thumbnail
#دفاعیه رساله دکتری
عنوان: صورت‌بندی هنر در نظریه فرهنگی حکمت‌بنیان با تطبیق بر هنر انقلاب اسلامی
دانشجو: محسن جوهریدانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)
زمان: سه‌شنبه | ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ | ساعت: ۸:۳۰ صبح مکان: سالن شهید مطهری (ره) کلاس ۲۲۴
معرفی مختصر: یکی از لوازم تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی، رشد و بالندگی هنر برآمده از انقلاب است. از سوی دیگر، رشد هنر انقلاب نیز در گروی نظرورزی پیرامون آن بر اساس یک نظریه فرهنگیِ مبتنی بر پایه‌های معرفت دینی است. رساله حاضر درصدد آن است که از طریق بسط و توسعه نظریه فرهنگی حکمت بنیان و دلالت‌یابی آن در حوزه هنر، به واکاوی موضوع هنر انقلاب اسلامی بپردازد. در این پژوهش از روش قیاسی برای تحلیل مباحث معرفتی و بسط نظریه فرهنگی حکمت‌بنیان و از روش فراترکیب برای انسجام‌بخشی به چیستی هنر انقلاب اسلامی استفاده شده است.
پ.ن: تبریک و خداقوت به آقا محسن گل undefined
@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۱:۱۹

thumbnail
چرا نویسندگان و شاعران جبهه ادبیات انقلاب اسلامی را دوست داریم؟ولی معظم فقیه پاسخ می‌دهند.@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۰:۰۶

thumbnail
اولین دوره ملی کسب و‌کار روایت گری و تجربه نگاریرویداد کلی آموزشی با محوریت کارکرد تجربه نگاری در مدیریت کلان کشوری
undefinedمزایای دوره:-با حضور اساتید ملی-شرکت در کارگاه‌های تجربه نگاری به صورت گروهی- اعطای گواهینامه دانشگاهی-دوره همزمان مجازی- ایجاد بستر همکاری برای شرکت کنندگان ممتاز دوره
undefinedظرفیت محدودundefined#مشهد: #پژوهشکده_شهید_صدر
undefinedزمان برگزاری: ۹ اسفند ماه ۱۴۰۳ساعت ۸ صبح الی اذان مغرب
undefinedهزینه ثبت نام: ۴۰۰ هزار تومان

undefinedثبت نام اولیه:https://survey.porsline.ir/s/zUfBBHyo
ble.ir/join/NzBiYmQwYT

۸:۲۹

thumbnail
#تازه_های_نشر«پژوهش‌های فقهی در
مسائل زنان و خانواده»

سیدضیاء مرتضوی

۶۰۸ صفحه – اسفند ۱۴۰۳
قم - نشر بوستان کتاب

محورهای اصلی موضوع پژوهش:
نقش معرفتی فقیه در اجتهاد مسائل زنان،  اصول نظام حقوقی زن و خانواده، حجاب و مسئولیت دولت،مسئولیت دولت با دو رویکرد (میزگرد)،نگاه زن به مرد بیگانه،پیشینه وجوب پوشش مو،جواز قضاوت زنان،مرجعیت زنان،سخنگویی زنان،اختیارات دولت در مسائل خانواده، چندهمسری،اذن همسر در خروج زن از خانه،عقد نوشتاری در ازدواج و طلاق،عبادت زنان، روزه داری زنان،حضور در مساجد، جماعات و حج.
ویژگی مشترک مباحث کتاب، نگاه‌های تازه‌ در نوع موضوعات است؛ با پای‌بندی به موازین فقهی و روش‌های اجتهادی،  و ارزیابی برخی دیدگاه‌های مشهور فقهی.کوشش اصلی کتاب در طرح دیدگاه‌ها و تحلیل‌های متمایز یا حمایت از برخی دیدگاه‌های تازه بوده است.@szmortazavi
@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۴:۳۱

thumbnail
undefined دومین همایش علمی هیئت و آیین‌های مذهبی
undefined ارائه مقالات در پنل‌های تخصصی و قدردانی از مقالات برگزیده
undefined با حضور مهمانان ویژه:آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقریحاج غلامرضا سازگاردکتر حسین سیمایی صرافحجت‌الاسلام محمد قمیدکتر محمدمهدی طهرانچی
undefined با اجرای نجم‌الدین شریعتی
undefined با میزهای تخصصی:(به صورت همزمان از ساعت ۱۰ الی ۱۲)۱. مبانی، ساختار و ماهیت هیئت: حجت‌الاسلام دکتر #حمید_پارسانیا۲. هیئت، فرهنگ و هویت: دکتر #حسین_کچوئیان۳. هیئت و رسانه: دکتر #ابراهیم_فیاض۴. آسیب‌شناسی و پژوهش‌های کاربردی هیأت: دکتر #علی_انتظاری۵. نقش‌آفرینی سیاسی اجتماعی هیئت: دکتر #سیدحسین_شهرستانی۶. هیئت، بانوان و خانواده: دکتر #عظیم‌زاده_اردبیلی
undefined همراه با قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات
undefined زمان: پنج‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۳، ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰
undefined مکان: تهران، خیابان شهید مطهری، نبش خیابان شهید مفتح، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران
undefined پذیرش: از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۰۸:۰۰
دبیر علمی همایش: استاد پارسانیاundefined روایت اجتماعی هیئت undefined
undefined ثبت‌نام و حضور در همایش
undefined مرکز تخصصی احیاء امرundefined @ehyamr
ble.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۴:۰۴

thumbnail
undefined رهبر انقلاب: اول انقلاب برای قاری‌های خارجی شرط کرده بودیم که تهران که می‌آیید ریش نگهدارید و همۀ قاری‌های معروف قبول می‌کردند
undefinedقاری‌های خودمان باید این موضوع را رعایت کنند. محاسن شکلِ اهل صلاح است. مسئلۀ لباس هم همین‌طور است؛ قاری ما نباید لباس خارجی‌ها را بپوشد. شما ایرانی هستید!@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۲۰:۴۲

thumbnail
undefined نشست تخصصی مدارس مسجد محور "چرایی، چالش ها و راهکارها"
با حضور:undefined مجید یوسفیکارشناس حوزه مدارس مسجد محورundefinedمحمدجواد نوروزیمدیر اندیشکده تعلیم و تربیت
undefined چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳ ساعت ۱۰
تقاطـع خیابان انقلاب و حافظ چهـارراه کالـجکوچه‌ی هلال‌احمر |پـلاک۳|سالـن‌همایـش
undefinedورود برای علاقه‌مندان آزاد است
مرکز مطالعـات راهبــردی ژرفــاble.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۳:۱۱

thumbnail
🟢فراخوان ثبت نام جهت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بدون آزمون (سهمیه استعدادهای درخشان) در سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
🟦 رشته مطالعات منطقه ای(گرایش مطالعات آمریکای شمالی)- 3نفر(ویژه برادران)
🟦 رشته مطالعات جهان(گرایش مطالعات آمریکای شمالی)- 3نفر (ویژه برادران)
undefinedمحل تحصیل: پژوهشکده مطالعات تمدنی شهید صدر(ره) دانشگاه جامع امام حسین(ع)undefined داوطلبان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمایند:undefinedhttps://ihu.ac.ir/1/134/5887
undefined️ مهلت ثبت نام : 15 فروردین ماه 1404
undefined برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 76702510 (داخلی 211) تماس حاصل نماید و یا به تارنما و کانال های مرکز مطالعات آمریکا مراجعه کنید.
ble.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۱:۱۲

بازارسال شده از سریال با عرض معذرت
thumbnail
من مدیر یک استارت آپ، فارسی کیلی کیلی کم
«با عرض معذرت» خدمت حکیم ابوالقاسم فردوسی@arze_mazerat

۱۶:۱۸

بازارسال شده از اخبار مشهد
thumbnail
undefinedشفیعی‌کدکنی: به‎دنبال حذف زبان فارسی هستند!
محمدرضا شفیعی کدکنی، شاعر:undefinedاین‌هایی که روی زبان محلی ما فشار می‌آورند و می‌گویند با لهجه کدکنی بهتر است شعر بگوییم، می‌دانند چه‌کار می‌کنند. آنها می‌داند که در لهجه کدکنی شاهنامه، مثنوی، سعدی و نظامی وجود ندارد.undefinedاین لهجه وقتی خیلی بزرگ بشود، چهار داستان کوتاه و دو سه شعر بند تمبونی میراثش خواهد شد. خواننده هم می‌رود سراغ خواندن شکسپیر.undefinedشما خیال می‌کنید روس‌ها در آسیای میانه چه می‌کنند؟ هر قومیت کوچکی را پر و بال می‌دهند و می‌گویندشما بیایید لهجه خودتان و موسیقی خودتان را بگویید و ما برایتان کف می‌زنیم. undefinedانگلستان، شبه قاره هندش را همینطور کرد. اول زبان فارسی را از بین برد، بعد گفت اردو کنید.undefinedآنها می‌دانستند زبان فارسی شاهنامه، مثنوی، سعدی و حافظ دارد و می‌تواند با شکسپیر کشتی بگیرد ولی اردو چیزی ندارد که کشتی بگیرد و بعد از مدتی بچه(خواننده متن) می‌گوید اردو چیزی ندارد و زبانش را  انگلیسی می‌کند.@AkhbarMashhad

۱۶:۱۸

پاورقی
undefined undefinedشفیعی‌کدکنی: به‎دنبال حذف زبان فارسی هستند! محمدرضا شفیعی کدکنی، شاعر: undefinedاین‌هایی که روی زبان محلی ما فشار می‌آورند و می‌گویند با لهجه کدکنی بهتر است شعر بگوییم، می‌دانند چه‌کار می‌کنند. آنها می‌داند که در لهجه کدکنی شاهنامه، مثنوی، سعدی و نظامی وجود ندارد. undefinedاین لهجه وقتی خیلی بزرگ بشود، چهار داستان کوتاه و دو سه شعر بند تمبونی میراثش خواهد شد. خواننده هم می‌رود سراغ خواندن شکسپیر. undefinedشما خیال می‌کنید روس‌ها در آسیای میانه چه می‌کنند؟ هر قومیت کوچکی را پر و بال می‌دهند و می‌گویندشما بیایید لهجه خودتان و موسیقی خودتان را بگویید و ما برایتان کف می‌زنیم. undefinedانگلستان، شبه قاره هندش را همینطور کرد. اول زبان فارسی را از بین برد، بعد گفت اردو کنید. undefinedآنها می‌دانستند زبان فارسی شاهنامه، مثنوی، سعدی و حافظ دارد و می‌تواند با شکسپیر کشتی بگیرد ولی اردو چیزی ندارد که کشتی بگیرد و بعد از مدتی بچه(خواننده متن) می‌گوید اردو چیزی ندارد و زبانش را  انگلیسی می‌کند. @AkhbarMashhad
البته من طرفدار حفظ زبان و فرهنگ محلی هستم! بله؛ زبان فارسی باید زبان علم بشود، زبان فارسی باید گسترش پیدا کند. باید نفوذ فرهنگىِ زبان فارسی در سطح جهان روزبه‌روز بیشتر شود. ‌
این زبان‌های محلی در ارتباط وثیقی با زبان فارسی هستند. چند قرن با هم بده‌بستان داریم. میراث باقی‌مانده مکتوب و شفاهی این زبانها هرچند کم، باارزش است. مثلاً همین اشعار مازندرانی که با بهانه و بی‌بهانه از حضرت امیر می‌گویند!
اینکه ضدانقلاب‌ها و تجزیه‌طلبان بر زبان محلی تأکید کنند، طبیعی است. اما چه ربطی دارد؟! این همه شهید داریم که فارسی بلد نبودند. عاشقان میراث فردوسی حکیم در همه جای ایران هستند، کما اینکه ضدانقلاب‌ها همه جا هستند، تهران بیشتر!
دشمنان برای تضعیف زبان فارسی برنامه دارند. در مقابل، ما هم باید زبان فارسی را تقویت کنیم.
دعوایی است بر سر «آموزش زبان‌های محلی» و «آموزش به زبان‌های محلی». برخی خواهان آموزش به زبان محلی هم هستند. خب، حق دارند. اما این دعوا قدری انحرافی است. مسئله اصلی تقویت زبان فارسی است؛ زبان قدرت ایران اسلامی. بسیاری از معلمان من در مازندران نمی‌توانستند به فارسی تدریس کنند. بعد از چند جمله فارسی صحبت کردن، ناخودآگاه به مازندرانی ادامه می‌دادند. در اردوهای جهادی خوزستان مکرر جوانانی را دیده‌ام که فارسی بلد نیستند چون معلمانشان فارسی بلد نبودند. آذری‌زبان‌ها، کردها و... که فارسی‌شان ضعیف است، جای خود.
همین ها دیگر. فارسی را دریابیم.ble.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۷:۰۸

thumbnail
کمی پیشتر فیلم ساعت جادویی را در مسجد محله دیدم. چند شب قبل هم فیلم پیشمرگ را. پیشمرگ فیلم خوبی بود. جایزه بهترین فیلم از نگاه مردم در جشنواره فجر حلالش. شادی روح قهرمان فیلم، شهید سعید قهاری سعید صلواتی بفرستید. سالها پیش یک کتاب درباره او خوانده بودم.از دست‌اندرکاران مسجد و بسیج مسجد که زمینه پخش این فیلم‌ها را در مسجد فراهم می‌کنند، تشکر می‌کنم.@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۷:۳۸

thumbnail
با حکم رئیس رسانه ملی؛سیدرضا حسینی‌زاده، مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی شد
پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی با صدور حکمی، سیدرضا حسینی‌زاده مظلومی را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، درمتن حکم رئیس سازمان صداوسیما خطاب به حسینی‌زاده آمده است:
«بنا به پیشنهاد معاون محترم امور استان‌ها و نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم، شما را به عنوان «مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی» منصوب می‌نمایم.
undefined شرح خبر
@irib_organization
با آرزوی موفقیت@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۹:۱۶

بازارسال شده از نشونی‌: کانال یاب گروه یاب بازو یاب
thumbnail
#یک_پیشنهاد@avid20012001#کانال آویدصفحه یک سیاست‌گذاری‌خوانده، برای یادداشت‌ها و تحلیل‌ها درباره سیاست‌گذاری در ایران امروز و آینده ایران
آوید در زبان فارسی به معنای خرد و دانش است که پایه و اساس هر تصمیم و سیاست‌گذاری مطلوب است. در این صفحه درباره سیاستگذاری با موضوعات مختلف و با تجربه های گذشته و مسائل پیش رو، نکات و تحلیل هایی ارائه خواهد شد.@avid20012001
ble.ir/join/EjZJZ5jMjy

۲۳:۴۸

فاجعه واقعاً وحشتناک است. نمی‌دانم چرا مردم و مسئولین به عمق این مطلب فکر نمی‌کنند. جمعیت جوان ما روز به روز کاهش می‌یابد. مهاجرت جوانان وحشتناک است و کسی آمار درستی ندارد‌.در محله شهید ابراهیم هادی، دو دبیرستان پذیرای ورودی‌های محل بودند.محله تغییر نکرده. خانه‌ها بیشتر و مرتفع شدند اما از لحاظ جمعیت دانش آموز:از اول انقلاب تا پایان دهه هشتاد، هر دو دبیرستان سالانه ۱۰ کلاس پایه دهم یا اول دبیرستان داشتند و ۸۰۰ نفر ورودی ثبت می‌شد. بنده آن زمان معلم این مدارس بودم.الآن یعنی با روند کاهش جمعیت، از دهه نود، یکی از دو دبیرستان (ابوریحان) که شهید هادی هم در آن درس می‌خواند منحل شد و ورودی دبیرستان مرحله دوم در طی پنج سال اخیر به سالیانه ۷۵ نفر رسیده که به سختی سه کلاس تشکیل می‌شود!یعنی ورودی دانش آموز به کمتر از یک دهم رسیده.در این محله مدرسه غیر انتفاعی تشکیل نشده و محدوده مدرسه مانند قبل است.خدا به داد ما برسد.در این شب عزیز برای حل بحران جمعیت دعا کنیم.undefined نویسنده کتاب سلام بر ابراهیم@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۱:۰۱

بازارسال شده از انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات
thumbnail
undefined انجمن علمی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده‌ی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات برگزار می‌کند:
undefined لیگ نوروزی فرهنگ و ارتباطاتundefinedundefined هم یاد بگیر، هم جایزه! undefined
undefined از ۶ فروردین تا ۱۶ فروردینundefined همراه با ارائه‌ی گزارش روزانه
undefinedمحورها:هنر و رسانه، فرهنگ و تربیت، علوم اجتماعی، حکمرانی و سیاست‌گذاری، فلسفه و تمدن
undefinedجوایز:undefinedنفر اول --- ۱۰ میلیون تومانundefinedنفر دوم --- ۵ میلیون تومانundefinedنفر سوم --- ۲/۵ میلیون تومان
🧩 اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام:اینجا کلیک کنید.
undefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefinedundefined انجمن علمی دانشجویی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطاتundefined وبگاه | بله | اینستاگرام | تلگرام | ایتا

۱۷:۰۳

پژوهشگران در خدمت دشمنان
undefined کم و بیش با مقاله‌های علمی‌پژوهشی رشته‌ی ادبیات آشنایی دارم. گاه و بی‌گاه برای رفع شبهات تاریخی و تحلیلی به آن‌ها مراجعه می‌کنم. در میان تمام این مراجعات چیزی که برای من جذاب است این است که روش کلی آن‌ها در راستای کارهای مستشرقان یا همان شرق‌شناسان است. یعنی همان نگاهی که شرق‌شناس به موضوعات دارد در این پژوهش‌ها جاری است. همان‌گونه که مستشرق اجزای شرق را به‌مثابه موجودی برای شناسایی در مطالعه می‌گیرد و آن را از هم سوا می‌کند و هر بخش را با دانسته‌ها و جهان خود منطبق می‌کند و بر اساس آن تحلیل می‌کند، در بسیاری از مقاله‌های فارسی‌زبانان هم چنین است.
undefined انگار می‌کنی آن غربی برای این‌که هزینه‌هایش کمتر بشود و کار شناسایی فرهنگ‌های بومی او را رنجه نکند، شعبه‌های گوناگون شرق‌شناسی را در خود آن کشور و با هزینه‌ی آن کشور و با ارج و قربی بالا راه‌اندازی کرده و چون نمونه‌های پیشین نداشته است، آن مراکز شرق‌شناسی با الگوی غربی‌ها به پژوهش در فرهنگ مشغولند. واقعاً که چه بشود؟ که مواد خام شناسایی و تصمیم‌سازی در باب فرهنگ کشورها فراهم بشود! چرا که وقتی گزینه‌های نظامی و سیاسی و اقتصادی از کار می‌افتد، بهترین و مؤثرترین روشِ در چنگ گرفتن کشورها روش‌های فرهنگی است. چه چیزی بهتر از این‌که آن کار با هزینه‌ی همان کشور صورت پذیرد!
undefined به نظرم کارکرد دیگر این روش این است که تأثیر عمیق ادبیات و دین در آن کشور کم خواهد شد. وقتی شما دین و ادبیات را به‌مثابه پدیده‌ای انسانی و طبیعی انگاشتی و آن را به اجزایش تقسیم کردی، دیگر اتصال آن به امر قدسی و حق معنایی نخواهد یافت. علاوه بر این‌که خودِ امر قدسی نیز در مطالعات عرفان‌پژوهان تا حد قابل توجه و هولناکی تقلیل می‌یابد و با عناوینی همچون ترس از طبیعت و توجیه رهبری اجتماع و دیگر چیزها تصویر می‌شود.
undefined این‌گونه است که صِرفِ نگاه پژوهشی می‌تواند فاتحه‌ی میراث دینی و ادبی را بخواند و هدف نویسندگان و شاعران و عالمان را از خلقِ آن‌همه آثار، از عمل و تأثیر آن به اثری ادبی و نسبی کاهش دهد. انسانی که می‌تواند با تأمل در قرآن کریم و نهج‌البلاغه و مثنوی و دیوان حافظ و بسیاری از این آثار بلندمرتبه، خدا و خود و جهان را با ترازی معتبر دریابد، خود را در مهلکه‌ی احاطه بر آن‌ها و تجزیه‌شان می‌افکند و کار پاکان را قیاس از خود می‌گیرد و سخن حقی در گوشش نخواهد رفت.@abr_mim undefinedble.ir/join/NzBiYmQwYT

۱۰:۲۷

thumbnail
undefined خوانش تربیتی تفاسیر رهبر معظم انقلاب
undefined استاد | دکتر میثم صداقت زادهundefined راهبر | محمدحسین عابدخراسانی
undefined ثبت نام از طریق ارسال عدد «۱» به شماره ۰۹۱۸۰۸۸۳۱۴۸و یا تکمیل پرسشنامه زیرundefined https://B2n.ir/sj1835
undefined مرحله دعوت | در گام اول از همه علاقه‌منــــــدان و پژوهشــــگران دعوت می‌شود برای عضویت در حلقه پژوهشی در محور‌های مربوط یادداشتی 700 کلمه‌ای به آیدی @sat400 تا انتهای فروردین ارسال بفرمایند. یادداشت‌‌های برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند و امکان عضویت در حلقه برای نویسندگانشان فراهم می‌شود.
undefined

محورهای یادداشت نویسی


undefined ویژه آقایان و بانوان@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۲۲:۰۴

thumbnail
undefined پذیرش رشته «فرهنگ و ارتباطات» در مقطع ارشد در دانشگاه باقرالعلوم(ع)
undefinedسید محمد علی غمامی، مدیر گروه آموزشی مطالعات فرهنگی و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع):در مقطع کارشناسی ارشد رشته فرهنگ و ارتباطات سه گرایش اصلی معرفی شده است؛ مطالعات فضای مجازی، ارتباطات میان‌فرهنگی و بلاغت رسانه‌ای اگرچه این گرایش‌ها در مراکز دانشگاهی معتبر جهانی سابقه‌ای طولانی دارند، اما برای نخستین بار در ایران به‌صورت یک رشته دانشگاهی مستقل ارائه می‌شوند.
undefined گرایش مطالعات فضای مجازی به نحوه کنشگری مردم در فضای دیجیتال و مجازی می‌پردازد و اینکه چگونه می‌توانند از این بستر برای تعاملات فرهنگی و ارتباطی استفاده کنند.
پ.ن: تبریک به دوست عزیزم آقای غمامی. ایشان دانش‌آموخته دوره اول رشته فرهنگ و ارتباطات در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام هستند. آن سال‌ها از محضرشان بهره‌های فراوانی بردم.
@Pavaraqible.ir/join/NzBiYmQwYT

۲۱:۰۴

بازارسال شده از طالبانی متفکر

و ما ادراک ما لایحه.pdf

۱۱۸.۷۹ کیلوبایت

زمانی برای همه مسلم بود که برخورد خشن با بی‌حجاب نادرست است و بگو و مگو سر این بود که آیا اساسا نیروی انتظامی باید برخوردی با بی‌حجابی بکند یا نه؟ اکنون نیز اینکه باید معترضان به عدم ابلاغ قانون حجاب (هنوز خیلی مانده تا اعتراض به عدم اجرا) را جمع کرد مورد اتفاق است، بگو و مگو بر سر این است که آیا برخورد خشن با اینان بوده یا نه و اگر بوده به حق بوده یا نه؟!

undefined•✾•••┈┈•

کانال طالبانی متفکر undefined
undefined @talebanimotefakker

۲۱:۱۰