عزیزم ریکت ها بالا باشه میدم
🩷
۷۸۸
۱۳:۰۰
چرا لفت:)؟
۷۸۸
۱۳:۱۳
تاریخ امروز و دیدین؟!
⁰⁴/⁰⁵/⁰⁶
خیلی قشنگه 🫠🫳
⁰⁴/⁰⁵/⁰⁶
خیلی قشنگه 🫠🫳
۸۰۰
۱۳:۴۲
بازارسال شده از 𝓐𝓗𝓞𝓞
به نام حامی حامیم🫂
رمان سهم من از تو🫵
🩹
رمان جذاب و هیجانی در بله🥹
قسمتی از این رمان:
فاطمه=<از این دختره مرادی خیلی بدم میاد>
مهتاب مرادی=<باید هر جور شده اینا رو از هم زده
کنم>
علیرضا=<خودت کمرنگش میکنی یا با روش خودم
کم رنگش کنم؟>
حامی=<بیا..هقق..بیمارستان..هقق..امام خمینی>
یسنا=<من عاشق...اومم...علیرضام>
عاطفه=<اه اه چندش بازی رو تمومش کنید>
طناز=<همش دروغ بود؟>
شروین=<خداحافظ قصه ی ناتموم من>
با حضور=
حامیم🤍
شروین حاجی پور🤍
علیرضا ریاضی🤍
برای خوندن این رمان هیجان انگیز و زیبا ی
سر بزن قول میدم پشیمون نشی🤍
@RomanHamim
لینک چنل جذابمون🤍
رمان سهم من از تو🫵
رمان جذاب و هیجانی در بله🥹
قسمتی از این رمان:
فاطمه=<از این دختره مرادی خیلی بدم میاد>
مهتاب مرادی=<باید هر جور شده اینا رو از هم زده
کنم>
علیرضا=<خودت کمرنگش میکنی یا با روش خودم
کم رنگش کنم؟>
حامی=<بیا..هقق..بیمارستان..هقق..امام خمینی>
یسنا=<من عاشق...اومم...علیرضام>
عاطفه=<اه اه چندش بازی رو تمومش کنید>
طناز=<همش دروغ بود؟>
شروین=<خداحافظ قصه ی ناتموم من>
با حضور=
حامیم🤍
شروین حاجی پور🤍
علیرضا ریاضی🤍
برای خوندن این رمان هیجان انگیز و زیبا ی
سر بزن قول میدم پشیمون نشی🤍
@RomanHamim
لینک چنل جذابمون🤍
۶
۱۸:۱۳
#ماه_زیبای_من#My_beautifully_moon#part_18حامی: بله بله.علیرضا: واییی حامی من دیگه برا این دختر مردم یه کاری کن.حامی: نمیر داداش اوکی میشه بمیری که نمیتونی باهاش ازدواج کنی ( با خنده )علیرضا: حامی داری دیوونم میکنی اه.کمند: حاضری؟هانا: آره بریم.رفتیم بیرون از اتاق و حامی اینا هم منتظر ما بودن.حامی: بریم؟علیرضا: آرهکمند: آره هانا: آرهحامی: خب پس بریم.همه: بریم.حامی: کمندمکمند: جانمحامی: با بلوتوث وصل شو.کمند: اوکی عزیزم.کمند: چی بزارم؟هانا: قلل منی خوبه به نظر من.کمند: همه اوکید؟حامی و علیرضا: آره.کمند: قلب منی رو گذاشتم؛(تموم زندگیم برای تو تموم من قلب من فدای تو هوام شدی دوام شدی من جی بشم برای تو...)کمند:هانا به طوری که کسی نفهمه به علیرضا اشاره میکرد.من فهمیده بودم.عشق در یک نگاه و عشق دو طرفه.عالیه.بنظرم خیلی باهم قشنگن.هانا:یجوری که هیچکی نفهمه به علیرضا اشاره میکردم.خب دوسش دارم.عشق در نگاه اول.ولی نمیدونم اون دوسم داره یا نه.ادامه دارد...
۸۳۱
۹:۲۵
ماه زیبای من / My beautiful moon
#ماه_زیبای_من #My_beautifully_moon #part_18 حامی: بله بله. علیرضا: واییی حامی من دیگه برا این دختر مردم یه کاری کن. حامی: نمیر داداش اوکی میشه بمیری که نمیتونی باهاش ازدواج کنی ( با خنده ) علیرضا: حامی داری دیوونم میکنی اه. کمند: حاضری؟ هانا: آره بریم. رفتیم بیرون از اتاق و حامی اینا هم منتظر ما بودن. حامی: بریم؟ علیرضا: آره کمند: آره هانا: آره حامی: خب پس بریم. همه: بریم. حامی: کمندم کمند: جانم حامی: با بلوتوث وصل شو. کمند: اوکی عزیزم. کمند: چی بزارم؟ هانا: قلل منی خوبه به نظر من. کمند: همه اوکید؟ حامی و علیرضا: آره. کمند: قلب منی رو گذاشتم؛ (تموم زندگیم برای تو تموم من قلب من فدای تو هوام شدی دوام شدی من جی بشم برای تو ...) کمند: هانا به طوری که کسی نفهمه به علیرضا اشاره میکرد. من فهمیده بودم. عشق در یک نگاه و عشق دو طرفه. عالیه. بنظرم خیلی باهم قشنگن. هانا: یجوری که هیچکی نفهمه به علیرضا اشاره میکردم. خب دوسش دارم. عشق در نگاه اول. ولی نمیدونم اون دوسم داره یا نه. ادامه دارد...
پارت جدید تقدیم نگاهتون 🤍🫠
۸۲۸
۹:۲۵
ریکت ها ۹ بشه میریم پارت بعد 🤍
۸۵۹
۹:۲۵
1. اوییی فداتشممم گرلمم 🥺🩷
چشم بیشتر میزارم.
2 . گرلم الان زوده ولی چشم حتما
🩹
چشم بیشتر میزارم.
2 . گرلم الان زوده ولی چشم حتما
۹۵۹
۹:۲۹
ماه زیبای من / My beautiful moon
رمانم چطوره؟ عالی <
> افتضاح <
>
فداتون شم 

۹۵۷
۹:۳۱
ماه زیبای من / My beautiful moon
#ماه_زیبای_من #My_beautifully_moon #part_18 حامی: بله بله. علیرضا: واییی حامی من دیگه برا این دختر مردم یه کاری کن. حامی: نمیر داداش اوکی میشه بمیری که نمیتونی باهاش ازدواج کنی ( با خنده ) علیرضا: حامی داری دیوونم میکنی اه. کمند: حاضری؟ هانا: آره بریم. رفتیم بیرون از اتاق و حامی اینا هم منتظر ما بودن. حامی: بریم؟ علیرضا: آره کمند: آره هانا: آره حامی: خب پس بریم. همه: بریم. حامی: کمندم کمند: جانم حامی: با بلوتوث وصل شو. کمند: اوکی عزیزم. کمند: چی بزارم؟ هانا: قلل منی خوبه به نظر من. کمند: همه اوکید؟ حامی و علیرضا: آره. کمند: قلب منی رو گذاشتم؛ (تموم زندگیم برای تو تموم من قلب من فدای تو هوام شدی دوام شدی من جی بشم برای تو ...) کمند: هانا به طوری که کسی نفهمه به علیرضا اشاره میکرد. من فهمیده بودم. عشق در یک نگاه و عشق دو طرفه. عالیه. بنظرم خیلی باهم قشنگن. هانا: یجوری که هیچکی نفهمه به علیرضا اشاره میکردم. خب دوسش دارم. عشق در نگاه اول. ولی نمیدونم اون دوسم داره یا نه. ادامه دارد...
ریکتاتون کوشن
؟
۹۵۳
۹:۳۱