیم.
کمکهای شما میتواند امید را به زندگی این آسیبدیدگان بازگرداند.
#قرارگاه_شهید_حاجیزاده#اطلاعیه
۷۴۹
۱۷:۱۲